http://tweakers.net/produ...66/asus-n61ja-jx046x.html
@steephh
dees bedoel ik,beter dan de vaio toch?
@steephh
Verwijderd
Knap dat je een toon van 20 KHz kan horen. Dan heb je of wel hele goede oren of je bent nog geen tienerThe Inquisitor schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:10:
[...]
Je hebt gelijk ja, zo een soort toon is het. maar het vreemde is dat als ik die aanzet dat ik niets hoor op volume x maar ALLEEN bij volume 95 hoor ik h'm keihard, bij 96~100 hoor ik weer niets ... Geestige Vaio?
Oh, zo.... Imho nietVerwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 14:40:
http://tweakers.net/produ...66/asus-n61ja-jx046x.html
@steephh
[ Voor 9% gewijzigd door Steephh op 08-09-2010 15:26 ]
_@/'
je hebt gelijk man!! maar als je 20khz afspeelt en je volume op 95 zet hoor je het op de een of andere manier wel via je vaio... try it.Microgranules schreef op woensdag 08 september 2010 @ 14:55:
[...]
Knap dat je een toon van 20 KHz kan horen. Dan heb je of wel hele goede oren of je bent nog geen tiener(zie ook hier).
Maar ik denk ook niet dat de speakers in de laptop zonder vervorming zo'n hoog geluid kunnen laten horen. Daarvoor heb je wel wat betere speakers nodig.
Ik heb er zelf ook even naar geluisterd en ik vind de piep dicht in de buurt komen van een 15 KHz toon, alleen dan niet zo "scherp".
[ Voor 13% gewijzigd door The Inquisitor op 08-09-2010 16:06 ]
[ Voor 8% gewijzigd door knakker2 op 08-09-2010 16:10 ]
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2010 20:10 ]
rechtstreeks van internet:Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 20:09:
kan je dirt 2 op high settings op een de vaio spelen die hier op de eerste pagina staat, zonder haperingen?
deze bedoel ik http://tweakers.net/price...ny-vaio-vpceb2z1e-bq.html
Upcoming and current DirectX 11 games (like DIRT2) may not run in full detail settings
De 1920x1080 versie niet, aldus SonyStyle aan de telefoon. Los daarvan: als ik bij de huidige configuraties kijk staat daar VAIO Display Plus bij de Full HD keuze. Hier staat:KaiseRRuby schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:57:
De E-serie heeft een 'glanzend' scherm hoor.
Op bepaalde notebooks voor entertainment biedt VAIO Display Plus bovendien antireflectie en bredere kijkhoeken voor nog meer kijkplezier.
[ Voor 44% gewijzigd door Steephh op 08-09-2010 20:54 ]
_@/'
Vreemd, ik heb het full HD scherm en dat is gewoon glanzend.Steephh schreef op woensdag 08 september 2010 @ 20:49:
[...]
De 1920x1080 versie niet, aldus SonyStyle aan de telefoon. Los daarvan: als ik bij de huidige configuraties kijk staat daar VAIO Display Plus bij de Full HD keuze. Hier staat:
[...]
[ Voor 37% gewijzigd door Steephh op 08-09-2010 23:11 ]
_@/'
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2010 21:57 ]
[ Voor 51% gewijzigd door RobertR op 09-09-2010 22:58 ]
Waarom niet gewoon de drivers van de sony site? Ik ben niet zo van het copy&pasten met drivers...Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 21:54:
Hey iedereen
Ik heb sinds kort een Vaio E series en heb net een format gedaan maar heb nu een probleem. Ik heb van de windows.old de driver map gekopieerd, maar hij detecteert de drivers niet. Zo zegt hij bv dat mijn vaio een standaard GPU heeft. Iemand die kan helpen?
Edit: heb w7 ultimate erop gezet ipv de home premium, wss daar iets mee te maken?
Is er geen makkelijke manier om alle drivers in orde te krijgen?
_@/'
Verwijderd
Geeft dat niet gwn hetzelfde probleem? Het werkt wss niet dordat ik ultimate heb geinstalled ipv home premium, dus die van de site werken ook niet? Of ben ik fout?Steephh schreef op donderdag 09 september 2010 @ 23:14:
[...]
Waarom niet gewoon de drivers van de sony site? Ik ben niet zo van het copy&pasten met drivers...
Je hebt toch ook vaio update? want daar zou je die WEB button mee kunnen binnenhalen (dacht ik)RobertCivic schreef op donderdag 09 september 2010 @ 22:27:
Maar nu wil ik ook nog graag al die FN toetsen werkend hebben (De volume toetsen werken wel) en ook nog de WEB butten zodat ik weer kan internetten zonder hem op te starten, welke drivers moet ik hier voor hebben? En zijn er nog andere drivers te adviseren? Oja en ook nog de webcam?
Gr. Robert
Welke versie van Windows 7 moet niet uitmaken, alleen als je met drivermappen uit je windowsinstallatie gaat liggen slepen, ik snap niet wat je daar nu mee wilt bereiken..Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 23:18:
[...]
Geeft dat niet gwn hetzelfde probleem? Het werkt wss niet dordat ik ultimate heb geinstalled ipv home premium, dus die van de site werken ook niet? Of ben ik fout?
_@/'
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dan heb jij weer een andere piep ontdekt, want ik heb dat toch echt niet.Yorin schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 06:34:
Ik ben er net achtergekomen dat de piep er voornamelijk is als ik aan het typen ben. Daarna duurt de piep nog 1 á 2 seconden en daarna is het klaar met de piep totdat ik weer wat typ.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Verwijderd
Poll: Heeft je VAIO een piep?
• VAIO E1, met piep
• VAIO E1, geen piep
• VAIO E1, opgestuurd voor reparatie, nog steeds piep
• VAIO E1, opgestuurd voor reparatie, piep opgelost
• VAIO E1, piep opgelost na bios-update
• VAIO E1, anders
• VAIO E2, met piep
• VAIO E2, geen piep
• VAIO E2, opgestuurd voor reparatie, nog steeds piep
• VAIO E2, opgestuurd voor reparatie, piep opgelost
• VAIO E2, piep opgelost na bios-update
• VAIO E2, anders
Ook een poll maken? Klik hier
inderdaad, die piep is gewoon constant hoor, al doe ik helemaal niets blijft dat ding echt piepen...KaiseRRuby schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 09:08:
[...]
Dan heb jij weer een andere piep ontdekt, want ik heb dat toch echt niet.
Reactie Sony, 07-09-10 ontvangen:
Geachte Heer,
U hebt helemaal gelijk, zo langzamerhand is dit een langslepend probleem. In de US schijnt inmiddels enige
actie te zijn ontstaan. Blijf de berichten volgen op het internet en de Sony VAIO website.
Als u nog verdere vragen hebt, dan kunt u antwoorden op deze email of telefonisch contact met ons opnemen, via een van de onderstaande telefoonnummers.
Uw computer is binnen garantie, bel naar 020 346 93 03 (NL) of 02 7173218 (BE).
Uw computer is buiten garantie, bel naar 0900 0400 278 (NL) of 0900 51503 (BE). (€0.50/min)
Ons Call-Centre is, op werkdagen, geopend van maandag tot vrijdag, van 8:00 tot 18:00 uur
Met vriendelijke groet,
Hessel Olijve
SONY VAIO LINK TECHNICAL SUPPORT TEAM
www.vaio-link.com
customersupport.nl@vaio-link.com
Je bent de Sony Event Service vergeten, maar dat is al 100 keer vermeld in dit topic, dus je had ook even kunnen zoeken.RobertCivic schreef op donderdag 09 september 2010 @ 22:27:
Hallo,
Heb gister na een aantal weken mijn VCPEB2C5E van Sonystyle.nl ontvangen.
Tot zo ver nog geen piep kunnen ontdekken.
Vandaag heb ik ook een clean install gedaan en geactiveerd met de code onderop.
Ik heb de volgende dingen nu geinstalleerd van [url="http://support.vaio.sony....x?l=nl_NL&m=VPCEB2C5E"]http://support.vaio.sony....x?l=nl_NL&m=VPCEB2C5E[/url] :
-Setting Utility Series
-Sony Shared Library
-Bluetooth drivers
En ook nog deze : http://www.2shared.com/fi...inting_Driver__Alps_.html en Ati catalyst 10.8 waarvan hier al eerder eens de link stond gemeld.
Maar nu wil ik ook nog graag al die FN toetsen werkend hebben (De volume toetsen werken wel) en ook nog de WEB butten zodat ik weer kan internetten zonder hem op te starten, welke drivers moet ik hier voor hebben? En zijn er nog andere drivers te adviseren? Oja en ook nog de webcam?
Gr. Robert
Precies. Ik heb hier nog een aanvulling op:Steephh schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 00:13:
[...]
Welke versie van Windows 7 moet niet uitmaken, alleen als je met drivermappen uit je windowsinstallatie gaat liggen slepen, ik snap niet wat je daar nu mee wilt bereiken..
Wat je vroeg in je post was: 'is er geen makkelijke manier om alle drivers op orde te krijgen'... Ja die is er: niet gaan klooien met mappen en tegen problemen aanlopen, maar gewoon (de nieuwste) drivers van de Sony Vaio site afhalen..
Heb je de nieuwste drivers én loop je in ieder geval niet onnodig tegen compatibiliteitsproblemen en/of andere vage problemen aan.
Verwijderd
Thanx de FN toetsen werken weer, indd door Event Service. Webcam Drivers van de beide links werken niet. De Software van de web button zou ik graag willen hebben, misschien met megaupload ofzo?Microgranules schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 14:14:
[...]
Je bent de Sony Event Service vergeten, maar dat is al 100 keer vermeld in dit topic, dus je had ook even kunnen zoeken.
De webcam driver heet VAIO Camera Capture Utility en staat niet als directe link op de VAIO Support site. Ik heb ze niet getest maar je zou deze of deze kunnen proberen. Wil je het hier even melden als 1 van beide drivers werkt?
De software voor de WEB knop staat ook niet op de VAIO site. Ik heb wel het installatie bestand gevonden, dus als iemand een goede upload / download website weet kan ik het daarnaar uploaden en de link ernaartoe posten.
http://gathering.tweakers...0button&data[boolean]=ANDRobertCivic schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 18:23:
[...]
Thanx de FN toetsen werken weer, indd door Event Service. Webcam Drivers van de beide links werken niet. De Software van de web button zou ik graag willen hebben, misschien met megaupload ofzo?
Zoekknop is voor sommige erg lastigKaiseRRuby schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 18:26:
[...]
http://gathering.tweakers...0button&data[boolean]=AND
Zoeken doet wonderen.
[ Voor 51% gewijzigd door RobertR op 10-09-2010 20:45 ]
Bedankt voor de software, kon het zelf niet vinden op de herstelschijven. Maargoed ik heb het net geprobeerd te instaleren maar hij kan de installatie nietr afronden. Iemand enig idee hoe dit kan?Microgranules schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 02:01:
Het is geüpload. De VAIO Quick WEB Access software.
Ik zag trouwens bij de driver van de webcam dat ksthunk.sys en usbvideo.sys als stuurprogramma's aangewezen worden. Kan iemand die bestanden installeren naar de driver map en testen of het werkt?
Verwijderd
Verwijderd
Piep viel me eerst niet op, maar heb hem wel. ik weet niet of dat later gekomen is of dat het gewoon later is opgevallenVerwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 21:29:
Mijn Vaio is ook binnengekomenZit er nu op de typen! Wel ff wennen dat alles links zit, vind het touchding links erg irritant en lastig werken.. ik typ ook steeds een s in plaats van een a
Ik heb de accu vanmiddag helemaal opgeladen en zit er nu op.. hoor geen piep! Was het bij jullie vanaf het begin af aan al of kwam die later?
Nog een vraagje over de accu, daar wil ik volgens het boekje mee omgaan wegens een verneukte accu van mn huidige laptop.. hoe doe ik dat? Ik had begrepen niet volledig leeg laten lopen? Wanneer dan weer inpluggen en kun je em wel of niet het beste eruit halen als je op netstroom werkt?
Zo is dat.Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 21:38:
hoe dan ook: een accu is een verbruiksartikel, na X jaar zijn ze gewoon op. Of je ze nu goed of slecht behandeld.
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2010 22:38 ]
Ik ben ook rechts hoorVerwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 22:05:
Ik ben rechts en vind de positie van het touchpad erg onhandig maar is wellicht gewoon wennen idd.
Ik weet dat de accu slijt maar vraag hoe ik er het beste mee om kan gaanNu weet ik het nog steeds niet!
Verwijderd
[ Voor 92% gewijzigd door P-Nut op 12-09-2010 00:06 ]
Verwijderd
Heb ik al eens eerder gezegd: geluidsdingetje in tray -> afspeelapparaten -> luidspreker/hoofdtelefoon aanklikken -> eigenschappen -> tabblad DOLBY -> audio enchancer en/of dolby surround sound inschakelen.Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 23:24:
Vind de geluidskwaliteit echt bagger trouwens!Vreselijk metallic, lijkt wel of er een bas mist.. Kan ik hier wat aan verbeteren?
Dat is herstellen vanaf de recoverypartitie denk ik? dus ja, dan krijg je er alles weer bijP-Nut schreef op zondag 12 september 2010 @ 16:20:
ik neem aan als ik bij CONTROL CENTER (f10) bij herstarten systeemherstel doe om quickwebacces terug te krijgen alle andere bloatware dr ook bij krijg?
[ Voor 25% gewijzigd door The Inquisitor op 12-09-2010 17:25 ]
Verwijderd
humm, heb het ook even geprobeerd, mijn nagel past er niet tussen, maar dat komt vooral omdat de palrest hoger is volgens mij.Microgranules schreef op zondag 12 september 2010 @ 20:06:
Op de linkerkant na heb ik geen last van een spleet. Ik kan links met moeite m'n nagel ertussen krijgen dus het is echt een spleet van niets
Valt verder ook niet op want het lijkt naadloos op elkaar aan te sluiten, alleen is de palm rest wat hoger.
[ Voor 3% gewijzigd door RobertR op 12-09-2010 23:58 ]
[ Voor 51% gewijzigd door P-Nut op 13-09-2010 01:03 ]
Slaapstand? die is niet zo heel energiebesparend hoorrutger465 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 10:04:
ben ik trouwens de enigste die de quick web acces knop totaal nutteloos vind?
ik heb mijn laptop 9/10 keer in slaapstand staan , dus openklappen en internetten.
ik heb de web button een paar keer gebruikt om te kijken of het werkt in het begin , maar je hebt tog last van een opstart tijd , die niet extreem kort is ofz ,als je daarop kan wachten kan je net zo goed wachten tot windows is opgestart?
heb ik nog een vraagje , mijn cardreader leest sd kaartjes , maar een vriend van me had laast zo,n HGduo kaart , en die leest mijn laptop helemaal niet , er gebeurt niks als ik hem erin duw , terwijl volgens apperaatbeheer alles is geinstalleert?
staat idd in de OP!Lashrom schreef op maandag 13 september 2010 @ 22:00:
Ik heb een paar van de Vaio software's verwijderd. Maar als ik volume harder aanzet, of de contrast/brightness omhoog zet zie ik het niet op het beeldscherm. Weet iemand welke programma dat is ? Op zich niet zo erg, maar voor de volume vind ik het best wel handig.
Verwijderd
Ik zeg ook niet "veel" maar hij verbruikt nog steeds. terwijl bij Sluimerstand verbruikt je vaio bijna 0w.rutger465 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 15:21:
hoezo niet?:O
in slaapstand gaat hij bij mij gewoon uit hoor , de koelers etc ,
als ik hem anderhalve dag in slaapstand heb op accu kan nog nog lang zat internetten , dus dat zuipt niet zoveel?
dat staat bij ons (=viao) ook ingesteld, na 20 minuten gaat hij naar sluimerstand.Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 15:26:
in slaapstand blijft het RAM en chipset powered (= ~4w?), in sluimerstand gaat alles uit.
ik zet hem altijd in slaapstand, na 20 min geen activiteit gaat hij in sluimerstand, ofwel hibernate
[ Voor 2% gewijzigd door The Inquisitor op 14-09-2010 19:38 . Reden: hybride/hibernate foutje! ]
Verwijderd
excuses,... hibernate is sluimerstand ja. ik dacht dat je Hybride bedoelde... foutje van mijVerwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 19:15:
hibernate is hetzelfde als uit, als je opstart krijg je dan ook eerst het BIOS te zien.
(die vertalingen van die standen slaan overigens nergens op...)
Nee dat is Hybride slaapstand nvm.The Inquisitor schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 18:55:
[...]
Ik zeg ook niet "veel" maar hij verbruikt nog steeds. terwijl bij Sluimerstand verbruikt je vaio bijna 0w.
[...]
dat staat bij ons (=viao) ook ingesteld, na 20 minuten gaat hij naar sluimerstand.
maar hibernate is geen sluimerstand, hibernate is sluimerstand gemixt met slaapstand zodat je gegevens zowel op de HDD als RAM worden opgeslagen maar het verbruik is hetzelfde als bij slaapstand. alleen échte sluimerstand verbruikt rond de 0w.
And a new Vaio is bornPjoter schreef op woensdag 15 september 2010 @ 10:23:
Ik heb inmiddels ook de vaio binnen (VPCEB2C5E) en volgens mij geen last van de piep![]()
Maar wat moet ik me voorstellen van het multitouch gedeelte van de muis? Scrollen gaat moeizaam en met 2 vingers opzij strijken werkt niet. Ik heb Alps versie 7.105.505.304. Op google al gezocht naar updates maar die van 2shared vertrouw ik niet zo![]()
Verder is het mij tot 2 keer niet gelukt om herstel dvd's te maken : steeds bij het einde van de tweede dvd krijg ik een foutmelding en staat er dat ik de vorige dvd's moet vernietigen. Lukte het bij jullie wel? Heb nog geen clean install gedaan
Hi Camilla,
Ik gebruik het programma Windows Media Player. Ik speel de muziek af vanaf mijn hard-disk. Dit probleem doet zich echter momenteel niet meer voor, het heeft zichzelf schijnbaar opgelost.
Over de piep:
Ik wil je allereerst graag doorverwijzen naar deze poll:
Verwijderd in "[Ervaringen] Sony Vaio VPC-E Series"
Dit om je een indicatie te geven over de piep.
Dan mijn antwoord op de vragen:
- De piep doet zich voor wanneer de laptop NIET op netstroom draait, dus op de accu. De piep is dan constant aanwezig, en lijkt van de linkerkant van de laptop vandaan te komen.
- De piep doet zich ook voor wanneer de laptop WEL op netstroom draait, in combinatie met randapparatuur. Ikzelf gebruik de laptop veel in combinatie met een extern beeldscherm en een extern toetsenbord en muis. De piep is dan niet constant aanwezig, maar wel regelmatig.
Bedankt voor je reactie, ik begon het vertrouwen in Sony al een beetje te verliezen.
Groet Ruben
Ps, wanneer je meer informatie wilt mag je me ook bellen.
From: customersupport.nl@vaio-link.com
Sent: Wednesday, September 15, 2010 11:02 AM
To: rubmulder@hotmail.com
Subject: Re: Vaio VPCEB1C5E geluid [Case ID #: 230367]
Geachte Mijnheer Ruben,
Bedankt voor uw email betreffend het probleem dat u ontmoet met muziek afspelen op uw Sony VAIO VPCEB1C5E.
Om u te kunnen helpen dit probleem zo goed en snel mogelijk op te lossen, zou ik U graag een paar vragen willen stellen.
Welk programma gebruikt u om muziek af te spelen? Hoe vaak of hoe frequent komt het probleem voor? Speelt u muziek van een CD of van uw hard disk af? Wanneer heeft het probleem zich voor het eerst voorgedaan?
Ook heeft U het over een piepend geluid. Kunt u mij uitleggen welke kant van uw VAIO het geluid vandaan komt? Wat voor een apparatuur en programma's gebruikt U als het piepend geluid voorkomt?
Alvast bedankt voor het antwoorden van deze vragen.
Als u in de tussentijd zelf verdere vragen of informatie nodig hebt, kunt U gerust contact met ons opnemen via een van de onderstaande nummers:
VAIO binnen garantie: 020 346 93 03 (nl) of 02 7173218 (be).
VAIO buiten garantie:0900 0400 278 (€0.50/min) of 0900 51503 (be). Ons Call-Centre is geopend van maandag tot vrijdag, van 8:00 tot 18:00 uur.
Met vriendelijke groet,
Camilla Roelants SONY VAIO LINK SUPPORT TEAM
SUPPORT: http://support.vaio.sony.eu
Verwijderd
Voor een beetje gamen is het inderdaad 'best wel een goede kaart', maar voor de hardcore gamer is het niks. Nou gamed een hardcore gamer niet op een laptop, maar het geeft maar aan hoe relatief je post is.The Inquisitor schreef op woensdag 15 september 2010 @ 13:21:
De HD5470 is best wel een goede kaart hoor, of nouja, m.a.w. geen slechte kaart, laten we het daarop houden. Ik kan er tenminste alles mee doen wat ik wil, beetje gamen zit erin
Verwijderd
Beste Ruben,
Nogmaals bedankt voor uw email. Mijn excuses, maar ik heb geen echos gehad over eventuele oplossing waar in de UK aan gewerkt wordt. Dit is een probleem dat veroorzaakt wordt door de C6 state waarin de processor zich in bevind zodra u op batterij werkt waardoor minder stroom verbruikt wordt maar een van de cores als inactief wordt beschouwd.
U kan dit uitschakelen in de BIOS ( druk herhadelijk op F2 bij het opstarten) door naar de Advanced tab te gaan en daar C3/C6 support te selecteren en Disable te kiezen.
Onze engineers hebben na uitgave van de BIOS update verdere tests gedaan en daaruit blijkt dat de bieptoon zo goed als volledig verdwenen was na het uitschakelen van de C3/C6 support.
Helaas heeft het uitschakelen van deze support als gevolg dat de batterij een korter levensvermogen heeft. dit zou inhouden dat het oplossen van het biep geluid ten gevolge zou gaan van de batterijlevensduur.
Gelukkig is ons aangegeven is dat de levensduur hierdoor niet drastisch verlaagd. Mocht u echter ondervinden dat het toch teveel batterij wegneemt kan u ten alle tijden de support voor C3/C6 weer inschakelen.
Ik hoop dat het probleem hier definitief mee op wordt gelost.
Als u nog verdere vragen hebt dan kunt u antwoorden op deze email of gerust telefonisch contact met ons opnemen via een van de onderstaande telefoonnummers:
VAIO binnen garantie:020 346 93 03 (nl) of 02 7173218 (be). VAIO buiten garantie: 0900 0400 278 (€0.50/min) of 0900 51503 (be). Ons Call-Centre is geopend van maandag tot vrijdag, van 8:00 tot 18:00 uur.
Met vriendelijke groet,
Camilla Roelants Sony VAIO-link Support Team
SUPPORT: http://support.vaio.sony.eu
Verwijderd
agree. netjes vind ik het eerlijk gezegd niet, niet dat die man er iets aan kan doen, maar de oplossing vind ik persoonlijk gewoon bout... en dan simpel zeggen: als de accuduur drastisch afneemt dan gewoon weer inschakelen de C6 state (ofzo), en dan heb je het piep probleem weer. dit is gewoon totaal geen oplossing, het was pas een oplossing geweest als die beste man ook nog een oplossing had voor de drastische accuduur vermindering... bijvoorbeeld extra (gratis) accu, of een grotere accu etc. etc. ik noem maar wat, het is ook niet mijn taak om oplossingen te vindenVerwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 17:53:
ze zijn er niet mee bezig, dit is "de" oplossing als het het zo lees.
wel netjes dat er zo uitgebreid word gereageerd op je mail.
Verwijderd
Daar ga ik hem morgen ook weer op wijzen.The Inquisitor schreef op donderdag 16 september 2010 @ 19:42:
[...]
agree. netjes vind ik het eerlijk gezegd niet, niet dat die man er iets aan kan doen, maar de oplossing vind ik persoonlijk gewoon bout... en dan simpel zeggen: als de accuduur drastisch afneemt dan gewoon weer inschakelen de C6 state (ofzo), en dan heb je het piep probleem weer. dit is gewoon totaal geen oplossing, het was pas een oplossing geweest als die beste man ook nog een oplossing had voor de drastische accuduur vermindering... bijvoorbeeld extra (gratis) accu, of een grotere accu etc. etc. ik noem maar wat, het is ook niet mijn taak om oplossingen te vinden
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq