Idd, en het lijkt erop dat het steeds erger wordt. Morgen maar even terug ermee, want dit schiet niet op. Net opnieuw een reset gedaan naar fabrieksinstellingen, zonder het terugzetten van een backup, maar niks. Nog steeds hetzelfde gedaan, en heb het toestel pas anderhalve maand.ijsthee92 schreef op maandag 12 juli 2010 @ 01:01:
Als reactie op degenen hierboven die last hebben van het touchscreen. Jullie zijn zeker niet de enige! Ik had er een tijdje terug ook al een post over gemaakt. Touchscreen reageert niet of nauwelijks bij bepaalde aanrakingen, wat bij mij leidde tot een totaal niet bruikbare telefoon omdat het touchscreen gewoon niks meer deed. En als ik wat deed, was dat volgens hem aan de andere kant van het scherm en 30x achter elkaar. Telefoon ligt nu te wachten tot ik een mooi doosje heb om er een pakketje van te kunnen maken. Erg jammer!
Verwijderd
Hallo,
Ik heb mijn htc legend al meerdere weken in bezit en stuitte gisteren op een apart probleem.
Het touchscreen werkt niet meer zo goed. In de rechter bovenhoek net onder de batterij indicator reageert het touchscreen niet meer, bijv, als je van boven naar beneden veegt komen de meldingen in beeld. Als ik een melding heb, en die wil ik wissen dmv op ''wissen'' te drukken gebeurt er niets. Een ander voorbeeld is, bij de market kan ik niet op het zoeken knoppen drukken (ook rechts boven)
Heeft iemand er ervaring mee? en hoe verhelp ik het.
alvast bedankt,
Ryan
ik ben niet de enige, even afwachten.
Ik heb mijn htc legend al meerdere weken in bezit en stuitte gisteren op een apart probleem.
Het touchscreen werkt niet meer zo goed. In de rechter bovenhoek net onder de batterij indicator reageert het touchscreen niet meer, bijv, als je van boven naar beneden veegt komen de meldingen in beeld. Als ik een melding heb, en die wil ik wissen dmv op ''wissen'' te drukken gebeurt er niets. Een ander voorbeeld is, bij de market kan ik niet op het zoeken knoppen drukken (ook rechts boven)
alvast bedankt,
Ryan
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2010 20:24 . Reden: zelfde vraag binnen 1 minuut. ]
Lijkt erop dat je min of meer hetzelfde probleem hebt als dat ik heb op het moment. Als je iets terug scrollt zie je dat meer mensen het hebben. Lijkt wel alsof er een update van iets binnen is gekomen van iets wat de boel verstiert. In ieder geval voor mijn gevoel.Verwijderd schreef op maandag 12 juli 2010 @ 20:21:
Hallo,
alvast bedankt,
Ryan
Verwijderd
Redelijk intensief gebruik? Doe je uberhaupt nog wel iets anders dan met je telefoon spelen??rvl1980 schreef op maandag 12 juli 2010 @ 19:59:
maargoed nu bij redelijk intensief gebruik (1 uur bellen, 3 uur internet, 4 tot 5 uur mp3, stuk of wat berichtjes en een stuk of 10 foto's) is mijn batterij nog 40% vol om 23:00 als ik hem 's ochtends om 9:00 van de lader haal...
Maar zonder dollen, ik kan het bijna niet geloven dat jij zoveel op je telefoon doet, en dan nog stroom over houdt. Mijn god zeg, 1 uur bellen, 3 uur internet, en 4 tot 5 uur mp3??? No offense, maar ik denk dat geen enkele batterij dat haalt...
Ik heb eigenlijk al de hele tijd het probleem dat mn internet het soms niet doet. Dan zie ik een 3G logo met enkel het pijltje naar boven verlicht (lijkt wel alsof die vast staat). Even mobiel internet uit/aan en het werkt weer. Op mn Hero was de internetverbinding ook al niet zo stabiel.
NOSIG
Ik was m kwijt in april, toen heb ik er 1 gratis opgestuurd gekregen.Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 21:38:
Zal wel komen doordat de antenne erin verwerkt zit.
Ik heb dit ook!Verwijderd schreef op maandag 12 juli 2010 @ 20:21:
Hallo,
alvast bedankt,
Ryan
Bah mijn legend heeft een kras op de case
Hij gleed uit mijn broekzak vanaf een centimeter of 10 hoog en kwam op de stenen neer. Nu zit er op de linker bovenhoek een kras.
Nouja maakt veder natuurlijk niet zoveel uit want het blijft een gebruiksvoorwerp maar toch wel jammer
Case krast dus wel snel. Tenminste, sneller dan plastic.
Nouja maakt veder natuurlijk niet zoveel uit want het blijft een gebruiksvoorwerp maar toch wel jammer
Artiest voorheen bekend als b3n666
Verwijderd
Ik heb er ook al een kras op... onlangs dronken een bierflesje mee geopendt_o_c schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 00:03:
Bah mijn legend heeft een kras op de caseHij gleed uit mijn broekzak vanaf een centimeter of 10 hoog en kwam op de stenen neer. Nu zit er op de linker bovenhoek een kras.
Nouja maakt veder natuurlijk niet zoveel uit want het blijft een gebruiksvoorwerp maar toch wel jammerCase krast dus wel snel. Tenminste, sneller dan plastic.
maar de vraag is, of het flesje openging?Verwijderd schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 10:10:
[...]
Ik heb er ook al een kras op... onlangs dronken een bierflesje mee geopend![]()
maar het is bijna niet te zien!
Verwijderd
Haha, nou je het zegt, dat randje aan de voorkant is daar best handig voorVerwijderd schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 10:10:
[...]
Verwijderd
Hallo, ik woon ook in Zeeland (Kapelle) en mijn bereik is hier ook niet optimaal.
Zijn er hier meer mensen uit de buurt van Goes die hier last van hebben?
En mijn telefoongeheugen begint een eind vol te raken, is hier een manier voor om dit op te schonen? Ben al een paar keer bezig geweest bij de toepassingen elke keer de cash van elke toepassing te legen maar dat is een heel karwei heeft iemand hier misschien een oplossing voor?
En dan gaat het vooral over m'n mail die heeft 39 mb aan gegevens. heb al me mails al verwijdert maar het blijft 39 mb.
En mijn telefoongeheugen begint een eind vol te raken, is hier een manier voor om dit op te schonen? Ben al een paar keer bezig geweest bij de toepassingen elke keer de cash van elke toepassing te legen maar dat is een heel karwei heeft iemand hier misschien een oplossing voor?
En dan gaat het vooral over m'n mail die heeft 39 mb aan gegevens. heb al me mails al verwijdert maar het blijft 39 mb.
Daar heb je toch je tanden voorVerwijderd schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 10:10:
[...]
Verwijderd
Ik woon zelf ook in Zeeland (Terneuzen) en had met mijn Legend ook slecht bereik en het internetonvangst was ook nooit optimaal. Daarom heb ik mijn toestel teruggestuurd, en denk dat ik maar voor de HTC Desire ga, aangezien de antenne in de Legend schijnbaar toch erg gevoelig is, zeker in gebieden waar de dekking niet optimaal is.Verwijderd schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 14:54:
Hallo, ik woon ook in Zeeland (Kapelle) en mijn bereik is hier ook niet optimaal.
Erg vreemd, aangezien de mijne vanaf 1,5 meter uit het hoesje gleed op plavuizen viel (Na de wedstrijd tegen Uruguayt_o_c schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 00:03:
Bah mijn legend heeft een kras op de caseHij gleed uit mijn broekzak vanaf een centimeter of 10 hoog en kwam op de stenen neer. Nu zit er op de linker bovenhoek een kras.
Nouja maakt veder natuurlijk niet zoveel uit want het blijft een gebruiksvoorwerp maar toch wel jammerCase krast dus wel snel. Tenminste, sneller dan plastic.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Verwijderd
Ik woon in België maar was gisteren dagje in Nederland.
Eénmaal in NL aangekomen, viel het mij op dat ik manueel moest kiezen van welk gsm netwerk ik gebruik wou maken, kreeg op mijn scherm een lijstje met 3 operatoren.
Hoe kan ik instellen dat de Legend dit automatisch doet, net zoals mijn antieke SE gsm?
Eénmaal in NL aangekomen, viel het mij op dat ik manueel moest kiezen van welk gsm netwerk ik gebruik wou maken, kreeg op mijn scherm een lijstje met 3 operatoren.
Hoe kan ik instellen dat de Legend dit automatisch doet, net zoals mijn antieke SE gsm?
Menu -> Instellingen -> Draadloos en Netwerken -> Mobiele Netwerken -> Mobiele Providers -> Automatisch selecteren.
Dit staat trouwens gewoon in de handleiding...
Dit staat trouwens gewoon in de handleiding...
ik heb het idee dat de automatische instelling voor de helderheid van het display weinig of geen effect heeft.
Met een light sensor test app uit de market wel gemerkt dat het cijfer voor ambient light sensor sterk verandert onder verschillende lichtinvallen/condities dus de sensor werkt op zich wel... alleen doet die automatische helderheid instelling niks.
Zijn er nog dergelijke ervaringen?
Met een light sensor test app uit de market wel gemerkt dat het cijfer voor ambient light sensor sterk verandert onder verschillende lichtinvallen/condities dus de sensor werkt op zich wel... alleen doet die automatische helderheid instelling niks.
Bij HI/KPN had ik hier ook last van. Bij je internet instellingen kun je een aanpassing doen. 'mmm.portal.nl' (of zoiets) veranderen in 'internet' gaf bij mij de oplossing._Christiaan_ schreef op maandag 12 juli 2010 @ 22:33:
Ik heb eigenlijk al de hele tijd het probleem dat mn internet het soms niet doet. Dan zie ik een 3G logo met enkel het pijltje naar boven verlicht (lijkt wel alsof die vast staat). Even mobiel internet uit/aan en het werkt weer. Op mn Hero was de internetverbinding ook al niet zo stabiel.
Er staat ook iets over in de TS van het HTC HD2 topic. Hoop dat je er iets aan hebt.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Ik heb hetzelfde in Groningen. In bepaalde dorpen heb ik helemaal geen bereik, Kornhorn en Sebaldeburen bvVerwijderd schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 14:54:
[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 14-07-2010 12:22 ]
Idd, die gedachte heb ik ook, één van de weinige dingen die mijn WM toestel beter deed dan mijn Legend. Momenteel zet ik hem zelf of op vol of op minimaal.renio schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 10:01:
ik heb het idee dat de automatische instelling voor de helderheid van het display weinig of geen effect heeft.
Als iemand een goed programma weet waarmee je de waardes kan instellen waarmee de auto brightness werkt dan hoor ik dat graag!!
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
Verwijderd
Brightness werkt bij mij in het algemeen prima. 's nachts staat hij bijna op volle helderheid, en toetsenverlichting gaat aan als ik met de metro door de tunnel ga. Alleen in de zon is het handiger om hem op volle brightness te zetten, terwijl de legend zelf het display dan heel ver terugzet.
Ehm?Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 13:50:
Brightness werkt bij mij in het algemeen prima. 's nachts staat hij bijna op volle helderheid, en toetsenverlichting gaat aan als ik met de metro door de tunnel ga. Alleen in de zon is het handiger om hem op volle brightness te zetten, terwijl de legend zelf het display dan heel ver terugzet.
Als ik hem op auto zet, werkt hij bij mij juist andersom dan jij beschrijft
Weet iemand of de Legend geschikt is om op te laden (met verloopstekker) in Canada waar ze 120 volt hebben ?
Volgens de handleiding kan de netstroomadapter een "spanningsbereik/frequentie van 100-240v" aan, dus zou ik zeggen ja. en ook "50/60 hz gelijkstroom uitvoer 5v en 1a"
Maar ik heb hier niet zoveel kaas van gegeten, dus kan ik in Canada zonder problemen met een verloopstekker opladen ?
Volgens de handleiding kan de netstroomadapter een "spanningsbereik/frequentie van 100-240v" aan, dus zou ik zeggen ja. en ook "50/60 hz gelijkstroom uitvoer 5v en 1a"
Maar ik heb hier niet zoveel kaas van gegeten, dus kan ik in Canada zonder problemen met een verloopstekker opladen ?
Verwijderd
Ja, is er geschikt voor!marcos5 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 18:46:
Weet iemand of de Legend geschikt is om op te laden (met verloopstekker) in Canada waar ze 120 volt hebben ?
Verwijderd
Hallo Legend bezitters! Mijn werk faciliteert een nieuwe telefoon en voorziet me van een HTC Legend. Ik hoop dat het toestel deze week arriveert.
Privé heb ik een iPhone gehad, maar die ging stuk helaas. Dit wordt mijn eerste Android toestel, ik ben benieuwd.
Privé heb ik een iPhone gehad, maar die ging stuk helaas. Dit wordt mijn eerste Android toestel, ik ben benieuwd.
ok.......Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 21:38:
Hallo Legend bezitters! Mijn werk faciliteert een nieuwe telefoon en voorziet me van een HTC Legend. Ik hoop dat het toestel deze week arriveert.
Welkom dan
Ik ontdek net dat mijn Legend inmiddels een uptime heeft van 355 uur, dat is 14 dagen. En hij werkt nog steeds zo snel alsof hij net is opgestart. Geen taskkiller of andere tools, maar wel intensief van de telefoon gebruik gemaakt. Wat een geweldig OS dat Android.
Verwijderd
Iemand een idee hoe ik mijn telefoon geheugen opschoon en dan vooral me mail want die is nu zo'n 40 mb groot.
Waar doe je het allemaal voor.... er zit een search functie op dit forum...Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:11:
Iemand een idee hoe ik mijn telefoon geheugen opschoon en dan vooral me mail want die is nu zo'n 40 mb groot.
fsve in "HTC Legend"
Be reasonable.... do it my way
Ik heb hem binnen, en het is een erg prettige cradle, gelukkig zit de stekker lekker los dus hij klemt niet.Pinin schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 21:11:
iemand bekend met deze:
[afbeelding]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39320
en... kan iemand toevallig wel een mooi klein compact powerplug verloopje vinden naar NL stekker? Kwam enkel de grotere traveldingen tegenop dealextreme, terwijl ik in Japan zulke superkleine verloopjes ben tegengekomen.
www.casarodriguillo.com
Net me telefoon laten vallen, niet eens zo heel hard vind ik. Maar nu merk ik opeens dat me medialuidspreker het niet meer doet. Heeft iemand anders dit ook gehad? Dit is denk ik moeilijk zelf op te lossen. binnenkort maar weer langs de mediamarkt dan maar.
/edit
En opeens doet me luidspreker het weer. Ik heb geen idee waardoor het kwam.
/edit
En opeens doet me luidspreker het weer. Ik heb geen idee waardoor het kwam.
[ Voor 14% gewijzigd door xileS op 16-07-2010 01:50 ]
De mijne heeft ondertussen al een uptime van ongeveer 730uur, en werkt nog steeds vlot zoals vlak na een reboot.Frank-NL schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:10:
Ik ontdek net dat mijn Legend inmiddels een uptime heeft van 355 uur, dat is 14 dagen. En hij werkt nog steeds zo snel alsof hij net is opgestart. Geen taskkiller of andere tools, maar wel intensief van de telefoon gebruik gemaakt. Wat een geweldig OS dat Android.
Staat hij toch wat stevig? die cradle lijkt niet zo diep.Pinin schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:44:
[...]
Ik heb hem binnen, en het is een erg prettige cradle, gelukkig zit de stekker lekker los dus hij klemt niet. ook niet te ligt.
Als je kijkt naar deze cradle bijv, daar zit een geleider aan om hem rechtop te houden.
https://www.telecomtelecom.nl/producten/details/16526
Hij staat stevig, zo'n geleiding is misschien wel mooier. Maar ik mis het niet, hij is ook een stuk voordeliger.
[ Voor 10% gewijzigd door Pinin op 16-07-2010 08:57 ]
www.casarodriguillo.com
Omdat dit een Android 'feature' is, jammer genoeg.
Dacht begrepen te hebben dat dit in 2.2 opgelost zal zijn, maar kan het even niet terug vinden.
Dacht begrepen te hebben dat dit in 2.2 opgelost zal zijn, maar kan het even niet terug vinden.
ik hoop het, wat een onzin "feature" wat zou de gedachte hierachter zijn.
www.casarodriguillo.com
Ah dan ligt het toch niet aan mijn toestel, wat ik dacht namelijk. Erg irritant inderdaad dat ie na een paar minuten geen signaal geeft dat je sms of gemiste oproep hebt.Pinin schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 09:57:
Er zal wel wat over geschreven zijn, maar voor mij niet te vinden..
waarom stopt de notification led na een aantal minuten met blinken?
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Tijd voor een uptime contestcaoim schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 23:10:
[...]
De mijne heeft ondertussen al een uptime van ongeveer 730uur, en werkt nog steeds vlot zoals vlak na een reboot.
Maar vraagje, in de auto verbind m'n legend automatisch met de ford audio (fiesta mk7) en media wordt ook afgespeeld via de bleutooth; werkt allemaal goed. Als ik echter navigatie gebruik en naar de radio luister gaat het geluid ook via bluetooth maar dat hoor ik dan niet.
Weet iemand een mogelijkheid om te kiezen welke output(speaker, headphone of bluetooth) je wil gebruiken? ik heb het nog niet gevonden, behalve bluetooth geheel uitzetten..
Heeft iemand ervaring met de Krusell beschermhoezen? Specifiek met de Krusell Luna Pouch XL en Krusell Gaia Pouch L. Zit er aan te denken om er daar een van te kopen.
Ik heb pas een nieuwe autoradio met BT, ik zal eens kijken of ik hetzelfde probleem heb... Heb wel een vriend van me gehoord die bij navigatie geen geluid kreeg via zijn radio.bite schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 11:10:
[...]
Maar vraagje, in de auto verbind m'n legend automatisch met de ford audio (fiesta mk7) en media wordt ook afgespeeld via de bleutooth; werkt allemaal goed. Als ik echter navigatie gebruik en naar de radio luister gaat het geluid ook via bluetooth maar dat hoor ik dan niet.
Weet iemand een mogelijkheid om te kiezen welke output(speaker, headphone of bluetooth) je wil gebruiken? ik heb het nog niet gevonden, behalve bluetooth geheel uitzetten..
-= Its dry in the dessert =- So what??
Mensen die een HTC Legend via Vodafone hebben met VF branding...
Zie je dan als je de Legend aanzet een Vodafone melding / logo of gewoon 'HTC quitly brilliant' ??
Zie je dan als je de Legend aanzet een Vodafone melding / logo of gewoon 'HTC quitly brilliant' ??
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb geen VF branding, maar wel even uitgesloten of ik dat had (er was wat onduidelijkheid) de man vroeg of ik een Vf logo zag bij het aanzetten, indien ja dan VF branded
www.casarodriguillo.com
Dank, kijken ga ik niet doen, laat 'm ingesealed voor de verkoop..
Maar Vodafone heeft me al gebeld en kon me vertellen dat hij simlockvrij / unbranded was, top!!
Maar Vodafone heeft me al gebeld en kon me vertellen dat hij simlockvrij / unbranded was, top!!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Heb ik ook (nog steeds) last van.... begint een beetje irritant te worden._Christiaan_ schreef op maandag 12 juli 2010 @ 22:33:
Gebeurd een aantal keer per dag. Ik heb vodafone trouwens...
Ik heb er een van vodafone en bij het aanzetten: groen htc, heel kort zwart scherm, htc, vodafone animatie, pincode scherm.CLB schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 14:48:
Er zijn 2 apps, eigenlijk snelkoppelingen lijkt me, welke je niet kan verwijderen: music shop en web.
Verwijderd
Vraagje:
In verband met oortjes met mic-functionaliteit: zouden de oortjes van Apple (die dat bij een iPhone zitten bv) ook werken met de Legend?
Of beter: werken ze allemaal?
In verband met oortjes met mic-functionaliteit: zouden de oortjes van Apple (die dat bij een iPhone zitten bv) ook werken met de Legend?
Of beter: werken ze allemaal?
geluid denk ik wel, maar de functieknoppen......
www.casarodriguillo.com
Dat probleem heb ik ook alleen in een nog ergere mate! Bij mij reageerd een hele rij van boven naar beneden niet... ter hoogte van de R toets als je het toetsenbord in beeld hebt...
Heb hem eergisteren naar de winkel gebracht en ze sturen hem op voor reparatie. Hoop dat ik hem snel weer terug heb.
Dito, net bij business centre van KPN in Zwolle geweest, daar "proberen" ze hem te maken, was niet gelukt (had ook niet anders verwacht, want lijkt me echt wat dieper te liggen dan software reset, etc). Hier gaven ze ook aan nog niet bekend te zijn met het probleem, zelfs toen ik zei dat er al meerdere mensen hier erover klagen.Marcello83 schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 01:09:
[...]
Dat probleem heb ik ook alleen in een nog ergere mate! Bij mij reageerd een hele rij van boven naar beneden niet... ter hoogte van de R toets als je het toetsenbord in beeld hebt...
Heb hem eergisteren naar de winkel gebracht en ze sturen hem op voor reparatie. Hoop dat ik hem snel weer terug heb.
Helaas wel 3 tot 4 weken zonder het toestel, en laat ik nu net over 3 weken op vakantie gaan. Hopen dus dat het binnen 3 weken lukt.
Balen, die van mij is nog wel werkbaar. Wil m ook terugbrengen maar dan ben ik m kwijt. beetje voor/nadelen tegen over elkaar zetten. Breng m maandag maar terug denk ik.Marcello83 schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 01:09:
[...]
Ik heb even zitten testen, en het lijkt erop dat de HTC Legend hetzelfde probleem heeft als de iPhone4. Alleen moet je deze telefoon gewoon niet onderaan vastpakken.
Standaard 3 streepjes. Pak ik hem onderaan vast -> 1 streepje of verbinding is zelfs weg. De rest van de case geen probleem.
Standaard 3 streepjes. Pak ik hem onderaan vast -> 1 streepje of verbinding is zelfs weg. De rest van de case geen probleem.
Als ik mijn Legend normaal vast houd blijft het aantal streepjes gelijk. Als ik mijn hand om de onderkant van de telefoon sluit dan valt er één streep weg bij mij.GAIAjohan schreef op zondag 18 juli 2010 @ 17:23:
Ik heb even zitten testen, en het lijkt erop dat de HTC Legend hetzelfde probleem heeft als de iPhone4. Alleen moet je deze telefoon gewoon niet onderaan vastpakken.
Overigens stond ik vorige week op vakantie klaar om sneaky een foto te maken van een sportwagen, geeft de telefoon aan dat de foto niet gemaakt kon worden vanwege onvoldoende rechten om naar de geheugenkaart te schrijven
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Hier een bewijs van mijn kant:
YouTube: HTC legend does the same as iPhone4
heb inmiddels ook om ondersteuning van HTC gevraagd, aangezien ik nu ook snap waarom de verbinding vaak wegvalt bij het spelen van een game of tijdens het bellen. (Ik hou een telefoon tijdens het bellen anders vast door slechthorendheid en dus hoorapparaten tot gevolg.)
heb inmiddels ook om ondersteuning van HTC gevraagd, aangezien ik nu ook snap waarom de verbinding vaak wegvalt bij het spelen van een game of tijdens het bellen. (Ik hou een telefoon tijdens het bellen anders vast door slechthorendheid en dus hoorapparaten tot gevolg.)
[ Voor 50% gewijzigd door GAIAjohan op 19-07-2010 01:42 ]
Zoals jij de telefoon vast pakt laat jij de antenne helemaal onder de vingers verdwijnen, dit is een ander probleem wat de Iphone heeft, bij de ipod maak je door contact te maken met twee antennes de verbinding minder. jij schermt de antenne van je Legend helemaal af. Dit is niet te vergelijken met het gene waar het bij de iphone om gaat.GAIAjohan schreef op maandag 19 juli 2010 @ 01:41:
Elke telefoon zal bij volledige omhulling van de antennes een minder bereik aangeven, helemaal op de manier zoals jij dit nu demonstreert.
Wat jij doet is dus (onbewust?) de antennes afschermen, dat is iets totaal anders dan kortsluiting maken tussen twee antennes bij de iphone
[ Voor 6% gewijzigd door Bullet NL op 19-07-2010 08:08 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik heb hier eerder ook wel eens naar gekeken.GAIAjohan schreef op maandag 19 juli 2010 @ 01:41:
Als je kijkt naar het daadwerkelijke signaalniveau, kan de Legend bij mij maximaal 10-15 dB verliezen als ik de antenne volledig afscherm, waarvoor een (voor mij) erg onnatuurlijke houding nodig is, die ik zelf nooit zou gebruiken.
Bij de iPhone was het signaalniveau 24 dB als je je vinger nog maar op de verkeerde plek hield.
Het feit dat jij door omstandigheden je telefoon net anders vasthoud, en daardoor wel last hiervan kunt krijgen is natuurlijk erg vervelend.
Je kunt het signaalniveau uitlezen in het volgende menu
Instellingen - Over de telefoon - Netwerk - signaalsterkte
kijk eens welke waarden je daar ziet in de 2 situaties (vasthouden vs loslaten)
Bij het filmpje staat een goede uitleg. When holding the HTC the wrong way als je zo je telefoon vast houd doe je iets foutM a r c o schreef op maandag 19 juli 2010 @ 08:56:
[...]
Ik heb hier eerder ook wel eens naar gekeken.
Als je kijkt naar het daadwerkelijke signaalniveau, kan de Legend bij mij maximaal 10-15 dB verliezen als ik de antenne volledig afscherm, waarvoor een (voor mij) erg onnatuurlijke houding nodig is, die ik zelf nooit zou gebruiken.
Bij de iPhone was het signaalniveau 24 dB als je je vinger nog maar op de verkeerde plek hield.
Het feit dat jij door omstandigheden je telefoon net anders vasthoud, en daardoor wel last hiervan kunt krijgen is natuurlijk erg vervelend.
:Edit:
Zijn er al mensen die de curstom froyo rom hebben geprobeerd die op xda staat?
[ Voor 3% gewijzigd door haakjesluiten op 19-07-2010 10:41 ]
Net als bij de iphone zegt het aantal balkjes geen fuck.Crazyanz schreef op maandag 19 juli 2010 @ 10:35:
daarnaast heb ik het net geprobeerd te herhalen en zelfs met 2 handen waarbij ik de hele onderkant afscherm gaat er niet 1 balk vanaf
Als jij dicht bij een antenne zit kan hij van 5 naar 4 balkjes gaan bijv, en als je er 4 hebt kan het wegvallen.
Het enige waar je mee kunt vergelijken is signaalsterkte in dB.
welke je kunt zien zoals vermeld in mijn vorige post.
Als je het zwarte kapje aan de onderkant helemaal omsluit met je handen zul je wel degelijk iets van signaalverlies zien dan.
Bovendien geeft GAIAjohan al aan dat hij zijn telefoon wat anders vasthoud dan normaal door een hoorapparaat.
Aan de andere kant lijkt zijn uitspraak "Legend does the same as iPhone 4" wel wat voorbarig/overdreven.
Nou dan nogmaals de signaal sterkte:
Zonder de telefoon aan te raken -69 dBm 22asu
Met afdekken hele onderkant -87dBm 13asu
Idd een verandering maar om nou te zeggen dat de hele verbinding weg valt nee....
Zonder de telefoon aan te raken -69 dBm 22asu
Met afdekken hele onderkant -87dBm 13asu
Idd een verandering maar om nou te zeggen dat de hele verbinding weg valt nee....
Als je in een gebied met matig bereik bent, is die 18 dB wel genoeg om je verbinding weg te laten vallen hoor.Crazyanz schreef op maandag 19 juli 2010 @ 11:41:
krijg ik niet voor elkaar trouwens, 18 dB, eerder tussen de 12 en 14.
Ok - zonder aanraken -93dBm 10 asuM a r c o schreef op maandag 19 juli 2010 @ 08:56:
[...]
Met aanraken: 0
Du de verbinding is hier blijkbaar gewoon zwak.. Maar feit blijft wel dat ik met de Nokia N82 er nooit problemen mee had.
Bovendien vraag ik me af hoe jullie de telefoon dan vasthouden als jullie hem bedienen. Hou je hem dan dussen duim en wijsvinger bovenaan vast?
Bovendien heb ik in gebieden waar ik voorheen wel bereik had, nu geen bereik meer.
Tsja, ik moet er toch een naam voor verzinnen hè. trouwens hoe hou jij de telefoon dan vast tijdens het bedienen? Ik ben nog altijd gewend mijn ondersteunende hand onderaan te leggen aan de achterkant.Crazyanz schreef op maandag 19 juli 2010 @ 10:35:
[...]
Bij het filmpje staat een goede uitleg. When holding the HTC the wrong way als je zo je telefoon vast houd doe je iets foutdaarnaast heb ik het net geprobeerd te herhalen en zelfs met 2 handen waarbij ik de hele onderkant afscherm gaat er niet 1 balk vanaf
:Edit:
Zijn er al mensen die de curstom froyo rom hebben geprobeerd die op xda staat?
Ook bij het bellen heb ik mijn handen lager dan andere mensen gewoon omdat mijn telefoon wat hoger moet zitten vanwege de luidspreker van de hoorapparaat
Eigenlijk ben ik van mening dat er geen 'verkeerde manier' hoort te zijn.
[ Voor 64% gewijzigd door GAIAjohan op 19-07-2010 12:10 ]
Hm.. Het lijkt erop dat de standaard speaker van mijn Legend stuk is. Als ik de telefoon op handsfree zet 'luidspreker aan' dan hoor ik wel geluid en als ik de gewone luidspreker gebruik (voor aan je oor) dan hoor ik helemaal niets.
En dat is spijtig, de telefoon is net 3 maanden oud en ik was eigenlijk behoorlijk tevreden. Ik heb er ook geen gekke dingen mee gedaan en heb m regelmatig in een HTC-hoesje.
Iemand anders dit meegemaakt? Of tips waar ik nog naar kan kijken? De telefoon staat iig niet op mute, het volume van de luidspreker is hoog genoeg (want over de handsfree luidspreker hoor ik wel geluid).
Er is nog 150mb vrij op de microsd, en ik heb de telefoon gereset..
..en ik heb al contact gehad met de helpdesk. Via mail*.
*na 6 minuten in de wacht werd de telefoon erop gegooid, blijkbaar houdt de HTC helpdesk niet van handsfree
En dat is spijtig, de telefoon is net 3 maanden oud en ik was eigenlijk behoorlijk tevreden. Ik heb er ook geen gekke dingen mee gedaan en heb m regelmatig in een HTC-hoesje.
Iemand anders dit meegemaakt? Of tips waar ik nog naar kan kijken? De telefoon staat iig niet op mute, het volume van de luidspreker is hoog genoeg (want over de handsfree luidspreker hoor ik wel geluid).
*na 6 minuten in de wacht werd de telefoon erop gegooid, blijkbaar houdt de HTC helpdesk niet van handsfree
Ik heb ook een Fiesta mk7 (bouwjaar Maart 2009), maar bij mij wordt het geluid niet via de bluetooth gespeeld. Navigatie gaat via de speaker van het toestel. Vraag mij eigenlijk af hoe jij dat voor mekaar hebt gekregen?bite schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 11:10:
[...]
Tijd voor een uptime contest![]()
Ik had een paar dagen terug juist dat me andere speaker het niet meer deed, maar uit het niets deed hij het opeens weer. Stond net op het punt om terug te gaan naar de winkel.veincode schreef op maandag 19 juli 2010 @ 13:08:
Hm.. Het lijkt erop dat de standaard speaker van mijn Legend stuk is. Als ik de telefoon op handsfree zet 'luidspreker aan' dan hoor ik wel geluid en als ik de gewone luidspreker gebruik (voor aan je oor) dan hoor ik helemaal niets.
Heh, ook niet echt een oorzaak van bekend, dusxileS schreef op maandag 19 juli 2010 @ 13:55:
[...]
Ik had een paar dagen terug juist dat me andere speaker het niet meer deed, maar uit het niets deed hij het opeens weer. Stond net op het punt om terug te gaan naar de winkel.
Mijnes is het inmiddels niet meer spontaan gaan doen (nu 1 dag kaputt). Ik heb hem gekocht via een webwinkel, dus ga garantie direct via HTC proberen.
Net iets raars.. Legend lag via USB op te laden... en ineens out of the blue.. spontaan reboot van de Legend. Nog al iemand meegemaakt (al dan niet via USB connected).
Ik had net weer problemen met het touchscreen, de iconen boven de home en menu toets werken niet, en het scherm knippert op een manier dat het lijkt dat er een toets op het touchscreen vastzit.
Na het opnieuw opstarten werkt alles weer gewoon.
Het valt mij op de de keren dat ik daar last van had het tropisch warm was, ik draag hem altijd in de broekzak en omdat alles wat klam is zal er onder het lopen meer druk op komen, of misschien dat de vochtigheid een rol meespeeld? Ik heb het probleem nog nooit gehad als hij gewoon ergen op tafel lag. Meer mensen met de ervaring dat het scherm alleen met warm weer problemen geeft?
Overigens gebruik ik wel een screenprotector.
Het valt mij op de de keren dat ik daar last van had het tropisch warm was, ik draag hem altijd in de broekzak en omdat alles wat klam is zal er onder het lopen meer druk op komen, of misschien dat de vochtigheid een rol meespeeld? Ik heb het probleem nog nooit gehad als hij gewoon ergen op tafel lag. Meer mensen met de ervaring dat het scherm alleen met warm weer problemen geeft?
[ Voor 4% gewijzigd door vlietster op 20-07-2010 15:14 ]
Het heeft even geduurd maar ik heb ook gespeeld met navigatie (google navigation) en BT via mijn radio (Sony). Ik heb hierbij helaas exact het zelfde gedrag. Audio streamen naar de radio via BT gaat prima. Als ik dit tegelijk doe met navigeren dan word de muziek weg gedraaid als de navigatie iets wilt melden.bite schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 11:10:
[...]
Helaas komt de navigatie niet door als ik de radio op een andere input zet als BT audio. Dus bij het luisteren van een cd'tje geeft hij geen geluid van de navigatie door. Best wel naar zoals je al aangeeft.
In google navigatie kan ik geen instelling vinden, ik ga er verder naar op zoek. Je zou verwachten dat er een 'oplossing' voor moet zijn.bite schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 11:10:
-= Its dry in the dessert =- So what??
Ja precies hetzelfde hier hoor. Vandaag in de zon, op n gegeven moment reageert t touchscreen niet meer goed (bijv klik op muziek, hij opent klok oid) wil je slepen naar verschillende homescreens dan stottert hij gewoon, gaat ie in/uit zoomen, widget verslepen of wat dan ook. Leg ik de legend in mn tas in de schaduw naast een koele fles water, even 5 min wachten en hij doet het weer goed. Ook hier binnen als ik m intensief gebruik (internetten, scherm aan, muziek luisteren) en hij wordt warm dan blokkeert ie op deze manier. Leg ik m even op een koel glazen tafeltje of t aanrecht ofzo, even 5 minuten en hij doet het weer. Opnieuw opstarten is ook n optie ja. Daarbij heb ik dus ook dat de rechterbovenhoek van het touchscreen helemaal niet reageert. Ik heb het nu een ruime week aangekeken maar ben het flink zat, ga morgen terug naar de winkel het lijkt een veelvoorkomend probleem te zijn.vlietster schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 15:11:
Ik had net weer problemen met het touchscreen, de iconen boven de home en menu toets werken niet, en het scherm knippert op een manier dat het lijkt dat er een toets op het touchscreen vastzit.
ps hier geen screenprotector
Is er een mogelijkheid dat ik alle downloads uit kan zetten? Ik ga over een paar dagen op vakantie en wil bij terugkomst niet geconfronteerd worden met een hoge rekening omdat hij mijn mail, twitter e.d. allemaal zit te downloaden.
Ook als ik 'automatisch vernieuwen' uitzet krijg ik nog mail binnen.
Gewoon 3G uitzetten.GAIAjohan schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 00:32:
Is er een mogelijkheid dat ik alle downloads uit kan zetten? Ik ga over een paar dagen op vakantie en wil bij terugkomst niet geconfronteerd worden met een hoge rekening omdat hij mijn mail, twitter e.d. allemaal zit te downloaden.
Dat is dus even een kwestie van APNdroid installeren en aanzetten voordat je weggaat =)
Bedankt voor die app! Erg handig!
't zit ook standaard in de Legend hoor, dan heb je APNDroid niet nodig... gewoon in je hoofdscherm je powerknop ingeduwd houden en dan "Mobile network" naar "Off" zetten.
Onder 'mobiele netwerken' 'gegevensroaming' uitzetten is genoeg, volgens mij staat het standaard uit.GAIAjohan schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 00:32:
Je kan blijkbaar wel instellingen van je bluetooth apparaat veranderen, die vind je onder bluetooth instellingen onderaan. Het betreffende apparaat aanraken tot het menu verschijnt en dan kun je bij opties kiesen of je telefoon en/of media wilt gebruiken.atacama schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 15:20:
[...]
Helaas komt de navigatie niet door als ik de radio op een andere input zet als BT audio. Dus bij het luisteren van een cd'tje geeft hij geen geluid van de navigatie door. Best wel naar zoals je al aangeeft.
[...]
In google navigatie kan ik geen instelling vinden, ik ga er verder naar op zoek. Je zou verwachten dat er een 'oplossing' voor moet zijn.
Handig is anders, dus als iemand nog een suggestie heeft hoe het gemakkelijker kan houd ik me aanbevolen
Dit is inderdaad genoeg, dit staat standaard uit, en had tot gevolg dat toen ik in Zuid-Afrika was, geen gegevens verbinding had.bite schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 10:34:
[...]
Onder 'mobiele netwerken' 'gegevensroaming' uitzetten is genoeg, volgens mij staat het standaard uit.
heb een raar probleem met mijn HTC agenda widget. Sinds kort kan ik mijn werk agenda niet meer zien op de legend.. als ik in het menu kijk dan zie ik wel werk agenda staan en kan hem ook aanvinken om hem te laten zien maar toch toont hij mijn werk dagen niet meer. Ook van vorige maanden zie ik niets meer.
Op mijn laptop staan ze gewoon zoals het hoort, en als ik nieuwe afspraken erin zet kan ik ze ook weer gewoon zien. Opnieuw rebooten helpt niet.
Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
Op mijn laptop staan ze gewoon zoals het hoort, en als ik nieuwe afspraken erin zet kan ik ze ook weer gewoon zien. Opnieuw rebooten helpt niet.
Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
ik heb een VF branding legend:CLB schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 14:48:
eerst het gewone htc logo (groen op wit, 10sec), daarna vodafone logo filmpje (6sec)
btw, hier PingChat! beta-testing apk!
http://dl.dropbox.com/u/8...ck.android.ping-v0.91.apk
[ Voor 12% gewijzigd door Silverline op 22-07-2010 01:12 ]
Nou ik heb mn telefoon net weggebracht maar ik had geen bon (
) Ik weet zeker dat ik de bon niet heb gehad bij het ophalen van mn telefoon. Nu gaat hi de legend wel opsturen maar wordt ie misschien niet gemaakt... Wat raden jullie aan te doen?
Ik heb mijn Legend gekocht bij een webshop. De speaker is stuk gegaan. Afgelopen dinsdag gebeld met HTC en de telefoon is woensdag bij mij thuis opgehaald.
Alleen de telefoon: ik heb geen bon hoeven te laten zien (ze vroegen uiteraard wel IMEI nr. e.d.).
(btw; als je hulp nodig hebt van HTC: bellen. Het contactformulier via de site geeft na 4 werkdagen reactie (afgelopen maandag ingestuurd, vrijdag reactie) en dan krijg je het advies om te bellen).
Alleen de telefoon: ik heb geen bon hoeven te laten zien (ze vroegen uiteraard wel IMEI nr. e.d.).
(btw; als je hulp nodig hebt van HTC: bellen. Het contactformulier via de site geeft na 4 werkdagen reactie (afgelopen maandag ingestuurd, vrijdag reactie) en dan krijg je het advies om te bellen).
Fantastische telefoon nog steeds, maar soms is het wel even zoeken met android. (heb altijd nokia/symbian gehad) Waar stel ik in hoe lang mijn telefoon moet over gaan voordat ie doorschakelt naar bijv. voicemail? Het is te kort voor mij. wss te simpel, maar ik kan het gewoon niet vinden.
[ Voor 10% gewijzigd door Pinin op 23-07-2010 19:01 ]
www.casarodriguillo.com
hallo,
ik heb sinds vandaag mijn htc legend en ik heb een probleem met mn WiFi.
Ik heb op 2 routers wel volle streepjes, maar toch kan ik niet op internet? ligt dit aan een instelling van mijn router o.i.d.?
heb al de zoekfunctie geprobeerd een gegoogled, maar ben daar niks wijzer uit geworden.
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Ik heb op 2 routers wel volle streepjes, maar toch kan ik niet op internet? ligt dit aan een instelling van mijn router o.i.d.?
heb al de zoekfunctie geprobeerd een gegoogled, maar ben daar niks wijzer uit geworden.
Oké mocht Hi dus geen uitkomst bieden dan rechtstreeks naar HTC bellen. Heb overigens heel goede ervaringen met de service van HTC.veincode schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:40:
Ik heb mijn Legend gekocht bij een webshop. De speaker is stuk gegaan. Afgelopen dinsdag gebeld met HTC en de telefoon is woensdag bij mij thuis opgehaald.
Die instellingen moet je bij je provider veranderen, gewoon je voicemail bellen en dan in de keuzemenu's naar instellingen gaan. Android heeft daar niets mee te maken.Pinin schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 19:00:
Fantastische telefoon nog steeds, maar soms is het wel even zoeken met android. (heb altijd nokia/symbian gehad) Waar stel ik in hoe lang mijn telefoon moet over gaan voordat ie doorschakelt naar bijv. voicemail? Het is te kort voor mij. wss te simpel, maar ik kan het gewoon niet vinden.
Heeft iemand nog een mooie houder voor de legend waarmee je hem op een (motor)stuur kan monteren? Ik heb geen trek om een dure gps aan te schaffen als ik een prima gps op me telefoon heb. Maar dan moet ie wel fatsoenlijk blijven zitten en niet met 120 op de snelweg besluiten er vanaf te pleuren
@Crazyanz: ik ben zelf ook op zoek naar een houder, dan voor in de auto, met zuignap (net vandaag m'n rijbewijs gehaald
). Ik ben er enkele tegengekomen bij PDAshop, maar die zijn best wel prijzig. Kwam net dit tegen: http://forums.overclocker...hp?p=16992427&postcount=2 . Hij heeft zelf een houder voor zijn Desire gebouwd voor slechts 10 dollar
. Misschien een idee, lijkt me wel leuk om even te knutselen
.
[ Voor 8% gewijzigd door jacobras op 24-07-2010 18:42 ]
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
op ebay staan genoeg houders voor in de auto. Staan ook wel wat vage houders voor op een stuur maar die zijn er maar gammel uit.jacobras schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 18:41:
@Crazyanz: ik ben zelf ook op zoek naar een houder, dan voor in de auto, met zuignap (net vandaag m'n rijbewijs gehaald). Ik ben er enkele tegengekomen bij PDAshop, maar die zijn best wel prijzig. Kwam net dit tegen: http://forums.overclocker...hp?p=16992427&postcount=2 . Hij heeft zelf een houder voor zijn Desire gebouwd voor slechts 10 dollar
. Misschien een idee, lijkt me wel leuk om even te knutselen
.
Juist, thx dat was het.Bogey Dope schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 12:45:
[...]
Die instellingen moet je bij je provider veranderen, gewoon je voicemail bellen en dan in de keuzemenu's naar instellingen gaan. Android heeft daar niets mee te maken.
www.casarodriguillo.com
Niemand die me verder kan helpen=mostertpot17 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 20:32:
hallo,
Bij Android kan het ook gewoon.Pinin schreef op zondag 25 juli 2010 @ 13:06:
[...]
Juist, thx dat was het.Maar ik weet zeker dat dat bij mijn nokia gewoon in te stellen was in het menu
Instellingen -> Bellen -> Oproep doorschakelen -> Doorschakelen indien onbeantwoord, daar kan je een vertraging instellen.
Verwijderd
Hier precies het zelfde probleem. Ik heb m'n htc vorig week terug gestuurd en even afwachten wat ze gaan veranderen. Houdt wel rekening met afkoelen. ik had de telefoon ook laten afkoelen in m'n tas met wat koud bier erin. Daarna accu er even uit gehaald en er was vocht op m'n accu gekomen in de telefoon. Waarschijnlijk condens. Ik hoop dat er geen vocht schade is gevonden tijdens de reparatie.
m.v.g. Ryan Quist
m.v.g. Ryan Quist
Irminsul schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 23:27:
[...]
Ja precies hetzelfde hier hoor. Vandaag in de zon, op n gegeven moment reageert t touchscreen niet meer goed (bijv klik op muziek, hij opent klok oid) wil je slepen naar verschillende homescreens dan stottert hij gewoon, gaat ie in/uit zoomen, widget verslepen of wat dan ook. Leg ik de legend in mn tas in de schaduw naast een koele fles water, even 5 min wachten en hij doet het weer goed. Ook hier binnen als ik m intensief gebruik (internetten, scherm aan, muziek luisteren) en hij wordt warm dan blokkeert ie op deze manier. Leg ik m even op een koel glazen tafeltje of t aanrecht ofzo, even 5 minuten en hij doet het weer. Opnieuw opstarten is ook n optie ja. Daarbij heb ik dus ook dat de rechterbovenhoek van het touchscreen helemaal niet reageert. Ik heb het nu een ruime week aangekeken maar ben het flink zat, ga morgen terug naar de winkel het lijkt een veelvoorkomend probleem te zijn.
ps hier geen screenprotector
Hoe is je router beveiligd? Heb je bijvoorbeeld mac-filtering aanstaan en heb je je mac-adres van je Legend ingebracht in je router?mostertpot17 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 20:32:
hallo,
Ook ik heb last van het wegvallen van 3G / HSDPA ontvangst (Vodafone) op mijn Legend, een reactie die ik van HTC kreeg:
Ik heb dit probleem inderdaad vaker gehoord bij verschillende toestellen die Vodafone als netwerk gebruiken. Kunt u een andere simkaart proberen in het toestel? Het kan liggen aan een verouderde simkaart.
Daar komen ze wel makkelijk weg, ik heb natuurlijk maar één simkaart en zo oud (2 jaar) is die kaart ook weer niet. Is er iemand met hetzelfde probleem die dit kan en wil proberen met een recente Vodafone simkaart?
Probleem: Meestal 's morgens (dus na inactieve periode) is het G/3G/H icoontje weg en kan er niet geinternet worden. Vliegtuigmodus aan/uit verhelpt het probleem.
Ik heb dit probleem inderdaad vaker gehoord bij verschillende toestellen die Vodafone als netwerk gebruiken. Kunt u een andere simkaart proberen in het toestel? Het kan liggen aan een verouderde simkaart.
Daar komen ze wel makkelijk weg, ik heb natuurlijk maar één simkaart en zo oud (2 jaar) is die kaart ook weer niet. Is er iemand met hetzelfde probleem die dit kan en wil proberen met een recente Vodafone simkaart?
Probleem: Meestal 's morgens (dus na inactieve periode) is het G/3G/H icoontje weg en kan er niet geinternet worden. Vliegtuigmodus aan/uit verhelpt het probleem.
ja. heb ik ook last van - met een 2 jaar oude sim...najarip schreef op maandag 26 juli 2010 @ 17:31:
Ook ik heb last van het wegvallen van 3G / HSDPA ontvangst (Vodafone) op mijn Legend, een reactie die ik van HTC kreeg:
mijn vriendin overigens ook (met een NIEUW voda-sim (sim-only abbo) op oude tmobile g1 android 1.6)
ik heb gehoord dat het komt doordat vodafone ip adressen releast na een bepaalde tijd....
Ik ben benieuwd of het iemand gelukt is dat oorverdovende begintunetje in de start up van de legend te krijgen.heb de settings na geplozen, maar kom er niet uit... thanks, jasper
Let op:
Berichten over levertijden, bestellingen, prijzen en dergelijke zaken worden verwijderd. Dit topic is alleen om het toestel te bespreken en geen dumptopic voor van alles en nog wat.
Berichten over levertijden, bestellingen, prijzen en dergelijke zaken worden verwijderd. Dit topic is alleen om het toestel te bespreken en geen dumptopic voor van alles en nog wat.