Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
"Bestand kan niet worden opgeslagen, omdat bronbestand niet kan worden gelezen".
Diezelfde link bleef daarstraks maar laden en laden...

Downgraden: Ik draai nu 2.2. Moet ik dan naar 2.1 downgraden?
HTC bootloader erop zetten: via http://htcdev.com/bootloader
Clockwork pushen via ADB: Heb je hier een link of korte uitleg van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:22
Freakster86 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 23:19:
"Bestand kan niet worden opgeslagen, omdat bronbestand niet kan worden gelezen".
Diezelfde link bleef daarstraks maar laden en laden...

Downgraden: Ik draai nu 2.2. Moet ik dan naar 2.1 downgraden?
HTC bootloader erop zetten: via http://htcdev.com/bootloader
Clockwork pushen via ADB: Heb je hier een link of korte uitleg van?
:? Vreemd, kon die wel downloaden. Anyhow, heb hem even voor je in mijn dropbox gezet:

https://dl.dropbox.com/u/25827428/htcsupertoolv3.rar

Je moet inderdaad eerst downgraden, maar de downgrade tools staan allemaal op de site van de bootloader van HTC.

Daarna kan je (als het goed is, is echt al tijd geleden dat ik de mijne geroot heb) deze gebruiken:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1290841

Dit is trouwens de root topic op Tweakers:

[HTC Legend] Rooten & Custom ROM's

[ Voor 5% gewijzigd door Ikkuh84 op 17-07-2012 23:44 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Verkeerde topic... dat ook nog eens _O-

Heb daar mijn probleem gepost. Loop vast met de bootloader. Stappenplan in TS werkt ook net voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:23
Kreeg vandaag opeens de melding dat er een update beschikbaar is :o
Software update: 3.15.405.7
Ik heb de update nog nie uitgevoerd en kon niks terugvinden op internet wat deze precies doet. Heeft iemand hem al uitgevoerd ??? en weet die toevallig wat de update verbeterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koesie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ik heb de update ook aangeboden gekregen.
Heb de update net uitgevoerd ben benieuwd wat er anders is, als er al iets anders is.

Heb zelf ook niets gevonden wat dit precies is, bij het updaten geeft hij aan bugfixes en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-05 08:31

Elp

Ik kreeg de update melding ook vandaag. Toch wel een verrassing want ik dacht de legend wel een beetje opgegeven was door HTC.

Anyway, even gezocht maar er zijn toch wat mensen die problemen ondervinden na updaten. Zie de comments:
http://www.androidworld.n...ntvangen-software-update/

Ik sla deze update maar over. Ook omdat het totaal onduidelijk is wat er nou precies geupdate wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:26
Ik heb deze update wel geïnstalleerd en merk er niets van, zowel positief als negatief.

Jammer dat er niet bij werd vermeld wat er nu precies werd geupdated, maar vanwege deze berichten nam ik aan dat het hier mee te maken zou kunnen hebben. Aanname, ja, ik weet het, niet echt juist, hoe gevaarlijk kan dit zijn....... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
RicoK schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:22:
Ik heb deze update wel geïnstalleerd en merk er niets van, zowel positief als negatief.

Jammer dat er niet bij werd vermeld wat er nu precies werd geupdated, maar vanwege deze berichten nam ik aan dat het hier mee te maken zou kunnen hebben. Aanname, ja, ik weet het, niet echt juist, hoe gevaarlijk kan dit zijn....... 8)7
Je had toch niet gedacht dat de Legend een update zou krijgen naar 4.2+ :D
Aangezien in het artikel staat dat die aanpassing in de volgende Major relase van Android zou zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:38
Gebruik de Legend als reserve toestel nu heb ik hem even nodig en merk dat als ik met iemand spreek,
ik een echo van me zelf hoor, heeeel irritant, wat kan ik hier aan doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellydaddy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-12-2022
Albert020 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 20:24:
Gebruik de Legend als reserve toestel nu heb ik hem even nodig en merk dat als ik met iemand spreek,
ik een echo van me zelf hoor, heeeel irritant, wat kan ik hier aan doen ?
je hoesje er af halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:38
Ja dat helpt !, wat een onzin doe even normaal !

***edit***

De persoon die ik aan de lijn heb hoort zich zelf dubbel...

[ Voor 16% gewijzigd door Albert020 op 23-02-2013 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:31
Ik heb tijdelijk een HTC Legend te leen. Deze heeft problemen met het maken van een wifi verbinding. Ik zie de draadloze netwerken wel, echter als je ermee wil verbinden dan zie je vrij snel verbinding verbroken staan.

Heb het toestel al gereset, en ook de stock ROM er opnieuw opgezet. Hiertoe heb ik van de site Shipped ROMs het bestand RUU_Legend_Froyo_S_HTC_WWE_3.15.405.3_Radio_47.51.35.17_7.13.35.05_release_160328_signed.exe gedownload en geflashed. Ook dit mag niet baten.

Iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn?
Pagina: 1 ... 58 59 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden, bestellingen, prijzen en dergelijke zaken worden verwijderd. Dit topic is alleen om het toestel te bespreken en geen dumptopic voor van alles en nog wat.