Even een vraag over mail verwijderen. Ik heb al een keer eerder meegemaakt dat m'n sd kaart vol was. Hierdoor liep m'n halve telefoon vast en heb ik maar een factory reset gedaan (ongeveer een 2 maanden geleden).
Nu wil ik gister wat MP3's op m'n kaart zetten en hij was al vrij snel vol.
Met een ruimte analyse tooltje blijkt weer dat er erg veel ruimte opgesnoept wordt door .Mail
Nu gooi ik ook nooit mail weg eigenlijk, maar het oudste wat ik terug kan zien is van 3 dage terug, maar blijkbaar blijft wel allemaal ergens bestaan.
Weet iemand hoe je (oude) mail echt kan verwijderen?
Als het de bedoeling is dat je ze zelf weg gooit als je ze gelezen hebt dan ga ik daar nu maar mee beginnen, maar die oude zooi weg kunnen gooien zou toch wel prettig zijn.
Zelfs een "delete account" maakte de laatste keer de ruimte niet vrij...
Nu wil ik gister wat MP3's op m'n kaart zetten en hij was al vrij snel vol.
Met een ruimte analyse tooltje blijkt weer dat er erg veel ruimte opgesnoept wordt door .Mail
Nu gooi ik ook nooit mail weg eigenlijk, maar het oudste wat ik terug kan zien is van 3 dage terug, maar blijkbaar blijft wel allemaal ergens bestaan.
Weet iemand hoe je (oude) mail echt kan verwijderen?
Als het de bedoeling is dat je ze zelf weg gooit als je ze gelezen hebt dan ga ik daar nu maar mee beginnen, maar die oude zooi weg kunnen gooien zou toch wel prettig zijn.
Zelfs een "delete account" maakte de laatste keer de ruimte niet vrij...
Be reasonable.... do it my way