Dat is inderdaad een bug. Optie 3 is eigenlijk 'geen melding'. En voor zover ik heb kunnen ontdekken is er geen verschil tussen optie 1 en 2.Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:01:
[...]
Ja ! Dat zoek ik ook !
Vreemd dat je de agenda-items niet STANDAARD op GEEN herinnering kan zetten.
Valt mij op dat bij instellingen->instellingen herinnering->melding en berichten: Je kunt kiezen uit:
1) Melding 2) Statusbalkmelding 3) Melding.
Wat is nu het verschil tussen 1 en 3?
Ik krijg een berichtje op mn Legend dat HTC nieuwe widgets beschikbaar heeft. Dacht al, wanneer gaat dit eens gebeuren, want had gehoord dat ze er een hele hoop op de stapel hadden liggen.
Voorheen had je dus alleen:
- Accu
- Beltoon
- Dagelijkse uitdaging
- Fooicalculator
- Profiel
Nieuw zijn:
- Dobbelsteen
1x1 widget, druk je erop dan komen er fullscreen twee dobbelstenen, en schud je de telefoon dan gaan ze rollen, ziet er leuk uit, maar niet echt bruikbaar
- Munt opwerpen
1x1 widget, druk je erop dan komen er fullscreen een muntstuk, en schud je de telefoon dan gooi je m en wordt t kop of munt, ziet er leuk uit, maar niet echt bruikbaar
- Notities
4x4 widget, waar je op een post-it een notitie kan maken, en door meerdere post-its kan bladeren. Kan bruikbaar zijn als je ff iets niet wilt vergeten.
- Vandaag in het verleden
4x4 widget met informatie over vandaag in het verleden. Drie tabs, gebeurtenissen, geboren en overleden. Wel geinig moet ik zeggen. Vandaag is bijvoorbeeld Demy de Zeeuw jarig, leuk voor hem
Ff checken zo
Gechecked dus
- Accu
- Beltoon
- Dagelijkse uitdaging
- Fooicalculator
- Profiel
Nieuw zijn:
- Dobbelsteen
1x1 widget, druk je erop dan komen er fullscreen twee dobbelstenen, en schud je de telefoon dan gaan ze rollen, ziet er leuk uit, maar niet echt bruikbaar
- Munt opwerpen
1x1 widget, druk je erop dan komen er fullscreen een muntstuk, en schud je de telefoon dan gooi je m en wordt t kop of munt, ziet er leuk uit, maar niet echt bruikbaar
- Notities
4x4 widget, waar je op een post-it een notitie kan maken, en door meerdere post-its kan bladeren. Kan bruikbaar zijn als je ff iets niet wilt vergeten.
4x4 widget met informatie over vandaag in het verleden. Drie tabs, gebeurtenissen, geboren en overleden. Wel geinig moet ik zeggen. Vandaag is bijvoorbeeld Demy de Zeeuw jarig, leuk voor hem
Ff checken zo
Gechecked dus
[ Voor 48% gewijzigd door majoh op 26-05-2010 17:36 ]
Bensimpel
Positieve meneer
Ik heb Hi (Kpn) en daar heb ik ook soms last van, meestal op plekken waar andere mensen wel gewoon 3g hebben. En in de morgen heb ik soms helemaal niets. Laatste keer dat ik er las van had was 3 dagen geleden though...Florine schreef op maandag 24 mei 2010 @ 22:19:
Ik heb regelmatig (wel minimaal 1 a 2 keer per dag) dat mn 3g wegvalt. Ik heb Vodafone. Dan wil ik bijv een site openen, en gebeurt er niets. Bovenin staat dan wel '3g', maar er gebeurt niets. (dat er 3g blijft staan is al een teken; als er wel wat gebeurt springt hij altijd naar 'H').
Dit heb ik echt alleen met Vodafone? en manier om het te verhelpen is dus de vliegtuigmodus uit/aan te zetten. Dan kan ik weer internetten.. maar ik vraag me af of er een betere oplossing voor is. Voorheen had ik namelijk Ben op m'n Legend, en daarmee had ik het probleem echt nooit.
😆 - Denk ook eens om ;)
Verwijderd
.]Sparkle33 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 23:22:
Oke ik heb nu ook een klein probleempje met me Legend.
Als je bij contacte je eige visitekaart er in zet kan je daar ook heel leuk een foto bij zetten net zo als bij je andere contacte.
Als je dan een sms naar iemand stuurd dan zie je de foto die je in je visitekaarte heb neer gezet naast je tekst staan.
En als iemand dan wat terug stuurd zie je de foto die je bij die genen heb gezet bij de tekst staan..
Nu is het dus zo dat als ik een sms krijg dan zie ik wel de foto van de contactpersoon, maar als ik dan wat terug stuur zie ik mijn foto niet meer.
Eerst gebeurden dat wel gewoon maar in eens niet meer.
Zijn hier meer mensen die dat hebben?
Het is maar een klein iets maar vind het wel heel raar waarom dat nu in eens is.
Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel en dat iemand weet waarom dat is.
Al vast bedankt!
[/quote]
Wat je kunt doen is het volgende:
- open je contacten
- dan zie je bovenaan staan: "+ contact toevoegen"
- daaronder staat "Ik"
- als je bij die "Ik" nu de foto wijzigt, dan zul je de volgende keer bij de sms-jes die je terugstuurt je eigen gekozen foto zienn die dat hebben?
Het is maar een klein iets maar vind het wel heel raar waarom dat nu in eens is.
Al vast bedankt!
[/quote]
- open je contacten
- daaronder staat "Ik"
- als je bij die "Ik" nu de foto wijzigt, dan zul je de volgende keer bij de sms-jes die je terugstuurt je eigen gekozen foto zien
[/quote]
Hoi hoi ik snap niet helemaal wat je bedoeld.
ik open me contacten
Dan onder contact toevoegen moet "ik" staan maar dat zie ik niet staan hoor?
Dus ik snap niet helemaal wat je bedoeld.
Waar moet die "ik"dan staan of bedoel je met "ik" mijn visitekaart.
Want daar heb ik dus al een paar keer me foto gewijzigt en dan zie ik weer me foto alleen dat verdwijnt dus weer.
Dan bij me volgende smsjes zie ik me foto weer niet.
Het is heel raar en snap ook echt niet waarom dat in eens is, heeft het altijd prima gedaan.
Het is ook niet dat het een grote ramp is maar ik vind het nooit fijn als ik weet dat er dan iets is met me telefoon
Oke ik heb nu ook een klein probleempje met me Legend.
Als je bij contacte je eige visitekaart er in zet kan je daar ook heel leuk een foto bij zetten net zo als bij je andere contacte.
Als je dan een sms naar iemand stuurd dan zie je de foto die je in je visitekaarte heb neer gezet naast je tekst staan.
En als iemand dan wat terug stuurd zie je de foto die je bij die genen heb gezet bij de tekst staan..
Nu is het dus zo dat als ik een sms krijg dan zie ik wel de foto van de contactpersoon, maar als ik dan wat terug stuur zie ik mijn foto niet meer.
Eerst gebeurden dat wel gewoon maar in eens niet meer.
Zijn hier meer mensen die dat hebben?
Al vast bedankt!
[/quote]
- open je contacten
- daaronder staat "Ik"
- als je bij die "Ik" nu de foto wijzigt, dan zul je de volgende keer bij de sms-jes die je terugstuurt je eigen gekozen foto zienn die dat hebben?
Al vast bedankt!
[/quote]
- open je contacten
- daaronder staat "Ik"
- als je bij die "Ik" nu de foto wijzigt, dan zul je de volgende keer bij de sms-jes die je terugstuurt je eigen gekozen foto zien
[/quote]
Hoi hoi ik snap niet helemaal wat je bedoeld.
ik open me contacten
Dan onder contact toevoegen moet "ik" staan maar dat zie ik niet staan hoor?
Dus ik snap niet helemaal wat je bedoeld.
Waar moet die "ik"dan staan of bedoel je met "ik" mijn visitekaart.
Want daar heb ik dus al een paar keer me foto gewijzigt en dan zie ik weer me foto alleen dat verdwijnt dus weer.
Dan bij me volgende smsjes zie ik me foto weer niet.
Het is heel raar en snap ook echt niet waarom dat in eens is, heeft het altijd prima gedaan.
Het is ook niet dat het een grote ramp is maar ik vind het nooit fijn als ik weet dat er dan iets is met me telefoon
Verwijderd
Hoi Majo.majoh schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 17:07:
Ik krijg een berichtje op mn Legend dat HTC nieuwe widgets beschikbaar heeft. Dacht al, wanneer gaat dit eens gebeuren, want had gehoord dat ze er een hele hoop op de stapel hadden liggen.
- Accu
- Beltoon
- Dagelijkse uitdaging
- Fooicalculator
- Profiel
Nieuw zijn:
- Dobbelsteen
- Munt opwerpen
- Notities
Ff checken zo
Gechecked dus
Heb je dat bericht van HTC via sms gehad of zo?
En krijgt iedereen dat dan want ik heb niets gehad
Of moet je dan je foon update?
Ik zou ook wel heel graag de nieuwe widget willen hebben maar hoe kom ik daar dan aan
Je krijgt wrs vanzelf een berichtje als je je telefoon automatisch een keer gaat kijken. Het kan echter ook zo:
+ -> Widget -> Meer HTC-widgets verkrijgen -> Menu -> Bijwerken
Heb er ook constant last vanFlorine schreef op maandag 24 mei 2010 @ 22:19:
Ik heb regelmatig (wel minimaal 1 a 2 keer per dag) dat mn 3g wegvalt. Ik heb Vodafone. Dan wil ik bijv een site openen, en gebeurt er niets. Bovenin staat dan wel '3g', maar er gebeurt niets. (dat er 3g blijft staan is al een teken; als er wel wat gebeurt springt hij altijd naar 'H').
Dit heb ik echt alleen met Vodafone? en manier om het te verhelpen is dus de vliegtuigmodus uit/aan te zetten. Dan kan ik weer internetten.. maar ik vraag me af of er een betere oplossing voor is. Voorheen had ik namelijk Ben op m'n Legend, en daarmee had ik het probleem echt nooit.
Verwijderd
Tip van de dag: als je met je trackball naar die regel gaat, dan wordt die regel groen en gaat 'ie scrollen, en dan staat er: "geweigerde afspraken verbergen"Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:01:
[...]
Verder is het laatste menu 'geweigerde afspraken v....." niet te lezen. Tekst te lang.
Verwijderd
Nou dat is zeker tip van de dag geweldig zeg.Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 18:15:
[...]
Tip van de dag: als je met je trackball naar die regel gaat, dan wordt die regel groen en gaat 'ie scrollen, en dan staat er: "geweigerde afspraken verbergen"
Bedankt
Verwijderd
Dank je wel Majo ben even naar bijwerken gegaan en nu heb ik ze ookmajoh schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 17:51:
Je krijgt wrs vanzelf een berichtje als je je telefoon automatisch een keer gaat kijken. Het kan echter ook zo:
Sinds 9 uur vanavond een zeer vervelend probleem. Het toetsenbord (en neem aan dus ook het touchscreen, alhoewel ik dat nog niet echt heb getest) reageert op sommige plaatsen eigenlijk gewoon niet. Tijdens het typen is dit te merken bij de letter 'u', 'b' en de rechterkant van de spatie.
Heb de telefoon inmiddels al opnieuw opgestart, nadat hij helemaal vaag begon te doen en dacht dat ik met backspace een 'n' intoetste. Maar het probleem is er nog steeds *wel al iets minder.
Is dit een software matig probleem, of is het touchscreen naar de kl*te? Als ik zo kijk naar de puntjes onder het scherm, mis ik ze wel op sommige plekken, zou dat ermee te maken hebben?
(Heb vanavond van 6-9 wel gewerkt (Bij een bouwmarkt wiens naam begint met de K), maar er is niks tegen mijn telefoon gekomen of mee gebeurd).
Heb de telefoon inmiddels al opnieuw opgestart, nadat hij helemaal vaag begon te doen en dacht dat ik met backspace een 'n' intoetste. Maar het probleem is er nog steeds *wel al iets minder.
Is dit een software matig probleem, of is het touchscreen naar de kl*te? Als ik zo kijk naar de puntjes onder het scherm, mis ik ze wel op sommige plekken, zou dat ermee te maken hebben?
(Heb vanavond van 6-9 wel gewerkt (Bij een bouwmarkt wiens naam begint met de K), maar er is niks tegen mijn telefoon gekomen of mee gebeurd).
Verwijderd
Oke ik heb ook weer een klein probleempje.
Steeds als ik naar taskkiller ga dan staad er iets open terwijl ik dat helemaal niet geopend heb.
Dit gebeurt ook sinds gister en weet eigelijk ook niet wat het is en waarom het zomaar opent.
Ik kan alleen zien bij taskiller dat het om een app gaat met de beschrijving (geen afbeelding beschikbaar) en dan staad er een heel klein blauw icootje voor het lijkt wel dat het google maps is of zo.
Maar waarom opent hij dat automatische steeds alles staad bij mij uit zo als wifi, mobiel internet, gps.
En hoe kan ik er voor zorgen dat het niet meer automatische geopend word?
Heeft iemand een idee?
Steeds als ik naar taskkiller ga dan staad er iets open terwijl ik dat helemaal niet geopend heb.
Dit gebeurt ook sinds gister en weet eigelijk ook niet wat het is en waarom het zomaar opent.
Ik kan alleen zien bij taskiller dat het om een app gaat met de beschrijving (geen afbeelding beschikbaar) en dan staad er een heel klein blauw icootje voor het lijkt wel dat het google maps is of zo.
Maar waarom opent hij dat automatische steeds alles staad bij mij uit zo als wifi, mobiel internet, gps.
Heeft iemand een idee?
Verwijderd
Zie mijn eerdere posts. Zelfde probleem, spontaan ontstaan (strook van 1,5 cm linkerkant touchscreen reageert niet op aanraking). Dit is wat er tot nu toe is gebeurd:ijsthee92 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 22:35:
Sinds 9 uur vanavond een zeer vervelend probleem. Het toetsenbord (en neem aan dus ook het touchscreen, alhoewel ik dat nog niet echt heb getest) reageert op sommige plaatsen eigenlijk gewoon niet. Tijdens het typen is dit te merken bij de letter 'u', 'b' en de rechterkant van de spatie.
- 18 maart toestel ontvangen, heeft uitstekend gewerkt tot 28 april, probleem is toen ontstaan
- 29 april toestel opgestuurd naar Dynafix, 11 mei ongerepareerd retour ontvangen. ("toestel afgeregeld volgens specificaties")
- 12 mei toestel voor de tweede keer weg, nu direct via HTC per koeriersdienst opgehaald. Ligt nu weer bij Dynafix. Hebben een goede Track & Trace op IMEI nummer.
- 17 mei: Status gaat naar "wacht op onderdelen". Dat is tot op heden het geval. Men kan mij niet zeggen wanneer mijn toestel gerepareerd wordt, wat er defect is en wat er vervangen gaat worden. Dynafix legt het nu weer bij de leverancier van onderdelen, dus er komt nog een partij bij.......

- Leverancier Belsimpel legt alle verantwoording bij reparatiebedrijf Dynafix, nadat ik ze om een nieuw toestel heb gevraagd. Toestel wordt pas vervangen nadat het binnen 3 maanden 3 maal voor hetzelfde defect is opgestuurd. Ze vergeten dat zij als leverancier volgens het Burgerlijk Wetboek, Consumentenbond en Consuwijzer als leverancier eindverantwoordelijk blijven voor het leveren van een deugdelijk product. Men wijst alle verantwoording af. Je voelt je erg machteloos als consument.
- Na 3 mailtjes met de klantenservice van HTC wordt de zaak nu geëscaleerd, en gaat men vanuit HTC contact opnemen met Dynafix om te kijken of ik voor een toestel swap in aanmerking kom.
Het is zo zonde dat het allemaal zo lang moet duren. M'n geduld raakt nu toch wel een beetje op en boos worden helpt niets.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2010 11:39 ]
Sommige processen worden nu eenmaal automatisch gestart binnen Android als het nodig is. Wat voor proces het is vertel kun je niet aangeven, dus kunnen wij ook niet aangeven waarom het gestart wordt.Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:16:
Oke ik heb ook weer een klein probleempje.
Heeft iemand een idee?
Gewoon geen taskiller gebruiken, is allemaal veel makkelijker... (link)
[ Voor 50% gewijzigd door majoh op 27-05-2010 11:31 . Reden: Added quote ]
En laat dat nou net het gene zijn waar ik absoluut niet op zit te wachten! Okay, duurt nog even voordat mijn abbo ingaat (Kon niet wachten, hehe) Maar misschien had ik dat dus wel beter kunnen doen. Het gekke is wel dat hij wel reageert als ik heel hard druk, of als ik met mijn vinger op een letter ernaast ga staan en hem dan naar links/rechts beweegt. Erg raar dus!Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:30:
[...]
Zie mijn eerdere posts. Zelfde probleem, spontaan ontstaan (strook van 1,5 cm linkerkant touchscreen reageert niet op aanraking). Dit is wat er tot nu toe is gebeurd:
- 18 maart toestel ontvangen, heeft uitstekend gewerkt tot 28 april, probleem is toen ontstaan
- 29 april toestel opgestuurd naar Dynafix, 11 mei ongerepareerd retour ontvangen. ("toestel afgeregeld volgens specificaties")
- 12 mei toestel voor de tweede keer weg, nu direct via HTC per koeriersdienst opgehaald. Ligt nu weer bij Dynafix. Hebben een goede Track & Trace op IMEI nummer.
- 17 mei: Status gaat naar "wacht op onderdelen". Dat is tot op heden het geval. Men kan mij niet zeggen wanneer mijn toestel gerepareerd wordt.
- Leverancier Belsimpel legt alle verantwoording bij reparatiebedrijf Dynafix, nadat ik ze om een nieuw toestel heb gevraagd. Toestel wordt pas vervangen nadat het binnen 3 maanden 3 maal voor hetzelfde defect is opgestuurd. Ze vergeten dat zij als leverancier volgens het Burgerlijk Wetboek, Consumentenbond en Consuwijzer als leverancier eindverantwoordelijk blijven voor het leveren van een deugdelijk product
Al met al hoop ik niet dat dit met jou gebeurt. Ik loop nu inmiddels weer met m'n good old Nokia 6230, nadat ook van m'n Nokia N73 het pookje is afgebroken en deze onbruikbaar is geworden. Ondertussen natuurlijk wel gewoon betalen voor mijn VF Bel + SMS + Web abbo. VF is natuurlijk geen partij in deze, dus daar mekker ik verder niet over.
- Na 3 mailtjes met de klantenservice van HTC wordt de zaak nu geëscaleerd, en gaat men vanuit HTC contact opnemen met Dynafix om te kijken of ik voor een toestel swap in aanmerking kom.
Het is zo zonde dat het allemaal zo lang moet duren. M'n geduld raakt nu toch wel een beetje op en boos worden helpt niets.
Verwijderd
Dat was bij mij ook exact het geval... Niet klem gezeten, altijd in een "sok". Ook resets, zelfs naar fabrieksinstellingen, hielpen niet. Echt een hardwarematig probleem.ijsthee92 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:38:
[...]
En laat dat nou net het gene zijn waar ik absoluut niet op zit te wachten! Okay, duurt nog even voordat mijn abbo ingaat (Kon niet wachten, hehe) Maar misschien had ik dat dus wel beter kunnen doen. Het gekke is wel dat hij wel reageert als ik heel hard druk, of als ik met mijn vinger op een letter ernaast ga staan en hem dan naar links/rechts beweegt. Erg raar dus!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2010 11:43 ]
Verwijderd
Ja ik weet dat sommige processen automatisch worden gestart maar deze heeft dat nooit gedaan.majoh schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:30:
[...]
Sommige processen worden nu eenmaal automatisch gestart binnen Android als het nodig is. Wat voor proces het is vertel kun je niet aangeven, dus kunnen wij ook niet aangeven waarom het gestart wordt.
Gewoon geen taskiller gebruiken, is allemaal veel makkelijker... (link)
Ik denk zelf dat het google maps is of latitude wat in google maps zit.
Gister was ik even naar de widges van htc en daar wou ik naar klok gaan maar drukte dus verkeerd en drukte op de widget latitude alleen dan zie ik een schermpje waar in staad het bechinscherm is vol verwijder een item om een ander toe te voegen.
Dus neem aan dat latitude niet geactiveerd is dan.
Sinds ik dat dus ingedrukt heb gebeurt dit dus dat het steeds in me taskkiller staad.
En dat snap ik dus niet
Ik heb mijn telefoon al bijna 3 maanden en dit kwam dus nooit automatisch in me tasskiller te staan.
Dus er moet wel iets geactiveerd zijn maar wat is de vraag.
En ik kan er totaal niet achter komen hoe ik het automatisch activeren uit moet zetten
Dankje voor jouw reactie, is het voor jou mogelijk dit te testen? (ga ervan uit dat de mensen met een Android ook een data abbo hebbenMediJack schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:06:
[...]
Bij mij autoradio werkt het afspelen van muziek van de Legend via een BT verbinding prima, al maak ik er geen gebruik van. (iets met 4GB USB stick in de autoradio en dus voldoende muziek)
Streaming audio heb ik niet geprobeerd.
Oke, ik heb nu ook een probleempje met mijn Legend. Naja, het is eigenlijk met de oordopjes...
Ik heb het voor mekaar gekregen het laatste puntje van het plugje af te breken (dus na dat laatste rubberen randje...). Hierdoor doet mijn linker oordopje het niet meer, en zit het plugje heel los in de Legend en valt er elke keer uit.
Tijd dus voor een nieuw headsetje, wat ik eigenlijk geen ramp vind want de oordopjes vond ik toch niet bijzonder comfortabel zitten. Ik vond het alleen wel erg makkelijk dat je met het snoertje nummers kon pauzeren en skippen (telefoon ermee opnemen nooit gedaan), en ook moeten de dopjes als fm-antenne kunnen blijven functioneren....
Ik vroeg me af welke oordopjes dit allemaal kunnen? Moeten de dopjes perse van HTC zijn, of zou het eventueel ook met dopjes van andere merken kunnen? Of moet ik toch weer dezelfde oordopjes kopen?
Misschien heeft iemand suggesties / ervaringen??
Ik heb het voor mekaar gekregen het laatste puntje van het plugje af te breken (dus na dat laatste rubberen randje...). Hierdoor doet mijn linker oordopje het niet meer, en zit het plugje heel los in de Legend en valt er elke keer uit.
Tijd dus voor een nieuw headsetje, wat ik eigenlijk geen ramp vind want de oordopjes vond ik toch niet bijzonder comfortabel zitten. Ik vond het alleen wel erg makkelijk dat je met het snoertje nummers kon pauzeren en skippen (telefoon ermee opnemen nooit gedaan), en ook moeten de dopjes als fm-antenne kunnen blijven functioneren....
Ik vroeg me af welke oordopjes dit allemaal kunnen? Moeten de dopjes perse van HTC zijn, of zou het eventueel ook met dopjes van andere merken kunnen? Of moet ik toch weer dezelfde oordopjes kopen?
Sinds vanmorgen doet de Facebook app het hier niet meer, meer mensen hier last van en iemand die een oplossing weet? Ik heb al een update uit de market geïnstalleerd, maar daarmee is het probleem ook niet verholpen. Ik kan vanuit de app overal nog bij, maar als ik alle nieuws-updates wil zijn blijft het beeld leeg en verschijnt een foutmelding.
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Hier doet ie ook niets.Gugger schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 23:12:
Sinds vanmorgen doet de Facebook app het hier niet meer ... Ik kan vanuit de app overal nog bij, maar als ik alle nieuws-updates wil zijn blijft het beeld leeg en verschijnt een foutmelding.
bij mij doet hij het wel, maar ik ben niet erg onder de indruk van de app, meestal gebruik ik http://touch.facebook.com
Mensen, iemand enig idee hoe ik op mijn legend de folder vind van de programma bestanden?. Deze heb ik nodig om een sys.txt bestand te kunnen wijzigen. Bedankt voor het meedenken.
Leonardus
Met 'n file-explorer...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Nou, dat is nu juist het probleem, dat gaat dus niet zomaar. Je hebt daar geen toegang tot.CLB schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 12:57:
Met 'n file-explorer...
Verdere discussie over dit onderwerp en tips kun je hier volgen.
[ Voor 23% gewijzigd door leonardus op 28-05-2010 14:28 ]
Leonardus
Die knopjes maken gewoon een verbinding via een weerstand van de microfoon naar de massa. Bij elke weerstand waarde hoort een functie.Volgens mij hebben alle htc headsets dezelfde weerstanden voor die functies, en het zou me niet verbazen als andere merken headsets dat ook hebben, dit weet ik echter niet zeker. Ik zou dit even navragen bij een winkel.luappul schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:11:
Oke, ik heb nu ook een probleempje met mijn Legend. Naja, het is eigenlijk met de oordopjes...
Ik heb het voor mekaar gekregen het laatste puntje van het plugje af te breken (dus na dat laatste rubberen randje...). Hierdoor doet mijn linker oordopje het niet meer, en zit het plugje heel los in de Legend en valt er elke keer uit.![]()
De fm-antenne functie blijft bij elke headset wel werken.
Die oortjes die er standaard bijzitten zitten inderdaad erg slecht, ik gebruik inmiddels ook een andere. Die heeft alleen ook geen knoppen.
[ Voor 5% gewijzigd door maraldmec op 28-05-2010 17:03 ]
Verwijderd
ik word zo langzamerhand wel een beetje zat van de wegvallende dataverbinding van vodafone, mischien word het tijd om hier een apart topic voor te openen aangezien er nogal wat mensen hier last van hebben!
Ik had dat probleem ook bij Hi, maar sinds ik bij Vodafone zit heb ik er gelukkig geen last meer van.Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 20:19:
ik word zo langzamerhand wel een beetje zat van de wegvallende dataverbinding van vodafone, mischien word het tijd om hier een apart topic voor te openen aangezien er nogal wat mensen hier last van hebben!
Ach gelukkig zitten we niet bij T-Mobile
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
Voor de liefhebber...ik heb mijn Legend op V&A gezet : V&A aangeboden: HTC Legend Zilver
Edit : reden...verkocht! Beste mensen...ik jump naar het Desire topic
Edit : reden...verkocht! Beste mensen...ik jump naar het Desire topic
[ Voor 23% gewijzigd door dafmay op 29-05-2010 16:35 ]
Verwijderd
Je moet een headsetje van HTC hebben tenminste alleen het kabeltje met je bediening, volgens mijn kan je dan vervolgens elk willekeurig oordopjes erop inpluggen. Moet er wel bij zeggen dat ik dit niet helemaal zeker weet maar die standaard oordopjes zijn een ramp en veel te lompluappul schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:11:
Ik heb het voor mekaar gekregen het laatste puntje van het plugje af te breken (dus na dat laatste rubberen randje...). Hierdoor doet mijn linker oordopje het niet meer, en zit het plugje heel los in de Legend en valt er elke keer uit.![]()
Oke had niet echt een idee hoe die knopjes werkten, bedankt voor de uitleg! Zal dan idd maar ff bij een winkel langsgaan...maraldmec schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 16:49:
[...]
Die knopjes maken gewoon een verbinding via een weerstand van de microfoon naar de massa. Bij elke weerstand waarde hoort een functie.Volgens mij hebben alle htc headsets dezelfde weerstanden voor die functies, en het zou me niet verbazen als andere merken headsets dat ook hebben, dit weet ik echter niet zeker. Ik zou dit even navragen bij een winkel.
De fm-antenne functie blijft bij elke headset wel werken.
Die oortjes die er standaard bijzitten zitten inderdaad erg slecht, ik gebruik inmiddels ook een andere. Die heeft alleen ook geen knoppen.
Die standaard dopjes zijn inderdaad zo slecht dat ik het eigenlijk wel prima vind dat ze kapot zijn gegaan, als ik maar nieuwe dopjes kan vinden die hetzelfde kunnen!
Jij bedoelt een extra kabeltje tussen normale oordopjes en de telefoon doen? Zou misschien inderdaad een oplossing zijn, maar dan wordt je snoertje wel erg lang en dan hangen de knopjes denk niet meer op een makkelijke plek... Of heb jij hier goede ervaringen mee? Zoja, dan hoor ik het graagVerwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 10:50:
[...]
Je moet een headsetje van HTC hebben tenminste alleen het kabeltje met je bediening, volgens mijn kan je dan vervolgens elk willekeurig oordopjes erop inpluggen. Moet er wel bij zeggen dat ik dit niet helemaal zeker weet maar die standaard oordopjes zijn een ramp en veel te lomp
[ Voor 26% gewijzigd door luappul op 29-05-2010 14:43 ]
Ligt eraan. Ik had voor mijn Touch Diamon zo'n setje van oortjes + kabeltje en dat was zo gemaakt dat het kabeltje met alle knopjes makkelijk bij je nek kon komen. Maar weet niet of htc die ook heeft voor nieuwe toestellen aangezien alles nu 3.5mm jack is en niet meer via de mini usb poort (thank god).
Ik heb trouwens nogsteeds een probleem met hotmail. Gelezen/ongelezen berichten worden niet gesyncd en ik kwam er laatst ook achter dat mail die ik via mijn pc delete niet op mijn telefoon word verwijderd. Is dat op te lossen? Met google kon ik niks vinden.
Ik heb trouwens nogsteeds een probleem met hotmail. Gelezen/ongelezen berichten worden niet gesyncd en ik kwam er laatst ook achter dat mail die ik via mijn pc delete niet op mijn telefoon word verwijderd. Is dat op te lossen? Met google kon ik niks vinden.
Artiest voorheen bekend als b3n666
met hotmail is dat nog niet mogelijk lijkt me aangezien het via pop3 gaat. Hotmail ondersteund nog geen IMAP. Of een hotmail app zou ook wel mooi zijn, maar ben ik ook nog niet tegen gekomen.
Maar op Windows mobile werkt het wel en ook in outlook werkt het (schijnt) dus waarom in android niet? Misschien dat er in WM idd een extra stukje code zit maar dan is de vraag weer waarom niet in android? Zo moeilijk kan het toch niet zijn lijkt mij en aangezien een groot deel van de prive mail adressen toch wel hotmail zal zijn lijkt mij het toch wel nuttig om zoiets te hebben. Aan de andere kant, google heeft gmail dus zoveel zal het hun wel niet boeien.
Artiest voorheen bekend als b3n666
Ik heb nu een raar probleem. Eergisteravond de batterij helemaal opgeladen. Maar zaterdagochtend toen ik wakker werd was de batterij nog maar 42%. Nu heb ik hem gisteravond weer helemaal opgeladen. 's Avonds zat er nog 78% in. En 's ochtends nog maar 34%.
Ik heb met een taskkiller alle programma's afgesloten. Verder heb ik er overdag geen problemen gehad met de accu. Toch is net alsof er wat op de achtergrond door blijft draaien.
Als ik nu kijk zie ik dat het androidsysteem 48% accu heeft verbruikt en mobiel standby 25%.
Heeft iemand dit probleem ook gehad? En weet iemand een oplossing? Ik denk dat een reset het probleem wel oplost, maar wil eigenlijk weten wat er fout zit.
Ik heb met een taskkiller alle programma's afgesloten. Verder heb ik er overdag geen problemen gehad met de accu. Toch is net alsof er wat op de achtergrond door blijft draaien.
Als ik nu kijk zie ik dat het androidsysteem 48% accu heeft verbruikt en mobiel standby 25%.
Heeft iemand dit probleem ook gehad? En weet iemand een oplossing? Ik denk dat een reset het probleem wel oplost, maar wil eigenlijk weten wat er fout zit.
Ik had dit ook een keer, een keer uit en aanzetten verhielp het. Geen idee wat de oorzaak was.maraldmec schreef op zondag 30 mei 2010 @ 11:18:
Ik heb nu een raar probleem. Eergisteravond de batterij helemaal opgeladen. Maar zaterdagochtend toen ik wakker werd was de batterij nog maar 42%. Nu heb ik hem gisteravond weer helemaal opgeladen. 's Avonds zat er nog 78% in. En 's ochtends nog maar 34%.
Ik heb weer een probleem met de contactpersonen. Als ik nu een contactpersoon als favoriet of als een andere groep instel, dan verdwijnt hij uit de contactpersonen overzicht. Als ik hem weer als favoriet verwijder, dan staat die er weer. Voorheen had ik dit niet, iemand een idee waar dit aan ligt?
Verwijderd
Probeer dit eens: in de app contacten, klik op menu, dan op weergeven, en zet het vinkje aan bij Autom. Gmail-contacten tonen... Ik weet niet eens wat dit precies is, maar ik had hetzelfde met een contact en hiermee was het opgelost.xileS schreef op zondag 30 mei 2010 @ 17:10:
Ik heb weer een probleem met de contactpersonen. Als ik nu een contactpersoon als favoriet of als een andere groep instel, dan verdwijnt hij uit de contactpersonen overzicht. Als ik hem weer als favoriet verwijder, dan staat die er weer. Voorheen had ik dit niet, iemand een idee waar dit aan ligt?
Dat had ik idd ook met een andere contactpersoon. Een contactpersoon verdween, nadat ik een gmail adres toegoegde vanaf gtalk. Het vinkje bij Autom. Gmail-contacten tonen verhielp dit toen, maar bij dit probleem helpt het niet. Helaas zijn er dus veel curen met de contactlijst, dit is wel jammer voor een mobiele telefoon.
/edit
Ik heb het inmiddels opgelost. Ik weet ook niet precies hoe, maar iig als je bijvoorbeeld contact personen als favorieten wil toevoegen, kan je dat beter via de favorieten widget doen. Of als je een contactpersoon aan de groep Collega's ofzo wilt toewijzen, kan je dat beter via de "groepen" (2e tabblad) tabblad zelf doen ipv, door die contact zelf te gaan bewerken. Heel buggy allemaal en het werkte niet elke keer hetzelfde, soms verdween een contact persoon wel en soms weer niet.
/edit
Ik heb het inmiddels opgelost. Ik weet ook niet precies hoe, maar iig als je bijvoorbeeld contact personen als favorieten wil toevoegen, kan je dat beter via de favorieten widget doen. Of als je een contactpersoon aan de groep Collega's ofzo wilt toewijzen, kan je dat beter via de "groepen" (2e tabblad) tabblad zelf doen ipv, door die contact zelf te gaan bewerken. Heel buggy allemaal en het werkte niet elke keer hetzelfde, soms verdween een contact persoon wel en soms weer niet.
[ Voor 43% gewijzigd door xileS op 30-05-2010 23:47 ]
Ik heb dit weekend op het strand mijn legend in mijn broekzak gehad en daar zit nu zand in.
De aan/uit knop en de volumeknop klikken niet meer en het telefoonspeakertje (niet de handsfree) geeft bijna geen volume meer, waarschijnlijk door zand op het membraan.
Ik denk dat ik 'm uit elkaar ga (laten) halen als doorspuiten met perslucht niet helpt.
Iemand nog een suggestie of een teardown handleiding ergens?
De aan/uit knop en de volumeknop klikken niet meer en het telefoonspeakertje (niet de handsfree) geeft bijna geen volume meer, waarschijnlijk door zand op het membraan.
Ik denk dat ik 'm uit elkaar ga (laten) halen als doorspuiten met perslucht niet helpt.
Vmu
Misschien helpt dit je een stukje op weg : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=673861
Dat had ik zelf ook moeten bedenkenJimster schreef op zondag 30 mei 2010 @ 12:27:
[...]
Ik had dit ook een keer, een keer uit en aanzetten verhielp het. Geen idee wat de oorzaak was.
Het is nu te laat, maar je moet altijd zoooo voorzichtig zijn met de combinatie strand en telefoonVmu schreef op maandag 31 mei 2010 @ 11:00:
Ik heb dit weekend op het strand mijn legend in mijn broekzak gehad en daar zit nu zand in.
Ja is natuurlijk lullig, al zou ik persoonlijk al snel logisch de conclusie trekken dat de combi telefoon en strand (lees: zand en wind) geen lekkere is...zand gaat *overal* tussenzittenMarcoC schreef op maandag 31 mei 2010 @ 13:14:
[...]
Het is nu te laat, maar je moet altijd zoooo voorzichtig zijn met de combinatie strand en telefoon.
Dat is precies wat ik zocht. Ik denk dat ik het erop moet wagen.breinstein schreef op maandag 31 mei 2010 @ 12:24:
Misschien helpt dit je een stukje op weg : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=673861
Bedankt.
Vmu
Ik jump hier ook maar even in aangezien ik sinds vandaag deze telefoon ook heb. Zit nog in de ontdekkingsfase
.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Laat ons maar weten of je succesvol je tel weet schoon te maken. Ben erg benieuwd, Succes!!!Vmu schreef op maandag 31 mei 2010 @ 21:40:
[...]
Dat is precies wat ik zocht. Ik denk dat ik het erop moet wagen.
Bedankt.
Heeft iemand zijn Legend gepaired met pc via Bluetooth? Mijn Legend wordt wel herkent als 'headset' maar ik kan bijvoorbeeld geen bestanden uitwisselen. Ik krijg telkens foutmeldingen dat 't niet lukt zowel HTC-->PC als PC-->HTC.
Hier geen problemen mee.
Doe sinds 2 weken ook mee met de Legend, blijft een heerlijk toestel.
Enige wat ik soms irritant vind is dat de tel traag is als ik vanaf de contacten widget naar de details van een contact wil. Kan soms een seconde of 2-3 duren, waar het toestel verder direct reageerd.
Doe sinds 2 weken ook mee met de Legend, blijft een heerlijk toestel.
Enige wat ik soms irritant vind is dat de tel traag is als ik vanaf de contacten widget naar de details van een contact wil. Kan soms een seconde of 2-3 duren, waar het toestel verder direct reageerd.
...
Heb je niet toevallig een taskkiller die de Bluetooth Shared service stopt? Dat gaf bij mij nogal eens problemen bij het versturen van bestanden via BT. Anders moet je ff je foon uit- en aanzetten, dan draait de service weer (als het goed is).RoloTomassie schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 03:09:
Heeft iemand zijn Legend gepaired met pc via Bluetooth? Mijn Legend wordt wel herkent als 'headset' maar ik kan bijvoorbeeld geen bestanden uitwisselen. Ik krijg telkens foutmeldingen dat 't niet lukt zowel HTC-->PC als PC-->HTC.
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Mbv de System Panel app kun je de service in ieder geval killen...Gugger schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 12:50:
[...]
Heb je niet toevallig een taskkiller die de Bluetooth Shared service stopt? Dat gaf bij mij nogal eens problemen bij het versturen van bestanden via BT. Anders moet je ff je foon uit- en aanzetten, dan draait de service weer (als het goed is).
Hey Tharonald, heb je ze al binnen?tharonald schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:42:
[...]
He n00b, ik heb de gok gewaagd om deze accu's te bestellen. Het is belachelijk goedkoop maar het is het proberen waard!
En zo ja wat is je ervaring ermee? Ik ben werkelijk heel benieuwd.
-= Its dry in the dessert =- So what??
ok het is gelukt.
Uit elkaar gehaald, zandbak eruit, zoveel mogelijk het luidsprekertje schoongeblazen.
De knopjes klikken allemaal weer lekker en alles werkt nog, alleen het geluid is wel veel beter maar nog steeds een beetje brak. Dat was het al om te beginnen voordat er zand in zat maar nu versta ik iedereen tenminste weer.

Meer hier:
http://img267.imageshack.us/g/dsc09252.jpg/
Uit elkaar gehaald, zandbak eruit, zoveel mogelijk het luidsprekertje schoongeblazen.
De knopjes klikken allemaal weer lekker en alles werkt nog, alleen het geluid is wel veel beter maar nog steeds een beetje brak. Dat was het al om te beginnen voordat er zand in zat maar nu versta ik iedereen tenminste weer.

Meer hier:
[ Voor 16% gewijzigd door Vmu op 01-06-2010 21:57 ]
Vmu
Heb je met je telefoon overgegooid?Vmu schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:30:
ok het is gelukt.
Meer hier:
Hoe krijg je het voor elkaar.. Wel beter dat alles weer werkt! Is je garantie nu niet verlopen, of hoefde je geen 'speciale' schroefjes los te draaien?
Heb in die korte tijd aardig wat probleempjes met mn telefoon:
- Internetverbinding valt constant uit (oplossen door vliegtuigmodus aan en uit te zetten)
- Touchscreen reageert soms helemaal niet meer, gisteren kon ik geen gesprek meer aannemen
- Speaker klinkt de helft van de tijd erg gedempt. Dit hoor ik als iemand me belt, of tijdens een gesprek
Gebeld met de leverancier en hij moet terug voor reparatie! Op zich een erg mooie telefoon, maar waarschijnlijk heb ik al 2 x een maandagmorgen model gehad... (deze is in de eerste week omgeruild voor ene nieuw toestel omdat die toen ook kapot was)
- Internetverbinding valt constant uit (oplossen door vliegtuigmodus aan en uit te zetten)
- Touchscreen reageert soms helemaal niet meer, gisteren kon ik geen gesprek meer aannemen
- Speaker klinkt de helft van de tijd erg gedempt. Dit hoor ik als iemand me belt, of tijdens een gesprek
Gebeld met de leverancier en hij moet terug voor reparatie! Op zich een erg mooie telefoon, maar waarschijnlijk heb ik al 2 x een maandagmorgen model gehad... (deze is in de eerste week omgeruild voor ene nieuw toestel omdat die toen ook kapot was)
Ik heb net de melding gekregen dat er een nieuwe systeemupdate is, ben hem nu aan het downloaden .. Benieuwd wat er veranderd is
Oh ik heb hem ook is toch nog een paar MB trouwens. Kan alleen geen change log vinden beetje jammer
Geüpdatet hier, maar kan ook geen changelog vinden. Naast HTC Application improvement dan.
Gelukkig al mijn instellingen enzo weer goed onthouden. Zelfs dat ik een Homescreen Replacement gebruik met een zooi widgets, was geen probleem :-)
Gelukkig al mijn instellingen enzo weer goed onthouden. Zelfs dat ik een Homescreen Replacement gebruik met een zooi widgets, was geen probleem :-)
Hier ook een succesvolle update. Altijd weer een soort van spannend, maar alles werd weer volledig teruggezet.
Ik ben trouwens best nieuwsgierig naar de changelog, want 'HTC Application improvement' zegt (mij) niet zo heel veel.
Ik ben trouwens best nieuwsgierig naar de changelog, want 'HTC Application improvement' zegt (mij) niet zo heel veel.
op XDA weet ook al niemand wat de update inhoud. Beetje apart zoon mystery update
Misschien is het om de grijswaardenbug te verhelpen??Crazyanz schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 16:57:
op XDA weet ook al niemand wat de update inhoud. Beetje apart zoon mystery update
linkje naar tweakers
Ik heb geen update gehad. Zou dat komen omdat ik Vodafone heb ? Hoe kan ik het wel krijgen ?
Verwijderd
vodafone branded telefoons moeten zowieso wachten tot vodafone de update uitbrengt.
ik heb een non branded legend alleen bij mij kan hij de update niet vinden. heb al meerdere keren op nu controleren gedrukt, telefoon gereset, wifi en 3g maar nog steeds niks:S
ik heb een non branded legend alleen bij mij kan hij de update niet vinden. heb al meerdere keren op nu controleren gedrukt, telefoon gereset, wifi en 3g maar nog steeds niks:S
Zandtaarttjes gemaakt met mijn vriendin.creatif schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 08:18:
[...]
Heb je met je telefoon overgegooid?
Hoe krijg je het voor elkaar.. Wel beter dat alles weer werkt! Is je garantie nu niet verlopen, of hoefde je geen 'speciale' schroefjes los te draaien?
Ja ik heb 1 speciaal schroefje moeten losmaken. Onderin in het midden, onder dat kleine stickertje "void"...
Ik had 'm ook wel door een service punt hier willen laten doen maar die zijn er niet. Toch denk ik dat ik later op zoek ga naar een nieuwe speaker want best is het nog niet.
Vmu
Ik heb alleen de system panel app en die killed niet automatisch bluetooth shared service. Misschien dat 't aan de pc ligt. IMB-Lenovo thinkpad z61m heb ik met windows XP. Staat er bij jou ook " HTC Legend is connected to the headset service of 'en dan je computernaam' " Is dat wel de bedoeling? Dat de Legend als headset wordt gezien?Gugger schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 12:50:
[...]
Heb je niet toevallig een taskkiller die de Bluetooth Shared service stopt? Dat gaf bij mij nogal eens problemen bij het versturen van bestanden via BT. Anders moet je ff je foon uit- en aanzetten, dan draait de service weer (als het goed is).
Mijn eerste kl*te ervaring met de legend.
Ik had wat programma;s geupdate waaronder F1 Live.
Daarna wilde ik deze opstarten door op de melding "F1 live is geinstalleerd" in het pulldown menu te tikken.
vervolgens crasht de legend. Hij reageerde op niks meer. Ik kon wel het scherm aan en uit zetten, maar kreeg dan geen lock screen, maar het bevroren scherm.
Na 10 minuten reste mij niks anders dan de batterij te verwijderen.
Na het opnieuw opstarten kreeg ik de melding SD kaart beschadigd.
Ik kon met de usb kabel verbonden ook niet voor Disk Drive kiezen.
Het enige wat ik kon doen was accepteren om de SD kaart te formatteren
edit:
SD kaart lijkt nu ook fucked up te zijn.
Als ik er terug iets op wil zetten krijg ik steeds:
"kan geen gegevens van het bronbestand of op de bronschijf lezen"
terwijl de SD kaart in dit geval doelschijf is, en niet bronschijf.
Heb hem al met de telefoon geformatteerd, en met windows 7 snelformatteren.
Als ik snelformatteren uitvink zegt hij aan het einde "kan formatteren niet beeindigen"
Ik had wat programma;s geupdate waaronder F1 Live.
Daarna wilde ik deze opstarten door op de melding "F1 live is geinstalleerd" in het pulldown menu te tikken.
vervolgens crasht de legend. Hij reageerde op niks meer. Ik kon wel het scherm aan en uit zetten, maar kreeg dan geen lock screen, maar het bevroren scherm.
Na 10 minuten reste mij niks anders dan de batterij te verwijderen.
Na het opnieuw opstarten kreeg ik de melding SD kaart beschadigd.
Ik kon met de usb kabel verbonden ook niet voor Disk Drive kiezen.
Het enige wat ik kon doen was accepteren om de SD kaart te formatteren
edit:
SD kaart lijkt nu ook fucked up te zijn.
Als ik er terug iets op wil zetten krijg ik steeds:
"kan geen gegevens van het bronbestand of op de bronschijf lezen"
terwijl de SD kaart in dit geval doelschijf is, en niet bronschijf.
Heb hem al met de telefoon geformatteerd, en met windows 7 snelformatteren.
Als ik snelformatteren uitvink zegt hij aan het einde "kan formatteren niet beeindigen"
[ Voor 23% gewijzigd door M a r c o op 02-06-2010 21:10 ]
Vandaag is mijn abbo overgezet van T-Mobile naar Vodafone, net kaartje verwisseld. Wat een verschil qua downloadsnelheid zeg! Ik haalde eerst nooit meer dan 44KB/s, nu... 220KB/s!!
Toch blij dat ik een maand geleden al de overstap had ingezet. Zeker nu met al die ellende bij T-Mobile
Gebruiken er hier ook mensen de app GentleAlarm? Erg fijne app echter... vorige week me gewoon anderhalf uur verslapen omdat mn trial verlopen was....
Hallo baas, ja sorry dat ik zo laat ben maar de trial versie van mn wekker was verlopen waardoor mijn alarm niet afging...
Naja heb m nu maar gekocht voor iets van 1,60€ 
Ik ben overigens nog opzoek naar een paar leuke clock widgets, liefst analoog. Iemand tips?
Gebruiken er hier ook mensen de app GentleAlarm? Erg fijne app echter... vorige week me gewoon anderhalf uur verslapen omdat mn trial verlopen was....
Ik ben overigens nog opzoek naar een paar leuke clock widgets, liefst analoog. Iemand tips?
[ Voor 6% gewijzigd door Marsman83 op 02-06-2010 21:11 ]
Ik zag vanmiddag ook de update op mijn toestel. Ik heb alleen op cancel gedrukt en dacht dat doe ik vanavond wel via wifi. Maar nu vind hij de update niet meer?. Vaag
Hmm, vreemd, ik heb überhaupt geen update gezien op m'n non-branded legend, ook niet als ik er naar zoek.
Ik zie ook nog steeds die update niet hoor... het zou er al moeten zijn? de desire heeft gisteren zijn update gehad.
Ik heb geen legend, maar zag dit voorbij komen in mn tweetoverzicht:
Misschien valt de software update te triggeren door "*#*#CHECKIN#*#*" (Je ziet geen output verder, hij checkt alleen in bij de services)
http://twitter.com/htc_eu/status/15292794763Latest in Support - Update – HTC Legend and Bravo Firmware Over The Air (FOTA) update: In our commitment to provid... http://bit.ly/cUpuWj
Misschien valt de software update te triggeren door "*#*#CHECKIN#*#*" (Je ziet geen output verder, hij checkt alleen in bij de services)
Wat bedoel je met "*#*#CHECKIN#*#*" ?Reneger schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:07:
Ik heb geen legend, maar zag dit voorbij komen in mn tweetoverzicht:
[...]
http://twitter.com/htc_eu/status/15292794763
Ik ga er van uit dat je deze code kunt intypen bij je telefoon (zoals je normaal een tel nr intypt...)
edit : oh ja...dialer heet dat ding inderdaad
[ Voor 11% gewijzigd door dafmay op 03-06-2010 11:53 ]
Verwijderd
Zelf ook de update nog niet binnen, wat is bij jullie (diegene die de update al hebben) het versienummer?
Verwijderd
iemand op androidworld had contact gezocht met htc.
zij vertelden hem dat ze per serienr de update versturen. waarschijnlijk is jullie serienr nog niet aan de beurt even wachten dus.
ik kreeg hem gisteren ook niet binnen maar nu net kreeg ik een melding dat hij beschikbaar is heb hem direct geinstaleerd.
zij vertelden hem dat ze per serienr de update versturen. waarschijnlijk is jullie serienr nog niet aan de beurt even wachten dus.
ik kreeg hem gisteren ook niet binnen maar nu net kreeg ik een melding dat hij beschikbaar is heb hem direct geinstaleerd.
Dat snapte ikdafmay schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:42:
[...]
Ik ga er van uit dat je deze code kunt intypen bij je telefoon (zoals je normaal een tel nr intypt...)
edit : oh ja...dialer heet dat ding inderdaad
Update gedaan, maar helaas ging er iets fout met de automatische backup. Hopen dat alles er nog op staat. Nu aan het wachten tot ie weer is opgestart (duurt lang).
Update:
Hij doet het en alles lijkt er nog op te staan.
Edit #2
Heeft iemand anders trouwens ook dat Gmail crashed als je een mailtje wil verwijderen?
Update:
Edit #2
Heeft iemand anders trouwens ook dat Gmail crashed als je een mailtje wil verwijderen?
[ Voor 33% gewijzigd door Framoes op 03-06-2010 13:43 ]
Ik kreeg ook een foutmelding, update was klaar daarna reboot en zit nu al een hele tijd naar het HTC opstartlogo aan te kijkenFramoes schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:40:
Update gedaan, maar helaas ging er iets fout met de automatische backup. Hopen dat alles er nog op staat. Nu aan het wachten tot ie weer is opgestart (duurt lang).
Update:
Edit #2
Jaja...maar je kon blijkbaar niet de link leggen van letters>cijfers...n00bs schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:29:
[...]
Dat snapte ikalleen je kan geen woorden typen in de dialer
De update ook gedaan hier, de laatste reboot duurt wel heel erg lang...
Jammer dat HTC niet verteld wat de update doet, lijkt me toch wel basis informatie.
Ook beetje jammer is dat die aankondiging verwijst naar een oud nummer (.4) terwijl de update hem naar .5 brengt.
Maar hij doet het, en nee ik heb geen problemen met gmail.
Jammer dat HTC niet verteld wat de update doet, lijkt me toch wel basis informatie.
Ook beetje jammer is dat die aankondiging verwijst naar een oud nummer (.4) terwijl de update hem naar .5 brengt.
Maar hij doet het, en nee ik heb geen problemen met gmail.
-= Its dry in the dessert =- So what??
Verwijderd
Kan iemand mij uit de brand helpen?
Ik ben een trotse bezitter van de Legend
, met een Telfort abonnement. Alleen ik kan me belminuten niet bijhouden, ben al bij de telfort shop geweest en heb al rond geneusd op internet. Weet iemand of er een app is waarmee je je belminuten bij kan houden en die werkt met Telfort?
Thanx!
Ik ben een trotse bezitter van de Legend
Thanx!
Ik gebruik Call Meter NG, die bijhoudt hoeveel je per maand belt, smst en data verstookt... Je kan heel veel zelf instellen m.b.t. minuten, tarieven (bijv. eerste minuut helemaal, daarna per seconde en daarna per seconde), sms in bundel of niet en prijs van sms buiten bundel, kosten voor data en hoeveel gratis data per maand, etc....Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:40:
Kan iemand mij uit de brand helpen?
Ik ben een trotse bezitter van de Legend, met een Telfort abonnement. Alleen ik kan me belminuten niet bijhouden, ben al bij de telfort shop geweest en heb al rond geneusd op internet. Weet iemand of er een app is waarmee je je belminuten bij kan houden en die werkt met Telfort?
Thanx!
Voor mij werkt die ideaal, en is niet afhankelijk van welke provider je hebt. Ik zou dus eens proberen of dat wat voor je is!
En ja, ik krijg weer een HTC binnen om te testen, deze keer een HTC Legend! De Desire komt een andere keer, maar dit is ook zeker een mooi dingetje
Ik heb geen leuke ondertitel.
Ik heb sinds kort een probleem, en kan niet echt vinden in dit topic of het al bij iemand anders eerder is voorgekomen, ook op Google geen hits... Het gaat om het volgende: als ik mijn Legend via een USB kabel aan een PC hang, dan krijg ik op mijn Legend geen notificatie, en dus ook niet de mogelijkheid om in te stellen wat ik wil doen (Diskdrive / Laden / HTC Sync / Tether). Behoorlijk irritant, want kan dus niet via mijn PC bij mijn SD kaart.
Ik heb het op verschillende PC's geprobeerd, maar het werkt nergens. Iemand een idee?
Ik heb het op verschillende PC's geprobeerd, maar het werkt nergens. Iemand een idee?
Verwijderd
Even naar instellingen, 'verbinden met PC', en het juiste vakje aanvinken...majoh schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 00:07:
Ik heb sinds kort een probleem, en kan niet echt vinden in dit topic of het al bij iemand anders eerder is voorgekomen, ook op Google geen hits... Het gaat om het volgende: als ik mijn Legend via een USB kabel aan een PC hang, dan krijg ik op mijn Legend geen notificatie, en dus ook niet de mogelijkheid om in te stellen wat ik wil doen (Diskdrive / Laden / HTC Sync / Tether). Behoorlijk irritant, want kan dus niet via mijn PC bij mijn SD kaart.
Dat heeft geen nut, het lijkt er op alsof de Legend niet herkent dat ie aan PC hangt, enige wat ie doet is opladen...
Heb je al een keer een soft reset gedaan?majoh schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 00:33:
Dat heeft geen nut, het lijkt er op alsof de Legend niet herkent dat ie aan PC hangt, enige wat ie doet is opladen...
Sinds wanneer doet het probleem zich voor, na de laatste update (die van deze week)?
Iemand nu al reserve accu's binnen van Ebay oid?
Soft reset gedaan, niets geholpen. En zou t niet weten sinds wanneer het zich voordoet... Zo vaak hang ik m niet aan een PC, maar het zou dus sinds de update kunnen zijn. Misschien toch maar hard reset doen, alleen heb ik daar niet zoveel zin in eigenlijk.Bogey Dope schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 00:40:
[...]
Heb je al een keer een soft reset gedaan?
Sinds wanneer doet het probleem zich voor, na de laatste update (die van deze week)?
@ Majoh, al eens een andere kabel of USB poort op de computer geprobeerd?
Opladen zijn andere pinnen dan data, dus dat hij wel oplaad sluit dat niet uit dat het aan de kabel of poort kan liggen.
Opladen zijn andere pinnen dan data, dus dat hij wel oplaad sluit dat niet uit dat het aan de kabel of poort kan liggen.
Ook dat al geprobeerd ja, twee kabels waarmee t eerder wel gewerkt heeft...
oke.
Beste diagnose methode is vaak eliminatie, vandaar
In dat geval is het inderdaad wel erg vreemd ja.
Om zeker te zijn dat het de telefoon is zou je nog een andere computer kunnen proberen als en wanneer je daar beschikking over hebt voordat je een hard reset gaat doen.
Beste diagnose methode is vaak eliminatie, vandaar
In dat geval is het inderdaad wel erg vreemd ja.
Om zeker te zijn dat het de telefoon is zou je nog een andere computer kunnen proberen als en wanneer je daar beschikking over hebt voordat je een hard reset gaat doen.
Meerdere kabels / meerdere PC truc heb ik al gedaan 
Misschien dat er een app geinstalleerd is die het veroorzaakt, maar dat lijkt me ook stellig...
Maar als niemand een andere idee heeft, dan ga ik m dalijk even hard resetten.
Misschien dat er een app geinstalleerd is die het veroorzaakt, maar dat lijkt me ook stellig...
Maar als niemand een andere idee heeft, dan ga ik m dalijk even hard resetten.
Let op:
Berichten over levertijden, bestellingen, prijzen en dergelijke zaken worden verwijderd. Dit topic is alleen om het toestel te bespreken en geen dumptopic voor van alles en nog wat.
Berichten over levertijden, bestellingen, prijzen en dergelijke zaken worden verwijderd. Dit topic is alleen om het toestel te bespreken en geen dumptopic voor van alles en nog wat.