Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 10:48
Ik draai nog steeds op rom 1.48 en eigenlijk werkt alles naar behoren. Ik hoef de bat maar 1 keer in de 5 dagen op te laden, dit komt mede doordat ik hem niet echt intensief gebruik. Ik ben daarom prima tevreden met de bat duur.

Ik twijfel of ik de rom 1.66 erop moet zetten. Ik vraag mij af wat ik win met de 1.66?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:29

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

cassiekai schreef op maandag 15 februari 2010 @ 16:11:
Ik draai nog steeds op rom 1.48 en eigenlijk werkt alles naar behoren. Ik hoef de bat maar 1 keer in de 5 dagen op te laden, dit komt mede doordat ik hem niet echt intensief gebruik. Ik ben daarom prima tevreden met de bat duur.

Ik twijfel of ik de rom 1.66 erop moet zetten. Ik vraag mij af wat ik win met de 1.66?
Als alles goed werkt (geen sms bugs enzo) dan zou ik het idd niet doen. Ik blijf ook bij 1.48 zolang er geen nieuwe functionaliteit in een rom-upgrade zit en er alleen dingen gefixt mee worden waar ik geen last van heb (of in geval van de sms-bug lijkt zelfs dat niet bij iedereen het geval te zijn).

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 21:56
ik denk dat de hd2 geen windows 7 series update krijgt.
alleen al kijkend naar de 3 knoppen.
maar hebben julli bij de presentatie het videotje van die vrouw met haar apps gezien.
de achterkant van haar telefoon lijkt erg veel op die van de hd2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:24
Nadat ik de ROM-update had uitgevoerd de bestanden welke ik met MyPhone had opgeslagen weer teruggezet.
Staan ineens alle contacten dubbel op de HD2.
Blijkbaar had ie ook meteen de Outlook-synchronisatie meegenomen welke ik normaal altijd gebruik.
Dus ik in MyPhone alle contacten verwijderd met de bedoeling dat de dubbele vermeldingen op de HD2 ook zouden verdwijnen, blijkt dus alle contacten te zijn verwijderd.
En tot overmaat van ramp ook alle contacten uit Outlook weg....
Nu kon ik deze laatste gelukkig weer terugplaatsen waardoor ze ook weer op de HD2 terecht kwamen, én MyPhone uitgezet.
Zijn dit soort grappen eigenlijk te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ah, over de officiele aankondiging van Wimo7:

nieuws: Microsoft kondigt Windows Mobile 7 aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Barfman schreef op maandag 15 februari 2010 @ 15:04:
Dit schijnt èèn van de betere te zijn voor windows mobile. Heb hem zelf nog niet getest.
http://www.airscanner.com/index_main.php
Thanks!

Zal er vanavond eens naar gaan kijken.

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kebabkever
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-05-2024
Beste Tweakers,

Afgelopen week werd mijn beeldscherm opeens even paars. Na een reboot was mijn scherm weer goed. Na een paar dagen (gisteravond om precies te zijn) kwamen er opeens allemaal vlekken achter het beeldscherm zoals hier te zien is:

Afbeeldingslocatie: http://i258.photobucket.com/albums/hh260/kebabkever/Foto0361_800x600.jpg

De vlekken gingen heel langzaam van links naar rechts over het scherm tot vandaag waarbij het voor 99,9% weg is. Ik vind het maar een erg raar verhaal. Met het toestel is niks gebeurd, altijd in het hoesje. Ook is er geen contact met water geweest. Ook niet in de zin van sneeuw of regen. Enig idee wat dit rare verschijnsel kan zijn?

Daarnaast de vraag als ik hem opstuur, ik de originele rom weer moet terugzetten. Deze is te downloaden uiteraard via XDA. Klopt het dat ik gelezen heb, als je de originele ROM op je geheugenkaart zet, de telefoon weer terugflashed je automatisch weer de legale bootloader erop hebt? Zou iemand mij anders even kort kunnen toelichten hoe ik anders te werk moet gaan?

Alvast bedankt :)

Live by the drop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via een de site trade-shop-online.de heb ik een bureaulader besteld.
Deze kan via usb en via netstroom opladen.
De netstroomstekker kan ik er niet in laten zitten, mijn computer gaat dan niet uit...

Dus nu de volgende situatie: de HD2 wordt gesynchroniseerd via usb. Wanneer ik de computer uitzet, moet ik de stekkers veranderen, daarna gaat het laden via netstroom verder...
Dit werkt niet...

Dat ik zo moet handelen staat in de meegeleverde gebruiksaanwijzing.

Is dit gebruikelijk bij alle bureauladers? Zo niet, met welke bureaulader hebben jullie goede ervaring?

Dank voor je antwoorden....

Groet,

Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kebabkever schreef op maandag 15 februari 2010 @ 18:50:
Beste Tweakers,

Afgelopen week werd mijn beeldscherm opeens even paars. Na een reboot was mijn scherm weer goed. Na een paar dagen (gisteravond om precies te zijn) kwamen er opeens allemaal vlekken achter het beeldscherm zoals hier te zien is:

[afbeelding]

De vlekken gingen heel langzaam van links naar rechts over het scherm tot vandaag waarbij het voor 99,9% weg is. Ik vind het maar een erg raar verhaal. Met het toestel is niks gebeurd, altijd in het hoesje. Ook is er geen contact met water geweest. Ook niet in de zin van sneeuw of regen. Enig idee wat dit rare verschijnsel kan zijn?

Daarnaast de vraag als ik hem opstuur, ik de originele rom weer moet terugzetten. Deze is te downloaden uiteraard via XDA. Klopt het dat ik gelezen heb, als je de originele ROM op je geheugenkaart zet, de telefoon weer terugflashed je automatisch weer de legale bootloader erop hebt? Zou iemand mij anders even kort kunnen toelichten hoe ik anders te werk moet gaan?

Paars scherm? Je hebt dus een custom ROM geflasht? En heb je van tevoren ook HSPL erop geflasht? Want zonder HSPL krijg je af en toe kleurproblemen, maar dat op de foto ziet er uit al 'echte' schade (hardware).

Je moet de originele ROM downloaden. Deze is een .exe bestand, die kun je met winrar uitpakken. In de uitgepakte map vind je een aantal bestanden, een daarvan is een .nbh bestand (grootste bestand, ongeveer 200MB groot). Dat bestandje moet je renamen naar LEOIMG.nbh, en op je geheugenkaart doen (in de hoofdmap van je geheugenkaart). Vervolgens doe je je telefoon uit, je houdt het onderste volumeknopje ingedrukt en je doet het toestel weer aan, maar blijf de volume-omlaag knop ingedrukt houden! Als het goed is kom je dan in een eng schermpje terecht, volg de stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:08
Kebabkever schreef op maandag 15 februari 2010 @ 18:50:
Beste Tweakers,

[afbeelding]

Staat hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=609477 precies beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 19:20:
[...]

Paars scherm? Je hebt dus een custom ROM geflasht? En heb je van tevoren ook HSPL erop geflasht? Want zonder HSPL krijg je af en toe kleurproblemen, maar dat op de foto ziet er uit al 'echte' schade (hardware).

Je moet de originele ROM downloaden. Deze is een .exe bestand, die kun je met winrar uitpakken. In de uitgepakte map vind je een aantal bestanden, een daarvan is een .nbh bestand (grootste bestand, ongeveer 200MB groot). Dat bestandje moet je renamen naar LEOIMG.nbh, en op je geheugenkaart doen (in de hoofdmap van je geheugenkaart). Vervolgens doe je je telefoon uit, je houdt het onderste volumeknopje ingedrukt en je doet het toestel weer aan, maar blijf de volume-omlaag knop ingedrukt houden! Als het goed is kom je dan in een eng schermpje terecht, volg de stappen.
En als ik jou was zou ik eerst dezelfde Radio versie flashen als die van de Rom die op je SD kaart staat, flashen mislukte bij mij tot ik dit eerst had gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edtbonep schreef op maandag 15 februari 2010 @ 16:52:
Nadat ik de ROM-update had uitgevoerd de bestanden welke ik met MyPhone had opgeslagen weer teruggezet.
Staan ineens alle contacten dubbel op de HD2.
Blijkbaar had ie ook meteen de Outlook-synchronisatie meegenomen welke ik normaal altijd gebruik.
Dus ik in MyPhone alle contacten verwijderd met de bedoeling dat de dubbele vermeldingen op de HD2 ook zouden verdwijnen, blijkt dus alle contacten te zijn verwijderd.
En tot overmaat van ramp ook alle contacten uit Outlook weg....
Nu kon ik deze laatste gelukkig weer terugplaatsen waardoor ze ook weer op de HD2 terecht kwamen, én MyPhone uitgezet.
Zijn dit soort grappen eigenlijk te voorkomen?
voorkomen weet ik niet, oplossen wel, met programma trinefix, is hier al eens voorbij gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkeOkeOke schreef op maandag 15 februari 2010 @ 19:27:
[...]

