[Ervaringen] Sony Vaio VPC-E Series

Pagina: 1 ... 15 ... 47 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 41 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 14:48:
Heb een beetje vreemd probleem met m´n Vaio.
Als ik in een reply-box typ dan werken m´n ´speciale´ tekens niet meer, alles zit door elkaar.
De ´ : ´ is bijvoorbeeld ineens ´ ± ´.
Iemand enig idee hoe dit is gekomen, en belangrijker, hoe ik dit op kan lossen, vraagteken (ben ik nog steeds kwijt)
Toetsenbord staat gewoon nog steeds ingesteld op VS Internationaal met als taal Nederlands.
Ik heb het toetsenbord ook al opnieuw toegevoegd, en ook gekozen voor Engels (VS) als standaard, maar dat heeft niet geholpen (7 64-bit)
Heb je CTRL+Shift al geprobeerd?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ctrl+shift lost het niet op, het zou echter wel de oorzaak kunnen zijn. De problemen begonnen pas nadat ik ctrl+shift+tab had gebruikt om tussen tabbladen te springen in FF.

edit:
my bad, had FF nog niet opnieuw opgestart, na ctrl+shift.
Werkt weer helemaal
!@#$%^&*()_ _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2010 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:04
Het zal me erg benieuwen of de piep is opgelost in het nieuwe model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik heb mijn Vaio ook net besteld. Met i3, HD5650 en het Full HD-scherm. Levertijd is alleen jammer genoeg 6 á 7 weken. :(

EDIT: Heb de levertijd binnen: Uw VAIO-bestelling zal naar verwachting tussen 04.06.2010 en 09.06.2010 worden verzonden. Let op: dit is een verwachte verzendtijd. Wij sturen u een update indien deze datum wordt gewijzigd.

[ Voor 48% gewijzigd door Yorinn op 29-05-2010 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 11:56
Dat is dus 1 week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaverion
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 19:22
Yorin schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 17:49:
Ik heb mijn Vaio ook net besteld. Met i3, HD5650 en het Full HD-scherm. Levertijd is alleen jammer genoeg 6 á 7 weken. :(

EDIT: Heb de levertijd binnen: Uw VAIO-bestelling zal naar verwachting tussen 04.06.2010 en 09.06.2010 worden verzonden. Let op: dit is een verwachte verzendtijd. Wij sturen u een update indien deze datum wordt gewijzigd.
Ik snap sony niet echt, een levertijd van 6-7weken op de site zetten bevordert niet echt de verkoop. En ze kunnen wel gewoon in een week leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorin schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 17:49:

beter :) maar bij mij is het nog steeds halverwege juli. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Hij komt al wel later dan ik in het betalingsmailtje had. Daarin stond tussen 01.06 en 08.06. Nu is het dus tussen 04.06 en 08.06.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microgranules
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-09 13:52

Microgranules

Hier staat niets zinnigs

Topicstarter
Ga er maar vanuit dat het nog een week langer duurt dan wat ze nu zeggen. Dat was bij mij ook zo, en toen waren de processoren nog op voorraad.
Als je na bv een week weer een mail krijgt met de leveringstijd zal die waarschijnlijk niet meer erg afwijken van wanneer de laptop daadwerkelijk wordt bezorgd.
Shaverion schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 12:51:
[...]

Ik snap sony niet echt, een levertijd van 6-7weken op de site zetten bevordert niet echt de verkoop. En ze kunnen wel gewoon in een week leveren.
In dat geval is het wel zo dat de leveringstijd altijd meevalt en mocht je een review schrijven, dan is er een grote kans dat je ook de korte levertijd vermeld en dat is weer voordelig voor Sony :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01:14
Vraag aan de experts, ik heb er namelijk de ballen verstand van :)

Ik heb zojuist Dirt2 geïnstalleerd en kom in Ultra mode niet boven de 18,8 fps uit..
Wat kan ik nog doen om dit te verhogen?

Ik heb VPCEB1S1E icm de ATI Mobility Radeon HD 5650

In basic kom ik overigen tot +/- 30 fps.

Hoeveel FPS is gebruikelijk en hoe kan ik m zo hoog mogelijk krijgen in bijvoorbeeld Ultra mode?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR.V
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:59
Furrr schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 18:44:

Ik heb zojuist Dirt2 geïnstalleerd en kom in Ultra mode niet boven de 18,8 fps uit..

Hoeveel FPS is gebruikelijk en hoe kan ik m zo hoog mogelijk krijgen in bijvoorbeeld Ultra mode?

Alvast bedankt!
Misschien is overclocken een optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaverion
Furrr schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 18:44:

Alvast bedankt!
Heb je de juiste drivers geinstaleert? Maar 18.8fps is niet raar hoor, als je hier naar de benchmarks kijkt zie je dat ze veel lager hebben: http://www.notebookcheck....deon-HD-5650.23697.0.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microgranules

Microgranules

Hier staat niets zinnigs

Topicstarter
@Dr.Fer
Hoeveel FPS gebruikelijk is met de HD 5650 i.c.m. Dirt 2 weet ik niet. Maar er zijn wel wat manieren om je FPS zo hoog mogelijk te krijgen.
  • Sluit alle programma's die je niet nodig hebt of niet nodig zijn af.
    Heb je Windows trouwens opnieuw geïnstalleerd? als dat niet zo is lopen er tijdens het opstarten een heleboel processen mee. Die kan je vinden als je naar taakbeheer en dan naar tabblad processen gaat. Ze kan ze stoppen door de proces te selecteren en op delete te drukken, maar let wel op dat je niet de verkeerde stopt. Je kan bij beschrijving zien waar een proces voor dient.
  • Download en installeer AMD GPU clock tool. daarmee kan je je videokaart wat overklokken. De kaart is namelijk standaard want onderklokt en de temperatuur laat het toe. Het is al door meerdere mensen geprobeerd en hun ervaringen staan in dit topic. Let wel: het is op eigen risico.
  • Je kan ook de resolutie in het spel verlagen en alle overige video instellingen op z'n hoogst zetten. Ik denk alleen dat het niet het gewenste resultaat oplevert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01:14
Heren,

Bedankt!!

Heb m net ff met AMD GPU CT omhoog geschroef, scheelt toch +/- 6 á 7 fps!

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 15:07
Ik ben van plan om ook een Vaio E te gaan kopen en wil 'm dan zelf samenstellen op sonystyle.nl net als mijn Vaio F, die ik toch wat te groot vind, maar die verkoop ik wel weer.

Alleen wil ik een i5 erin hebben en deze zijn nu niet beschikbaar. Wachten op het nieuwe model dan maar. Hopelijk heeft de refresh niet de 'piep' en wie weet doen ze er een betere accu in maar dat zal wel niet..

Ongelofelijk trouwens het verschil tussen sonystyle.com, de amerikaanse site en sonystyle.nl. De amerikaanse site is duidelijk hoe het wel moet, werkt veel prettiger. Mocht een marketeer van Sony dit lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johan12 schreef op zondag 30 mei 2010 @ 13:12:
Ik ben van plan om ook een Vaio E te gaan kopen en wil 'm dan zelf samenstellen op sonystyle.nl net als mijn Vaio F, die ik toch wat te groot vind, maar die verkoop ik wel weer.

Alleen wil ik een i5 erin hebben en deze zijn nu niet beschikbaar. Wachten op het nieuwe model dan maar. Hopelijk heeft de refresh niet de 'piep' en wie weet doen ze er een betere accu in maar dat zal wel niet..

Ongelofelijk trouwens het verschil tussen sonystyle.com, de amerikaanse site en sonystyle.nl. De amerikaanse site is duidelijk hoe het wel moet, werkt veel prettiger. Mocht een marketeer van Sony dit lezen...
Ik heb net nog even gekeken op sonystyle en de i5 is nog steeds beschikbaar. Ik zie nu alleen voor het eerst: 'deze configuratie is niet beschikbaar' op de pagina ervoor, bij het 15 inch model.
Ga ik naar configuren dan is alles gewoon beschikbaar... Niet echt duidelijk allemaal op die site. Ik weet nu ook niet zeker of ik mijn vorige week bestelde 15 inch met i5 processor wel ga ontvangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe mijn net ontvangen VAIO-E weer weg, omdat ik de full hd-resolutie niet fijn vind. Het is de i3 330, 5650 GPU, full hd, met blu-ray. Matzwart.

Maar 2 dagen gebruikt en geen last van een piep gehad.

Wellicht heeft iemand hier interesse.

edit: niet meer van toepassing, ga hem zelf retourneren.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2010 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

binnen 7 dagen kan je hem kosteloos terugkeren naar sony! (goed, tegen verzendkosten, ik dacht 2 tientjes voor een verzekerde verzending)

scheelt je weer wat gedoe en €€€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meen je dat nou?! Zit morgen al op 10 dagen, ben een week ziek geweest. Nooit gedacht dat je een geopend en gebruikte laptop gewoon kon retourneren...

edit: zal morgen ff bellen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2010 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wet kopen op afstand, al reis je de hele wereld rond met je PC, zolang hij nog in verkoopbare staat is kan hem hem retouneren

verkoop bare staat is overigens een heel erg rekbaar begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is kopen op afstand?

Als u iets koopt op afstand, gaat u niet naar een echte winkel. U koopt dan iets via internet, telefoon, fax of via een bestelbon uit een catalogus. In de wet staat dat u zeven werkdagen bedenktijd krijgt als u een product op afstand koopt. U kunt het product dan thuis bekijken en bedenken of het product echt wel is wat u wilt hebben. Wilt u het product toch niet hebben? Dan kunt u uw geld terugkrijgen als u het product tijdens de bedenktijd terugstuurt. Deze bedenktijd heet ook wel zichttermijn.
(Bron: Consuwijzer)

Zeven werkdagen!! Ik heb hem vrijdag ontvangen, za, zo en maandag (pinksteren) tellen dan niet mee. Dan moet het lukken lijkt me.

Superbedankt Darkstone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 14:26:
Wat is kopen op afstand?

Als u iets koopt op afstand, gaat u niet naar een echte winkel. U koopt dan iets via internet, telefoon, fax of via een bestelbon uit een catalogus. In de wet staat dat u zeven werkdagen bedenktijd krijgt als u een product op afstand koopt. U kunt het product dan thuis bekijken en bedenken of het product echt wel is wat u wilt hebben. Wilt u het product toch niet hebben? Dan kunt u uw geld terugkrijgen als u het product tijdens de bedenktijd terugstuurt. Deze bedenktijd heet ook wel zichttermijn.

Zeven werkdagen!! Ik heb hem vrijdag ontvangen, za, zo en maandag (pinksteren) tellen dan niet mee. Dan moet het lukken lijkt me.

Superbedankt Darkstone!
Ja, dat denk ik ook. Zoals ik uit je tekst haal, dan moet je voor 3 juni je laptop hebben teruggestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0wland
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-07-2010
Tjee, nu heeft Media Markt de VPC-F11M1E/H.NL3 in de aanbieding voor € 888,- (incl. BR-writer!) en begin ik te twijfelen. Deze config is wel een stukje goedkoper dan een (ongeveer) soortgelijk uitgeruste E-series. Waarom moest ik ook alweer juist niet een F-series kopen en tóch voor een E-series gaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanwege het rotscherm ;)

overigens: wees snel, die dingen zijn bijna overal uitverkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0wland
Actie loopt van 31 mei t/m 5 juni. Is dat scherm van die F-series dan echt zo erg? Ik gebruik nu een oude Medion uit 2002. En daarnaast gebruik ik een Lenovo T61 voor werk, dus ik ben snel tevreden. Hoe "slecht" is die F-series dan ten opzichte van een E-series?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaverion
l0wland schreef op zondag 30 mei 2010 @ 22:24:
Tjee, nu heeft Media Markt de VPC-F11M1E/H.NL3 in de aanbieding voor € 888,- (incl. BR-writer!) en begin ik te twijfelen. Deze config is wel een stukje goedkoper dan een (ongeveer) soortgelijk uitgeruste E-series. Waarom moest ik ook alweer juist niet een F-series kopen en tóch voor een E-series gaan? :)
Dat is wel een leuke aanbieding, waar heb je dat gevonden? Want op de website zie ik niks staan en de folder heb ik nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:31

Sick Nick

Drop the top!

Zal sowieso geen br writer zijn, de f11m heeft een br combi drive. Cd/dvd brander en br speler dus. Maar 888 is een mooie prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0wland
Ben inmiddels terug van een ritje op en neer naar de MM in Breda, waar deze aanbieding geldt. En inderdaad, het betreft een tiepvoud in de folder: Het is een BR-combodrive en géén BR-writer :(

Maar ik ben ook afgeknapt op het beeldscherm en het formaat (16,5"). Ernaast stond een groene 14" E-series met LED-scherm. Het verschil met de LCD van de F-series was zo groot, dat ik er maar voor bedankt heb. Het is overigens zeker niet zo dat het scherm afgrijselijk slecht is, maar het was voor mij gewoon geen liefde op het eerste gezicht. En dat moet er wel zijn, wil ik mijn geld uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 08:17
l0wland schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:28:
Ben inmiddels terug van een ritje op en neer naar de MM in Breda, waar deze aanbieding geldt. En inderdaad, het betreft een tiepvoud in de folder: Het is een BR-combodrive en géén BR-writer :(

Maar ik ben ook afgeknapt op het beeldscherm en het formaat (16,5"). Ernaast stond een groene 14" E-series met LED-scherm. Het verschil met de LCD van de F-series was zo groot, dat ik er maar voor bedankt heb. Het is overigens zeker niet zo dat het scherm afgrijselijk slecht is, maar het was voor mij gewoon geen liefde op het eerste gezicht. En dat moet er wel zijn, wil ik mijn geld uitgeven.
dat soort typfoutjes zijn wel vaker bij mediamarkt!

& de E series hebben toch geen LED scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
VPCEA word denk ik bedoelt, en die is met een LED edge-lit scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0wland
thijszor schreef op maandag 31 mei 2010 @ 18:37:
VPCEA word denk ik bedoelt, en die is met een LED edge-lit scherm :)
Dat bedoel ik inderdaad, dank voor de nuance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 14:26:
Wat is kopen op afstand?

Superbedankt Darkstone!
Ter info: ik heb vandaag gebeld met Sony customer service en het retourneren was inderdaad geen probleem. Ze waren alleen 'vergeten' zo'n terugstuurformulier mee te zenden. Ik neem aan dat dit vaker vergeten wordt, dus voor iedereen die het niet wist: zelfs na gebruik kun je je laptop nog terugsturen, binnen 7 werkdagen.
Ben trouwens erg vriendelijk geholpen.

