Ja heb ik hier ook last van, blijkbaar hebben ze meer stuk gemaakt met die nieuwe scrollbars
@hierbovenjasjenl schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:47:
Ik heb nu deze extension geïnstalleerd, nu heb ik tenminste weer een beetje normaal bruikbare scrollbars ipv die dunne prutsdingen zonder pijltjes...
Misschien dat dit helpt?
Het geluid hapert als ik meerdere tabbladen heb openstaan. Dit gebeurt met name wanneer vanuit ene tabblad luister naar een fragment van een album op bijv. amazon.com en in een ander tabblad in het scrollen ben voor bijv. informatie. Het lijkt of mijn PC dit niet aankan (Sandy Bridge Celeron).
Het vreemde is dat bovenstaande niet optreedt binnen Internet Explorer.
Ook merkwaardig is dat dit probleem niet optrad in de beginperiode dat in Google Chrome geinstalleerd had. Het is ineens ontstaan.
Ik heb overigens geen problemen bij het laden van sites in verschillende tabbladen.
Kan iemand mij hiermee helpen. Wellicht moet ik iets veranderingen in de instellingen.
Het vreemde is dat bovenstaande niet optreedt binnen Internet Explorer.
Ook merkwaardig is dat dit probleem niet optrad in de beginperiode dat in Google Chrome geinstalleerd had. Het is ineens ontstaan.
Ik heb overigens geen problemen bij het laden van sites in verschillende tabbladen.
Kan iemand mij hiermee helpen. Wellicht moet ik iets veranderingen in de instellingen.
Helpt het als je de Pepper Flash Player uitschakelt onder chrome://extensions?
Na het nieuws over extensions die worden opgekocht door adverteerders en dan in adware of soms spyware veranderen (o.a. op onze eigen frontpage), kom ik steeds vaker een extensie tegen om te waarschuwen voor extensies die adware bevatten:
Shield For Chrome
Zoiets hebben we nodig. Maar waarom moet DIE plugin OOK mijn browser history weten?
Niets is veilig.
Iemand alternatieven?
Ik zoek ook een alternatief voor Hover Zoom, welke tegenwoordig ook is opgekocht en is gaan spammen.
Shield For Chrome
Zoiets hebben we nodig. Maar waarom moet DIE plugin OOK mijn browser history weten?
Niets is veilig.
Iemand alternatieven?
Ik zoek ook een alternatief voor Hover Zoom, welke tegenwoordig ook is opgekocht en is gaan spammen.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Is dat probleem met niet werkende scrolbars überhaupt wel bekend bij "google"? maw wordt daar aan gewerkt?
Want er is hier nog niets verandert...
Want er is hier nog niets verandert...
Ik verwacht dat ie wel is aangemeld, maar het kan geen kwaad om het goed reproduceerbaar aan te melden op https://code.google.com/p/chromium/issues/list
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Die ontbrekende pijltjes op de scrollbalk zijn idd wel erg irritant. Hoop dat het snel weer terug komt. Loopt al een bug report over zo te zien: https://code.google.com/p...20Summary%20OS%20Modified
Sinds enkele dagen kan ik niet meer op normale wijze op Gmail inloggen.
De browser gaat nu altijd naar een scherm om accounts te selecteren. De enige manier om in gmail te komen is om een account toe te voegen. Maar dit wil ik helemaal niet want ik wil niet dat alle gebruikers mijn verschillende email adressen zien. Ik zie nergens een optie om op de ouder manier in te loggen z'onder eerst een account toe te moeten voegen.
Zwaar irritant! Weet iemand hier een oplossing voor?
Edit: grrr men moet dus blijkbaar iedere keer handmatig de accounts van de lijst verwijderen. Overschakelen naar IE of FF baat niet. Gvd.
De browser gaat nu altijd naar een scherm om accounts te selecteren. De enige manier om in gmail te komen is om een account toe te voegen. Maar dit wil ik helemaal niet want ik wil niet dat alle gebruikers mijn verschillende email adressen zien. Ik zie nergens een optie om op de ouder manier in te loggen z'onder eerst een account toe te moeten voegen.
Zwaar irritant! Weet iemand hier een oplossing voor?
Edit: grrr men moet dus blijkbaar iedere keer handmatig de accounts van de lijst verwijderen. Overschakelen naar IE of FF baat niet. Gvd.
[ Voor 12% gewijzigd door Nearox op 01-02-2014 15:29 ]
Net over van FF --> Chrome en wat gaat het heerlijk snel... Echt een verbetering.
Heb ook alle plugins gevonden die ik graag wil gebruiken. Er is één punt waar ik niet uitkom: Wanneer ik een link of favoriet uit favobalk met middelste muisknop aanklik wil ik graag dat de nieuw geopende tab ook direct actief is. Welke extentie verzorgt dat?
Edit, de extentie Tab Activate zorgt ervoor dat alle linkjes die ik met middelste muisknop (scrollwheel) aanklik meteen in een geactiveerde nieuwe tab openen.
Met scrollwheel aangeklikte favorieten in mijn 'bookmarkbar' zijn niet geactiveerd. Als iemand daar wat op weet
Heb ook alle plugins gevonden die ik graag wil gebruiken. Er is één punt waar ik niet uitkom: Wanneer ik een link of favoriet uit favobalk met middelste muisknop aanklik wil ik graag dat de nieuw geopende tab ook direct actief is. Welke extentie verzorgt dat?
Edit, de extentie Tab Activate zorgt ervoor dat alle linkjes die ik met middelste muisknop (scrollwheel) aanklik meteen in een geactiveerde nieuwe tab openen.
Met scrollwheel aangeklikte favorieten in mijn 'bookmarkbar' zijn niet geactiveerd. Als iemand daar wat op weet
[ Voor 29% gewijzigd door vandermark op 04-02-2014 14:54 ]
STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock
Chrome heeft zichzelf geüpdate (v33), en nu bestaat de flag die je de oude 'new tab page' geeft niet meer. Weet iemand of en hoe je die terug kunt krijgen?
Niet. Heel erg hinderlijk. Je kan wel deze extensie gebruiken: https://chrome.google.com...hkmmiiclaipbaaelfojkmlkja en je nieuwe tab op chrome://apps zetten.
Belachelijk.. In voorgaande versies kon je het ten minste nog uitschakelen via de flags-pagina 
Spuit 11

Spuit 11
[ Voor 8% gewijzigd door filenox op 22-02-2014 15:26 ]
Dit soort fratsen, eerst al dat gezeik met scrollbars en nu weer die new tab page, doet me wel steeds meer een hekel krijgen aan Google en chrome
Dit is ook een erg mooie: https://chrome.google.com...lkgjldeffhjbhaenapo?hl=en
Alleen je moet nu zelf bedenken welke sites je wilt zien.
Ik heb hetzelfde. Het nieuwe design past niet op mijn 11" MBA en daardoor had ik de oude versie teruggezet. Nu krijg ik toch deze niet-passende versie door mn strot geduwd met die ienieminie screenshotjes..jasjenl schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 19:52:
Dit soort fratsen, eerst al dat gezeik met scrollbars en nu weer die new tab page, doet me wel steeds meer een hekel krijgen aan Google en chrome
Misschien Opera weer eens een kans geven. Zelfde engine, minder Google...
Ik heb sinds kort ook een vreemd probleem. Ik heb twee monitoren en ik heb vaak dat ik een heel chrome venster naar mijn andere monitor sleep. Dit doe ik door gewoon naast de tabs op de balk te klikken en deze dan "los te trekken". Dit werkt nu echter tot acht tabbladen. Bij acht tabbladen blijft er aan de rechter kant van de tabbladen nog ruimte over om hem "los te trekken" maar bij negen tabbladen of meer werkt dit niet meer. Volgens mij kon dit eerst wel gewoon, want ik het hier nooit last van gehad. Anderen die hier ook last van hebben en het opgelost hebben?
Ja, dat probeer ik ook maar dat werkt bij mij toch niet meer.Sefyu schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 06:33:
Het werkt nog wel. Je moet tussen de nieuwe-tab-knop en de minimaliseerknop klikken.
Het werkt bij mij tot acht tabbladen en als het stukje tussen de nieuwe-tab-knop en de minimaliseerknop te klein wordt werkt het gewoon niet meer. Heel vreemd.
Misschien Chrome maar opnieuw installeren.
Maar dan heb je toch niet die recently closed pages shortcut? Die vond ik juist handig....Sefyu schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 11:06:
Niet. Heel erg hinderlijk. Je kan wel deze extensie gebruiken: https://chrome.google.com...hkmmiiclaipbaaelfojkmlkja en je nieuwe tab op chrome://apps zetten.
Mja, niet helemaal een gelijkwaardige oplossing m.i., juist dat er in die tiles vanzelf veelgebruikte pagina's stonden vond ik wel handig...TheZeroorez schreef op zondag 23 februari 2014 @ 00:06:
Dit is ook een erg mooie: https://chrome.google.com...lkgjldeffhjbhaenapo?hl=en
Chrome heeft weer een nieuwe update gehad?
Heb sinds nu net een nieuwe pictogram rechtsonderin bij mijn pictogrammen.
Er worden meldingen in weergeven, zoals mails die binnenkomen via je gmail of updates in je google drive.
Er worden meldingen in weergeven, zoals mails die binnenkomen via je gmail of updates in je google drive.

[ Voor 13% gewijzigd door Yellow op 25-02-2014 17:58 ]
Ik ook. Hij is nu verplaatst: Menu -> Recent gebruikte tabbladen > Recent geslotenjasjenl schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:47:
[...]
Maar dan heb je toch niet die recently closed pages shortcut? Die vond ik juist handig....
[...]
Kan je uitschakelen via chrome://flags/ (zoek op "notification")Yellow schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 17:55:
Chrome heeft weer een nieuwe update gehad?
[afbeelding]
Mja, is toch weer een klik extra en minder handig m.i.Sefyu schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 18:27:
[...]
Ik ook. Hij is nu verplaatst: Menu -> Recent gebruikte tabbladen > Recent gesloten
Verwijderd
+1 thanks voor de tipSefyu schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 18:27:
Kan je uitschakelen via chrome://flags/ (zoek op "notification")
Die scrol bug is gelukkig gefixt maar nu weer de volgende melding:
Uw internetbrowser wordt niet (meer) ondersteund. Marktplaats kan daardoor minder goed werken. Gebruik een nieuwere versie of een andere browser. Meer informatie?
Bij marktplaats dus, die site werkt om de havenklap niet dan zie ik alleen plain(?) tekst links uitgelijnd.
Maar het kan ook maar zo zijn dat het na 5 minuten ineens wel weer werkt.
Waar ligt dat precies aan? marktplaats of chrome?
Ik heb Versie 33.0.1750.117 m
Uw internetbrowser wordt niet (meer) ondersteund. Marktplaats kan daardoor minder goed werken. Gebruik een nieuwere versie of een andere browser. Meer informatie?
Bij marktplaats dus, die site werkt om de havenklap niet dan zie ik alleen plain(?) tekst links uitgelijnd.
Maar het kan ook maar zo zijn dat het na 5 minuten ineens wel weer werkt.
Waar ligt dat precies aan? marktplaats of chrome?
Ik heb Versie 33.0.1750.117 m
[ Voor 14% gewijzigd door kaasaanfiets op 03-03-2014 22:38 ]
Wat is er gefixt dan? Ik zie nog steeds geen fatsoenlijke scrollbars met pijltjes. Zolang die er niet zijn, is het nog steeds niet goed...kaasaanfiets schreef op maandag 03 maart 2014 @ 22:37:
Die scrol bug is gelukkig gefixt
Helaas, deze optie is inmiddels weer verdwenen. Iedereen zit nu dus opgescheept met de Apps-knop op zijn bookmarkbar en een NTP waar je niks meer mee kunt. Heeft iemand al een andere oplossing gevonden?Sefyu schreef op woensdag 18 september 2013 @ 07:01:
Je kan naar chrome://flags gaan en daar Instant Extended API uitzetten.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
https://chrome.google.com...jealdhpldlbgdaabhpnoapehb
Niet perfect, maar het werkt.
Niet perfect, maar het werkt.
[ Voor 14% gewijzigd door Sefyu op 06-03-2014 13:29 ]
Dankje, het is inderdaad al iets beter. Aan de code op GitHub te zien wordt er ook nog verder aan gewerkt, hopelijk wordt het een volwaardige replica.
Dat klopt, maar is dat een bug of een feature? De balken werken in ieder geval op de site www.autoscout24.nl waar ze dat voorheen niet deden.jasjenl schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:30:
[...]
Wat is er gefixt dan? Ik zie nog steeds geen fatsoenlijke scrollbars met pijltjes. Zolang die er niet zijn, is het nog steeds niet goed...
Verwijderd
Chrome, ik gebruik het al lang en dat blijft wel zo denk ik.
Wat ik echt wel onhandig vind is dat ondanks dat ik als zoekoptie NL heb ingevuld ik dit niet standaard krijg (ook niet na opnieuw installeren).
Zou ook zoekhulpmiddelen wel default uitgeklapt willen hebben..
Maar taal is echt het vervelend!
Wat ik echt wel onhandig vind is dat ondanks dat ik als zoekoptie NL heb ingevuld ik dit niet standaard krijg (ook niet na opnieuw installeren).
Zou ook zoekhulpmiddelen wel default uitgeklapt willen hebben..
Maar taal is echt het vervelend!
Het is een waardeloze feature, die ze gelukkig weer terug gaan draaien in de volgende major release, zo las ik in de developer forums.kaasaanfiets schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 21:50:
[...]
Dat klopt, maar is dat een bug of een feature? De balken werken in ieder geval op de site www.autoscout24.nl waar ze dat voorheen niet deden.
Heeft iemand ondertussen al een notificatie gekregen via Google Now in Chrome?
Ok ik keer terug naar Firefox, maar op het moment dat ik dat doe hier nog even een dubbelcheck..
Er is 1 feature waar ik niet zonder kan, die Chrome niet heeft, als ik Google zie>> het weghalen van het sluitknopje op elk tab is onmogelijk, dus ik klik bij wat meer tabs echt wel meer dan 1x per dag per ongeluk op het knopje, dus kan ik de tab heropenen, what a pain...
Dit kan echt niet, he? Wat ik las is er ook geen add-on voor.
Er is 1 feature waar ik niet zonder kan, die Chrome niet heeft, als ik Google zie>> het weghalen van het sluitknopje op elk tab is onmogelijk, dus ik klik bij wat meer tabs echt wel meer dan 1x per dag per ongeluk op het knopje, dus kan ik de tab heropenen, what a pain...
Dit kan echt niet, he? Wat ik las is er ook geen add-on voor.
Nope, hier ben ik zelfs mijn notification icon kwijt en krijg hem niet meer terug ook dus misschien is dat wel de redenfilenox schreef op zondag 30 maart 2014 @ 17:06:
Heeft iemand ondertussen al een notificatie gekregen via Google Now in Chrome?
Ze hebben eindelijk weer de scrollbars gefixt in de laatste versie van chrome!
Zeg, ineens valt mij op dat BACKSPACE functioneert als één pagina terug. Iets waar ik niet zo van gediend ben.
Helaas is het blijkbaar 'to stay':
https://code.google.com/p/chromium/issues/detail?id=30699
Weet iemand een goede workaround om ervoor te zorgen dat dit niet meer zo werkt? In het verleden vaak genoeg per ongeluk zo tekst kwijtgeraakt.
Er zijn extentions voor, maar ik zou liever iets aanpassen in een of andere chrome:// config of zo.
(dit is trouwens ook een vervelende bug, maar compleet unrelated
https://code.google.com/p/chromium/issues/detail?id=316556 )
Edit: oh ja:
Version 34.0.1847.116 Ubuntu 14.04 aura (260972)
(en Sefyu, bij mij is backspace dus al jaren alleen om tekst te verwijderen
ik dacht eigenlijk dat backspace al jaren geen pagina terug meer was..)
Helaas is het blijkbaar 'to stay':
https://code.google.com/p/chromium/issues/detail?id=30699
Weet iemand een goede workaround om ervoor te zorgen dat dit niet meer zo werkt? In het verleden vaak genoeg per ongeluk zo tekst kwijtgeraakt.
Er zijn extentions voor, maar ik zou liever iets aanpassen in een of andere chrome:// config of zo.
(dit is trouwens ook een vervelende bug, maar compleet unrelated
Edit: oh ja:
Version 34.0.1847.116 Ubuntu 14.04 aura (260972)
(en Sefyu, bij mij is backspace dus al jaren alleen om tekst te verwijderen
[ Voor 15% gewijzigd door letatcest op 02-05-2014 15:39 ]
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
Sorry, ik meende dat dat standaard was tegenwoordig. Maar blijkbaar alleen op Linux of Mac-bakken. Mja, zo blijkt maar weer hoe makkelijk je aan dingen went.
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
Backspace is bij mij onder windows ook altijd al pagina terug geweest. En ja, soms raak je dan idd je tekst kwijt als je backspace wilt doen tijdens het tikken en de focus ligt niet op het tekstveld
http://www.zdnet.be/nieuw...dres-verbergen-in-chrome/
Mag toch hopen dat ze dát niet in de final versies ooit gaan doorvoeren, dat is wel het slechtste idee dat ik ooit gezien heb, vooral als het weer verplicht door je strot wordt geduwd...
Mag toch hopen dat ze dát niet in de final versies ooit gaan doorvoeren, dat is wel het slechtste idee dat ik ooit gezien heb, vooral als het weer verplicht door je strot wordt geduwd...
Ik zag het ook al ja, dat klinkt als een manier om een hoop trouwe klanten weg te jagen.
-
[ Voor 102% gewijzigd door Emielgroendijk op 02-06-2014 22:21 ]
Ziet eruit als corrupt videogeheugen. Wellicht omdat chrome en vlc hardwareversnelling gebruiken?
Doen games het nog wel?
Doen games het nog wel?
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
apart dat niemand het over de notification bell in de tray heeft. since versie 35 ben je verplicht om het aan te zien.
Vermoedelijk wordt ie bij veel mensen automatisch verborgen door Windows, het was mij ook nog niet opgevallen.nefertem schreef op zondag 25 mei 2014 @ 09:56:
apart dat niemand het over de notification bell in de tray heeft. since versie 35 ben je verplicht om het aan te zien.
Sterker nog: ik zie helemaal niks in de tray staan, dus geen idee waar je het over hebt eigenlijk...
[ Voor 13% gewijzigd door jasjenl op 27-05-2014 14:16 ]
doe eens youtube fullscreen en check je tray.jasjenl schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:32:
[...]
Vermoedelijk wordt ie bij veel mensen automatisch verborgen door Windows, het was mij ook nog niet opgevallen.
Sterker nog: ik zie helemaal niks in de tray staan, dus geen idee waar je het over hebt eigenlijk...
well even controleren dat het chrome 35 is, bij 34 kon je het nog disablen via chrome:flags disable rich notifications
[ Voor 13% gewijzigd door nefertem op 27-05-2014 16:02 ]
Ah ja, nu zie ik 'm. Maar hij verdwijnt ook weer meteen, althans, hij wordt door Windows verborgen. Dus vandaar dat het me waarschijnlijk niet was opgevallen.nefertem schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 16:00:
[...]
doe eens youtube fullscreen en check je tray.
well even controleren dat het chrome 35 is, bij 34 kon je het nog disablen via chrome:flags disable rich notifications
Er is nu ook een 64 bits: https://www.google.com/intl/en/chrome/browser/canary.html
Sinds een aantal dagen (denk ik) zijn sommige websites opeens haast niet meer leesbaar door het font. Het zijn sites die ik veel bezocht heb en vanuit het niets dit probleem hebben. Ik heb al zitten Googlen, maar kom eigenlijk niet bij een gelijkwaardig probleem uit...
Als ik Twitter gebruik zie ik 'm, maar nog bij een heleboel andere websites:

Heeft iemand een idee?
Als ik Twitter gebruik zie ik 'm, maar nog bij een heleboel andere websites:

Heeft iemand een idee?
Deze is er alleen in het Engels ?desalniettemin schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 21:34:
Er is nu ook een 64 bits: https://www.google.com/intl/en/chrome/browser/canary.html
Het zal vast wel eens gevraagd zijn, maar ik kan het niet helemaal vinden.
Ik gebruik chrome op 2 pc's 1 telefoon en 1 tablet. Op alle 4 ben ik aangemeld.
Nu is het zo dat het syncen niet goed gaat, wat is de juiste workaround om het goed werkend te krijgen incl. wachtwoorden.
Ik gebruik chrome op 2 pc's 1 telefoon en 1 tablet. Op alle 4 ben ik aangemeld.
Nu is het zo dat het syncen niet goed gaat, wat is de juiste workaround om het goed werkend te krijgen incl. wachtwoorden.
www.casarodriguillo.com
De meeste bladwijzers gaan wel goed, maar sommige die ik in een map heb gestopt, laat hij op een ander device als losse bladwijzers zien maar ook in die map.Sefyu schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:56:
Wat gaat er precies niet goed?
Sommige wachtwoorden heb ik gewist, maar hij maakt ze zelf weer aan.
Zelf denk ik om 3 devices los te koppelen van account en te wissen, en 1 device in te stellen zoals gewenst en daarna de andere weer aan te melden.
www.casarodriguillo.com
Sinds de update Chrome 36 kan Google maps de straten niet meer zien ?
Heb dit ook getest met IE11 en dan werkt het wel gewoon goed !
Heb dit ook getest met IE11 en dan werkt het wel gewoon goed !
[ Voor 20% gewijzigd door Albert020 op 25-07-2014 13:13 ]
mijn migratie van firefox naar chrome verloopt erg goed, maar 1 zaak irriteert me.
hoe kan ik nzb of torrent bestanden snel saven op mijn nas in de juiste map ?
op firefox had je download them all, kreeg je een keuzemenu en dat werkte simpel en snel.
ik heb al heel wat extensies geprobeerd, maar geen enkele naar tevredenheid.
iemand nog een tip ?
/edit
Terug naar Firefox, epic fail dat je niet op een makkelijke manier kan kiezen waar je bestanden op te slaan.
hoe kan ik nzb of torrent bestanden snel saven op mijn nas in de juiste map ?
op firefox had je download them all, kreeg je een keuzemenu en dat werkte simpel en snel.
ik heb al heel wat extensies geprobeerd, maar geen enkele naar tevredenheid.
iemand nog een tip ?
/edit
Terug naar Firefox, epic fail dat je niet op een makkelijke manier kan kiezen waar je bestanden op te slaan.
[ Voor 14% gewijzigd door C00P op 29-07-2014 22:57 ]
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
Verwijderd
Ik heb een erg vervelend probleem met Chrome op Windows 7. Van het ene op andere moment vraagt Win 7 bij het opstarten ineens "Wilt u het volgende programma toestaan wijzigen aan deze computer aan te brengen?". Na het kiezen voor ja start Chrome op.
Daarna laadt Chrome geen pagina's meer. Je kunt in de adresbalk intoetsen wat je wil, maar er gebeurt niets. Ook instellingen selecteren in het menu geeft geen enkel resultaat.
Microsoft Essentials is geïnstalleerd en Anti-Malware recentelijk gedraaid. Herinstall (offline versie) van Chrome op alle gebruikers helpt niet en opstarten met adminstrator-rechten geeft ook geen verschil.
Daarnaast nog deze gedraaid en niets gevonden: http://support.kaspersky....5350?qid=208280684#block1
Iemand nog ideeën om weer met Chrome te kunnen surfen?
Daarna laadt Chrome geen pagina's meer. Je kunt in de adresbalk intoetsen wat je wil, maar er gebeurt niets. Ook instellingen selecteren in het menu geeft geen enkel resultaat.
Microsoft Essentials is geïnstalleerd en Anti-Malware recentelijk gedraaid. Herinstall (offline versie) van Chrome op alle gebruikers helpt niet en opstarten met adminstrator-rechten geeft ook geen verschil.
Daarnaast nog deze gedraaid en niets gevonden: http://support.kaspersky....5350?qid=208280684#block1
Iemand nog ideeën om weer met Chrome te kunnen surfen?
Weet iemand de naam van de extensie waarmee ik mijn post history kan zien?
Had die extensie een tijd geleden, maar heb de extensie niet meer. Het was een Tweakers logo rechtsboven en als ik er dus op klikte kwam er een klein scherm met ongeveer 10 topics waarin ik in gereageerd had.
Had die extensie een tijd geleden, maar heb de extensie niet meer. Het was een Tweakers logo rechtsboven en als ik er dus op klikte kwam er een klein scherm met ongeveer 10 topics waarin ik in gereageerd had.
https://chrome.google.com...fgballolpbgcbgafcpbfkllldMichielodc schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:08:
Weet iemand de naam van de extensie waarmee ik mijn post history kan zien?
Thx!! die kende ik eigenlijk nog niet, direct maar geinstalleerd!!
[ Voor 4% gewijzigd door ulTimaS op 06-08-2014 13:17 ]
En toch merk ik een aanzienlijk verschil qua snelheid met de 32 bit versie !
Deze is echt sneller !
Deze is echt sneller !
[ Voor 6% gewijzigd door Albert020 op 27-08-2014 11:25 ]
Ik heb problemen met de laatste versie van Chrome (37)
Ineens is alles zo lelijk, precies dat alles op een lagere resolutie loopt. Text is fuzzy, groter en sommige logotjes zijn ook fuzzy;
Ook is de theme raar, ik heb nu grote witte randen rond de achtergrond
zie maar
https://imageshack.com/i/eycEJM30j
Ik heb dus windows 7 64 bit, chrome 32bit laatste versie.
Chrome 64 bit is net hetzelfde.
Ik heb alles nog eens opnieuw gedaan, chrome verwijderd en ook appdata folder verwijderd en dan alles opnieuw geinstalleerd.
Wat ook raar is dat bij chrome 64bit mijn instellingen en favorieten niet terugkwamen.....
Hier zie je ook een voorbeeld van de fuzzy text,
als je rechts ziet in die advertentie kolom op facebook is het eerst wel scherp
https://imageshack.com/i/ipCVOJaAj
Maar meteen (na een seconde) wordt de text fuzzy
https://imageshack.com/i/p9K3JPnLj
En alles is zo groot, de text in dit forum bvb. Als ik zoom 90% sta is het beter (fuzzyness van text blijft wel) op 100% is de text iets te groot
Ik zou willen testen of het met de vorige versie van chrome dan terug beter wordt. Waar kan ik de vorige versie downloaden?
Ineens is alles zo lelijk, precies dat alles op een lagere resolutie loopt. Text is fuzzy, groter en sommige logotjes zijn ook fuzzy;
Ook is de theme raar, ik heb nu grote witte randen rond de achtergrond
zie maar
https://imageshack.com/i/eycEJM30j
Ik heb dus windows 7 64 bit, chrome 32bit laatste versie.
Chrome 64 bit is net hetzelfde.
Ik heb alles nog eens opnieuw gedaan, chrome verwijderd en ook appdata folder verwijderd en dan alles opnieuw geinstalleerd.
Wat ook raar is dat bij chrome 64bit mijn instellingen en favorieten niet terugkwamen.....

Hier zie je ook een voorbeeld van de fuzzy text,
als je rechts ziet in die advertentie kolom op facebook is het eerst wel scherp
https://imageshack.com/i/ipCVOJaAj
Maar meteen (na een seconde) wordt de text fuzzy
https://imageshack.com/i/p9K3JPnLj
En alles is zo groot, de text in dit forum bvb. Als ik zoom 90% sta is het beter (fuzzyness van text blijft wel) op 100% is de text iets te groot
Ik zou willen testen of het met de vorige versie van chrome dan terug beter wordt. Waar kan ik de vorige versie downloaden?
[ Voor 6% gewijzigd door Cowboy_Henk op 27-08-2014 17:39 ]
Ik en vele anderen hebben hetzelfde probleem. Ik heb er een apart topic voor gemaakt maar daar is nog geen goede oplossing uitgekomen. Denk dat het wachten op google is.
Ik heb nu ook die 64 bits geinstaleerd maar heb nog twee vraagje
1 hoe kan ik zorgen dat hij het inloggen onthoud ( elke keer als ik mijn pc opnieuw opstart met ik opnieuw me wachtwoord bij Chrome invoeren , dit ging voorheen altijd automatisch (vinkje staat aan )
en hoe kan ik zorgen dat mijn laatste pagina niet onthouden word?
Ik heb de functie aanstaan dat ik met me startpagina wil opstarten ...
en Adblock gooit hij er ook steeds er uit ( deze pagina is niet gevonden )
verder hij werkt wel lekker snel
1 hoe kan ik zorgen dat hij het inloggen onthoud ( elke keer als ik mijn pc opnieuw opstart met ik opnieuw me wachtwoord bij Chrome invoeren , dit ging voorheen altijd automatisch (vinkje staat aan )
en hoe kan ik zorgen dat mijn laatste pagina niet onthouden word?
Ik heb de functie aanstaan dat ik met me startpagina wil opstarten ...
en Adblock gooit hij er ook steeds er uit ( deze pagina is niet gevonden )
verder hij werkt wel lekker snel
[ Voor 3% gewijzigd door ravw op 29-08-2014 07:47 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Naar chrome://flags/ gaan en daar "DirectWrite uitschakelen" inschakelen, dan heb je weer dat fonts op de oude (en in mijn ogen mooiere) manier gerendered worden.
Heb het ook uitgezet, vond het geen gezichtNactive schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:58:
Ik heb net Chrome 38 binnen gekregen (beta channel) en had volgende leuke knop vanboven op mijn scherm:
[afbeelding]
Voor de mensen zoals mij die hem liever niet hebben, je kan hem makkelijk uitschakelen: in je chrome://flags/ moet je "Enable the new avatar menu" disablen.
Heb overigens wel nog steeds last van een raar probleem in Chrome
In Google maps zijn de straten niet zichtbaar in Chrome ?
Links is Chrome, Rechts IE11
In Google maps zijn de straten niet zichtbaar in Chrome ?
Links is Chrome, Rechts IE11
Goede tip, dank!jasjenl schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:30:
Naar chrome://flags/ gaan en daar "DirectWrite uitschakelen" inschakelen, dan heb je weer dat fonts op de oude (en in mijn ogen mooiere) manier gerendered worden.
Hebben jullie ook dat de tekst van de invoervelden van Faceboek bij het gebruik van Chrome van kleur veranderen? Op IE heb ik dat niet. Het ziet er uit als een cheap Internet 1.0 effectje
Ter illustratie, 3 verschillende kleurtjes. Ze lopen dus in elkaar over

Ter illustratie, 3 verschillende kleurtjes. Ze lopen dus in elkaar over

[ Voor 45% gewijzigd door TheFes op 01-09-2014 16:08 ]
Sinds de laatste update heb ik dat vooral linkjes niet qua tekst niet echt scherp zijn:

De normale tekst is beter maar nog steeds niet zo als voor de laatste update. Iemand een idee hoe ik dat weer scherp krijg?

De normale tekst is beter maar nog steeds niet zo als voor de laatste update. Iemand een idee hoe ik dat weer scherp krijg?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Gebruik op mijn PC Google Chrome 64 Bit maar merk dat deze zeer veel geheugen gebruikt.
En dan heb ik maar 6 tabbladen open staan.
Heeft de 32 bit versie dit ook, of hebben meer mensen hier last van.
En dan heb ik maar 6 tabbladen open staan.
Heeft de 32 bit versie dit ook, of hebben meer mensen hier last van.
Hangt een beetje van de inhoud van je tabblad af
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Heb de zelfde tabbladen even open gehad met Firefox, nog geen 350 mb
In tegenstelling van Chrome met bijna 1024 mb, vind het nogal een verschil !
Het zal doodeenvoudig zijn, maar ik kan het niet vinden. "Vroeger" was er een vinkje waarmee je chrome alle data (cache, cookies, history) liet verwijderen bij het afsluiten van de sessie. Is dit nog steeds mogelijk?
Ik denk dat die verdwenen is bij de introductie van de Incognito Mode (Ctrl+Shift+N). Wellicht dat een extensie (Click&Clean?) jouw manier ook kan.
Voor cookies: Settings > Show Advanced Settings > Content settings > Keep local data only until you quit your browser
Heeft er iemand nog problemen met het : Wachten op cache ?
Ik heb het heel regelmatig en word er best gallisch van zeg maar...
Nee die problemen heb ik niet, maar ik heb al wel sinds jaar en dag dat SSL connecties af en toe enorm lang op zich laten wachten. Zo staat er bij mij regelmatig "Establishing Secure Connection" en af en toe levert dat zelfs een timeout op. Ik heb nog nooit kunnen vinden waar dit nou aan ligt. Andere browsers doen het in ieder geval niet.
Dat betekent meestal dat ie moet wachten op je harde schijf. Probeer eens tijdelijk je virusscanner uit te zetten. Of check of je harddisk uberhaupt wel performt.douwe.nl schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 23:16:
Heeft er iemand nog problemen met het : Wachten op cache ?
Sinds kort weer overgestapt op Google Chrome in Ubuntu 14.04.1 LTS, werkt op zich prima maar als ik naar chrome://gpu ga zie ik soms van deze errors in de logs:
Iemand bekend met deze fouten? Een Google Search geeft me niet echt een idee wat hier nou mis kan gaan.
code:
1
2
3
4
5
6
| [16188:16188:1111/204443:WARNING:file_descriptor_set_posix.cc(22)] : FileDescriptorSet destroyed with unconsumed descriptors [16188:16188:1111/204812:WARNING:file_descriptor_set_posix.cc(22)] : FileDescriptorSet destroyed with unconsumed descriptors [16188:16188:1111/220159:WARNING:file_descriptor_set_posix.cc(22)] : FileDescriptorSet destroyed with unconsumed descriptors [16188:16188:1111/225059:WARNING:file_descriptor_set_posix.cc(22)] : FileDescriptorSet destroyed with unconsumed descriptors [16188:16188:1111/225603:WARNING:file_descriptor_set_posix.cc(22)] : FileDescriptorSet destroyed with unconsumed descriptors [16188:16188:1111/231641:WARNING:file_descriptor_set_posix.cc(22)] : FileDescriptorSet destroyed with unconsumed descriptors |
Iemand bekend met deze fouten? Een Google Search geeft me niet echt een idee wat hier nou mis kan gaan.
[ Voor 4% gewijzigd door Allard Pruim op 16-11-2014 21:12 ]
Volgens mij heb ik een nieuw probleem geconstateerd.
Na het installeren van Popcorn time met vpn (dus niet de io versie) kreeg ik een dag later een melding van Avira over Adware/gen ...nogwat
Naam weet ik niet precies meer, maar heb het in quarantine laten zetten door Avira.
En een dag later verwijdert.
Even later ontdekte ik een onbekende extensie in google chrome.
Deze heb ik uitgezet en verwijderd.
Google update werkte niet meer.(waarschijnlijk uitgezet door die extensie)
Dus moest ik met regedit aan de gang om automatische update van Chrome weer aan te zetten.
Popcorn Time io versie is 0.3.4
Popcorn Time met vpn is 0.5.0 en dus met die adware (waarschijnlijk)
En nu als ik naar "over google chrome" ga wil die updaten en krijg ik de volgende melding:
Versie 38.0.2125.111 dev-m
Update mislukt (fout: 7)Er is een fout opgetreden bij het controleren op updates: Google Chrome kan niet worden bijgewerkt wegens inconsistente instellingen voor groepsbeleid voor Google Update. Gebruik de editor voor groepsbeleid om de overschrijving van het updatebeleid in te stellen voor de Google Chrome Binaries-app en probeer het opnieuw; zie http://goo.gl/uJ9gV for details.
Wat is hier nou aan de hand
Met regedit update op 1 gezet (was 0)
En de rest van de ad/malware opgeruimd.
Meer info: Popcorn Time - Streamen vanuit torrents
en hier: http://www.reddit.com/r/t...eap_found_on_my_computer/
Na het installeren van Popcorn time met vpn (dus niet de io versie) kreeg ik een dag later een melding van Avira over Adware/gen ...nogwat
Naam weet ik niet precies meer, maar heb het in quarantine laten zetten door Avira.
En een dag later verwijdert.
Even later ontdekte ik een onbekende extensie in google chrome.
Deze heb ik uitgezet en verwijderd.
Google update werkte niet meer.(waarschijnlijk uitgezet door die extensie)
Dus moest ik met regedit aan de gang om automatische update van Chrome weer aan te zetten.
Popcorn Time io versie is 0.3.4
Popcorn Time met vpn is 0.5.0 en dus met die adware (waarschijnlijk)
En nu als ik naar "over google chrome" ga wil die updaten en krijg ik de volgende melding:
Versie 38.0.2125.111 dev-m
Update mislukt (fout: 7)Er is een fout opgetreden bij het controleren op updates: Google Chrome kan niet worden bijgewerkt wegens inconsistente instellingen voor groepsbeleid voor Google Update. Gebruik de editor voor groepsbeleid om de overschrijving van het updatebeleid in te stellen voor de Google Chrome Binaries-app en probeer het opnieuw; zie http://goo.gl/uJ9gV for details.
Wat is hier nou aan de hand
Met regedit update op 1 gezet (was 0)
En de rest van de ad/malware opgeruimd.
Meer info: Popcorn Time - Streamen vanuit torrents
en hier: http://www.reddit.com/r/t...eap_found_on_my_computer/
[ Voor 8% gewijzigd door MarElo op 12-11-2014 17:26 . Reden: Update ]
Er zit inderdaad Adware in de Time4Popcorn versie. Ik zou de comments op Reddit even lezen hoe je er vanaf komt.
http://www.reddit.com/r/P...e_now_includes_adware_do/
Je was me net voorPimorez schreef op woensdag 12 november 2014 @ 17:25:
Er zit inderdaad Adware in de Time4Popcorn versie. Ik zou de comments op Reddit even lezen hoe je er vanaf komt.
Vreemd, heb auto update nooit uitgezet, hoe kan dit, hoe zet ik dit weer aan ?

***edit***
Probleem opgelost !
Als volgt op te lossen :
Via Start / in zoekbalk type je: regedit
In de Register-editor verander je volgende waarde :
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Google\Update\
Kies UpdateDefault\ Bewerken\ Aanpassen\ en wijzig de DWord-waarde van 0 naar 1 \ bevestig met OK
***edit***
Probleem opgelost !
Als volgt op te lossen :
Via Start / in zoekbalk type je: regedit
In de Register-editor verander je volgende waarde :
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Google\Update\
Kies UpdateDefault\ Bewerken\ Aanpassen\ en wijzig de DWord-waarde van 0 naar 1 \ bevestig met OK
[ Voor 57% gewijzigd door Albert020 op 15-11-2014 18:16 ]
Daarmee ben je er nog niet vanaf
Maar ik zag je in een ander topic ook al dus je weet wat te doen.
Maar ik zag je in een ander topic ook al dus je weet wat te doen.
Ik heb sinds kort een probleem bij het downloaden van bestanden via rechtermuisknop --> opslaan als. Normaal gesproken rolt er dan een scherm naar beneden met onderin 2 knopen voor het opslaan of annuleren van de link. Deze scherm rolt echter te ver naar beneden en is niet vergrendeld met het chrome venster zelf, ik kan de knoppen dus ook niet tevoorschijn krijgen door het venster te verschuiven.
Weet iemand een oplossing om de bewaarknop weer zichtbaar te maken, voorlopig sla ik de links via safari en firefox op.
KNIP
EDIT: Is opgelost, gewoon op het pijltje naar boven klikken naast de bestandsnaam bij het scherm dat naar beneden rolt
Weet iemand een oplossing om de bewaarknop weer zichtbaar te maken, voorlopig sla ik de links via safari en firefox op.
KNIP
EDIT: Is opgelost, gewoon op het pijltje naar boven klikken naast de bestandsnaam bij het scherm dat naar beneden rolt
[ Voor 15% gewijzigd door Lasmibalsingh op 19-11-2014 18:07 ]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ik ben al een tijdje op zoek naar een extension voor chrome.
Voor een bepaalde website ben ik op zoek naar een Extension die mij alert wanneer er een bepaalde afbeelding wordt ingeladen (Of wanneer er een stuk code uitgevoerd wordt op een bepaalde site).
Maar ik kan niets vinden. Iemand zo'n soortgelijk extension gevonden?
Voor een bepaalde website ben ik op zoek naar een Extension die mij alert wanneer er een bepaalde afbeelding wordt ingeladen (Of wanneer er een stuk code uitgevoerd wordt op een bepaalde site).
Maar ik kan niets vinden. Iemand zo'n soortgelijk extension gevonden?
Werd helemaal gek van Chrome, na v35 begon hij heel veel geheugen te vreten,
en alles werd maar trager, trager en traaaaager !
Na v40 trok ik het zelf niet meer, zo traaaag Chrome werd.......
Ben overgestapt naar Firefox, wat een verademing zeg, alles gaat weer super snel...
Ben overgestapt naar Firefox, wat een verademing zeg, alles gaat weer super snel...
Wat is trager, trager en traaaaager? Enkele seconden, enkele minuten?Albert020 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 12:50:
Werd helemaal gek van Chrome, na v35 begon hij heel veel geheugen te vreten,
Als het plots zo traag gaat dan lijkt me er toch iets anders mis te zijn ook, er zijn verschillen per browser/OS maar zo verschrikkelijk groot vind ik die nooit.
Chrome is in de loop der tijd toch wel een stuk trager geworden. Als je een beetje de ontwikkeling volgt, dan zie je ook dat er helemaal niet ontwikkeld wordt vanuit het oogpunt van snelheid of wat dan ook. En aangezien ze constant nieuwe dingen toevoegen, wordt het geheel alleen maar trager.
Ik ben afgelopen weekend hierom overgestapt naar Firefox. En zoals Albert020 al zei, wat een verademing. Zeker op Android werd ik er helemaal gek van.Sefyu schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 14:37:
Chrome is in de loop der tijd toch wel een stuk trager geworden. Als je een beetje de ontwikkeling volgt, dan zie je ook dat er helemaal niet ontwikkeld wordt vanuit het oogpunt van snelheid of wat dan ook. En aangezien ze constant nieuwe dingen toevoegen, wordt het geheel alleen maar trager.
Hopelijk beginnen ze eens aan een Project Butter voor Chrome
Inderdaad, waar Chrome bij 8 tabbladen open meer dan 1gb geheugen gebruikt doet Firefox dat met 450mb !tomk94 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 14:43:
[...]
Ik ben afgelopen weekend hierom overgestapt naar Firefox. En zoals Albert020 al zei, wat een verademing. Zeker op Android werd ik er helemaal gek van.
Hopelijk beginnen ze eens aan een Project Butter voor Chrome