Vanochtend is bij mij de update naar android 2.2 binnen gekomen.
Heb een legend van Vodafone.
Tot nu toe loopt alles soepel.
Heb een legend van Vodafone.
Tot nu toe loopt alles soepel.
Verwijderd
Artiest voorheen bekend als b3n666
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Ben niet de enige met dit probleem. Agenda laat alle afspraken goed zien behalve de 'werk' agenda. Heb alle nabije afspraken maar nu gewoon in mijn 'hoofd' agenda gezet, dan maar geen kleurtje erbij, maar wel zeer vervelend!jhvanburk schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:03:
Heb last van slecht syncen van een gedeelde agenda: mijn Legend liet de gedeelde Google Calender van mijn vriendin tot voor kort zonder problemen zien, tegenwoordig worden slechts een paar afspraken uit haar agenda op mijn Legend getoond.
Op de PC of mobiele browser laat Google Calender wel keurig haar volledige agenda zien.
Bij de Calender android app haar agenda uit en aan zetten heeft niet geholpen. Haar Google Calender via de PC opnieuw delen met mijn Google Calender ook niet.
Suggesties?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Kan aan mij liggen maar dat bericht is al bijna drie maanden oud, niet echt nieuws meer lijkt me?Silverline schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:26:
FINALLY!
Hotmail Exchange ActiveSync op Android 2.2
http://windowsteamblog.co...-exchange-activesync.aspx
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
ja, maar pas sinds 2.2 werkt het...Tsurany schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:30:
[...]
Kan aan mij liggen maar dat bericht is al bijna drie maanden oud, niet echt nieuws meer lijkt me?
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Toch zijn er volgens de berichten eronder van gebruikers nog wel wat problemen. Zijn er nu nog aanvullende vereisten, behalve 2.2 en een hotmail account? Draait de exchange dan gewoon via Microsoft servers, of moet je pc altijd aanstaan oid?
Ik gebruik al sinds ik mijn legend heb "Seven" als email app.Silverline schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:26:
FINALLY!
Hotmail Exchange ActiveSync op Android 2.2
http://windowsteamblog.co...-exchange-activesync.aspx
Ik hoop dat ze dat nog ff fixen voor de uitrol naar de unbrandedVerwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 00:11:
het is me al duidelijk na vele berichten op de fora gelezen te hebben.
als je de 2,2 update hebt en voert daarna om wat voor reden dan ook een factory reset uit, dan kun je niet meer je backup data van je sd kaart restoren.
de optie is er simpelweg niet meer. fijn, alle contacten en sms'jes op de sd kaart backup en niet meer kunnen restoren.
ik vind dit toch wel een gigantische misser.
PV: 49 kWp | ZB: 8kWp | WPs: 3x Pana 7J + Pana 5J + Nibe Savent + Vaillant aroSTOR + Samsung DVM S (L/L) | ESS: 90kWh/24kW + 30kWh/12kW
Ik zocht naar een app om mediavolume bij Bluetooth verbinding op max. te laten springen, bove027 kwam met de tip "Setting Profiles" te installeren. Die werkt dus perfect! Heb één profiel, Bluetoothverbinding met Prius = mediavolume op 100%. En zodra ik de auto uitzet springt het mediavolume weer terug naar waar 'ie op stond, dus wordt ik in de bus niet meer wakker geschrikt door een veel te hard volumejacobras schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 22:31:
Heb 'm net ingesteld, morgen maar 'ns uitproberen.
[ Voor 15% gewijzigd door jacobras op 27-11-2010 00:08 ]
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
POP3 synct niet terug. dus heb je m gelezen op je telefoon, is tie op de server nog steeds ongelezen.Xander1 schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 17:06:
Wat is het probleem nou eigenlijk met de email op de Legend.
Ik krijg op de standaard email client gewoon keurig al m'n email binnen. Zowel mijn gewone account bij mijn provider als mijn Gmail account (in de Gmail client op de Legend). Alles via pop.
De legend heb ik ingesteld op ieder halfuur checken.
Werkt perfect.
Ik zit ook nog steeds te wachten, vind het maar raar. Ik betwijfel ten zeerste of we hem voor sinterklaas hebbenRimco schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 23:37:
Zit hier ook nogsteeds te wachten op 2.2, maar mijn unbranded versie (van Hi) kan tot op heden nog niets vinden.
NOSIG
Bullet NL schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 17:18:
[mbr] Het is duidelijk dat de update er is of aankomt, we hoeven niet voor elk toestel de update status te weten.
Ik heb een heel stel berichten betreffende de update verwijderd, nu verder ontopic en bij vragen of opmerkingen over de update is het niet nodig om status vermeldingen te geven.
[/]
Pff ik word bijna gek van het wachten. Krijg elke dag de melding dat het geheugen vol zit. Ik blijf maar apps verwijderen, en ik heb niet eens zo gek veel_Christiaan_ schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 19:30:
[...]
Ik zit ook nog steeds te wachten, vind het maar raar. Ik betwijfel ten zeerste of we hem voor sinterklaas hebben
[ Voor 64% gewijzigd door RoD op 28-11-2010 16:51 ]
Graag gedaanjacobras schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 00:07:
Ik zocht naar een app om mediavolume bij Bluetooth verbinding op max. te laten springen, bove027 kwam met de tip "Setting Profiles" te installeren. Die werkt dus perfect! Heb één profiel, Bluetoothverbinding met Prius = mediavolume op 100%. En zodra ik de auto uitzet springt het mediavolume weer terug naar waar 'ie op stond, dus wordt ik in de bus niet meer wakker geschrikt door een veel te hard volume. Bedankt, bove027!
Ook al eens geprobeerd om de cache van een app te wissen? Vooral bij apps als de browser kan dit redelijk wat schelen. Bij mij staat daar al 6 mb in, net als in gMail en TweetDeck.xileS schreef op zondag 28 november 2010 @ 16:34:
[...]
Pff ik word bijna gek van het wachten. Krijg elke dag de melding dat het geheugen vol zit. Ik blijf maar apps verwijderen, en ik heb niet eens zo gek veel.
-= Its dry in the dessert =- So what??
http://twitter.com/Peter_Meijering/status/9165078544781313@markmoons @Androidworld Het vriest al wel, maar de HTC Legend krijgt geen FroYo voor sinterklaas. HTC laat ons weer mooi in de kou staan...
http://twitter.com/markmoons/status/9168863438573568@Peter_Meijering Waarom denk jij dat Sinterklaas geen bevroren yoghurt komt brengen? Ben je niet lief geweest? ;-)
Lees: een handvol Tweakers die zich actief bezighouden met Android updates, terwijl 99% van de Legend gebruikers niet doorheeft dat dat ding uberhaupt geupdate kan worden.Slonzo schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:14:
een heleboel mensen
Sinterklaas vertrekt volgende week maandag pas weer naar Spanje hoor, ze hebben dus nog een hele week.Slonzo schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:14:
[...]
Ofwel houden ze bij HTC heel hardnekkig vast aan hun onzin, ofwel moet de update vandaag echt wel komen
Ten eerste, het is pas zondag sinterklaas (ja ik weet dat "normaal" de updates op maandag komen, maar dat wil niet zeggen dat het nu ook zo is).Slonzo schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:14:
Ofwel houden ze bij HTC heel hardnekkig vast aan hun onzin, ofwel moet de update vandaag echt wel komenIk denk dat een heleboel mensen het wel gehad zal hebben met HTC moest ie vandaag nog steeds niet komen, na al de commotie errond...
Donderdag, woensdag en dinsdag...22-04-2010: FOTA* update 1.31.405.4 -> Fix voor camera probleem Market/Apps.
02-06-2010: FOTA* update 1.31.405.5 -> HTC application update
27-07-2010: FOTA* update 2.05.405.2 -> Enhance data connection stability, Fix loss of ringtone
[ Voor 7% gewijzigd door Slonzo op 29-11-2010 11:02 ]
NOSIG
Verwijderd
Hebben HTC en/of Moons in het verleden geen uitspraken gedaan over de uitrol in kwartaal 3? Of is dat mijn "getroubleerde" herinnering ;-)Frank-NL schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:50:
Moons heeft toch nooit eerder beweerd dat de update eraan zat te komen? Ja, dat er getest werd etc, maar daarbij is geen uitroldatum genoemd. En HTC heeft ook nooit een officiele uitlating gedaan volgens mij (wat ook niet het toppunt van communicatie is, maargoed).
Volgens mij was dat over de geplande uitrol in Q3.Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:15:
[...]
Hebben HTC en/of Moons in het verleden geen uitspraken gedaan over de uitrol in kwartaal 3? Of is dat mijn "getroubleerde" herinnering ;-)
Verwijderd
De uitspraken over een uitrol voor sinterklaas (wie gelooft er nog in?) betreffen toch ook een planning? Ik zie het verschil niet hoor. Maar..... ik blijf optimistisch!Huntard schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:21:
[...]
Volgens mij was dat over de geplande uitrol in Q3.
Ja, dat is omdat je batterij dan niet meer tegen de contacten gedrukt wordt en je telefoon dus geen stroom meer krijgt. Ik zou sowieso de geheugenkaart niet uit de telefoon halen als die nog aanstaat.jacobras schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:07:
Even een vraagje in verband met het uitval-probleem dat ik met mijn Legend heb. Als ik het batterijklepje eraf haal (dat zwarte klepje dus), blijft de Legend gewoon aan. Maar als ik dan dat plastic omhoog doe (zodat je dus bij de geheugenkaart kan), valt het toestel uit. Hebben jullie dat ook?
Zoiets leek mij ook inderdaad. Maar geheugenkaart eruit halen als telefoon aan staat is geen probleem, je kan 'm immers veilig ontkoppelen in Android. Misschien wel zo gemaakt omdat ik niet denk dat alle gebruikers weten dat die optie bestaat.Huntard schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:20:
[...]
Ja, dat is omdat je batterij dan niet meer tegen de contacten gedrukt wordt en je telefoon dus geen stroom meer krijgt. Ik zou sowieso de geheugenkaart niet uit de telefoon halen als die nog aanstaat.
[ Voor 8% gewijzigd door jacobras op 29-11-2010 14:29 ]
Dat weet ik, het lijkt mij nog altijd beter het toestel gewoon uit te zetten. Maar goed, hij valt toch uit als je bij dat kaartje wil, dus dat maakt toch niet uit.jacobras schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:28:
Maar geheugenkaart eruit halen als telefoon aan staat is geen probleem, je kan 'm immers veilig ontkoppelen in Android.
Oh okay, twee maanden vertraging is natuurlijk ook zo opgelopen he? Voor mij maakt het in ieder geval weinig uit, beter houdt die Moons zijn mondje gewoon stil over updates als hij het toch niet kan waarmaken.Huntard schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:21:
[...]
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
Tja, niet waarmaken kan natuurlijk altijd. Wel vind ik dat ze hun klanten een beetje beter op de hoogte kunnen houden. Ik bedoel, geef gewoon een uitrol datum, als je die dan niet gaat halen, meldt dit dan ook even met een nieuwe verwachte datum. Iedereen bgrijpt dat het niet altijd lukt elke deadline te halen, maar communiceer dit wel naar je klanten. Ook moet het natuurlijk niet keer op keer uitgesteld worden, dat lijkt ook nergens op.RobertJ schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:05:
[...]
Oh okay, twee maanden vertraging is natuurlijk ook zo opgelopen he? Voor mij maakt het in ieder geval weinig uit, beter houdt die Moons zijn mondje gewoon stil over updates als hij het toch niet kan waarmaken.
Huntard schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:21:
[...]
http://androidbloke.co.uk...sire-legend-and-wildfire/We are working hard with our partners to update the HTC Sense experience on Froyo and distribute it to our customers as fast as possible. We expect to release updates for several of our 2010 models including Desire, Legend and Wildfire beginning in Q3.
enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk
Juist, bovendien, ze zijn begonnen met uitrollen in Q3 maar dat was dus alleen voor de desire.LinuZZ schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:29:
http://androidbloke.co.uk...sire-legend-and-wildfire/
volgens de bovengenoemde website is dit het officiele statement geweest van HTC over de update en staat dus nergens een belofte.
Verwijderd
Hoe lang zegt hij dat al? De Legend doet zn naam wel eer aan zo@markmoons u heft er alle vertrouwen in dat Froyo voor de legend uit word gerold deze week snapt u ook dat ik er niet meer in geloof?
@sandertjo Ja en ja..... soepel is anders. We werken er echt heel hard aan
NOSIG
Waar moeten ze nou nog aan werken als de update voor Vodafone branded al klaar en uitgerold is..._Christiaan_ schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:44:
Twitter 2 uur geleden:
[...]
Hoe lang zegt hij dat al? De Legend doet zn naam wel eer aan zo
Gezien Vodafone al lang gedeployed heeft, veronderstel ik dat er een ander technisch of administratief probleem is. Update servers die het te druk hebben met de uitrol van iets anders, het gehele team verantwoordelijk voor de roll-out is op vakantie, ... Moesten ze nou even aangeven wat de reden is van het almaar uitstellen (zelfs officieus), hadden ze op veel meer sympathie kunnen rekenen (van mij iig). Maar jaElp schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:23:Waar moeten ze nou nog aan werken als de update voor Vodafone branded al klaar en uitgerold is...
Ik kan wel meerdere opties bedenken. Bijvoorbeeld dat HTC zelf meer services aan wil bieden, denk aan htcsense.com. Of ze hebben Vodafone gebruikt als testcase zodat ze er zeker van zijn dat deze uitrol bug vrij gaat zijn.Elp schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:23:
[...]
Waar moeten ze nou nog aan werken als de update voor Vodafone branded al klaar en uitgerold is...
Niet bekend, maar kan het zijn dat je 'automatische syngronisatie' van je mobiel uit hebt staan?Fiorano schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:30:
De automatisch weer update van mij doet het niet meer. Als ik Automatisch updaten aanvink en ik ga weer kijken staat hij weer uit. Iemand bekend met dit probleem?
Verwijderd
Recently told the Taiwanese smartphone manufacturer on its German Facebook fan, that the fix is already on the review at the respective mobile operators. Once this process is completed, will Android 2.2 Legend for download for the HTC for all the users are available, so the manufacturer. When exactly this is the case, HTC but could not say yet.
Verwijderd
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
[ Voor 97% gewijzigd door LinuZZ op 30-11-2010 16:28 ]
enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk
Als de Provider IMAP ondersteund is dit de makkelijkste optie. Als je dit op zowel de pc als de mobiel insteld kan je ook op beide locaties verzonden e-mails zien.Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 15:25:
Wat mij het handigst leek is exchange activesync, maar bij navraag bij de provider werkt dat niet bij hun. Hij stelde voor om zelf een active server te installeren of om imap4 te gebruiken.
Wat is het handigst en hoe stel je zoiets in?
HTC Legend - Froyo MR - 2.6.32 kernel source code
Alle andere applicaties die root-toegang vereisen, bijvoorbeeld SetCPU (weet niet of die ook voor de Legend werkt).Irminsul schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:23:
Ben wel blij met root op legend. Maar naast t flashen van n rom en t maken van screenshots, weten jullie nog coole dingen die je er mee kan?
Hij zal wel de branded vodafones bedoelen.veincode schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:30:
Nou, volgens Mark Moons hebben sommige mensen al Frozen Yoghurt op de Legend.
Het zal mij benieuwen.
Bron: http://twitter.com/markmoons/status/9988643179462656
Dat betwijfel ik, hij is er op 15 november al op gewezen dat die uitrol al bezig is (hij heeft gereageerd op deze tweet http://twitter.com/ilanykupers/status/4127274144104448).Huntard schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:45:
[...]
Hij zal wel de branded vodafones bedoelen.
[ Voor 14% gewijzigd door veincode op 01-12-2010 18:57 ]
Als je het logo ziet, dan is hij branded ja. Dus dat jij de update ontvangen hebt klopt, alle branded vodafones hebben hem gekregen.dukcer123 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 22:01:
Mijn Legend is vorige week automatisch ge-updated. Ik heb een simlockvrij toestel van Vodafone, wel krijg ik het logo te zien van Vodafone (Branded?). Ik moet zeggen dat de veranderingen niet schokkend zijn, maar visueel wel mooi.
Update komt eraan. Er valt weinig te discussieren daarover en helpen doet het niet. Dus laten we het gewoon over de Legend hebben en niet over de update.Bullet NL schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 17:18:
[mbr] Het is duidelijk dat de update er is of aankomt, we hoeven niet voor elk toestel de update status te weten.
Ik heb een heel stel berichten betreffende de update verwijderd, nu verder ontopic en bij vragen of opmerkingen over de update is het niet nodig om status vermeldingen te geven.
[/]
Amen, ik word er echt kansloos van. Vind het interessanter om inhoudelijk te reageren of als iemand toevallig benches heeft post van 2.1 vs 2.2 meer niet.Jimster schreef op woensdag 01 december 2010 @ 22:11:
Even dit nog maar even aanhalen:
[...]
Update komt eraan. Er valt weinig te discussieren daarover en helpen doet het niet. Dus laten we het gewoon over de Legend hebben en niet over de update.
De laatste 50 posts gingen alleen nog maar over de update en voegen absoluut niks toe aan het topic.
En dat de Vodafone update er al was, was al lang bekend.
Verwijderd
wel grappig, dat was net nadat ik hem een hele boze tweet gestuurd had hahahaveincode schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:30:
Nou, volgens Mark Moons hebben sommige mensen al Frozen Yoghurt op de Legend.
Het zal mij benieuwen.
Bron: http://twitter.com/markmoons/status/9988643179462656
Waarom mogen we er niet over praten? We zitten met smart te wachten en geef toe, het is schandalig hoe HTC te werk gaat. Zo erg moeilijk kan een release datum, een oorzaak van het lange wachten of een uitleg over het feit dat branded toestellen voorrang krijgen?Jimster schreef op woensdag 01 december 2010 @ 22:11:
Even dit nog maar even aanhalen:
[...]
Update komt eraan. Er valt weinig te discussieren daarover en helpen doet het niet. Dus laten we het gewoon over de Legend hebben en niet over de update.
De laatste 50 posts gingen alleen nog maar over de update en voegen absoluut niks toe aan het topic.
En dat de Vodafone update er al was, was al lang bekend.
Dat laatste kun je toch zelf wel bedenken? Iemand die 10.000 toestellen afneemt die kan wat meer eisen dan 10.000 individuen die een toestel aanschaffen omdat je als die ene klant ontevreden wordt meteen tig-duizend klanten kwijt bent voor eventueel volgende toestellen.Cobesz schreef op donderdag 02 december 2010 @ 03:37:
[...]
Waarom mogen we er niet over praten? We zitten met smart te wachten en geef toe, het is schandalig hoe HTC te werk gaat. Zo erg moeilijk kan een release datum, een oorzaak van het lange wachten of een uitleg over het feit dat branded toestellen voorrang krijgen?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik heb zin in 2.2...Updated :
1. Performance
2. App2SD
3. Flashlight App
4. Better Radios (Wi-Fi & Bluetooth)
5. Live Wallpapers
6. Better Browser
7. Updated Widgets
8. SMS bug fixed !
9. New lock-screen behavior(no separate wallpaper for the lock-screen)
10. New Google Apps- News and Weather
11.Revamped FM Radio.
Verwijderd
Contacten die in je telefoon staan kun je toch gewoon syncen met Google? Dan staan ze netjes op de servers van Google en kun je ze altijd weer terughalen wanneer alle data van je telefoon is verdwenen.RobertJ schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:37:
Goed, even over het proces van updaten dan. Ben ik genoodzaakt om met HTC Sync alle contacten te backuppen? Ik heb namelijk de meeste van mijn contacten op mijn telefoon opgeslagen, dom van me. Zou er misschien een manier zijn om alle contacten over te brengen aan mijn Google account, dan heb ik de toekomst nooit weer gedonder?
Volgens mij is het bij de normale update sowieso niet nodig om een back up te maken, dat zou allemaal automatisch moeten gaan.RoD schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:41:
[...]
Contacten die in je telefoon staan kun je toch gewoon syncen met Google? Dan staan ze netjes op de servers van Google en kun je ze altijd weer terughalen wanneer alle data van je telefoon is verdwenen.
Uiteindelijk bleek dit de oplossing:RoD schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:41:
[...]
Contacten die in je telefoon staan kun je toch gewoon syncen met Google? Dan staan ze netjes op de servers van Google en kun je ze altijd weer terughalen wanneer alle data van je telefoon is verdwenen.
Glad to be of help, can i suggest an easier way though:
menu > import/export > select export to sd card
then do the same thing but import from sd card. at that point it should allow you to choose what you want to import them as, so pick google contacts.
Must say that I havent tried this but it seems logical that it should work.
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Als die maandag niet komt verkoop ik mn telefoon... allemachtig zeg!Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 17:45:
Het zou nog wel eens 2 weken kunnen duren!
http://www.smartdroid.de/...fire-bis-ende-des-jahres/
Echt... Waarom vragen mensen dit soort dingen nog? Je WEET dat wanneer je een smarthphone koopt de accuduur gewoon niet lang zal zijn. Sowieso hoeveel kan een update nou echt uithalen wat betreft accuduur? Zet je scherm aan, gebruik je data verbinding of je cpu en daar zit gewoon een minimaal gebruik aan vast. En juist die 3 onderdelen gebruiken nou eenmaal veel energie.SirLenncelot schreef op donderdag 02 december 2010 @ 17:50:
waar ik eigenlijk benieuwd naar ben is of iemand merkt dat de accu langer mee gaat. Dit vind ik namelijk wel een heikel punt van mijn legend. (en de desire, en de hero en de iphone voordat iemand daar over valt.)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq