webgangster schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 12:24:
Zojuist las ik in het topic over een batterij log programma.
Heeft iemand hiervan een linkje ?
Tevens ben ik opzoek naar een SMS Takenplannen, het moet een programma zijn waarin ik een SMS kan shedulen om bijv om 03:00 verzonden te worden. Iemand een idee ?
Dit moet ik echt even melden...
Waarschuwing voordat je een post doet (staat erboven):
Denk eerst zelf na voordat je hier een vraag stelt.
Gebruik eerst Google voordat je hier een vraag stelt.
Gebruik eerst de zoekfunctie op het forum voordat je hier een vraag stelt.
Het dumpen van vraagjes zonder eigen inzet wordt niet gewaardeerd en resulteert in een modbreak.
Vervolgens ga jij een vraag stellen die netjes is geformuleerd in de TS (1e post).
SMS: geen flauw idee... probeer eerst eens google zou ik zeggen!
Crusader schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:11:
Had vandaag instellingen verkeerd staan in iGO 8, zodat tijdzone compleet verkeerd stond. Dit is gecorrigeerd.
Maar sinds die foute instelling blijft de HD2 bij het weer steeds de foute locatie aangeven. Er blijft staan dat ik mij in Bangalore bevind, waar het 31 graden en zonnig is. Bij het update commando zie ik het bolletje draaien, wat na enige tijd stopt. De laatste keer dat ie z'n locatie heeft kunnen bijwerken is om 13:01 uur geweest, dat staat rechtsboven op de weer tab. Ik heb een werkende internetverbinding, Vodafone proxy aan of uit maakt geen verschil. Soft-reset ook niet.
Kortom, "Mijn locatie" wordt niet geupdate.
Zoekende op Google kom ik alleen maar meldingen tegen waarbij mensen hun eigen locatie willen toevoegen, die niet op de standaardlijst voorkomt. Ik ben dit niet eerder tegengekomen, wil dit graag fixen...
Iemand een idee?
Dit had ik ook in me 1.48 ROM vorige week... toevallig was ik al van plan om een andere ROM erop te zetten (6.5.3 L26), nu nog niet gezien...
heb ook al 1 of 2 andere mensen hier over zien praten een tijd terug... (allemaal niet icm IGO, maar wel dat weer probleem+timezone, lees: timezone wordt ingesteld mbv locatie gok ik)
[
Voor 42% gewijzigd door
Elwin23 op 16-02-2010 16:00
]