Het is hier geen Marktplaats.
[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 22-06-2010 15:00 ]
Verwijderd
Heb dit ook geprobeerd, en ook ik zie dat mijn batterij veel langer mee lijkt te gaan!Crazyanz schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 00:27:
Nadat Ik er achter kwam dat mijn agenda veel gebruik maakte van het netwerk eens het een en ander gecontroleerd. Heb nu de weer functie in agenda uit gezet geen idee est die doet maar Ik zit nu na 2 dagen gebruik nog op 45%!!! Normaal was Ik al blij als Ik de twee dagen zou halen.
http://bit.ly/9HdPteHTC has confirmed to ZDNet, that two smartphones Desire and a Legend Android OS update from version 2.1 to 2.2, code name Froyo to get the update to the devices via the radio interface, so by FOTA (Firmware Over-the-air) are provided. A precise time called the company did not: The roll-out will take place in the next two weeks.
Mooi, en bedankt voor het delen!Crazyanz schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:48:
Hmmz wat goed froyo nieuws voor legend gebruikers:
[...]
http://bit.ly/9HdPte
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Geweldig, en ik maar twijfelen of ik er een custom ROM op zou zetten of niet, toch blij dat ik even gewacht heb.jacobras schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 00:10:
[...]
Mooi, en bedankt voor het delen!In het artikel wordt vermeld dat de update in de komende 2 weken zal plaatsvinden. Dus in principe zouden alle niet-branded Legends de update meteen ontvangen (ervan uitgaande dat het nieuwsbericht klopt)?
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
[ Voor 37% gewijzigd door MarcoC op 23-06-2010 01:39 ]
[ Voor 38% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 23-06-2010 11:52 ]
Hier staat tekst
Dit soort dingen kun je gemakkelijk vinden als je even Google gebruikt.renio schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 11:44:
ik wil m'n (standaard bij geleverde) 2 GB microsd kaartje vervangen door minstens 8 GB.
Heb wat zitten zoeken op pricewatch voor dergelijke kaartjes maar moet ik me beperken tot micro sd of mag micro sd high ofzo ook?
Dat is supermooi nieuws, hoewel ik betwijfel of ik er zoveel voordeel aan zal hebben.Crazyanz schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:48:
[...]
NOSIG
Bij Settings>Accounts & Sync kan je wel het één en ander instellen.Crazyanz schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:31:
Vandaag was mobiel-stand-by weer mijn grootste verbruiker. Na controle blijkt mijn agenda app weer ontzettend veel gebruik te hebben gemaakt van het netwerk! Ik ben er een beetje klaar mee. Niet alleen kost mij dit accu maar schijnbaar synct mijn agenda ergens mee zonder dat ik hier invloed op heb en dat vind ik geen prettig gevoel!
Verwijderd
Dat is inderdaad zeer jammerFlash 10.1 komt toch niet op de Legend.
Ach, ik vraag me af hoe veel last we ervan gaan hebben. De meeste grote websites met Flash die ik op mn Legend open, vind ik toch te omvangrijk om op mn kleine scherm te bekijken, dus doe ik dat gewoon met de computer.Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:03:
[...]
Dat is inderdaad zeer jammerprocessor zou niet voldoende kracht hebben..
NOSIG
Heb het even snel voor je in google gegooid die vraag en dan krijg je dit:Verwijderd schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 20:35:
Ik heb wellicht een rare vraag, hoewel rare vragen zijn er eigenlijk nooit.
Als ik gebeld wordt staat het android poppetje in beeld. Heeft iemand enig idee hoe ik dit weg kan krijgen? Vind dit namelijk niet zo zakelijk.
Je kan buiten de Market om Flash 10.1 wel installeren hoor_Christiaan_ schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:17:
[...]
Ach, ik vraag me af hoe veel last we ervan gaan hebben. De meeste grote websites met Flash die ik op mn Legend open, vind ik toch te omvangrijk om op mn kleine scherm te bekijken, dus doe ik dat gewoon met de computer.
Wel vraag ik me af of we straks geen enkel flash-object meer kunnen openen omdat iedereen overgaat op Flash 10.1. Ik hoop dat de nieuwe Flash-objecten, die niet gebruikmaken van de nieuwe Flash-features, backwards compatibel blijven voor ons. Zou wel stom zijn als dat niet zo was.
"Within the next two weeks" --> denk het niet, Google heeft de definitieve Froyo zelf nog eens niet af (sinds gister: nieuwe Build FRF82 af, minimale testperiode bij Google: 1 week), laat staan dat ie door HTC kan worden gecustomized met drivers, Sense e.d. Denk dat Nexus eigenaren hem -mits dit de definitieve build wordt- hem binnen twee weken krijgen, en HTC Desire/Legend eigenaren binnen 4 weken. Zoals gezegd, dit is allemaal voorwaardelijk, want het kan zo zijn dat Google vindt dat ook FRF82 niet voldoet aan de eisenCrazyanz schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:48:
[...]
NOSIG
Wow, dat is geweldig nieuws! Eindelijk een confirmatie dat ook de Legend de update krijgt. Wordt zo al met al voor mij de ideale phoon. sd2apps werkt dan, voor mij nu het grootste minpunt. Rooten hoeft van mij dan ook niet meer. Het speeltje is dan af en kan me helemaal richten op mijn andere nieuwe speeltje, de Canon 550DCrazyanz schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:48:
Hoezo testversie? meen ergens gelezen te hebben dat de Nexus One in Amerika al is voorzien van 2.2. Zouden ze toch niet doen als het een testversie betreft?davidov2008 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:31:
[...]
"Within the next two weeks" --> denk het niet, Google heeft de definitieve Froyo zelf nog eens niet af (sinds gister: nieuwe Build FRF82 af, minimale testperiode bij Google: 1 week), laat staan dat ie door HTC kan worden gecustomized met drivers, Sense e.d. Denk dat Nexus eigenaren hem -mits dit de definitieve build wordt- hem binnen twee weken krijgen, en HTC Desire/Legend eigenaren binnen 4 weken. Zoals gezegd, dit is allemaal voorwaardelijk, want het kan zo zijn dat Google vindt dat ook FRF82 niet voldoet aan de eisenÓf HTC moet er voor kiezen een testversie van Froyo te gebruiken (FRF50 of FRF72), maar dat zou dom zijn, want dan heb je allerlei bugfixes en optimalisaties niet
Tevens zal Google dat wel verbieden.
bij mijn vodafone legend zat standaard een hc 8GB kaartje. meer wil je denkelijk niet in je phoon hebben.renio schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 11:44:
ik wil m'n (standaard bij geleverde) 2 GB microsd kaartje vervangen door minstens 8 GB.
Heb wat zitten zoeken op pricewatch voor dergelijke kaartjes maar moet ik me beperken tot micro sd of mag micro sd high ofzo ook?
Daarbij kunnen ze Sense al aanpassen aan de huidige 2.2 versie en verwachten ze dat de nieuwere builds hun Sense integratie niet breekt. Misschien is dan het enige waar ze nog op wachten de final FroYo.Digibilly schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:07:
[...]
Hoezo testversie? meen ergens gelezen te hebben dat de Nexus One in Amerika al is voorzien van 2.2. Zouden ze toch niet doen als het een testversie betreft?
NOSIG
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Dat zou best kunnen, maar inderdaad, wishfullMantis schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:36:
[...]
Daarbij kunnen ze Sense al aanpassen aan de huidige 2.2 versie en verwachten ze dat de nieuwere builds hun Sense integratie niet breekt. Misschien is dan het enige waar ze nog op wachten de final FroYo.
*Wishfull thinking*
Ja dat lijkt me inderdaad beter kloppen met de gegevens die ik hebbreinstein schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:42:
Op zdnet.de hebben ze inmiddels een update geplaats op hun berichtgeving .. Ze zijn gebeld door pr afdeling van HTC dat het allemaal op een misverstand berust . De 2.1 update voor de hero is er binnen 2 weken .. De froyo update voor de desire heeft nog geen vaste datum behalve dat het ergen in het 3 kwartaal 2010 zal zijn. Voor de legend is helemaal niks bekend, dus zelfs niet dat de update er uberhaupt komt .
Artiest voorheen bekend als b3n666
Als je gewoon op het beginscherm op de volume zachter knop aan de zijkant van de Legend drukt, wordt het belvolume verlaagd. Wordt dat niet gewoon 'onthouden' als je een gesprek aanneemt?SubSun schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 23:36:
hoe en waar kan ik het belvolume standaard zachter zetten? ik bedoel niet het volume van de ringtoon, maar van het spreken, dus als ik aan het bellen ben en aan de andere kant van de lijn zijn ze aan het praten.
nu staat het zo hard dat iedereen kan mee luisteren en dat vind ik niet fijn xD
en bij elk gesprek handmatig zachter zetten heb ik ook weinig zin in.
[ Voor 5% gewijzigd door jacobras op 23-06-2010 23:47 ]
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Is dit weer een nieuwere dan, want hij kon nog geen DivX afspelen de laatste keer dat ik hem had uitgeprobeerd (vorige week)MarcoC schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 18:55:
http://www.freecoder.org/...yer_0.2.8_Beta_v6_vfp.apk
DivX/XviD-playback voor je Legend.
deze doet het zeker, net getest! hij doet 't beter dan die YNX player oid.. die lagt bij mij als een idioot. thx voor de link BogeyBogey Dope schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 00:50:
[...]
Is dit weer een nieuwere dan, want hij kon nog geen DivX afspelen de laatste keer dat ik hem had uitgeprobeerd (vorige week)
Link is niet van mij hé, daar moet je MarcoC voor bedankenconsolefreak schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 00:53:
[...]
deze doet het zeker, net getest! hij doet 't beter dan die YNX player oid.. die lagt bij mij als een idioot. thx voor de link Bogey
[ Voor 11% gewijzigd door J-P op 24-06-2010 03:04 ]
Nee, dit heeft alleen betrekking op volume van de ringtoon (welke ik overigens altijd op alleen trillen heb staan). Ik wil het gespreksvolume standaard zachter zetten. Nu kan dit alleen door tijdens elk gesprek dit handmatig te doen.jacobras schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 23:45:
[...]
Als je gewoon op het beginscherm op de volume zachter knop aan de zijkant van de Legend drukt, wordt het belvolume verlaagd. Wordt dat niet gewoon 'onthouden' als je een gesprek aanneemt?
[ Voor 6% gewijzigd door SubSun op 24-06-2010 11:26 ]
In de sound manager app (market) heb je de optie om je in-call volume aan te passen.SubSun schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:25:
[...]
Nee, dit heeft alleen betrekking op volume van de ringtoon (welke ik overigens altijd op alleen trillen heb staan). Ik wil het gespreksvolume standaard zachter zetten. Nu kan dit alleen door tijdens elk gesprek dit handmatig te doen.
Iemand een idee? Is deze optie er uberhaupt
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Misschien wel een domme vraag, maar wat is nou eigenlijk een vanilla ROM? Ik zie het woord Vanilla overal terug maar ik heb nog nergens een uitleg kunnen vinden.creatif schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 10:01:
Voor de mensen die hun telefoon geroot hebben; Op XDA is iemand bezig met een Froyo Vanilla rom en hij zegt dat deze waarschijnlijk deze week te downloaden is
http://forum.xda-develope...php?p=6927341#post6927341
NOSIG
Vanilla is stock Android, dus zonder Sense ed.. Supersnel en neemt minder ruimte in beslag._Christiaan_ schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:08:
[...]
Misschien wel een domme vraag, maar wat is nou eigenlijk een vanilla ROM? Ik zie het woord Vanilla overal terug maar ik heb nog nergens een uitleg kunnen vinden.
Is het gewoon een kale rom ofzo?
- Met HTC Sync kan je met Outlook synchroniseren, maar HTC Sync werkt bij mij 9 van de 10 keer nietbuddow schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:26:
Ik gebruik al jaren telefoons met Windows Mobile, maar zit er nu toch sterk over te denken over te stappen naar de HTC legend. Ik wel de volgende bedenkingen:
- kan je met Outlook je agenda en contacten, 'out of the box' synchroniseren?
- is Windows live mail makkelijk in te stellen?
- is Copilot een goed alternatief voor Tomtom, of is dit niet vergelijkbaar?
En als laatste: mis je (belangrijke) functionaliteit als je geen Gmail account hebt?.
En wat dacht je van Google Navigation, werkt ook super, let wel in buitenland kan je roaming kosten krijgen.MarcoC schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:59:
[...]
- Met HTC Sync kan je met Outlook synchroniseren, maar HTC Sync werkt bij mij 9 van de 10 keer niet? Wat wel heel goed gaat is synchroniseren met Google en Outlook kan je makkelijk syncen met Google volgens mij.
- Windows Live Mail kan je gewoon instellen ja. Binnenkort ondersteunt Windows Live Mail ook Exchange dus dat is helemaal mooi.
- CoPilot ken ik niet, wel ken ik Sygic Mobile Maps en dat werkt echt perfect.
Je kan alles met Gmail syncen, contacten, kalendar, email.buddow schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:23:
Ok, maar voor Google calendar heb je wel een account nodig, die je dus alleen gebruikt om te syncen. Raar dat HTC sync het zo slecht doet.
De HTC legend lijkt me een mooi alternatief! Windows Mobile 6 is toch wel een beetje verouderd, daar wil ik niet weer een jaar mee moeten doen..
Tja, ik ben over windows moile heen en erg blij met android (Al is niets perfect)... Volgens mij is het gebruik i.c.m. gmail wel een pré, maar outlook en exchange werken ook.buddow schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:23:
Ok, maar voor Google calendar heb je wel een account nodig, die je dus alleen gebruikt om te syncen. Raar dat HTC sync het zo slecht doet.
De HTC legend lijkt me een mooi alternatief! Windows Mobile 6 is toch wel een beetje verouderd, daar wil ik niet weer een jaar mee moeten doen..
“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse
Verwijderd
nope, dat kan je gewoon instellenVerwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 16:04:
Nog mensen problemen na de update van Handcent (gisteren) dat er nu niet meer de naam komt van wie je een SMS hebt gehad maar enkel het nummer?
Bensimpel
Positieve meneer
In het buitenland is het gewoon altijd slim om het auto sync spull gewoon uit te zetten ;P Google nav verstookt ook behoorlijk wat bandbreedte dus denk na voordat je verdwaald raaktBogey Dope schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:19:
[...]
En wat dacht je van Google Navigation, werkt ook super, let wel in buitenland kan je roaming kosten krijgen.
😆 - Denk ook eens om ;)
Volgens mij valt dat wel mee.. Wat meer tijd kost is het porten van een rom van de ene naar de andere telefoon. Op XDA staat een rom waar een aantal HTC widgets uitgehaald zijn en een rom die compleet stock is.MarcoC schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 01:44:
Waarom is het eigenlijk zo moeilijk om de Sense-widgets te extraheren uit Sense?
Verwijderd
Ik heb geen leuke ondertitel.
Ik heb geen leuke ondertitel.
Daar ben ik het niet mee eens. Data-roaming moet je uitzetten maar sync gewoon aan laten staan. Zodra je over de grens dan een WiFi ap oppikt synct 'ie netjes je mail ed. en zonder data-roaming verbruik je niets via het mobiele netwerk.Bensimpel schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 23:38:
[...]
In het buitenland is het gewoon altijd slim om het auto sync spull gewoon uit te zetten ;P Google nav verstookt ook behoorlijk wat bandbreedte dus denk na voordat je verdwaald raakt
Maakt die automatisch verbinding met open netwerken dan?pathfinder2k schreef op zondag 27 juni 2010 @ 09:19:
[...]
Daar ben ik het niet mee eens. Data-roaming moet je uitzetten maar sync gewoon aan laten staan. Zodra je over de grens dan een WiFi ap oppikt synct 'ie netjes je mail ed. en zonder data-roaming verbruik je niets via het mobiele netwerk.
Verwijderd
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2010 12:06 ]
Verwijderd
Was blijkbaar echt wel een fout van Handcent. Na een update van de app vandaag is het probleem opeens verdwenen. In de bugfixes stond ook inderdaad iets van 'optimatisatie simkaart contacten lezen' oid.
Op zich maakt het het foto's maken wel makkelijker, maar om de 1 of andere reden maakt hij niet altijd een foto. Dus ik hou het gewoon bij het knopje.MarcoC schreef op zondag 27 juni 2010 @ 02:32:
Ik heb sindskort mijn Legend terug (sinds een week), maar sindsdien merkte ik dat al mijn foto's bijna (gedeeltelijk) blurry waren. Ik snapte er niks van. Tot ik zojuist de tip las om het scherm even ingedrukt te houden (net iets langer dan een tap) en op deze manier een foto te maken. De theorie is dat de foto's beter worden omdat je geen bewegingsonscherpte hebt vanwege het indrukken van de optische trackpad en ineens waren mijn foto's weer haarscherp, precies zoals ze waren voordat ik mijn Legend opgestuurd had! Het is echt een net iets andere manier van foto's maken, want een timer van twee seconden levert minder goede foto's op. Het lijkt wel alsof HTC de camera-app in één van de updates heeft aangepast, in negatieve zin.
Kan iemand zijn ervaringen delen? Als ik onzin lul mag je het ook zeggen hoor, maar zeker in situaties waarbij de lichtval niet perfect is (bijna altijd dus) is het verschil m.i. echt enorm.
NOSIG
Ruilen gaat je niet lukken, kosteloos repareren misschien, maar kijk naar het SE-X1 scheuren en barsten verhaal... de eerste mensen hebben enorm veel moeite moeten doen voor dat dit onderkent werd en de problemen daarna kosteloos werden opgekost.TZC-T1-FX schreef op zondag 27 juni 2010 @ 18:05:
Ik heb amper mijn HTC Legend een maandje, en er zit nu al een haar scheurtje aan de boven kant van mijn scherm. Kan ik hem inruilen?
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik red 2 dagen net, maar dan is hij op de 2e dag 's avonds laat wel echt op.Cubic X schreef op zondag 27 juni 2010 @ 18:37:
Hoelang kan je nou gemiddeld op een acculading doen als je af en toe wat internet, belt/smst en meest van de tijd gewoon stand-by laat staan? Is dit echt maar één dag? Want dat is echt belachelijk en dan ga ik liever voor een ander toestel die een stuk langer doet op de accu.
NOSIG
Hmm, dat is wel jammer zeg. Mijn huidige telefoon doet ruim 7 dagen op een enkele lading. Probleem is namelijk dat de accu natuurlijk nog verder slijt, elke oplaadbeurt is weer slijtage en als je hem elke nacht moet opladen..._Christiaan_ schreef op zondag 27 juni 2010 @ 19:46:
[...]
Ik red 2 dagen net, maar dan is hij op de 2e dag 's avonds laat wel echt op.
Ik gebruik het toestel denk ik iets intensiever dan jij zegt. Ik laad em voor de zekerheid iedere nacht op. Zodra je eraan bent gewend om em voor het slapen gaan aan de lader te hangen, maakt het niet uit. Als je meerdere dagen op stap gaat zonder mogelijkheid tot opladen heb je wel een probleem natuurlijk, maar dat maak ik nooit mee.
Wifi en maps verkorten de batterijduur wel aanzienlijk. Een dagje navigeren zonder opladen bijvoorbeeld kan je vergeten.
Verwijderd
Ik sync met Office 2007 en het gaat verder prima (contacten en agenda geen probleem)! E-mail sync ik nog niet. Heb zelf Office 2010 klaar liggen, maar heb vernomen dat HTC Sync niet overweg kan met Office 2010 64-bit?buddow schreef op zondag 27 juni 2010 @ 20:43:
Zijn er hier mensen die een HTC legend gebruiken om te synchroniseren met Outlook (2003/2007)? Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen... Het gaat mij om de agenda en contacten, e-mail kan ook via de e-mail toepassing op de HTC.
Mwah, voor de Lithium batterijen van tegenwoordig is het juist beter om hem zo vaak mogelijk aan de lader te hangen. De batterij slijt juist van het leegraken en weer opladen. Dus daar zou ik je niet zo druk om maken.Cubic X schreef op zondag 27 juni 2010 @ 19:54:
[...]
Hmm, dat is wel jammer zeg. Mijn huidige telefoon doet ruim 7 dagen op een enkele lading. Probleem is namelijk dat de accu natuurlijk nog verder slijt, elke oplaadbeurt is weer slijtage en als je hem elke nacht moet opladen...Bij een tweejarige abonnement kan je hem de laatste 8 maanden van je abonnement 2 keer per dag aan de lader doen
NOSIG
Ik sync met Outlook 2010, maar dan via wifi met de Exchange server en vooral niet via HTC Sync. Die maakt op de een of andere manier weer een heel stel nieuwe contactpersonen, zodat er dan weer een hele riedel dubbel in staan.buddow schreef op zondag 27 juni 2010 @ 20:43:
Zijn er hier mensen die een HTC legend gebruiken om te synchroniseren met Outlook (2003/2007)? Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen... Het gaat mij om de agenda en contacten, e-mail kan ook via de e-mail toepassing op de HTC.
Ik ben er inderdaad achtergekomen dat alle smartphones zo snel door het acculading heen zijn_Christiaan_ schreef op zondag 27 juni 2010 @ 22:44:
[...]
Mwah, voor de Lithium batterijen van tegenwoordig is het juist beter om hem zo vaak mogelijk aan de lader te hangen. De batterij slijt juist van het leegraken en weer opladen. Dus daar zou ik je niet zo druk om maken.
En het is inderdaad jammer dat hij niet langer meegaat, maar vergeleken met andere smartphones van dit kaliber is het vrij normaal. De E-series van Nokia doen volgens mij wel iets langer met een batterijlading, maar de iPhone doet er weer korter mee (2 keer zo kort schat ik).
Alles staat en valt met hoevaak je de telefoon gebruikt.... een Smartphone gebruik je nu eenmaal vaker dan een "conventionle" telefoon.... En ja, een groter display, Wifi, 3G internet enz enz kosten nu eenmaal meer stroom omdat deze onderdelen nu veel al aan staan.Cubic X schreef op maandag 28 juni 2010 @ 09:53:
[...]
Ik ben er inderdaad achtergekomen dat alle smartphones zo snel door het acculading heen zijn. Voor mij dan nog maar geen smartphone, ik heb geen zin om hem elke dag op te laden (die mogelijkheid heb ik sowieso niet altijd). Als ik ergens heenga wil ik gewoon bereikbaar zijn, zonder steeds vooraf te moeten denken aan het opladen van de telefoon
. Hopelijk is dit iets wat ze snel gaan verbeteren...
Je kan er ook voor kiezen om op de momenten dat je weet dat je niet kan laden je internet tijdelijk uit te zetten.Cubic X schreef op maandag 28 juni 2010 @ 09:53:
[...]
Ik ben er inderdaad achtergekomen dat alle smartphones zo snel door het acculading heen zijn. Voor mij dan nog maar geen smartphone, ik heb geen zin om hem elke dag op te laden (die mogelijkheid heb ik sowieso niet altijd). Als ik ergens heenga wil ik gewoon bereikbaar zijn, zonder steeds vooraf te moeten denken aan het opladen van de telefoon
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Verwijderd
Cubic X schreef op maandag 28 juni 2010 @ 09:53:
[...]
Tja, ik heb er vorige week twee ingekocht, de gebruikers zijn meer dan 60 jaar oud en kunnen uitstekend met de telefoon werken.Cubic X schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 10:41:
Bedankt allemaal voor de reacties!
Grappig dat 3G, Wifi, etc zoveel accu vreet. Nu twijfel ik toch weer over de Legend, want dan wordt hij nu wel interessanter
.
Als ik het goed heb is sinds kort de CarComm houder gereleased.renio schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:22:
er zijn in het algemeen weinig accessoires te vinden voor de legend;.. vind ik wel jammer. Af en toe zoek ik wat rond op ebay enzo voor een actieve carkit houder...
Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.
Ik gebruik de Brodit active houder, is een heel goed en stabiel ding, ik heb een app op mijn telefoon dat de bluetooth vanzelf aanschakelt als hij aan de stroom komt. Dus in de Brodit prikken en de Parrot doet het ook meteen.Biedzjee schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:54:
[...]
Als ik het goed heb is sinds kort de CarComm houder gereleased.
Ik heb er hier eentje gevonden, die er wel aardig uit ziet.M a r c o schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 10:50:
Wie gebruikt er trouwens een cradle voor de legend?
Zo ja, waar besteld, en hoe bevalt die?
NOSIG
Welke app gebruik je daarvoor, ben ook op zoek geweest maar degene die beweerde de bluetooth aan te kunnen zetten deden het niet.vlietster schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:09:
[...]
Ik gebruik de Brodit active houder, is een heel goed en stabiel ding, ik heb een app op mijn telefoon dat de bluetooth vanzelf aanschakelt als hij aan de stroom komt. Dus in de Brodit prikken en de Parrot doet het ook meteen.
Bogey Dope schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 13:24:
[...]
Welke app gebruik je daarvoor, ben ook op zoek geweest maar degene die beweerde de bluetooth aan te kunnen zetten deden het niet.
[ Voor 3% gewijzigd door vlietster op 29-06-2010 13:50 ]
Tanx, ga hem eens proberen.vlietster schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 13:42:
"Bluetooth power" van Perdeas. Hij staat gewoon in Market. Je kan hem 10 dagen lang gratis testen, ik vond deze app zo goed werken en zo handig dat ik tegen mijn gewoonte in hem gekocht heb.
[...]
Hoop het niet, viel me vanochtend trouwens ook al op dat de frontpage ook melde dat de Legend 2.2 krijgt.Verwijderd schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 15:17:
http://www.unbeatable.co....roid-22-by-Q3/284520.html
even afwachten of dit niet weer iets neps is.
Door Arnoud Wokke, dinsdag 29 juni 2010 12:24:
HTC zal onder meer de Desire en Legend van versie 2.2 voorzien
[ Voor 11% gewijzigd door _Christiaan_ op 29-06-2010 20:13 ]
NOSIG
Multiple pc builds in progress
Artiest voorheen bekend als b3n666
Vmu
Alleen toetsenbord of ook een hack/oid waarmee je Turks op t toestel kan installeren.. het gaat meer om t menu eigenlijk dan een toetsenbordmajoh schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 00:36:
Standaard niet om mijn toestel... Echter zijn er wel toetsenborden te vinden in de Market die dat wel hebben.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq