Verwijderd

@ MarcoC: Lijkt me wel, heb net m'n leverancier (Belsimpel) gebeld en die hebben me inmiddels een mail gestuurd met alle garantiegegevens.

Wel vreemd, probleem is spontaan ontstaan, Toestel zit in een "sok" in m'n tas en kan met geen mogelijkheid ergens klem hebben gezeten. Toestel is niet gevallen. Morgen maar eens bellen en m'n good old Nokia N73 tevoorschijn halen. Beetje triest eigenlijk na 5 weken gebruik..

Verwijderd

Hmmm voor het eerst nu problemen met mijn mobiel internet via kpn.
Kwam maar niet op E-buddy en toen ik ingelogt was steeds als ik tekst wou verzenden stond er niet verbonden.
Ben er toen helemaal uit gegaan en weer opnieuw ingelogt en dat ging heel traag ai aiiii.
Hoop niet dat het door me Legend komt

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:18
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 21:42:
@ MarcoC: Lijkt me wel, heb net m'n leverancier (Belsimpel) gebeld en die hebben me inmiddels een mail gestuurd met alle garantiegegevens.

Wel vreemd, probleem is spontaan ontstaan, Toestel zit in een "sok" in m'n tas en kan met geen mogelijkheid ergens klem hebben gezeten. Toestel is niet gevallen. Morgen maar eens bellen en m'n good old Nokia N73 tevoorschijn halen. Beetje triest eigenlijk na 5 weken gebruik..
Bij touchscreen-telefoons hoor je wel vaker dat een gedeelte van het scherm niet goed meer werkt. De eerste generatie iPhone was hier berucht om. Niet dat iedereen er mee te maken krijgt, maar het is vaak één van de meest voorkomende klachten.

Verwijderd

MarcoC schreef op woensdag 28 april 2010 @ 23:14:
[...]
Bij touchscreen-telefoons hoor je wel vaker dat een gedeelte van het scherm niet goed meer werkt. De eerste generatie iPhone was hier berucht om. Niet dat iedereen er mee te maken krijgt, maar het is vaak één van de meest voorkomende klachten.
Hmm, hoop dat e.e.a. goed opgelost wordt.

• MarcoC
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 23:29:
[...]

Hmm, hoop dat e.e.a. goed opgelost wordt.
Ik raad je trouwens aan om via Eurotwice.be je telefoon ter reparatie aan te bieden. Dan wordt hij opgehaald door iemand van de TNT en gaat hij direct naar Eurotwice. Als je het via de winkel doet ben je minste twee twee weken kwijt aan logistieke onzin. Mijn telefoon is 12 april aangekomen bij Eurotwice en 21 april heeft hij het pand verlaten. Desondanks ben ik hem toch 4 weken kwijt geweest, omdat ik hem via de winkel had opgestuurd.

• MarcoC
Kan iemand kijken hoe een wit scherm eruit ziet op de laagste brightness? Bij mijn nieuwe Legend heb ik het idee dat het scherm niet echt goed is. Bij mij ziet wit er vlekkerig uit op de laagste brightness.

• bomberboy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-11 07:43

bomberboy

BOEM!

Heeft iemand al het probleem ervargen dat de knoppen van de desire los lijken te zitten of los komen na verloop van tijd?
http://www.youtube.com/watch?v=5TwaTtwzNDw

Dit doet me toch twijfelen voor ik de legend daadwerkelijk zou kopen.

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-11 09:57

Saffie_time

Why use this? 42!

Gisteren SystemPanel erop gezet en de 'logging' functie aangezet.
Tot nu toe is me 1 raar iets opgevallen als ik naar de data van afgelopen nacht kijk dan zie ik dat van 00.15 uur tot 04.15 uur er 100% CPU activiteit is.
Erg raar want tijdens stevig gebruik overdag ben ik niet boven 83% uitgekomen.
Hierdoor is natuurlijk ook de batterij aardig stevig achteruit gegaan.

Ik ga nog even kijken of ik erachter kan komen of dit vaker voorkomt en wat ik er eventueel aan kan doen (of welke app dit veroorzaakt)

Edit: Thnx BillSpaarBank!

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
bomberboy schreef op donderdag 29 april 2010 @ 08:46:
Heeft iemand al het probleem ervargen dat de knoppen van de desire Legend los lijken te zitten of los komen na verloop van tijd?
http://www.youtube.com/watch?v=5TwaTtwzNDw

Dit doet me toch twijfelen voor ik de legend daadwerkelijk zou kopen.
Ik heb 4 exemplaren in mijn handen gehad en ze vertonen allemaal hetzelfde gedrag. Niet druk om maken dus. Ze vallen er heus niet uit of af. :)

-edit-

Saffie_time gefelictiteerd *O*

[ Voor 4% gewijzigd door BillSpaarbank op 29-04-2010 10:10 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• mini1986
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-01-2022
Heeft niemand er hier last van dat snachts (of na zoveel uren verbinding) het internet uitvalt? Elke morgen ligt de verbinding eruit, savonds voor ik ga slapen doet hij het nog wel. De enige manier om dit dan weer werkend te krijgen is het toestel rebooten...

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-11 23:28
Ik vraag mij het volgende af.

Ik kan mij zo voorstellen dat de Legend na verloop van tijd en dus na het de- en installeren van diverse Apps 'vervuild' gaat raken en net als bij een OS op een PC een frisse nieuwe install uitkomst biedt. Mijn laptop moet ik feitelijk ook minimaal eenmaal per jaar van een schone install voorzien.

Hoe is dit bij de Legend gesteld? Raakt deze ook 'vervuild'? Kan en belangrijker, hoe kan dit?, het OS op de Legend schoon worden geïnstalleerd?

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-11 10:32
RicoK schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:29:
Ik vraag mij het volgende af.

Ik kan mij zo voorstellen dat de Legend na verloop van tijd en dus na het de- en installeren van diverse Apps 'vervuild' gaat raken en net als bij een OS op een PC een frisse nieuwe install uitkomst biedt. Mijn laptop moet ik feitelijk ook minimaal eenmaal per jaar van een schone install voorzien.

Hoe is dit bij de Legend gesteld? Raakt deze ook 'vervuild'? Kan en belangrijker, hoe kan dit?, het OS op de Legend schoon worden geïnstalleerd?
Ik vermoed zelf dat de "vervuiling" wel mee zal vallen met Android, maar een HR is altijd mogelijk :

http://www.hardreset.eu/h..._reset_soft_reset_en.html

http://www.knowyourmobile...reset_the_htc_legend.html

Oh en de app MyBackupPro schijnt geweldig goed z'n werk te doen en ook alles terug te kunnen zetten na een HR...

[ Voor 12% gewijzigd door dafmay op 29-04-2010 10:37 ]

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-11 15:43

n00bs

Het is weer Zomer!

mini1986 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:16:
Heeft niemand er hier last van dat snachts (of na zoveel uren verbinding) het internet uitvalt? Elke morgen ligt de verbinding eruit, savonds voor ik ga slapen doet hij het nog wel. De enige manier om dit dan weer werkend te krijgen is het toestel rebooten...
energiebesparing ;) soms idd niet echt handig. zie ook geen mogelijkheid om dit standaard aan te passen. Toch maar eens die Legend gaan rooten voor een hoop aanpassingen.

Verwijderd

Zo, net m'n Legend aangetekend opgestuurd ter reparatie bij Dynafix (reparateur van Belsimpel). Telefonisch contact vooraf verliep voorbeeldig. 5 tot 10 werkdagen m'n toestel kwijt.

Heb gelukkig nog een goed werkende N73. Balen, 5 weken oud (18 maart heb ik 'm ontvangen) en nu al een defect touchscreen.... Hoop dat dit geen voorbode is van verdere problemen.

Nogmaals, toestel normaal gebruikt, altijd een stoffen bescherm"sok"er om heen.

• MarcoC
Je had beter kunnen doen wat ik zei, Dynafix repareert hem toch niet zelf ;(

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:03

Robert

You have your answer..

Weet iemand hoe je meerdere berichten (b.v. emails of tekstberichten) kan selecteren, of dat daar een addon voor bestaat? Ik heb dit topic al wat doorgespit, en ook gegoogled maar kon so far nog niets vinden :? Of ik ben abuis, maar dat is toch wel een basisfunctionaliteit die ik mis (omdat ik vaak statusmeldingen krijg en dan een hele rits sms'jes 1 voor 1 moet verwijderen :X ).

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• mini1986
Na 10 x bellen met HTC, Vodafone winkel, Vodafone helpdesk moet ik mijn toestel als een DOA omruilen in de Vodafone winkel voor het probleem met de internetverbinding die wegvalt... Beetje raar dit! Lijkt me toch echt duidelijk een software probleem. HTC kan me niet verder helpen omdat er Vodafone software op staat. Vodafone klantenservice kan me niet verder helpen omdat het een HTC toestel is... Kastje / muur!!??

Maja, ga hem zaterdag wel weer omruilen. Denk dat het probleem daarmee niet is opgelost. Of ze moeten me een clean toestel geven en geen branded!

• mini1986
Robert schreef op donderdag 29 april 2010 @ 13:34:
Weet iemand hoe je meerdere berichten (b.v. emails of tekstberichten) kan selecteren, of dat daar een addon voor bestaat? Ik heb dit topic al wat doorgespit, en ook gegoogled maar kon so far nog niets vinden :? Of ik ben abuis, maar dat is toch wel een basisfunctionaliteit die ik mis (omdat ik vaak statusmeldingen krijg en dan een hele rits sms'jes 1 voor 1 moet verwijderen :X ).
Bij smsjes heb ik dit gevonden. Ga naar de inbox toe, druk op de menu knop, druk op verwijderen, hier kun je middels de kruisjes meerdere threads aanvinken en verwijderen...

• creatif
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-02-2023
mini1986 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 13:46:
Na 10 x bellen met HTC, Vodafone winkel, Vodafone helpdesk moet ik mijn toestel als een DOA omruilen in de Vodafone winkel voor het probleem met de internetverbinding die wegvalt... Beetje raar dit! Lijkt me toch echt duidelijk een software probleem. HTC kan me niet verder helpen omdat er Vodafone software op staat. Vodafone klantenservice kan me niet verder helpen omdat het een HTC toestel is... Kastje / muur!!??

Maja, ga hem zaterdag wel weer omruilen. Denk dat het probleem daarmee niet is opgelost. Of ze moeten me een clean toestel geven en geen branded!
Waarom probeer je het niet eerst zelf op te lossen met een Goldcard? (kijk voor meer info even op het Legend forum op XDA) Ik heb de Vodafone software vervangen met een originele HTC rom en alles werkt perfect!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:12
MarcoC schreef op donderdag 29 april 2010 @ 13:09:
Je had beter kunnen doen wat ik zei, Dynafix repareert hem toch niet zelf ;(
Tegenwoordig repareert dynafix ook zelf de toestellen van HTC. linkje

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:55
Robert schreef op donderdag 29 april 2010 @ 13:34:
Je kan toch ook alles verwijderen van 1 contact persoon?

• maraldmec
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-04-2021
Heb de Legend nu ook sinds een weekje. En het wifi ontvangst was verschrikkelijk slecht, maar na de software update die ik gister heb gedaan lijkt het ontvangst beter. Is dit meer mensen opgevallen? Of lijkt dit alleen zo? Heb namelijk het idee dat het nu zo'n 5 meter verder komt. Dat lijkt me alleen een beetje vreemd.

Verwijderd

maraldmec schreef op donderdag 29 april 2010 @ 19:49:
Heb de Legend nu ook sinds een weekje. En het wifi ontvangst was verschrikkelijk slecht, maar na de software update die ik gister heb gedaan lijkt het ontvangst beter. Is dit meer mensen opgevallen? Of lijkt dit alleen zo? Heb namelijk het idee dat het nu zo'n 5 meter verder komt. Dat lijkt me alleen een beetje vreemd.
Mag ik je vragen over welke software update jij het hebt?
Ik weet dat er een opdate is geweest voor de camera maar zijn er nog meer dan?
:S

Verwijderd

Bij mij is de WiFi ontvangst ook verbeterd. Eerst had ik 2 streepjes, en nu drie.

@sparkle33

Die update je samen met de update van de camera. ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2010 22:26 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 22:22:
Bij mij is de WiFi ontvangst ook verbeterd. Eerst had ik 2 streepjes, en nu drie.

@sparkle33

Die update je samen met de update van de camera. ;)
Oke dus ik heb die update al ik dacht al euh nog een opdate waarrrrr hihi.
Maar dan ben ik up to date met me Legend d:)b

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-10 08:02
De Legend is nu te rooten!!
Snap er alleen geen reet van hoe het moet!

DaveD

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Heb de Legend ondertussen meer dan 2 weken en moet nog steeds elke dag aan de lader. Ik moet hem altijd tussendoor opladen, anders haalt hij het einde van de dag niet. Ik lees toch verhalen, dat men er wel meer dan 24 uur op 1 lading volhouden. Waardoor ik het gevoel krijg, dat er iets mis is met mijn accu. Ik wil bijna terug gaan naar de Mediamarkt. Ik heb 1 dag juicedefender geprobeerd, maar merkte eigenlijk geen (groot) verschil, was namelijk aan einde van de dag weer leeg. En vond het maar irritant, dat inet uitging elke keer als scherm uit was, terwijl ik ebuddy aan had staan. Dus heb die er ook weer af gegooid. Merk wel dat ebuddy veel stroom slurpt en ook bij het browsen gaat het snel. Maar ik zit dus wel regelmatig even een half uurtje op msn met me legend en ook een beetje internetten ermee tijdens het reizen met OV. Verstuur verder een paar smsjes per dag en maak af en toe een belletje.
Ik had toch wel verwacht dat 1 x opladen per dag genoeg zou zijn. Ik gebruik ook geen taskillers, aangezien ik gelezen heb, dat het helemaal niet veel uit zou maken. Iemand die de Legend voor ongeveer dezelfde dingen gebruikt en wel lang(er) op de accu kunnen? Heb graag wat tips.

• xileS
  • Niet online
dafmay schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 09:13:
Hebben jullie ook dat de (grote) nieuws widget het weigert om automatisch te updaten? Bij mij is dat namelijk het geval, ook al staat auto update aan voor de widget...
Ik heb hier ook last van. Hij staat ingesteld, dat hij automatisch moet updaten, maar dat gebeurd dus niet. Moet het elke keer handmatig updaten en dan mag ik niet naar een andere scherm gaan, want anders worden de feeds niet bijgewerkt.

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Ik gebruik de telefoon voor plm 5 sms-jes per dag (en tegenwoordig ook een MMS-je of twee) en wat internet. Verder gebruik ik een paar apps zoals Nu.nl en het weer. Heel af en toe een spelletje.
MSN doe ik niet aan. (nooit de behoefte gehad)

Een taskkiller gebruik ik niet en juicedefender ook niet. Wifi alleen thuis (plm 3 uur/dag) en GPS staat eigenlijk altijd uit.
Ik haal makkelijk 24 uur met de accu. 2 volle dagen red ik doorgaans net niet.

Ebuddy ken ik niet (gebruik je dat voor MSN of zo?), maar wellicht zit daar het verbruik in? Je zou er eens een monitor-progje op los kunnen laten.

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

• Florine
  • Laatst online: 26-10 13:19
Ik heb last van wegvallen van verbinding sinds ik Vodafone heb!
ik had eerst Ben, en toen had ik er nooit last van. ik las hier regelmatig dat mensen de vliegtuigmodus aan/uit moesten zetten om weer verbinding te krijgen, dat had ik nooit met Ben, maar sinds ik (een week) Vodafone heb wel! erg lastig, het komt vooral 's avonds/ 's nachts voor, dan lig ik in bed, en ineens doet ie het niet meer. Verder zelden? Vreemd.

En mijn accu gaat 1-2 dagen mee, vrij intensief gebruik toch wel. Hij is nooit binnen 1 dag leeg..

• maraldmec
  • Laatst online: 11-04-2021
Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 21:57:
[...]

Mag ik je vragen over welke software update jij het hebt?
Ik weet dat er een opdate is geweest voor de camera maar zijn er nog meer dan?
:S
Heb nu software versie 1.31.405.4 Die is niet echt net nieuw ofzo.

• dafmay
DaveD1109 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 23:22:
De Legend is nu te rooten!!
Snap er alleen geen reet van hoe het moet!
Nah ik snap er ook geen root van :)

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-11 16:44
toch blij dat ik gister een screen protector op me legend heb geplakt. Met koningenach in enigszins beschonken toestand los gegaan sticker zit vol met krassen maar me scherm heeft niets _/-\o_

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-11 15:29

J-P

Syntax erro....

dafmay schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 11:16:
[...]

Nah ik snap er ook geen root van :)
Op zich is het niet zo moeilijk als je gewoon de stappen volgt die hier zijn gezet. Is het zo gepiept, niet veel anders dan bij WiMo.
Ik wacht echter nog wel even totdat er ook custom ROMs gebruikt kunnen worden, want zover zijn ze nog niet bij MoDaCo.

Weet iemand trouwens of alle gekochte applicaties op je google acount zijn geregistreerd ofzo. Zodat je dus idd een andere ROM kan installeren en daarna gewoon je gekochte apps weer kan instaleren.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

• dafmay
Bogey Dope schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 12:25:
[...]

Op zich is het niet zo moeilijk als je gewoon de stappen volgt die hier zijn gezet. Is het zo gepiept, niet veel anders dan bij WiMo.
Ik wacht echter nog wel even totdat er ook custom ROMs gebruikt kunnen worden, want zover zijn ze nog niet bij MoDaCo.
Ja het valt inderdaad eigenlijk best wel mee, maar ook ik wacht totdat er custom rom's zijn...
Weet iemand trouwens of alle gekochte applicaties op je google acount zijn geregistreerd ofzo. Zodat je dus idd een andere ROM kan installeren en daarna gewoon je gekochte apps weer kan instaleren.
Ik dacht te hebben gelezen dat het aan de telefoon is gekoppeld, ds zou geen punt moeten zijn. Tevens zou je MyBackupPro kunnen gebruiken voor het backup&restore van apps.

Verwijderd

maraldmec schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 11:04:
[...]

Heb nu software versie 1.31.405.4 Die is niet echt net nieuw ofzo.
Die heb ik er nu ook op dat is de update voor de camera dus die moet wel nieuw zijn.
Deze versie is vorige week pas beschikbaar gekomen zo dat je ook nu layer en barcodescanner enzo kan gebruiken. :)

Verwijderd

mmm.. damn, ik heb mijn legend gisteren gehaald. kom ik er nu achter dat het een vodafone telf. is.. als ik hem opstart zie ik een vodafone logo.. ik heb een app van vodafone 360, maar ik zie er de meerwaarde niet in.. waarom doen ze dat eigenlijk.? een vodafone htc legend maken? ik snap helemaal niks verder van telefoons, maar volgens mij, kan ik mijn telefoon ook niet updaten.. is er een simpele manier om hem 100% htc te maken? of moet ik gewoon op vodafone zijn updates wachten...??

ook mijn parrot kan de legend niet vinden.. nog iemand anders problemen er mee??

alvast bedankt ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 08:42:
Heb sinds gisteren problemen met Bluetooth.
Wanneer ik in de wagen stap maakt hij verbinding met de carkit maar na ongeveer 10min geeft carkit aan dat de verbinding vebroken is. Op de Legend is Bluetooth nog steeds ingeschakeld en zegt hij verbonden te zijn met de carkit. Wanneer ik bluetooth vervolgens uit en daarna terug aan zet blokkeert de Legend.
Iemand zelfde ervaringen?
Exact hetzelfde probleem hier....

• creatif
  • Laatst online: 04-02-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 22:01:
mmm.. damn, ik heb mijn legend gisteren gehaald. kom ik er nu achter dat het een vodafone telf. is.. als ik hem opstart zie ik een vodafone logo.. ik heb een app van vodafone 360, maar ik zie er de meerwaarde niet in.. waarom doen ze dat eigenlijk.? een vodafone htc legend maken? ik snap helemaal niks verder van telefoons, maar volgens mij, kan ik mijn telefoon ook niet updaten.. is er een simpele manier om hem 100% htc te maken? of moet ik gewoon op vodafone zijn updates wachten...??

ook mijn parrot kan de legend niet vinden.. nog iemand anders problemen er mee??

alvast bedankt ;)
Dit van de Vodafone branding is al voorbij gekomen, dus zoek hier even op Goldcard en op XDA staat op het Legend forum ook het een en ander.. Succes en als het niet lukt, pm me dan even.

• xileS
  • Niet online
Ik kom even weer over me accu klagen :P. Vandaag 8u 25m sinds losgekoppeld en accu is nu op 39%. Sinds hij is losgekoppeld helemaal niet op inet gezeten, aangezien ik in het buitenland was. Ik heb zelfs voor een lange tijd vliegtuigmodus aangezet. Wel een paar keer even een spelletje gespeeld, maar vind niet dat ik hem vandaag intensief heb gebruikt. Ik heb er vandaag zelfs helemaal niet mee gebeld, nadat hij is losgekoppeld.
Ik lees hier dat mensen hem met intensief gebruik toch meer dan 24 uur halen, terwijl ik misschien net 14 uur haal. Vraag me toch af wat ik verkeerd doe. Is er niet een manier om te checken of de accu die ik heb van goeie kwaliteit is?

• SubSun
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Misschien een lompe vraag maar ik kan het echt niet vinden. Hoe kan ik door de bestanden bladeren die op de sd geheugenkaart staan?

Ik kan alleen maar vinden hoeveel ruimte er nog vrij is op de sd kaart..

//edit
pff uur aan het spelen met de telefoon en niet kunnen vinden.. 1 min na plaatsen van dit bericht ontdekte ik filedroid :P

[ Voor 24% gewijzigd door SubSun op 01-05-2010 03:13 ]

• MarcoC
Telefoon verbinden aan je computer en de telefoon in geheugenkaartmodus zetten?

• SubSun
  • Niet online
MarcoC schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 03:28:
Telefoon verbinden aan je computer en de telefoon in geheugenkaartmodus zetten?
dat kan ook, maar ik wilde ook graag zonder pc door de geheugenkaart bladeren. Wel vreemd dat dit niet standaard kan :s

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-11 09:23
SubSun schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 10:02:
dat kan ook, maar ik wilde ook graag zonder pc door de geheugenkaart bladeren. Wel vreemd dat dit niet standaard kan :s
Je kan toch gewoon een file manager zoals Astro of ANDExplorer of ES File Explorer installeren!? :/

Nickname does not reflect reality

Verwijderd

Dat is het mooie aan Android, je bepaald zelf wat erop komt. :)
En foto's e.d. die op de sd kaart staan leest hij al automatisch. Hangt ervan af hoe dit is geprogrammeerd, zo kun je sommige apps wel rechtstreeks met je Legend op de sd kaart opslaan.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2010 11:02 ]

Verwijderd

xileS schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 00:03:
Ik kom even weer over me accu klagen :P. Vandaag 8u 25m sinds losgekoppeld en accu is nu op 39%. Sinds hij is losgekoppeld helemaal niet op inet gezeten, aangezien ik in het buitenland was. Ik heb zelfs voor een lange tijd vliegtuigmodus aangezet. Wel een paar keer even een spelletje gespeeld, maar vind niet dat ik hem vandaag intensief heb gebruikt. Ik heb er vandaag zelfs helemaal niet mee gebeld, nadat hij is losgekoppeld.
Ik lees hier dat mensen hem met intensief gebruik toch meer dan 24 uur halen, terwijl ik misschien net 14 uur haal. Vraag me toch af wat ik verkeerd doe. Is er niet een manier om te checken of de accu die ik heb van goeie kwaliteit is?
Ik weet niet of het de oorzaak bij jou is, maar het is mij opgevallen dat als ik een alarm, of een agenda-item met alarm ingesteld heb, dat de batterij dan leeggezogen wordt. Dat viel me een keer op toen ik 's nachts het alarm had aangezet voor de volgende ochtend, en de batterij teruggelopen was van 50% naar slechts 29%, terwijl de batterij 's nachts zonder actief alarm slechts een paar procentjes daalt. Pin me d'r niet op vast, het zou natuurlijk ook een andere oorzaak kunnen hebben, ik moet het zelf ook nog een paar keer testen om te zien of het echt zo is, of dat er iets anders is dat de batterij leegtrekt...

• xileS
  • Niet online
Ik maak toevallig van beide gebruik, heb me agenda met outlook gesynct en heb een wekker ingesteld die van maandag t/m vrijdag afgaat. Zou wel heel debiel zijn, als het hier aan lag xD. Maar is maar 1 manier om erachter te komen dus, even alles verwijderen. iig thanks voor de info.

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-10 08:21
Kan je ergens instellen dat applicaties altijd op de SD-kaart dienen geïnstalleerd te worden ipv op het telefoongeheugen? Mijn geheugen zit namelijk vol ..

• dafmay
caoim schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 13:31:
Kan je ergens instellen dat applicaties altijd op de SD-kaart dienen geïnstalleerd te worden ipv op het telefoongeheugen? Mijn geheugen zit namelijk vol ..
Neen dat kan niet! Tenzij je je toestel wilt rooten icm apps2sd. Er wordt wel aan "gewerkt" door AndroidGoogle. Doe eens een search...dit is hier al vaker voorbij gekomen.

nieuws: Ontwikkelaars laten Android-apps vanaf sd-kaart draaien

[ Voor 29% gewijzigd door dafmay op 01-05-2010 13:44 ]

• kcol
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-07 22:47
Ik heb sinds 1,5 maand een HTC Legend, ben er uiterst tevreden mee. Ook Android is, zoals eigenlijk verwacht, stukken flexibeler dan iphone OS. Ik heb hiervoor een iphone gehad. Hoewel ik geen problemen had met de iphone vind ik de legend toch een stuk beter. Maar toch heb ik een hardware probleempje waarvoor ik al contact opgenomen heb met HTC.

Ik heb namelijk sinds een week of 3 last van stofophoping rechtsonder het scherm. Er zijn een stuk of 4 witte stofjes te zien en hoop andere kleintjes onder goed licht. Normaal zou ik me daar niet zoveel aan storen maar ik vind het wel vreemd bij een toestel dat ik nog geen 2 maanden heb. Bij me iphone zag ik na ruim een jaar pas stofjes onder het scherm, dat lijkt me normaal.

Dus ik heb een afspraak gemaakt met de klantenservice en ze komen hem ophalen. Ik heb ook verteld dat ik het nu niet zo erg vind maar bang ben dat het met de weken steeds erger wordt. Ik weet niet of zoiets bij de legend te repareren valt, bij de iphone is het wel makkelijk om het scherm te vervangen.

Heeft iemand ook last van stof onder het scherm?

• xileS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 12:31:
[...]

Ik weet niet of het de oorzaak bij jou is, maar het is mij opgevallen dat als ik een alarm, of een agenda-item met alarm ingesteld heb, dat de batterij dan leeggezogen wordt. Dat viel me een keer op toen ik 's nachts het alarm had aangezet voor de volgende ochtend, en de batterij teruggelopen was van 50% naar slechts 29%, terwijl de batterij 's nachts zonder actief alarm slechts een paar procentjes daalt. Pin me d'r niet op vast, het zou natuurlijk ook een andere oorzaak kunnen hebben, ik moet het zelf ook nog een paar keer testen om te zien of het echt zo is, of dat er iets anders is dat de batterij leegtrekt...
Ik heb alle agenda items en alarmen verwijderd, maar heeft niet echt geholpen. 1 u 50 min sinds losgekoppeld en zit nu op 63 %. Nu nog me agenda punten terug zetten, had geen backup gemaakt xD.

Verwijderd

xileS schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 17:39:
[...]

Ik heb alle agenda items en alarmen verwijderd, maar heeft niet echt geholpen. 1 u 50 min sinds losgekoppeld en zit nu op 63 %. Nu nog me agenda punten terug zetten, had geen backup gemaakt xD.
Ik ga het zelf ook nog een keer testen, misschien is het dan toeval dat sinds ik m'n alarmpjes heb uitgezet dat het beter gaat??

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-10 22:43
Ik zit nu al een tijdje te twijfelen over de Legend of dit mijn nieuwe telefoon moet worden. Tijdens het testen van de telefoon in de mediamarkt vond ik het typen van (sms) berichten vrij moeizaam. Ik heb geen dikke vingers o.i.d. dus ik verwachte geen problemen. Zelfs met het trage windows mobile op de touch HD gaat het me makkelijker af. Hebben meer mensen hier moeite met het typen van berichten of is wennen?

• MarcoC
Wennen, heb er totaal geen problemen mee.

• xileS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 18:22:
[...]

Ik ga het zelf ook nog een keer testen, misschien is het dan toeval dat sinds ik m'n alarmpjes heb uitgezet dat het beter gaat??
Het zal denk ik idd toeval zijn dan. Ik zie dat ik 1 agenda punt ben vergeten te verwijderen, maar denk niet dat door het verwijderen daarvan accu opeens beter zal gaan presteren. Maar laat maar horen, als je het getest hebt.

Verwijderd

Hij onthoud de woorden die je typt dus als je een typfoutje maakt wordt die automatisch verbeterd.
Was in het begin wennen maar ik typ nu sneller dan ooit een berichtje op een touchscreen.
Wil niet meer anders. :)

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Over de batterij: ik heb al 2 verschillende Legends gebruikt, en kan me ook niet aan de indruk ontdoen dat de vorige Legend minder batterij verbruikte. En die Legend was toen nog 'nieuw' voor mij dus extra veel mee gespeeld toen.
Langs de andere kant werkt de sync en mobiel internet beter sinds de software update. Misschien dat al dat syncen (Twitter, Facebook, 2 IMAP mailaccounts elk uur, weather?) nu de batterij leegtrekt.
De battery usage pagina geeft niet veel nuttige info...

• _Christiaan_
  • Laatst online: 19-10 14:22

_Christiaan_

Master of SOG

Het lijkt wel alsof de batterijen per exemplaar verschillen. In principe is het mogelijk.

Eigenlijk zou je 2 Legends een paar dagen naast mekaar moeten leggen en verder met rust moeten laten, beiden volledig opgeladen, met een kale install, en kijken welke vanzelf het snelst opgaat...

NOSIG

• tiswat
Heeft trouwens hier ook iemand problemen sinds de update? Als ik sms, en ik draai mijn telefoon horizontaal. Dan staat er geen tekst meer in het smsje wat ik aan het typen was. Als ik dan verder typ, komt er ook niets. :?

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik kan je ook zeggen dat mijn accu de laatste tijd sneller leeg is dan voorheen... terwijl ik er nu juist minder mee speel. Ik gebruik een taskkiller en reboot af en toe de telefoon.

Verwijderd

Ik wil in de weer/tijd widget van HTC een plaats toevoegen maar hij herkent hem niet.
Dit heb ik bij meerdere plaatsen, in binnen en buitenland. Hoe kan ik ze toch toevoegen?
Het is me met m'n eigen stad wel gelukt, maar weet niet meer hoe. Of is dat plaats bepaald?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2010 12:13 ]

• S87
  • Laatst online: 12-12-2024

S87

ik heb een vraag rondom de inhoud van de doos..
hoe zit het met een beschermhoesje? ik zie in filmpjes op youtube onder andere dat er geen beschermhoesje meegeleverd wordt?
zit te denken om deze telefoon te halen, maar twijfel eraan omdat er geen hoesje bijzit

• nickpma
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-10 03:38
Er is al een hoop gezegd over het alarm/de wekker, maar nog even een vraagje.

Is er een mogelijkheid om je alarm af te laten gaan als je telefoon uit staat? Bij Symbian werkt dit perfect! Je kunt hem natuurlijk bij Android wel in vliegtuigmodus zetten, maar ik wil dat het alarm afgaat als de telefoon helemaal uit staat. Iemand een oplossing?

• dafmay
S87 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 17:38:
hoe zit het met een beschermhoesje? ik zie in filmpjes op youtube onder andere dat er geen beschermhoesje meegeleverd wordt?
zit te denken om deze telefoon te halen, maar twijfel eraan omdat er geen hoesje bijzit
Sjezus...de beslissing voor een telefoon af laten hangen van of er een hoesje bijgeleverd wordt 8)7

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
nickpma schreef op zondag 02 mei 2010 @ 17:45:
Er is al een hoop gezegd over het alarm/de wekker, maar nog even een vraagje.

Is er een mogelijkheid om je alarm af te laten gaan als je telefoon uit staat? Bij Symbian werkt dit perfect! Je kunt hem natuurlijk bij Android wel in vliegtuigmodus zetten, maar ik wil dat het alarm afgaat als de telefoon helemaal uit staat. Iemand een oplossing?
Dit moet in de hardware voorzien zijn. Als je telefoon het niet kan dan is de kans ook groot dat 'm het nooit zal kunnen.
Maar dus het alarm gaat NIET af als de Legend uit staat? Goed om weten ...

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:51
S87 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 17:38:
Er zit geen beschermhoesje in de verpakking. Je krijgt de volgende zaken geleverd:

- toestel zelf
- usb-kabel
- adapter om de usb-kabel in een stopcontact te kunnen steken
- geheugenkaartje (2 gig)
- koptelefoon
- batterij
- wat boekjes

Althans, zo was het bij mij. Mogelijk dat er bij bijzondere acties extra goodies worden meegeleverd, maar volgens mij is bovenstaand de standaard-inhoud van de doos.

Verwijderd

dafmay schreef op zondag 02 mei 2010 @ 18:09:
[...]

Sjezus...de beslissing voor een telefoon af laten hangen van of er een hoesje bijgeleverd wordt 8)7
Dan blijven er weinig toestellen over. :9

Je moet/kunt een hoesje en/of een screenprotector los kopen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2010 19:09 ]

• tiswat
dafmay schreef op zondag 02 mei 2010 @ 18:09:
[...]

Haha inderdaad, vond ik ook al zo raar. :D

Verwijderd

_Christiaan_ schreef op zondag 02 mei 2010 @ 01:07:
Het lijkt wel alsof de batterijen per exemplaar verschillen. In principe is het mogelijk.

Eigenlijk zou je 2 Legends een paar dagen naast mekaar moeten leggen en verder met rust moeten laten, beiden volledig opgeladen, met een kale install, en kijken welke vanzelf het snelst opgaat...
Dat de baterij per exemplaar verschillen kan zeker.
Ik heb dat ook met me Samsung jet gehad, me zus had de zelfde alleen die van haar was binnen een dag leeg en die van mij ging een week mee.
En allebij bijna zelfde gebruik.

Dus het kan zeker verschillen.

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

tharonald schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:42:
[...]

He n00b, ik heb de gok gewaagd om deze accu's te bestellen. Het is belachelijk goedkoop maar het is het proberen waard!

Ik was namelijk zaterdag vanaf 's ochtend in zwolle, heb mijn telefoon om 09:00 uit de lader gehaald, 2 x kort gebeld, 3 smsjes verstuurd en een paar keer op internet gekeken en 2 x met layar een foto-zaak opgezocht. Lekker uit eten geweest en toen is op de terugweg om 21:00 de telefoon uitgevallen...... echt te gek voor woorden. Heb geen bluetooth of wifi aangehad 8)7

Mijn vriendin heeft een iphone en heeft die +/- net zoveel gebruikt en haar accu stond op 65% |:(
Wil je laten weten als je ze binnnen hebt en wat jouw bevindingen zijn?

• Florine
  • Laatst online: 26-10 13:19
De HTC Hero van mijn vriend haalt ook geen dag. Sochtends voor 8u uit de lader, savonds rond 9u gaat ie leeg.

Mijn HTC legend gaat wel lang mee, ik laad hem voor zekerheid wel elke nacht op, maar ik denk dat 1 keer in de 2 nachten zou volstaan, beetje afhankelijk van gebruik
en ik syn mn hotmail elke 10 min, tvgids elke dag automatisch, friendstreamwidget, google talk regelmatig..

Mijn telefoon is denk rond 12u vanmiddag van de lader afgehaald. Weinig meegedaan, maar alsnog synct hij dus elke 10 minuten wel mijn email en friendstream en die automatiche dingen.
Nu 12 uur later staat hij op 95%...

edit: en ik zie nu dat 50% van mn accu in die tijd is opgegaan door 'org.Rotate'? als ik er op klik staat er dat het komt door 'actieve toepassingen'. er staat een icoontje bij van een spelletje die ik wel eens speel, maar vandaag niet gespeeld heb.

Maar goed, alsnog dus 95% nog na 12 uur van de lader.

[ Voor 20% gewijzigd door Florine op 03-05-2010 00:05 ]

• BillSpaarbank
  • Niet online
-edit-

[ Voor 91% gewijzigd door BillSpaarbank op 03-05-2010 10:36 ]

• Yassir020
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-01 22:12
Kun je op de Legend MSN'en en tegelijkertijd internetten/of wat anders doen ?

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-10 00:48

Deem

Ontcijfer mij!

Yassir020 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:57:
Ja, Mits je Msn app actief blijft op de achtergrond (ondersteunen ze vrijwel allemaal)

"May our framerates be high and our temperatures low."

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Yassir020 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:57:
De Legend is extreem multitaskable :+

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:11
Heb de HTC Legend nu voor 2 dagen (kon abbo verlengen bij T-Mobile, maar verkoper zei dat Vodafone netwerk toch wel sneller+fijner is, dus die aanbieding maar gedaan), gelukkig geen branded telefoon :).

Moet toch wel erg wennen aan de interface en gebruik van applicaties. Weet ook nog steeds niet welke lay-out ik bijvoorbeeld het fijnste vind om mijn sms te lezen. Verder merk ik wel dat pagina's sneller hierop laden dan met mijn I-Pod Touch.

Vind het wel jammer dat je niet voor elke pagina een eigen achtergrond foto kan plaatsen, en ook dat live wallpapers niet werken, maar hopelijk komt dat nog een keer met een update ofzo.

Ook jammer dat wel de Amerikaanse bekende friends-sites geïntegreerd zitten, maar helaas Hyves niet.
Nu maar eens kijken welke programmaatjes er allemaal op Market staan :)

Verder ben ik heeeel tevreden over deze telefoon, het is alleen gewoon flink wennen aan alles :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• xileS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 22:41:
[...]

Dat de baterij per exemplaar verschillen kan zeker.
Ik heb dat ook met me Samsung jet gehad, me zus had de zelfde alleen die van haar was binnen een dag leeg en die van mij ging een week mee.
En allebij bijna zelfde gebruik.

Dus het kan zeker verschillen.
Dat is wel een heel groot verschil een dag en een week xD. Vraag me af of hier niet een soort garantie voor is, lijkt me redelijk genaaid om een telefoon gekocht te hebben, die veel minder lang op de accu kan dan normaal. Net zoals ik dus ;( , zometeen toch maar een taskiller testen ofzo, misschien dat het toch helpt.

Verwijderd

DieterVDW schreef op maandag 19 april 2010 @ 14:05:
[Crazyanz schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:49:
Ja kwam ik net inderdaad achter maar toch bedankt

Enige jammeren vind van de hard reset is dat ik my backup heb gebruikt om mijn agenda+sms en contacten te backuppen werkt prima maar bij het terug zetten van de contacten heeft ie al mijn contacten als google contacten neergezet ipv telefoon contacten nog een makkelijke manier om google contacten om te zetten in telefoon contacten?]

Importeren in je GMail account en dan exporteren als vCard.
Mag geen probleem vormen normaal.
"Importeren in je GMail account en dan exporteren als vCard."

Misschien een hele stomme vraag, maar hoe doe je dat precies?

Laat maar, het is al gelukt...

Verwijderd

xileS schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:12:
[...]

Dat is wel een heel groot verschil een dag en een week xD. Vraag me af of hier niet een soort garantie voor is, lijkt me redelijk genaaid om een telefoon gekocht te hebben, die veel minder lang op de accu kan dan normaal. Net zoals ik dus ;( , zometeen toch maar een taskiller testen ofzo, misschien dat het toch helpt.
Ja het was ook een heel groot verschil.
En garantie nee want ik heb contact gehad met de winkel waar ze gekocht waren en die hebben de telefoon netjes nagekeken en ik kreeg hem na 6 weken terug en er was niets mee aan de hand.
Terwijl het probleem er nog steeds was.
Ja en dan sta je met rug tegen muur.

Ik heb totaal geen problemen met me Legend ik ben wel een rustige gebruikster maar me accu gaat nu al 3 dagen en 20 uur mee _/-\o_
En heb nu nog steeds 50% heb wel een taskiller en pas een update daar voor gedaan, en het lijkt wel of de accu nu nog langer mee gaat.
Maar zo wie zo heb ik totaal geen problemen met mijn Legend.

• SubSun
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:49:
[...]

Jazeker, je kan de clip uitrekken en je telefoon er dan in landscape in klikken, echter kan je dan niet opladen.

[...]

Even naar buiten gelopen, hierbij de foto's:
[afbeelding]
telefoon in de houder

[afbeelding]
klip, waarbij de houder er afgeschoven is

[afbeelding]
foto van de achterkant (bevestiging)
Ziet er goed uit. Heb je misschien een ebay link voor mij? De andere advertentie is al verlopen.

En hoe lang duurde het voordat je het had ontvangen?

[ Voor 10% gewijzigd door SubSun op 03-05-2010 21:32 ]

Verwijderd

Ik heb vandaag een harde reset gedaan, en nu kan mijn mijn eigen visitekaartje niet meer bewerken in 'contacts'... Verder niet zo'n drama, maar wel vreemd! Als ik op "Ik" klik, dan blijft 'ie laden, maar er gebeurt niks. Iemand een idee wat dat kan zijn??

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:54
Ik overweeg ook om dit toestel aan te schaffen. Het is echter essentieel dat dit toestel met de carkit van mijn auto zal werken (BMW 118D uit 2007 met iDrive). Ik vroeg me af of er misschien mensen zijn die ervaring hebben met dit toestel in deze auto. Thnx!

Verwijderd

En we zitten al weer bijna aan 100 pagina's! De Desire is volgensmij al aan deel 3 bezig, kan met de populariteit te maken hebben (of meer problemen :)).
Ben tot nu toe erg tevreden met mijn Legend, zeker na de laatste update. Waar ik eigenlijk op zit te wachten zijn de eerste custom roms (live wallpapers enzo). Iemand hier al iets van gehoord? Het is namelijk verdacht still op Modaco en XDA.

Verwijderd

Hoopte eigenlijk dat daar een officiële update voor zou komen, en voor FroYo.
Dat maakt de Legend nog beter en populairder imo....

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2010 00:15 ]

• BillSpaarbank
  • Niet online
Ik heb na aanleiding van wat tips hier op GOT toch maar mijn APN gewijzigd voor KPN/Hi in de hoop mijn wegvallende 3g verbindingsprobleem op te lossen.

Het schijnt dat je "mmmportal.nl" moet veranderen in "internet".

Nu even aankijken of het probleem dan opgelost is :)

• Ikkuh84
Ik vind het wel jammer en beetje irritant dat je de hardheid van de trilfunctie niet kan instellen. Vind hem namelijk niet echt hard trillen i.t.t. mijn Samsung Touchwiz, wat soms irritant is als een beetje wijde broeken draag. Ook is het geluid van de smstoon niet echt hard te noemen. Maar verder top ding _/-\o_

Ik snap alleen nog niet echt hoe ik achtergronden goed in kan stellen. Heb verschillende afbeeldingen gedownload voor de Legend die ook gewoon de goeie grootte hebben, maar als ik ze wil instellen dan krijg ik een vak die ik kan slepen, maar niet volledig over de afbeelding kan zetten, dus elke keer is maar een deel van de afbeelding zichtbaar als achtergrond.

[ Voor 36% gewijzigd door Ikkuh84 op 04-05-2010 12:24 ]

• BillSpaarbank
  • Niet online
Timocos schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:13:
Ik vind het wel jammer en beetje irritant dat je de hardheid van de trilfunctie niet kan instellen. Vind hem namelijk niet echt hard trillen i.t.t. mijn Samsung Touchwiz, wat soms irritant is als een beetje wijde broeken draag. Ook is het geluid van de smstoon niet echt hard te noemen. Maar verder top ding _/-\o_

Ik snap alleen nog niet echt hoe ik achtergronden goed in kan stellen. Heb verschillende afbeeldingen gedownload voor de Legend die ook gewoon de goeie grootte hebben, maar als ik ze wil instellen dan krijg ik een vak die ik kan slepen, maar niet volledig over de afbeelding kan zetten, dus elke keer is maar een deel van de afbeelding zichtbaar als achtergrond.
Je kan het groene randje pakken en groter slepen. ;)

• Ikkuh84
BillSpaarbank schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:36:
[...]

Je kan het groene randje pakken en groter slepen. ;)
Ja dat had ik al door :P Maar de afbeelding _is_ al op maat gemaakt zeg maar voor de resolutie van de Legend. Maar ik kan dus dat vlak niet over heel de afbeelding zeg maar leggen.

Afbeeldingslocatie: http://www.htc-legend-wallpapers.info/albums/wallpapers/htc%20legend%20320x480%20wallpapers%20for%20mobile%20girl%20on%20fire.jpg is bijv al de goede grootte, maar toch geeft ie hem dan niet helemaal weer, alleen waar ik dat vlak zeg maar heb.

• ejsp
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-10 16:14
Timocos schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:43:
[...]

Ja dat had ik al door :P Maar de afbeelding _is_ al op maat gemaakt zeg maar voor de resolutie van de Legend. Maar ik kan dus dat vlak niet over heel de afbeelding zeg maar leggen.

[afbeelding] is bijv al de goede grootte, maar toch geeft ie hem dan niet helemaal weer, alleen waar ik dat vlak zeg maar heb.
Volgens mij heeft een wallpaper niet zomaar dezelfde resolutie als de resolutie van de Legend, maar is hij breder om hem over de 7 homescreens 'uit te strijken'.

Verwijderd

Weet er iemand hoe je mappen kan maken voor de afbeeldingen van de camera?
'k Wil graag mijn foto's ordenen per onderwerp.

Verwijderd

SubSun schreef op maandag 03 mei 2010 @ 21:23:
[...]

Ziet er goed uit. Heb je misschien een ebay link voor mij? De andere advertentie is al verlopen.

En hoe lang duurde het voordat je het had ontvangen?
zoek op ebay even op 'Car Vent Holder'. Dan vind je er genoeg... Yabargain is de verkoper, had hem binnen 2 weken binnen.

• Ikkuh84
ejsp schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:58:
[...]

Volgens mij heeft een wallpaper niet zomaar dezelfde resolutie als de resolutie van de Legend, maar is hij breder om hem over de 7 homescreens 'uit te strijken'.
Klopt hij strekt hem uit over de 7 schermen. Maar dat doet hij volgens mij niet met de standaard achtergronden die al op je tel staan. Dus waarom doet ie dat wel met afbeeldingen die je download en/of op je geheugenkaart zet.

• majoh
  • Laatst online: 22:12

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
Als je afbeelding 640x480 is, dan kun je hem in het geheel gebruiken, dan scrolled ie ook lekker mee. De afmetingen van jou plaatje kloppen dus niet.

• SubSun
  • Niet online
Accu is ook bij mij snel leeg, binnen een dag. Gisteren advanced taskkiller geinstalleerd en zag dat er erg veel applicaties open bleven staan oa navigatie en games. Allen gekilled en vanochtend van de lader gehaald. Gedurende de dag een paar keer batterijstatus gechecked en het zag er goed uit.

Maar nu na 10 uur unplugged, batterij nog steeds op 100%.

Tel heeft was voornamelijk idle omdat ik aan het werk was.

Bug of werkt het programma echt zo goed?

Verwijderd

Heb ook advanced taskkiller en bij normaal gebruik doe ik anderhalve dag met de accu.
Percentage loopt normaal af.
Gebruik hem eigenlijk meer omdat ik geen internet op de achtergrond wil hebben draaien.
Heb al eens 36.002mb. verstookt. Vraag me af of dit echt 36gig. is of 36mb?
Volgens mij 36gig. toch? Ga het niet aan m'n provider vragen. ;) Want heb geen waarschuwing gehad.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2010 20:18 ]

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-11 16:44
36Gb verbruik je echt niet zomaar met wat lullige apps op je telefoon. Al zou je non stop youtube filmpjes laden haal je nog geen 36GB in een maand ;)

Ik maak vrij veel gebruik van me mobiele internet en ik zit aan de 500-1000MB per maand

[ Voor 23% gewijzigd door haakjesluiten op 05-05-2010 20:30 ]

Verwijderd

Dank je wel, dat dacht ik al omdat ik geen waarschuwing heb gehad. Vond het ook al veel.

Even iets anders, ik heb hiervoor een Spica gehad waar ik 2.1 en Lkmod op heb gezet. Hiermee kon ik ook met de stem op google zoeken of contacten zoeken. Weet iemand of dit ook beschikbaar is voor de Legend?
Vond het goed werken maar kan het nergens vinden. Volgens mij heeft de Nexus one dat ook.
Waarschijnlijk (nog) niet beschikbaar?

Verwijderd

Nou ik weet niet wat er met taskkiller is gebeurt maar sinds me update er van.
Deze week heb ik me foon niet zo veel gebruikt maar ik heb 6 dagen en 15 uur met me batterij gedaan.
Normaal bij weinig gebruik was dat 4 dagen.
Dus ik weet niet wat er aan de hand is maar ik erg blij joepieeeeeee.

• SubSun
  • Niet online
Het lijkt erop dat het goed werkt. Heb even gebeld en een spelletje gespeeld. Nu 16 uur van de lader en nog 93% over. Overheen algemeen wel minder in gebruik dan wat ik normaal doe.

Meestal kill ik alles. Alleen calendar clock en message staan altijd open.

Ik heb het gevoel dat voorheen android applicaties niet altijd netjes afsloten. Na het gebruik van de navigatie of bepaalde games ging ik eruit maar zag ik dat het nog wel op de achtergrond bleef draaien. Vanaf dat moment ging de accu echt snel leeg. Ook alleen maar van idle staan. Nu ik onnodige apps kill gaat de accu een stuk langer mee. Ben benieuwd.. op deze manier kan het misschien we 2 3 dagen mee en dan ben ik wel tevreden.

• SubSun
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:06:
[...]

zoek op ebay even op 'Car Vent Holder'. Dan vind je er genoeg... Yabargain is de verkoper, had hem binnen 2 weken binnen.
Thanks ik had het inmiddels via een omweg al gevonden en idd die verkoper. Heb er ook maar meteen 2 besteld. Voor het geld hoef je het niet te laten :D. Aan de ene kant wel jammer dat ze niet samen geshipped worden. Had misschien nog wat gescheelt. Aan de andere kant wordt er nu minder snel uitgepikt. Verkoper vertelde dat de levertijd ongeveer 1 tot 2 weken was. Dus ik vroeg me af hoe lang het bij jou duurde.
Pagina: 1 ... 24 ... 59 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden, bestellingen, prijzen en dergelijke zaken worden verwijderd. Dit topic is alleen om het toestel te bespreken en geen dumptopic voor van alles en nog wat.