En als ik jou was zou ik eerst dezelfde Radio versie flashen als die van de Rom die op je SD kaart staat, flashen mislukte bij mij tot ik dit eerst had gedaan.
Dat zit al in diezelfde .nbh bestand. Dan wordt ALLES weer terug naar stock gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 20:16:
[...]

Dat zit al in diezelfde .nbh bestand. Dan wordt ALLES weer terug naar stock gezet.
Ja dat weet ik, maar flashen mislukte elke keer tot ik EERST de Radio geflasht had. |:(
Kreeg heeeeele enge schermpjes. :o

[ Voor 5% gewijzigd door OkeOkeOke op 15-02-2010 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:24

EektheMan

DPC

Over WM7 op de HD2, lijkt me stug dat HTC dat zou doen. De HD2 is als paradepaardje gelanceerd in combinatie mt de nieuwe Sense. Het zou weinig vertouwen uitstralen van Sense als ze gebruikers een 'update' gaan geven naar 7 die eist dat Sense wordt verwijdert.

Een late opmerking op eerdere posts:
Ik draai ROM 1.44 Het standaard alarm werkt perfect. Uit opmerkingen hierover begrijp ik dat sommigen vrijwel geen functies hebben. Zodra die afgaat kan ik kiezen tussen Dismiss en Snooze. Ik kan 3 verschillende preferences aanmaken en alarmtoontjes kiezen. Is dit soms verwijderd in latere ROMS?

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

EektheMan schreef op maandag 15 februari 2010 @ 20:36:
Over WM7 op de HD2, lijkt me stug dat HTC dat zou doen. De HD2 is als paradepaardje gelanceerd in combinatie mt de nieuwe Sense. Het zou weinig vertouwen uitstralen van Sense als ze gebruikers een 'update' gaan geven naar 7 die eist dat Sense wordt verwijdert.

Ik draai ROM 1.44 Het standaard alarm werkt perfect. Uit opmerkingen hierover begrijp ik dat sommigen vrijwel geen functies hebben. Zodra die afgaat kan ik kiezen tussen Dismiss en Snooze. Ik kan 3 verschillende preferences aanmaken en alarmtoontjes kiezen. Is dit soms verwijderd in latere ROMS?
Dat alarm ook al eens geprobeerd als wekker? Ik weet niet wie dat ding gemaakt heeft maar die slaapt waarschijnlijk érg licht.... Als je de eerste tonen (2 stuks) niet beäntwoord met een snooze of dismiss dan blijft 'ie de rest van de dag stil met een melding op je scherm dat je iets gemist hebt ....

:)

edit:
Idee achter een "wekker" is dat je 'm zélf uit zet door iets te doen.... niet dat de electronica voor je gaat "denken" dat je misschien iets hád kunnen doen.

[ Voor 9% gewijzigd door Will_M op 15-02-2010 20:47 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar dagen geleden heb ik mijn verbindingsproblemen (geregeld moeten resetten van de gegevensverbindin) bij HTC aangemeld. Na het eerste standaard antwoord (controle instellingen en harde reset uitvoeren) krijg ik nu de volgende reactie:
Geachte heer, Wij hebben voorheen alleen problemen gehad met klanten van Hi/KPN. Dit bleek uiteindelijk een netwerk probleem van KPN te zijn. De laatste tijd zie ik nu hetzelfde probleem optreden bij Vodafone klanten. Op dit moment is er inderdaad geen oplossing. Ik raad u aan om eerst een sim kaart van een andere provider te proberen en te kijken of het probleem zich dan nog steeds voordoet, dit om vast te stellen of het probleem bij het toestel of bij het netwerk ligt. Doet het probleem zich met de andere sim kaart ook voor, laat u mij dit dan weten, want dan kan ik of uw zaak doorsturen naar het escalatie team zodat zij naar een oplossing kunnen zoeken of u een reparatie aanbieden. Met vriendelijke groet, Ginette P HTC
Mooi, zo`n kluitje in het riet antwoord. Alsof ik van elke provider een SIM-kaart heb liggen of een collega die het geen probleem vindt om een paar dagen z`n SIM kaart te missen.... ;(
Ik wil iedereen met dezelfde problemen vragen dit ook bij HTC te melden, mogelijk dat ze dan in aktie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op maandag 15 februari 2010 @ 12:48:
[...]

Dat is knap! Welke ROM draai je?
Laad je de telefoon verder niet op?
Kan je iets meer uitleg geven over wat je verder allemaal doet met de telefoon?

Klinkt voor mij als 'onmogelijk'.

[...]

Ja ;)
Wel bizar als je zolang zonder laden kan. Heb alleen syncen aanstaan tot 23:59 met 100% accu en om 08:00 weer om de 15minuten syncen. Vanochtend 93% en nu 56% (1 smsje en wat mail ckecken).
M.i. is dit best aardig maar wel een slechte performance. Zou mijn accu defect zijn of is dit normaal?
O ja heb ROM 1.66

Hoor graag jullie reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op maandag 15 februari 2010 @ 12:56:
[...]

Ik geloof wel dat het kan, als je het treft met je batterij. Ik heb rom WWE 1.48, laat iedere 30min automatisch weer updaten en e-mail (Gmail) checken, bekijk een paar keer per dag even een nieuwssite (nu.nl, leeuwarder courant) en doe ook wel een paar dagen met een acculading. Gisterochtend na opstaan heb ik mijn telefoon van de lader gehaald en nu staat hij op 84% dus dat is 16% in meer dan 24 uur.

Zou ik muziek luisteren, films kijken, routenavigatie gebruiken etc dan gaat het natuurlijk wel veel sneller. Eergisteren had ik iGo8 aan en toen was mijn accu na een uur bijna half leeg.
Ik krijg dat niet voopr elkaar...zou mijn accu defect zijn?? Zie bovenstaand berichtje! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op maandag 15 februari 2010 @ 13:24:
[...]

Dat is wel heel erg weinig 16% in 24 uur, dan heb je neem ik aan helemaal niets gedaan in die tijd met je telefoon?

Voor mij klinkt het als onmogelijk omdat ik alle updates e.d. op handmatig heb staan en alleen de email circa 5 a 10 x per dag ophaal, daarna direct weer de verbinding verbreek. Circa 10 a 20 smsjes versturen per dag. 1,5 dag volhouden is dat het uiterste, dan ga ik ook door totdat de telefoon vanzelf uit gaat.
Draai wel 1.48 ROM, misschien dat dit het is?
Heb je gegevenslocatie ook uitstaan, dat trekt wel wat nl. power

Ik heb tevens nog een vraagje. Als er een e-mail binnenkomt dan krijg ik geen geluidje terwijl dat wel aanstaat. Iemand een idee hoe dat in te stellen??

Hoor graagggggg :9

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2010 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu ik zo WM7 heb gezien weet ik niet of dat voor mij zoveel beter is. Natuurlijk is de OS beter maar al die geintegreerde apps zijn alleen handig als je er ook gebruik van maakt.

Facebook..nee
Twitter.......nee
Xboxlive.....nee

Ik hoef niet elk minuut van de dag te weten wat mijn vrienden op het net hebben geplaatst.
Ook reageert het systeem naar mijn mening wat traag. Als een tegel wordt geklikt duurt het ff.
Integratie met Bing voor search is wel erg handig. Maar hoe vaak kom je in een onbekende stad waar je bijv
pizza wilt eten? meestal ga je naar een straatje met allerlei eetgelegenheden. Is het druk zal het wel goed zijn. Dan ga je niet naar recensies zoeken. Beetje boerenverstand.

Daarbij komt dat er nog geen flash lite is en voor de WM6.5 versie spoedig.
Onduidelijk is of alleen via de store programma's kan worden geinstalleerd.
Wie wilt nu a la Iphone?

WM7 zal ongetwijfeld nog vele voordelen hebben, Maar bij het zo lijkt het een gesloten systeem hebben vele tweakers denk ik weinig mee. We moeten het allemaal nog zien

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2010 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 21:41:
[...]

Wel bizar als je zolang zonder laden kan. Heb alleen syncen aanstaan tot 23:59 met 100% accu en om 08:00 weer om de 15minuten syncen. Vanochtend 93% en nu 56% (1 smsje en wat mail ckecken).
M.i. is dit best aardig maar wel een slechte performance. Zou mijn accu defect zijn of is dit normaal?
O ja heb ROM 1.66
Als jij om de 15 minuten sync vind ik dat vrij normaal! Elke keer gegevensverbinding maken en data binnenhalen vreet ook batterij.

Ik doe 2 dagen met mijn foon (zondagochtend van de lader, nu maandagavond nog 7%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ik begin me één ding af te vragen: Al die mensen die klagen over de accuduur, hebben die een WiFi verbinding ingesteld?

Mijn HD2 mag de gehele dag syncen om de 5 minuten qua mailboxen (3) en homepage (weather + Lokatie) maar ik kan gewoon 2 dagen met de standaard accu toe terwijl ik er normaal mee bel en internetgebruik mee heb. (3G = gehele dag/nacht gwoon open ... en als er data nodig is dan woirdt dit een "H")
Enige wat ik niet gebruik is het WiFi deel omdat ik alles Over The Air doe en de toegevoegde waarde van dat WiFi ook niet zie.

[ Voor 8% gewijzigd door Will_M op 15-02-2010 22:43 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkeOkeOke schreef op maandag 15 februari 2010 @ 20:22:
[...]

Ja dat weet ik, maar flashen mislukte elke keer tot ik EERST de Radio geflasht had. |:(
Kreeg heeeeele enge schermpjes. :o
Haha oke, daar had ik gelukkig geen last van. Radio 2x flashen kan natuurlijk geen kwaad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 21:10
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 21:41:
[...]

O ja heb ROM 1.66

Hoor graag jullie reactie
Hoeft niet perse je accu te zijn. Je bent zeker niet de eerste met wat mindere accuduur. Ik ga toch weer aan XDA refereren. Hier een app om een log file te maken van alles wat energie vreet.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=444920

En het schijnt dat dotfred's task manager aangeeft welke apps energie vreten. zelf niet geprobeerd.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=280104

Of AEBplus kan je alles over batterij verbruik vertellen.

http://ae.inc.ru/aebplus.php

En hier iemand die van alles heeft getest. Wie weet dat je wat kan vinden als je een en ander vergelijkt met je eigen toestel.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=632684

[ Voor 4% gewijzigd door 4tune op 15-02-2010 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat WP7 wel officieel voor de HD2 uitgebracht zal worden. Velen doen alsof je dan verplicht bent om WP7 te flashen, maar het is gewoon een extra keuze. Bevalt het je, dan laat je hem op je telefoon draaien, vind je het lelijk en a la iphone, dan blijf je lekker bij 1.66 hangen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 21:10
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 22:48:
Ik hoop dat WP7 wel officieel voor de HD2 uitgebracht zal worden. Velen doen alsof je dan verplicht bent om WP7 te flashen, maar het is gewoon een extra keuze. Bevalt het je, dan laat je hem op je telefoon draaien, vind je het lelijk en a la iphone, dan blijf je lekker bij 1.66 hangen. :)
Ik begrijp eigenlijk niet waarom iedereen zich al zo druk maakt om een officiële WM7 update. Het zou mij mee vallen als die er dit jaar nog komt. Dat is dus nog 8 -10 maanden. Tegen die tijd heeft zeker een deel van de users hier alweer het idee aan een nieuw toestel toe te zijn (ik niet :) ) Tot die tijd ben ik lekker aan het kloten met wat er nu is, WM7 zien we dan wel weer.

En eerlijk gezegd ziet WM7 er tot nu toe imo niet zo heel best uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Filipek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-03-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 14:30:
Gisteravond is voor het eerst mijn HD2 gecrasht (tijdens een streaming bekijken). Ik heb nog een branded vodafone 1.44 rom en hoop echt dat vodafone een beetje opschiet met het ontwikkelen van een update
Ik ben überhaupt benieuwd hoe je op de vodafone site kan zien of er updates zijn want ik heb heel de site afgezocht, maar ik zou niet weten waar je kan zien of er nieuwe updates/firmware voor een telefoon beschikbaar is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Filipek schreef op maandag 15 februari 2010 @ 23:29:
[...]

Ik ben überhaupt benieuwd hoe je op de vodafone site kan zien of er updates zijn want ik heb heel de site afgezocht, maar ik zou niet weten waar je kan zien of er nieuwe updates/firmware voor een telefoon beschikbaar is..
http://www.vodafone.nl/za...port/windows_mobile_email

Hier kan je het checken, maar ik weet niet zo snel of het uberhaupt wel op die site komt te staan. Ik heb contact opgenomen met dynafix (zij schijnen voor Vodafone Nederland te updaten/repareren) of ze updates hebben, maar ze hebben nog niks. Als ik zie of hoor, zal ik het hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 21:01:
Een paar dagen geleden heb ik mijn verbindingsproblemen (geregeld moeten resetten van de gegevensverbindin) bij HTC aangemeld. Na het eerste standaard antwoord (controle instellingen en harde reset uitvoeren) krijg ik nu de volgende reactie:
Geachte heer, Wij hebben voorheen alleen problemen gehad met klanten van Hi/KPN. Dit bleek uiteindelijk een netwerk probleem van KPN te zijn. De laatste tijd zie ik nu hetzelfde probleem optreden bij Vodafone klanten. Op dit moment is er inderdaad geen oplossing. Ik raad u aan om eerst een sim kaart van een andere provider te proberen en te kijken of het probleem zich dan nog steeds voordoet, dit om vast te stellen of het probleem bij het toestel of bij het netwerk ligt. Doet het probleem zich met de andere sim kaart ook voor, laat u mij dit dan weten, want dan kan ik of uw zaak doorsturen naar het escalatie team zodat zij naar een oplossing kunnen zoeken of u een reparatie aanbieden. Met vriendelijke groet, Ginette P HTC
Mooi, zo`n kluitje in het riet antwoord. Alsof ik van elke provider een SIM-kaart heb liggen of een collega die het geen probleem vindt om een paar dagen z`n SIM kaart te missen.... ;(
Ik wil iedereen met dezelfde problemen vragen dit ook bij HTC te melden, mogelijk dat ze dan in aktie komen.
Ehhh..... ik heb mijn HD2 nu twee maanden en ik heb nog nooit verbindingsproblemen gehad (T-Mobile). Mijn vrouw heeft HI op haar Samsung I780 (óók Windows Mobile :*) ) en die heeft regelmatig verbindingsproblemen. Als ik het forum hier zo volg zitten de meeste problemen bij KPN / HI / Vodafone...

Ik zie ook de meest vreemde adviezen lagskomen om het op te lossen: bij Vodafone de proxy aan (of uit?), bij HI / KPN mmmportal huppeldepup of toch gewoon "internet" instellen. Zouden deze providers niet gewoon een wacky manier van instellen hebben? Lijkt me wel.... Volgens mij weten die providers het allemaal zelf niet...

Dus: niet de telefoon de schuld geven en oproepen om HTC te spammen, want de ervaring op dit forum leert dat het aan de providers ligt.

De schrik slaat me om het hart, want volgende maand gaat mijn KPN abbo in :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:53
Is het misschien niet eens handig de status van het bekende SMS-probleem in de TS te zetten? Ik heb het (met ROM 1.48) nu pas recent (en ook alleen bij mijn Outlook contacten) en als je de vorige topics doorleest zie je zoveel tegengestelde berichten in zoveel bijdragen dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Erg slechte reclame voor HTC dit overigens. Ik zou de telefoon (hoe goed ik hem verder ook vind, ook niet aanraden op dit moment) :(

p.s.
Hoe kun je berichten die vast in je Outbox zitten allemaal alsnog versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Filipek
  • Laatst online: 03-03-2022
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 23:37:
[...]

http://www.vodafone.nl/za...port/windows_mobile_email

Hier kan je het checken, maar ik weet niet zo snel of het uberhaupt wel op die site komt te staan. Ik heb contact opgenomen met dynafix (zij schijnen voor Vodafone Nederland te updaten/repareren) of ze updates hebben, maar ze hebben nog niks. Als ik zie of hoor, zal ik het hier posten.
Bedankt! Ik zou er nooit op gekomen zijn om daar te zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:27

HollovVpo1nt

I like gadgets

Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 22:17:
nu ik zo WM7 heb gezien weet ik niet of dat voor mij zoveel beter is. Natuurlijk is de OS beter maar al die geintegreerde apps zijn alleen handig als je er ook gebruik van maakt.

