• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Nog even een puntje aanhalen: de sync met Outlook.

Op de website van HTC is onder 'support' niets terug te vinden voor de Legend.
In een review dacht ik ook gelezen te hebben, dat de HTC Sync voor de Hero/Magic/... niet werkte voor de Legend.

Maar: op de SDkaart die bij de Legend geleverd wordt, staat een HTC Sync versie. Ik heb deze geinstalleerd en uitgeprobeerd. Werkt als een zonnetje, mijn contactpersonen en agenda worden mooi overgezet _/-\o_

• Msniekers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:16
Handig, ik was zelf ook wel benieuwd of syncen met Outlook goed zou gaan. Kun je daarnaast ook nog syncen met Google Calendar of moet je kiezen voor één van de twee?

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:53
Ik kan jullie aanraden om gewoon de hele bende nu al over te zetten naar Gmail contacts en Google calendar als je alleen particulier gebruik ervan maakt. Scheelt enorm, en als je dan je telefoon hebt kan je meteen syncen, zonder PC. Heb je overal en altijd je kalender en contacten op je pc en je telefoon, gesynct.

• Klont_44
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-03 17:14
Android noob hier, even een vraag over de market:

Ik kan hier vrij weinig vinden. Barcode scanner bijv was niet op de market, en heb deze maar via .apk file geïnstalleerd.
Nu heb ik ook een en ander gehoord over het spel What The Doodle!?, maar die kan ik ook al niet vinden op de market, en via de barcode scanner kan hij ook al geen resultaten vinden.
Kan ik hier uit opmaken dat er voor elke android versie/telefoon een andere Market is, en dat er nog geen support is voor de Legend?
Ligt aan je resolutie, Androidversie and so on..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-03 22:28

n00bs

Het is weer Zomer!

Slonzo schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:55:
Nog even een puntje aanhalen: de sync met Outlook.

Op de website van HTC is onder 'support' niets terug te vinden voor de Legend.
In een review dacht ik ook gelezen te hebben, dat de HTC Sync voor de Hero/Magic/... niet werkte voor de Legend.

Maar: op de SDkaart die bij de Legend geleverd wordt, staat een HTC Sync versie. Ik heb deze geinstalleerd en uitgeprobeerd. Werkt als een zonnetje, mijn contactpersonen en agenda worden mooi overgezet _/-\o_
Sync Software kan hier ook gedownload worden: http://www.htc.com/us/support/droid-eris-verizon/downloads/

Is idd de laatste versie. De Hero gebruikt een andere oudere versie (2.08)
Luqq schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:07:
Ik kan jullie aanraden om gewoon de hele bende nu al over te zetten naar Gmail contacts en Google calendar als je alleen particulier gebruik ervan maakt. Scheelt enorm, en als je dan je telefoon hebt kan je meteen syncen, zonder PC. Heb je overal en altijd je kalender en contacten op je pc en je telefoon, gesynct.
Ik zelf heb geen Gmail account en ook geen Google Calendar. Ook niet practisch om dit constant via het web vanaf de eigen PC of op werk te doen.

[Voor 27% gewijzigd door n00bs op 11-03-2010 13:14]

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-03 08:18
Klont_44 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:08:
Android noob hier, even een vraag over de market:

Ik kan hier vrij weinig vinden. Barcode scanner bijv was niet op de market, en heb deze maar via .apk file geïnstalleerd.
Nu heb ik ook een en ander gehoord over het spel What The Doodle!?, maar die kan ik ook al niet vinden op de market, en via de barcode scanner kan hij ook al geen resultaten vinden.
Kan ik hier uit opmaken dat er voor elke android versie/telefoon een andere Market is, en dat er nog geen support is voor de Legend?
probleem is dat de market voor een deel regiogebonden is. Als ik me niet vergis, moeten app-makers opgeven voor welke regio die bedoelt is. Betalende apps vallen sowieso uit de boot voor een aantal landen, maar dat komt sowieso wel in orde naar de toekomst toe. Market is sowieso nog deels in zijn kinderschoenen, en vooral op vlak van verspreiding. Maar als je Market Enabler installeert, kan je dat omzeilen en alle apps van de market installeren, zelfs betalende. Weet wel niet of dat met de 2.1 ook gaat.

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik heb trouwens al mijn SMSjes van mijn Nokia als CSV files bewaard. Weet iemand of het mogelijk is, dit te importeren in de SMS box van de Legend?

• Ecker3000
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:57
Net even met de Legend kunnen spelen bij de Belcompany
Eerste indruk: wat een mooi telefoontje! ligt super in de hand, alles reageert lekker snel
Heb helaas geen internet kunnen gebruiken, dus enkel even de looks en feels kunnen ervaren. Wacht denk ik nog even tot de Desire uit is, volgens Belcompany is deze leverbaar in week 14/15.

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:31
hoe zit het met html mail?
bijv. nieuwsbrief van Dell

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Luqq schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:07:
Thanks but no thanks. Ik hoef die Google contact/calendar zooi niet, ik hou het lekker bij Outlook.
En zeker aangezien ik er enkel particulier gebruik van maak: lokaal op mijn PC en phone, lekker voor mij alleen. Zonder datamining :+
n00bs schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:13:
Sync Software kan hier ook gedownload worden: http://www.htc.com/us/support/droid-eris-verizon/downloads/
Is idd de laatste versie. De Hero gebruikt een andere oudere versie (2.08)
Ah, bedankt. De versie op het bijgeleverde SDkaartje is ook de 2.0.25.

• Klont_44
pina schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:21:
[...]

probleem is dat de market voor een deel regiogebonden is. Als ik me niet vergis, moeten app-makers opgeven voor welke regio die bedoelt is. Betalende apps vallen sowieso uit de boot voor een aantal landen, maar dat komt sowieso wel in orde naar de toekomst toe. Market is sowieso nog deels in zijn kinderschoenen, en vooral op vlak van verspreiding. Maar als je Market Enabler installeert, kan je dat omzeilen en alle apps van de market installeren, zelfs betalende. Weet wel niet of dat met de 2.1 ook gaat.
Oké, dat Market Enabler werkt niet bij mij. Dus dat word even wachten op een aantal apps.

Vind de Legend wel een supervet apparaat trouwens! Kleiner dan ik had verwacht (goed punt imo), en Android OS rockt :)

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:53

d0s

sssst

UTwizard schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:28:
Ik ben al 4 jaar lang Symbian gebruiker en ik ben wel -heel- erg gevallen voor de charmes van de HTC Legend O+

Ik heb op het moment een Nokia N82 welke binnenkort vervangen mag worden. Ik vraag me alleen af of Android wel echt is wat ik zoek, daarom hoop ik dat jullie me een aantal antwoorden kunnen geven:
- Hoe is de mogelijkheid van het verbinden naar IMAP mailaccounts?

Dat gaat vlekkeloos

- Is het mogelijk een kalender / agenda widget op mijn homescreen te zetten? (Welke ik sync met mijn Google Calendar maar dat zal geen punt zijn vermoed ik)

Jazeker, daarnaast op de market tal van andere widgets te vinden die nog mooier zijn, verder is de hero gewoon gemaakt voor google diensten dus dat syncen gaat allemaal vlekkeloos

- Hoe is de Mp3 speler van Android? Niet voor dagelijks gebruik maar in 'nood' als mijn Sansa Clip er mee ophoudt.

Ik vind hem vrij uitgebreid, maar dit is echt persoonlijk. Ook hiervoor geld weer dat er talloze alternatieven te downloaden zijn in de market.

- Hoe gaat het browsen en hoe is het bookmarkbeheer hierbinnen?

Perfect, zelfs widgets met favoriete bookmarks etc. Verder ook hier weer genoeg andere browsers te installeren. Volgens reviews komt de standaard browser in de buurt van die van de Iphone.

- Hoe zit het met navigatie? Werkt dit nog een beetje op een relatief klein scherm zoals die van de Legend?

Ik heb autopilot en sygic mobile maps geprobeerd, het scherm is hier absoluut niet te klein voor en de fix heb ik binnen 5 seconden (dit was op mijn oude touch pro wel anders).

Het lijkt me dat dit allemaal wel goed zit, maar ik wil het toch even voor de zekerheid weten omdat dit de dingen zijn waar ik mijn telefoon het meeste voor gebruik of ga gebruiken.

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-03 10:06

nielsvv

100% Afol

Ecker3000 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:54:
Net even met de Legend kunnen spelen bij de Belcompany
Eerste indruk: wat een mooi telefoontje! ligt super in de hand, alles reageert lekker snel
Heb helaas geen internet kunnen gebruiken, dus enkel even de looks en feels kunnen ervaren. Wacht denk ik nog even tot de Desire uit is, volgens Belcompany is deze leverbaar in week 14/15.
Belcompany Belgie? Want kan hem op hun site niet vinden.

Bricklink Store - Steam

• Freekazoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-11-2018

Freekazoid

PSN: FreekVR

Ben vandaag ook blijgemaakt met de Legend, en, als first-time android gebruiker (vorige telefoon was een LG freezephone) hier kort mijn eerste ervaringen:

- Wifi verbinding is inderdaad niet je van het. Moest een paar keer de wifi verbinding helemaal aan/uit zetten voordat ik verbinding kon maken. Waar ik met mn laptop vol bereik had, had ik op de Legend slechts één streepje. Bovendien ben ik één keer verbinding kwijtgeraakt.
- Synchen met Google / Facebook werkt super. Hij importeert automatisch contacten waarmogelijk met mobiel nummer. Hierdoor zat ik wel met een aantal duplicate entries in mijn adresboek (had ook nog contacten op m'n simkaart staan).
- Telefoon is heel erg snappy en heb maar een paar keer op respons moeten wachten
- Had in eerste instantie nogal wat moeite met het onscreen keyboard maar had nog geen ervaring met touchscreen. Gaat intussen al wat beter, maar de knopjes zijn alsnog vrij klein
- Telefoon pakte automatisch alle foto's, video's en muziek die nog op mijn geheugenkaart uit de LG telefoon stonden
- Snap niet helemaal waarom er een aparte Mail en Gmail app zijn. Mijn google account is gesynched en daardoor opent hij mijn gmail automatisch in de Gmail app, terwijjl ik dit liever in de Mail app had gehad, aangezien daar ook andere accounts inzitten.
- Geen locatieondersteuning in HTC Peep voor Twitter, klein minpuntje maar toch jammer :)
Toetsenbord is een kwestie van andere alternatieven proberen, zoals Bettery Keyboard en / of Smart
Keyboard PRO! Mail is een kwestie van je Gmailaccountinstellingen invoeren in de 'Mail' applicatie en klaar!

Tevens wil ik weleens reallife foto's zien van dit toestel...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-03 14:16

Vmu

Rotatate

Ik heb de backup apps van mijn milestone teruggezet (Mybackuppro) maar gek genoeg zijn sommige apps niet in de market terug te vinden als ik ze wil upgraden met aTrackDog.
Deze zie ik nu helemaal niet in de market:
Barcode Scanner
Shopper
Waze

En van deze de laatste versies niet
Google Maps 4.2.0, ik heb 4.0.0
GPS Status 3.03, ik heb 3.04

Het zal wel te maken hebben met dat ik nu een NL toestel heb maar raar is het wel.
Kunnen jullie die bovenste 3 downloaden?

edit: ik zie dat het inderdaad per regio gaat en dat het voorheen met market enabler opgelost werd. Had ik met mijn Milestone geen last van. Jammer, komt vast wel een keer goed.