Nogmaals darkstone, many thanks!! Een of andere loser op marktplaats had me 400 euro geboden. Scheelt me een hoop smeuries. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
Ik heb zelf ook contact gehad met sonystyle toen ik de i5 processor van 430 naar 520 wilde veranderen. Hij zei dat dit niet mogelijk was, en dat ik moest annuleren. Toen ik vroeg of dat wel kon (omdat ik een eigen configuratie had) zei hij dat het gewoon kon. Zelfs al zou ik hem een week in bezit hebben.

De klantenservice van Sonystyle gaf zelf aan, zonder dat ik er naar vroeg dat de koop op afstand gewoon gold!
Echt klasse dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik zie net dat je de EB2X5E kan bestellen bij Sonystyle.nl. Alleen staat er niet bij welke processor erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 22:12

mvh

State Governor

Ik zie niet dat je de 2 kunt bestellen?

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de configuratie welke ik heb besteld kost nu opeens 859! ipv 888, wat is dit nu weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaverion
Nou dit is gewoon $%^@$! wou gisteravond een zelf geconfigureerde sony E serie bestellen maar had het toch niet gedaan om het nu te doen, maar ze hebben vandaag de prijzen omhoog gegooid. Dezelfde configuratie kost nu 30euro meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

De EB2-serie is al van de site af. En de config die ik eerst had besteld is nu 100 euro duurder. Heb hem dus op tijd besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorin schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 12:55:
De EB2-serie is al van de site af. En de config die ik eerst had besteld is nu 100 euro duurder. Heb hem dus op tijd besteld. :)
ik begrijp er niets van..
edit: dat die van mij goedkoper uitkwam, en die van jullie duurder..

This website is currently undergoing scheduled maintenance and will be available shortly. hmmzz..

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2010 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
Nou ik gok zo dat ze op dit moment bezig zijn de EB2 serie op de site te zetten en misschien ook wel de F12...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:14:
[...]

This website is currently undergoing scheduled maintenance and will be available shortly. hmmzz..
Nope, ik kan er gewoon weer op zonder enige verandering te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorin schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:00:
[...]

Nope, ik kan er gewoon weer op zonder enige verandering te zien.
yes & ze zijn nu te koop vanaf €140... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag met Sony gebeld en ze zijn nu bezig de model updates te plaatsen.
In geval van de E serie komen er meer opties voor het samenstellen van de custom notebooks

Daarnaast zijn er diverse "onzichtbare" updates/wijzigingen in de vorm van chassis wijzigingen e.d.
Deze week zou het klaar moeten zijn en kan ook ik mijn nieuwe (bruine) E serie bestellen.

Is er overigens iemand die een bruine heeft en mij een echte foto kan laten zien van zijn notebook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaverion
Nou die "onzichtbare" updates mogen het dan wel waard zijn... Gelukkig is mijn configuratie nog wel verkrijgbaar want ik zie ook dat ze dingen hebben weggehaalt, ik wacht nog ff totdat ze klaar zijn met de website. Misschien dat er nog dingen worden verandert in mijn voordeel, en als het in mijn nadeel is dan zoek ik maar weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
En wanneer verwachten ze dat de "nieuwe" notebook op sonystyle komt te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaverion
DJustin schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 18:57:
En wanneer verwachten ze dat de "nieuwe" notebook op sonystyle komt te staan?
Ze staan er al, nog niet helemaal maar de configuratie is al verandert en op sony.nl staan al de nieuwe laptops (nog niet met alle specs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prijzen kloppen ook nog van geen kanten, ik wacht wel totdat ze me bellen van Sony, dan zal ik hier wel even een berichtje achterlaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn bestelde configuratie is nog steeds zo'n 30 euro goedkoper.
En de i5-520 is nog steeds beschikbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaverion
De Glossy kleuren zijn 20euro ipv 10euro
De HD5650 is 130euro ipv 70euro
De i5-430 is nu standaart ipv de i3 (i3 is niet meer verkrijgbaar)
De kleuren zwart en 1 glossy kleur (weet niet meer welke) zijn niet meer verkrijgbaar
De 2gb ram is nu 3gb ram (weet ik niet zeker)
Volgens mij zijn de prijzen van de optische drives ook anders
En de prijzen van software is verandert

Telkens weer opnieuw configureren en vergelijken was dus toch wel handig :D
[EDIT] volgens mij heb je nu standaart Office Starter terwijl dat eerst 60dagen testversie was

[ Voor 10% gewijzigd door Shaverion op 01-06-2010 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
Ik heb mijn bestelling gedaan met de oude configuratie met een besteltijd van 6 - 7 weken.
Nu staat die op 4 tot 5 weken. Overnieuw doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaverion
DJustin schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 19:48:
Ik heb mijn bestelling gedaan met de oude configuratie met een besteltijd van 6 - 7 weken.
Nu staat die op 4 tot 5 weken. Overnieuw doen? :)
Als de prijs hetzelfde is zou ik het wel doen, dan heb je ook meteen de nieuwe updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouze88
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-08 21:18
Heb even een vraagje:
ik had om GTA IV soepeler te laten lopen een aantal opstartprogramma's en services uitgezet (niet dat het heeft gewerkt :S) maar nu zijn de geavanceerde functies van mn touchpad weg. Hiermee bedoel ik zoomen met twee vingers en horizontaal scrollen e.d.
Heb vervolgens de software van de vaio site opnieuw gedownload maar hiermee kan ik alleen maar verticaal scrollen en verder niks. Weet iemand hoe ik de oude functies weer terug krijg? Heb alles wat ik had uitgeschakeld weer ingeschakeld maar dat werkte niet... beetje raar wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
Mouze88 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 21:44:
Heb even een vraagje:
ik had om GTA IV soepeler te laten lopen een aantal opstartprogramma's en services uitgezet (niet dat het heeft gewerkt :S) maar nu zijn de geavanceerde functies van mn touchpad weg. Hiermee bedoel ik zoomen met twee vingers en horizontaal scrollen e.d.
Heb vervolgens de software van de vaio site opnieuw gedownload maar hiermee kan ik alleen maar verticaal scrollen en verder niks. Weet iemand hoe ik de oude functies weer terug krijg? Heb alles wat ik had uitgeschakeld weer ingeschakeld maar dat werkte niet... beetje raar wel
Hmm ik zou het niet weten maar wou je eigelijk een tip geven!
ergens op het internet is er een programma dat als je gaat gamen dat dat programma er dan voor zorgt dat de onnodige programma's terwijl je aan het gamen bent tijdelijk worden uitgeschakeld!
ik weet niet de naam alleen niet meer ervan? volgens mij iets van game accelerator of zoiets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaverion
Heeft iemand hier foto's van de glossy white sony E serie, ik zit te twijfelen of ik die zal nemen of de white. De glossy is wel 20euro duurder maar de levertijd is minder en het lijkt me wel mooi maar ik kan nouwelijks foto's vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Ik heb ooit eens foto's geplaatst van mijn bruine E serie.

Wel vreemd dat ze nu een nieuwe versie uitbrengen, ik voel me nou eigenlijk een beetje opgescheept met een 'test' versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KaiseRRuby schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 23:12:
Ik heb ooit eens foto's geplaatst van mijn bruine E serie.

Wel vreemd dat ze nu een nieuwe versie uitbrengen, ik voel me nou eigenlijk een beetje opgescheept met een 'test' versie.
Hoe kan ik de nieuwe van de oude onderscheiden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaverion
De naam is anders EB1 is nu EB2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
Shaverion schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 19:51:
[...]

Als de prijs hetzelfde is zou ik het wel doen, dan heb je ook meteen de nieuwe updates
Er zitten wel wat euro's verschil in:

Artikelnummer : VPCEB1X5E
Productomschrijving : Notebook VPC-EB1X - Persoonlijke
Prijs : 938.98

Of

Aantal : 1
Artikelnummer : VPCEB2X5E
Productomschrijving : Notebook VPC-EB2X - Persoonlijke
Prijs : 958.99

Ik zie dat die 2de bestelling de EB2 is. Wat is hierin veranderd? De piep weg? Iets andere (stillere) fan? MOBO Update? Wie weet hier iets mee van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz. Ik ga dan denk ik maar mijn bestelling (i5-520, full hd scherm, 4gb ram, 320gb, HD5470, dvd-station) annuleren. De 2de bestelling al.. Krijg nog wat geld van Sony! Scheelt nu toch weer 30 euri..

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2010 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microgranules

Microgranules

Hier staat niets zinnigs

Topicstarter
Als ik nu dezelfde config samenstel op sony style met alleen de i3-430M i.p.v. i3-330M is ie opeens meer dan 100 euro duurder. Dat scheelt wel enorm.
Mouze88 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 21:44:
Heb even een vraagje:
Dat is de muis driver van Alps die je hebt uitgeschakelt. Je kan 'm denk ik bij msconfig weer aanvinken of haalt hem uit de driver map als je die nog hebt (C:\Drivers). Ik kan 'm zo niet bij de downloads op vaio link vinden, maar als je de driver niet meer hebt zal ik kijken of ik 'm kan uploaden.
Shaverion schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:06:
Heeft iemand hier foto's van de glossy white sony E serie, ik zit te twijfelen of ik die zal nemen of de white. De glossy is wel 20euro duurder maar de levertijd is minder en het lijkt me wel mooi maar ik kan nouwelijks foto's vinden.
Je zou in het topic kunnen zoeken want er zijn genoeg foto's van geplaatst.
Verwijderd in "[Ervaringen] Sony Vaio VPC-E Series"
Microgranules in "[Ervaringen] Sony Vaio VPC-E Series"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaverion
Ah bedankt daar was ik naar op zoek, die zien er wel strak uit :) Had trouwens hier wel gezocht maar wss niet goed want ik had ze niet gevonden :(

En ik heb net ff met sony gebelt om te vragen wat die update nou precies inhield voor de configuratie en mij werd vertelt dat ze de prijs aangepast hebben aan de huidige valuta waardoor hij dus omhoog gaat. En wat er verander was waren wat kleine probleempjes, de enige die hij kon melden was dat er iets aan het chassis was gedaan.

