• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:31

kraats

Ik rol

Jep.. sinds vanochtend. De 'update all' knop is erg makkelijk.. of zat die in de oude market ook al?

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• Cobesz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-10 09:14
kraats schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:13:
Jep.. sinds vanochtend. De 'update all' knop is erg makkelijk.. of zat die in de oude market ook al?
nope ;) ik dacht eigenlijk dat het een 2.2 feature was?

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Hoe komt het dan dat ik die "update all" knop al ruim meer dan een maand heb??
unbranded legend waar nog niet eens de teruggeroepen update met sms bug opstond

• Cobesz
M a r c o schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:21:
Hoe komt het dan dat ik die "update all" knop al ruim meer dan een maand heb??
unbranded legend waar nog niet eens de teruggeroepen update met sms bug opstond
Weird, ik heb echt net pas de market update gehad :S en ook een unbranded legend in dezelfde staat als de jouwe.

Verwijderd

hmm, die market update heb ik nog niet gezien ??

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-10 22:00
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:33:
hmm, die market update heb ik nog niet gezien ??
Ik ook niet, methode om dat te forceren werkt hier ook niet (via instellingen --> applicaties --> market stoppen en cache legen, vervolgens opnieuw market starten.)

D3 Profile

• M a r c o
  • Niet online
ik heb ook nooit iets van een market update gemerkt.
Opeens viel me gewoon op dat er een "alles bijwerken" knopje in beeld stond wat ik eerder nooit gezien had.
En dat is toch al meer dan een maand geleden volgens mij.

Verwijderd

ik kreeg zojuist een update voorgeschoteld, juist toen ik op updaten wilde klikken, belde iemand me
na het gesprek kan ik de update niet meer vinden, iemand een idee hoe ik die update weer kan installeren? handmatig checken geeft geen updates, reboot maakt ook niet uit

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:43

Sorbo

Uw hulp in huis!

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:50:
ik kreeg zojuist een update voorgeschoteld, juist toen ik op updaten wilde klikken, belde iemand me
na het gesprek kan ik de update niet meer vinden, iemand een idee hoe ik die update weer kan installeren? handmatig checken geeft geen updates, reboot maakt ook niet uit
Die update is waarschijnlijk de voorbereidende update voor Froyo (deze is vanochtend uitgebracht, dus tenzij je niet up to date bent is het die update), en door de druktes op de server kan het zijn dat je m even kwijt bent. Gewoon over een uurtje weer proberen joh :)

[ Voor 7% gewijzigd door Sorbo op 08-12-2010 11:57 ]

• Hc-Gamer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-01 13:16
ik heb uhm nu net binnen gekregen unbranded legend met een Vodafone prepaid ( met Vodafone Blox natuurlijk ;) )

edit: typo's

[ Voor 7% gewijzigd door Hc-Gamer op 08-12-2010 11:58 ]

I7 4770K @4,2 GHz / EVGA GTX 980 sc /16 GB Corsair Vengance Pro 2,66 Ghz / HX1000W / Gigabyte Z97X-SLI/ Corsair Carbide Air 540 / Samsung M.2 SM951 256GB / Corsair Vengance K70 Red / Logitech G502 / Logitech Z-5500 / Logitech G933

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:53

psyy138

blackbulls.nl

had ik 2.2 maar op mijn mobiel van hi :D

O.R.C. Black Bulls Rugby

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-10 08:21
kraats schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:13:
Die "update all" heb ik al zeker 2 maanden .. Sinds enkele dagen ook de "related" tab. Info en comments waren ook reeds gescheiden middels een tab sinds een maand of 2.

• Josh64
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-01-2024

Josh64

iOS aangedreven

Hoe groot is de voorbereidende update ongeveer. Heb nu geen mogelijkheid om met Wi-Fi te connecten, als ie klein is haal ik hem wel met 3G naar binnen (kan niet wachten namelijk) :P
Wachten is zilver, ongeduldig is goud, toch?

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

collega van mij op het werk heeft net 2.2 update aangezet :) hij is hem nu aan het downloaden.
probleem had geen backup dus alles opnieuw installeren maar ja boeie :D op hi.nl staat nog wat.

O.R.C. Black Bulls Rugby

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:31

kraats

Ik rol

Ik ben hier ook de baas aan het pesten door 'm via 3G binnen te halen. Valt mee, hoor. 24,3MB groot.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

kraats schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:05:
Ik ben hier ook de baas aan het pesten door 'm via 3G binnen te halen. Valt mee, hoor. 24,3MB groot.
ik gebruik gewoon het bedrijfs wifi. geen problemen en het komt snel binnen :)

O.R.C. Black Bulls Rugby

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

update is voltooid ga meteen kijken hoe de performance is :)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

Sorbo schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:53:
[...]

Die update is waarschijnlijk de voorbereidende update voor Froyo (deze is vanochtend uitgebracht, dus tenzij je niet up to date bent is het die update), en door de druktes op de server kan het zijn dat je m even kwijt bent. Gewoon over een uurtje weer proberen joh :)
mja, ik zie wel of ie nog binnen komt vandaag

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2010 12:16 ]

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:15:
[...]

mja, ik zie wel of ie nog binnen komt vandaag
ik heb de 2.2 update net binnen gekregen, wel zelf laten doen door een collega van mij geen idee waar 8)

EDIT:: instellingen -->over de telefoon -->systeemsoftware-updates --> nu controleren

EDIT2:: ik zie versie 2.1update 1 klopt dit. want volgens mij heb ik te vroeg gejuicht

[ Voor 22% gewijzigd door psyy138 op 08-12-2010 12:21 . Reden: hoe update je de legend naar 2.2 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-10 10:08
Ja! dat klopt...

Als je nou gewoon dit topic gelezen had, had je je 5 afgelopen posts achterwege kunnen laten...

