Verwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 23:33:
Nou ik weet niet wat er met taskkiller is gebeurt maar sinds me update er van.
Deze week heb ik me foon niet zo veel gebruikt maar ik heb 6 dagen en 15 uur met me batterij gedaan.
Normaal bij weinig gebruik was dat 4 dagen.
Dus ik weet niet wat er aan de hand is maar ik erg blij joepieeeeeee.
Hoe kan dat nou. Ik heb mn telefoon vandaag om 09.00 van de lader gehaald (ben naar het bevrijdings festival in Zwolle geweest). Heb best wel een hoop gedaan, Google Maps, gebeld, iMobsters etc. Maar dan is hij om 24.00 toch echt wel helemaal leeg.SubSun schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 00:19:
Het lijkt erop dat het goed werkt. Heb even gebeld en een spelletje gespeeld. Nu 16 uur van de lader en nog 93% over. Overheen algemeen wel minder in gebruik dan wat ik normaal doe.
Meestal kill ik alles. Alleen calendar clock en message staan altijd open.
Ik heb het gevoel dat voorheen android applicaties niet altijd netjes afsloten. Na het gebruik van de navigatie of bepaalde games ging ik eruit maar zag ik dat het nog wel op de achtergrond bleef draaien. Vanaf dat moment ging de accu echt snel leeg. Ook alleen maar van idle staan. Nu ik onnodige apps kill gaat de accu een stuk langer mee. Ben benieuwd.. op deze manier kan het misschien we 2 3 dagen mee en dan ben ik wel tevreden.
Ook in 'rustige' periodes haalt hij de 2 dagen misschien net.
Waar kan je de HTC heen brengen voor reparatie? Ik wil hem ook niet te lang kwijt zijn i.v.m. het spelen van iMobsters (die kan je niet suspenden oid
NOSIG