Ik hoop dat die kleine probleempjes het waard zijn want het kost me nu 30euro meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouze88
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-08 21:18
Microgranules schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:44:

Dat is de muis driver van Alps die je hebt uitgeschakelt. Je kan 'm denk ik bij msconfig weer aanvinken of haalt hem uit de driver map als je die nog hebt (C:\Drivers). Ik kan 'm zo niet bij de downloads op vaio link vinden, maar als je de driver niet meer hebt zal ik kijken of ik 'm kan uploaden.
Thanx werkt perfect! (alleen staan de drivers in C:\Windows\drivers)
Wel handig dat ze alle install files er even voor je opzetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Mijn Vaio wordt ook zeer binnenkort (tussen 4 en 9 juni) geleverd. Ben erg benieuwd hoe die nou in het echt werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
Ik heb mijn geld teruggevraagd bij sony, nadat ik de verkeerde processor had bestel. Ik heb nog steeds niks ontvangen. Ook wordt niet gereageerd op mijn mail. Zal zo is bellen hoe het er voor staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJustin schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:29:
Ik heb mijn geld teruggevraagd bij sony, nadat ik de verkeerde processor had bestel. Ik heb nog steeds niks ontvangen. Ook wordt niet gereageerd op mijn mail. Zal zo is bellen hoe het er voor staat!
same here! Terwijl ze meerdere keren op dezelfde dag hebben gereageerd op mailtjes over de laptops of over het bestellen, de nieuwe serie etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
En heb jij het ondertussen terug gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaverion
Ik heb gister m'n Sony Vaio E serie bestelt op sonystyle, de verwachte levertijd is 3-4weken dus nu is het afwachten wanneer hij binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
Net eventjes contact gehad met sonystyle. Hierbij heb ik aangegeven dat ik mijn bestelling geannuleerd heb, en nog steeds geen geld ontvangen had. Hierbij gaf ze aan dat ik pas volgende week mijn geld zou ontvangen. Hierbij heb ik aangegeven dat dus mijn nieuwe bestelling zou verlopen. Ik heb namelijk geen zin om weer bijna 1000 euro te gaan overmaken. Hiervoor had ze begrip, en heeft ze een mailtje gedaan naar de boekhouding dat er spoed achter zit.

Daarnaast gaf de mederwerker van sonystyle aan dat de welbekende piep bij de EB2 verholpen zou moeten zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Ik ga er dan ook van uit dat wij onderhand ook eens iets krijgen waardoor onze piep verholpen gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp er echt niets van. Nu is mijn configuratie weer 20 euro duurder. Wat doen ze daar toch allemaal bij Sony?!
Gelukkig heb ik hem al besteld :)
Zou fijn als de piep weg is, maar ik betwijfel het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twi
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-07 16:10

twi

KaiseRRuby schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 17:15:
Ik ga er dan ook van uit dat wij onderhand ook eens iets krijgen waardoor onze piep verholpen gaat worden.
Het is heel simpel, ik blijf het als een fabricagefout zien en zal hem dus terugsturen zodra ze er een oplossing voor hebben, of over een paar weken zodra de EB2 redelijk is ingeburgerd. Ik heb twee jaar garantie, dus ik zal gedurende die periode alle mogelijkheden aangrijpen om hem gerepareerd te krijgen. Op dit moment nog niet, ik heb nog geen garantie dat men het probleem uberhaupt serieus neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 22:12

mvh

State Governor

Ik ben ook over de brug voor een bruine 15", HD, 4GB. Het viel me op dat hoe meer opties je kiest, hoe korter de levertijd is in de meeste gevallen. Ik vind die € 70,- extra voor een 5650 dan weer net teveel, plus dat ik niet van plan ben extreem te gaan gamen. Waarschijnlijk zal de 5470 minder warmte produceren dus dat is alleen maar gunstig.

De levertijd is helaas wat aan de lange kant, zat te dubben over deze of de 14" (2-3 weken), maar die zou ik alleen in glossy zwart willen, en dat wil ik niet hebben...

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

deblaauwn schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 21:28:
Ik ben ook over de brug voor een bruine 15", HD, 4GB. Het viel me op dat hoe meer opties je kiest, hoe korter de levertijd is in de meeste gevallen. Ik vind die € 70,- extra voor een 5650 dan weer net teveel, plus dat ik niet van plan ben extreem te gaan gamen. Waarschijnlijk zal de 5470 minder warmte produceren dus dat is alleen maar gunstig.

De levertijd is helaas wat aan de lange kant, zat te dubben over deze of de 14" (2-3 weken), maar die zou ik alleen in glossy zwart willen, en dat wil ik niet hebben...
Een HD5650 is inmiddels gestegen naar 130 euro. Ik heb hem gelukkig net voor de prijsstijging gekocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eddie_
  • Laatst online: 12-11-2024
Prijs is nog hetzelfde volgens mij. Het is eerder dat de prijs zonder HD5650 naar beneden is gegaan ;-)
Bij mijn configuratie kom ik nog steeds op dezelfde prijs uit als afgelopen woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
twi schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 19:15:
[...]
Het is heel simpel, ik blijf het als een fabricagefout zien en zal hem dus terugsturen zodra ze er een oplossing voor hebben, of over een paar weken zodra de EB2 redelijk is ingeburgerd. Ik heb twee jaar garantie, dus ik zal gedurende die periode alle mogelijkheden aangrijpen om hem gerepareerd te krijgen. Op dit moment nog niet, ik heb nog geen garantie dat men het probleem uberhaupt serieus neemt.
Ik heb weer een mailtje naar Sony gestuurd, met de vraag of er al een oplossing was, waarop ik de volgende reactie kreeg:
Geachte,

Helaas is hier nog geen verdere informatie over.

Als u nog verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met de VAIO™-Link helpdesk op een van de volgende telefoonnummers
Binnen de garantieperiode, bel 020 346 93 03 (NL) of 02 7173218 (BE).
Na afloop van de garantieperiode, bel 0900 0400 278 (NL - €0.50/min) of 0900 51503 (BE- €0.45/min).
Ons Call-Centre is geopend van maandag tot vrijdag, van 8:00 tot 18:00 uur.

Met vriendelijke groeten,
G. Fransen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Eddie_ schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 10:13:
Prijs is nog hetzelfde volgens mij. Het is eerder dat de prijs zonder HD5650 naar beneden is gegaan ;-)
Bij mijn configuratie kom ik nog steeds op dezelfde prijs uit als afgelopen woensdag.
inderdaad, de i3 is niet meer mogelijk, het full-HD scherm is een tientje goedkoper, en de HD5470/intel graka zijn goedkoper geworden, uiteindelijke prijs met maximale config is hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
Ik heb net een Glossy zwarte 15,5 inch VPC EB2 besteld. Met i5 520, 500 GB, Ati HD5650 1gb, full hd scherm.
Levertijd is ongeveer 3 weken.

Ik twijfelde over de kleur. Heb een glanzend wit bureau dus een witte valt dan al snel af. Ik wilde eigenlijk de matzwarte, maar die is er niet meer. Dus toen tussen bruin of glossy zwart moeten kiezen. Dan maar glossy zwart, mijn externe HD is ook glanzend zwart dus dat staat misschien wel mooi.
Ik zal foto's plaatsen zodra ik 'm binnenheb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twi

twi

KaiseRRuby schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 11:38:
[...]

Ik heb weer een mailtje naar Sony gestuurd, met de vraag of er al een oplossing was, waarop ik de volgende reactie kreeg:

[...]
Voor mij is het
Geachte,

Volgens de gegevens valt dit onder de normale specificaties en is op dit moment dan ook geen oplossing voor beschikbaar.

G. Fransen
Heb er een stevig mailtje achteraan gestuurd aangezien ik m'n geduld nu toch enigszins aan het verliezen ben. In nette bewoordingen, daar niet van. Maar ik heb er absoluut geen problemen mee om vast te houden aan mijn 2-jarige garantie en zal hem dus ook terug blijven sturen totdat het probleem wordt verholpen of ik een vervangend exemplaar krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaverion
Volgens mij heeft iedereen daar bij de sony "help"desk een ander verhaal, de een zegt dat het niet bekent is, de ander zegt dat het opgelost is en weer een ander zegt dat het normaal is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaverion
Lees net m'n bevestigings mail van sony en de 3-4weken zijn nu plots 5-6weken. Waar ik nogal van baal want ik had hem eigenlijk over 4weken nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Eindelijk een leverdatum. Hij wordt op 8 juni geleverd. Nog 3 dagen wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfinityG35
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 20:07
Beetje jammer dat ze de normale zwarte eruit hebben gegooid. 20euro meer voor een glossy; niet echt een vooruitgang. Wat is er mis met mat-zwart?

5800X3D - X570 Elite - 32Gb 3600C16 - 6700XT - 990PRO 2TB - RM750X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjaakTrekhaak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 11:46
InfinityG35 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 22:41:
Beetje jammer dat ze de normale zwarte eruit hebben gegooid. 20euro meer voor een glossy; niet echt een vooruitgang. Wat is er mis met mat-zwart?
Misschien dat ze bij Sony ook begrepen dat een laptop van +/- niet zon snel mag beschadigen, ondanks normaal gebruik.

Heb er nu een sleeve om.

[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Oké,

Ik heb een klein probleempje ontdekt.Als ik muziek luister blijft mijn muziek soms een fractie van een seconde haken. Ik begin het ontzettend irritant te vinden. Iemand een idee?

[ Voor 4% gewijzigd door KaiseRRuby op 07-06-2010 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

KaiseRRuby schreef op maandag 07 juni 2010 @ 13:17:
Oké,

Ik heb een klein probleempje ontdekt.Als ik muziek luister blijft mijn muziek soms een fractie van een seconde haken. Ik begin het ontzettend te vervelen. Iemand een idee?
Dat heb ik ook bij mijn tijdelijke laptop en had ik ook bij mijn vorige (MSI EX-series). Hier is naar mijn weten niets aan te doen. Als iemand een oplossing weet, zou ik hem ook graag horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Ik vraag het wel even aan Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:06

RnB

Kan je bij Sony ook een refund krijgen als je geen OS erbij wilt hebben?
En hoe groot zou die refund dan kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
RnB schreef op maandag 07 juni 2010 @ 14:02:
Kan je bij Sony ook een refund krijgen als je geen OS erbij wilt hebben?
En hoe groot zou die refund dan kunnen zijn?
Dat kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:06

RnB

Oké, jammer.
Ach, dan maar twee licenties hebben.

Zit er eventueel aan te denken om die nieuwe ea te halen.
De groene versie met een i5 520M, 6GB RAM, 500GB, 1600x900 scherm.
Lijkt me wel een topversie!

Maargoed, eerst maar even mijn huidige laptop verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan kan wel, maar ik betwijfel of je dat gaat lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
nou je het zegt het valt me nu pas op :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 14:16
*edit: laat maar, verkeerde topic

[ Voor 80% gewijzigd door Southern Sun op 07-06-2010 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Die van mij komt vandaag binnen, ik zal wel een review schrijven als ik hem wat langer gebruikt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorin schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 09:27:
Die van mij komt vandaag binnen, ik zal wel een review schrijven als ik hem wat langer gebruikt heb.
lekker snel! welke heb je besteld? ik moet nog bijna anderhalve maand wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik heb de VPC-EB1X besteld met een HD5650, i3, 4GB, 320GB HDD, Full HD. Heb hem besteld op 28 mei. Levertijd in de eerste mail was 6~7 weken. Daarna bijgesteld naar 1~9 juni. Toen in de derde mail op 4~8 juni. Daarna neergezet op verzending op 8 juni en dat was dus uiteindelijk 7 juni.

Vanmiddag ff mee spelen en dan morgen meenemen naar school. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaverion
Mijn levertijd begon met 3-4weken op de site en de eerste mail, toen kreeg ik een tweede mail die mij vertelde dat het 5-6weken werd. En nu heb ik vanmorgen een mail gekregen dat het 2-3weken duurt. Vind het wel jammer dat sony zo met de levertijden loopt te klooien, maar als ze hem in 2-3weken leveren ben ik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Bij de Saturn nu in de aanbieding

Sony VPC EB 1 E8E

15 inch, Core I3 330M cpu (2,13 GHz, 3MB shared L3 cache, 1066mhz FSB, Ati Radeon HD5470, 4GB ram, 320GB HDD.

551,65 euro....

I could be wrong...maar dat is NIET gek...poeh.

En die heb ik dus een uurtje geleden ongeveer opgehaald, bij Saturn. Bij hun mag je een product 14 dagen testen en dan terugbrengen,maar ik ga daar echt niet van uit. Ik heb laptop een heel tijdje met rust gelaten, alles staat er nu op. Dus ja ook al die bloatware...heeft iemand een lijst met alles wat ik kan weggooien? Dus gewoon alle onzin dingen. Ik heb geen flauw idee wat dat allemaal is.

[ Voor 45% gewijzigd door devilsnight op 08-06-2010 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Inderdaad niet verkeerd, maar dit is wel de oude serie. (Heb ik ook). Maar ik heb gelukkig nog geen piep gehoord, dus die zit er denk ik niet in dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twi

twi

Yorin schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 06:24:
Inderdaad niet verkeerd, maar dit is wel de oude serie. (Heb ik ook). Maar ik heb gelukkig nog geen piep gehoord, dus die zit er denk ik niet in dan.
Al een USB-muis o.i.d. aangesloten terwijl de laptop op de accu werkt en je CPU near-idle is? Als je dan niets hoort, dan ben je inderdaad safe (of doof ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
twi schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:59:
[...]

Al een USB-muis o.i.d. aangesloten terwijl de laptop op de accu werkt en je CPU near-idle is? Als je dan niets hoort, dan ben je inderdaad safe (of doof ;) )
Tot nu toe heeft de Sony alleen nog maar aan netsnoer gezeten, ik heb er al een USB muis in. Dus er zou een piep geluid uitkomen dan? Opzich wel kwalijk. Tot nu toe superding, heeerlijk snel en gewoon mooi design ook. Terwijl ik lang niet elke Sony mooi vind qua design.

Gisteren gelijk met Pcdecrapifier (thanks Wiethoofd ;) ) alle troep weggehaald, het duurde lang, maar al die onnodige meuk is weg. Ik heb echter ook alles waar Vaio bij stond weggehaald (die management dingen), lijkt mij toch dat ik daar goed aan heb gedaan?
Pagina: 1 ... 15 ... 47 Laatste