• tharonald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12-2021
n00bs schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 08:55:
Iemand nu al reserve accu's binnen van Ebay oid?
Ja ik heb deze besteld en na lange tijd binnen. Maar de accu's zijn gelijkwaardig aan de geleverde accu's. Met normaal gebruik ga ik precies een dag mee. Met intensief gebruik dan moet ik hem rond 1900 nog even in de lader gooien |:(

Achja, 12euro voor 2 accu's is het proberen waard. Mijn moeder heeft dezelfde legend gekocht maar die gebruikt bijna geen wifi gps of andere applicaties en die gaat 3 dagen mee......

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-11 15:43

n00bs

Het is weer Zomer!

tharonald schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 10:56:
[...]

Ja ik heb deze besteld en na lange tijd binnen. Maar de accu's zijn gelijkwaardig aan de geleverde accu's. Met normaal gebruik ga ik precies een dag mee. Met intensief gebruik dan moet ik hem rond 1900 nog even in de lader gooien |:(

Achja, 12euro voor 2 accu's is het proberen waard. Mijn moeder heeft dezelfde legend gekocht maar die gebruikt bijna geen wifi gps of andere applicaties en die gaat 3 dagen mee......
Is de duur met intensief gebruik nu even lang als de originele accu? en de lader is gewoon voor ons stopcontact geschikt?

• SlagerBlom
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09-2015
majoh schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 00:07:
Ik heb sinds kort een probleem, en kan niet echt vinden in dit topic of het al bij iemand anders eerder is voorgekomen, ook op Google geen hits... Het gaat om het volgende: als ik mijn Legend via een USB kabel aan een PC hang, dan krijg ik op mijn Legend geen notificatie, en dus ook niet de mogelijkheid om in te stellen wat ik wil doen (Diskdrive / Laden / HTC Sync / Tether). Behoorlijk irritant, want kan dus niet via mijn PC bij mijn SD kaart.

Ik heb het op verschillende PC's geprobeerd, maar het werkt nergens. Iemand een idee?
Ja, had er ook last van. Er staat ergens een htcmapje, hier in user/appdata/local/htcsync, dat wordt gebruikt bij synchronisatie. Als je dat verwijdert maakt hij weer een nieuwe aan en was het probleem bij mij opgelost.

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-10 18:25
Als je bij een onafhankelijke site een Legend besteld icm een Vodafone abonnement, is de telefoon dan ook Vodafone-branded?

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Lee245 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 11:47:
Als je bij een onafhankelijke site een Legend besteld icm een Vodafone abonnement, is de telefoon dan ook Vodafone-branded?
nope en anders moet het erbij staan. Ik heb hem van gsmweb unbranded.

• Lee245
  • Laatst online: 29-10 18:25
n00bs schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 12:17:
[...]

Ok, thanks ;)

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:02
n00bs schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 12:17:
[...]

Idd, heb m bij belcompany weg, en idd unbranded.

Nu ik hem een paar dagen heb geef ik even een korte indruk:
Bediening = fantastisch, lekker snel etc.
Netwerkbereik = minder goed dan mijn Nokia N82
GPS werkt awesome
gadgets etc is mooi
Batterijduur valt me tegen, als hem 's ochtends van de stroom haal, naar school ga enzo, mag ik hem rond een uur of 9 's avonds wel weer opladen. Hierbij staat eigenlijk alleen de standaard gegevensverbinding aan, en soms wlan
Verder een leuk hoesje van €10 gekocht vandaag, zodat er niet teveel beschadigingen gaan optreden :).

//edit
Ik kreeg net een bericht in mij dm box van iemand die vroeg naar mijn telefoonhoes.

het is een Valenta Pocket Luxe. (maat 1 of 2 waarschijnlijk)

Pics en filmje staan op mijn flickr:
http://www.flickr.com/pho...8/sets/72157624077833177/

Vind het nml een beetje asociaal om foto's in deze post te plaatsen De link gaat naar de set toe waar de specifieke foto's en filmpje staan.
Foto\s en filmpje zijn gemaakt met een spotgoedkope camera. Sorry voor de kwaliteit die er niet is :/

[ Voor 30% gewijzigd door GAIAjohan op 04-06-2010 16:13 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-10 08:22
Tja 3G de hele dag aan dat kost veel stroom. Als je bv juicedefender gebruikt en de verbinding eens in de 15 min aan laat gaan dan gaat mijn accu makkelijk 24h mee. Juist de accu ben ik heel tevreden over. Mijn TD die moest ik echt snel opladen zelfs bij een beetje muziek luisteren en af en toe mail checken.

Weet iemand trouwens of het ook mogelijk is om muziek en foto's alleen op bepaalde locaties te laten scannen? De muziek app heeft bv nu ook alle stemmen van de gps software erin gezet en als ik foto's wil kijken krijg ik ook 2 mappen met lelijke icoontjes erin.

[ Voor 30% gewijzigd door t_o_c op 04-06-2010 21:45 ]

Artiest voorheen bekend als b3n666

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Nou mijn HTC is al een paar maal gevallen op de tegels en eigenlijk geen problemen voor het toestel op een mini deukje na...

Gisteren echter reed ik van werk naar huis op mijn scooter 40-45 en viel mn telefoon uit mn vest bij een drempel in de weg, hij vloog dus aardig door de lucht en stuiterde hard op de straat......... klepje eraf, accu eruit.

Ik dacht..... die is kapot. Pak hem op, zet hem in elkaar, doe hem aan en voila :D display niks aan de hand, alleen wat krasjes en een deukje op het alu en krasjes op het rubber. Dus het toestel is wel degelijk enorm sterk!!!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
n00bs schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 10:57:
Gisteren echter reed ik van werk naar huis op mijn scooter 40-45 en viel mn telefoon uit mn vest bij een drempel in de weg, hij vloog dus aardig door de lucht en stuiterde hard op de straat......... klepje eraf, accu eruit.
:o
Dan heb je denk ik veel geluk gehad, want als hij net op een verkeerde manier terecht komt krijg je dit.
http://gathering.tweakers...message/33889175#33889175

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

M a r c o schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 11:21:
[...]

:o
Dan heb je denk ik veel geluk gehad, want als hij net op een verkeerde manier terecht komt krijg je dit.
http://gathering.tweakers...message/33889175#33889175
ja daar twijfel ik dus nu helemaal sterk aan :D
denk dat die op de A4 uit de auto is gevlogen ;)

• Mathieuh
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-09-2023
ik las hier over de update en mijn unbranded htc legend staat al zo een 10 minuten op hetzelfde schermpje waarbij ik alleen een lege laadbalk zie waar witte streepjes doorheen bewegen en een plaatje van 3 groene pijltjes en een klein sdkaartje met twee pijltjes. ik heb hem nu even aan de kant gelegd maar hoop dat hij zo meteen wel verder gaat. Ik kan de update niet stoppen neem ik aan?

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Mathieuh schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 11:45:
ik las hier over de update en mijn unbranded htc legend staat al zo een 10 minuten op hetzelfde schermpje waarbij ik alleen een lege laadbalk zie waar witte streepjes doorheen bewegen en een plaatje van 3 groene pijltjes en een klein sdkaartje met twee pijltjes. ik heb hem nu even aan de kant gelegd maar hoop dat hij zo meteen wel verder gaat. Ik kan de update niet stoppen neem ik aan?
Mijn update duurde idd ook erg lang. Geen 10 minuten...
Update werd eerst gedownload, toen install via een auto reboot. Dan kreeg je een scherm mbt updating (zwart scherm met groen weet niet meer exact), daarna een paar minuten naar het HTC opstartscherm zitten staren.

• Mathieuh
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-09-2023
Ik heb zojuist met HTC gebeld en het volgende gedaan:
batterij eruit, batterij erin. Vervolgens de volume-lager toets ingedrukt gehouden en ondertussen 1 keer op de aan/uit knop gedrukt, daarna nog steeds de volume-lager toets ingedrukt gehouden en toen kreeg ik het gewone opstartscherm tevoorschijn, die bleef heel lang staan en toen kon ik ineens mijn pincode intoetsen en daarna stond er:
Gefeliciteerd! de telefoon is succesvol geupdate naar softwareversie 1.31.405.5 en al mijn instellingen waren bewaard gebleven, mooizo dus.

• t_o_c
Hmm bij mij wil die die update helemaal niet downloaden.

Ik heb 405.4 en als ik controleer op updates zegt de titels geen updates beschikbaar maar in het tekstveld staat er zijn updates beschikbaar voor de telefoon maar als ik OK klik dan gebeurt er veder niks.

Iemand enig idee hoe dat te fixen is?

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03:22
t_o_c schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 14:29:
Hmm bij mij wil die die update helemaal niet downloaden.

Ik heb 405.4 en als ik controleer op updates zegt de titels geen updates beschikbaar maar in het tekstveld staat er zijn updates beschikbaar voor de telefoon maar als ik OK klik dan gebeurt er veder niks.

Iemand enig idee hoe dat te fixen is?
Heb je je wifi aanstaan? Via 3G wil ie namelijk niet.

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Is dat ook niet gewoon een vertaalfout. Wanneer er geen updates zijn krijg je ook zo'n dubbele melding. Iets als: Er zijn updates beschikbaar voor u telefoon - uw telefoon is up-to-date

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Verwijderd

Het is nu:

Uw telefoon is up to date. Er zijn geen updates beschikbaar op de telefoon.

Nu is het nog steeds niet goed en zou het moeten zijn:

Uw telefoon is up to date. Er zijn nu geen updates beschikbaar voor uw telefoon.

Maar goed, ik merk alleen een paar kleine wijzigingen en het lijkt erop dat de batterij langer meegaat.
Nu maar wachten op FroYo 2.2. :P

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-11 22:05

jacobras

Developer

Zo, lees al een tijdje hier en daar positieve berichten over de HTC Legend. Vandaag even bij de Phone House met een Legend mogen spelen, maandag ga ik er een halen. :) Is tevens mijn eerste smartphone waarbij ik een internet abonnement neem :).

Heb nu een 2,5 jaar oude HTC Touch, waarvan het scherm echt af is: het touchscreen reageert niet meer lekker op bepaalde plekken. Had er wel een hoesje bij, wil dus ook bij mijn Legend een beschermingshoesje. Ik las hierboven over de Valenta hoes, maar die moet je aan de bovenkant dichtmaken. Degenen die zo'n hoesje hebben, is het vervelend dat je eerst die flap los moet maken? Ik haal vaak op een dag even mijn telefoon uit mijn broekzak om even te kijken hoe laat het is, nu hoef ik 'm alleen uit het hoesje te schuiven.

Het ontwerp van de Legend spreekt me trouwens erg aan. Ik dacht eerst dat ik de ruimte tussen de onderkant van het toestel en de onderkant van het scherm vervelend zou vinden, maar bij het proberen vond ik het juist handig (wat meer ruimte om 'm vast te pakken). Kun je trouwens de FM-radio ook gebruiken met een andere headset? Volgens mij hebben sommige telefoons de antenne in de meegeleverde headset zitten, maar dat weet ik niet zeker.

[ Voor 22% gewijzigd door jacobras op 05-06-2010 22:42 ]

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-11 21:43
jacobras schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 22:33:
Kun je trouwens de FM-radio ook gebruiken met een andere headset? Volgens mij hebben sommige telefoons de antenne in de meegeleverde headset zitten, maar dat weet ik niet zeker.
Het is volgens mij meer zo, dat alle telefoons en andere muziekspelers niet zozeer de antenne in het snoer van de koptelefoon hebben zitten, maar ze gebruiken het koptelefoonsnoer zelf als antenne. Zou dus geen probleem moeten zijn.

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• M a r c o
  • Niet online
Bij mij werk de fm radio in ieder geval wel met andere oortjes.

Verwijderd

Die kun je idd gewoon gebruiken, alleen werkt dan de handsfree functie natuurlijk niet, want zit er niet op.

Verwijderd

xileS schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 22:51:
Het is me opgevallen, dat na de hard reset de HTC-instellingenwidgets zijn verdwenen, zoals die van wifi, gps enzo. Als ik me goed herinner kon ik ze op de volgende manier toevoegen: toevoegen -> Widget -> instellingen. Maar daar staat nu dus alleen de widget profiel, die ik net heb gedownload en verder staat er niks meer. Gelukkig staan ze nog wel op mijn scherm, door een backup met MyBackup. Maar ik kan ze dus niet meer zelf handmatig toevoegen. Iemand een idee hoe ik ze terug krijg?
Sinds de nieuwste software erop zit (1.31.405.5) heb ik ze weer terug! Jij ook?

Bensimpel

Positieve meneer

Verwijderd schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 19:06:
Het is nu:

Uw telefoon is up to date. Er zijn geen updates beschikbaar op de telefoon.

Nu is het nog steeds niet goed en zou het moeten zijn:

Uw telefoon is up to date. Er zijn nu geen updates beschikbaar voor uw telefoon.

Maar goed, ik merk alleen een paar kleine wijzigingen en het lijkt erop dat de batterij langer meegaat.
Nu maar wachten op FroYo 2.2. :P
Inderdaad de batterij gaat een stuk langer mee :O

zit nu al 2 dagen zonder opladen, meestal hield ik het geen dag vol, accu is nu 47% 32 uur al niet aan de lader geweest. Normaal was die nu al leeg.. En ja ik zit vaak op internet :P

😆 - Denk ook eens om ;)

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Nu heb ik wel een vervelend probleempje met de Android Market. Als ik een applicatie wil installeren of updaten, dan blijft die altijd hangen op 'Starting download...' .
Knap vervelend!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:12

Zjemm

...

bij de htc sense interface had ik een messages en mail widget/snelkoppeling die als er een nieuw bericht binnen kwam een incoontje (1) met het aantal nieuwe berichten weer gaf.

nu gebruik ik echter launcherpro, en nu heb ik de htc widgets niet meer, maar zijn er alternatieven?
het enige wat ik heb kunnen vinden is handsent.

opensecure.nl

• RoloTomassie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-05-2021
Weet iemand waarvoor TOEGANKELIJKHEID voor dient bij instellingen? Je kan daar niets aanvinken bij de enige optie.

• jacobras

jacobras

Developer

DieterVDW schreef op zondag 06 juni 2010 @ 14:59:
Nu heb ik wel een vervelend probleempje met de Android Market. Als ik een applicatie wil installeren of updaten, dan blijft die altijd hangen op 'Starting download...' .
Knap vervelend!
Ik neem aan dat je zeker weet dat je verbinding met internet hebt?

• DieterVDW
jacobras schreef op zondag 06 juni 2010 @ 15:04:
[...]

Ik neem aan dat je zeker weet dat je verbinding met internet hebt?
Yep, herhaaldelijk WiFi aan-/en uitgezet. Ook eens naar vliegtuigmodus gegaan en dan weer aangezet.
Maar het probleem heeft zichzelf ondertussen opgelost, gewoon telefoon eens heropgestart :X .
Dan begon 'm ze automatisch allemaal ineens te downloaden.

Edit: Correctie: de meeste applicaties begonnen spontaan te downloaden en te installeren. Enkele blijven weer hangen. Opnieuw heropstarten, en blijven nog altijd hangen. :/

[ Voor 16% gewijzigd door DieterVDW op 06-06-2010 15:45 ]

• t_o_c
pimsaint schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 16:31:
[...]

Heb je je wifi aanstaan? Via 3G wil ie namelijk niet.
Yep ook met wifi aan zegt ie dat er geen updates zijn...

Ik wil ook updaten :|

• jacobras

jacobras

Developer

DieterVDW schreef op zondag 06 juni 2010 @ 15:08:
Edit: Correctie: de meeste applicaties begonnen spontaan te downloaden en te installeren. Enkele blijven weer hangen. Opnieuw heropstarten, en blijven nog altijd hangen. :/
Is het telkens bij dezelfde applicaties, of nu ook bij andere apps?

[ Voor 85% gewijzigd door jacobras op 06-06-2010 15:57 ]

• atacama
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:46
tharonald schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 10:56:
[...]

Klinkt wel naar wat ik verwachte. Jammer dat het geen betere accu's zijn, maar als je in een situatie komt waar stroom onzeker is zoals een festival is het wel handig een extra accu te hebben...
Dank voor de feedback!

-= Its dry in the dessert =- So what??

• DieterVDW
jacobras schreef op zondag 06 juni 2010 @ 15:56:
[...]

Is het telkens bij dezelfde applicaties, of nu ook bij andere apps?
Ik denk dat het te maken had met de beschikbare ruimte. Er stond een waarschuwing dat de diskspace wat laag werd, maar ik de link tussen weinig diskspace en blijven hangen op 'Starting download...' is niet meteen duidelijk. Na deïnstalleren van een andere applicatie werden de applicaties echter meteen gedownload en geïnstalleerd.

• jvbijleveld
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:40
De rabobank-app is er.

Iemand hem al gevonden met zijn Legend in de Market? Ik krijg nog een 'item not found' melding

...

• RenRew
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-06 17:44
Ik heb nu een tijdje m'n legend, nadat ik ben overgestapt van een Nokia 6300. Ik heb via mijn nokia alle contacten verzonden naar mijn legend, maar hoe zorg ik er nu voor, dat deze contacten gesynchroniseerd worden met Gmail? Het enige wat ik kan zien bij 'contacten' zijn de contactgegevens van de personen die ik tot nu toe gemaild heb, maar ik vind nergens mijn telefooncontacten...

• koesie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
t_o_c schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 21:43:

Weet iemand trouwens of het ook mogelijk is om muziek en foto's alleen op bepaalde locaties te laten scannen? De muziek app heeft bv nu ook alle stemmen van de gps software erin gezet en als ik foto's wil kijken krijg ik ook 2 mappen met lelijke icoontjes erin.
Dit zou ik ook wel willen weten. Ik heb precies hetzelfde.

• koesie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
jvbijleveld schreef op maandag 07 juni 2010 @ 15:21:
De rabobank-app is er.

Iemand hem al gevonden met zijn Legend in de Market? Ik krijg nog een 'item not found' melding
ik zie alleen de "Rabo SMS Betalen"app meer niet

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:12

Zjemm

...

Zjemm schreef op zondag 06 juni 2010 @ 15:01:
bij de htc sense interface had ik een messages en mail widget/snelkoppeling die als er een nieuw bericht binnen kwam een incoontje (1) met het aantal nieuwe berichten weer gaf.

nu gebruik ik echter launcherpro, en nu heb ik de htc widgets niet meer, maar zijn er alternatieven?
het enige wat ik heb kunnen vinden is handsent.
iemand een suggestie?

opensecure.nl

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 juni 2010 @ 11:23:
[...]

Sinds de nieuwste software erop zit (1.31.405.5) heb ik ze weer terug! Jij ook?
Idd, nou jij het zegt.

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

koesie schreef op maandag 07 juni 2010 @ 16:17:
[...]

Dit zou ik ook wel willen weten. Ik heb precies hetzelfde.
Sowieso ook nog een vervanger voor die Music Player, die pikt ook maar files willekeurig die je op de SD zet in de map MP3 met subfolders, of je de ID3 tags aanpast of niet, het werkt echt klote!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:02
Ik heb een verschrikkelijke last van ruis in donkere foto's en ik krijg het maar niet goed. komt waarscijnlijk door de matige led-flitser.. Hier was mijn N82 toch een -enorm- stuk beter dan deze HTC. Met extra belichting komen de donkere stukken niet mooi uit.

of dat het midden wel redelijk is en de randen verschrikkelijk veel ruis hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door GAIAjohan op 08-06-2010 14:43 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• Bad_Karma
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11-2023
t_o_c schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 21:43:

- maak op je pc een leeg teksbestand aan en kopieer het naar je sdkaart
- gebruik een filemanager op je toestel om het bestand te hernoemen naar .nomedia
- kopieer een .nomedia bestand naar de mappen waarvan je de inhoud niet gescand wilt hebben

Waarschijnlijk zul je je toestel eerst opnieuw op moeten starten of de toepassing sdrescan moeten draaien voordat de .nomedia bestanden worden gelezen.

Misschien is het handig om dit in een FAQ in de startpost te zetten

• M a r c o
  • Niet online
Bad_Karma schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:31:
[...]
- maak op je pc een leeg teksbestand aan en kopieer het naar je sdkaart
- gebruik een filemanager op je toestel om het bestand te hernoemen naar .nomedia
waarom is die volgorde noodzakelijk?
Kun je niet gewoon op je computer die naam er aan geven?

• jacobras

jacobras

Developer

DieterVDW schreef op maandag 07 juni 2010 @ 10:34:
[...]

Ik denk dat het te maken had met de beschikbare ruimte. Er stond een waarschuwing dat de diskspace wat laag werd, maar ik de link tussen weinig diskspace en blijven hangen op 'Starting download...' is niet meteen duidelijk. Na deïnstalleren van een andere applicatie werden de applicaties echter meteen gedownload en geïnstalleerd.
Hm, ik heb net mijn HTC Legend opgehaald bij de winkel (top toestel! :)), heb last van hetzelfde probleem. De downloads in Android Market blijven hangen op "Download starten", lijkt me geen probleem van vrije ruimte...

Edit: en krijg nu "De toepassing Market (...) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw" :(. Heb trouwens wel eerst een update geïnstalleerd, hij zei meteen al dat er een update voor m'n telefoonsoftware was.

[ Voor 13% gewijzigd door jacobras op 08-06-2010 18:26 ]

• Flash3d
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-08 18:36
n00bs schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:33:
[...]

Sowieso ook nog een vervanger voor die Music Player, die pikt ook maar files willekeurig die je op de SD zet in de map MP3 met subfolders, of je de ID3 tags aanpast of niet, het werkt echt klote!
Heb er diverse geprobeerd: standaard player, cubed, mixzing.
Maar als je gewoon mappen wil selecteren en afspelen: Mortplayer
Echt super, doet wat ie moet doen en niets anders, vind hem er ook strak uitzien.

• jacobras

jacobras

Developer

Grr, dit begint nu echt vervelend te worden, ik wil apps downloaden :(. Heb al vliegtuigmodus meerdere keren aan/uit gezet, opnieuw opgestart, Market geforceerd sluiten, cache legen en weer starten, verbinden via WiFi, verbinden via 3G, maar nog kan ik geen applicaties downloaden. Blijft maar hangen op "Downloaden starten".

• M a r c o
  • Niet online
Bij mij blijft ie daar ook wel eens hangen, maar als ik hem dan gewoon even opzij leg gaat hij na een minuut of 2 gewoon downloaden en installeren.
Het werkt dus altijd wel (bij mij), maar soms duurt het starten wat lang.

• jacobras

jacobras

Developer

M a r c o schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 21:49:
Bij mij blijft ie daar ook wel eens hangen, maar als ik hem dan gewoon even opzij leg gaat hij na een minuut of 2 gewoon downloaden en installeren.
Het werkt dus altijd wel (bij mij), maar soms duurt het starten wat lang.
Net Google wachtwoord veranderd op pc, diverse caches verwijderd, en opnieuw ingesteld op telefoon. Download werkt nog steeds niet. Kreeg na een minuut wel de melding "Verificatie van Google Talk mislukt".

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Heeft er iemand al de mugen batterij uitgeprobeert met 1800mah? het is een redelijk bekend merk in aftermarket batteries voor mobieltjes

http://www.mugen-power-ba...gend-bb00100-1800mah.html

Multiple pc builds in progress

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-10 14:22

_Christiaan_

Master of SOG

Ziet er wel goed uit. Mocht de euro-dollarkoers weer wat bijdraaien dan koop ik die misschien wel. Hij steekt niet uit je telefoon ofzo? M.a.w. is hij niet groter dan de originele batterij?

NOSIG

• mafiatounes
  • Niet online
nee dat is onmogelijk bij onze legend, heb op xda gelezen dat hij gewoon even groot is als de originele batterij ik ga ook eens kijken om hem te bestellen is niet zo duur

• jacobras

jacobras

Developer

Wat een gedoe zeg, Android werkt totaal niet mee. Ben nu de telefoon aan het resetten naar de fabrieksinstellingen :(, hoop dat het dan wel werkt.

Update: Heb een GMail account aangemaakt, mijn telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen, en alles opnieuw ingesteld. Nu vindt Google me plots wel weer lief, kan nu eindelijk applicaties downloaden vanuit de Market :)

Hoe sluit je trouwens een programma af? Als ik op de beginknop druk staat een spel dat ik net gespeeld heb (Winds of Steel demo) nog steeds in het soort van taakbeheer (homeknop ingedrukt houden).

[ Voor 74% gewijzigd door jacobras op 08-06-2010 23:42 ]

Bensimpel

Positieve meneer

jacobras schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 23:12:
Wat een gedoe zeg, Android werkt totaal niet mee. Ben nu de telefoon aan het resetten naar de fabrieksinstellingen :(, hoop dat het dan wel werkt.

Update: Heb een GMail account aangemaakt, mijn telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen, en alles opnieuw ingesteld. Nu vindt Google me plots wel weer lief, kan nu eindelijk applicaties downloaden vanuit de Market :)

Hoe sluit je trouwens een programma af? Als ik op de beginknop druk staat een spel dat ik net gespeeld heb (Winds of Steel demo) nog steeds in het soort van taakbeheer (homeknop ingedrukt houden).
De homeknop toont de 6 laatste progjes die je hebt gebruikt. Maar om active progjes te stoppen, zoek eens op Advanced Task Killer ;)

😆 - Denk ook eens om ;)

• jacobras

jacobras

Developer

Bensimpel schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 00:14:
[...]

De homeknop toont de 6 laatste progjes die je hebt gebruikt. Maar om active progjes te stoppen, zoek eens op Advanced Task Killer ;)
Ik maar denken dat ik taakbeheer had gevonden 8)7. Bedankt, ik vroeg me al af waarom een spel gewoon bleef doordraaien ;).

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:03

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
majoh schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 00:07:
Ik heb sinds kort een probleem, en kan niet echt vinden in dit topic of het al bij iemand anders eerder is voorgekomen, ook op Google geen hits... Het gaat om het volgende: als ik mijn Legend via een USB kabel aan een PC hang, dan krijg ik op mijn Legend geen notificatie, en dus ook niet de mogelijkheid om in te stellen wat ik wil doen (Diskdrive / Laden / HTC Sync / Tether). Behoorlijk irritant, want kan dus niet via mijn PC bij mijn SD kaart.

Ik heb het op verschillende PC's geprobeerd, maar het werkt nergens. Iemand een idee?
Om even op mijn probleem terug te komen, er zat een minuscuul klein stofje in de aansluiting van de telefoon, die wrs precies de contacten van data transfer blokte... Omdat het maar niet bleef werken met verschillende kabel/pc's was ik maar met een tandenstoker een beetje in usb aansluiting gaan rommelen, en kwam er een beetje stof uit. En toen werkte alles weer :S

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-10 20:33

Vmu

Rotatate

8) Google maps navigatie doet het!

Vmu

Bensimpel

Positieve meneer

Vmu schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 09:36:
Woohoo, met streetview (soort van :P), Eindelijk! :D

😆 - Denk ook eens om ;)

• Vmu

Vmu

Rotatate

En verkeersinformatie, en alternatieve routes met reistijd en en en en ;)

Vmu

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Vmu schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 09:36:
Zonder speciale updates?

Ik zie het al... erg Beta nog ;)

[ Voor 9% gewijzigd door n00bs op 09-06-2010 10:42 ]

Verwijderd

Ff vraagje...

als ik nu navigeer met Google en ik wordt gebeld, dan ben ik mijn scherm "kwijt" ik wil dan met mijn vinger naar het scherm toe,om de status balk naar beneden te schuiven, zodat ik dan onder het bellen het driehoek icoon van google kan selecteren om zo door te gaan met navigeren..

maarrrrrr, door de bewegingmelder in de legend gaat het scherm al uit wanneer ik mijn vinger in de buurt hou... iemand een tip of kan ik die beweging melder uitschakelen of killen?

• SlagerBlom
jacobras schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 23:12:

Misschien een idee dat je eerst eens dit topic en de gebruikshandleiding door leest, Jacoba?

Verwijderd

Ik heb een raar probleem met mijn HTC Legend en ben benieuwd of iemand hetzelfde heeft.
Als ik mijn data verbinding (3G via T-Mobile)heb aanstaan en daarna GPS aanzet om te kunnen navigeren via een offline navigatie programma (Sygic) dan wordt mijn data verbinding afgesloten zodra hij gaat zoeken naar satalieten. De enige manier om de dataverbinding weer werkend te krijgen is door mijn toestel opnieuw op te starten. (Vliegtuigmodus werkt ook niet).

Dit betekend dat ik al helemaal niet kan navigeren via Google maps aangezien je daar in het begin ook je data verbinding nog hebt om de mappen te cachen.

Ben benieuwd of iemand dit probleem herkent....

Verwijderd

Ik heb de HTC Legend nu ongeveer 3 a 4 weken. GEWELDIG!!! Maar 1 probleempje, na 2 á 3 uur schakelt het ringtone, muziek, en notificatie geluid uit. De trilfunctie werkt dan nog wel! Als ik de telefoon uitschakel en dan weer aan zet is dit probleem opgelost.. Maar om nou iedere 2 uur mn telefoon te herstarten 8-) Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen??

• Florine
  • Laatst online: 26-10 13:19
Even kort vraagje; voor google maps navigatie is het dus niet nodig een update te downloaden begrijp ik? de gewone google maps die ik er op heb staan moet dus nu kunnen navigeren?

Is voor google maps navigatie internet nodig? (ivm buitenland gebruik)

• mafiatounes
  • Niet online
Florine als je de laatste versie al hebt van google maps dan moet je het al kunnen gebruiken gewoon ff opstarten, het minpuntje is als je google maps in het buitenland wilt gebruiken moet je momenteel wel voor je dataverbruik betalen in het buitenland..

Onze legend wordt beter met de dag eerst de update nu google maps navi hop naar android 2.2(froyo)

Verwijderd

Hoe activeer ik street view in Google Navigation? Ik las dat het alleen werkt als de route geel is?? Wie helpt?
Is wel een super programma zeg!

• Flash3d
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-08 18:36
Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:00:
Ff vraagje...

als ik nu navigeer met Google en ik wordt gebeld, dan ben ik mijn scherm "kwijt" ik wil dan met mijn vinger naar het scherm toe,om de status balk naar beneden te schuiven, zodat ik dan onder het bellen het driehoek icoon van google kan selecteren om zo door te gaan met navigeren..

maarrrrrr, door de bewegingmelder in de legend gaat het scherm al uit wanneer ik mijn vinger in de buurt hou... iemand een tip of kan ik die beweging melder uitschakelen of killen?
Ja, merkte ik vanmiddag ook toen ik gebeld werd tijdens navigatie. Die bewegingsmelder is ook irritant wanneer je een keuze menu wil intoetsen tijdens een gesprek. Je moet dan bewegingsmelder ontwijkend typen :).

• Florine
  • Laatst online: 26-10 13:19
mafiatounes schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 19:23:
Florine als je de laatste versie al hebt van google maps dan moet je het al kunnen gebruiken gewoon ff opstarten, het minpuntje is als je google maps in het buitenland wilt gebruiken moet je momenteel wel voor je dataverbruik betalen in het buitenland..

Onze legend wordt beter met de dag eerst de update nu google maps navi hop naar android 2.2(froyo)
Dank je, dan hou ik mn mobileMaps 10 er gewoon nog op!

• t_o_c
Weet iemand of je ergens ook de gesprekstijd kan zien na bellen? Vond het bij mijn WM toestel altijd wel fijn dat je na het ophangen altijd te zien kreeg hoelang je nou eigenlijk gebeld had maar bij android krijg ik dat niet te zien. Is er trouwens ook ergens een optie om de totale gesprekstijd van inkomende en uitgaande telefoontjes te checken? Vond ik altijd wel leuk om op mijn touch diamond af en toe te checken. Kijken hoeveel uur ik mijn telefoon nou eigenlijk had gebruikt voor bellen.

• atacama
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:46
Ik zit met een vraagje over geo tagged foto's. De foto's nemen zelf gaat goed, maar zodra ik ze upload is de geo tag weg. Hebben meer mensen dit probleem?
Dit verschijnsel heb ik zowel met Picasa als Flickr.

Ik wil namelijk de foto's automagisch op een kaart laten weergeven voor een groep mensen. Flickr lijkt hier iets beter in dan picasa, maar het werkt nu dus toch nog niet :(
----------

Okee na verder zoeken kom ik net in picasa een instelling tegen die het probleem oplost:
Instellingen -> Privacy en toestemmingen -> Foto's automatisch op de kaart plaatsen als ze locatiegegevens bevatten.
Op deze manier worden ze direct op locatie gezet. Nu Flickr nog uit puzzelen.

[ Voor 28% gewijzigd door atacama op 10-06-2010 13:23 . Reden: oplossing picasa gevonden ]

-= Its dry in the dessert =- So what??

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:45
Ik heb een update voor mijn Legend..

• Baqsteen
  • Laatst online: 15:50
Ik zie in de vorige pagina's iets staan over een update en daar zegt iemand dat zijn software nu versie: 1.31.405.5 is. Nu heb ik nog geen update gehad en mijn versie is:1.32.161.4.....

Beetje vaag lijkt mij gezien het feit dat mijn versie al aan de 1.32 zit????

Iemand anders die dit ook heeft?

• maraldmec
  • Laatst online: 11-04-2021
Mhh dacht dat ik de laatste had, heb nu 1.31.405.5. Heb een paar dagen geleden nog een update gehad. Wanneer heb jij de laatste update gehad dan?

• majoh
  • Laatst online: 22:03

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
Baqsteen heeft een Vodafone Legend...

• M a r c o
  • Niet online
ik heb met mijn (non branded) legend trouwens nog 1.31.405.4.
Heb die kleine update van vorige week niet ontvangen.
Ook als ik een check doe zegt hij dat ik al up-to-date ben.

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:29
Baqsteen schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 18:37:
Ik zie in de vorige pagina's iets staan over een update en daar zegt iemand dat zijn software nu versie: 1.31.405.5 is. Nu heb ik nog geen update gehad en mijn versie is:1.32.161.4.....

Beetje vaag lijkt mij gezien het feit dat mijn versie al aan de 1.32 zit????

Iemand anders die dit ook heeft?
Nee, ik heb dit niet. Mijn Legend zit nu aan de 1.31.405.5. Dit is voor zover mij bekend de laatste update die ik met de laatste uitrol heb binnengehaald. Het lijkt onmogelijk te zijn dat je (al) aan versie 1.32 zit....... :?
M a r c o schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 21:39:
Hmm, zeker weten dat je echt een non-branded Legend hebt?!?!

• M a r c o
  • Niet online
RicoK schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 14:16:
[...]
Nee, ik heb dit niet. Mijn Legend zit nu aan de 1.31.405.5. Dit is voor zover mij bekend de laatste update die ik met de laatste uitrol heb binnengehaald. Het lijkt onmogelijk te zijn dat je (al) aan versie 1.32 zit....... :?
[...]
Hmm, zeker weten dat je echt een non-branded Legend hebt?!?!
Ja, komt van pdashop. heb ook met KPN, geen vodafone
Ik had de update met de marketbug fix ook gewoon direct.

Verwijderd

M a r c o schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 14:24:
[...]

Ja, komt van pdashop. heb ook met KPN, geen vodafone
Ik had de update met de marketbug fix ook gewoon direct.
Mijn telefoon komt ook bij pdashop vandaan en ik heb ook KPN maar ik heb gewoon de update gehad hoor.
Dus daar heeft het zo wie zo niets mee te maken dat je de update nog niet hebt :|

Verwijderd

1.31.405.5 met t-mobile en de telefoon komt van pda-shop

• Baqsteen
  • Laatst online: 15:50
majoh schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 21:16:
Baqsteen heeft een Vodafone Legend...
Ja klopt ik heb hem via de vodafone gekregen... Dan zal ik die update wel niet krijgen....

• Daan®
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:57
Als het een beetje meezit heb ik morgen ochtend mijn Legend binnen (als tnt een beetje mee werkt).
Anders kan ik pas vrijdag "spelen" aangezien ik de komende week in Zweden ben.

wat brengt de1800mA accu eigenlijk qua extra battery duur, is dat bekend?

He who laughs last.. Thinks slowest

• Vmu

Vmu

Rotatate

Daan® schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 18:32:
wat brengt de1800mA accu eigenlijk qua extra battery duur, is dat bekend?
Ik heb er een besteld, dus dat kan ik jullie over een paar weken vertellen.

Vmu

• SlagerBlom
Vmu schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 09:54:
[...]

Ik heb er een besteld, dus dat kan ik jullie over een paar weken vertellen.
Fijns, hoewel erg prijzig though als je beseft dat een namaak batterij voor een Canon 550D maar 18 euro kost.

• mafiatounes
  • Niet online
De 1800mah batterij van mugen zou volgens hun site ongeveer een goede 40% extra moeten geven alhoewel dit in de praktijk toch wat minder of meer kan zijn heb hem ook besteld duurt lang voor dat hij er is..

Deze batterij met android 2.2 aka froyo erop en dan rooten zou de legend echt tot 1 van de beste mobieltjes moeten maken >:)

Verwijderd

Ik heb een Htc Legend. Krijg een update 1.31.405.5 alleen bij installeren gaat het balkje lopen en daarna verschijnt een vraagteken boven het toestel. en herstart het toestel zich weer. wat gaat er fout?

Verwijderd

ik heb een probleem met mijn legend.

als hij aanstaat reageert mijn touchscreen niet goed. sommige dingen lijken wel te werken, maar hij lijkt willekeurig te denken dat mn scherm ingedrukt wordt. kan hem dus niet bedienen, want willekeurig "klikt" hij ergens op. met veel moeite een nieuwe ijking kunnen doen. echter helpt dat niet. ik kon berichten in en bij het typen kan ik de backspace wel indrukken maar geeft hij een "c"en alles gaat willekeurig.

heeft iemand hier nog een idee wat ik kan doen? bijvoorbeeld hardwarematig?

(fabrieksinstellingen terugzetten heb ik ook al gedaan)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 10:09:
ik heb een probleem met mijn legend.

als hij aanstaat reageert mijn touchscreen niet goed. sommige dingen lijken wel te werken, maar hij lijkt willekeurig te denken dat mn scherm ingedrukt wordt. kan hem dus niet bedienen, want willekeurig "klikt" hij ergens op. met veel moeite een nieuwe ijking kunnen doen. echter helpt dat niet. ik kon berichten in en bij het typen kan ik de backspace wel indrukken maar geeft hij een "c"en alles gaat willekeurig.

heeft iemand hier nog een idee wat ik kan doen? bijvoorbeeld hardwarematig?

(fabrieksinstellingen terugzetten heb ik ook al gedaan)
Zelfde probleem gehad, opsturen voor reparatie was de enige oplossing.

• ocmer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:44
Ik hoor regelmatig een geluidje (ping), terwijl ik dan geen mail, sms, of iets dergelijks heb ontvangen. Ik vermoed dat dit het verbreken of hrestellen van de wifi-verbinding is, maar weet dit niet zeker. Ik kan nergens bij instellingen vinden hoe dit geluid uit te zetten. Weet iemand wat dit is en hoe je het uit kan zetten? Zinloze piepjes zijn nogal irritant...

• Ikkuh84
  • Laatst online: 18:46
Hoe kan ik mijn zoekgeschiedenis verwijderen bij mijn Market? Heb al uren lopen zoeken maar kan het maar niet vinden.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• breinstein
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-06-2011
Timocos schreef op zondag 13 juni 2010 @ 17:20:
Hoe kan ik mijn zoekgeschiedenis verwijderen bij mijn Market? Heb al uren lopen zoeken maar kan het maar niet vinden.
Via instellingen naar toepassingen , dan market selecteren, cache legen ...
ocmer schreef op zondag 13 juni 2010 @ 13:53:
Ik hoor regelmatig een geluidje (ping), terwijl ik dan geen mail, sms, of iets dergelijks heb ontvangen. Ik vermoed dat dit het verbreken of hrestellen van de wifi-verbinding is, maar weet dit niet zeker. Ik kan nergens bij instellingen vinden hoe dit geluid uit te zetten. Weet iemand wat dit is en hoe je het uit kan zetten? Zinloze piepjes zijn nogal irritant...
Misschien heb je bij instellingen / Geluid en weergave een vinkje staan bij SD-kaartmeldingen ?

[ Voor 48% gewijzigd door breinstein op 13-06-2010 20:57 ]

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-11 21:43
breinstein schreef op zondag 13 juni 2010 @ 20:54:
[...]

Via instellingen naar toepassingen , dan market selecteren, cache legen ...

[...]

Misschien heb je bij instellingen / Geluid en weergave een vinkje staan bij SD-kaartmeldingen ?
Bij mij werkt dat niet. Wat wel werkte was "updates verwijderen", maar das wel drastisch.... Je moet ook niet zoeken naar dingen die je partner niet mag zien :+

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• FormallyUnknown
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-11 10:29
ocmer schreef op zondag 13 juni 2010 @ 13:53:
Het zou ook je gegevensverbinding kunnen zijn die een geluidje afspeelt. In ieder geval:

- Ga naar Instellingen -> Wi-Fi instellingen -> Wi-FI inschakelen -> Melden wanneer een open netwerk beschikbaar is. Die zou je kunnen uitzetten.

Verder zou je ook nog even kunnen controleren of deze uitstaat:
- Mobiele netwerken -> Geluid bij dataroaming.

Zeker als je Telfort hebt, zal je Legend vaak denken dat je aan het roamen bent (en dus geluid maken)...

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:23
gisteravond de google maps gesproken navigatie eens geprobeerd in de auto. Moest wel in delft zijn en dat ligt helemaal open maar dat ging nog redelijk! Het is iig goed bruikbaar rekent lekker snel de route uit ook als er een alternatieve route nodig is. enige mankepunt is de speaker van de Legend zelf.

• Vmu

Vmu

Rotatate

Inderdaad. Jammer dat de spraak niet via de bluetooth carkit gaat.
Wat ook opvalt is dat de verkeersinformatie alleen nog werkt voor de A wegen.
Verder is het echt erg mooi en werkt goed en ze gaan het vanzelf wel wat beter of anders maken.

Vmu

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:29
Verwijderd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 09:32:
Ik heb een Htc Legend. Krijg een update 1.31.405.5 alleen bij installeren gaat het balkje lopen en daarna verschijnt een vraagteken boven het toestel. en herstart het toestel zich weer. wat gaat er fout?
Het installeren van deze update duurt wat lang(er). De Legend blijft (zenuwslopend ;) ) offline.
Dat een toestel herstart na een update is wel vrij normaal.. :P , maar dat bedoel je vast niet...
Welke software versie staat er nu op je Legend?

• annuh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-11 13:15
Heb nu een gek probleem met de agenda van m'n Legend. De agenda wordt gesynchroniseerd met Google Calendar.
Als ik nu een item verwijder op de agenda van m'n telefoon is deze even verdwenen (zoals het hoort) maar na enkele tellen staat het item opeens weer terug in de agenda. Het item is wel verdwenen van de (site) Google Calendar.
Heb de opslag al leeggegooid van de kalender op de telefoon (via Google Help)
Just follow these steps:
1. Press your device's < Home > button, then press < Menu >.
2. Select Settings and then Applications.
3. Select Manage applications.
4. Select Calendar Storage and then select Clear data. Answer OK when prompted.
5. Restart your device (Press and hold the < End call > button, then select Power off. Press < End call > to power on).
Maar zelfs na deze tips staan de verwijderde afspraken weer in de agenda :? (en niet op de Google Calendar)
Hebben jullie dit probleem ook of hebben misschien wel een oplossing? :)

EDIT:
Dit probleem komt alleen voor bij herhaalde afspraken. Als ik een andere eenmalige afspraak verwijder blijft deze wel gewoon verwijderd.

[ Voor 11% gewijzigd door annuh op 14-06-2010 17:13 ]

• creatif
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-02-2023
Verwijderd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 09:32:
Telefoon geroot, of geflashed met Goldcard; bekend probleem.. Zo niet, dan ben je een uitzondering :)

• M a r c o
  • Niet online
M a r c o schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 21:39:
vandaag dan alsnog de update voor 405.5 binnen gekregen.
vreemd dat hij bij mij dan ruim 2 weken later kwam.

• ocmer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:44
FormallyUnknown schreef op zondag 13 juni 2010 @ 21:35:
[...]
Het zou ook je gegevensverbinding kunnen zijn die een geluidje afspeelt. In ieder geval:

- Ga naar Instellingen -> Wi-Fi instellingen -> Wi-FI inschakelen -> Melden wanneer een open netwerk beschikbaar is. Die zou je kunnen uitzetten.

Verder zou je ook nog even kunnen controleren of deze uitstaat:
- Mobiele netwerken -> Geluid bij dataroaming.

Zeker als je Telfort hebt, zal je Legend vaak denken dat je aan het roamen bent (en dus geluid maken)...
Ik heb inderdaad Telfort. Die eerste instelling had ik al gevonden. De tweede kende ik niet. Bedankt !

• DieterVDW
annuh schreef op maandag 14 juni 2010 @ 17:09:
EDIT:
Dit probleem komt alleen voor bij herhaalde afspraken. Als ik een andere eenmalige afspraak verwijder blijft deze wel gewoon verwijderd.
Yep, dit heb ik ook al gemerkt. Het syncen van herhaalde afspraken gaat niet altijd even goed ...
Vervelend!
Pagina: 1 ... 30 ... 59 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden, bestellingen, prijzen en dergelijke zaken worden verwijderd. Dit topic is alleen om het toestel te bespreken en geen dumptopic voor van alles en nog wat.