Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smht
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-05 11:32
En jawel eindelijk. Hij draait 2.2!

Wat ik merk, maar kan aan mij liggen... Dat de telefoon een stukje warmer aanvoelt. Kan dat kloppen?

Belangrijker dan de sms update vind ik trouwens dat de wifi problemen die ik had weg zijn. Dat ie Wifi niet vast wil houden. Ik heb nu volledig bereik en valt tot nu toe niet weg.
Sms'sen gaat zoals het hoort (behalve als je ze in wil spreken ;)), je begint nu onder aan het lijstje.
Er zit een zaklamp ingebouwd in de HTC Sense zut en daarnaast lijkt bijvoorbeeld de app Instant Heart Rate nu ook de flitser aan te kunnen spreken/sturen.

En ja, hij is stukken vlotter met alles, geen lag meer als je op knoppen drukt geloof ik.

Prima, was het wachten denk ik wel waard.... Maar waar blijft 2.3 ;) :P

Intel Core i7-4790, 16GB DDR3-1600, 512GB SSD, GTX2060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-12-2022
Vreemd.

Nu Froyo er op staat geeft de Legend aan dat ik (vrijwel) geen WiFi signaal heb, geen enkel streepje dus, terwijl het accesspoint 30 cm naast me staat. Ik kan overigens wel internetten met dit signaal.
Voor de update gaf hij alle streepjes aan, wat ook logisch is op deze afstand.

Na de update van gisteren leek het WiFi signaal juist sterker geworden te zijn op andere accesspoints dan eerst.

Hebben anderen dit ook ?

EDIT
Even rebooten was de oplossing

[ Voor 4% gewijzigd door Xander1 op 09-12-2010 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
Smht schreef op donderdag 09 december 2010 @ 10:22:
Wat ik merk, maar kan aan mij liggen... Dat de telefoon een stukje warmer aanvoelt. Kan dat kloppen?
Was bij mij ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:20
Mijn WiFi stond net ook op 2 streepjes. Nieuwe versie geïnstalleerd en ineens vol bereik. Was het eerst dan echt zo brak? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-10 08:21
Eerste dingen die ik merk (en waar ik dankbaar voor ben):

Apps2SD: van 21MB vrij naar 91MB, met ondertussen Mini Squadron en Guns 'n' Glory er bij geïnstalleerd. Eindelijk.
Live wallpapers: Niet echt een toegevoegde waarde, maar leuk :)
Exchange: meer instellingen, en het werkt gewoon weer. Heb enkele maanden gesukkeld met een steeds weerkerende foutmelding die ik maar niet opgelost kreeg. En nu werkt het weer.
Notifications: als ik nieuwe tweets heb staat er nu ook het aantal bij bovenop het icoontje van Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Het is niet omdat je 'meer streepjes' hebt bij WiFi/GSM, dat je ontvangst effectief beter is.
Kan gewoon een visuele aanpassing zijn; meer streepjes tonen bij hetzelde bereik...

Bij het installeren van de update toch enkele 'bange momenten' gehad:
- eerst de backup die failde
- bij het opnieuw opstarten kreeg ik Force Close meldingen op com.android.Phone
- mijn wallpaper bleek teruggedraaid zijn naar eentje die ik 6 maanden geleden gebruikt heb?
- widgets loaden niet meer bij LauncherPro

Ga zo meteen even controleren of er nog andere 'eigenaardigheidjes' zijn.

GTalk app is ook een nieuwe versie, zie ik net.

[ Voor 56% gewijzigd door Slonzo op 09-12-2010 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wind-rider
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-10 13:09
Ik heb de update ook binnen, en het ziet er idd mooi uit.

Alleen een probleem: Mijn Wi-fi werkt niet meer; bij het scannen ziet hij de netwerken wel maar verliest steeds meteen de verbinding. Het bereik is echter voldoende. Hij komt in een soort lus terecht van scannen - proberen te verbinden - verbinding verbroken.
Heb een paar keer "terugzetten op fabrieksinstellingen" geprobeerd (wat de helpdesk me waarschijnlijk ook zou laten doen) maar dat helpt helaas niet.

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:55

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
Slonzo schreef op donderdag 09 december 2010 @ 10:40:
Het is niet omdat je 'meer streepjes' hebt bij WiFi/GSM, dat je ontvangst effectief beter is.
Kan gewoon een visuele aanpassing zijn; meer streepjes tonen bij hetzelde bereik...

- mijn wallpaper bleek teruggedraaid zijn naar eentje die ik 6 maanden geleden gebruikt heb?

Zelfde problemen hier... Duurde echt vreselijk lang voordat alles weer draaide. Maar nu naar even wachten zijn al mijn instellingen nog hetzelfde (behalve achtergrond van launcherpro) en werkt alles perfect :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-10 14:22

_Christiaan_

Master of SOG

Geen nieuwe Sense?

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 21:34
Dat de telefoon warmer aanvolet komt natuurlijk omdat ie net heeft moeten werekn om de update te installeeren. Dit werd in de reviews ook al genoemd. De telefoon wordt sneller warm, omdat ie van aluminium is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
Nee. Dacht je echt dat wij die wel kregen, maar de desires niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt lekker snel nu met die update! Heb ook het idee dat de fontgrootte is opgeschroefd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:05

psyy138

blackbulls.nl

ik zit nu al op 60 % met downloaden :) , gaat lekker vlot hier, 1% per 5 seconden lekker snel toch met WiFi.
ik hoop dat ik de problemen die jullie beschrijven ik niet krijg.

11:13 update klaar nu herstarten

[ Voor 11% gewijzigd door psyy138 op 09-12-2010 11:11 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
ik vind het alleen jammer dat ik nu blijkbaar niet meer de achtergrond van mijn homescreen en lockscreen afzonderlijk kan kiezen.
Verder lijkt de legend me nu zeker wat sneller geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-10 22:00
wind-rider schreef op donderdag 09 december 2010 @ 10:51:
Ik heb de update ook binnen, en het ziet er idd mooi uit.

Alleen een probleem: Mijn Wi-fi werkt niet meer; bij het scannen ziet hij de netwerken wel maar verliest steeds meteen de verbinding. Het bereik is echter voldoende. Hij komt in een soort lus terecht van scannen - proberen te verbinden - verbinding verbroken.
Heb een paar keer "terugzetten op fabrieksinstellingen" geprobeerd (wat de helpdesk me waarschijnlijk ook zou laten doen) maar dat helpt helaas niet.

Iemand suggesties?
Zelfde probleem hier. Ik zie netwerken (sterkte: redelijk/goed), druk op "Verbinden", maar vrijwel meteen komt er dan weer " Verbinding verbroken" te staan..

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:37
Kan je ook instellen dat als applicatie op de SD kaart geinstalleerd kunnen worden dat automatisch gedaan word? Als ik nu de standaard apps die geinstalleerd zijn wil verplaatsen dan is de functie 'greyed out' voor mij.

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiorano
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:04
Slonzo schreef op donderdag 09 december 2010 @ 10:40:

Ik heb precies dezelfde problemen, ben nu bij de Force Close melding van com.android.Phone. Wat heb jij daar gedaan ? Heel lang wachten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-10 12:25

n00bs

Het is weer Zomer!

Net 2.2 erop gezet en een benchmark gedraaid. Ik had bij 2.1 ook dezelfde benchmark gedraaid en dit beiden na een reboot van de telefoon en mijn taskkiller die de overbodige apps sluit (apps zoals agenda, sms etc blijft gewoon wel draaien).

Quadrant Advanced 1.1.1

HTC Legend 2.1 bench
Total:376
CPU:307
Mem:814
I/O:274
2D: 251
3D: 236

HTC Legend 2.2 bench
Total:841
CPU:2674
Mem:784
I/O:312
2D: 226
3D: 210

Omdat ik die CPU bench nogal veel vond afwijken, heb ik deze meerdere malen gedraaid en idd dit blijft rond de 2700 uitkomen. Vreemd genoeg is dit sneller dan de Desire. Om de 1 of andere rare reden geeft de 2.2 update in de CPU test een veel grotere boost dan op andere devices. Hij komt hierbij dichter bij de Nexus One op 2.2 dan de andere devices.

Tot nu toe voelt de telefoon in ieder geval een stuk sneller aan. Als ik naar de dumpert filmpjes ga, dan is het helaas het afspelen van flash filmpjes nog steeds traag, maar de pagina zelf reageert wel vele malen sneller en ik kan gewoon het beeld flippen, terwijl dit voorheen enorm traag ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Fiorano schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:14:
Ik heb precies dezelfde problemen, ben nu bij de Force Close melding van com.android.Phone. Wat heb jij daar gedaan ? Heel lang wachten ?
Yup, op 'wait' rammen en heel geduldig zijn :)

Verder heb ik al gemerkt dat de default SMS-app teruggezet is naar de stock app ipv Handcent...
Widgets heb ik allemaal verwijderd en opnieuw geplaatst, die werken weer.
FlashLight app is leuk :)

[ Voor 25% gewijzigd door Slonzo op 09-12-2010 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@freekazoid: de nieuwe desires hebben wel de nieuwe sense hoor, maar de oude heeft dat niet. Daarom ging ik er ook vanuit dat de legend sowieso niet kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-10 08:22
Fuck dit, ik zit met de update met een rode driehoek in beeld. Wat moet ik nu doen? Ook erg fijn dat er geen melding bijstaat. Mag ik me telefoon uitzetten? moet ik hem reboot?

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiorano
Slonzo schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:21:
[...]

Yup, op 'wait' rammen en heel geduldig zijn :)

Verder heb ik al gemerkt dat de default SMS-app teruggezet is naar de stock app ipv Handcent...
Widgets heb ik allemaal verwijderd en opnieuw geplaatst, die werken weer.
FlashLight app is leuk :)
Heb ik gedaan, is die er eindelijk laad hij alleen Sense en niet de andere widgets. Doe ik hem rebooten, same shit again.... Weer op wait rammen. *slaat zich zelf voor zijn hoofd*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-10 14:22

_Christiaan_

Master of SOG

Huntard schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:01:
[...]

Nee. Dacht je echt dat wij die wel kregen, maar de desires niet?
Tja, had een reden kunnen zijn waarom het zo lang heeft geduurd.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
een van de allerbelangrijkste dingen overigens!!
Angry Birds lijkt soepeler te draaien!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:51

jacobras

Developer

Wow, ik dacht dat Live Wallpapers er niet in zou zitten, maar heb nu een paar erg coole visjes over mijn scherm zwemmen :). Nu eerst maar 'ns een berg apps naar de geheugenkaart verbannen.

[ Voor 20% gewijzigd door jacobras op 09-12-2010 11:33 ]

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, hij is bezig met downloaden maar zit nu een lange tijd vast bij 7%. Dit is al de derde keer dat ik het probeer te downloaden. Komt dit door de drukte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-10 12:39
(2/2) Straks eens kijken welke twitteraars we gaan belonen voor positieve bijdrages en welke we gaan blokken n.a.v. afgelopen weken. :-)
Haha, die man is wel gek geworden hoor. Het is het internet, en zijn gebroken beloftes waren nu ook niet echt positieve bijdrages. Hopelijk leren ze hiervan, en gaan ze geen data meer noemen, want dat blijkt in de praktijk dus nooit haalbaar.

Ontopic: Ik heb de update ook geinstalleerd en ben er redelijk blij mee. Het updateproces verliep niet helemaal vlekkeloos, maar nu draait het allemaal goed. Wat vooral opvalt is de toegenomen snelheid waarmee de telefoon reageert, terwijl dat voorheen mijn voornaamste kritiek op deze telefoon was.

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-10 08:21
M a r c o schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:31:
een van de allerbelangrijkste dingen overigens!!
Angry Birds lijkt soepeler te draaien!!! _/-\o_
Daar merk ik jammer genoeg niets van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Hoe heet die applicatie waarmee je makkelijk kan verplaatsen naar geheugenkaart? Vind nu alleen eentje van drie verschillende makers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
Ik merk dat ik nu ook eindelijk de nieuwe Market heb... Hehe :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
jacobras schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:38:
Hoe heet die applicatie waarmee je makkelijk kan verplaatsen naar geheugenkaart? Vind nu alleen eentje van drie verschillende makers...
:?
kan toch gewoon met de applicatie manager die al in je telefoon zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
Voor de mensen met een geroote of debranded telefoon vooral niet updaten want dat werkt dus niet. Ook niet met een goldcard willen proberen te updaten want dan komt je legend in een bootloop terecht.

Echt geweldig hoor htc, wel die niet werkende pauper updates met bugs laten installeren maar froyo dan weer niet. K-bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:46

kraats

Ik rol

t_o_c schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:49:
Echt geweldig hoor htc, wel die niet werkende pauper updates met bugs laten installeren maar froyo dan weer niet. K-bedrijf.
:? Je kiest er zelf moedwillig voor de beveiliging van een telefoon te omzeilen om op een andere dan de ondersteunde versie te gaan draaien en nu doe je je beklag over HTC dat dan niet alles werkt zoals zou moeten?

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Viper_4111 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:13:
Kan je ook instellen dat als applicatie op de SD kaart geinstalleerd kunnen worden dat automatisch gedaan word? Als ik nu de standaard apps die geinstalleerd zijn wil verplaatsen dan is de functie 'greyed out' voor mij.
Je kan niet alle apps naar de SD kaart verplaatsen he ;)
En sowieso, bij apps die vwel verplaatst kunnen worden blijft een deel data alsnog op de telefoon staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiorano
Alles doet het inmiddels, behalve 1 redelijk belangrijk iets: Ik heb geen bereik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
ff wachten... had ik eerst ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-10 09:14
Eindelijk zeg! Hier ben ik HEEEEEEEL blij mee. Ondervind ook geen dingen zoals sommige mensen soms melde dat de telefoon trager zou aanvoelen? (andere topics dan hier niemadn gezien)

Voor de rest, gelijk even Apps 2 SD gedownload haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
kraats schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:51:
[...]
:? Je kiest er zelf moedwillig voor de beveiliging van een telefoon te omzeilen om op een andere dan de ondersteunde versie te gaan draaien en nu doe je je beklag over HTC dat dan niet alles werkt zoals zou moeten?
Uhh ik omzeil helemaal niks. Ik heb mijn telefoon nooit geroot, alleen de standaard officiële firmware erop gezet die trouwens wel perfect alle andere (half brakke htc) updates kon installeren. Dus die schijtzooi zou gewoon moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oltk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-10 07:41
Goed. 2.2 werkt lekker. Ik lijk weer gewoon 3G bereik te hebben (pfoe)
--> Hoe zie je of je de nieuwe market hebt? Of krijg je die vanzelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

t_o_c schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:59:
[...]

Uhh ik omzeil helemaal niks. Ik heb mijn telefoon nooit geroot, alleen de standaard officiële firmware erop gezet die trouwens wel perfect alle andere (half brakke htc) updates kon installeren. Dus die schijtzooi zou gewoon moeten werken.
Ah.. ik ging er van uit dat je ongefundeerde rant op het eerste deel van je post sloeg waarin je waarschuwde voor het updaten van geroote telefoons. Blij dat dat verduidelijkt is. Als je nu ook nog duidelijk maakt wat je probleem is zonder te gaan schelden op HTC, dan kunnen we je misschien van tips voorzien

[ Voor 37% gewijzigd door kraats op 09-12-2010 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeroWe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-06-2022
Hee luitjes,

Vanaf vamorgen ook gelukkige eigenaar van Froyo!

Echter na de update accepteert/vindt mijn Legend de geheugenkaart niet meer. Meerdere mensen hier last van? Voor de rest ziet het er supernetjes uit!

En de smsinbox begint weer bij het laatst ontvangen bericht, wat een verademing! HAHA!

MVG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiorano
Hoelang is even ? :$ Wacht nu een half uur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
t_o_c schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:59:
[...]

Je had een gebrande Vodafone versie, die je geunbrand hebt... Dus je komt niet van de standaard situatie af, dus HTC heeft geen rekening met jou gehouden... Misschien dat het unbranden toch iets essentieels heeft aangepast.
Fiorano schreef op donderdag 09 december 2010 @ 12:05:
[...]

Hoelang is even ? :$ Wacht nu een half uur...
Zoiets, mss anders ff een herstart...

[ Voor 15% gewijzigd door majoh op 09-12-2010 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Voor de mensen die geen dataverbinding meer hebben na de update: activeer je APN opnieuw bij de settings van je dataverbinding. Deze stond bij mij op grijs ipv groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Geïnstalleerd. Alles lijkt sneller en soepeler.
Mobile Wifi hotspot is cool :-) .

Wel 1 probleem: Wifi met PEAP en GTC werkt niet meer. Dus geen wifi meer op het werk :s .
Ook al getuigenissen gevonden van andere mensen met dit probleem... Vervelend!

Edit: oplossing gevonden.
"Manually adding the wi-fi (SSID, security-type and credentials) worked where it didn't work for me selecting the network via the list of found SSID's." Vreemd...

Dataverbinding lijkt ook stabiel nu.

[ Voor 31% gewijzigd door DieterVDW op 09-12-2010 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na de update naar 2.2 staat Handcent SMS niet meer als default SMS applicatie geinstalleerd. iemand een idee om dit te fixen? ik heb de notification van de Android SMS app uitgezet, app data verwijderd, handcent opnieuw geinstalleerd, maar heb het nog niet voor elkaar

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-10 15:29
Frank-NL schreef op donderdag 09 december 2010 @ 12:07:
Voor de mensen die geen dataverbinding meer hebben na de update: activeer je APN opnieuw bij de settings van je dataverbinding. Deze stond bij mij op grijs ipv groen.
Hiervoor hou ik zo van Tweakers... had alle settings al 10x door gelopen (incl mobile networks etc)
en kreeg maar geen data verbinding. Maar nu is hij er gelijk weer. Thanks!

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
kraats schreef op donderdag 09 december 2010 @ 12:04:
[...]

Ah.. ik ging er van uit dat je ongefundeerde rant op het eerste deel van je post sloeg waarin je waarschuwde voor het updaten van geroote telefoons. Blij dat dat verduidelijkt is. Als je nu ook nog duidelijk maakt wat je probleem is zonder te gaan schelden op HTC, dan kunnen we je misschien van tips voorzien
Mijn probleem is een rode driehoek met een uitroep teken ergens in de eerste ~10% tijden het updaten. Aangezien er veder geen enkele melding word gegeven heeft niemand dus ook maar een flauw idee wat er überhaupt fout kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg je de update automatisch binnen? Heb gister wel de 2.1 update gekregen. Als ik nu in het menu controleer op systeemupdates dan vind hij niks? (KPN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

t_o_c schreef op donderdag 09 december 2010 @ 12:21:
Mijn probleem is een rode driehoek met een uitroep teken ergens in de eerste ~10% tijden het updaten. Aangezien er veder geen enkele melding word gegeven heeft niemand dus ook maar een flauw idee wat er überhaupt fout kan zijn.
Welke versie draai je nu precies? 2.05.405.2? Kan het zijn dat hij Froyo er op probeert te zetten terwijl je nog niet de juiste basisversie hebt? (De genoemde 2.05.405.2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:39

J-P

Syntax erro....

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 12:21:
Krijg je de update automatisch binnen? Heb gister wel de 2.1 update gekregen. Als ik nu in het menu controleer op systeemupdates dan vind hij niks? (KPN)
De update wordt in fases gedaan (dus niet alle Legend tegelijkertijd) vanwege capaciteit van de servers. Dus het advies is om af en toe te controleren. Of wachten tot je telefoon zelf de melding geeft dat er een update is.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Edit (ging over SIM kaart wijziging)
lijkt opgelost.

Waar kan je Apps2SD instellen?

[ Voor 100% gewijzigd door J-P op 09-12-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Hier hetzelfde probleem. Mijn Legend vind de update ook (nog) niet. Net herstart had geen zin, ik bezit al de goede basisversie. (Ook KPN Hi btw)

[ Voor 6% gewijzigd door WoBaDijk op 09-12-2010 12:34 ]

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
Hehe die gare update heb ik al maanden. Firmware is 2.1 update 1 en software nummer is 2.05.405.2 dus dat zou allemaal goed moeten zijn.

Misschien dat ik dan toch maar moet rooten en zo 2.2 installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-10 08:23

sjaak

un giorno credi

Daar is ie dan! Ging best rap, had um van het weekend of daarna verwacht en het installeren ging van een leien dakje. Ga maar eens kijken wat er anders, beter en mooier is. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 21:21
Net de update binnen gehengeld en telefoon voelt toch ineenkeer sneller aan :) En dan ook eindelijk live wallpapers en functie om apps naar je SD kaart te verplaatsen :) Vanavond telefoon maar helemaal opnieuw instellen, zodat er geen zut op telefoon blijft zitten.

En eindelijk zaklamp _/-\o_

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiorano
Damn nog steeds geen bereik, en wacht nu al 3 kwartier ofzo. Hard reset maar doen dan? Heb hem al een paar keer gereboot en Sim er uit gehaald etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Menu - Instellingen - Toepassingen.
Je moet je signature nog aanpassen trouwens ("Andr0id 2.1"). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

jacobras schreef op donderdag 09 december 2010 @ 12:53:
[...]

Menu - Instellingen - Toepassingen.
Je moet je signature nog aanpassen trouwens ("Andr0id 2.1"). ;)
Tanx, en je hebt helemaal gelijk :9

Nog iets, ik kan het lockscreen ook niet meer weg klikken door op de menu toets te drukken (was ik al bang voor) :(

Nieuwe Gmail app is wel super >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg vanochtend de update binnen. Toen m'n Legend na het updateproces weer opstartte kwam hij keurig in het PIN-scherm. Daar ontdekte ik dat het touchscreen na de update niet meer functioneert. Ik kom dus niet ook verder dan het PIN scherm. Een paar keer opnieuw opgestart, met en zonder sim, en ook al een factory reset gedaan. Blijft echter een "gevoelloos"touchscreen. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:29
Ik had in mijn luiheid nog niet geroot en gelukkig maar. Bevalt zeer goed die 2.2 zit de memory bug er trouwens nog in of hebben ze die eruit gehaald? Nieuwe sense bevalt trouwens ook erg goed voelt lekker snappy aan. Angry birds lite doet het alleen niet bij mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiorano
Helaas heb ik m'n telefoon terug moeten zetten naar de fabrieksinstellingen. Alles weer opnieuw instellen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koesie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Moet zeggen dat het tot nu toe super aanvoelt die 2.2 update.
Telefoon voelt lekker snappy aan.

Wat wel jammer is (en al door anderen hier gezegd) dat je wallpaper nu ook de achtergrond is voor je lockscreen. Nu kan ik niet meer naar mijn mannetje kijken als ik mijn toestel unlock. :-(

Voor de rest is het even lekker ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh64
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-01-2024

Josh64

iOS aangedreven

Na de update naar Froyo krijg ik de melding:

"Sim-kaart gewijzigd

Je hebt een nieuwe SIM-kaart geplaatst. De telefoon verandert de volgende instellingen op grond van de SIM-kaart: bladwijzers, snelkoppelingen, achtergrond, beltonen, taalkeuzes en invoerinstellingen. Weet je zeker dat je deze instellingen wilt vervangen op de telefoon?
JA - NEE, LATER - NEE"

What do? Heb de SIM-kaart niet vervangen, alleen van 2.1 > 2.1.1 > 2.2 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-10 23:39
ik check al de hele dag maar zie nog steeds geen update verschijnen :'(
moet ik gewoon geduldig wachten of is er wat aan de hand dat ik hem niet krijg. Zit bij HI en heb nu 2.1-update 1 erop staan (SMS probleem vind ik niet erg, gebruik ander sms progje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

koesie schreef op donderdag 09 december 2010 @ 13:19:
Wat wel jammer is (en al door anderen hier gezegd) dat je wallpaper nu ook de achtergrond is voor je lockscreen. Nu kan ik niet meer naar mijn mannetje kijken als ik mijn toestel unlock. :-(
Misschien als je een afbeelding opent, en dan Menu - Instellen als - en dat er dan Lockscreen staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Josh64 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 13:21:
Na de update naar Froyo krijg ik de melding:

"Sim-kaart gewijzigd

Je hebt een nieuwe SIM-kaart geplaatst. De telefoon verandert de volgende instellingen op grond van de SIM-kaart: bladwijzers, snelkoppelingen, achtergrond, beltonen, taalkeuzes en invoerinstellingen. Weet je zeker dat je deze instellingen wilt vervangen op de telefoon?
JA - NEE, LATER - NEE"

What do? Heb de SIM-kaart niet vervangen, alleen van 2.1 > 2.1.1 > 2.2 gegaan.
Vraagt hij idd 1 keer (vanwege het nieuwe besturingssysteem wat de SIM kaart voor het eerst ziet) Ik heb NEE gedaan. (alles deed het goed bij mij dus hoefde er van mij niets te veranderen.)
jacobras schreef op donderdag 09 december 2010 @ 13:25:
[...]

Misschien als je een afbeelding opent, en dan Menu - Instellen als - en dat er dan Lockscreen staat?
Nope, gaat helaas niet.

[ Voor 14% gewijzigd door J-P op 09-12-2010 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teek2
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 09:07
Mijn Legend vind de update ook nog niet, gelukkig ben ik niet de enige. Ik las wel ergens dat het gefaseerd (edit: staat hierboven idd ook al) gaat, kan me voorstellen dat de servers het moeilijk krijgen als iedereen te gelijkertijd gaat dl-en. We moeten nog even geduld hebben denk ik (ik heb de eerste update nog niet eens).

Hebben jullie trouwens ook dat je het niet via 3G kan downloaden, hij blijft dan hangen op "Controleren...". Ik zit bij Telfort. Via wifi werkt het wel.

[ Voor 3% gewijzigd door teek2 op 09-12-2010 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
teek2 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 13:30:

Hebben jullie trouwens ook dat je het niet via 3G kan downloaden, hij blijft dan hangen op "Controleren...". Ik zit bij Telfort. Via wifi werkt het wel.
Ik zit bij Hi en heb hem via de 3G binnengehaald, was geen enkel probleem (en ook zo klaar, lang leve Xtra snel! :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teek2
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 09:07
Huntard schreef op donderdag 09 december 2010 @ 13:33:
[...]

Ik zit bij Hi en heb hem via de 3G binnengehaald, was geen enkel probleem (en ook zo klaar, lang leve Xtra snel! :P)
Vorige updates deden het wel, misschien zijn ze toen geschrokken van het grote dataverbruik ineens ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Zo heb em ook binnen.En hij voelt idd nu erg snel aan.Ben nu bezig om de hele telefoon eens op te ruimen.
Heb een Unbranded met vodavone als provider.En kon hem naar 2 of 3 keer zoekken vinden.( had 2.1 update 1 er nog niet eens op staan dus moest beide downloaden ( via 3g. en was met n uurtje ofzo klaar.)

Alleen m`n buienradar werkt niet meer ( de bewegende gif.) en das wel belangrijk aangezien ik die veel gebruik op m`n werk.Maarja daar vind ik wel wat op.

[ Voor 20% gewijzigd door tooter op 09-12-2010 13:51 . Reden: Extra info. ]

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb na de update minder geheugen, sterker nog, ik krijg de melding geheugen te weinig, ondanks dat ik alles wat te verplaatsen valt op de SD heb gezet |:(

Ik heb er iGO op ,dat slokt 29 MB van mijn geheugen, en is jammer genoeg niet te verplaatsen, is het mogelijk dat Froyo zelf meer ruimte neemt? Of dat de installatie file nog ergens op het foongeheugen staat?

Verder lijkt alles sneller te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
tooter schreef op donderdag 09 december 2010 @ 13:49:
Alleen m`n buienradar werkt niet meer ( de bewegende gif.) en das wel belangrijk aangezien ik die veel gebruik op m`n werk.Maarja daar vind ik wel wat op.
Zal wel iets anders aan de hand zijn. Bij mij werkt de animatie in buienradar nog steeds als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Niet online
Met Maps als Live wallpaper lagged Sense behoorlijk, dat is wel jammer. Ik heb nu het in de wind wiegende gras, waarbij AMOLED blauw echt van het scherm spat. Nice! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 12:59:
Kreeg vanochtend de update binnen. Toen m'n Legend na het updateproces weer opstartte kwam hij keurig in het PIN-scherm. Daar ontdekte ik dat het touchscreen na de update niet meer functioneert. Ik kom dus niet ook verder dan het PIN scherm. Een paar keer opnieuw opgestart, met en zonder sim, en ook al een factory reset gedaan. Blijft echter een "gevoelloos"touchscreen. Iemand tips?
Probeer 2.1 er weer even op te zetten zou ik zeggen en vanaf daar opnieuw.

even hier, http://shipped-roms.com/shipped/Legend/ , wat RUU's downloaden (de bovenste 2) 1 daarvan moet 1 de goede voor jouw telefoon zijn! Zo zet je de 2.1 standaard rom van de legend er weer op ;)

Downloaden (op pc!) -> via pc de kabel aan je telefoon -> Ruu.exe draaien ;)

Succes, hoop dat het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-10 08:20

Elp

Voor mij persoonlijk een hele goede verbetering (en misschien een paar andere tweakers): Browsen in 2.2 in combinatie met Spotify werkt nu zonder dat de muziek stottert tijdens het laden van een pagina. jeej.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
Zijn er toevallig mensen die een debranded legend hebben die de update wel hebben kunnen uitvoeren? Root me telefoon liever niet maar zoals het er naar uitziet heb ik weinig keuze als ik 2.2 wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
t_o_c schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:13:
Zijn er toevallig mensen die een debranded legend hebben die de update wel hebben kunnen uitvoeren? Root me telefoon liever niet maar zoals het er naar uitziet heb ik weinig keuze als ik 2.2 wil...
Moet je hem niet al geroot hebben om hem debranded te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
Kijkend naar http://forum.xda-develope...hread.php?t=866629&page=2 zie ik dat daar niemand nog een oplossing heeft. Maar dat het probleem zit in een scriptje in de nieuwe ROM die checkt naar wat voor huidige ROM geinstalleerd is. Daarbij blijkt dat het unbranden niet volledig gedaan is, maar dat er wat dingen in takt zijn gebleven, waardoor het scriptje faalt bij een bepaalde check.

Wat waarschijnlijk betekend volledig terug gaan naar Vodafone ROM, of wachten totdat iemand het fixed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
Yep ik volg dat topic ook. Al is er ook iemand die claimt dezelfde problemen te hebben zonder root of debrand. 

Ik vraag me nu af wat de beste keuze is. Ik kan wel teruggaan naar vodafone en updaten want orgineel had ik alleen 2 vodafone apps en een vodafone scene maar daar zie je in principe dus helemaal niks van. Maar is dat nu nog zo? Want ik heb ook legends met vodafone kleuren gezien en dat wil ik dus niet, dan root ik liever. 

Is teruggaan naar vodafone alleen maar een kwestie van die vodafone.ruu.exe te draaien zonder iets op je telefoon te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcied
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:17
vandaag ook 2.2 geïnstalleerd, die zaklamp is ideaal.

verder voelt het allemaal veel sneller aan, alles ging helemaal goed, geen instellingen verloren (op de wekker na)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

mensen ook problemen met twitter / friendstream
ik kan laden wat ik wil maar er komt niks :O help

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:42
Thx! Inderdaad even lopen zoeken waarom ik geen dataverbinding meer had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wind-rider
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-10 13:09
@Azuruc: als je de Wi-fi SIDN's handmatig invoert werkt het wel, heb ik nu gemerkt (zowel bij onbeveiligde als beveiligde netwerken is het nodig voor mij). Wel een lelijke oplossing, want daardoor krijg je netwerken dubbel in je lijst.

Hoop dat HTC dit kan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
psyy138 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:27:
mensen ook problemen met twitter / friendstream
ik kan laden wat ik wil maar er komt niks :O help
Je gegevens wat betreft accounts al opnieuw ingevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_tb
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-10 21:17
Had meer verwacht van de App 2 SD... de grootste programma's (Navigon Navigator 23mb, Google Maps 10mb, K-9 Mail 8,5mb, Handcent sms 5mb, seven mail 5mb, skyfire 5 mb) zijn niet te verplaatsten naar SD kaart...

Heb alles wat ik kon verplaatsen nu naar de SD gezet, heb nog steeds maar 35 mb vrij...

[ Voor 18% gewijzigd door Mister_tb op 09-12-2010 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

J0YR1D3R schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:43:
[...]

Je gegevens wat betreft accounts al opnieuw ingevoerd?
jup

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 07:55
Ook 2.2 geinstalleerd zaklamp is inderdaad cool.

Alleen is het niet mogelijk dat het schadelijk voor de led is ?

Voice zoeken is ook een leuke functie.

Ook de nieuwe sms layout ziet er mooi uit

[ Voor 12% gewijzigd door snoos op 09-12-2010 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
snoos schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:51:
Ook 2.2 geinstalleerd zaklamp is inderdaad cool.

Alleen is het niet mogelijk dat het schadelijk voor de led is ?

Voice zoeken is ook een leuke functie.
Als je de led zo'n 45 minuten achter elkaar laat lopen is het inderdaad schadelijk :P
Zal voor de rest wel meevallen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
Mister_tb schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:43:
Had meer verwacht van de App 2 SD... de grootste programma's (Navigon Navigator 23mb, Google Maps 10mb, K-9 Mail 8,5mb, Handcent sms 5mb, seven mail 5mb, skyfire 5 mb) zijn niet te verplaatsten naar SD kaart...

Heb alles wat ik kon verplaatsen nu naar de SD gezet, heb nog steeds maar 35 mb vrij...
Je kan de apps die je erna installeert toch ook gewoon op je SD zetten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Cobesz schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:06:
[...]

Je kan de apps die je erna installeert toch ook gewoon op je SD zetten? ;)
Mits de applicatie hiervoor ondersteuning heeft :) Is iets wat veel mensen denk ik vergeten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t_o_c schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:56:
Yep ik volg dat topic ook. Al is er ook iemand die claimt dezelfde problemen te hebben zonder root of debrand. 

Ik vraag me nu af wat de beste keuze is. Ik kan wel teruggaan naar vodafone en updaten want orgineel had ik alleen 2 vodafone apps en een vodafone scene maar daar zie je in principe dus helemaal niks van. Maar is dat nu nog zo? Want ik heb ook legends met vodafone kleuren gezien en dat wil ik dus niet, dan root ik liever. 

Is teruggaan naar vodafone alleen maar een kwestie van die vodafone.ruu.exe te draaien zonder iets op je telefoon te veranderen?
Ik heb hetzelfde. Na de update vanochtend een rode driehoek met rood uitroepteken. Heb een Vodafone abonnement, maar mijn telefoon is niet Vodafone branded (geen 360 apps, geen Vodafone opstartlogo's en ook geen Vodafone logo's op het toestel zelf). Ik heb mijn Legend ook niet geroot oid, dus gewoon een superstandaard HTC Legend.

Ik heb zojuist mijn HTC Legend naar de dichtsbijzijnde Vodafone winkel gebracht en voor reparatie naar HTC laten sturen.

Cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:14:
[...]

Ik heb hetzelfde. Na de update vanochtend een rode driehoek met rood uitroepteken. Heb een Vodafone abonnement, maar mijn telefoon is niet Vodafone branded (geen 360 apps, geen Vodafone opstartlogo's en ook geen Vodafone logo's op het toestel zelf). Ik heb mijn Legend ook niet geroot oid, dus gewoon een superstandaard HTC Legend.

Ik heb zojuist mijn HTC Legend naar de dichtsbijzijnde Vodafone winkel gebracht en voor reparatie naar HTC laten sturen.

Cor
Tenzij je er geen verstand van hebt, dit was best wel op te lossen denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdheiden
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-10 14:01
Vanochtend de update gedaan, ging die eerst 2.1-update1 installeren, diegene met de SMS bug dus. Geen probleem dacht ik, gooi er daarna toch gelijk 2.2 op (d.m.v. de updates). Helaas vind die nu al zo'n halve dag geen updates en zit ik dus met een bugged versie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
HackZois schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:31:
Vanochtend de update gedaan, ging die eerst 2.1-update1 installeren, diegene met de SMS bug dus. Geen probleem dacht ik, gooi er daarna toch gelijk 2.2 op (d.m.v. de updates). Helaas vind die nu al zo'n halve dag geen updates en zit ik dus met een bugged versie 8)7
Ach, zo erg is die bug nu ook weer niet. Mensen doen de hele tijd of die het eind van de wereld is. Als je het dan echt zo erg vind installeer je totdat je FROYO wel hebt toch gewoon Handcent ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cobesz schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:23:
[...]

Tenzij je er geen verstand van hebt, dit was best wel op te lossen denk ik ;)
Ik wil er ook helemaal geen verstand van hebben. Anders had ik allang mijn toestel geroot en er allerlei custom ROM's op gezet en uitgeprobeerd. En aan gezien ze op de thread van XDA developers (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=866629) er ook nog geen oplossing voor hebben, lijkt het me niet ff makkelijk op te lossen.

Cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdheiden
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-10 14:01
@Huntard: Haha zo was het ook niet bedoeld, maar hij werkte voor mij perfect onder 2.1 en dan de drang om altijd maar weer snel het nieuwste te hebben brengt mij wederom geen succes ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Iemand enig idee hoe ik het woordenboek van m`n mobiel kan wissen.
(ik gebruik die optie dat hij zelf het meest gebruikte woord pakt.)Maar naar de update heeft hij de neiging om engelse woorden te prefereren boven nederlands.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maraldmec
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-04-2021
Geweldig, ik snapte er al niks van. Bedankt.

De zaklamp en wifi hotspot functie zijn leuke extra's. Ze hebben de overgang naar een ander venster iets geleidelijker gemaakt lijkt het. Dat had van mij niet gehoeven, maar verder ziet het er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
tooter schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:37:
Iemand enig idee hoe ik het woordenboek van m`n mobiel kan wissen.
(ik gebruik die optie dat hij zelf het meest gebruikte woord pakt.)Maar naar de update heeft hij de neiging om engelse woorden te prefereren boven nederlands.
Dat zit bij Instellingen -> Taal en toetsenbord -> Touch input -> Tekstinvoer en dan het vinkje bij "Voorspelling" weghalen.
Pagina: 1 ... 49 ... 59 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden, bestellingen, prijzen en dergelijke zaken worden verwijderd. Dit topic is alleen om het toestel te bespreken en geen dumptopic voor van alles en nog wat.