niemand?Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 12:19:
na de update naar 2.2 staat Handcent SMS niet meer als default SMS applicatie geinstalleerd. iemand een idee om dit te fixen? ik heb de notification van de Android SMS app uitgezet, app data verwijderd, handcent opnieuw geinstalleerd, maar heb het nog niet voor elkaar. default opent de android sms app als ik een sms binnen krijg
Wat bedoel je met opent? Je opent toch of de Berichten app of de HandCent app??
Verwijderd
ik heb een messages icoon in de launch bar van LauncherPro en een messages icoon op m'n lockscreen van SMS Unread Count. deze openen standaard met de built in app van Android. voor de update openden die met handcent en na een nieuwe installatie kreeg ik de optie "actie uitvoeren met...", dat heb ik nu ook niet meer
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2010 16:57 ]
Dan moet je die opnieuw aanmaken met een link naar HandCent...
Naar instelling - toepassingen - toepassingen beheren - standaard sms app zoeken - "standaardwaarden wissen"Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:55:
ik heb een messages icoon in de launch bar van LauncherPro en een messages icoon op m'n lockscreen van SMS Unread Count. deze openen standaard met de built in app van Android. voor de update openden die met handcent en na een nieuwe installatie kreeg ik de optie "actie uitvoeren met...", dat heb ik nu ook niet meer
Als het goed is vraagt ie dan de volgende keer weer met welke app je de actie uit wilt voeren.
Verwijderd
dat dacht ik ook, maar "clear defaults" is greyed outSkizzik0 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 17:06:
[...]
Naar instelling - toepassingen - toepassingen beheren - standaard sms app zoeken - "standaardwaarden wissen"
Als het goed is vraagt ie dan de volgende keer weer met welke app je de actie uit wilt voeren.
ben ik de enige met dit probleem?
Ik heb een vraagje over de Market. Als ik een opmerking plaats bij een applicatie, dan staat er ' anoniem' terwijl alle anderen hun naam of nickname erbij staat. Waar komt dit door?
Hij stond bij mij ook op engels. Hoe je hem op nederlands zet:tooter schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:37:
Iemand enig idee hoe ik het woordenboek van m`n mobiel kan wissen.
(ik gebruik die optie dat hij zelf het meest gebruikte woord pakt.)Maar naar de update heeft hij de neiging om engelse woorden te prefereren boven nederlands.
- Linksonder op je toetsenbord op EN drukken, schermpje Internationaal toetsenbord verschijnt.
- Instellingen
- Internationaal Toetsenbord
- Nederlands aanvinken
- Terug naar toetsenbord
- Weer op EN drukken
- Nederlands Selecteren
- Done
Dat zeg je, maar de mensen met een unbranded telefoon die niet kunnen updaten hebben misschien nog wel een groter probleem. Bij de debranded telefoons is het ondertussen duidelijk dat de CID wordt gecheckt maar die word bij het debranden niet veranderd dus denkt OTA dat je een vodafone telefoon hebt. Dus rooten is de enige optie tot nu toe geloof ik. Maar als je dus echt een stock telefoon hebt die niet wil updaten kan het oa door een te kleine hboot komen en volgens mij is dat allemaal een stuk lastiger te fixen.Cobesz schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:23:
[...]
Tenzij je er geen verstand van hebt, dit was best wel op te lossen denk ik
Artiest voorheen bekend als b3n666
Verwijderd
oke fuck ik word gek van die geweldige "smartphone" van me.
gister update gedaan, prima zag en merke weing verschil(maar goed wie ben ik) behalve dat mijn smsjes bij de eerste begonnen en ik dus helmaal naar bende moest scrolle voor de nieuwste sms
vandaag weer een updat pima doen we wel weer, en nu :
zwart scherm 'leuke' rode drie hoek!
iemand die mij kan vertellen wat ik moet doen ???:
thanks!
ow jah en sorry kan het aub in wel een beteje en taal dat ik kan begrijpen( tjah echt natuurlijk blond)
heb me telefoon gewoon los gekocht maar heb wel een vodafoon abbo....
gister update gedaan, prima zag en merke weing verschil(maar goed wie ben ik) behalve dat mijn smsjes bij de eerste begonnen en ik dus helmaal naar bende moest scrolle voor de nieuwste sms
iemand die mij kan vertellen wat ik moet doen ???:
thanks!
ow jah en sorry kan het aub in wel een beteje en taal dat ik kan begrijpen( tjah echt natuurlijk blond)
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2010 17:47 ]
Het kostte me in elk geval een tijdje voordat ik jouw taal begreep, maar dat terzijde. Die rode driehoek betekent dat de telefoon vast zit in recovery mode. Probeer de telefoon uit te zetten; als dit niet normaal lukt, haal dan de batterij eruit, laat de telefoon even uit, stop de batterij erin en kijk of je weer normaal kunt opstarten.Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 17:43:
oke fuck ik word gek van die geweldige "smartphone" van me.
gister update gedaan, prima zag en merke weing verschil(maar goed wie ben ik) behalve dat mijn smsjes bij de eerste begonnen en ik dus helmaal naar bende moest scrolle voor de nieuwste sms![]()
iemand die mij kan vertellen wat ik moet doen ???:![]()
![]()
thanks!
Verwijderd
ja sorry is al echt niet mijn dag vandaag en dan komt dit er ook nog eens bij......Platypussy schreef op donderdag 09 december 2010 @ 17:59:
[...]
Het kostte me in elk geval een tijdje voordat ik jouw taal begreep, maar dat terzijde. Die rode driehoek betekent dat de telefoon vast zit in recovery mode. Probeer de telefoon uit te zetten; als dit niet normaal lukt, haal dan de batterij eruit, laat de telefoon even uit, stop de batterij erin en kijk of je weer normaal kunt opstarten.
gewoon uit gaan deed hij niet, dus maar even de batterij der uit.
doet het nu wel weer gewoon.
thanks daar voor iig.
maar wat moet ik nu doen met al die update's, wel of niet doen??? en is die laaste update nou niet gelukt? door die drie hoek??
Om je update te checken ga je naar Instellingen -> Over de telefoon -> Software informatie. Als bij "Android versie" niet 2.2 staat, maar bijvoorbeeld 2.1, dan is ie niet gelukt.Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 18:08:
[...]
maar wat moet ik nu doen met al die update's, wel of niet doen??? en is die laaste update nou niet gelukt? door die drie hoek??
Verwijderd
staat idd 2.1 update 1Huntard schreef op donderdag 09 december 2010 @ 18:13:
[...]
Om je update te checken ga je naar Instellingen -> Over de telefoon -> Software informatie. Als bij "Android versie" niet 2.2 staat, maar bijvoorbeeld 2.1, dan is ie niet gelukt.
maar als ik nu opnieuw die update ga doen kom ik dan niet straks weer bij die drie hoek uit??
omdat wat ik net allemaal gelezen heb, sommige mensen dat wel hebben en andere niet? of is het zo iets van net zo lang proberen tot het lukt?
thanks
Skizzik0 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 17:06:
[...]
Naar instelling - toepassingen - toepassingen beheren - standaard sms app zoeken - "standaardwaarden wissen"
Na de update naar 2.2 heb ik in mijn agenda (de standaard agenda van HTC) alle verjaardagen dubbel staan (die die van Facebook afhaalt). Heb geprobeerd de agenda te verversen maar zonder succes. Iemand een idee om de dubbele verjaardagen te wijzigen naar enkele?
grrr. na de update is mijn scherm volledig dood, ik krijg hem niet meer geunlocked. RESET is dus ook niet meer mogelijk. Batt en sd card heb ik al in/uit gedaan. Iemand een idee hoe ik hem tot leven wek?
www.casarodriguillo.com
Fijn dat ze even vermelden dat je geluidjes worden aangepast, schrok ervan toen m'n telefoon in de bus afging terwijl ik 'm in mijn hand had
.
Wat me tot nu toe opvalt aan Froyo:
- Legend is sneller in gebruik
- Live wallpapers vertragen de boel 'n beetje, maar zijn zó cool
- Scherm draaien lijkt sneller en kan bovendien nu naar 3 ipv 2 oriëntaties
- Zaklamp al gebruikt, werkt perfect
- Verjaardagen in agenda staan, zoals hierboven ook vermeld, dubbel
- Apps naar SD-kaart verplaatsen werkt zoals verwacht, ideaal
- Recent gebruikte apps-scherm had mooier gekund
- Lockscreen unlocken doet fade-animatie naar hoofdmenu
- Hij geeft nu bij 15% aan dat de accu bijna leeg is (of was dat al zo?)
- Foto's heet nu Galerij
- Trilfunctie lijkt beter te werken!
- Toepassingen heet nu Applicaties
[ Voor 11% gewijzigd door jacobras op 09-12-2010 23:09 ]
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Verwijderd
Net eindelijk update binnengekregen, wat een verademing dat het nog soepeler gaat nu! Verder is die livewallpaper leuk, maar je merkt dat het een beetje zwaar is voor de legend en uiteraard slurpt het ook de batterij leeg.
Las net iemand die een vraag stelt over of het lang aan laten van de led flash schadelijk is. Het is voor zover ik weet gewoon een led lamp en het kan denk ik ook geen kwaad om het lang aan te laten, maar waarom zou je dat nou doen?^^
Ik ga zometeen verder mee spelen en de nieuwe features bekijken!=D
@pinin: Met reset probeer je ook hardware reset? Ik denk dat het beter is om het te brengen naar je provider.
@josh64: Ik merk inderdaad nu ook dat alle verjaardagen dubbel staan. Dat is wel vervelend maar voor mij niet heel storend ofzo.
Wat ik trouwens ook merk, is dat tijdens het installeren van een app van de markt de telefoon nog redelijk goed reageert (wat vroeger niet zo was).
Las net iemand die een vraag stelt over of het lang aan laten van de led flash schadelijk is. Het is voor zover ik weet gewoon een led lamp en het kan denk ik ook geen kwaad om het lang aan te laten, maar waarom zou je dat nou doen?^^
Ik ga zometeen verder mee spelen en de nieuwe features bekijken!=D
@pinin: Met reset probeer je ook hardware reset? Ik denk dat het beter is om het te brengen naar je provider.
@josh64: Ik merk inderdaad nu ook dat alle verjaardagen dubbel staan. Dat is wel vervelend maar voor mij niet heel storend ofzo.
Wat ik trouwens ook merk, is dat tijdens het installeren van een app van de markt de telefoon nog redelijk goed reageert (wat vroeger niet zo was).
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2010 22:26 ]
Verwijderd
Klinkt als hetzelfde als mijn probleem. Touchscreen wat niet meer functioneert na de froyo-update. Kom dus ook niet meer door het pincode scherm heen. Factory reset e.d. gedaan. Geen succes.Pinin schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:52:
grrr. na de update is mijn scherm volledig dood, ik krijg hem niet meer geunlocked. RESET is dus ook niet meer mogelijk. Batt en sd card heb ik al in/uit gedaan. Iemand een idee hoe ik hem tot leven wek?
Mijne wordt morgen door HTC opgehaald voor reparatie.....
Is het trouwens mogelijk om in te stellen dat foto's scherper worden geladen? Als ik een foto bekijk is hij wat wazig. Zodra ik inzoom en dan uitzoom is 'ie weer net wat te scherp (en dat is niet handig).
En wat ik bedoelde met
Of ik beeld het me maar in omdat we zo lang op de update moesten wachten dat 'ie wel goed móet zijn
En dit is jullie misschien al bekend, maar toch. Ik gebruik nu Handcent, dus krijg nu meldingen dubbel. Meldingen van de standaard berichten app kun je heel makkelijk uitschakelen: open Berichten, ga naar Instellingen en zet Ontvangstmelding uit
.
En wat ik bedoelde met
: nu trilt mijn Legend bij meldingen van K-9 mail, eerst niet (terwijl het wel goed ingesteld stond). Ook lijkt het alsof 'ie meer trilt bij sms'jes, normaal mis ik ze vaak maar nu niet.Trilfunctie lijkt beter te werken
Of ik beeld het me maar in omdat we zo lang op de update moesten wachten dat 'ie wel goed móet zijn
En dit is jullie misschien al bekend, maar toch. Ik gebruik nu Handcent, dus krijg nu meldingen dubbel. Meldingen van de standaard berichten app kun je heel makkelijk uitschakelen: open Berichten, ga naar Instellingen en zet Ontvangstmelding uit
[ Voor 66% gewijzigd door jacobras op 09-12-2010 22:30 ]
Op XDA is n onderwerp over dit probleem, met n oplossing:Pinin schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:52:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=858926
Op de voet werd dit topic gevolgd, omdat de vrouw een Legend heeft. Ik zelf gebruik een Desire.
Na een aantal malen afgelopen weken op de udate knop te hebben gedrukt, kwam er vanavond eindelijk eens een update, ik dacht eindelijk Froyo, helaas was dit een andere update.
Na installeren (en omdat ik dit topic mee lees), gelijk weer op udate gedrukt en nu wordt dan eindelijk Froyo binnen gehaald.
Erg vaag dus dat ik eerst die ene update moest binnenhalen, waarvan ik hier wel gelezen had, maar niet kwam en daarna gelijk Froyo.
Maar goed, ik geloof dat ik het leuker vind dan haar...
Na een aantal malen afgelopen weken op de udate knop te hebben gedrukt, kwam er vanavond eindelijk eens een update, ik dacht eindelijk Froyo, helaas was dit een andere update.
Na installeren (en omdat ik dit topic mee lees), gelijk weer op udate gedrukt en nu wordt dan eindelijk Froyo binnen gehaald.
Erg vaag dus dat ik eerst die ene update moest binnenhalen, waarvan ik hier wel gelezen had, maar niet kwam en daarna gelijk Froyo.
Waiting on the world to change
Volgens mij ook al genoemd, maar het is voor HTC makkelijker om vanaf één versie te updaten naar 2.2 dan vanaf verschillende versies. Daarom werden eerst zeg maar alle Legends gelijk getrokken qua software.pinda powerrr schreef op donderdag 09 december 2010 @ 22:56:
Laat d'r maar eens een Live Wallpaper zin, vindt ze vast wel leukpinda powerrr schreef op donderdag 09 december 2010 @ 22:56:
[ Voor 48% gewijzigd door jacobras op 09-12-2010 22:59 ]
Ik heb er even een opgezet om eens te kijken, maar nu al weer een statische achtergrond genomen.jacobras schreef op donderdag 09 december 2010 @ 22:58:
[...]
Laat d'r maar eens een Live Wallpaper zin, vindt ze vast wel leuk
Volgens mij zijn die live wallpapers nogal accu-belastend.
Volgens mij zijn ze dat inderdaad behoorlijk! Heb nu die van de Nexus One, erg leukM a r c o schreef op donderdag 09 december 2010 @ 23:01:
[...]
Ik heb er even een opgezet om eens te kijken, maar nu al weer een statische achtergrond genomen.
Volgens mij zijn die live wallpapers nogal accu-belastend.
Klopt, maar er is toch ook eentje die aangeeft welke geïnstalleerde applicaties Apps2SD ondersteuning aangeven? Makkelijk dan handmatig voor elke applicatie te kijken bij Instellingen -> Applicaties.M a r c o schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:41:
[...]
![]()
kan toch gewoon met de applicatie manager die al in je telefoon zit
Is ze bekend mee, ik heb immers een Desire.jacobras schreef op donderdag 09 december 2010 @ 22:58:
[...]
Laat d'r maar eens een Live Wallpaper zin, vindt ze vast wel leuk
Overigens heb ik op die Desire al vanaf het begin een Live wallpaper er op en totaal geen problemen qua accu. Maar dat zou natuurlijk voor de Legend anders kunnen zijn omdat die wat minder bedeeld is met processorkracht.
Waiting on the world to change
Het probleem van de dubbele Facebook verjaardagen is op te lossen door je af te melden bij de Facebook app en daarna weer aan te melden. Dat werkte bij mij
Ehm, waar doe je dat precies?Upbeat schreef op donderdag 09 december 2010 @ 23:25:
Het probleem van de dubbele Facebook verjaardagen is op te lossen door je af te melden bij de Facebook app en daarna weer aan te melden. Dat werkte bij mij
Werkt bij jullie trouwens de Angry Birds Lite Beta? Ik krijg even opstartscherm, en dan is het over met de pret (terug naar beginscherm)
Facebook app > Home pagina > Afmeldenjacobras schreef op donderdag 09 december 2010 @ 23:28:
[...]
Ehm, waar doe je dat precies?![]()
Werkt bij jullie trouwens de Angry Birds Lite Beta? Ik krijg even opstartscherm, en dan is het over met de pret (terug naar beginscherm).
En waarom gebruik je de beta en niet de final?
Ik gebruik zelf gewoon de volledige angry birds die gratis is te downloaden in de marketjacobras schreef op donderdag 09 december 2010 @ 23:28:
[...]
Ehm, waar doe je dat precies?![]()
Werkt bij jullie trouwens de Angry Birds Lite Beta? Ik krijg even opstartscherm, en dan is het over met de pret (terug naar beginscherm).
Is d'r een final van de Lite-versie? Ik heb de volledige versie, maar die stottert soms nog wel.Upbeat schreef op donderdag 09 december 2010 @ 23:43:
[...]
Facebook app > Home pagina > Afmelden
En waarom gebruik je de beta en niet de final?
Overigens ook leuk dat al mijn ingestelde wekkers weg zijn
Ja met de final bedoelde ik dus de volledige versiejacobras schreef op donderdag 09 december 2010 @ 23:54:
[...]
Is d'r een final van de Lite-versie? Ik heb de volledige versie, maar die stottert soms nog wel.
Overigens ook leuk dat al mijn ingestelde wekkers weg zijn.
Dat is omdat onze legends het schijnbaar niet zo goed aankunnen 
Maar rovio is een "light" versie aan het maken toch?
Maar rovio is een "light" versie aan het maken toch?
Verwijderd
Bij mij werkt het helaas niet door af te melden op facebook en daarna opnieuw aan te melden. Misschien dat een reboot wel helpt.
Met de legend op 2.1 had ik het probleem dat mijn sense interfacesoms bleef hangen tijdens het afspelen van de weer animatie als ik meteen iets ging doen (bijvoorbeeld de bovenbalk openschuiven) ik weet niet of anderen dit ook hadden, dit is bij mij nu in ieder geval opgelost !
enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk
Verwijderd
Na de Froyo update heb ik een probleem met de Agenda.
Bij 2.1 had je de keuze tussen gmail agenda, PC sync, Facebook en Mijn Agenda. Ik gebruikte altijd deze laatste maar die staat nu niet meer in de lijst en kan hem ook niet meer toevoegen.
Iemand een oplossing hiervoor?
Bij 2.1 had je de keuze tussen gmail agenda, PC sync, Facebook en Mijn Agenda. Ik gebruikte altijd deze laatste maar die staat nu niet meer in de lijst en kan hem ook niet meer toevoegen.
Iemand een oplossing hiervoor?
Anderen ook problemen met de Market?
EDIT:
Vreemd nu doet hij het weer, kreeg de hele tijd een timeout, ook na een paar resets.
EDIT:
Vreemd nu doet hij het weer, kreeg de hele tijd een timeout, ook na een paar resets.
[ Voor 56% gewijzigd door J-P op 10-12-2010 13:54 ]
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
Heel leuk dat Froyo maar waarom hebben ze de 2x1 clock widget aangepast zodat er nu staat 8:36 ipv 08:36
Verwijderd
ik heb ook dubbels van facebook events.
Heb mij afgemeld op facebook, Legend gereboot.
Maar zonder in te loggen op Facebook, staat nog altijd de facebook agenda tussen mijn lijst van agendas.
Wanneer ik deze activeer, zonder ingelogd te zijn op facebook, zie ik nog altijd de events staan.
Iemand een oplossing?
Heb mij afgemeld op facebook, Legend gereboot.
Maar zonder in te loggen op Facebook, staat nog altijd de facebook agenda tussen mijn lijst van agendas.
Wanneer ik deze activeer, zonder ingelogd te zijn op facebook, zie ik nog altijd de events staan.
Iemand een oplossing?
Afmelden en aanmelden geprobeerd. De agenda van Facebook verwijdert en opnieuw toegevoegd, niets helpt. Iemand anders een idee. Heb namelijk een flinke dubbele lijst aan verjaardagen nu xDVerwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 00:10:
Bij mij werkt het helaas niet door af te melden op facebook en daarna opnieuw aan te melden. Misschien dat een reboot wel helpt.
Nog een paar aanvullingen:jacobras schreef op donderdag 09 december 2010 @ 22:12:
- Legend is sneller in gebruik
- Live wallpapers vertragen de boel 'n beetje, maar zijn zó cool
- Scherm draaien lijkt sneller en kan bovendien nu naar 3 ipv 2 oriëntaties
- Zaklamp al gebruikt, werkt perfect
- Verjaardagen in agenda staan, zoals hierboven ook vermeld, dubbel
- Apps naar SD-kaart verplaatsen werkt zoals verwacht, ideaal
- Recent gebruikte apps-scherm had mooier gekund
- Lockscreen unlocken doet fade-animatie naar hoofdmenu
- Hij geeft nu bij 15% aan dat de accu bijna leeg is (of was dat al zo?)
- Foto's heet nu Galerij
- Trilfunctie lijkt beter te werken!
- Toepassingen heet nu Applicaties
- Aanpassing van SMS applicatie voor verzenden/opmaak
- Spraak herkenning in o.a. de SMS app en zoeken
- WiFi Hotspot app
- Been mogelijkheid voor een andere achtergrond op het unlock screen
- applicatie 'apps delen'
-= Its dry in the dessert =- So what??
Nog een aanvulling:atacama schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 08:57:
[...]
Nog een paar aanvullingen:
- Aanpassing van SMS applicatie voor verzenden/opmaak
- Spraak herkenning in o.a. de SMS app en zoeken
- WiFi Hotspot app
- Been mogelijkheid voor een andere achtergrond op het unlock screen
- applicatie 'apps delen'
• Geen mogelijkheid om het toetsenblock (unlockswipe) scherm met de menu toets weg te klikken.
Ik had er ook last van. Opgelost door je Facebook sync account te verwijderen en opnieuw aan te maken bijJosh64 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 08:49:
[...]
Afmelden en aanmelden geprobeerd. De agenda van Facebook verwijdert en opnieuw toegevoegd, niets helpt. Iemand anders een idee. Heb namelijk een flinke dubbele lijst aan verjaardagen nu xD
menu > settings > accounts&sync > delete facebook (for htc sense)
daarna opnieuw aanmaken en even handmatig syncen.
Facebook verjaardagen staan nu niet meer dubbel in de agenda.
En dat werkt geweldig, bedankt!MaCk- schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 09:22:
[...]
Ik had er ook last van. Opgelost door je Facebook sync account te verwijderen en opnieuw aan te maken bij
Vanmorgen ontdekt dat de wekker instellingen -NIET- meegemigreerd zijn na de update.
Wel lekker uitgeslapen zo...
Wel lekker uitgeslapen zo...
Verwijderd
Heb vandaag de update binnengehaald van android 2.2
Sindsdien geen 3g verbinding meer.
Zijn er meer mensen met dit probleem ?
Oplossing;
Instellingen - > Draadloos en netwerken - > Mobiele netwerken - > Namen toegangspunten en dan kies je je provider.
Bij mij was het uitgevinkt na de update blijkbaar.
Oplossing;
Instellingen - > Draadloos en netwerken - > Mobiele netwerken - > Namen toegangspunten en dan kies je je provider.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2010 10:26 . Reden: oplossing gevonden ]
En nog een paar aanvullingen:Bogey Dope schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 09:21:
[...]
Nog een aanvulling:
• Geen mogelijkheid om het toetsenblock (unlockswipe) scherm met de menu toets weg te klikken.
• Het camera menu en de preview van de galerij draaien nu mee in de camere app.
• Een aparte movie-player
• FM-radio is nu blauw i.p.v oranje.
Ja, komt vaker voor: Frank-NL in "HTC Legend" en ben ook al drie keer bedankt voor die postVerwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:21:
Oplossing;
Ik snap niet dat het bij jullie allemaal sneller gaat.
De snelheid was direct na de update prima, echter na het installeren van angry birds en verplaatsen van een aantal apps naar SD kaart is het dramatisch.
Als ik de telefoon uit en weer aanzet is het goed, totdat ik weer een aantal programma's heb gebruikt dan is die weer tering traag. Om even bij angry birds te blijven: Als ik angry birds speel direct na het opnieuw starten werkt het prima zonder hakkelen. Speel ik het nadat de telefoon zeg maar 2 uur aan staat, dan is ie zo traag dat het 5 minuten duurt voordat het spel is opgestart.
