uiteraarddafmay schreef op zondag 16 mei 2010 @ 14:13:
[...]
...de cache ook al geleegd (via menu > toepassingen > ...) ?
En je hebt ook niet toevallig vodafone ? Die hadden een datastoring ....Dus 3g verbinding lag er uit
Is (ook hem) bekend. Hij zegt ook dat met Opera Mini wel kan surfen...breinstein schreef op zondag 16 mei 2010 @ 14:34:
En je hebt ook niet toevallig vodafone ? Die hadden een datastoring ....Dus 3g verbinding lag er uit
Yep zoals dafman zegt. Alle apps die gebruik maken van internet werken prima inclusief data intensieve zaken zoals youtube en streamen van muziek. Het is puur de standaard browser die om onduidelijke redenen niet meer werkt zoals zou moeten.
Na wat googlen blijken meer mensen hier last van te hebben op verschillende android telefoons. Nergens een oplossing kunnen vinden.
Na wat googlen blijken meer mensen hier last van te hebben op verschillende android telefoons. Nergens een oplossing kunnen vinden.
Verwijderd
aaargh, al 3 dagen gezeik met de telefoon. 3g werkt niet, maar ook 2g niet. Heb Vodafone en gehoord van de storingen. Maar toch vermoed ik dat ook de HTC gewoon kuren vertoont. Of is het software? Ik zie nog steeds geen 3G icoontje
Bij de toestellen van mij en mijn collega's stond er standaard een proxy server ingesteld bij de APN die gebruikt werd voor internet. Deze moest verwijderd worden. Dit zorgde voor allerlei vaag gedrag. Misschien eens checken?
[ Voor 7% gewijzigd door DieterVDW op 16-05-2010 18:00 ]
Verwijderd
M'n WiFi gooit ie de laatste tijd er ook af en toe zomaar uit, dus denk helaas ook dat het softwarematig is.
Kan soms ook niet Wifi uitzetten met de instelling widget. Mijn vorige Android toestel had er geen last van.
Hoop toch wel dat dit opgelost wordt. Hopelijk komt FroYo ook snel naar de Legend...
Maar voor nu is het idd irritant.
Kan soms ook niet Wifi uitzetten met de instelling widget. Mijn vorige Android toestel had er geen last van.
Hoop toch wel dat dit opgelost wordt. Hopelijk komt FroYo ook snel naar de Legend...
Maar voor nu is het idd irritant.
Iemand een idee hoe lang een reparatie en/of nakijken van een toestel duurt? Of na hoeveel dagen/weken kan je gaan 'klagen' of het opschiet. Mijn Legend ligt nu al meer dan 2 weken bij Hi. Bij reparatiestatus staat 'Onderweg naar reparateur'. Hij is daar aangekomen melde de helpdesk/Teleplan. Hoe en wat en waar hij nu is of heen was gestuurd konden ze niet zo snel ontdekken.
Dit soort vragen horen hier niet. Kijk eens rond in Shopping Forum.ManiacsHouse schreef op zondag 16 mei 2010 @ 22:00:
Iemand een idee hoe lang een reparatie en/of nakijken van een toestel duurt? Of na hoeveel dagen/weken kan je gaan 'klagen' of het opschiet. Mijn Legend ligt nu al meer dan 2 weken bij Hi. Bij reparatiestatus staat 'Onderweg naar reparateur'. Hij is daar aangekomen melde de helpdesk/Teleplan. Hoe en wat en waar hij nu is of heen was gestuurd konden ze niet zo snel ontdekken.
Ik snap. Maar kreeg als opmerking van KPN dat ze 'moeite hadden' een Legend te repareren omdat het zo'n nieuw toestel is.RoD schreef op zondag 16 mei 2010 @ 22:09:
[...]
Dit soort vragen horen hier niet. Kijk eens rond in Shopping Forum.
Ah, bedankt ! Hier had ik ook last van. Op zich deed mobiel internet het prima, alleen wat traag voor m'n gevoel, en wanneer ik naar google ging kwam ik automatisch op google.de terecht, dus ik had al een vermoeden dat er iets niet helemaal goed was ingesteld.DieterVDW schreef op zondag 16 mei 2010 @ 18:00:
Bij de toestellen van mij en mijn collega's stond er standaard een proxy server ingesteld bij de APN die gebruikt werd voor internet. Deze moest verwijderd worden. Dit zorgde voor allerlei vaag gedrag. Misschien eens checken?
Maar dit waren dus wel de standaard Vodafone instellingen, een beetje slordig. Zonder proxy laden de pagina's echt _stukken_ sneller!
Overigens, heeft iemand al een VPN verbinding werkend gekregen op de Legend? Als ik PPTP instel in adroid dan maakt ie wel verbinding, alleen kan ik vervolgens geen pagina's meer openen in de browser. OpenVPN zou mooier zijn, maar heb nog geen makkelijk programma gevonden dat daarvoor werkt, zonder root.
[ Voor 17% gewijzigd door SolidD op 17-05-2010 03:12 ]
Heb je toevallig een proxy app getest/gebruikt?Crazyanz schreef op zondag 16 mei 2010 @ 15:28:
Yep zoals dafman zegt. Alle apps die gebruik maken van internet werken prima inclusief data intensieve zaken zoals youtube en streamen van muziek. Het is puur de standaard browser die om onduidelijke redenen niet meer werkt zoals zou moeten.
Ik had precies hetzelfde probleem wat jij omschrijft.
Om het op te lossen heb ik het tool weer opnieuw geïnstalleerd.
Bij de instellingen kan/moet je een ip adres en poort opgeven, zorg dat de velden leeg zijn en klik op save.
App weer weggehaald en de tel een herstart gegeven.
en bij mij was het probleem weg.
Dit was de app die ik geïnstalleerd had: http://nl.androlib.com/android.application.anonymous-proxy-njtA.aspx
Het kan natuurlijk dat jij dit tool niet hebt gebruikt, maar wellicht evengoed iets om te proberen.
Juist die app had ik geprobeerd en weer weg gehaaltkoesie schreef op maandag 17 mei 2010 @ 03:13:
[...]
Heb je toevallig een proxy app getest/gebruikt?
Ik had precies hetzelfde probleem wat jij omschrijft.
Om het op te lossen heb ik het tool weer opnieuw geïnstalleerd.
Bij de instellingen kan/moet je een ip adres en poort opgeven, zorg dat de velden leeg zijn en klik op save.
App weer weggehaald en de tel een herstart gegeven.
en bij mij was het probleem weg.