Facebook..nee
Twitter.......nee
Xboxlive.....nee

Ik hoef niet elk minuut van de dag te weten wat mijn vrienden op het net hebben geplaatst.
Ook reageert het systeem naar mijn mening wat traag. Als een tegel wordt geklikt duurt het ff.
Integratie met Bing voor search is wel erg handig. Maar hoe vaak kom je in een onbekende stad waar je bijv
pizza wilt eten? meestal ga je naar een straatje met allerlei eetgelegenheden. Is het druk zal het wel goed zijn. Dan ga je niet naar recensies zoeken. Beetje boerenverstand.

Wie wilt nu a la Iphone?

WM7 zal ongetwijfeld nog vele voordelen hebben, Maar bij het zo lijkt het een gesloten systeem hebben vele tweakers denk ik weinig mee. We moeten het allemaal nog zien
In opera 10 beta3 zit flashlite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
D-e-n schreef op maandag 15 februari 2010 @ 23:48:
Is het misschien niet eens handig de status van het bekende SMS-probleem in de TS te zetten? Ik heb het (met ROM 1.48) nu pas recent (en ook alleen bij mijn Outlook contacten) en als je de vorige topics doorleest zie je zoveel tegengestelde berichten in zoveel bijdragen dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Erg slechte reclame voor HTC dit overigens. Ik zou de telefoon (hoe goed ik hem verder ook vind, ook niet aanraden op dit moment) :(

p.s.
Meestal kun je door een berichtje naar jezelf te sturen de wachtende berichten "triggeren". Maar waarom kies je niet voor een rom upgrade? Aangezien dan (vaak) de problemen verholpen zijn qua sms versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
bartbh schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 00:05:
[...]
Meestal kun je door een berichtje naar jezelf te sturen de wachtende berichten "triggeren". Maar waarom kies je niet voor een rom upgrade? Aangezien dan (vaak) de problemen verholpen zijn qua sms versturen.
Over 1.66 spreken de berichten elkaar een beetje tegen als ik het zo lees. Ik zal er nog wel een nieuwe tegenaan gooien maar ik wil eerst nog back-uppen (zowel met Myphone en PIM als ik het goed begrijp).

Bij een ROM-update blijft de inhoud van de storage-kaart gewoon intact neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

Ik ben al een beetje research aan het doen, maar ik zie even door de bomen het bos niet meer, hoe kan in thema's maken voor mijn HD2? Er zijn een hoop aardige theme's maar ik weet dat ik zelf veel mooiere kan maken dan die nu te verkrijgen zijn. Any ideas? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HollovVpo1nt schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 00:04:
[...]

In opera 10 beta3 zit flashlite.
Flash 10.1 komt uit voor windows mobile 6.
Hieronder in actie met de HD2 met mutlitouch
http://tv.adobe.com/watch...on/htc-hd2-and-nexus-one/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
bartbh schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 00:05:
[...]

Je kan beter het bericht dat vastzit in de outbox indrukken en inhouden, dan kan je "bewerken" kiezen en dan alsnog op verzenden drukken, scheelt weer een smsje ;)

Ik heb ROM 1.48 en laatste SMS fix en SMS probleem is compleet verdwenen, dus ik zie nog geen noodzaak om naar 1.66 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsOo
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-09 13:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:53
Ik draai nu ruim een week 1.66 en heb geen last meer van de SMS bug :) Bij mij heeft het dus geholpen...

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leeuwtje1
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-08 22:43
4tune schreef op maandag 15 februari 2010 @ 22:58:
[...]

En eerlijk gezegd ziet WM7 er tot nu toe imo niet zo heel best uit.
Ik vind zo op het eerste gezicht WP7 een mooie vernieuwing. Microsoft laat zien dat ze toch mee kunnen met andere OS's. Ze nemen het risico en ze bouwen iets wat niet werkte van de grond af aan.

Het enige wat je hebt gezien is een demo, ik denk dat jij en ik pas een goede indruk hebben als je het zelf in handen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

leeuwtje1 schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 08:56:
[...]

Ik vind zo op het eerste gezicht WP7 een mooie vernieuwing. Microsoft laat zien dat ze toch mee kunnen met andere OS's. Ze nemen het risico en ze bouwen iets wat niet werkte van de grond af aan.

Het enige wat je hebt gezien is een demo, ik denk dat jij en ik pas een goede indruk hebben als je het zelf in handen hebt.
Ik denk dat veel mensen voornamelijk WM7 hopen te krijgen op de achtergrond, voor een goede ondersteuning van multitouch e.d. en dan gewoon een andere mooie shell er overheen zoals Sense. Of dat gaat kunnen is nog de vraag nu. Ik ben wel benieuwd ALS WM7 ooit op de HD2 komt hoeveel mensen dan de native UI van WM7 gaan gebruiken en hoeveel terug zouden willen naar een Sense-achtig product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turboprop
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-02 13:03
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 23:45:
[...]
Ik heb een KPN abo, nog geen connectie problems, instellingen zijn er vanzelf ingekomen.
Dus spaar je hart maar,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
SnoeiKoei schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 09:54:
[...]

Ik denk dat veel mensen voornamelijk WM7 hopen te krijgen op de achtergrond, voor een goede ondersteuning van multitouch e.d. en dan gewoon een andere mooie shell er overheen zoals Sense. Of dat gaat kunnen is nog de vraag nu. Ik ben wel benieuwd ALS WM7 ooit op de HD2 komt hoeveel mensen dan de native UI van WM7 gaan gebruiken en hoeveel terug zouden willen naar een Sense-achtig product.
als we nou allemaal hier vragen of ze willen vragen of de hd2 een update krijgt dan vragen ze het misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXed schreef op maandag 15 februari 2010 @ 22:25:
[...]

Als jij om de 15 minuten sync vind ik dat vrij normaal! Elke keer gegevensverbinding maken en data binnenhalen vreet ook batterij.

Ik doe 2 dagen met mijn foon (zondagochtend van de lader, nu maandagavond nog 7%)
ik vind dat niet normaal. met zo'n telefoon mag je op zn minst verwachten dat je de hele dag je mail binnen kan laten komen enz! er is duidelijk gekozen voor een verkeerde batterij met de hd2. natuurlijk kan je alles uitzetten, maar nogmaals, dan had je net zo goed de goedkoopste telefoon kunnen kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turboprop schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 09:58:
[...]

Ik heb een KPN abo, nog geen connectie problems, instellingen zijn er vanzelf ingekomen.
Dus spaar je hart maar,
hier ook totaal geen problemen met KPN. Heb trouwens een extra snel internet abo, zeker aan te raden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOW oke, heel vreemd dit.
Ik heb al sinds december mn HD2, NOOIT last gehad van de 'SMS-bug', maar vanochtend zat er toch eentje klem in mn postvak-uit :s.
Het viel me wel op dat dat smsje naar een persoon ging die ik pas in mijn contactenlijst heb. Ik heb nu ROM 1.66, ik heb die persoon toegevoegd bij ROM 1.66 (dus niet via een backup oid)...

De mensen die last hebben van de SMS-bug: hebben jullie de contacten bij aankoop van de HD2 een voor een toegevoegd via de Sense interface, of hebben jullie de contacten via een andere Windows Mobile-telefoon gebackupt?
Want het probleem ligt zeker weten bij de Sense interface van Contacten, misschien werkt t als je op de een of andere manier via de standaard Windows Mobile contactenlijst je contacten kunt toevoegen, of via outlook ofzoiets...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2010 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

SnoeiKoei schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 09:54:
[...]

Of de mogelijkeid tot een dual boot, lijkt me wel wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Heb je naar de datum van het nieuwsitem gekeken? Volgens mij is het ook alweer introkken of ontkracht.

Ik heb vannacht (van 01.50 tot 08.16) het batterylog programma laten draaien om mijn batterijverbruik in de gaten te houden. Over de bijna 6.5 uur was het batterijpercentage 8% gedaald.

Dingen die automatisch aan staan zijn:
• weer (1x per uur)
• 2 imap accounts (1x per 15 min)
• RSS feed update (1x per uur, 1 feed)

De outlook + live mail staan uit tussen 24 en 08 uur, dus deze werden niet opgehaald.

Het gemiddelde verbruik in deze gemeten periode was volgens de -107mA. Is dat niet erg veel? Batterylog heeft niet in gelijke intervallen opgenomen, dus dit gemiddelde klopt van geen kant.

Wel blijft dan de vraag of 8% in 6.5uur veel is? (gegeven natuurlijk met de actieve taken)

[ Voor 10% gewijzigd door bartbh op 16-02-2010 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
D-e-n schreef op maandag 15 februari 2010 @ 23:48:

p.s.
Als je een kort stukje hierover wil typen, kunnen wij m in de ts zetten!
voorbeeld:
Geen van de ROMS is het hangen van SMSjes volledig opgelost, wel zijn de volgende dingen opgelost:
1.44 (blabla)
1.48 (blabla)
1.66 (sneller laden?)
EektheMan schreef op maandag 15 februari 2010 @ 20:36:

Zoals eerder al gezegd, er zijn heel veel tegenstrijdige meningen/berichten... wij kunnen niet in de hoofden van HTC kijken :) weinig nut om er hier over te speculeren dus zolang er nix specifieks bekend is gemaakt.
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 22:17:

Facebook..nee
Twitter.......nee
Xboxlive.....nee

Wie wilt nu a la Iphone?

dat zal per persoon heel erg verschillen en is grotendeels een mening... we zullen het zien.
Ik ben wel iemand die probeert mee te gaan met de tijd, en gebruik wel Twitter ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
het is ook een beetje dom met bing want wanneer je het nodig hebt is in het buitenland en dan heeft toch bijna iedereen internet uitstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 10:39:
WOW oke, heel vreemd dit.
Ik heb al sinds december mn HD2, NOOIT last gehad van de 'SMS-bug', maar vanochtend zat er toch eentje klem in mn postvak-uit :s.
Het viel me wel op dat dat smsje naar een persoon ging die ik pas in mijn contactenlijst heb. Ik heb nu ROM 1.66, ik heb die persoon toegevoegd bij ROM 1.66 (dus niet via een backup oid)...

De mensen die last hebben van de SMS-bug: hebben jullie de contacten bij aankoop van de HD2 een voor een toegevoegd via de Sense interface, of hebben jullie de contacten via een andere Windows Mobile-telefoon gebackupt?
Want het probleem ligt zeker weten bij de Sense interface van Contacten, misschien werkt t als je op de een of andere manier via de standaard Windows Mobile contactenlijst je contacten kunt toevoegen, of via outlook ofzoiets...
Ik heb ROM 1.48 en ik heb de indruk dat het juist met Outlook te maken heeft. Van het weekend bleef een SMS naar een contactpersoon die volledig met naam en adres in de lijst staat wél hangen en iets later een ander SMS-je naar iemand van wie alleen de GSM erin staat niet. Beiden hebben volgens mij Vodafone, net als ikzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 11:51:
[...]

Ik heb ROM 1.48 en ik heb de indruk dat het juist met Outlook te maken heeft. Van het weekend bleef een SMS naar een contactpersoon die volledig met naam en adres in de lijst staat wél hangen en iets later een ander SMS-je naar iemand van wie alleen de GSM erin staat niet. Beiden hebben volgens mij Vodafone, net als ikzelf
Oh dat is dan echt vreemd. Ik snap het ook niet meer. Hopelijk snapt HTC het nou wel na al die maanden. Het komt in ieder geval door de vernieuwde Sense, bij mn oude Touch HD en Diamond gebeurde dit namelijk nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:52
Zojuist las ik in het topic over een batterij log programma.
Heeft iemand hiervan een linkje ?

Tevens ben ik opzoek naar een SMS Takenplannen, het moet een programma zijn waarin ik een SMS kan shedulen om bijv om 03:00 verzonden te worden. Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Laatst online: 15:19

sanook

_/-\o_

In de laatste versies van Google Maps zit ook de kompas functie geintegreerd, wat zeer makkelijk is als je lopend (of zeer langzaam rijdend) aan het navigeren bent.

http://www.google.com/mobile/gmm/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 12:18:
[...]
Oh dat is dan echt vreemd. Ik snap het ook niet meer. Hopelijk snapt HTC het nou wel na al die maanden. Het komt in ieder geval door de vernieuwde Sense, bij mn oude Touch HD en Diamond gebeurde dit namelijk nooit...
Welke updates heb je dan dat je er nog steeds last van hebt? De laatste SMS fix al geinstalleerd?
webgangster schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 12:24:
Lees dan ook even wat verder terug ;) http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/33477043

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Zijn er hier mensen die windows live messenger gebruiken op hun HD2? Met de 1.48 rom had ik vaak problemen met dit programma en kon ik na korte tijd van gebruik mijzelf niet meer aanmelden. Het leek er op dat dit probleem in verband stond met een ander probleem. Wanneer aanmelden niet meer mogelijk was kon ik ook geen weerupdates uitvoeren. Na softreset was probleem tijdelijk verholpen. Met 1.66 rom, welke ik nu een kleine 2 weken gebruik, nog geen problemen ondervonden. Heb nog geen msn gebruikt met de laatste rom versie. Zijn er meer mensen die last van dit probleem hebben gehad?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2010 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer aanwijzingen dat de HD2 waarschijnlijk een upgrade gaat krijgen.
http://www.mobiletechworl...hone-7-coming-next-month/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 13:35:
Nog meer aanwijzingen dat de HD2 waarschijnlijk een upgrade gaat krijgen.
http://www.mobiletechworl...hone-7-coming-next-month/
Lol,

Afbeeldingslocatie: http://www.mobiletechworld.com/wordpress/wp-content/uploads/2010/02/HD2-WP7.jpg

Ja, OF NIET natuurlijk... Lekker nietszeggend. Ik vind het iig knap als je het als een aanwijzing ziet dat er WM7 op de HD2 komt.

[ Voor 8% gewijzigd door SnoeiKoei op 16-02-2010 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 13:39:
[...]

Lol,

[afbeelding]

Ja, OF NIET natuurlijk... Lekker nietszeggend. Ik vind het iig knap als je het als een aanwijzing ziet dat er WM7 op de HD2 komt.
Omdat er hiervoor al meerdere aanwijzingen zijn geweest

- De twitter opmerking van HTC rusland waar doodleuk vermeld stond dat een upgrade zou komen
- De hardware specs die overeenkomen
- De WM7 vermelding in de Sense broncode
- Diverse mails van HTC die niet ontkennend waren.
- De verkoop van HD2 volgende maand in USA . Indien HTC geen upgrade gaat uitvoeren is de HD2 na 6 maanden softwarematig al verouderd. Sommige klanten kunnen dan al afhaken. Dat xda dan zomaar ff WM7 naar HD2 zou porten lijkt mij niet. Je hebt wel de drivers nodig.

Een "geen comment" tot volgend maand zegt meer dan "nee".
Niks is zeker tot volgende maand.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2010 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:20

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 13:15:
Hallo,
Zijn er hier mensen die windows live messenger gebruiken op hun HD2? Met de 1.48 rom had ik vaak problemen met dit programma en kon ik na korte tijd van gebruik mijzelf niet meer aanmelden. Het leek er op dat dit probleem in verband stond met een ander probleem. Wanneer aanmelden niet meer mogelijk was kon ik ook geen weerupdates uitvoeren. Na softreset was probleem tijdelijk verholpen. Met 1.66 rom, welke ik nu een kleine 2 weken gebruik, nog geen problemen ondervonden. Heb nog geen msn gebruikt met de laatste rom versie. Zijn er meer mensen die last van dit probleem hebben gehad?
jep had dit zelfde probleem en nu heb ik er geen probleem meer mee

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Mede HD2'ers,

Ik ben nu dik een maand in bezit van de HD2 i.c.m Vodafone abbo (+data). Zeer tevreden over het toestel, maar ik loop tegen een "bug" aan of een verkeerde instelling waar ik niet achter kom :)

Ik kan via Vodafone mijn e-mail (gmail) niet binnenhalen, hij geeft aan dat er een error plaatsvind bij de synchronisatie. Echter kan ik via Wi-Fi mijn mail zonder problemen binnenhalen. Voor de rest doet 3g het prima ! surfen gaat lekker snel etc.

Ik heb dit probleem al sinds 1.43NLD (daarna 1.66 en nu Dutty custom rom) maar op alle roms hetzelfde verhaal. Erg vervelend probleem want een van de redenen om naar een smartphone over te stappen is toch wel altijd mijn e-mail bij de hand hebben.

Als iemand een oplossing weet zou ik enorm uit de brandt geholpen zijn.

Mvg ReRichard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 10:51
Ik snap niet waarom jullie WM7 willen....
6.5.3 is tigg keer beter als WM7.

WM7. wordt net als Android en Iphone OS.
Beperkt...

6.5.3 en of jonger, kun je teminste volledig editen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shunt schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 13:51:
[...]

jep had dit zelfde probleem en nu heb ik er geen probleem meer mee
Je gebruikt nu dus ook msn op je hd2 (rom 1.66) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leeuwtje1
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-08 22:43
Xmoo schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 13:55:

Beperkt...

Dat is niet mogelijk met WM7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 21:35

neevedr

Dat was ik niet!

Xmoo schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 13:55:

Beperkt...

Hoe kan je dat nou zeggen over een product waar jij nog niet (of heel misschien heel even als je op de MWC bent) met de vingers aan hebt gezeten of wat nog niet volledig operationeel is? Het is een platform van Windows, wat zou je daar niet aan kunnen editen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen wacht gewoon lekker tot de officiële berichten komen vanuit het Windows dan wel HTC kamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
neevedr schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:07:
[...]

Hoe kan je dat nou zeggen over een product waar jij nog niet (of heel misschien heel even als je op de MWC bent) met de vingers aan hebt gezeten of wat nog niet volledig operationeel is? Het is een platform van Windows, wat zou je daar niet aan kunnen editen?
Volgens mij ken je mij nog niet ;)

Zover ik weet zitten er zware beperkingen in....
Dus is afwachten of Microsoft nog wijzigingen gaat brengen in het eind product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 13:48:
[...]
Omdat er hiervoor al meerdere aanwijzingen zijn geweest

- De twitter opmerking van HTC rusland waar doodleuk vermeld stond dat een upgrade zou komen
... die later alweer als speculaties zijn ontkracht van een blogger die er de laatste tijd erg vaak naast zit.
- De hardware specs die overeenkomen
Dit is het enige feit: de minimaal benodigde systeemeisen voor WM7 zoals MS die oorspronkelijk bekend maakte komen net overeen met de HD2. Later waren er berichten dat de HD2 niet voldoende geheugen zou bevatten om het lekker te laten lopen. Nu blijkt dat een deel van het geheugen van de HD2 niet toegankelijk is gemaakt en het toestel meer bevat dan in alle specs staat zou dat mee kunnen vallen. Er is nog steeds niet mee bewezen dat de HD2 goed WM7 kan draaien.
- De WM7 vermelding in de Sense broncode
- Diverse mails van HTC die niet ontkennend waren.
Als je HTC vraagt of en wanneer WM7 op de HD2 komt wordt er alleen geantwoord: "Dat weten we niet." Het is geen harde ontkenning maar om het nou als een bevestiging te zien gaat me veel te ver.
- De verkoop van HD2 volgende maand in USA . Indien HTC geen upgrade gaat uitvoeren is de HD2 na 6 maanden softwarematig al verouderd. Sommige klanten kunnen dan al afhaken. Dat xda dan zomaar ff WM7 naar HD2 zou porten lijkt mij niet. Je hebt wel de drivers nodig.
Er komt vast wel een upgrade van het OS voor de HD2 maar niemand zegt dat dat WM7 zal zijn. WM6.5 hoeft niet de laatste stap voor 7 te zijn he. Bovendien is de HD2 nu al zoveel maanden oud en al bijna softwarematig verouderd zoals jij dat noemt, reden genoeg om er niet teveel moeite meer in te stoppen en zich te richten op een opvolger. Zo werkt de markt nou eenmaal, je toestel "veroudert" in no time of je het leuk vindt of niet.
Een "geen comment" tot volgend maand zegt meer dan "nee".
Niks is zeker tot volgende maand.
"Geen comment" kan ook gewoon betekenen dat ze het echt niet weten omdat niemand weet of de HD2 wel WM7 kan hebben. In dat geval doen ze gewoon geen mededelingen omdat klanten hen daarop vast zouden pinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:24

EektheMan

DPC

wimmel_1 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 20:44:
[...]

Dat alarm ook al eens geprobeerd als wekker? Ik weet niet wie dat ding gemaakt heeft maar die slaapt waarschijnlijk érg licht.... Als je de eerste tonen (2 stuks) niet beäntwoord met een snooze of dismiss dan blijft 'ie de rest van de dag stil met een melding op je scherm dat je iets gemist hebt ....

:)

edit:
Idee achter een "wekker" is dat je 'm zélf uit zet door iets te doen.... niet dat de electronica voor je gaat "denken" dat je misschien iets hád kunnen doen.
;-) Ik slaap inderdaad licht, meer dan 2 seconden een alarm horen doet me de teleurstelling dat een nieuwe dag alweer voor de deur staat onsteken in een destructieve woede. Gelukkig maakt de aanblik van de HD2 me blij voordat mijn vuist neerkomt;-). In het begin had ik er niet bij stil gestaan dat de omkeer functie ook voor het alarm zou werken. Erg irritant om met half zicht de Dismiss button te moeten vinden.

Misschien is de oplossing zelf de alarm ringtone te verlengen? Of inderdaad als je meer functies wil Klaxon of G-Alarm installeren.

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:00

Crusader

Arc Nature

Had vandaag instellingen verkeerd staan in iGO 8, zodat tijdzone compleet verkeerd stond. Dit is gecorrigeerd.
Maar sinds die foute instelling blijft de HD2 bij het weer steeds de foute locatie aangeven. Er blijft staan dat ik mij in Bangalore bevind, waar het 31 graden en zonnig is. Bij het update commando zie ik het bolletje draaien, wat na enige tijd stopt. De laatste keer dat ie z'n locatie heeft kunnen bijwerken is om 13:01 uur geweest, dat staat rechtsboven op de weer tab. Ik heb een werkende internetverbinding, Vodafone proxy aan of uit maakt geen verschil. Soft-reset ook niet.

Kortom, "Mijn locatie" wordt niet geupdate.
Zoekende op Google kom ik alleen maar meldingen tegen waarbij mensen hun eigen locatie willen toevoegen, die niet op de standaardlijst voorkomt. Ik ben dit niet eerder tegengekomen, wil dit graag fixen...
Iemand een idee?

edit: opgelost. Crusader in "HTC HD2 - Deel 8"

[ Voor 4% gewijzigd door Crusader op 16-02-2010 20:01 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:43:

"Geen comment" kan ook gewoon betekenen dat ze het echt niet weten omdat niemand weet of de HD2 wel WM7 kan hebben. In dat geval doen ze gewoon geen mededelingen omdat klanten hen daarop vast zouden pinnen.
Ik heb niet gezegd dat het bevestigd is. Ik geef alleen de aanwijzingen.
Van xmoo
Xmoo in "HTC HD2 - Deel 6"

Je moet het zo zien, als HTC zoiets doet.... winnen ze meer klanten mee.
Nu wordt deze ontdekking groot niews, en dan willen opeens vele mensen een HD2.
WM7 komt zkr HTC heeft 2 HD2 toestellen met WM 7 draaien, wel op hun Chinees vestiging, en hij mag niet mee na huis Om zo leaks te voorkomen.

En nu ga je vertellen dat dat nog niks bewijst. Goed we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 13:52:
Beste Mede HD2'ers,

Ik ben nu dik een maand in bezit van de HD2 i.c.m Vodafone abbo (+data). Zeer tevreden over het toestel, maar ik loop tegen een "bug" aan of een verkeerde instelling waar ik niet achter kom :)

Ik kan via Vodafone mijn e-mail (gmail) niet binnenhalen, hij geeft aan dat er een error plaatsvind bij de synchronisatie. Echter kan ik via Wi-Fi mijn mail zonder problemen binnenhalen. Voor de rest doet 3g het prima ! surfen gaat lekker snel etc.

Ik heb dit probleem al sinds 1.43NLD (daarna 1.66 en nu Dutty custom rom) maar op alle roms hetzelfde verhaal. Erg vervelend probleem want een van de redenen om naar een smartphone over te stappen is toch wel altijd mijn e-mail bij de hand hebben.

Als iemand een oplossing weet zou ik enorm uit de brandt geholpen zijn.

Mvg ReRichard
Dit had ik ook, maar dat komt omdat je je internetverbinding moet instellen bij je email account. Dus je moet kiezen voor Vodafone live! anders werkt het idd niet.

Stapsgewijs:
- op sense knopje van mail klikken
- klik op "meer"
- klik op "menu" en daar op "opties"
- klik op je email account
- klik op "accountinstellingen bewerken"
- Net zo lang op volgende klikken tot je "uitgaande (smtp) mailserver ziet staan en daaronder in het blauw "geavanceerde serverinstellingen" ziet staan. Klik erop
- Netwerkverbinding veranderen in "Vodafone live!"

Dan zou het moeten werken. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazyMe
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-06 13:48
sanook schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 12:37:
In de laatste versies van Google Maps zit ook de kompas functie geintegreerd, wat zeer makkelijk is als je lopend (of zeer langzaam rijdend) aan het navigeren bent.

http://www.google.com/mobile/gmm/
Hoe dan? ik kom de optie nergens tegen. Ook niet met compas ingeschakeld.

EDIT:
You’ll need to disable GPS positioning in Google Maps in order to get directional data from the compass. Since Google Maps was already capable of extrapolating your direction of travel by analyzing data points, we presume Google doesn’t want to have the digital compass conflicting with your direction of travel.
lol, niet verwacht

[ Voor 32% gewijzigd door LazyMe op 16-02-2010 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:23
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 13:58:
[...]

Je gebruikt nu dus ook msn op je hd2 (rom 1.66) ?
Hier 1.66 met windows live. Alleen word ik na verloop van tijd wegens inactiviteit afgemeld :(

Verder kan ik me soms niet aanmelden waarbij een softreset alleen helpt. Jullie daar ook last van..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:19:
[...]

Van xmoo

WM7 komt zkr HTC heeft 2 HD2 toestellen met WM 7 draaien, wel op hun Chinees vestiging, en hij mag niet mee na huis Om zo leaks te voorkomen.

Zoals ik ook al zei, de versie die daarop stond verschillende met de versie die ze hebben uitgebracht.

Ik zat net ff met m'n PRO THREE te spelen en kwam erachter dat de 1.01 en lagere test roms zelfs 330MB ram had :O En met 1.43 en of hoger roms 448 en 576MB ram... Tiss mij plots opgevallen...

Voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://ai.rs/wp-content/uploads/2009/09/htc_leo_screen_46.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ai.rs/wp-content/uploads/2009/09/htc_leo_screen_45.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
webgangster schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 12:24:

Tevens ben ik opzoek naar een SMS Takenplannen, het moet een programma zijn waarin ik een SMS kan shedulen om bijv om 03:00 verzonden te worden. Iemand een idee ?
Dit moet ik echt even melden...

Waarschuwing voordat je een post doet (staat erboven):
Denk eerst zelf na voordat je hier een vraag stelt.
Gebruik eerst Google voordat je hier een vraag stelt.
Gebruik eerst de zoekfunctie op het forum voordat je hier een vraag stelt.
Het dumpen van vraagjes zonder eigen inzet wordt niet gewaardeerd en resulteert in een modbreak.

Vervolgens ga jij een vraag stellen die netjes is geformuleerd in de TS (1e post).

SMS: geen flauw idee... probeer eerst eens google zou ik zeggen!
Crusader schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:11:
Had vandaag instellingen verkeerd staan in iGO 8, zodat tijdzone compleet verkeerd stond. Dit is gecorrigeerd.
Maar sinds die foute instelling blijft de HD2 bij het weer steeds de foute locatie aangeven. Er blijft staan dat ik mij in Bangalore bevind, waar het 31 graden en zonnig is. Bij het update commando zie ik het bolletje draaien, wat na enige tijd stopt. De laatste keer dat ie z'n locatie heeft kunnen bijwerken is om 13:01 uur geweest, dat staat rechtsboven op de weer tab. Ik heb een werkende internetverbinding, Vodafone proxy aan of uit maakt geen verschil. Soft-reset ook niet.

Zoekende op Google kom ik alleen maar meldingen tegen waarbij mensen hun eigen locatie willen toevoegen, die niet op de standaardlijst voorkomt. Ik ben dit niet eerder tegengekomen, wil dit graag fixen...
Iemand een idee?
Dit had ik ook in me 1.48 ROM vorige week... toevallig was ik al van plan om een andere ROM erop te zetten (6.5.3 L26), nu nog niet gezien...
heb ook al 1 of 2 andere mensen hier over zien praten een tijd terug... (allemaal niet icm IGO, maar wel dat weer probleem+timezone, lees: timezone wordt ingesteld mbv locatie gok ik)

[ Voor 42% gewijzigd door Elwin23 op 16-02-2010 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:19:
[...]

Van xmoo

Ze winnen ook klanten met een opvolger. "Je moet het zo zien", iemand die al een HD2 heeft is al klant en daar valt alleen nog aan te verdienen als hij/zij weer een nieuwe telefoon koopt. Als klanten aan het eind van diut jaar weer een nieuw toestel willen is HTC daar alleen maar mee gediend. Daarmee zeg ik niet dat er geen WM7 op de HD2 zal komen, alleen is er minstens zoveel voor te zeggen dat het niet gebeurt en er is gewoon niks zeker.

Idd, het bewijst niks. Heb jij dan wel enig idee of die twee toestellen nu lekker bruikbaar zijn?

Ik ontken nergens dat er mensen bezig zijn WM7 op de HD2 te krijgen of dat dat zelfs een officiele HTC-update wordt. Ik probeer alleen over-enthousiasme te temperen: geruchten en experimenten willen gewoon niet zeggen dat straks iedereen WM7 op de HD2 heeft. Misschien gebeurt dat wel en mi9sschien valt het wel tegen.

Met de geruchten over WM7 gaat het al net zoals met USB-host op de HD2: de processor kan het aan maar niemand krijgt het aan de praat en na demontage blijkt dat de pootjes van de processor die USB-host zouden moeten regelen niet eens aangesloten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkoorevaar
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-06-2024
Nog meer voer voor het HD2 - WP7 debat... :P

http://www.winmo.nl/windo...ies-draait-op-de-htc-hd2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Afbeeldingslocatie: http://www.winmo.nl/wp-content/uploads/2010/02/windows_phone_7_series_htc_hd2.jpg

Ziet er wel beetje photoshopped uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-09 11:39
HTC HD2 in Amerika: http://ow.ly/1oKx5O :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
HTC heeft vandaag de HTC Desire gelanceerd. Volgens mij is deze 1 op 1 met de HTC HD2 te vergelijken qua specs.

Echt Windows Mobile vs. Android nu :)

[ Voor 18% gewijzigd door vanpeltje op 16-02-2010 17:21 ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Crusader schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:11:

Iemand een idee?
Heeft weinig met IGO te maken, ik heb het ook een aantal dagen gehad dat ik volgens mijn telefoon in New Delhi zat. En ik zit ook bij Vodafone.
Ik kreeg van Vodafone de tip om een nieuwe SIMkaart te halen, omdat ik al een hele oude heb (Libertel)

Ik heb geen nieuwe sim gehaald, na een paar dagen wist mijn telefoon de goede locatie weer te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:31
Xmoo schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 16:22:
[...]

[afbeelding]

Ziet er wel beetje photoshopped uit..
Als dit echt is dan draaien oude winmo apps ook gewoon zoals al op de frontpage staat. Of zou TomTom zo snel een versie voor WP7 in elkaar gezet hebben ;)

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 23:45:
[...]

Ehhh..... ik heb mijn HD2 nu twee maanden en ik heb nog nooit verbindingsproblemen gehad (T-Mobile). Mijn vrouw heeft HI op haar Samsung I780 (óók Windows Mobile :*) ) en die heeft regelmatig verbindingsproblemen. Als ik het forum hier zo volg zitten de meeste problemen bij KPN / HI / Vodafone...

Ik zie ook de meest vreemde adviezen lagskomen om het op te lossen: bij Vodafone de proxy aan (of uit?), bij HI / KPN mmmportal huppeldepup of toch gewoon "internet" instellen. Zouden deze providers niet gewoon een wacky manier van instellen hebben? Lijkt me wel.... Volgens mij weten die providers het allemaal zelf niet...

Dus: niet de telefoon de schuld geven en oproepen om HTC te spammen, want de ervaring op dit forum leert dat het aan de providers ligt.

PabloIbanez, je conclusie is niet terecht.
Na een flinke portie troubleshooting ben ik er achter wat de oorzaak van de wegvallende gegevensverbinding is: Exchange Active Sync. Deze stond bij mij op elk uur synchroniseren. Sinds ik dit op handmatig heb staan, heb ik geen verbindingsproblemen meer en update het weer ook zoals het zou moeten......
Door de HTC support-desk wordt bevestigd dat dit de veroorzaker is:
Als u gebruik maakt van een exchange account via Active Sync, dan zal elke keer dat er een sync wordt gedaan de internet verbinding gebruikt worden voor de sync zodat u deze op dat moment niet kunt gebruiken. U heeft dus de juiste stap ondernomen door de sync op handmatig te zetten. Er is helaas geen andere oplossing voor dit probleem.
Het is alleen jammer dat ze aangeven dat er "op dat moment" geen verbinding gemaakt kan worden. Volgens mij sluit Active Sync de verbinding helemaal niet meer af, vandaar dat je de verbinding moet resetten...
Ik ga bij HTC nog wel aankaarten dat dit m.i. een issue is waar een oplossing voor moet komen.
Als jullie nog suggesties voor een echte oplossing hebben, houd ik mij aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnix91
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 20:36
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 19:02:
Na een flinke portie troubleshooting ben ik er achter wat de oorzaak van de wegvallende gegevensverbinding is: Exchange Active Sync. Deze stond bij mij op elk uur synchroniseren. Sinds ik dit op handmatig heb staan, heb ik geen verbindingsproblemen meer en update het weer ook zoals het zou moeten......
Ik maak geen gebruik van Exchange ActiveSync zover ik weet, en toch heb ik last van een wegvallende verbinding...

[ Voor 0% gewijzigd door Mnix91 op 16-02-2010 19:21 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Mnix91 schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 19:19:
[...]

Ik maak geen gebruik van Exchange ActiveSync zover ik weet, en toch heb ik last van een wegvallende verbinding...
Hier hetzelfde, geen Exchange, wel verbinding die ik moet resetten soms.
Vodafone abbo.
Zou het dan ook te maken kunnen hebben met andere dingen die om de verbinding vragen?
E-mail bijvoorbeeld? (POP3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:00

Crusader

Arc Nature

CRXed schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 17:44:
[...]

Heeft weinig met IGO te maken, ik heb het ook een aantal dagen gehad dat ik volgens mijn telefoon in New Delhi zat. En ik zit ook bij Vodafone.
Ik kreeg van Vodafone de tip om een nieuwe SIMkaart te halen, omdat ik al een hele oude heb (Libertel)

Ik heb geen nieuwe sim gehaald, na een paar dagen wist mijn telefoon de goede locatie weer te vinden.
iGO 8 heeft een optie om automatisch de tijd en tijdzone aan te passen van je toestel. Die optie stond per ongeluk nog aan. Daarna kreeg ik die problemen, dus het is wel degelijk door iGO 8 gekomen.

Uiteindelijk is ie het na een rit van Delft naar Zoetermeer weer gaan doen. Probleem heeft zichzelf opgelost.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:39:
[...]

Hier 1.66 met windows live. Alleen word ik na verloop van tijd wegens inactiviteit afgemeld :(

Verder kan ik me soms niet aanmelden waarbij een softreset alleen helpt. Jullie daar ook last van..?
Ja, heb ik ook last van, vooral dat laatste is superirritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXed schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 19:58:
[...]

Hier hetzelfde, geen Exchange, wel verbinding die ik moet resetten soms.
Vodafone abbo.
Zou het dan ook te maken kunnen hebben met andere dingen die om de verbinding vragen?
E-mail bijvoorbeeld? (POP3)
Ja dat zou je dan haast gaan denken. Misschien de test waard om je pop3 en/of hotmail ook op handmatig te zetten.

Wel slecht als het dan wel goed zou werken. Zoiets zou een telefoon gewoon zonder problemen moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-03-2020
Even een een trailertje van Ironman 2 geëncodeerd met de HTC video converter.
Niet slecht moet ik zeggen :)

*klik* 15Mb

(onderaan save file to your PC, 1 pop up)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
Crusader schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 20:00:
[...]

iGO 8 heeft een optie om automatisch de tijd en tijdzone aan te passen van je toestel. Die optie stond per ongeluk nog aan. Daarna kreeg ik die problemen, dus het is wel degelijk door iGO 8 gekomen.

Uiteindelijk is ie het na een rit van Delft naar Zoetermeer weer gaan doen. Probleem heeft zichzelf opgelost.
De telefoon doet dat ook, toen mijn weer op Zimbabwe stond (weet niet meer wat er stond), stond me tijdzone ook anders (en ik draai nog geen iGo)

offtopic: werk je in z'meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elwin23 schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 20:32:
[...]

De telefoon doet dat ook, toen mijn weer op Zimbabwe stond (weet niet meer wat er stond), stond me tijdzone ook anders (en ik draai nog geen iGo)

offtopic: werk je in z'meer?
Dan zal het vast aan de Location Service van Google liggen, want ik was toevallig een paar dagen geleden ook zogenaamd in Jakarta blablabla Region...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 20:45:
[...]

Dan zal het vast aan de Location Service van Google liggen, want ik was toevallig een paar dagen geleden ook zogenaamd in Jakarta blablabla Region...
Dat denk ik ook....OF het ligt aan Google, of het ligt aan je SIM/provider, die dan niet goed je locatie weet te pinpointen.

Workaround: Probeer eens te verbinden via WIFI en dan je locatie te updaten: grote kans dat je dan wel weer je goede locatie krijgt, omdat de Wifi locatie database anders is dan die van de GSM masten.
Information we collect

If you allow a website to get your location via this service, we will collect, depending on the capabilities of your device, information about the wifi routers closest to you, cell ids of the cell towers closest to you, and the strength of your wifi or cell signal. We use this information to return an estimated location

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-09 16:40
You need to disable GPS positioning in Google Maps in order to get directional data from the compass. Since Google Maps was already capable of extrapolating your direction of travel by analyzing data points, we presume Google doesnt want to have the digital compass conflicting with your direction of travel.

lol, niet verwacht
Hoeft dan ook niet! Zorg dat je de laatste versie hebt, 3.31, en stel je GPS manueel in. Com 4.
en tadaa, het pijltje draait met je phone mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:06
-Magnat- schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 20:16:
Even een een trailertje van Ironman 2 geëncodeerd met de HTC video converter.
Niet slecht moet ik zeggen :)

*klik* 15Mb

(onderaan save file to your PC, 1 pop up)
Als nog niet synchroon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Mir

Is er hier niemand die problemen ervaart met zijn carkit?

Ik kan geen gesprek met mijn carkit opzetten als ik een dataconnectie open heb staan. Als ik dan toch een gesprek op heb gezet, wordt deze verbroken als mijn telefoon dan een dataconnectie op gaat zetten.

zoooo irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2024
Hey mensen,

ik had een klein vraagje... Aangezien bij de hd2 er soms veel applicaties draaien die allang niet nodig meer zijn heb ik gevonden dat je dit kan uitvoeren om taskmanager bij je snelkoppelingen te krijgen...

"Als je naar de windows map gaat en zoekt op taskmng en kiest voor kopieer, waarna je naar de map startmenu, programma's kiest en kiest voor de optie kopieer snelkoppeling en deze vervolgens bij de snelkoppelingen plaats, heb je direct toegang tot de open programma's."

Alleen nu zie ik dat bestand alleen weet ik niet hoe ik een snelkoppeling maak en deze verplaatst naar die map kan iemand dit voor mij uitleggen?

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
[b][message=33484196,noline]Alleen nu zie ik dat bestand alleen weet ik niet hoe ik een snelkoppeling maak en deze verplaatst naar die map kan iemand dit voor mij uitleggen?
Bestand aantikken en ingedrukt houden, dan kiezen voor "Kopieren"
Dan naar de plek waar je m wilt hebben (startmenu) en daar op een lege plek tikken en inhouden en dan kiezen voor "Snelkoppeling plakken"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 19:02:
[...]

[...]

Het is alleen jammer dat ze aangeven dat er "op dat moment" geen verbinding gemaakt kan worden. Volgens mij sluit Active Sync de verbinding helemaal niet meer af, vandaar dat je de verbinding moet resetten...
Ik ga bij HTC nog wel aankaarten dat dit m.i. een issue is waar een oplossing voor moet komen.
Als jullie nog suggesties voor een echte oplossing hebben, houd ik mij aanbevolen.
Ik draai ook Exchange, op Push zelfs. Bij mij doet zich dit probleem totaal niet voor.....
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Denk eerst zelf na voordat je hier een vraag stelt.
Gebruik eerst Google voordat je hier een vraag stelt.
Gebruik eerst de zoekfunctie op het forum voordat je hier een vraag stelt.

Het dumpen van vraagjes zonder eigen inzet wordt niet gewaardeerd en resulteert in een modbreak.