Ik heb hem nu een week. Tot nu toe, moet ik mijn telefoon elke keer tussendoor opladen, anders haalt hij einde van de dag niet. Best vervelend, ben van me vorige telefoons gewend, dat die minstens een aantal dagen zonder opladen kunnen. Maar valt me ook wel op, dat ik op deze telefoon veel meer aan het spelen benVerwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 02:00:
@XileS
Hoelang heb je deze telefoon al?
Na ongeveer 10 dagen de telefoon te hebben opgeladen zal de accu na 10 dagen merkbaar veel langer mee gaan.
Ik had in het begin er ook last van dat de accu snel leeg was, maar inmiddels niet meer. (op dit moment staat de teller op 1 dag en 6 uur en 33 minuten. Met een weergave van 2 uur en 20 minuten) en Wifi is 30 minuten aan geweest. Accu staat nog op 40%)
Helderheid staat bij mij gewoon op automatisch en daar kom ik verder niet aan. Ik heb het zelf een keer getest en het maakt niet zoveel uit of je het automatisch hebt staan of op extreem laag.
De meeste stroomvreter bij alle smartphones is het scherm, GPS, Wifi en toepassingen die extreem veel CPU verbruiken op achtergrond. Er zijn tooltjes om de CPU gebruik van iedere toepasing te chekken en alleen toepassingen te gebruiken die CPU vriendelijk zijn en goed geprogrammeerd zijn.
Verder gaat de accu van de Legend veel langer mee als die van de Deisre. Ik zou echt niet weten hoe dit komt, terwijl er in de Desire een accu met een iets grote capaciteit zit? Misschien komt het doordat er in de Desire een grotere scherm zit en een snellere CPU. Ik heb ze trouwens beiden
Gister heb ik wel een klein deukje gekregen boven de volumetoets, aan de kant van het scherm. Kwam doordat iemand zijn autosleutels ertegen uitklapte
Ik heb telefoon los gekocht bij de Media Markt (333). Had toen het gevoel, dat doos al open was geweest, omdat de sealsticker beetje los zat. Maar volgens de verkoper waren ze allemaal net binnen en ongeopend. Thuis zag ik, dat er een klein deukje zat aan zijkant van de powerknop. Eigenlijk niet eens zo erg, maar blijf er toch heletijd aan voelen xD.
Trouwens Sygic MobileMaps 10, draait heel schokkerig op mijn Legend. Ik zie hier verder geen klachten over. Dacht dat ik misschien teveel open had staan, maar na reboot, blijft het schokkerig.
[ Voor 4% gewijzigd door xileS op 21-04-2010 22:51 ]