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 21:34
psyy138 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:17:
[...]

ik heb de 2.2 update net binnen gekregen, wel zelf laten doen door een collega van mij geen idee waar 8)

EDIT:: instellingen -->over de telefoon -->systeemsoftware-updates --> nu controleren

EDIT2:: ik zie versie 2.1update 1 klopt dit. want volgens mij heb ik te vroeg gejuicht
Ik denk dat het de 2.1 update 1 betreft.

Kijk eens bij instellingen - over de telefoon - software informatie, wat staat er dan bij "firmwareversie"?

Edit: mijn vermoeden is bevestigd, laat maar.

[ Voor 4% gewijzigd door Huntard op 08-12-2010 12:26 ]

• caoim
Doe even normaal.

[ Voor 171% gewijzigd door RoD op 08-12-2010 13:03 ]

• Josh64

Josh64

iOS aangedreven

Vraagje. Ik weet dat het mogelijk is om mijn laptop te verzien via mijn Legend door te kiezen bij verbinding met USB voor gedeeld internet. Is het ook andersom mogelijk? Mijn laptop is met de kabel verbonden met internet. Kan ik de Legend daarvan gebruik laten maken? Vroeg ik me zo eens af :P

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-10 08:22
Als je je laptop als accespoint kan instellen dan wel natuurlijk maar of het via de usb kabel kan? Ik denk het niet. De grote vraag is ook waarom je dat in hemelsnaam zou willen :P

Artiest voorheen bekend als b3n666

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Aub vanaf nu wat inhoudelijker posten. Loze posts over de update worden verwijderd.

Verwijderd

Josh64 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:42:
Vraagje. Ik weet dat het mogelijk is om mijn laptop te verzien via mijn Legend door te kiezen bij verbinding met USB voor gedeeld internet. Is het ook andersom mogelijk? Mijn laptop is met de kabel verbonden met internet. Kan ik de Legend daarvan gebruik laten maken? Vroeg ik me zo eens af :P
Gewoon je Laptop als wifi hotspot instellen? 8)7

• M a r c o
  • Niet online
Nu weten we het wel.

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 08-12-2010 13:17 ]

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Ook update 2.1-update1 binnengekregen.

En welkom SMS-bug!
Shit zeg, wat een k*tegedoe, die update vermindert gewoon de gebruikservaring van mijn GSM...
Nu heb ik een heel goeie reden om 2.2 te willen.

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Eerst zelf zoeken voordat je hier post, GoT is geen helpdesk.

[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 08-12-2010 13:33 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

Bij de smsbug moet je helemaal naar beneden scrollen om de laatste berichten te zien dacht ik.
Ik heb die update nooit gehad en als ik nu handmatig ga controleren dan zie ik ook niks. Is het gewoon een kwestie van wachten?

Btw, ik heb in eerder bericht gelezen dat iemand denkt dat de nieuwe sence wordt geïmplementeerd in de froyo voor de legend. Helaas is die kans zeer klein, aangezien de Desire zelf die ook niet heeft.

EDIT: ik heb net de update kunnen installeren:)

@Bredend: Dan bij deze, mijn oprechte excuses. Ik verwacht wel dat je consistent bezig gaat worden en elke spelfout die er in deze topic is aan te wijzen?;)

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2010 13:51 ]

• Azaruc
DieterVDW schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:21:
Ook update 2.1-update1 binnengekregen.

En welkom SMS-bug!
Shit zeg, wat een k*tegedoe, die update vermindert gewoon de gebruikservaring van mijn GSM...
Nu heb ik een heel goeie reden om 2.2 te willen.
Je kunt tot die tijd evt ook Handcent gebruiken, vind ik sowieso prettiger werken.

D3 Profile

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:29
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:30:
Bij de smsbug moet je helemaal naar beneden scrollen om de laatste berichten te zien dacht ik.
Ik heb die update nooit gehad en als ik nu handmatig ga controleren dan zie ik ook niks. Is het gewoon een kwestie van wachten?

Btw, ik heb in eerder bericht gelezen dat iemand denkt dat de nieuwe sence wordt geïmplementeerd in de froyo voor de legend. Helaas is die kans zeer klein, aangezien de Desire zelf die ook niet heeft.
Ik wil toch even zeggen dat je 6 van de 8 keer in dit topic sence ipv Sense zegt. Nu zijn de sms-bug en het alsmaar uitstellen van FroYo natuurlijk erg irritant, maar zo'n inconsistente spelfout vergalt mijn hele dag!

;)

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ik hoop dat de update naar 2.2 snel zal plaats vinden want werkt veel plezieriger. mijn vader heeft toevallig een Desire met 2.2 en zie je toch wel wat verschil tussen met de legend met 2.1 ( natuurlijk zit er verschil in legend en desire maar dat sluit ik buiten).

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Ik begrijp een aantal dingen niet:

1. De 2.1 Update 1 is een aantal maanden geleden "teruggetrokken" i.v.m. problemen. Nu wordt deze update weer uitgerold. OF deze update is aangepast zodat de problemen er uit zijn EN DUS moet iedereen deze update krijgen (ook degene die de update al hadden) OF HTC neemt het risico om deze update uit te brengen.

2. Waarom is deze update nodig? In de paar maanden die HTC gehad heeft konden ze deze wijzigingen toch gewoon in hun 2.2. image bakken?

3. Zoals al eerder in deze thread vermeld is het voor mij volslagen onduidelijk waarom Vodafone branded Legend gebruikers WEL een Froyo update kunnen krijgen en wij simpele unbranded zielen niet. Heeft Vodafone een voorkeurs behandeling?

Ik krijg sterk het gevoel dat er meer aan de hand is dan alleen technische problemen (of het is iets structureels met de Legend). De stilte op het officiele front lijkt me daar ook een indicatie voor.

[ Voor 3% gewijzigd door Ofthewell op 08-12-2010 13:58 ]

Xbox Live: Ofthewell NL

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:57

J-P

Syntax erro....

psyy138 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:48:
ik hoop dat de update naar 2.2 snel zal plaats vinden want werkt veel plezieriger. mijn vader heeft toevallig een Desire met 2.2 en zie je toch wel wat verschil tussen met de legend met 2.1 ( natuurlijk zit er verschil in legend en desire maar dat sluit ik buiten).
Kan je alsjeblieft stoppen met het posten van niet nuttige info!!!! |:(
PS ik ben niet de enige die er zo over denkt:
RoD schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:03:
[modbreak]Aub vanaf nu wat inhoudelijker posten. Loze posts over de update worden verwijderd.[/]
MaCk- schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:23:
Ja! dat klopt...

Als je nou gewoon dit topic gelezen had, had je je 5 afgelopen posts achterwege kunnen laten...
[/Geïriteerde modus]

Voor de mensen die het nog niet hadden gezien, hier de twits van Mark Moons:
Twiter:
Ik krijg meldingen dat Legend eigenaren momenteel de voorbereidende update ontvangen. Deze is nodig voordat deel 2 door kan komen.

Ja, en de eerste is nodig! RT @Joshua6464: Dus de update komt in 2 delen? #bevrorenyoghurtvoorlegendes

Als je hem krijgt, heb je hem niet --> accepteren RT @FreekvanRijt Enig idee wanneer part 2 komt? Die part 1 heb ik al een paar maanden!

@p0upoune You need it to get the 2nd part later....

@Coenair Legend is eerst aan de beurt (Die wachten het langst ;-) )

Niet iedereen kan te gelijk (server capaciteit) RT @bobhoeijmakers Ik heb geen 1e update ontvangen, enige suggesties ?

Nee, niet direct... RT @wyko2000: @markmoons deel twee volgt direct na installatie van deel 1? #bevrorenyoghurtvoorlegends

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

• majoh
  • Laatst online: 31-10 22:33

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
Hairball schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:57:

1. De 2.1 Update 1 is een aantal maanden geleden "teruggetrokken" i.v.m. problemen. Nu wordt deze update weer uitgerold. OF deze update is aangepast zodat de problemen er uit zijn EN DUS moet iedereen deze update krijgen (ook degene die de update al hadden) OF HTC neemt het risico om deze update uit te brengen.

2. Waarom is deze update nodig? In de paar maanden die HTC gehad heeft konden ze deze wijzigingen toch gewoon in hun 2.2. image bakken?

3. Zoals al eerder in deze thread vermeld is het voor mij volslagen onduidelijk waarom Vodafone branded Legend gebruikers WEL een Froyo update kunnen krijgen en wij simpele unbranded zielen niet. Heeft Vodafone een voorkeurs behandeling?

Ik krijg sterk het gevoel dat er meer aan de hand is dan alleen technische problemen (of het is iets structureels met de Legend). De stilte op het officiele front lijkt me daar ook een indicatie voor.
1. HTC ontneemt zich juist van risico's. Ze willen dat iedereen vanaf dezelfde situatie upgrade naar 2.2. En niet van twee verschillende firmwares. Dit om mogelijke problemen te voorkomen (redelijk normaal in de software wereld)

2. Zie 1

3. Hier kan niemand uitspraak over doen. Mark Moons heeft er eens wat over geroepen, dat Vodafone makkelijker zou zijn aangezien iedereen daar vanaf dezelfde versie komt, en dezelfde instellen heeft. Klinkt plausibel, maar of het ook daadwerkelijk klopt? Zelf denk ik dat de focus van HTC meer op andere toestellen ligt op het moment, waardoor de activiteiten voor de Legend steeds doorgeschoven worden.

[ Voor 44% gewijzigd door majoh op 08-12-2010 14:04 ]

• Azaruc

1 + 2 : Door nu iedereen 2.1 update 1 te geven worden alle telefoons vanuit dezelfde staat geüpdatet naar 2.2.

3. http://twitter.com/markmoons/status/11658777375801344

edit: zie hierboven

[ Voor 13% gewijzigd door Azaruc op 08-12-2010 14:08 ]

D3 Profile

• Huntard

Geen van beide. De "problemen" zitten er nog steeds in, echter is deze update nodig voordat men naar FROYO over kan.
Ik neem aan dat het voor hen makkelijker is het zo te doen. Anders zou eerst iedereen die al deze update had moeten downgraden.
Ja. Dit komt omdat vodafone in 1 keer honderduizend (ik zeg maar wat, maar het zullen er aardig veel zijn) stuks besteld. Die andere legends moet je zien als "losse" aankopen. Ik neem aan dat het bedrijf waar jij werkt voor een klant die heel veel afneemt ook iets extra's doet ten opzichte van klanten die maar 1 product kopen?
Ik zou niet weten waarom dat zo zou zijn.

edit: was wat langzaam. :P

• Josh64

Josh64

iOS aangedreven

Waarom kan ik via WiFi niet de eerste update binnenhalen maar wel via 3G? Ik wil via WiFi de update :P
Iemand een oplossing voor deze clausule?

Verwijderd

Ik denk persoonlijk dat deze update bedoeld is om de meeste mensen weer bezig te houden. Je kunt mensen gewoon verplichten om die kleine update te doen om 2.2 te downloaden, terwijl je gewoon 2.2 aanbiedt aan de mensen die het al hebben.
Trouwens, ik dacht dat bij de installatie van 2.2 alle updates van 2.2 worden gewist en verplaatst worden door 2.2 bestanden. Blijkbaar is dit niet zo? (dus zou je kunnen zeggen dat 2.2 voortborduurt op 2.1 aangezien je die laatste update nodig hebt?)
Verder over het verhaal van vodafone: persoonlijk vind ik de mensen die een unbranded toestel halen 'trouwer' aan htc dan degenen met een branded toestel. Het is dus vreemd vanuit dit oogpunt om de branded versies voorrang te geven. Helaas wordt dit wel bekeken vanuit economisch perspectief en dan is het logisch dat de branded versies voorrang krijgen.

• Mister_tb
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-10 21:17
Huntard schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:08:

Ja. Dit komt omdat vodafone in 1 keer honderduizend (ik zeg maar wat, maar het zullen er aardig veel zijn) stuks besteld. Die andere legends moet je zien als "losse" aankopen. Ik neem aan dat het bedrijf waar jij werkt voor een klant die heel veel afneemt ook iets extra's doet ten opzichte van klanten die maar 1 product kopen?
En toch blijf ik dit een vreemde redenatie vinden...
unbranded = Android 2.1
Branded = Android 2.1 + Vodafone meuk

Dan lijkt het mij dat een update naar 2.2 voor Vodafone gebasseerd is op de 2.2 code voor unbranded legends. Vanuit daar is alle vodafone meuk erbij gepleurd, wat normaal wat langer zou duren.

Of hebben ze eerst een branded update ontworpen en zijn ze nu zo lang bezig om al de vodafone meuk er weer uit te halen... 8)7

Blijf het een vreemd verhaal vinden... Lijkt me ook niks met het feit dat vodafone veel toestellen afneemt te maken te hebben (waarom doet vodafone eigenlijk aan deze branding onzin?). KPN neemt toch minstens net zoveel toestellen af en verkoopt deze via Hi.nl, in de Hi shops & via telfort...

De enige logische redenatie die ik kan bedenken is dat ze een fout hebben ontdekt in de Branded Legend (die misschien voor de gebruiker geen zichtbare uitwerking hebben, maar voor vodafone/htc wel...). We zullen het wel zien, Vodafone users zullen dan misschien nog wel een 2e update krijgen...

[ Voor 6% gewijzigd door Mister_tb op 08-12-2010 14:27 ]

• Azaruc
Mister_tb schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:22:
[...]

En toch blijf ik dit een vreemde redenatie vinden...
unbranded = Android 2.1
Branded = Android 2.1 + Vodafone meuk

Dan lijkt het mij dat een update naar 2.2 voor Vodafone gebasseerd is op de 2.2 code voor unbranded legends. Vanuit daar is alle vodafone meuk erbij gepleurd, wat normaal wat langer zou duren.

Of hebben ze eerst een branded update ontworpen en zijn ze nu zo lang bezig om al de vodafone meuk er weer uit te halen... 8)7

Blijf het een vreemd verhaal vinden... Lijkt me ook niks met het feit dat vodafone veel toestellen afneemt te maken te hebben (waarom doet vodafone eigenlijk aan deze branding onzin?). KPN neemt toch minstens net zoveel toestellen af en verkoopt deze via Hi.nl, in de Hi shops & via telfort...

De enige logische redenatie die ik kan bedenken is dat ze een fout hebben ontdekt in de Branded Legend (die misschien voor de gebruiker geen zichtbare uitwerking hebben, maar voor vodafone/htc wel...). We zullen het wel zien, Vodafone users zullen dan misschien nog wel een 2e update krijgen...
Alle vodafone telefoons (branded) hebben dezelfde specs waarschijnlijk, dus moet de algemene 2.2 update 1 keer worden aangepast.

De overige unbranded telfoons kunnen verschillende specs hebben, dus moeten er meerdere aanpassingen worden gemaakt. Deze willen ze allemaal tegelijk uitrollen, dus het duurt dan wat langer voordat het allemaal klaar is.

Het lijkt mij dat het zoiets is.

D3 Profile

• Huntard
Azaruc schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:35:
[...]

Alle vodafone telefoons (branded) hebben dezelfde specs waarschijnlijk, dus moet de algemene 2.2 update 1 keer worden aangepast.

De overige unbranded telfoons kunnen verschillende specs hebben, dus moeten er meerdere aanpassingen worden gemaakt. Deze willen ze allemaal tegelijk uitrollen, dus het duurt dan wat langer voordat het allemaal klaar is.

Het lijkt mij dat het zoiets is.
Volgens mij hebben alle legends de zelfde specs hoor. Wat is er dan anders aan die vodafone legends volgens jou? (Behalve de branded stuff die daar op zit natuurijk).

• M a r c o
  • Niet online
Huntard schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:37:
[...]
Volgens mij hebben alle legends de zelfde specs hoor. Wat is er dan anders aan die vodafone legends volgens jou? (Behalve de branded stuff die daar op zit natuurijk).
Dat die maar op 1 specifiek netwerk hoeven te werken.

Verwijderd

Misschien dat de Vodafoon toestellen niet de update met de SMS-bug hadden?

Dan hebben ze eerst de update gemaakt vanaf een 'goed' werkende versie gemaakt en zijn ze daarna aan de slag gegaan om de update te laten werken vanaf de 'foute' versie? En dat hebben ze nu helemaal doorgetest, dus nu ontvangt eerst iedereen de update met SMS-bug, om daarna de update naar Froyo te krijgen...

[/speculatie modus]

• oltk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:11
Vraagje: hoort bij die 2.1.1 update ook een 3G bug? Ik heb vanochtend geupdated. En sinds die tijd ligt mijn 3G netwerk eruit. Ik heb gereset, 3G --> 2G en vice versa veranderd. Wifi aan / uit etc etc. Maar 3G is uit de lucht.

Zo heb ik niets meer aan mijn mobiel natuurlijk.

• Azaruc
oltk schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:48:
Vraagje: hoort bij die 2.1.1 update ook een 3G bug? Ik heb vanochtend geupdated. En sinds die tijd ligt mijn 3G netwerk eruit. Ik heb gereset, 3G --> 2G en vice versa veranderd. Wifi aan / uit etc etc. Maar 3G is uit de lucht.

Nope, ik heb al een tijdje deze update (ik was 1 van de (on)gelukkigen die hem al binnen had voor hij werd teruggetrokken) maar ik heb al die tijd gewoon 3G netwerk gehad

D3 Profile

• Mister_tb
M a r c o schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:41:
[...]

Dat die maar op 1 specifiek netwerk hoeven te werken.
Wat ik me ook nog afvraag. wat heeft deze update eigenlijk te maken met de vodafone crap.

Om even een hele foute maar wel logische vergelijking te maken, als ik een Acer laptop heb en ik update windows 7 naar service pack 1. Dan blijft die Acer crap toch ook gewoon op mijn laptop staan...

Of is 2.1 naar 2.2. te vergelijken met Vista naar Win7??

Met andere woorden, ik zie de link tussen Froyo en Vodafone eigenlijk niet. (of zijn die branded toestellen zo anders in gebruik?)

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:21:
Ik denk persoonlijk dat deze update bedoeld is om de meeste mensen weer bezig te houden. Je kunt mensen gewoon verplichten om die kleine update te doen om 2.2 te downloaden, terwijl je gewoon 2.2 aanbiedt aan de mensen die het al hebben.
Je spreek jezelf tegen in twee zinnen. Best knap. Er gebeurt nu namelijk precies wat je in de tweede zin zegt. Alleen niet tegelijk, wat ook logisch is omdat eerst iedereen over moet zijn op de eerste update en omdat het netwerkverkeer binnen de perken moet blijven.

Je eerste zin is pure speculatie en slaat echt nergens op. HTC heeft er geen enkel belang bij om updates uit te rollen om 'mensen bezig te houden'. Als je begrijpt hoe software development werkt zou je dit soort uitspraken sowieso niet doen.

• Mister_tb

Oh, ik gebruik mijn telefoon hoofdzakelijk om te bellen en smsen 8)7

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:11

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

psyy138 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:05:
collega van mij op het werk heeft net 2.2 update aangezet :) hij is hem nu aan het downloaden.
probleem had geen backup dus alles opnieuw installeren maar ja boeie :D op hi.nl staat nog wat.
volgens mij bedoel je de pre update. 2.2 is nog niet uit geleverd door htc

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• Huntard
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:43:
Misschien dat de Vodafoon toestellen niet de update met de SMS-bug hadden?
\[/speculatie modus]
Die hadden ze dus wel.

• Huntard
Mister_tb schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:51:
[...]

Wat ik me ook nog afvraag. wat heeft deze update eigenlijk te maken met de vodafone crap.
Niks. De branded foons hebben hem gewoon eerder ontvangen, inclusief de voda apps.
Met andere woorden, ik zie de link tussen Froyo en Vodafone eigenlijk niet. (of zijn die branded toestellen zo anders in gebruik?)
Er is ook geen link tussen vodafone en FROYO. Het enige is dat de voda branded legends hem eerder hebben gekregen inclusief de voda apps. Wij krijgen hem binnenkort en zonder voda apps.

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017

Er stond in de changelog inderdaad iets over 'Improved data network connectivity' :p .

Trouwens net ook gemerkt dat sinds deze update de cursor niet meer verschijnt waar ik met mijn vinger tik in de browser. Bvb. in google in het tekstveld als ik op een bepaalde plaats tik, dan verschijnt de cursor 4 karakters ernaast ...
Ik haat deze update...

• Mister_tb
Huntard schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:59:
[...]

Niks. De branded foons hebben hem gewoon eerder ontvangen, inclusief de voda apps.

[...]

Er is ook geen link tussen vodafone en FROYO. Het enige is dat de voda branded legends hem eerder hebben gekregen inclusief de voda apps. Wij krijgen hem binnenkort en zonder voda apps.
Dus je zegt dat de updates exact hetzelfde zijn. Dus we wachten voor niks omdat de update al lang klaar is... tenzij er iets fout is met die update zoals ik al eerder zei.

Hebben de branded toestellen ook een 'pre-update' gehad? volgens mij niet, waarom is dat bij ons wel nodig dan??

Wat een wazige bende allemaal...

• Huntard
Mister_tb schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:03:
[...]

Dus je zegt dat de updates exact hetzelfde zijn. Dus we wachten voor niks omdat de update al lang klaar is... tenzij er iets fout is met die update zoals ik al eerder zei.
Ja, de updates zijn hetzelfde (voor zover ik nu kan zien, ik zou niet weten wat er anders aan "onze" FROYO update zou moeten zijn). Of we "voor niks" wachten. Tja, dat is persoonlijk natuurlijk. In het opzicht van "de update is al klaar" in ieder geval wel.
Hebben de branded toestellen ook een 'pre-update' gehad? volgens mij niet, waarom is dat bij ons wel nodig dan??
Die hadden die update (inclusief "SMS-bug") al ergens in augustus ontvangen.

• Azaruc
Mister_tb schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:03:
[...]

Wat een wazige bende allemaal...
Zoals al gezegd; de update was waarschijnlijk nog niet klaar voor alle legends, met verschillende carriers. Wel konden ze hem alvast uitrollen voor Vodafone, waarvoor hij wel al helemaal klaar was.

Misschien hebben de branded toestellen ook een pre-update gehad, alleen kon het waarschijnlijk in 1 keer, omdat het een lagere belasting voor het netwerk was. Nu moet het stap voor stap omdat anders de servers het niet kunnen verwerken. Wellicht was bij alle Vodafone toestellen de 'pre-update' al doorgevoerd toen hij voor het eerst beschikbaar werd gesteld (augustus).

[ Voor 6% gewijzigd door Azaruc op 08-12-2010 15:31 ]

D3 Profile

Verwijderd

En toch hebben een hoop unbranded legends de update 2.1.1 al maanden....

Jammer dat we zo moeten speculeren, het zou leuk zijn als HTC met meer info naar buiten komt.

• Huntard
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:33:
En toch hebben een hoop unbranded legends de update 2.1.1 al maanden....
Ja, die is teruggetrokken vanwege (onder andere) die "SMS-bug".
Jammer dat we zo moeten speculeren, het zou leuk zijn als HTC met meer info naar buiten komt.
Speculeren? Volgens mij is het vrij duidelijk. DIe voda updates waren al "klaar" omdat voda veel meer telefoons afneemt, en deze dus makkelijker test (remember, de unbranded die met vodafone bellen hebben hem ook nog niet). De enige reden die ik me kan bedenken dat we nu nog wachten is omdat er blijkbaar per carrier gekeken moet worden of de update werkt, en dus worden alle unbrandeds tegelijk en later vrijgegeven.

• Ikkuh84
  • Laatst online: 16:06
Ben ik dan echt de enige die wel tevreden is met zijn Legend, ondanks dat Froyo er nog niet op staat :?
Heb nergens last van eigenlijk en draai toch best veel programma's op mijn telefoon (nog 25 MB over).

Ik zie vanzelf wel wanneer de update uitkomt ...

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Huntard
Timocos schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:58:
Ben ik dan echt de enige die wel tevreden is met zijn Legend, ondanks dat Froyo er nog niet op staat :?
Heb nergens last van eigenlijk en draai toch best veel programma's op mijn telefoon (nog 25 MB over).

Ik zie vanzelf wel wanneer de update uitkomt ...
Nee hoor. Ik moet zeggen dat ik het ook niet "mis", Ik zou het fijn vinden als ik hem had (kan ik ook eens wat nutteloze apps uitproberen met apps2sd), maar ik moet zeggen dat mijn telefoon mij prima bevalt.

• Azaruc
Huntard schreef op woensdag 08 december 2010 @ 16:03:
[...]

Nee hoor. Ik moet zeggen dat ik het ook niet "mis", Ik zou het fijn vinden als ik hem had (kan ik ook eens wat nutteloze apps uitproberen met apps2sd), maar ik moet zeggen dat mijn telefoon mij prima bevalt.
Precies hetzelfde hier, het enige vervelende is de sms-bug en daar heb ik geen last van omdat ik Handcent gebruik.. verder een topding :)

D3 Profile

• juhet
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:10
gebruik hem dagelijks met veel plezier. Die update komt vanzelf wel. #kww

*kww = kiek'n wat wordt

3 leuke cadeautips voor een theeliefhebber!

Verwijderd

Mijn gedachtes over de update perikelen:

Vodafone kon de update eerder uitrollen omdat ALLE branded vodafones de voorbereidende 2.1-update al hadden.
HTC kwam er (blijkbaar) later pas achter dat de rest van de toestellen niet allemaal 2.1-update hadden omdat die update was ingetrokken. Daardoor hadden ze de keuze om alsnog door te gaan met het uitrollen van die update ofwel het aanpassen van de 2.2 update zodat beide versies een upgrade-pad hadden.

• SubSun
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
gelukje.. ik zag ook de melding dat er een update beschikbaar was. werd net gebeld toen ik deze wilde downloaden dus ik deed cancel.

Nu blijkt 2.05.405.2 dus de update met de sms bug te zijn (toch?)

Ik ben tevreden met mijn telefoon en een update is mooi meegenomen, maar dan moet ie wel bugvrij zijn :P

• M a r c o
  • Niet online
moet zeggen dat ik die sms "bug" weinig storend vind.
Ik heb geen contacten waar ik een sms lijst van 500+ ofzo mee heb, dus ik scroll vrij snel naar beneden.
Daarnaast kijk ik de laatste ontvangen sms'jes vaak via de SMS widget.
En die laat wel gewoon de laatst ontvangen sms zien.

• Huntard
SubSun schreef op woensdag 08 december 2010 @ 16:10:
gelukje.. ik zag ook de melding dat er een update beschikbaar was. werd net gebeld toen ik deze wilde downloaden dus ik deed cancel.

Nu blijkt 2.05.405.2 dus de update met de sms bug te zijn (toch?)

Ik ben tevreden met mijn telefoon en een update is mooi meegenomen, maar dan moet ie wel bugvrij zijn :P
Ja, dat is die met de "SMS-bug". Als je trouwens niet de standaard SMS-app gebruikt (maar bijvoorbeeld handcent) heb je er geen last van (de bug bestaat er trouwens uit dat ie niet naar het laatst verstuurde maar naar het eerst verstuurde sms'je in de lijst gaat). Deze update heb je trouwens nodig voor de update naar FROYO, mocht je die willen. Ik zeg niet dat je hem nu moet downloaden, maar wel tegen de tijd dat je FROYO erop wil zetten.

• SubSun
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Huntard schreef op woensdag 08 december 2010 @ 16:16:
[...]

Ja, dat is die met de "SMS-bug". Als je trouwens niet de standaard SMS-app gebruikt (maar bijvoorbeeld handcent) heb je er geen last van (de bug bestaat er trouwens uit dat ie niet naar het laatst verstuurde maar naar het eerst verstuurde sms'je in de lijst gaat). Deze update heb je trouwens nodig voor de update naar FROYO, mocht je die willen. Ik zeg niet dat je hem nu moet downloaden, maar wel tegen de tijd dat je FROYO erop wil zetten.
Ja thanks. Ik hou dit topic regelmatig in de gaten. Zodra froyo er is zal ik het hier vast wel merken :)

• Mister_tb
In Duitsland ja... (of maakt dat geen verschil?)
Als iemand dat even naar Mark Moons twittert, ben benieuwd naar zijn reactie.
(oja, ik twitter niet O-) )

[ Voor 4% gewijzigd door Mister_tb op 08-12-2010 16:42 ]

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:52

jacobras

Developer

Mister_tb schreef op woensdag 08 december 2010 @ 16:41:
[...]

In Duitsland ja... (of maakt dat geen verschil?)
Als iemand dat even naar Mark Moons twittert, ben benieuwd naar zijn reactie.
(oja, ik twitter niet O-) )
Heb 't naar 'm getweet, al verwacht ik geen reactie...

Overigens noemt HTC UK ook morgen als datum:
quote: HTC UK
Good news for HTC Legend users. The Android 2.2 update for HTC Legend will begin to roll out across Europe from tomorrow. We're looking forward to hearing your feedback.

[ Voor 26% gewijzigd door jacobras op 08-12-2010 16:58 ]

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

• oltk
Mister_tb schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:53:
[...]

Oh, ik gebruik mijn telefoon hoofdzakelijk om te bellen en smsen 8)7
Haha. tja. Ik mail en surf vooral. Bellen alleen bij noodzaak :)

• oltk
jacobras schreef op woensdag 08 december 2010 @ 16:54:
[...]

Heb 't naar 'm getweet, al verwacht ik geen reactie...

Overigens noemt HTC UK ook morgen als datum:

[...]
De update = wereldwijd toch? (op XDA is men ook druk aan het speculeren en wachten).
Dus morgen = Koreaanse Taiwanese morgen = 6 uur in de ochtend = (8 uur tijdsverschil) om 10 uur vannacht NL time ? :+

Edit: was cynisch bedoeld. Ik kan niet wachten (zeker door mijn probleem met 3G). Als dit niet opgelost wordt met 2.2 wordt het (vrees ik) toch een telefoontje naar HTC en wellicht een RMA.

[ Voor 20% gewijzigd door oltk op 08-12-2010 23:46 ]

• Huntard
oltk schreef op woensdag 08 december 2010 @ 18:32:
[...]

De update = wereldwijd toch? (op XDA is men ook druk aan het speculeren en wachten).
Dus morgen = Koreaanse morgen = 6 uur in de ochtend = (8 uur tijdsverschil) om 10 uur vannacht NL time ? :+
Waarom Koreaanse morgen? HTC is uit Taiwan. En dan nog, ik denk niet dat HTC Duitsland en UK gaan zeggen "morgen" als ze bedoelen "vanavond".

• Shadow-Dancer
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Na het installeren van de update van vandaag(update voor 2.1) werkt mijn Messages app(standaard sms app) helemaal niet meer. Bij het opstarten krijg ik meteen een "Sorry - The application Messages (process com.android.mms) has stopped unexpectedly. Please try again" bericht met een "Force close" knop.

Ik heb mijn Legend al gereset naar factory setting zonder backup terug te halen, en de foutmelding is er nog steeds.. :'( .

Handcent sms werkt nog wel gewoon. Heeft iemand anders dit ook ervaren? Anders hopen dat de Froyo update dit fixed voor mij :/ .

• Huntard
Shadow-Dancer schreef op woensdag 08 december 2010 @ 22:16:
Heeft iemand anders dit ook ervaren? Anders hopen dat de Froyo update dit fixed voor mij :/ .
Net even getest maar bij mij doet ie het nog gewoon. Hij heeft wel de al eerder gerapporteerde bug, maar ik gebruik toch handcent, dus daar heb ik geen last van.

• Cobesz
Flink fijn, dat handcent ;)

Ach ja. Het ziet er naar uit dat morgen dus echt de al zo lang verwachte Froyo update van de HTC legend uit komt. Ik heb er zin in ;) HTC UK, Duitsland en Italie hebben het bevestigd toch?

• jacobras

jacobras

Developer

Inderdaad! Heb het net geïnstalleerd omdat het toch wel vaak voorbij kwam, maar het werkt fijn. Vind de bubbels met tekst erin erg leuk, en bovendien overzichtelijker :).
Cobesz schreef op woensdag 08 december 2010 @ 23:16:
Ach ja. Het ziet er naar uit dat morgen dus echt de al zo lang verwachte Froyo update van de HTC legend uit komt. Ik heb er zin in ;) HTC UK, Duitsland en Italie hebben het bevestigd toch?
Ja, dat heb ik er van begrepen. :)

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:31
Ik heb overigens heel die update niet gehad. 8)7 Raar.

• Cobesz
tiswat schreef op woensdag 08 december 2010 @ 23:33:
Ik heb overigens heel die update niet gehad. 8)7 Raar.
Kijk even welke firmware versie je hebt bij instelling -> over de telefoon -> software-informatie

Als deze 2.1-update1 is dan zit je goed ;)

Verwijderd

Aaargh..
Vandaag de update gekregen en gelijk uitgevoerd.
Sinds die update is er iets raars aan de hand, zodra ik een smstread wil openen begint hij bovenaan. Dat wil dus zeggen dat ik telkens omlaag moet scrollen wil ik mijn nieuwe sms zien die ik ontvangen heb. Als jij een lijst hebt van 400 smsjes is dit telkens een hele klus.

Is dit te veranderen dmv een instelling?

Bvd!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:58
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 00:28:
Aaargh..
Vandaag de update gekregen en gelijk uitgevoerd.
Sinds die update is er iets raars aan de hand, zodra ik een smstread wil openen begint hij bovenaan. Dat wil dus zeggen dat ik telkens omlaag moet scrollen wil ik mijn nieuwe sms zien die ik ontvangen heb. Als jij een lijst hebt van 400 smsjes is dit telkens een hele klus.

Is dit te veranderen dmv een instelling?

Bvd!
Even dit topic lezen aub?
Die bug zit inderdaad in Update 1.. daarom was die update toen teruggedraaid. Nu blijkt dat update 1 nodig is om 2.2 te krijgen, dus vandaar dat deze update weer wordt aangeboden.

Verwijderd

Frank-NL schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:52:
[...]

Je spreek jezelf tegen in twee zinnen. Best knap. Er gebeurt nu namelijk precies wat je in de tweede zin zegt. Alleen niet tegelijk, wat ook logisch is omdat eerst iedereen over moet zijn op de eerste update en omdat het netwerkverkeer binnen de perken moet blijven.

Je eerste zin is pure speculatie en slaat echt nergens op. HTC heeft er geen enkel belang bij om updates uit te rollen om 'mensen bezig te houden'. Als je begrijpt hoe software development werkt zou je dit soort uitspraken sowieso niet doen.
Ik spreek mezelf helemaal niet tegen, ik zei dat ze de update en 2.2 tegelijkertijd moeten aanbieden en dat doen ze dus niet. Ik denk trouwens dat je het netwerkverkeer van de servers niet flink overbelast als je een extra bestandje van 23 MB laat downloaden (het zijn geen miljoenen mensen die het gaan downloaden, maar duizenden).

Mijn eerste zin was ook speculatie, ik zeg niet voor niets 'ik denk persoonlijk'.;)
Jij bent blijkbaar een kenner op 'software development' gebied. Ik mag er dus vanuit gaan dat volgende week 2.2 beschikbaar wordt voor de unbranded Legends? Ik neem namelijk aan dat een week wel genoeg is voor iedereen om die update te doen.

EDIT: ik lees net dat de update misschien morgen al komt, dat zou wel heel mooi zijn!=D

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2010 00:52 ]

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:58
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 00:51:
[...]
Ik spreek mezelf helemaal niet tegen, ik zei dat ze de update en 2.2 tegelijkertijd moeten aanbieden en dat doen ze dus niet. Ik denk trouwens dat je het netwerkverkeer van de servers niet flink overbelast als je een extra bestandje van 23 MB laat downloaden (het zijn geen miljoenen mensen die het gaan downloaden, maar duizenden).
Duizenden? Ik denk dat er wereldwijd wel meer dan een paar duizend Legends verkocht zijn. En al die Legends gaan een bestand ophalen van 23MB van de HTC server. Ik kan je zeggen dat die server het dan best zwaar gaat krijgen hoor.

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Jimster schreef op donderdag 09 december 2010 @ 02:09:
[...]

Duizenden? Ik denk dat er wereldwijd wel meer dan een paar duizend Legends verkocht zijn. En al die Legends gaan een bestand ophalen van 23MB van de HTC server. Ik kan je zeggen dat die server het dan best zwaar gaat krijgen hoor.
ik neem aan dat je niet echt denkt dat htc maar 1 server heeft? ;)
anyways volgens htc duitseland en engeland moet froyo vandaag verspreid worden in europa.. ben benieuwd of htc nederland hier aan mee werkt..

[ Voor 14% gewijzigd door Hubert op 09-12-2010 09:34 ]

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• tiswat
Volgens mij ben ik Foyo aan het downloaden. OTA_Legend_Froyo_S_HTC_WWE_3.15
Bestand is 82.5mb. Of is dat toch die update?

[ Voor 23% gewijzigd door tiswat op 09-12-2010 09:34 ]

• jacobras

jacobras

Developer

Ik ben nu de 2.2 update aan het downloaden! :D

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

tiswat schreef op donderdag 09 december 2010 @ 09:34:
Volgens mij ben ik Foyo aan het downloaden. OTA_Legend_Froyo_S_HTC_WWE_3.15
Bestand is 82.5mb. Of is dat toch die update?
vanaf je telefoon?
edit:

ik ook :D eindelijk zeg..

[ Voor 6% gewijzigd door Hubert op 09-12-2010 09:37 ]

• caoim
Ik heb ook net een update binnen gekregen. Aan het downloaden nu. En ja ik heb de update 2.1.1 al binnen :)

• tiswat
Hubert schreef op donderdag 09 december 2010 @ 09:35:
[...]

vanaf je telefoon?
edit:

ik ook :D eindelijk zeg..
Ja was vanaf de telefoon. Hij is nu aan het installeren, ben benieuwd. :)

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-10 10:08
even een WIFI accespointje gemaakt op mn werk en update stroomt nu binnen!
82mb over GPRS duurt me te lang :P (slecht ontvangst hier en ga niet buiten staan)

• juhet
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:10
ja, eindelijk dan toch! :-)

straks meer eens een wedstrijdje 'zoek de verschillen'

3 leuke cadeautips voor een theeliefhebber!

• Huntard
juhet schreef op donderdag 09 december 2010 @ 09:45:
ja, eindelijk dan toch! :-)

straks meer eens een wedstrijdje 'zoek de verschillen'
Mwa, de verscjillen zijn wel bekend hoor (van de vodafone branded versies), het eerste wat op gaat vallen is denk ik de live wallpaper (of moet je die eerst activeren?). Anders is het de "snelheid".

• M a r c o
  • Niet online
iig niet de snelheid van de update zelf :X
maar goed dat is ze vergeven als 2.2 bevalt.
Ik ben om 9:38 begonnen.
Nu is hij bezig met "vrijgeven sim kaart en instellen telefoon" op 60%

[ Voor 4% gewijzigd door M a r c o op 09-12-2010 09:57 ]

• tiswat
Ideaal, hij gooit ook niets weg :)

• caoim
Congratulations! Your phone has been updated successfully to version 3.15.405.3.

Verwijderd

caoim schreef op donderdag 09 december 2010 @ 09:58:
Congratulations! Your phone has been updated successfully to version 3.15.405.3.
Same here!

• Azaruc
Balen, bij mij zegt hij nog steeds dat er geen updates beschikbaar zijn ;(

Edit: systeemupdate bezig! _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Azaruc op 09-12-2010 10:12 ]

D3 Profile

• caoim
Het belangrijkste ben ik nu mee bezig, "Move to SD card" :D

Verwijderd

@Jimster: het zijn in ieder geval geen miljoenen (ik weet geen precieze getallen, maar ik denk zelf aan max. enkele honderden duizenden, dus excuses als ik alleen maar 'duizenden' schreef). De OS zelf zal rond 200MB zijn, dus ik dacht dat zou 10% extra data geen overkill zijn. Natuurlijk is 10% relatief veel als ik er over na denk en HTC wil waarschijnlijk geen risico's nemen, maar ik neem aan dat er meerdere servers zijn.
Pagina: 1 ... 48 ... 59 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden, bestellingen, prijzen en dergelijke zaken worden verwijderd. Dit topic is alleen om het toestel te bespreken en geen dumptopic voor van alles en nog wat.