atacama schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:01:
[...]
Past deze goed op de Legend?
Ben al langer op zoek naar een goede houder voor in mijn auto, maar vind die zuignap altijd beetje eng of die of niet te ver zit of enorm in het beeld/voor het raam...
Je moet het gewoon een beetje strategisch plaatsen. Veel mensen plaatsen hem ook wel eens links. Vond ik eerst raar staan, maar het werkt in principe prima, en je hebt beter zicht in het middendeel. Maar mensen plakken al jaren navigatie-apparaten die veel groter zijn op hun voorruit, dus zo'n probleem met het oog op de zichtbaarheid van de weg is het echt niet.
Is er trouwens een manier om de mail notificatie van Android zelf en Sense gelijk te krijgen? Als ik een mailtje krijg, kan ik dat bovenste pulldown geval gebruiken om het in te kijken (wat dus van Android zelf is), maar ook het mailicoontje op het Sense Homescreen of het homescreen naar rechts te schuiven. Als ik eerst het pulldown-menu gebruik, blijft het in Sense staat als nieuwe email. Kijk ik eerst in Sense, dan past Android het in de native applicatie wel aan. Is hier een oplossing voor?
En levert Vodafone alleen maar branded toestellen uit? Ik heb ook een toestel via Vodafone, maar mijn toestel vertoont niets van Vodafone-zaken. Ook niet tijdens het opstarten (zoals bij mijn HD2 wel het geval is). Heb ik dan een unbranded versie? Ik heb op de frontpage namelijk wel eens reacties gelezen van mensen die niet wisten dat ze een branded toestel hadden en opeens 360-zooi op hun toestel kregen. GIng toen volgens mij over de Desire.
SubSun schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 00:09:
aan de ene kant een oude gewoonte, maar heeft ook praktische redenen.
ik gebruik meerdere sims en wil graag de nummers gescheiden houden
zodra ik mijn sim in een andere telefoon stop wil ik daar ook gewoon mijn nummers hebben
ik heb regelmatig voor langere tijd geen mogelijkheid om te syncen
maar ja het komt er op neer dat zo n simpele functionaliteit er niet in zit.. of het nu wel of geen basisfunctionaliteit is doet er niet aan toe.
Ik denk dat het em er vooral in zit dat dergelijke functionaliteit gewoon niet meer nodig is met de mogelijkheid om verschillende profielen en groepen te maken binnen je contact management. Waarom heb je niet gewoon al je nummers op ieder toestel staan?
[
Voor 60% gewijzigd door
RaJitsu op 19-08-2010 13:25
]
B.S.U.R.