Nog een andere vraag, als ik auto sync uitzet via instellingen. Dan staat deze 5 minuten later weer aan... iemand een idee hoe dit kan?
*Edit: Ik zie dat mijn cpu usage 100% is, ik heb hier eerder iets over gelezen maar kan het niet meer terugvinden. wat was hier de oplossing voor?
De snelheid was direct na de update prima, echter na het installeren van angry birds en verplaatsen van een aantal apps naar SD kaart is het dramatisch.
Als ik de telefoon uit en weer aanzet is het goed, totdat ik weer een aantal programma's heb gebruikt dan is die weer tering traag. Om even bij angry birds te blijven: Als ik angry birds speel direct na het opnieuw starten werkt het prima zonder hakkelen. Speel ik het nadat de telefoon zeg maar 2 uur aan staat, dan is ie zo traag dat het 5 minuten duurt voordat het spel is opgestart.
Nog een andere vraag, als ik auto sync uitzet via instellingen. Dan staat deze 5 minuten later weer aan... iemand een idee hoe dit kan?
*Edit: Ik zie dat mijn cpu usage 100% is, ik heb hier eerder iets over gelezen maar kan het niet meer terugvinden. wat was hier de oplossing voor?
[ Voor 9% gewijzigd door Mister_tb op 10-12-2010 11:13 ]
Verwijderd
Had ik na de update, na een tijdje werd ie traag en na uit en aanzetten werkte alles weer heel snel.Mister_tb schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:09:
Heb gedaan wat hier staat en heb er nu geen last meer van: froyo maakt legend soms traag (cpu 99%)
Dat is de bekende "snelheids-bug", je moet USB debugging aanzetten om dat te verhelpen. Dit kan door te gaan naar Instellingen -> Applicaties -> Ontwikkeling en dan "USB-foutopsporing" aanvinken. Dat zou het op moeten lossen.Mister_tb schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:09:
Ah kijk dat bedoel ik
Snelheid probleem zal nu wel opgelost zijn!
Thx@ de heren hierboven...
Nu alleen nog die autosync die steeds vanzelf aanspringt. iemand een idee hoe dat kan?
Nu alleen nog die autosync die steeds vanzelf aanspringt. iemand een idee hoe dat kan?
Dat was het inderdaad! Ik dacht dat je dus moest afmelden maar je moest dus de account verwijderenMaCk- schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 09:22:
[...]
Ik had er ook last van. Opgelost door je Facebook sync account te verwijderen en opnieuw aan te maken bij
Waarschijnlijk zet een of andere app die moet syncen die weer aan. Welke dat is durf ik echter niet te zeggen. Waarom wil je auto sync eigenlijk uit hebben staan?Mister_tb schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:26:
Ah kijk dat bedoel ik![]()
Had ik ook, is inderdaad opgelostLinuZZ schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 06:19:
Met de legend op 2.1 had ik het probleem dat mijn sense interfacesoms bleef hangen tijdens het afspelen van de weer animatie als ik meteen iets ging doen (bijvoorbeeld de bovenbalk openschuiven) ik weet niet of anderen dit ook hadden, dit is bij mij nu in ieder geval opgelost !
Heb Facebook verwijdert bij Accounts en Synchronisatie, maar kan 'm nu niet meer toevoegen in dat venster (klikken op Toevoegen -> Facebook) doet niet, Facebook voor Sense wel.
Verwijderd
Heeft nog iemand een idee hoe het kan dat ik nu minder ruimte over heb op het telefoongeheugen? Alles wat verplaatsbaar is heb ik naar de SD verplaatst
Verwijderd
dit werkt, bedanktjacobras schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:20:
[...]
Heb Facebook verwijdert bij Accounts en Synchronisatie, maar kan 'm nu niet meer toevoegen in dat venster (klikken op Toevoegen -> Facebook) doet niet, Facebook voor Sense wel.
Bij mij heeft 'm het mij netjes gevraagd na de update...Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:21:
Oplossing;
Precies het omgedraaide hier.Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:56:
Heeft nog iemand een idee hoe het kan dat ik nu minder ruimte over heb op het telefoongeheugen? Alles wat verplaatsbaar is heb ik naar de SD verplaatst
Mij valt het juist op dat ik veel meer geheugen beschikbaar heb: steeds rond de 150 Mb, en dat was voor de update altijd zo'n 95 Mb. En dat terwijl ik na de update Pingchat en Whatsapp heb toegevoegd.
Verwijderd
De Froyo update doet het hier geweldig!
MAar tussen al het update geweld even een vraag:
Ik vertrek morgen naar het buitenland, en wil zeker weten dat mijn Legend niet via een mobiel netwerk met het internet gaat proberen te verbinden.
Is de optie "gegevensverbinding" uitzetten hiervoor voldoende, of zijn er meer zaken waar ik rekening mee moet houden?
Zit niet op torenhoge rekeningen te wachten namenlijk...
Ik vertrek morgen naar het buitenland, en wil zeker weten dat mijn Legend niet via een mobiel netwerk met het internet gaat proberen te verbinden.
Is de optie "gegevensverbinding" uitzetten hiervoor voldoende, of zijn er meer zaken waar ik rekening mee moet houden?
Als ROAMING niet is ingeschakeld maakt je toestel GEEN verbinding in het buitenland, dus je hoeft in dat geval helemaal niets in te stellen.Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:12:
De Froyo update doet het hier geweldig!
Ik heb gehoord dat dit bij Telfort abbonees anders is omdat zij standaard roamen op het netwerk van KPN
Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Mobiele netwerken -> GegevensroamingVerwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:12:
Bij gegevensroaming mag GEEN vinkje staan.
Dan zit je goed, geen data (internet) verbinding in het buitenland, telefoon doet 't wel gewoon.
Je kunt zelfs dat aan laten staan.
Ga naar: Menu -> Instellingen -> Draadloos en Netwerken -> Mobiele Netwerken -> Gegevensroaming
Als die optie uit staat zal de dataverbinding automatisch uitvallen bij roaming... (Je ziet dus geen H, 3G of G en een R boven je bereik...)
[edit] spuit hoeveel??
Ga naar: Menu -> Instellingen -> Draadloos en Netwerken -> Mobiele Netwerken -> Gegevensroaming
Als die optie uit staat zal de dataverbinding automatisch uitvallen bij roaming... (Je ziet dus geen H, 3G of G en een R boven je bereik...)
[edit] spuit hoeveel??
[ Voor 4% gewijzigd door majoh op 10-12-2010 14:19 ]
Klopt, omdat je bij Telfort altijd aan het roamen bent (op het KPN netwerk)Bogey Dope schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:18:
[...]
Ik heb gehoord dat dit bij Telfort abbonees anders is omdat zij standaard roamen op het netwerk van KPN[/sub]
EDIT: beter lezen, dat zei je dus al
[ Voor 7% gewijzigd door Xander1 op 10-12-2010 14:21 ]
Ja, is voldoende.Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:12:
Je zou nog het roamen van data kunnen uitzetten: Instellingen > Draadloos en netwerken > Mobiele netwerken > Gegevensroaming.
Want mocht je nu in het buitenland per ongeluk toch de gegevensverbinding openzetten dan is er geen dataverkeer mogelijk, omdat je gegevensroaming hebt uitgezet.
EDIT: Is wel een druk bezocht topic
[ Voor 9% gewijzigd door RicoK op 10-12-2010 14:24 ]
Als je nu die gegevensroaming uitzet, heb je dan alleen in het buitenland geen dataverbinding of ook in Nederland geen?
Alleen in het buitenland, roaming betekend namelijk een gegevensverbinding van een ander netwerk dan je eigen.Josh64 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:29:
Als je nu die gegevensroaming uitzet, heb je dan alleen in het buitenland geen dataverbinding of ook in Nederland geen?
Alleen in het buitenland niet, tenzij je bij Telfort zit.Josh64 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:29:
Lijkt wel of we hier een fulltime helpdesk hebben zitten
Middag mensen, ik wil graag ook mijn Legend updaten naar 2.2, alleen deze update is wel iets groter dus moet via de WiFi. Helaas heb ik dit nergens ( niet op werk, en niet thuis ) dus ben bezig met een ander alternatief zoeken, kwam onderstaande tegen :
http://www.htc.com/nl/how...?id=10349&type=1&p_id=324
De verbinding van je PC gebruiken, en dan doorsturen via HTC Sync. Volgens de site zou je de optie 'Internet doorgifte' moeten krijgen, dit is dus iets anders dan 'Gedeeld internet' want hiermee doe je het precies andersom, dat ken ik en werkt inderdaad. Heeft iemand dit ooit aan de praat gekregen? Deze optie verschijnt namelijk nergens op het toestel, of in de applicatie. Zou wel erg mooi zijn, want dan ga ik dit vaker gebruiken.
Andere mogelijkheid is om bij McDonalds te gaan zitten; maarja dat schijnt ook niet al te best te zijn. En liever niet
http://www.htc.com/nl/how...?id=10349&type=1&p_id=324
De verbinding van je PC gebruiken, en dan doorsturen via HTC Sync. Volgens de site zou je de optie 'Internet doorgifte' moeten krijgen, dit is dus iets anders dan 'Gedeeld internet' want hiermee doe je het precies andersom, dat ken ik en werkt inderdaad. Heeft iemand dit ooit aan de praat gekregen? Deze optie verschijnt namelijk nergens op het toestel, of in de applicatie. Zou wel erg mooi zijn, want dan ga ik dit vaker gebruiken.
Andere mogelijkheid is om bij McDonalds te gaan zitten; maarja dat schijnt ook niet al te best te zijn. En liever niet
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Waarom moet dit via Wifi? ZIt je zo snel aan je datalimiet? Of heb je er geen waardoor het erg duur wordt?NLuna schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:50:
Middag mensen, ik wil graag ook mijn Legend updaten naar 2.2, alleen deze update is wel iets groter dus moet via de WiFi.
Met dat gedeeld internet heb ik helaas geen ervaring.
Waarom niet? Bestel je een ijsje en ga daar even een kwartiertje zitten, dan moet je hem toch allang binnen hebben? Of zoek een ander wifi punt bij je in de buurt (ik neem aan dat er meer dan alleen bij de mac zijn).Andere mogelijkheid is om bij McDonalds te gaan zitten; maarja dat schijnt ook niet al te best te zijn. En liever niet
Goed zijn we allemaal he ..?!Bogey Dope schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:35:
Lijkt wel of we hier een fulltime helpdesk hebben zitten
Ik kreeg laatst 2x een timeout zodra ik boven de 50Mb ging.. VandaarHuntard schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 15:03:
[...]
Waarom moet dit via Wifi? ZIt je zo snel aan je datalimiet? Of heb je er geen waardoor het erg duur wordt?
Met dat gedeeld internet heb ik helaas geen ervaring.
[...]
Waarom niet? Bestel je een ijsje en ga daar even een kwartiertje zitten, dan moet je hem toch allang binnen hebben? Of zoek een ander wifi punt bij je in de buurt (ik neem aan dat er meer dan alleen bij de mac zijn).
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Opgelost!!
Heb even onderstaande gedaan en geïnstalleerd :
http://www.londatiga.net/...android-phone-using-wifi/
Klein programma, heet 'Connectify'. Even in een paar stappen een virtuele WiFi hotspot opgezet via een Laptop v.d. zaak ( heb ik ook niet elke dag bij de hand ). En ik kan direct joinen met mijn Android toestel
.
Thnx iig. Ga nu de update binnentrekken..
Heb even onderstaande gedaan en geïnstalleerd :
http://www.londatiga.net/...android-phone-using-wifi/
Klein programma, heet 'Connectify'. Even in een paar stappen een virtuele WiFi hotspot opgezet via een Laptop v.d. zaak ( heb ik ook niet elke dag bij de hand ). En ik kan direct joinen met mijn Android toestel
Thnx iig. Ga nu de update binnentrekken..
Haha die conclusie had ik inmiddels ook al getrokken.Huntard schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:41:
[...]
Waarschijnlijk zet een of andere app die moet syncen die weer aan. Welke dat is durf ik echter niet te zeggen. Waarom wil je auto sync eigenlijk uit hebben staan?
Ik wil de auto sync uitzetten omdat dit batterij bespaart, daarnaast auto synced het allemaal programma's die ik niet gebruik:
- aandelen
- Gmail
- nieuws
- weer (deze update ik handmatig als ik het weer wil bekijken)
Als laatste staat Windows hotmail via mailprogramma seven, deze had ik voor froyo ook al en die update uit zichzelf via push. (de auto-sync stond voorheen ook niet aan).
Nou ga je zeggen, als je push aan hebt staan kan die autosync ook wel. Echter gebruik ik Juice defender, deze activeert normaal 1x per kwartier mijn internet verbinding voor 1 minuut (als het scherm uit is). Alleen doordat nu auto-sync aanstaat blijft de data actief.
Maarja ik zoek het nog wel even uit...
Verwijderd
Daar had ik ook op gehoopt, ik heb nog 17mb over nu, en heb er niet eens veel apps op, ik denk dat ik maar eens een factory resset ga doen, weet iemand of je dan een betaalde app kwijt bent?
Xander1 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:56:
[...]
Precies het omgedraaide hier.
Mij valt het juist op dat ik veel meer geheugen beschikbaar heb: steeds rond de 150 Mb, en dat was voor de update altijd zo'n 95 Mb. En dat terwijl ik na de update Pingchat en Whatsapp heb toegevoegd.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2010 15:43 ]
Verwijderd
Hoi, Legend werkt perfect ... echter als ik hem aansluit via usb op mijn laptop ... dan krijg ik constant "geen toestel verbonden" ... kan iemand mij helpen?
En welke optie selecteer je dan op je telefoon, nadat je hem met de USB aan de laptop hebt gehangen? Welk programma geett trouwens die melding?Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 15:40:
Hoi, Legend werkt perfect ... echter als ik hem aansluit via usb op mijn laptop ... dan krijg ik constant "geen toestel verbonden" ... kan iemand mij helpen?
Verwijderd
op Legend : standaardverbindingstype : HTC Sync
op laptop : HTC Sync programma : geen toestel verbonden
op laptop : HTC Sync programma : geen toestel verbonden
Betalingen worden opgeslagen via je Google account. Als je na de reset de market opent staat er in de tab downloads een lijst apps met 'purchased' erachter.Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 15:39:
Daar had ik ook op gehoopt, ik heb nog 17mb over nu, en heb er niet eens veel apps op, ik denk dat ik maar eens een factory resset ga doen, weet iemand of je dan een betaalde app kwijt bent?
[...]
Maar je hebt toch nog wel die downgrade uitgevoerd? Want ik neem aan dat de rom versie 2.1 is voor iedere legend? Punt is dat ik in me recovery menu geen rom versie te zien krijg boven de hboot versie.Vmu schreef op zondag 05 december 2010 @ 18:19:
Ik weet dat er een apart topic voor deze dingen is en dat Christiaan ook een beschrijving geeft maar omdat het alle legend eigenaren zo bezig houdt en het bovendien zo specifiek voor de legend is doe ik het toch hier.
Ervaring met zelf update tot nu toe, en de dingen die wat moeilijker te vinden waren:
1) Met mybackup pro heb ik een backup gemaakt van mijn instellingen, smsjes en programmas.
2) Ik heb een gold card gemaakt, dat is een sd kaart met speciale bestanden waarin het serienummer van jouw toestel verwerkt zit. Deze sd kaart moet in je legend zitten om speciale toegang te krijgen tot het bestandssysteem. De makkelijkste manier was op windows 7 met het gold card tool:
http://android.modaco.com...application-goldcardtool/
Daarna heb ik heel wat lopen klooien met het recovery scherm om de legend te downgraden naar lagere firmware. Dat moet omdat alleen in die firmware een lek zit dat root mogelijk maakt. Dat downgraden lukte niet en daar ben ik wegens tijdnood mee opgehouden.
3) Terug thuis ben ik overgestapt op mijn MAC en was het opeens heel makkelijk.
Ik heb deze
http://android.modaco.com...ng-guide-now-with-1-31-x/
tutorial gevolgd en de MAC flash uitgevoerd zoals die beschreven staat met step1 en step2.
4) Op dit moment heb ik root.
5) Ik heb mijn telefoon weer opgestart en uit de market de betaalde versie van het programma ROMMANAGER geinstalleerd.
6) Met rommanager ben ik op dit moment CyanogenMod 6.10.0RC2 aan het downloaden en ik verwacht dat die verder vanzelf gaat installeren.
7) Als alles straks klaar is zet ik de backup van mybackup pro terug en gebruik ik appbrain om te kijken of al mijn programmas weer terug zijn.
Artiest voorheen bekend als b3n666
2.2 met htc sense werkt goed, maar ik heb toch cyanogenmod 6.1 geinstalleerd. Het ziet er met launcherpro net zo leuk uit, maar is echt een stuk sneller. Dit scheelt vooral met angry birds @787mhz
Ja de downgrade zit verwerkt in stap 3. Die step 1 en step 2 doen geloof ik de downgrade als ik het me goed herinner.
Nu met rommanager (betaald) is het feest. Gewoon allerlei roms uitproberen tot je er een vindt die naar je smaak is.
Uiteindelijk bij Cyanogen 6.1.0-RC2 terechtgekomen.
Hij is niet alleen snel maar er zitten ook een paar leuke tweaks in voor de statusbar en het lockscreen. De flaslight die erbij zit is helemaal leuk, die kan extra fel en stroben.
Minpunten: De fm radio doet het niet maar die gebruikte ik gelukkig nooit en de wifi tether werkt niet zoals in echte 2.2 maar via Barnacle WiFi en dat werkt nog niet zo goed, moet ik nog wat aar kijken.
O ja en de batterij gaat inderdaad langer mee!
Nu met rommanager (betaald) is het feest. Gewoon allerlei roms uitproberen tot je er een vindt die naar je smaak is.
Hij is niet alleen snel maar er zitten ook een paar leuke tweaks in voor de statusbar en het lockscreen. De flaslight die erbij zit is helemaal leuk, die kan extra fel en stroben.
Minpunten: De fm radio doet het niet maar die gebruikte ik gelukkig nooit en de wifi tether werkt niet zoals in echte 2.2 maar via Barnacle WiFi en dat werkt nog niet zo goed, moet ik nog wat aar kijken.
Vmu
Verwijderd
Bedankt voor de info, heb alles er weer opnieuw opgezet en nu 100MB vrij 
bredend schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:31:
[...]
Betalingen worden opgeslagen via je Google account. Als je na de reset de market opent staat er in de tab downloads een lijst apps met 'purchased' erachter.
Exchange ActiveSync werkt nu voor hotmail, maar alle mail die ik nu ophaal zijn niet in HTML te zien ;s. Toen ik ze vroeger met POP ophaalde kon dit wel gewoon. Doe ik iets fout, of wordt dit gewoon nog niet ondersteund? En het valt me zeer tegen hoeveel apps ik naar de sd kaart kan verplaatsen, want dat zijn er tot nu toe nog zeer weinig xD.
ik heb een paar irritante probleempjes.
[OPGELOST] 1. wifi werkt niet meer kan wel verbinding maken enz maar dan doet die niks. en ja wifi staat aan enz. [statisch ip stond blijkbaar aan
, komt omdat een maat van mij op de mobiel heeft zitten kloten om internet te fixen bij hem thuis
]
2. ( irritant ) met berichten typen geeft hij z'n geluidje en dat is vrij irritant. nu heb ik al bij instellingen --> geluid --> die aanraaktoneen enz aan en uit gezet en herstarten maar dat bat allemaal niet en dit komt alleen voor bij een sms typen of e-mail. graag help
voor de rest bijna geen problemen gehad.
alvast bedankt.
[OPGELOST] 1. wifi werkt niet meer kan wel verbinding maken enz maar dan doet die niks. en ja wifi staat aan enz. [statisch ip stond blijkbaar aan
2. ( irritant ) met berichten typen geeft hij z'n geluidje en dat is vrij irritant. nu heb ik al bij instellingen --> geluid --> die aanraaktoneen enz aan en uit gezet en herstarten maar dat bat allemaal niet en dit komt alleen voor bij een sms typen of e-mail. graag help
voor de rest bijna geen problemen gehad.
alvast bedankt.
[ Voor 13% gewijzigd door psyy138 op 11-12-2010 09:47 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
@probleem 2,
heb je toevallig een custom toetsenbord zoals "better keyboard" waarvan de instellingen elkaar in de weg zitten?
heb je toevallig een custom toetsenbord zoals "better keyboard" waarvan de instellingen elkaar in de weg zitten?
nope. gewoon standaardM a r c o schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 10:07:
@probleem 2,
O.R.C. Black Bulls Rugby
Hier de update vanmorgen ook binnengekregen, maar voorlopig even geweigerd:
Vertrek morgenvroeg naar het buitenland en wil geen risico nemen...
Vertrek morgenvroeg naar het buitenland en wil geen risico nemen...
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Waarom heb je de stable versie niet? Misschien dat het dan beter werkt, wifi tethering en fm radio?Vmu schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 17:54:
Ja de downgrade zit verwerkt in stap 3. Die step 1 en step 2 doen geloof ik de downgrade als ik het me goed herinner.
Gister de Legend van mijn vriendin ook maar even naar 2.2 gezet. Naast een langzame telefoon aan het begin (usb debugging werkt inderdaad) was er niets aan de hand. Behalve de browser, die start simpelweg niet op. Elke keer staat er dat com.android.browser gestopt is met werken. Cache leeggegooid, telefoon opnieuw opgestart, niets werkt.
Ik heb nu maar even een andere browser gedownload en die werkt wel, maar dit is toch wel minder. Iemand een idee?
Ik heb nu maar even een andere browser gedownload en die werkt wel, maar dit is toch wel minder. Iemand een idee?
To dare is to do
Al een hoop ervaringen met 2.2!
Zijn er al mensen met Hi die de froyo update hebben ontvangen? Ik helaas nog niet
Zijn er al mensen met Hi die de froyo update hebben ontvangen? Ik helaas nog niet
Ja, ik heb hem.macuz schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 12:44:
Heb je het volgende al geprobeerd (weet niet precies wat je bedoelt met cache legen)? Had er namelijk ook last van toen ik met de browserinstellingen aan het rommelen was geweest.Slaapje schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 11:59:
Gister de Legend van mijn vriendin ook maar even naar 2.2 gezet. Naast een langzame telefoon aan het begin (usb debugging werkt inderdaad) was er niets aan de hand. Behalve de browser, die start simpelweg niet op. Elke keer staat er dat com.android.browser gestopt is met werken. Cache leeggegooid, telefoon opnieuw opgestart, niets werkt.
menu --> instellingen --> Applicaties --> Applicaties beheren --> Internet --> Gegevens wissen
NOSIG
Ik kreeg hem gisteren, zit ook bij Hi. Een paar uur voordat ik hem ineens kreeg was er nog geen update te vinden (bij handmatig controleren op updates), wordt dus blijkbaar echt per uur ofzo steeds een plukje vrijgegeven.macuz schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 12:44:
Telefoon is sneller geworden (contactenlijst opent bv. een stuk sneller), Live wallpapers zijn mooi en de grafische effecten zijn wat mooier. Verder nog geen verschillen tov 2.1 gemerkt of gebruikt (las iets over een flashlight die erin zou moeten zitten en App2SD, nog geen behoefte aan gehad).
iemand een idee met dit of last ervan?
( irritant ) met berichten typen geeft hij z'n geluidje en dat is vrij irritant. nu heb ik al bij instellingen --> geluid --> die aanraaktoneen enz aan en uit gezet en herstarten maar dat bat allemaal niet en dit komt alleen voor bij een sms typen of e-mail. graag help
( irritant ) met berichten typen geeft hij z'n geluidje en dat is vrij irritant. nu heb ik al bij instellingen --> geluid --> die aanraaktoneen enz aan en uit gezet en herstarten maar dat bat allemaal niet en dit komt alleen voor bij een sms typen of e-mail. graag help
O.R.C. Black Bulls Rugby
Heb je al eens in de instellingen van je toetsenbord gekeken (Als je toetsenbord op het sherm is op de "EN" toests met het mocrofoontje erbij klikken, dan op "instellingen" klikken) of daar "geluidsfeedback" uitgevinkt staat?psyy138 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 13:50:
iemand een idee met dit of last ervan?
Let op:
Berichten over levertijden, bestellingen, prijzen en dergelijke zaken worden verwijderd. Dit topic is alleen om het toestel te bespreken en geen dumptopic voor van alles en nog wat.
Berichten over levertijden, bestellingen, prijzen en dergelijke zaken worden verwijderd. Dit topic is alleen om het toestel te bespreken en geen dumptopic voor van alles en nog wat.