Dit was de app die ik geïnstalleerd had: http://nl.androlib.com/android.application.anonymous-proxy-njtA.aspx
Het kan natuurlijk dat jij dit tool niet hebt gebruikt, maar wellicht evengoed iets om te proberen.
Heb inmiddels al een reset gedaan. Zal ook niet zo snel nog zoon app gebruiken.
Tether?Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:06:
bestaat er een programma voor de legend waarmee je je 3G verbinding kunt delen via wifi?
Verwijderd
Heb redelijk intensief dit topic doorzocht, maar niet kunnen vinden...
Wanneer ik d.m.v. een niet-standaard app nieuwe files op mijn SD kaartje plaats, zijn deze pas zichtbaar na het uit -en weer aanzetten van het toestel. Het lijkt wel of de mappen op de SD kaart alleen geïndexeerd worden wanneer het toestel start. Voorbeelden zijn een filecopy van LAN naar SD-kaart middels ES File Explorer (MP3-tjes) of downloaden van wallpapers middels de Mabilo app (JPG-tjes). De "Muziek" of "Foto's" apps zien de nieuwe files (en folders) pas na het uit -en weer aanzetten. Wanneer media middels de standaard browser gedownload wordt, is deze wel direct zichtbaar in de betreffende apps.
Iemand hier een workaround voor gevonden? Kan de SD kaart handmatig opnieuw geindexeerd worden?
Wanneer ik d.m.v. een niet-standaard app nieuwe files op mijn SD kaartje plaats, zijn deze pas zichtbaar na het uit -en weer aanzetten van het toestel. Het lijkt wel of de mappen op de SD kaart alleen geïndexeerd worden wanneer het toestel start. Voorbeelden zijn een filecopy van LAN naar SD-kaart middels ES File Explorer (MP3-tjes) of downloaden van wallpapers middels de Mabilo app (JPG-tjes). De "Muziek" of "Foto's" apps zien de nieuwe files (en folders) pas na het uit -en weer aanzetten. Wanneer media middels de standaard browser gedownload wordt, is deze wel direct zichtbaar in de betreffende apps.
Iemand hier een workaround voor gevonden? Kan de SD kaart handmatig opnieuw geindexeerd worden?
Bensimpel
Positieve meneer
Zojuist eigenaar geworden van de HTC Legend, moet zeggen vergeleken met mijn vorige mobieltjes (LG viewty etc, lach me niet uit XD) voelt deze behoorlijk lekker aan!
Moet wel zeggen, dit is mijn eerste Android telefoon ever, maar de keuzes lijken wel eindeloos, ben nog volop aan het ontdekken, en dit is wat mij betreft een flinke upgrade ^_^. Ben er sowieso al blij mee.
Edit: Zijn er nog dingetjes waarmee ik rekening mee moet houden, ben nog een newbie, jullie pro's weten vast wel iets
Moet wel zeggen, dit is mijn eerste Android telefoon ever, maar de keuzes lijken wel eindeloos, ben nog volop aan het ontdekken, en dit is wat mij betreft een flinke upgrade ^_^. Ben er sowieso al blij mee.
Edit: Zijn er nog dingetjes waarmee ik rekening mee moet houden, ben nog een newbie, jullie pro's weten vast wel iets
[ Voor 14% gewijzigd door Bensimpel op 17-05-2010 16:21 ]
😆 - Denk ook eens om ;)
Van harte met je aanwinstBensimpel schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:20:
Zojuist eigenaar geworden van de HTC Legend, moet zeggen vergeleken met mijn vorige mobieltjes (LG viewty etc, lach me niet uit XD) voelt deze behoorlijk lekker aan!
Ik kan je aanbevelen om je telefoon zoveel mogelijk op te laden, aangezien de accu sowieso niet al te lang meegaat en zeker niet wanneer je er erg veel mee speelt de eerste tijd
Verder zou ik zeggen blader eens rustig dit topic door en lees de Startpost...daar staan veel tips en weetjes.
Naast het ontdekken van de functies op de telefoon zelf zijn er natuurlijk ontelbaar veel apps op de Market. Ik heb het toestel al wat langer, en heb al allerhande programma's uitgeprobeerd en de beste programma's in hun soort geïnstalleerd. De volgende vind ik zelf wel een must:Bensimpel schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:20:
-Call Meter NG (deze houdt bij hoeveel minuten je nog in je bundel hebt. Even goed instellen en klopt precies);
-Astrid (takenlijst, ook met een widget op je homescreen, vind ik zelf erg handig);
-Apk manager, handig, klein en snel programma om apps te installen en uninstallen;
-Battery indicator (de gratis versie, hiermee wordt het batterij in procenten aangegeven in de balk bovenin);
-Gmote, je computer besturen met je telefoon;
-Shazam (muziek herkennen);
-Zedge (miljoenen gratis wallpapers en ringtones);
Spellen is iets persoonlijker, ikzelf heb Drop en iMobsters geïnstalleerd, vind het beiden verslavende spellen.
Veel plezier
NOSIG
Verwijderd
Flikie wallpapers is ook een erg goede, vind hem tot nu zelfs de beste. Zit erg goed in elkaar.
O.a. full screen scrollen. Maar Zedge is idd ook een goede app hiervoor + ringtones/mp3's.
Welkom hier en veel plezier met je Legend.
O.a. full screen scrollen. Maar Zedge is idd ook een goede app hiervoor + ringtones/mp3's.
Welkom hier en veel plezier met je Legend.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2010 20:00 ]
Sinds kort krijg ik ook geen melding meer via het LED-lampje van de telefoon als ik gebeld of gesmst ben...Timocos schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:25:
Vind dat WiFi inderdaad (nog) niet echt lekker werken. Vanaf volgende maand loopt pas mijn nieuwe abbo en daardoor moet ik nu dus even nog WiFi gebruiken in huis voor internet op telefoon. Mijn kamer zit recht boven de draadloze internet modem (dus ongeveer 3 meter beneden me) en het bereik met mijn Legend is echt bar slecht. Vaak valt verbinding voor paar seconde tot minuten weg, terwijl ik er met mijn I-pod Touch en andere apparatuur op mijn kamer totaal geen last van heb
Heb nu ook dat sms programma Handcent sms geïnstalleerd, maar sindsdien krijg ik geen bericht meer via dat LED-lampje op de telefoon dat ik een sms ontvangen heb, terwijl dat bij de instellingen (van zowel de telefoon als van Handcent Sms) wel degelijk aanstaat
Heb geen Handcent geinstalleerd en zou ook niet weten waar je deze melding kan instellen.
Het is alleen wel super irritant dat ik dit niet meer zie. Iemand anders nog tips?
Ik zie dus net dat het LED-lampje maar 5 min knippert...wat mega irritant!
Iemand al een oplossing dat deze door blijft knipperen?
[ Voor 5% gewijzigd door nickpma op 17-05-2010 21:08 ]
ik wil mijn nummers van de ene sim overzetten naar een andere simkaart.
Kan wel een export naar telefoon/geheugenkaart doen, maar andersom niet
Hoe kan ik alle nummers naar mijn sim kopieren/importeren?
(de app contact2sim werkt niet)
Nummers syncen naar je pc met ouwe sim, nieuwe sim er in en weer terugsyncen naar je phoon?SubSun schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:51:
ik wil mijn nummers van de ene sim overzetten naar een andere simkaart.
'k heb sinds vrijdag de Legend (Vodafone branded).. Baalde zo erg dat ik geen google goggles en geen Layar kon installeren omdat Vodafone niet opschiet met z'n update dat ik er een officiele htc rom overheen getrokken heb..
Toen kon ik de update halen en ook de apps installeren.. kon alleen geen wifi meer gebruiken.. die kan ie niet meer starten
Heel vreemd, na de rom wel, maar na de downloadable update niet meer...
*zucht* ik wil m'n vodafone rom terug.. Ik schiet hier toch niks mee op. die kan je alleen nergens downloaden
Toen kon ik de update halen en ook de apps installeren.. kon alleen geen wifi meer gebruiken.. die kan ie niet meer starten
Heel vreemd, na de rom wel, maar na de downloadable update niet meer...
*zucht* ik wil m'n vodafone rom terug.. Ik schiet hier toch niks mee op. die kan je alleen nergens downloaden
Lijkt er op dat er eerder iets mis is met die update? want je zegt dat het de standaard htc rom zonder update wel gewoon werkte. Misschien die rom er nog een keer opzetten? Heb je trouwens die goldcard methode gebruikt? Als ik mijn legend krijg (poep vodafone had hem niet meer op voorraad, en dat terwijl ik uberhaubt al 3 weken wacht omdat mijn order niet als order neer was gezet...) ga ik hem ook meteen flashen. Branded bende schiet niet op.
Artiest voorheen bekend als b3n666
Goldcard gebruikt ja..
Anders krijg je de originele rom er nooit overheen... piept ie over signature fout.
En de romheb ik er inmiddels al een keer of 4 op gezet...
Ik ga't NOG een keer proberen.... Nu tussendoor eens de godcard checken, misschien dat hij die voor de update ook nodig heeft...
Edit1: Hee... De goldcard is gewijzigd na de install van de ROM. het scheelde maar 3 bytes maar toch. Ik ga de update nu installeren met weer een verse goldcard. Ik betwijfel zelf of dat ding daar naar kijkt, maar het is het proberen waard. uitslag komt zo.
Edit2: YESSS!!!!!!!!!!!!! Werken!!! Whoohoo!!!
Hikje in de goldcard blijkbaar
Thnx voor de tip t_o_c anders had ik daar waarschijnlijk niet meer naar gekeken
Heb nu een hele nette HTC Rom
Anders krijg je de originele rom er nooit overheen... piept ie over signature fout.
Ik ga't NOG een keer proberen.... Nu tussendoor eens de godcard checken, misschien dat hij die voor de update ook nodig heeft...
Edit1: Hee... De goldcard is gewijzigd na de install van de ROM. het scheelde maar 3 bytes maar toch. Ik ga de update nu installeren met weer een verse goldcard. Ik betwijfel zelf of dat ding daar naar kijkt, maar het is het proberen waard. uitslag komt zo.
Thnx voor de tip t_o_c anders had ik daar waarschijnlijk niet meer naar gekeken
[ Voor 93% gewijzigd door xzenor op 20-05-2010 00:53 . Reden: foor=voor (ben toch niet dyslec.. dislec..deslycti.. nevermind.. ) ]
Ik had precies hetzelfde met het WIFI verhaal, maar uiteindelijk lag het aan de update en niet de rom. Na de update dus nog een keer geïnstalleerd te hebben, werkte alles perfect..possamai schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 00:16:
Goldcard gebruikt ja..
Edit2: YESSS!!!!!!!!!!!!! Werken!!! Whoohoo!!!![]()
Hikje in de goldcard blijkbaar![]()
Thnx foor de tip t_o_c anders had ik daar waarschijnlijk niet meer naar gekeken![]()
Hmm het wordt er in dit topic niet overzichtelijker op met 106 paginas .. Misschien tijd voor een deel 2 ? Of moet iemand daar gewoon zelf initiatief toe nemen ?
Wat zijn eigenlijk de beste camera instellingen? Want wat ik nu heb is gewoon kut, dikke ruis erin.
ISO waarde zo laag mogelijk instellen en geen foto's in het donker maken. Of een gewone camera kopen.tiswat schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:59:
Wat zijn eigenlijk de beste camera instellingen? Want wat ik nu heb is gewoon kut, dikke ruis erin.
Heb ik nooit begrepen...hoe maakt het starten van een nieuw topic-deel eea overzichtelijker? Persoonlijk vind ik het juist niet handig omdat de informatie dan verspreid wordt over meerdere topic delen. Het zoeken is dan beperkt tot het topic-deel waar je je in bevindt.breinstein schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:34:
Hmm het wordt er in dit topic niet overzichtelijker op met 106 paginas .. Misschien tijd voor een deel 2 ? Of moet iemand daar gewoon zelf initiatief toe nemen ?
EDIT @ Hierboven: Neehoor, dat ligt aan je GoT-search-skills 
Zal niet geapprecieerd worden als iemand zonder overleg een deeltje 2 start denk ik
Je kan wel in 1x alles zoeken / vinden met de searchfunctiebreinstein schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:34:
Hmm het wordt er in dit topic niet overzichtelijker op met 106 paginas..
Neem is contact op met de TS zou ik zeggen?Misschien tijd voor een deel 2? Of moet iemand daar gewoon zelf initiatief toe nemen?
Zal niet geapprecieerd worden als iemand zonder overleg een deeltje 2 start denk ik
[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 18-05-2010 11:36 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
[quote]possamai schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 00:16:
Thnx foor de tip t_o_c anders had ik daar waarschijnlijk niet meer naar gekeken
[/quote]
Mooi! Maar uiteraard uit nieuwsgierigheid...wat is er nu precies zo "heel net" geworden? Sneller, meer vrij intern geheugen, enz...?
Edit : nevermind, niet goed gelezen...gaat over een branded ROM naar normale HTC ROM.
Thnx foor de tip t_o_c anders had ik daar waarschijnlijk niet meer naar gekeken
[/quote]
Mooi! Maar uiteraard uit nieuwsgierigheid...wat is er nu precies zo "heel net" geworden? Sneller, meer vrij intern geheugen, enz...?
Edit : nevermind, niet goed gelezen...gaat over een branded ROM naar normale HTC ROM.
[ Voor 10% gewijzigd door dafmay op 18-05-2010 11:39 ]
Eh? Bedoel je een globale search binnen heel GoT? Dat kan toch niet handig zijn....CLB schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:35:
EDIT @ Hierboven: Neehoor, dat ligt aan je GoT-search-skills
Je kan toch ook gewoon per (sub)categorie zoeken?dafmay schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:37:
[...]
Eh? Bedoel je een globale search binnen heel GoT? Dat kan toch niet handig zijn....
n.a.
offtopic:
Als mede TS, persoonlijk vind ik een groter topic makkelijker. Maar ik zal eens nadenken over een nieuwe, waar ik dan wel even de TS voor moet updaten natuurlijk, want meeste dingen die anders te makkelijk te zoeken zijn, vallen dan weg, en we willen niet alleen maar 'noob' vraagjes constant hebben.
Als mede TS, persoonlijk vind ik een groter topic makkelijker. Maar ik zal eens nadenken over een nieuwe, waar ik dan wel even de TS voor moet updaten natuurlijk, want meeste dingen die anders te makkelijk te zoeken zijn, vallen dan weg, en we willen niet alleen maar 'noob' vraagjes constant hebben.
Ja dat kan. Maar het is toch juist handig dat, wanneer je in een bepaald topic zit, je meteen bovenin een zoek-opdracht kunt geven...? Maar goed...ik begrijp dat het ook anders kan, alleen is dat niet erg handig. Mijn persoonlijke mening uiteraardarjen9551 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:42:
[...]
Je kan toch ook gewoon per (sub)categorie zoeken?
majoh schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:42:
offtopic:
offtopic:
Gewoon blijven hameren op het feit dat er nog x aantal delen bestaan, gaat hier ook goed: HTC Hero [part eight]
Gewoon blijven hameren op het feit dat er nog x aantal delen bestaan, gaat hier ook goed: HTC Hero [part eight]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Mijn opmerking was ook meer als vraag bedoelt .. Loop hier nog niet zo lang rond, en het viel me op dat dit topic in verhoduing met de andere topics erg groot aan het worden was .. Het is natuurlijk geheel aan de 2 TS , of en wanneer ze een deel 2 beginnen.
tik ?limit=999 achter het topicnummer in je adresbalk en gebruik CTRL+F om snel het topic door te zoeken.
SDrescan, gratis, klein en snel:Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:52:
Heb redelijk intensief dit topic doorzocht, maar niet kunnen vinden...
http://www.androlib.com/a...m-bero-sdrescan-jBBB.aspx
Bensimpel
Positieve meneer
Thanks, deze zijn zeer handig inderdaad!_Christiaan_ schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:51:
[...]
Naast het ontdekken van de functies op de telefoon zelf zijn er natuurlijk ontelbaar veel apps op de Market. Ik heb het toestel al wat langer, en heb al allerhande programma's uitgeprobeerd en de beste programma's in hun soort geïnstalleerd. De volgende vind ik zelf wel een must:
-Call Meter NG (deze houdt bij hoeveel minuten je nog in je bundel hebt. Even goed instellen en klopt precies);
-Astrid (takenlijst, ook met een widget op je homescreen, vind ik zelf erg handig);
-Apk manager, handig, klein en snel programma om apps te installen en uninstallen;
-Battery indicator (de gratis versie, hiermee wordt het batterij in procenten aangegeven in de balk bovenin);
-Gmote, je computer besturen met je telefoon;
-Shazam (muziek herkennen);
-Zedge (miljoenen gratis wallpapers en ringtones);
Spellen is iets persoonlijker, ikzelf heb Drop en iMobsters geïnstalleerd, vind het beiden verslavende spellen.
Veel plezier
Nou na dag 1, batterij heeft nog maar 1 keer hoeven op te laden, hoewel hij wel vrij snel zakt, ook al is die in standbij. Maargoed dat komt wel goed, batterij moet nog getrained worden, en met app killer valt het een beetje mee
Moet zeggen dat het touchscreen echt fijn is om mee te werken, hij doet eigelijk precies wat je wilt
*gaat weer verder spelen*
😆 - Denk ook eens om ;)
Dat snap ik even niet....creatif schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 08:31:
[...]
Ik had precies hetzelfde met het WIFI verhaal, maar uiteindelijk lag het aan de update en niet de rom. Na de update dus nog een keer geïnstalleerd te hebben, werkte alles perfect..
Die update wordt toch aangeboden zolang je een oudere versie hebt..
Hoe kan ik die nog een keer uitvoeren dan als ik al up2date ben?
Even een update over de vodafone versie:
-----------------------------------------------------------
Geachte heer Possamai,
Hartelijk dank voor uw reactie, uit uw reactie begrijp ik dat u nog geen OTA update heeft ontvangen.
Ik heb dit voor u nagevraagd. Volgens de afdeling die dit behandeld, wordt de OTA update vanaf vandaag verstuurd door HTC. Het kan hierbij zijn dat dit gedurende deze week binnen hoort te komen op uw toestel.
Onze excuses voor het ongemak.
Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.
Met vriendelijke groet,
Jeremy Breeschoten
Vodafone Klantenservice
-----------------------------------------------------------
Geachte heer Possamai,
Hartelijk dank voor uw reactie, uit uw reactie begrijp ik dat u nog geen OTA update heeft ontvangen.
Ik heb dit voor u nagevraagd. Volgens de afdeling die dit behandeld, wordt de OTA update vanaf vandaag verstuurd door HTC. Het kan hierbij zijn dat dit gedurende deze week binnen hoort te komen op uw toestel.
Onze excuses voor het ongemak.
Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.
Met vriendelijke groet,
Jeremy Breeschoten
Vodafone Klantenservice
Ik snapte het ook nietpossamai schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:15:
[...]
Dat snap ik even niet....
Die update wordt toch aangeboden zolang je een oudere versie hebt..
Hoe kan ik die nog een keer uitvoeren dan als ik al up2date ben?
Toch heb ik die update nog een keer kunnen uitvoeren en toen werkte m'n wifi wel..
Ik heb sinds vandaag ook een Legend, maar bij het installeren van nieuwe applicaties krijg ik dit:

Nu heb ik dat natuurlijk gecontroleerd, en het vinkje staat gewoon aan
Op de Legend zelf krijg ik: "Er is een probleem opgetreden bij het parseren van het pakket."
Nu heb ik al wat gegoogled, maar heb niet een antwoord kunnen vinden (alleen dat het incompatible is met oudere Android versies)... Wat kan er mis zijn met mijn telefoon?

Nu heb ik dat natuurlijk gecontroleerd, en het vinkje staat gewoon aan
Nu heb ik al wat gegoogled, maar heb niet een antwoord kunnen vinden (alleen dat het incompatible is met oudere Android versies)... Wat kan er mis zijn met mijn telefoon?
[ Voor 6% gewijzigd door ReZ1987 op 18-05-2010 17:16 ]
Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.
Installeren van applicaties via de PC? Nog nooit gedaan... Daar heb je de Market op de telefoon toch voor?
Even opnieuw opstarten hielp bij mij.ReZ1987 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 17:15:
Ik heb sinds vandaag ook een Legend, maar bij het installeren van nieuwe applicaties krijg ik dit:
[afbeelding]
Nu heb ik dat natuurlijk gecontroleerd, en het vinkje staat gewoon aanOp de Legend zelf krijg ik: "Er is een probleem opgetreden bij het parseren van het pakket."
Kan ook aan de apps liggen, weet niet waar je ze vandaan hebt...
Gisteren ook voor het eerst de eerder besproken 'call lagg':
je wilt iemand bellen, drukt op de foto in de favorieten en er gebeurt niks. Klikken op een ander persoon heeft ook geen effect en via het telefoon menu werkt het ook niet. Dan na een paar minuten gaat de telefoon 'zelf' ineens iemand bellen (foto en persoon kwamen niet overeen)..
Op een gegeven moment werkte alles wel weer gewoon, maar ik word hier niet echt happy van. Hopen dat het niet vaker gebeurt.
je wilt iemand bellen, drukt op de foto in de favorieten en er gebeurt niks. Klikken op een ander persoon heeft ook geen effect en via het telefoon menu werkt het ook niet. Dan na een paar minuten gaat de telefoon 'zelf' ineens iemand bellen (foto en persoon kwamen niet overeen)..
Op een gegeven moment werkte alles wel weer gewoon, maar ik word hier niet echt happy van. Hopen dat het niet vaker gebeurt.
hmm, das wel vaag ja.
volgens mij had ik pas ook zoiets vreemds.
Ik heb in mijn contacten widget 10 favorieten staan.
Ik wilde een sms aan mijn vader sturen. Ik tik op zijn foto, kies voor "bericht sturen", en stuur een bericht.
blijkt achteraf dat dit bericht bij mijn tante uit kwam. welke ook niet in de favorieten stond (dus ook niet in de widget), maar in een andere groep.
volgens mij had ik pas ook zoiets vreemds.
Ik heb in mijn contacten widget 10 favorieten staan.
Ik wilde een sms aan mijn vader sturen. Ik tik op zijn foto, kies voor "bericht sturen", en stuur een bericht.
blijkt achteraf dat dit bericht bij mijn tante uit kwam. welke ook niet in de favorieten stond (dus ook niet in de widget), maar in een andere groep.
Jep ook gehad, meerdere keren inmiddels. Erg vaag. Bij mij was het zelfs zo dat toen ie eindelijk ging bellen hij een ander contactpersoon belde die ik daarna (niet als laatst) ook ingedrukt had, maar daarbij de foto en naam van de gekozen favoriet liet zien, behoudens het nummercreatif schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 09:32:
Gisteren ook voor het eerst de eerder besproken 'call lagg':
Heb je een originele rom zonder operator rotzooi, of een Vodafone toestel waar een originele HTC rom overheen is gezet?DyStiC schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:17:
[...]
Jep ook gehad, meerdere keren inmiddels. Erg vaag. Bij mij was het zelfs zo dat toen ie eindelijk ging bellen hij een ander contactpersoon belde die ik daarna (niet als laatst) ook ingedrukt had, maar daarbij de foto en naam van de gekozen favoriet liet zien, behoudens het nummer
Originele rom. Los toestel gekocht niet via een provider.creatif schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:48:
Heb je een originele rom zonder operator rotzooi, of een Vodafone toestel waar een originele HTC rom overheen is gezet?
Hetzelfde hier. Zal wel een kinderziekte zijn zeker?DyStiC schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:17:
[...]
Jep ook gehad, meerdere keren inmiddels. Erg vaag. Bij mij was het zelfs zo dat toen ie eindelijk ging bellen hij een ander contactpersoon belde die ik daarna (niet als laatst) ook ingedrukt had, maar daarbij de foto en naam van de gekozen favoriet liet zien, behoudens het nummer
Verder gebeurd het soms dat wanneer ik op een bericht wil antwoorden, het typen niet werkt.
Ik zie wel de woorden die ik intyp bij suggesties maar er verschijnt niets in het tekstvak...
Nog mensen met die probleem?
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Ik heb dat soms wel als ik de legend in landscape stand houd, dan typ ik, maar zie ik het niet verschijnen.CK3v1N schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:07:
[...]
Verder gebeurd het soms dat wanneer ik op een bericht wil antwoorden, het typen niet werkt.
Ik zie wel de woorden die ik intyp bij suggesties maar er verschijnt niets in het tekstvak...
Nog mensen met die probleem?
Houd ik de legend dan terug in portrait stand, dan zie ik mijn zojuist getypte tekst opeens weer
overigens heb ik dit alleen nog bij sms berichten gezien.
ik gebruik overigens wel een niet standaard keyboard (better keyboard).
Ik weet niet of dat van invloed kan zijn.
Ook een keer gehad met het originele keyboard....
Gebeurd naar de officiele HTC update, daarvoor nooit gezien.
dat kan ik ook bevestigen ja.majoh schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:21:
De OTA-update voor Vodafone-gebruikers is er
.
Is dat die update waardoor hij 450% sneller zou werken? Hier iig nog geen update (unbranded).
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
Nee dat camera applicaties werken. Waar jij het over hebt is android 2.2m et de JIT-compiler.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2010 13:20 ]
En die 450% is in de meest ideale situatie in één programma, volgens mij verwachten veel mensen dat alles met Android 2.2 450% sneller gaat draaien.
The devil is in the details.
Het stond gewoon zo leuk dat ie dan 450% sneller zou werkenMute schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:21:
En die 450% is in de meest ideale situatie in één programma, volgens mij verwachten veel mensen dat alles met Android 2.2 450% sneller gaat draaien.
Verwijderd
Wat? Ga je dan niet in eens 450% sneller downloaden en typen?Mute schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:21:
en de vraag is of 2.2 direct beschikbaar is voor de legend.
want ik vraag me het volgende nog af.
2.2 is bedoeld om android modulair te maken waardoor android updates onafhankelijk worden van de ROM op je toestel.
wat ik me dus afvraag, is die onafhankelijkheid al een kwestie bij installatie van 2.2 zeg maar, of moet de fabrikant een nieuwe ROM met 2.2 uitbrengen, die je daarna makkelijker kan updaten met een update van google zelf.
Ik zelf vermoed de 2e situatie.
Voor de beschikbaarheid van 2.2 op de legend ben je dan aangewezen op HTC (of custom roms).
edit:
zie de laatste regel.
want ik vraag me het volgende nog af.
2.2 is bedoeld om android modulair te maken waardoor android updates onafhankelijk worden van de ROM op je toestel.
wat ik me dus afvraag, is die onafhankelijkheid al een kwestie bij installatie van 2.2 zeg maar, of moet de fabrikant een nieuwe ROM met 2.2 uitbrengen, die je daarna makkelijker kan updaten met een update van google zelf.
Ik zelf vermoed de 2e situatie.
Voor de beschikbaarheid van 2.2 op de legend ben je dan aangewezen op HTC (of custom roms).
edit:
zie de laatste regel.
vanaf 2.2De op dit moment bekende vernieuwingen:
* Integratie van Flash;
* Nieuwe Launcher;
* De JIT-compiler;
* Apps2SD;
* Ingebakken apps (Google Experience) worden update-baar via de Market vanaf 2.2
[ Voor 20% gewijzigd door M a r c o op 19-05-2010 13:33 ]
Vraagje misschien staat het al wel in het topic maar het is wel erg groot en kon het zo snel niet vinden. Hoe bewaren jullie je HTC? Ik heb 4 jaar een Nokia 6320i gehad die ik gewoon zo in mijn broekzak had zitten de hele dag. Nu zegt mijn collega dat een hoesje etc een MUST is en niet hele dag in mijn broek moet bewaren ivm krassen op t scherm. Had met mijn oude gsm nergens last van maar dat was geen smartphone ofcourse.
Jullie ervaringen?
Jullie ervaringen?
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Ik bewaar het ook gewoon zo in me zak hoor. Als je het maar niet bij je sleutels of andere scherpe dingen doet, zie ik geen problemen.
Ik gebruik het standaard toetsenbord dus het is geen issue met better keyboard. En ik heb het ook enkel bij sms berichten.M a r c o schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:15:
[...]
Ik heb dat soms wel als ik de legend in landscape stand houd, dan typ ik, maar zie ik het niet verschijnen.
Houd ik de legend dan terug in portrait stand, dan zie ik mijn zojuist getypte tekst opeens weer![]()
overigens heb ik dit alleen nog bij sms berichten gezien.
ik gebruik overigens wel een niet standaard keyboard (better keyboard).
Ik weet niet of dat van invloed kan zijn.
Kheb het trouwens in de gewone view. Misschien even proberen kantelen volgende keer
Meestal even met advanced task mananger alle apps killen en het werkt terug. Maar voor de rest is dit heel irritant...
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Een screenprotector is wel handig (zoon sticker op het scherm tegen krassen) voor de rest doe ik nooit aan hoesjes en kan je de legend gewoon in je zak doen. Je krijgt misschien eens een kras oid maar so be it blijft een gebruiksvoorwerp.TgR_KILLER schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:46:
Vraagje misschien staat het al wel in het topic maar het is wel erg groot en kon het zo snel niet vinden. Hoe bewaren jullie je HTC? Ik heb 4 jaar een Nokia 6320i gehad die ik gewoon zo in mijn broekzak had zitten de hele dag. Nu zegt mijn collega dat een hoesje etc een MUST is en niet hele dag in mijn broek moet bewaren ivm krassen op t scherm. Had met mijn oude gsm nergens last van maar dat was geen smartphone ofcourse.
Jullie ervaringen?
Gebruik eigenlijk nooit beschermhoesjes voor mijn apparatuur. Nog nooit een krasje op een telefoon gehad en heb nu ook al 2 jaar ongeveer mijn I-Pod Touch en ook zonder enig krasje erop, terwijl ik ze altijd gewoon in mijn broekzak doe. Gewoon geen scherpe voorwerpen enzo in dezelfde broekzak stoppen en dan blijft ie krasvrij.TgR_KILLER schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:46:
Jullie ervaringen?
Het scherm van de Legend is van glas, glas krast heel moeilijk. Als het goed is moet je met je sleutels op het scherm kunnen krassen zonder het glas aan te tasten. Niet dat ik het ga proberen
.
Hmm ik heb ook altijd geloofd dat het scherm van glas is, totdat ik de foto's zag van een mede-tweaker waarvan de dochter z'n Legend had laten vallen op een stenen vloer. Toen was dus ook de vraag...is het scherm nu inderdaad van glas? Hij gaf dacht ik aan van niet. De post zal ergens in dit of het vorige topic staan...MarcoC schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:10:
Het scherm van de Legend is van glas, glas krast heel moeilijk. Als het goed is moet je met je sleutels op het scherm kunnen krassen zonder het glas aan te tasten. Niet dat ik het ga proberen.
Ik heb mijn telefoon buiten op de tegels laten vallen van ~70cm en enkel een klein mini deukje in het Alu... niets met het scherm aan de hand. Dus dat verhaal van die tweaker vind ik erg discutabel zeker gezien mijn toestel binnen ook al een paar keer is gevallen zonder enige problemen aan de constructie.
Bensimpel
Positieve meneer
Mischien een noob vraag, maar de legend heeft toch een Amoled scherm? Dit is toch niet echt bepaald glas? (mischien een combo van glas, maar wat is amoled dan echt? wikipedia zelf zegt er niet zoveel over...
Wikipedia: Active-matrix OLED
Ik ga er trouwens wel een bescherm hoesje voor halen, al mijn telefoons in het verleden kregen somehow, toch krasjes na verloop van tijd, (zelfs als ik alleen het mobiel in de zak had, meer niet). Beter zuinig doen, dan straks op de blaren zitten,
Wikipedia: Active-matrix OLED
Ik ga er trouwens wel een bescherm hoesje voor halen, al mijn telefoons in het verleden kregen somehow, toch krasjes na verloop van tijd, (zelfs als ik alleen het mobiel in de zak had, meer niet). Beter zuinig doen, dan straks op de blaren zitten,
😆 - Denk ook eens om ;)
Een scherm is natuurlijk niet alleen glas, er zitten meer componenten in. Glas alleen heeft natuurlijk geen pixels die individueel op kunnen lichten.
Dat glaslaagje is natuurlijk de buitenste laag n00bs
Staat natuurlijk helemaal los van het AMOLED of andere display-techniek gebeuren..
Staat natuurlijk helemaal los van het AMOLED of andere display-techniek gebeuren..
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Verwijderd
Alleen het tastbare deel van de Legend is van glas. De foto van die kapotte Legend is hier te vinden.
Kun je goed zien wat het tastbare gedeelte is.
Amoled heeft elke pixel apart verlicht en lcd heeft een backlight. Daardoor is Amoled een stuk scherper.
Edit, NLuna was me voor.
Amoled heeft elke pixel apart verlicht en lcd heeft een backlight. Daardoor is Amoled een stuk scherper.
Edit, NLuna was me voor.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2010 17:38 ]
Yes!
edit:Gefeliciteerd!
De telefoon is geüpdatet naar versie 1.32.161.4.
- applicatie-scherm scrollt sneller.
[ Voor 8% gewijzigd door Silverline op 19-05-2010 17:43 ]
Bensimpel
Positieve meneer
Haha thanks, eerlijk gezegt wel logisch XDVerwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 17:35:
Alleen het tastbare deel van de Legend is van glas. De foto van die kapotte Legend is hier te vinden.
Edit, NLuna was me voor.
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik heb altijd mijn gsm los in mijn broekzak. Sleutels en al het andere wat ik ooit mee wil nemen zit in een andere broekzak 
Maar hij bracht het zo stellig dat het een vast gegeven was gsm in broekzak en geen hoesje = huilen..
Maar vind t nogal kut me gsm elke keer uit zon hoesje moeten slopen als ik ff vlug de tijd wil zien oid.
Maar goed het kan dus geen kwaad?
Ben na een dagje wel super tevreden met mijn toestel. Typen gaat SUPER met dat slimme toetsenbord met die woordenschat. en al wat mailtjes en smsjes verstookt
net ook advanced task killer geinstalleerd. want DAMN er blijft wel heel veel open staan standaard. zal me accu tijd niet ten goede komen denk ik.
Maar hij bracht het zo stellig dat het een vast gegeven was gsm in broekzak en geen hoesje = huilen..
Maar vind t nogal kut me gsm elke keer uit zon hoesje moeten slopen als ik ff vlug de tijd wil zien oid.
Maar goed het kan dus geen kwaad?
Ben na een dagje wel super tevreden met mijn toestel. Typen gaat SUPER met dat slimme toetsenbord met die woordenschat. en al wat mailtjes en smsjes verstookt
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Ik heb ook vodafone maar hoe kan ik de update downloaden ?
Verwijderd
Hallo, Vodafone update? Ik heb nog niets vernomen? Moet ik nog wat ondernemen? Ik heb Vodafone legend
Komt vanzelf, telefoon checkt automatisch. Als je sneller wilt kan dat zo: Menu -> Instellingen -> Over de telefoon -> Systeemsoftware-updates -> Nu controleren.
Verwijderd
bedankt voor je antwoord. maar dat heb ik al 2 keer geprobeerd. niets alleen hetzelfde antwoord wat hij altijd al aangeeft..
Ben het volgende aan het testen: SmithNL in "HTC Desire - Deel 4"
Eens kijken of mijn dataverbinding 's ochtends niet eruit ligt. En die batterij winst waar men het over heeft is ook altijd wel meegenomen
Eens kijken of mijn dataverbinding 's ochtends niet eruit ligt. En die batterij winst waar men het over heeft is ook altijd wel meegenomen
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Ik heb nu een ruime maand een Legend en ik 'draag' mijn toestel grotendeels in mijn broekzak met het scherm aan de 'binnenkant', dus op mijn been. Wél natuurlijk voor alle zekerheid mijn sleutels in mijn andere zak, want ook al krast glas minder snel als kunststof het krast natuurlijk wel op den duur.
En mijn prettige ervaring is dat mijn Legend altijd weer brandschoon uit mijn broekzak komt. Geen vingervlek of wat dan ook meer te zien.
En mijn prettige ervaring is dat mijn Legend altijd weer brandschoon uit mijn broekzak komt. Geen vingervlek of wat dan ook meer te zien.
Het was natuurlijk de moeite waard om even te testen...en dat heb ik dus ook gedaan. Setting op GSM auto (PRL) gezet en een Speedtest gedaan...deze levert dan slechts de helft aan snelheid namelijk max 1Mb/s ipv 2Mb/s die ik normaal haal met de standaard setting (WCDMA preferred). Diverse tests gedaan maar steeds dezelfde lage snelheid. Snel weer terug dusZym0tiC schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 20:20:
Ben het volgende aan het testen: SmithNL in "HTC Desire - Deel 4"
Hehe zou jij mij nu kunnen helpen? Kreeg per puur toeval vandaag me legend al en ben nu bezig met een goldcard (#3, de laatste sd card die ik heb...) maar als ie werkt, wat doe ik daarna?possamai schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 00:16:
Goldcard gebruikt ja..
Edit2: YESSS!!!!!!!!!!!!! Werken!!! Whoohoo!!!![]()
Hikje in de goldcard blijkbaar![]()
Thnx foor de tip t_o_c anders had ik daar waarschijnlijk niet meer naar gekeken![]()
Verwijderd
Goed om te lezen, wilde dit namelijk al bijna gaan proberen. Wel jammer, m'n Legend houd het zo'n dagdafmay schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 21:51:
[...]
Het was natuurlijk de moeite waard om even te testen...en dat heb ik dus ook gedaan. Setting op GSM auto (PRL) gezet en een Speedtest gedaan...deze levert dan slechts de helft aan snelheid namelijk max 1Mb/s ipv 2Mb/s die ik normaal haal met de standaard setting (WCDMA preferred). Diverse tests gedaan maar steeds dezelfde lage snelheid. Snel weer terug dus
uit bij mij met zo'n 2 uur internet per dag, incl. filmpjes en downloads...
Wat doet dit precies? Want ik heb het net ook gedaan maar ik merk geen snelheidsverschil.dafmay schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 21:51:
[...]
Het was natuurlijk de moeite waard om even te testen...en dat heb ik dus ook gedaan. Setting op GSM auto (PRL) gezet en een Speedtest gedaan...deze levert dan slechts de helft aan snelheid namelijk max 1Mb/s ipv 2Mb/s die ik normaal haal met de standaard setting (WCDMA preferred). Diverse tests gedaan maar steeds dezelfde lage snelheid. Snel weer terug dus
Ik schijt op android. Nu al. Al 2 uur bezig om die lamlendige kudt sync aan de gang te krijgen met mijn pc maar het werkt gewoon niet. Ik heb al 6 verschillende versies geprobeerd, die update drive trick met vista drivers (hoe de neuk dat ooit iets uit zou moeten maken, god mag het weten. Ik neem aan dat de w7 drivers ook gewoon up to date zijn) maar dan zegt windows dat de drivers al up to date zijn.
Het gaat dus om win7 x64. Ik vind dit toch echt niet kunnen. Ik ben naar android gegaan omdat volgens vele android zoveel beter was dan wm maar voorlopig heb ik in 2 jaar tijd met wm overal zonder problemen binnen 5 seconden kunnen syncen en kost dit bij anroid onderhand al mijn halve avond.
Het gaat dus om win7 x64. Ik vind dit toch echt niet kunnen. Ik ben naar android gegaan omdat volgens vele android zoveel beter was dan wm maar voorlopig heb ik in 2 jaar tijd met wm overal zonder problemen binnen 5 seconden kunnen syncen en kost dit bij anroid onderhand al mijn halve avond.
Waarom ben je er zo zeker van dat dit aan android ligt? Voor hetzelfde geld is het gewoon je computer.
[ Voor 80% gewijzigd door d0s op 19-05-2010 23:46 ]
Ik heb het zelf even met mijn telefoon getest:dafmay schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 21:51:
[...]
GSM auto (PRL) 957kbps down 495kbps up
WCDMA preferred 960kbps down 498kbps up
Ik laat hem toch nog eens even op GSM auto staan. Ik heb overgens T-mobile WNW+.
"May our framerates be high and our temperatures low."
Ja tuurlijkd0s schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 23:44:
Waarom ben je er zo zeker van dat dit aan android ligt? Voor hetzelfde geld is het gewoon je computer.
Ik haal down gewoon nog 1.8 mbit en up 1.6mbit met vodafone. Laat hem ook maar eens op gsm staan. Ben wel benieuwd of het echt scheelt op het accu gebruik.
Is er trouwens ergens een sense UI/android tutorial te vinden? Ik vind het allemaal niet even logisch... Op de HD2 van een vriend had ik bv binnen een minuut gevonden hoe je tabs kan toevoegen/verwijderen, icons kan toevoegen en verwijderen etc. Nou lukt toevoegen me wel, maar hoe ik de boel verwijderd, herschikken etc dat lukt me niet...
En dan zijn er mensen die WM onoverzichtelijk vinden
Gewoon je vinger op een app of widget houden en verslepen. Om te verwijderen gewoon naar beneden slepen
Uhm, check de TS eens... link naar een handleiding van de Legend.t_o_c schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 00:48:
Is er trouwens ergens een sense UI/android tutorial te vinden? Ik vind het allemaal niet even logisch... Op de HD2 van een vriend had ik bv binnen een minuut gevonden hoe je tabs kan toevoegen/verwijderen, icons kan toevoegen en verwijderen etc. Nou lukt toevoegen me wel, maar hoe ik de boel verwijderd, herschikken etc dat lukt me niet...
En verder met het syncen. Ik weet niet precies wat er fout gaat, want die info geef je niet, maar zoek eens even rond naar een oplossing, in plaats van hier gelijk rond te roepen dat je 'schijt' op Andriod. Ik denk namelijk niet dat iemand je graag wilt helpen zo...
[ Voor 19% gewijzigd door majoh op 20-05-2010 01:00 ]
Stom idee misschien.. maar zet je je telefoon wel in de sync stand?t_o_c schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 00:25:
[...]
Ja tuurlijkWindows geeft aan dat de drivers correct geïnstalleerd zijn dus het probleem ligt toch echt bij android en/of htc sync. Heb het trouwens ook onder xp geprobeerd op mijn laptop en dat was hetzelfde gezeik dus nee geen pc probleem.
Als je die usb kabel er in geplugd heb dan kan je namelijk voor meerdere USB settings kiezen.
Standaard is alleen opladen, maar je kan'm ook als USB stick laten aamelden, als modem maar dus ook voor htc sync..
Die moet je dus wel gekozen hebben..
Mocht dat nou het probleem nou zijn: RTFM voor je gaat schelden
Ik heb zelf geen enkel negatief woord over Android vergeleken met andere smartphone OS's..
Apple is de moraalridder die ons denkt te beschermen voor vanalles, fuck stevejobs, ik beslis zelf wat ik met mijn telefoon doe..
Windows mobile loopt gewoon jaren achter op de rest. Een zowat lege market en de UI zuigt.. Het is dat HTC zijn eigen Sence in die telefoons bakt anders wilde helemaal niemand het meer hebben (Van versie 7 verwacht ik wel wat meer overigens).
hm, over blackberrie kan ik eigenlijk weinig zeggen, daar heb ik nog nooit wat mee gedaan...
Gewoon in m'n zak indien nodig, en anders ligt ie op tafel.TgR_KILLER schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:46:
Jullie ervaringen?
Hoesjes zijn altijd zo gruwelijk duur man, dat kan flink in de kosten gaan lopen..
1. Telefoon gaat
2. graai naaar hoesje
3. telefoon uit hoesje peuteren en proberen geen knopjes in te drukken of het verkeerde op het scherm aan te raken.
4. opnemen en hoi zeggen en er achter komen dat ie net naar je voicemail was doorgeschakeld
5. Terugbellen.
6. voicemail even afluisteren als die ingesproken is anders blijf je smsjes krijgen dat er een onbeluisterd bericht is.
Vooral stap 5 kost veel geld op den duur.........
Let op:
Berichten over levertijden, bestellingen, prijzen en dergelijke zaken worden verwijderd. Dit topic is alleen om het toestel te bespreken en geen dumptopic voor van alles en nog wat.
Berichten over levertijden, bestellingen, prijzen en dergelijke zaken worden verwijderd. Dit topic is alleen om het toestel te bespreken en geen dumptopic voor van alles en nog wat.