[Voor 15% gewijzigd door Vmu op 11-03-2010 15:56]

Vmu

• Roodey
Twidroid enzo zijn toch wel gewoon te downloaden uit de Market?
Jammer dat wifi niet zo goed werkt bij sommige gebruikers! :(

[Voor 9% gewijzigd door Roodey op 11-03-2010 16:07]

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:36
Roodey schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:07:
Twidroid enzo zijn toch wel gewoon te downloaden uit de Market?
Jammer dat wifi niet zo goed werkt bij sommige gebruikers! :(
Vind ik ook. Is dit iets wat nog kan verbeteren met een of andere update of zit ik nu fout?

• Freekazoid

Freekazoid

CLB schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:32:
Toetsenbord is een kwestie van andere alternatieven proberen, zoals Bettery Keyboard en / of Smart
Keyboard PRO! Mail is een kwestie van je Gmailaccountinstellingen invoeren in de 'Mail' applicatie en klaar!

Tevens wil ik weleens reallife foto's zien van dit toestel...
Niet echt kwaliteitje, maar vooruit:
http://www.flickr.com/photos/48282159@N05/4425067606

Heb de optie gevonden om accounts te linken (dus phone + gmail + facebook) toch jammer dat Hyves en LinkedIn hier ontbreken bij het synch gedeelte. Mail heb ik nu ook opgelost door bij de synch opties voor mijn Google account 'gmail' uit te zetten. Daardoor syncht hij nu maar één mail applicatie en niet twee.

• Roodey
botech schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:14:
[...]

Vind ik ook. Is dit iets wat nog kan verbeteren met een of andere update of zit ik nu fout?
zeker nu ik steeds vaker internet op m'n mobiel.
eindelijk mobiel internet. als ik dan thuis op wifi kan scheelt dat aanzienlijk in de snelheid!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

Kan het dat de wifi te lijden heeft onder de alu behuizing?
Voor gsm ontvangst hebben ze dit opgelost door de antenne te integreren in het accu klepje, maar ik weet niet hoe dit voor de wifi antenne gedaan is.

• Klont_44
Ik snap de ophef over de Wifi niet zo erg.
Het klopt indd dat niet alle streepjes opgelicht zijn, maar hebben jullie ook een speedtest gedaan?

Mijn laptop download hier met 9,5 mbps, en mijn Legend met 8,5.
Laptop upload met 8,5 mbps, en de Legend met 4,5.

Lijkt me prima zo.

[Voor 2% gewijzigd door Klont_44 op 11-03-2010 16:32. Reden: typfout]

• botech
Klont_44 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:32:
Ik snap de ophef over de Wifi niet zo erg.
Het klopt indd dat niet alle streepjes opgelicht zijn, maar hebben jullie ook een speedtest gedaan?
Uhh, nee. Ik heb nog geen Legend ;)
Mijn laptop download hier met 9,5 mbps, en mijn Legend met 8,5.
Laptop upload met 8,5 mbps, en de Legend met 4,5.

Lijkt me prima zo.
Dus als ik het goed begrijp werkt de wifi wel goed?

• Klont_44
botech schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:37:
[...]

Uhh, nee. Ik heb nog geen Legend ;)

[...]

Dus als ik het goed begrijp werkt de wifi wel goed?
Bij mij wel, heb zojuist nog wat andere testsites geprobeerd, en de download van de Legend is bijna gelijk aan die van mijn laptop. Upload ligt iets later, maar dat kan me niet erg boeien.

Wifi geeft bij dit alles 1 of 2 (van de 4) streepjes aan
Zelfs met 2 muren tussen de router en telefoon werkt het gewoon zoals het hoort.

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Misschien een HELE domme vraag, maar hoe sluit je normaal een applicatie af?
Ik zit ermee te spelen en zie nu via de Astro File Manager (gratis) dat ik echt eindeloos veel dingen open heb staan... ik gebruik nu elke keer de home toets of het pijltje, bij gebrek van een exit knop.
Daarnaast al staan ze open, hoe kan je dan swappen tussen die applicaties?

Overigens mooi toestel, eindeloos veel mogelijkheden. Mijn eerste touchscreen en heb er totaal geen problemen mee. Werkt erg intuitief in tegenstelling wat ik had getest op oudere Win Mobile telefoons en apple ipod's.

[Voor 23% gewijzigd door n00bs op 11-03-2010 17:05]

• Roodey
n00bs schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:52:
Misschien een HELE domme vraag, maar hoe sluit je normaal een applicatie af?
Ik zit ermee te spelen en zie nu via de Astro File Manager (gratis) dat ik echt eindeloos veel dingen open heb staan... ik gebruik nu elke keer de home toets of het pijltje, bij gebrek van een exit knop.
Daarnaast al staan ze open, hoe kan je dan swappen tussen die applicaties?

Overigens mooi toestel, eindeloos veel mogelijkheden. Mijn eerste touchscreen en heb er totaal geen problemen mee. Werkt erg intuitief in tegenstelling wat ik had getest op oudere Win Mobile telefoons en apple ipod's.
Taskmanager.

• Anoniem: 69767
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
swappen tussen apps kan door de home button lang ingedrukt te houden. (tenzij dat veranderd is in Sense).

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-03 19:49
Ik heb hem ook binnen! _/-\o_
Zie in het instellingen menu ook de optie toegankelijkheid staan alleen krijg ik die nie geactiveerd.
Iemand een idee?

DaveD

• Niet online
DaveD1109 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:53:
Ik heb hem ook binnen! _/-\o_
Zie in het instellingen menu ook de optie toegankelijkheid staan alleen krijg ik die nie geactiveerd.
Iemand een idee?
Zal wel accesibility zijn. Dat lijkt me enkel voor de default Android UI relevant. Jij draait de Sense UI. Dus voor wijzigingen in de UI zal Sense z'n eigen settings wel ergens hebben.

• Ecker3000
  • Laatst online: 09:57
nielsvv schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:20:
[...]

Belcompany Belgie? Want kan hem op hun site niet vinden.
Nee, Nederland. Heb trouwens wel het idee dat sommige winkels en providers de website niet echt up to date houden wat betreft nieuwe releases.

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-01 21:11
Goede middag allen...

Na een dag HTC Legend kan ik het volgende zeggen;

De buildquality is super...het is echt geweldig in elkaar gezet.
Android loopt als een zonnetje...maar 1 crash heb ik al gehad
De batterij is precies 24 uur meegegaan...dat valt toch een beetje tegen
Het is opvallend dat bij het vasthouden van de telefoon de ontvangst op 3G toch terug loopt
(hmhm Nexus One...)

Verder nog te vroeg voor definitieve uitspraken...maar ik dacht ik laat het jullie even weten.

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-03 17:32
Mss niet het juiste topic, maar iemand al gelukt om live wallpapers op de Legend te krijgen?

• DaveD1109
Anoniem: 69767 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:55:
[...]

Zal wel accesibility zijn. Dat lijkt me enkel voor de default Android UI relevant. Jij draait de Sense UI. Dus voor wijzigingen in de UI zal Sense z'n eigen settings wel ergens hebben.
Lijkt me niet. Het zou denk toch moeten kunnen anders hadden ze het van htc er wel uit gehaald

DaveD

Ik draai hier Android 2.0.1 als default Android UI (Motorola Milestone) en die optie is ook uitgefade, dus ja..

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
caoim schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:12:
Mss niet het juiste topic, maar iemand al gelukt om live wallpapers op de Legend te krijgen?
Ondersteunt Sense dat uberhaubt?

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Blijf problemen hebben dat veel apps niet afgesloten kunnen worden. Snap wel dat je via de Home toets tussen apps kan switchen, maar als er 3 games openstaan, wordt het verdomd traag ;)

• cxavier
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-03 13:21
RoD schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:06:
[...]

Ondersteunt Sense dat uberhaubt?
Ja, hier een filmpje van de desire:
http://www.youtube.com/watch?v=De9nRePAa8o

[Voor 7% gewijzigd door cxavier op 11-03-2010 19:36]

Knight who says 你

• Niet online
n00bs schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:32:
Blijf problemen hebben dat veel apps niet afgesloten kunnen worden. Snap wel dat je via de Home toets tussen apps kan switchen, maar als er 3 games openstaan, wordt het verdomd traag ;)
In de meeste games zit toch een exit/quit optie?

• Brutes
  • Laatst online: 01-10-2022
n00bs schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:32:
Je kunt toch gewoon een task manager/killer gebruiken?

• RoD
  • Niet online

RoD

Nice! :)

Ik weet wel dat het per toestel kan verschillen. Zo kreeg de Droid volgens mij ook geen live wallpapers. Kan iets met de processorkracht te maken hebben.

• Freekazoid

Freekazoid

Heeft iemand toevallig Layar geinstalleerd op zijn Legend? Ik heb gezocht maar kon hem niet vinden in de Market :S

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

kavish schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:39:
[...]

Je kunt toch gewoon een task manager/killer gebruiken?
ja dat doe ik nu ook, maar verdomde onhandig, om elke keer alles te killen |:(

Nu ook nog op zoek naar 1 widget, die GPS, BT, WIFI kan enablen en disablen.

[Voor 13% gewijzigd door n00bs op 11-03-2010 20:09]

• Vmu

Vmu

Rotatate

Freekazoid schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:49:
Heeft iemand toevallig Layar geinstalleerd op zijn Legend? Ik heb gezocht maar kon hem niet vinden in de Market :S
Dat heb ik wel geprobeerd vanuit mijn backup maar dat lukt niet.
"Application not installed"

Vmu

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-03 22:30
Roodey schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:07:
hoe zit het met html mail?
bijv. nieuwsbrief van Dell
Ik wil best voor je kijken, maar weet niet precies wat html-mail is :D Is de nieuwbrief van bol.com dat ook? want die kan ik vanuit gmail gewoon weergeven.
Weet er iemand trouwens hoe je in de andere mailapplicatie voor bijvoorbeeld hotmail verder terug kan kijken dan 15 mailtjes?? dat lukt bij mij niet :D

Ik heb op dit moment gewoon al die widgets op homescreen gezet (staan onder instellingen), dan kan je ze afzonderlijk uitzetten... Als je ze allemaal tegelijk wil uitzetten kan je die vliegtuigmodus erop zetten...

[Voor 29% gewijzigd door luappul op 11-03-2010 20:34]

• Sum|IA
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-09-2010
Anoniem: 342458 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 09:35:
[...]

Kun je ons misschien daar over blijven informeren de komende dagen? Ik ben erg benieuwd wat jij er van vind :)
nou, nu ik advanced task killer gebruik om steeds alle apps af te sluiten lukt het aardig. Ik heb de hele dag (tot half acht) gered met 60% batterij.
Ik vind het wel een beetje omslachtig om dit steeds te moeten doen.

Als ik mn telefoon reboot dan lijkt het alsof de widgets mail en calender helemaal de kluts kwijt zijn. Heeft iemand anders dit ook gemerkt?

Hoe kan ik apps trouwens verbieden om automatisch op te starten?

Om files te verminderen zijn vrachtwagenchauffeurs vanaf heden verplicht om te carpoolen

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-03 21:29

Arfman

Drome!

Net even de Legend in de handen gehad bij de lokale BelCompany. Erg stevig toestel, voelt heel goed aan, paar keer heen en weer geswiped, ging supersoepeltjes. Echt heel mooi. Baal er bijna van dat ik een BlackBerry van de baas heb, anders zocht ik me ook een mooi Android toestel uit ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-03 22:32

Sorbo

Uw hulp in huis!

luappul schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 20:31:
[...]

Ik wil best voor je kijken, maar weet niet precies wat html-mail is :D Is de nieuwbrief van bol.com dat ook? want die kan ik vanuit gmail gewoon weergeven.
Weet er iemand trouwens hoe je in de andere mailapplicatie voor bijvoorbeeld hotmail verder terug kan kijken dan 15 mailtjes?? dat lukt bij mij niet :D

[...]

Ik heb op dit moment gewoon al die widgets op homescreen gezet (staan onder instellingen), dan kan je ze afzonderlijk uitzetten... Als je ze allemaal tegelijk wil uitzetten kan je die vliegtuigmodus erop zetten...
Ja, de mail van Bol.com is ook HTML ja. Alles waar je enige vorm van opmaak/plaatjes in ziet is al gauw HTML. ;)

Ontopic: Wat een bloedgeil toestel zeg. Ik zit er nog aan te denken om een android tablet te kopen (wil graag spelen met android), maar dit is ook een leuke optie.

Is er toevallig een Arnhemmer die een demotoestel heeft gespot in een van de vele telecomwinkels die Arnhem rijk is? :D

• Brutes
n00bs schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 20:02:
[...]

Probeer is de Android Widget "Energiebeheer", precies wat jij zoekt. ;)

En als task killer raad ik je Advanced Task Killer aan.
Die komt dan boven in de status balk te staan. Persoonlijk vind ik hem reuze handig!

[Voor 16% gewijzigd door Brutes op 11-03-2010 21:25]

• luappul
Ik dacht vanmiddag ook dat ik alles gewoon afsloot als ik op home drukte (gebruik voor het eerst iets anders dan het simpelste van het simpelste op telefoongebied), en vond mijn batterij verdomde hard gaan... Heb nu ook advanced task killer erop gezet en dat werkt idd fantastisch (kon eerst nog meer dan 10 apps killen 8)7 )...

Maar heb dus nog geen idee hoelang een batterij onder normaal gebruik meegaat, al zal dat "normale gebruik" in de komende dagen ook nog niet gaan komen ben ik bang.... :)

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Ik heb een klein probleem met mijn Legend, wanneer ik er geen simkaart in doe, dan geeft de Legend dit ook netjes aan.
Maar wanneer ik mijn simkaart erin doe, dan word er niet gevraagd om de pincode in te voeren, oftewel niets functioneert(bellen etc).
In een andere telefoon functioneert mijn sim wel, iemand enig idee waar dit aan kan liggen (andere simkaarten werken wel in de Legend).

Before me there were many, after me there will be none

• Brutes
Jay-K schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 21:36:
Ik heb een klein probleem met mijn Legend, wanneer ik er geen simkaart in doe, dan geeft de Legend dit ook netjes aan.
Maar wanneer ik mijn simkaart erin doe, dan word er niet gevraagd om de pincode in te voeren, oftewel niets functioneert(bellen etc).
In een andere telefoon functioneert mijn sim wel, iemand enig idee waar dit aan kan liggen (andere simkaarten werken wel in de Legend).
Je moet je pincode wel instellen. BIj mijn Hero gaat dit via Instellingen->Beveiliging->Sim-kaartvergrendeling instellen. ;)

Anoniem: 342458

Sum schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 21:15:
[...]

nou, nu ik advanced task killer gebruik om steeds alle apps af te sluiten lukt het aardig. Ik heb de hele dag (tot half acht) gered met 60% batterij.
Ik vind het wel een beetje omslachtig om dit steeds te moeten doen.

Als ik mn telefoon reboot dan lijkt het alsof de widgets mail en calender helemaal de kluts kwijt zijn. Heeft iemand anders dit ook gemerkt?

Hoe kan ik apps trouwens verbieden om automatisch op te starten?
Je vind het omslachtig om apps af te sluiten via een task killer? Of begrijp ik je niet goed? Je zou toch verwachten (yeah I know..), dat een goede app een exit/quit optie heeft.

Wat gebeurt er al de mail en calendar widget de kluts kwijt zijn?

Keep us posted! :>

• M a r c o
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

Jay-K schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 21:36:
Is het misschien al een oude simkaart???
Kan zijn dat die niet compatibel is met de legend en dat je een nieuwe moet aanvragen.

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

M a r c o schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 21:52:
[...]

Is het misschien al een oude simkaart???
Kan zijn dat die niet compatibel is met de legend en dat je een nieuwe moet aanvragen.
De sim kaart is een jaar of 8 oud ondertussen, heeft toch altijd gewerkt in mijn voorgaande telefoons. Heb al een nieuwe aangevraagd en ga ondertussen nog een beetje verder kloten.

Before me there were many, after me there will be none

• M a r c o
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

ik weet toevallig dat mijn neef vorig jaar voor een HTC ook een nieuwere sim kaart nodig had in ieder geval.

• atacama
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-03 11:31
kavish schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 21:24:
[...]

ik heb ook mijn legend net binnen, die naam energiebeheer vind hij niet in mijn store.. heeft het toevallig een andere naam??? kan nog niet iets vinden wat voldoet aan de beschrijving die je geeft.

Vind het wel heel handig als er een proggie is voor energie beheer, net als de task killer ideaal is...

-= Its dry in the dessert =- So what??

• majoh
  • Registratie: September 2001
Nou zit lekker te spelen met de Legend, en kom nu twee probleempjes tegen.

1. Als ik op "Meer HTC-widgets verkrijgen" klik, kan ie niets vinden, werkt dit nog niet in NL?
2. De agenda widget van HTC met maandoverzicht begint op zondag, terwijl ik in de agenda app zelf het op maandag heb staan, is dit aan te passen?

Verder nog lekker aan t spelen met de telefoon, blijft leuk :)
atacama schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 22:10:
[...]

ik heb ook mijn legend net binnen, die naam energiebeheer vind hij niet in mijn store.. heeft het toevallig een andere naam??? kan nog niet iets vinden wat voldoet aan de beschrijving die je geeft.

Vind het wel heel handig als er een proggie is voor energie beheer, net als de task killer ideaal is...
Deze staat gewoon standaard in je telefoon, hoef je niet uit de market te halen.

Anoniem: 202702

Freekazoid schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:49:
Layar is ook voor mij onvindbaar....wie heeft een idee??

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

kavish schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 21:24:
[...]

En als task killer raad ik je Advanced Task Killer aan.
Die komt dan boven in de status balk te staan. Persoonlijk vind ik hem reuze handig!
Thanks for the tip!
Kan hem helaas niet vinden ;) ook niet op androlib

• Giablo
  • Laatst online: 08:48
Hoe is het gamen op het toestel? Iemand al een zwaar 3d spel geprobeerd? Ben benieuwd hoe de Legend dat doet mijn z'n "verouderde" gpu (heeft ie toch :O)?

• Freekazoid

Freekazoid

n00bs schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 22:33:
[...]

Thanks for the tip!
Kan hem helaas niet vinden ;) ook niet op androlib
Bij mij stond hij standaard tussen de widgets, is een HTC widget... weet niet meer hoe dit heet, maar mn telefoon staat sowiezo op Engels.

Edit: Ook een mailtje gestuurd naar layar over het ontbreken van de app in de Android Market op de Legend. Zal posten als ik meer weet.

[Voor 17% gewijzigd door Freekazoid op 11-03-2010 23:39]

• M a r c o
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

Freekazoid schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 23:32:
[...]
Edit: Ook een mailtje gestuurd naar layar over het ontbreken van de app in de Android Market op de Legend. Zal posten als ik meer weet.
dit staat wel op hun website
I can’t find Layar in the Android Market or Appstore
Try using “reality browser” instead of “layar” to search your market or store. Still no luck? Make sure you have a Layar capable device or contact support@layar.com

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-03 08:58
hoi,

ik weet niet of deze vraag hier moet, of dat een andere topic geschikter is.

ik heb sinds gisteren een legend, mijn provider is scarlet 3g (belgie), bellen en sms'en is in orde maar de dataconnectie nog niet.

nav de gegevens op de scarletwebsite heb ik een nieuw toegangspunt aangemaakt

Instellingen voor 3G datadiensten (edge, gprs & wap).
APN: internet.bmbpartner.be
Gebruikersnaam (username): laat u blanco, u hoeft niets in te voeren.
Wachtwoord (password): laat u blanco, u hoeft niets in te voeren
Uitgaande mailserver (SMTP): mail.bmbpartner.be

naam: scarlet
apn: internet.bmbpartner.be

en de rest standaard gelaten.

ik heb ook data roaming aangevinkt, maar op een of andere manier wil hij toch niet op het datanetwerk.

iemand een idee?

[Voor 21% gewijzigd door -SafaN- op 12-03-2010 07:39]

• Elp
  • Laatst online: 05-03 11:44
Ik heb gisteren de Legend gekocht, ik ben er tot nu toe erg tevreden over. Toestel voelt erg stevig aan, ziet er allemaal keurig netjes afgewerkt uit.

De batterij is niet geweldig, maar ik heb um gisteren natuurlijk wel heel veel gebruikt. Even afwachten.

Ik las dat meerdere mensen problemen hebben met wifi, daar heb ik zelf geen last van. Het ontvangst signaal heeft 1 streepje, maar hij doet het wel gewoon zonder drops. Verbinden ging ook probleemloos.

GPS doet het perfect, bij mn vorige telefoon (touch pro) moest ie eerst 3-5 minuten zoeken naar een signaal, deze deed het binnenshuis (de eerste keer gps aan) binnen 10 seconden, ik kon het bijna niet geloven.

Het enige probleem waar ik nu tegen aanloop is de contacts widget (of app). De widget haalt soms willekeurig een contactpersoon weg uit het lijstje met favorieten, of de contactpersoon verdwijnt gewoon helemaal. Telefoonnummers verdwijnen ook regelmatig zonder reden. Ook heb ik contacts die ik WEL met de "Contacts zoeken" app kan vinden, maar dan weer niet in de contacts app staan en ze kunnen ook niet toegevoegd worden aan de favorieten.
Wellicht dat dit komt doordat de telefoon al mn contactpersonen synced met gmail en facebook of ik snap android nog niet helemaal.

• Vmu

Vmu

Rotatate

Bij mijn toestel is de helderheid van het scherm gaan fluctueren.
Als ik goed kijk zie ik het scherm steeds een beetje minder helder worden en dan weer feller. Dat gebeurt een paar keer per seconde, zowel in automatische helderheid als in andere standen. Soms valt het meer op dan anders. Ik zie het ook op het lock screen.
Ik heb al herstart en daarna met advanced task killer alles gekilled om te kijken of het dan weg is maar dat is niet zo.
Iemand die dit ook heeft?

Vmu

• RoD
  • Niet online

RoD

• QplQyer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-05-2022
Is er al iemand die de multi-touch correctheid eens heeft getest op de Legend? Want blijkbaar is die bij de Nexus One niet altijd zo denderend: http://phandroid.com/2010...ti-touch-severely-flawed/ en aangezien die ook door HTC is gebouwd, zou het wel handig zijn om te weten of dit bij de Legend ook zo is.

Anoniem: 342458

wat vinden van de review door T.net? Special dat de chipset snel verouderd, wat zijn jullie gedachten hier over?

• DaveD1109
Bij mij maakt de home button een hard klik geluid. Hebben meer mensen dat?

DaveD

• M a r c o
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

Elp schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 07:59:
GPS doet het perfect, bij mn vorige telefoon (touch pro) moest ie eerst 3-5 minuten zoeken naar een signaal, deze deed het binnenshuis (de eerste keer gps aan) binnen 10 seconden, ik kon het bijna niet geloven.
zal dan toch wel niet een echte cold-fix geweest zijn.
Dit zegt de tweakers.net review
Het verkrijgen van een gps-fix verliep op de Legend in elk geval wel rap. De eerste cold fix werd in ongeveer anderhalve minuut gemaakt. Daaropvolgende warm fixes kostten ongeveer tien seconden.

• botech
Het volgende heb ik ook al in verschillende reviews gelezen:
Oncomfortabel bellen door scherpe randen bovenzijde
Klopt dit, of valt het wel mee?

• mregeling
  • Laatst online: 19-03 11:55
ik merk niks van scherpe randen hoor !
toestel is zeer netjes afgewerkt en voel geen randen o.i.d

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:03
Iemand toevallig al iets van een autohouder voor de Legend tegengekomen...of zou wellicht een autohouder voor de Hero zelfs geschikt zijn?

• luappul
DaveD1109 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:42:
Bij mij maakt de home button een hard klik geluid. Hebben meer mensen dat?
Bij mij maakt de homebutton geen hardere klik dan de andere knoppen, en ik ervaar ze geen van allen als een hard klikgeluid....

Weet er iemand hoe je je mail kan bekijken in andere mappen dan de inbox?? Bij mij wordt mail automatisch in andere mappen geplaatst als ik binnenkrijg, en het lukt me niet deze te openen vanaf mijn telefoon... wel lastig als je alleen je inbox kan checken, en geen gesorteerde mail kan bekijken...

• Vmu

Vmu

Rotatate

luappul schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:18:
[...]
Weet er iemand hoe je je mail kan bekijken in andere mappen dan de inbox?? Bij mij wordt mail automatisch in andere mappen geplaatst als ik binnenkrijg, en het lukt me niet deze te openen vanaf mijn telefoon... wel lastig als je alleen je inbox kan checken, en geen gesorteerde mail kan bekijken...
Probeer het eens met het IMAP protocol ipv POP.

[Voor 12% gewijzigd door Vmu op 12-03-2010 10:36]

Vmu

• DaveD1109
luappul schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:18:
[...]

Bij mij maakt de homebutton geen hardere klik dan de andere knoppen, en ik ervaar ze geen van allen als een hard klikgeluid....

Dan ga ik even terug met mijn toestel

DaveD

• tharonald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12-2021
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om je adresboek en agenda met outlook en gmail kunt synchroniseren? Ik heb wel wat geprobeerd met import export en dergelijke maar dan krijg ik ze dubbel.

Verder erg tevreden over mijn toestel. Ik krijg alleen mijn parrot carkit nog niet aan de praat. De koppeling ging goed maar ik kan niet bellen ermee. Iemand al ervaringen met bluetooth carkits?? Ik ga eerst eens de firmware van de parrot updaten en laat weten of hij het dan wel goed doet!!

• Freekazoid

Freekazoid

Even een updatje over het Layar verhaal:
Hi Freek,

At the moment we don't know why it's not possible to download Layar on htc. Though we are working hard on solving the problem and will get back to you as soon as we have a solution.
Blijkbaar werkt het dus ook niet op andere HTC's? Kan iemand dat bevestigen?

• Niet online
Freekazoid schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:25:
Even een updatje over het Layar verhaal:

[...]

Blijkbaar werkt het dus ook niet op andere HTC's? Kan iemand dat bevestigen?
http://layar.com/download/supported-devices/

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Staat helaas niet in de market.

Overigens mensen die ook de SMS applicatie zo butt vinden? Kan zeker dit als vervanger aanraden: http://www.androlib.com/a...andcent-nextsms-jCzz.aspx

Ik snap overigens niet dat mensen er genoegen meenemen dat veel applicaties niet de mogelijkheid hebben normaal af te sluiten, of dat de HTC een normale kill knop heeft voor een openstaande app. Natuurlijk kan je allemaal taskkillers downloaden, maar dan moet je alsnog deze eerst starten en selecteren wat je wel en niet wilt sluiten. Sluit per ongeluk iets verkeerd af en de wekker doet 't niet 8)7

Het rare ook is dat wanneer er apps gekilled zijn, deze nog steeds via de home toets zichtbaar zijn 8)7 dit lijkt mij toch echt een dikke bug.

Voor de rest een vreselijk mooi toestel!

[Voor 10% gewijzigd door n00bs op 12-03-2010 11:56]

Dan zet je de wekker gewoon in de ignore list (in een desbetreffende taskillerapp)

• Freekazoid

Freekazoid

Ja, ik weet dat het normaal wel werkt :P Uit het mailtje kreeg ik de indruk dat het een recent probleem is dat hij niet in de Market voorkomt.

• majoh
n00bs schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:45:
[...]

Staat helaas niet in de market.

Overigens mensen die ook de SMS applicatie zo butt vinden? Kan zeker dit als vervanger aanraden: http://www.androlib.com/a...andcent-nextsms-jCzz.aspx

Ik snap overigens niet dat mensen er genoegen meenemen dat veel applicaties niet de mogelijkheid hebben normaal af te sluiten, of dat de HTC een normale kill knop heeft voor een openstaande app. Natuurlijk kan je allemaal taskkillers downloaden, maar dan moet je alsnog deze eerst starten en selecteren wat je wel en niet wilt sluiten. Sluit per ongeluk iets verkeerd af en de wekker doet 't niet 8)7

Het rare ook is dat wanneer er apps gekilled zijn, deze nog steeds via de home toets zichtbaar zijn 8)7 dit lijkt mij toch echt een dikke bug.

Voor de rest een vreselijk mooi toestel!
Tja dat killen is volgens Android filosofie niet nodig, en als de app goed gemaakt is dan zal het ook niet echt batterij/processor kracht verbruiken, daarom ook geen kill knop.

En dat ie nog zichtbaar is bij de Home knop is ook Android filosofie. Dat zijn namelijk niet de draaiende apps, maar de laatst geopende apps...

• Sum|IA
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-09-2010
Freekazoid schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:00:
[...]

Ja, ik weet dat het normaal wel werkt :P Uit het mailtje kreeg ik de indruk dat het een recent probleem is dat hij niet in de Market voorkomt.
het is overigens met meer applicaties zo. De mobiele hyves app voor android kan ik ook niet terugvinden in de market.

Om files te verminderen zijn vrachtwagenchauffeurs vanaf heden verplicht om te carpoolen

Anoniem: 247470

iemand al een barcode scanner gevonden?
heb al wel de pricewatch scanner :) maar nog niet de bijbehorende zxing scanner..

• majoh
Anoniem: 247470 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:36:
iemand al een barcode scanner gevonden?
heb al wel de pricewatch scanner :) maar nog niet de bijbehorende zxing scanner..
Kan hem niet in de Market vinden, echter wel met een rechtstreekse link: http://zxing.googlecode.com/files/BarcodeScanner3.2.apk

(moet je wel even aanvinken dat je ook apps die niet uit de market komen wilt kunnen installeren.)

Anoniem: 247470

majoh schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:51:
[...]

Kan hem niet in de Market vinden, echter wel met een rechtstreekse link: http://zxing.googlecode.com/files/BarcodeScanner3.2.apk

(moet je wel even aanvinken dat je ook apps die niet uit de market komen wilt kunnen installeren.)
Thnx voor de tip.
Geniaal, hij werkt :)

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Die barcode scanner geupdate, gaat ook super makkelijk dat updaten :) en kan zelfs mn medicijnen ermee scannen en op internet vinden :D

Ik heb nu een aantal apps gevonden die BT, GPS, WIFI, etc kunnen enablen en disablen met 1 click, maar bij geen enkele lijkt de BT en GPS te functioneren op de Legend... Is er trouwens ook een apps om je telefoon cam als webcam te gebruiken via WiFi? deze http://www.androlib.com/a...tlivestreambeta-iqAn.aspx is namelijk niet op de market te vinden, ondanks dat de barcode scanner hem wel herkend.

Merkwaardig trouwens dat meerdere apps aangeven dat er maar iets van 190MB intern geheugen in zou zitten? valt anderen dit ook op bij de Legend?

[Voor 11% gewijzigd door n00bs op 12-03-2010 13:51]

• dafmay
n00bs schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:38:
....
Merkwaardig trouwens dat meerdere apps aangeven dat er maar iets van 190MB intern geheugen in zou zitten? valt anderen dit ook op bij de Legend?
Dat is ongeveer het vrije beschikbare interne (RAM) geheugen bij opstarten van de telefoon. Ben met je eens het klinkt als vrij weinig als je weet dat het totaal 384Mb is. Sense pakt 50Mb, dan blijft er nog zo'n 144Mb over dat door Android in gebruik zou zijn...lijkt mij vrij veel, maar het zal wel. Zelfs WinMo 6.5 pakte niet zo veel geheugen!

[Voor 26% gewijzigd door dafmay op 12-03-2010 13:56]

• M a r c o
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

die 190 mb staat ook vermeld in de tweakers review.

De Hero zou gemiddeld 100 MB vrij hebben, en de legend 190 MB.

• dafmay
M a r c o schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:01:

En dat is ook precies waar ik mijn info vandaan heb...

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

M a r c o schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:01:

lol mn vrije geheugen na een reboot is dus 92MB, 190MB zou mijn totale interne geheugen zijn :|

• dafmay
n00bs schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:08:
[...]
lol mn vrije geheugen na een reboot is dus 92MB, 190MB zou mijn totale interne geheugen zijn :|
Dan heb je zeker een Hero ;)

• luappul
Vmu schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:36:
[...]

Probeer het eens met het IMAP protocol ipv POP.
Dan wordt het hoog tijd mijn hotmailaccount in zijn geheel eruit te gooien want die ondersteunt geen IMAP voor zover ik kan vinden, het lukt me daar iig niet mee.... 8)7

Bedankt iig!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
luappul schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:00:
[...]

Dan wordt het hoog tijd mijn hotmailaccount in zijn geheel eruit te gooien want die ondersteunt geen IMAP voor zover ik kan vinden, het lukt me daar iig niet mee.... 8)7

Bedankt iig!
offtopic:
Als je dan toch bezig bent, vervang meteen je platenspeler met een CD-speler.....

Een gmail-account gaat goed samen met Android ;)

[Voor 8% gewijzigd door Smultie op 12-03-2010 15:10]

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

dafmay schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:10:
[...]

Dan heb je zeker een Hero ;)
Toch echt een Legend body en android 2.1 :p
dus als iemand mij kan zeggen hoe ik 100% zeker kan zijn van mn internal memory?

Ik had overigens ook de eerste dag dat ik iets indrukte met mn powerknop erbij en kreeg een vaag bootscherm te zien met veel opties??

• luappul
SMulTiE schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:01:
[...]

Als je dan toch bezig bent, vervang meteen je platenspeler met een CD-speler.....
Koppige vrienden etc. die daarnaar toe blijven sturen, en voor zover ik weet geen mogelijkheid om automatisch door te laten sturen naar mailadressen die niet van MS zijn (?)... Anders was die al lang buiten gebruik geweest! ;) Gmail wordt er ook op gebruikt, maar is toch handig om die anderen ook gewoon binnen te krijgen...

[Voor 16% gewijzigd door luappul op 12-03-2010 15:15]

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
luappul schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:12:
[...]

Koppige vrienden etc. die daarnaar toe blijven sturen, en voor zover ik weet geen mogelijkheid om automatisch door te laten sturen naar mailadressen die niet van MS zijn (?)... Anders was die al lang buiten gebruik geweest! ;)
Je kunt in gmail instellen dat al je mail van hotmail elk uur ofzo opgehaald wordt.

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-03 11:36

steffex

Dev nerd

majoh schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:51:
[...]

bedankt voor de geweldige tip! :) Ook ik kon onmogelijk de barcode scanner vinden in de market.

Freelance developer - Gadget freak - Motorrijder

Pagina: 1 ... 4 ... 59 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden, bestellingen, prijzen en dergelijke zaken worden verwijderd. Dit topic is alleen om het toestel te bespreken en geen dumptopic voor van alles en nog wat.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee