• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:22
White Dust schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:15:
[...]

Heh, nee, Fallout 3 had een top main questline ;)
Toch beter als die van FO:NV als je het mij vraagt :P

Ik mis wel heel erg de questen van Moria :-( . Ik wou dat ze zoiets ook in FO:NV hadden gestopt, kreeg je leuke perks en items van. Blies je megaton op? Werd ze een ghoul :9 .
Persoonlijk, ik vind een aantal dingen in New Vegas erg leuk (vault experimenten lijken diverser bijvoorbeeld). Wat ik alleen wel mis in New Vegas is het exploren van gebouwen. In FO3 had je veel meer huizen/gebouwen te exploren, in New Vegas zijn de meesten dicht getimmerd, en als ze dat niet zijn, zijn ze daadwerkelijk voor een quest.
Precies! Het enige wat ik eigelijk miste, was dat je in FO3 ook de flats in kon, appartementencomplexen of kantoorcomplexen onderzoeken :D .

Begrijp me niet verkeerd, ik vind FO:NV wel leuk om te spelen. Maar ik heb meer lol gehad met FO3.. Dus ik hoop dat de volgende Fallout weer van Bethesda is! (Maar eerst de volgende Elder Scrolls!!!)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 02:21:
Na een reload omdat ik een conversatie wilde testen.
this save game relies on downloadable content that is no longer available fallout vegas
:s

Oh well...
Had je misschien een mod geïnstalleerd en die weer verwijderd? Dat zou die melding kunnen geven? Of als je pre-order packs had, misschien per ongeluk in data files de dlc uitgezet?
Heb wel 2 leuke dingen gedaan.
1. Een hond van een oude vrouw in stealth mode doodgemaakt en de hersens ervan in een robot hond gestopt.
spoiler:
Volgens mij kon je het ook gewoon vragen aan die vrouw :P
Er zijn verschillende honden waarvan je het brein kan gebruiken voor Rex. Elk brein geeft weer andere bonussen :)
2. De halve laser/plasma winkel leegeroofd dmv rechteranaloge stick dingen om een hoekje sleuren. En dan pas stelen.
Ik snap dat niet, waarom is die winkel zo speciaal dat iedereen hetzelfde trucje daar doet? Het is niet alsof er een tutorial ligt met "door dingen op te pakken en de hoek om te slepen kan je stelen".
Toch? :X
Maar misschien is het wel meest obvious, bij andere winkels ligt het vaak achter tralies enzo.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• D4NG3R
Multipas rifle
Laser RCW
Recharger pistol/gun
Heel veel ammo
Heel veel willekeurige wapens

;) .

D4NG3R schreef op donderdag 25 november 2010 @ 08:54:
Multipas rifle
Laser RCW
Recharger pistol/gun
Heel veel ammo
Heel veel willekeurige wapens

;) .
Tja, maar energy waepons zijn enorm zwak in het spel (zonder de juiste mods). Kan je beter een andere wapenhandelaar bestelen, lijkt me?

• D4NG3R
Met 100 Energyweapons, en de juiste perks is het 1 van de dodelijkste wapens tegen groepjes mensen. Omdat je dan chainreactions krijgt >:) .

Combineer dat met de multipas rifle :> .

En niet te vergeten:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=NBvSIyMny3M]
})

[ Voor 16% gewijzigd door D4NG3R op 25-11-2010 09:05 ]

Ja, de Archimedes is great fun :Y

Verwijderd

anandus schreef op donderdag 25 november 2010 @ 09:01:
[...]
Tja, maar energy waepons zijn enorm zwak in het spel (zonder de juiste mods). Kan je beter een andere wapenhandelaar bestelen, lijkt me?
Energy weapons zijn niet enorm zwak - ze hebben lage DAM maar hoge DPS. Dat maakt ze uitermate geschikt voor het uitroeien van bijvoorbeeld Cazadors, Legionaries, NCR tuig, en dingen die in groepen rushen (Fiends, Gecko's, de hele inhoud van NCRCF etc.)
Ze zijn minder geschikt voor het platleggen van Deathclaws, Giant Radscorps en BoS Paladins, alhoewel de Gauss- en Plasma rifles daar wel tegen werken en je natuurlijk in één van de vaults wat speelgoed kunt vinden om dat Power Armor tebestrijden. Middels het gebruik van MC ammo kun je de DAM overigens fors verhogen en wordt zelfs je laser rifle een ernstig wapen. Ja, je moet daarvoor wel een berg base ammo hebben, maar met recycling, ruig inkopen en scavenging kom je redelijk makkelijk aan zeg 1500 MC MFCs voor je Gauss en Plasma, en aan 4000 MC EPC voor je Laser RCW en Gatling Laser.
De energy weapon perks maken ze nóg sterker. Mijn eerste playthrough heb ik met energy weapons gedaan, en ik heb daar eigenlijk nooit spijt van gehad. Playthrough 2 met 5mm AP ammo en een minigun ging niet wezenlijk veel makkelijker dan met een Laser RCW en de .50 is niet heel veel anders dan de Gauss.

Schofterig sterk zijn de Super Sledge en aanverwant knotstuig. Ik heb Black Mountain gedaan door gewoon de berg op te huppelen en mutants links en rechts kapot te meppen op level 13. In de laatste bocht heb je dan 7 of 8 muties en Nightkin om je heen staan, die allemaal tot puin geramd worden door een ventje met een Super Sledge. OK, op afstand werkt het niet, maar zodra je op knuffelafstand bent ben je op knuppelafstand en dan is het mepmepmepmep mutie dood. En dan heb ik slechts STR 8, want ik wil de Solar Powered perk gebruiken om dat tot 10 aan te vullen, en die heb je niet als je level 13 bent.

Verwijderd

anandus schreef op donderdag 25 november 2010 @ 08:53:
[...]
Had je misschien een mod geïnstalleerd en die weer verwijderd? Dat zou die melding kunnen geven? Of als je pre-order packs had, misschien per ongeluk in data files de dlc uitgezet?

[...]
spoiler:
Volgens mij kon je het ook gewoon vragen aan die vrouw :P
Er zijn verschillende honden waarvan je het brein kan gebruiken voor Rex. Elk brein geeft weer andere bonussen :)

[...]
Ik snap dat niet, waarom is die winkel zo speciaal dat iedereen hetzelfde trucje daar doet? Het is niet alsof er een tutorial ligt met "door dingen op te pakken en de hoek om te slepen kan je stelen".
Toch? :X
Maar misschien is het wel meest obvious, bij andere winkels ligt het vaak achter tralies enzo.
Haha geen idee, maar die spullen waren zo groot, techy en duur. (doe er niks mee trouwens zit allemaal in een koelkast in novac)

spoiler: rex
ik ga toch niet toestemming vragen om de hersens van haar hond te mogen gebruiken en er ook nog eens voor te betalen :P

Ik speel op de 360 dus die rare bug die was er gewoon. Behalve een patch paar dagen geleden niks anders ge dlc't.

• D4NG3R
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:51:
spoiler: rex
ik ga toch niet toestemming vragen om de hersens van haar hond te mogen gebruiken en er ook nog eens voor te betalen :P
Het kan gratis met een speech check :>

Verwijderd

D4NG3R schreef op donderdag 25 november 2010 @ 11:05:
[...]
Het kan gratis met een speech check :>
Je doet het geen van beide correct - van de drie mogelijkheden is dat zeker niet de beste, én de andere twee zijn gratis (plus dat je een berg XP verdient door ze te verkrijgen).

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb wel een issue met Deathclaws bij de Quarry. Ik krijg die gasten niet zo goed dood namelijk... Ik ben level 25, 100 Guns. Ik gebruik momenteel een .44 revolver met AP Ammo en de All-American, ook met AP Ammo. Maar die claws zijn gewoon te snel, ze mollen Boone met 2 klappen en daarna ben ik aan de beurt.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• D4NG3R
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 11:14:
[...]

Je doet het geen van beide correct - van de drie mogelijkheden is dat zeker niet de beste, én de andere twee zijn gratis (plus dat je een berg XP verdient door ze te verkrijgen).
De HP increase is uitgewerkt zodra hij de 200HP verliest (Bekende bug)
De speed increase heb ik niks aan, aangezien hij al sneller rent als mij.
Dan maar de ATT increase, alhoewel ik hier weinig van merk.
Willybubba schreef op donderdag 25 november 2010 @ 11:14:
Ik heb wel een issue met Deathclaws bij de Quarry. Ik krijg die gasten niet zo goed dood namelijk... Ik ben level 25, 100 Guns. Ik gebruik momenteel een .44 revolver met AP Ammo en de All-American, ook met AP Ammo. Maar die claws zijn gewoon te snel, ze mollen Boone met 2 klappen en daarna ben ik aan de beurt.
Gebruik een anti-materiel rifle, eventueel met AP rounds. En geef Boone fatsoenlijk armor, en eventueel ook een anti-materiel rifle :9 . Ik ben level 17 of 18, en kan ze allemaal aan met een AM rifle en een zooi .50 AP kogels :Y) .

[ Voor 39% gewijzigd door D4NG3R op 25-11-2010 11:34 ]

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

D4NG3R schreef op donderdag 25 november 2010 @ 11:20:
Gebruik een anti-materiel rifle, eventueel met AP rounds. En geef Boone fatsoenlijk armor, en eventueel ook een anti-materiel rifle :9 . Ik ben level 17 of 18, en kan ze allemaal aan met een AM rifle en een zooi .50 AP kogels :Y) .
Pcies. Lekker op je gemak vanaf de rotsen rondom de quarry 1 voor 1 op grote afstand de beestjes afknallen. Ik had ook nog een hoopje frag mines meegenomen. Op een gegeven moment de weg naar boven naast zo'n transportband voorzien van mines en een claw naar boven gelokt. Ook best lollig vond ik.

Ben ondertussen met de eindgame bezig. Niet precies zoals ik zou willen, doordat ik niet zo slim met de Yes-man ben omgegaan, maar ach. Wat ik wel jammer vind is dat je karakter na level 30 totaal niet meer kan veranderen. De levelcap begrijp ik wel, maar zou leuk zijn als je op level 30 de vrijheid krijgt om eindeloos je punten opnieuw te verdelen en perks te kiezen. Nu ben ik uren beestjes aan het killen zonder dat het me echt verder helpt.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• D4NG3R
Weakling schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:29:
[...]

Pcies. Lekker op je gemak vanaf de rotsen rondom de quarry 1 voor 1 op grote afstand de beestjes afknallen. Ik had ook nog een hoopje frag mines meegenomen. Op een gegeven moment de weg naar boven naast zo'n transportband voorzien van mines en een claw naar boven gelokt. Ook best lollig vond ik.

Ben ondertussen met de eindgame bezig. Niet precies zoals ik zou willen, doordat ik niet zo slim met de Yes-man ben omgegaan, maar ach. Wat ik wel jammer vind is dat je karakter na level 30 totaal niet meer kan veranderen. De levelcap begrijp ik wel, maar zou leuk zijn als je op level 30 de vrijheid krijgt om eindeloos je punten opnieuw te verdelen en perks te kiezen. Nu ben ik uren beestjes aan het killen zonder dat het me echt verder helpt.
Er is een mod dat je level cap naar 50 verhoogt (En vijanden ook moeilijker maakt terwijl je leveld, zodat niet level 30 het uiterlijk is voor vijanden)

Moet hem nog een keer downloaden :) .

Owja, en het FO3 pack is een aanrader (Weet de officiele naam zo niet) deze voegt een hele zooi items, armour en perks uit FO3 toe ;) .

[ Voor 6% gewijzigd door D4NG3R op 25-11-2010 14:33 ]

Verwijderd

Willybubba schreef op donderdag 25 november 2010 @ 11:14:
Met wat handig klim- en klauterwerk kun je op de graafmachines klimmen, waar je door de deathclaws niet geraakt kunt worden (op de punt van de graver's lange arm, niet op de kabine, dat is te laag). Aldaar gezeten snipe je met mannelijke wapens, dus niet die pietluttige .44, de deathclaws.
Overigens heb ik de indruk (correct me if I'm wrong) dat DCs vooral armor op hun kop hebben en het dus efficiënter is om ze in hun buikje te schieten.

spoiler:
Eventueel kun je ook aan de noord kant van de Quarry via een route door de bergjes (en nóg meer Deathclaws...) naar een Great Khans kampement bovenop de rand van de quarry komen. Dan kun je vanaf daar ook redelijk wat schade aanrichten, en als je croucht zijn de deathclaws vergeten waar je was voor ze helemaal omgelopen zijn om je te komen meppen, dus je loopt weinig risico op tegenaanvallen. Waarbij je wel moet denken aan het feit dat er langs de route naar dat kamp sowieso deathclaws zitten... ik heb al een keer een onplezante verrassing gehad daar :+
[...]
En geef Boone fatsoenlijk armor
De armor die je krijgt na het doen van Boone's missie (Bitter Srings enzo) is ook wel chill. Niet zo sterk als NCR Ranger Combat Armor (met dat gasmasker), maar toch aardig :)

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Boone draagt Reinforced Metal Armor en een Sniper Rifle. Ik hoor ook een geupgrade Ed-E bij me te hebben, maar die is kwijt (360 versie).

Die AM Rifle is een goeie tip. Is dat een energy-weapon? nevermind, AP ammo... Is 'ie te koop bij de Gun Runners? En hoe kom ik bovenop de rotsen? Volgens mij moet ik dan al de Quarry in, of mis ik een obvious ingang?

En tenslotte...

Deathclaws raken op hun buik dus. Aha. Dat verklaart waarom headshots niet zoveel uithalen :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• D4NG3R
http://fallout.wikia.com/wiki/Anti-materiel_rifle
:Y)

Sterkste 1 shot wapen uit het Guns gedeelte. 2/3 schoten en gewone deathclaws zijn neer. Boone en ED-E erbij en je kan ze van mijlen ver zien/neerschieten :7

Je kan hem in principe bij elke winkel kopen, maar de gun runners heeft hem minstens 2x per week te koop staan :) .

Edit: Even 1 toevoeging, je hebt minstens 80 guns en 8 str nodig om hem fatsoenlijk te gebruiken. Of die perk dat wapens 2 minder str vereisen.

[ Voor 38% gewijzigd door D4NG3R op 25-11-2010 15:20 ]

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 15:28
Over power armor gesproken. Ik heb het wel gevonden,

spoiler:
in de missie dat je drie vermiste BoS knights moet zoeken, die gerepareerd en dan heb je echt een top-armor, gratis en voor niks. Maar dat kun je niet aandoen, zonder training. Stond in een goed blaadje bij de BoS maar ben de mogelijkheid niet tegengekomen. Ook via de NCR geen power armor gekregen, terwijl hun top soldaten er wel in rondlopen

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Willybubba schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:10:
[...]
Die AM Rifle is een goeie tip. Is dat een energy-weapon? Is 'ie te koop bij de Gun Runners?
Ja, als je hoog genoeg level bent verschijnt-ie vanzelf. Al heeft-ie wel een gun skill van 100 nodig, geloof ik.
En hoe kom ik bovenop de rotsen? Volgens mij moet ik dan al de Quarry in, of mis ik een obvious ingang?
Ik weet niet of je de missies van de Great Khans hebt gedaan, maar een van die missies stuurt je naar een plek bovenop de rotsen achterin, dat is een ideale sniper-plek :)
Je kan er ook komen zonder die missie te doen, natuurlijk (maar zo'n map-pointer is wel handig :P ).
Ergens aan de achterkant kan je tussen de rotsen door in ieder geval :)
EvaluationCopy schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:13:
Over power armor gesproken. Ik heb het wel gevonden,

spoiler:
in de missie dat je drie vermiste BoS knights moet zoeken, die gerepareerd en dan heb je echt een top-armor, gratis en voor niks. Maar dat kun je niet aandoen, zonder training. Stond in een goed blaadje bij de BoS maar ben de mogelijkheid niet tegengekomen. Ook via de NCR geen power armor gekregen, terwijl hun top soldaten er wel in rondlopen
spoiler:
Ja, er zijn verschillende soort PA. Die van de NCR kan je zonder training dragen, maar die zijn ook wat onhandiger dan normale PA.
En je kan die BoS-PA die je her en der vindt dragen (na training pas? Ik weet niet), maar dat is faction-armor, dus ik weet niet of je erin rond wil lopen.
Dan is er nog Remnants-armor, ook faction armor en je kan op een gegeven moment factionnuetrale PA kopen als ik het goed heb.

[ Voor 38% gewijzigd door anandus op 25-11-2010 15:18 ]

edit:
knip

[ Voor 97% gewijzigd door anandus op 25-11-2010 15:18 ]

• EvaluationCopy
DC's ook geen moeite mee gehad. Gewoon één voor één snipen op afstand en als ze dan voor je neus staan nog een paar salvo's 10mm submachinegun voor hun bakkes of paar schoten met de cowboy repeater en ze gingen neer. (Met hulp van Boone dan toch)

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

anandus schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:13:

Ik weet niet of je de missies van de Great Khans hebt gedaan, maar een van die missies stuurt je naar een plek bovenop de rotsen achterin, dat is een ideale sniper-plek :)
Je kan er ook komen zonder die missie te doen, natuurlijk (maar zo'n map-pointer is wel handig :P ).
Ergens aan de achterkant kan je tussen de rotsen door in ieder geval :)
Ja, dat is het hele punt :D

Ik ben op zoek naar die Great Khan-miep die daar zit (voor Oh My Papa) maar ik dacht dan door die Quarry heen te moeten. Blijkbaar niet, dus :P

Nouja, thanks... Vanavond maar weer een poging wagen.

Verwijderd

Willybubba schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:40:
Ik ben op zoek naar die Great Khan-miep die daar zit (voor Oh My Papa) maar ik dacht dan door die Quarry heen te moeten. Blijkbaar niet, dus :P
Ik heb wel braaf deze cheat-achtige overpowered verstopplek gespoilered in mijn post. inclusief "how to get there"... ;)
noordwestelijk van de quarry de bergjes in en dan de neutral pips op je radar volgen. geen NCR armor aanhebben anders is alles rood.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Willybubba schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:10:
Ik hoor ook een geupgrade Ed-E bij me te hebben, maar die is kwijt (360 versie).
Even naar Vault 22 gaan, als je genoeg repair skill hebt de lift recht tegenover de ingang repareren, naar een willekeurige verdieping gaan en je companion is weer terug.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Weet ik, heb ik voor Boone al een paar keer gedaan. Maar Ed-E verschijnt daar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Ben toevallig nu ook bij Vault 22 - met Boone en ED-E als mijn party. Jammer dat je niet meer mensen in je party kan hebben. In Wasteland, de oer-oer-oer-grootvader van de Fallout serie, kon dat wel. :)

Ik kan nog niet zeggen dat ik Fallout:NV echt zoveel beter vind dan Fallout 3 - "the game Fallout 3 should have been" wordt op veel review sites wel aangehaald maar daar kan ik mij niet in vinden. Ik vind het 2 erg verschillende games, maar New Vegas is wel meer zoals het oude Fallout 1 en 2 qua omgeving etc.

Alleen man, oh man, wat is New Vegas ongelooflijk instabiel. Fallout 3 had zijn problemen maar liep op mijn PC erg stabiel (Q9550, 8GB RAM, 4890 1GB, Vista x64) maar ik heb met New Vegas toch wel erg veel CTD's (Crash To Desktop). Soms moet ik het spel 3x opstarten voordat ik succesful in het menu ben en tijdens het spelen op random momenten knalt ie er ook weer uit.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tazzman schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 04:14:
Ben toevallig nu ook bij Vault 22 - met Boone en ED-E als mijn party. Jammer dat je niet meer mensen in je party kan hebben. In Wasteland, de oer-oer-oer-grootvader van de Fallout serie, kon dat wel. :)
Unlimited Companions-mod :)
Het maakt het spel wel vreselijk makkelijk, imho.
Ik kan nog niet zeggen dat ik Fallout:NV echt zoveel beter vind dan Fallout 3 - "the game Fallout 3 should have been" wordt op veel review sites wel aangehaald maar daar kan ik mij niet in vinden. Ik vind het 2 erg verschillende games, maar New Vegas is wel meer zoals het oude Fallout 1 en 2 qua omgeving etc.
Ergo: The game Fallout 3 should've been ;)
En Fallout 3 had gewoon een zijtak moeten zijn. "Fallout - The Eastcoast" ofzo :P
Alleen man, oh man, wat is New Vegas ongelooflijk instabiel. Fallout 3 had zijn problemen maar liep op mijn PC erg stabiel (Q9550, 8GB RAM, 4890 1GB, Vista x64) maar ik heb met New Vegas toch wel erg veel CTD's (Crash To Desktop). Soms moet ik het spel 3x opstarten voordat ik succesful in het menu ben en tijdens het spelen op random momenten knalt ie er ook weer uit.
Draai je vele mods? Daar kan het ook aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verbazend hoeveel mensen hier problemen hebben met crashes. Mijn pc is nou niet echt echt het toonbeeld van high-end (E8500, 4 Gb ram, ati 4850) of stabiel (videokaartdrivers willen er nog wel eens uitslaan en wel vaker rare dingen) maar ik heb toch erg weinig stabiliteitsproblemen met dit spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
AMD Athlon II X3 435 @ 3.2Ghz (Stock 2.9Ghz)
Club3D HD5770 @ 953/1334 (Stock 850/1200)
4GB Kingstone Valueram DDR3 1333Mhz C9 @ 1333Mhz C8.
2x Seagate schijf van 160GB in RAID0
Win7 Pro x64 via MSDN (Legaal dus)

Nooit crashes ondervonden. En ik begin nu aan mijn 2e playthrough.

Wel vaak genoeg dat ik op "quit" druk. En dan de melding krijg dat New Vegas niet meer werkt (Dat meen je niet? :F ). Maar dit zie ikzelf niet echt als crash.

Edit: Heb wel de 88000GT fix voor mn ATI kaart gedaan (D3DX9 ofzoiets), en heb het spel nog niet geupdate. Het draait nu soepel, en na updates misschien niet meer. Dus noty.
Mods die ik draai:
Fallout 3 pack - Voegt perks, wapens en items uit FO3 toe.
More Vegitation - Meer planten en bomen.

2 Mods dus :) .

[ Voor 26% gewijzigd door D4NG3R op 26-11-2010 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee of het kan, maar volgens mij zit er een memory leak in de 360 versie van het spel. Hoe langer je het speelt hoe trager de loadtimes totdat hij vastloopt.

Of mijn xbox ligt op sterven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Willybubba schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 00:30:
Weet ik, heb ik voor Boone al een paar keer gedaan. Maar Ed-E verschijnt daar niet.
Een keer Ed-E dismissed of zo? Ben 'm om die reden ook een keer kwijt geweest. Was ook niet meer te vinden in Lucky38 of op andere plaatsen zoals Primm. Kreeg 'm uiteindelijk terug door al mijn companions weg te sturen, naar mijn penthouse in Lucky38 te gaan en een paar uur te slapen daar. Toen zweefde ie vanuit het niets naast mijn bed.

Wat dat betreft is F3NV gruwelijk buggy. Tot nog toe geen spel gehad die zo vaak vast liep. Gelukkig nooit een verknalde save game of zo, maar wel vanuit het niets extreem lange laadtijden of het startscherm dat knalt of zomaar ineens als ik een stukje aan het wandelen was (PC versie).

Gister uitgespeeld. Beetje meh. Leuk om na afloop een diashow te zien met daarbij verteld wat er met de diverse karakters gebeurd is, maar om nou te zeggen een daverend einde ... neuh. Me wel weer ondanks bugs links en rechts tijdens de eerste pak-m-beet 55 van de 65 uur prima vermaakt. Dus kom maar op met het volgende deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weakling schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 11:26:
[...]

Een keer Ed-E dismissed of zo? Ben 'm om die reden ook een keer kwijt geweest.
Wat dat betreft is het wel fijn dat je gewoon op de kaart kan zien waar je companions zijn (althans, op de PC, volgens mij nog niet op consoles of wel?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 10:22:
Geen idee of het kan, maar volgens mij zit er een memory leak in de 360 versie van het spel. Hoe langer je het speelt hoe trager de loadtimes totdat hij vastloopt.

Daarom speel ik liever op PC :P

Consoles sterfe wel vaker |:( 8)7

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 00:30:
als je op de PC meer dan één companion hebt, kan het gebeuren dat ED-E gekilled wordt zonder dat je daar notification van krijgt. Als je z'n perk kwijt bent, is ie dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 10:22:

Geen zorgen is gekende bug. Om de 2 uur ff de xbox afsluiten en je problemen zijn verholpen!

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sleepwalkerbe schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 11:55:
[...]

Geen zorgen is gekende bug. Om de 2 uur ff de xbox afsluiten en je problemen zijn verholpen!
Damn op de console zou zoiets toch niet mogen gebeuren.

Net een missie gefaald. Die voor de van graft family. Ik zat al de hele tijd met hun armor in mijn inventory die ik niet kon droppen. En de enige manier hoe ik die missie zou kunnen halen is wanneer ik rose zou opofferen.
Jammer van een gefaalde missie maar ik moest echt die armor uit mijn inventory hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

anandus schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 11:28:
[...]
Wat dat betreft is het wel fijn dat je gewoon op de kaart kan zien waar je companions zijn (althans, op de PC, volgens mij nog niet op consoles of wel?).
Nou, ja en nee. Ik toen ik mijn Ed-E kwijtraakte wel de anderen op de map, maar Ed-E niet meer. Pas na iedereen weggestuurd te hebben en een uurtje slapen in Lucky38 verscheen ook Ed-E weer op de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie verzint die frigging bugs. Nu kom ik de strip niet meer op. Omdat ik een hoed te laat heb ingeleverd.
Nu moet ik een random merchant vinden die een oude cowboy hoed heeft.

Gaat nergens over af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:42:
Wie verzint die frigging bugs. Nu kom ik de strip niet meer op. Omdat ik een hoed te laat heb ingeleverd.
Nu moet ik een random merchant vinden die een oude cowboy hoed heeft.

Gaat nergens over af en toe.
Is dat die Debt Collector-crash? Die was toch gefixt in patch 1.1 of 1.2, dacht ik?
Of is dit weer iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:50:
[...]
Is dat die Debt Collector-crash? Die was toch gefixt in patch 1.1 of 1.2, dacht ik?
Of is dit weer iets anders?
ik speel op de xbox. geen idee welk patch nummer ze hebben daarbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:45

Nikeo

Jawelles

Ik heb het mezelf al helemaal aangewend om constant te quicksaven en op grote momenten ook te saven. Instabiliteit val op zich mee, maar is wel storend soms. Maar de wereld is ook zo facking groot! Zoveel quests, reputation, dingetjes die elkaar kruisen dat je bijna niet alles kan patchen. Ach, het hoort er al bij :)

Heb het trouwens volledig uitgespeeld, ben op 90% van de locations geweest. Ben er klaar mee. Zit al weer zo'n 50 uur in... Ik droomde er op het laatst van. Echt: dan liep ik door de wasteland te sniperen en te surviven. Heerlijk :D Wat een spel! triggert mijn fantasie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

Kan je in Vault 3 (Fiends) in die flooded gangen komen? ik kan nergens iets vinden over hoe het water weg te laten lopen daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japser schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 14:36:
Kan je in Vault 3 (Fiends) in die flooded gangen komen? ik kan nergens iets vinden over hoe het water weg te laten lopen daar...
Een rebreather doet wonderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nikeo schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 17:26:
Ik heb het mezelf al helemaal aangewend om constant te quicksaven en op grote momenten ook te saven.
CASM is echt heel fijn voor je saves.
Je kan zelf de criteria instellen wanneer-ie moet autosaven. En je kan ook verschillende profielen gebruiken als je met verschillende characters bezig bent :)

[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 27-11-2010 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik al de hele game een sniper rifle en this machine. Zijn er nog andere 2handed guns die beter zijn dan deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 15:48:
Ik gebruik al de hele game een sniper rifle en this machine. Zijn er nog andere 2handed guns die beter zijn dan deze?
Voor de sniper rifle is er de Gobi en de Anti-Materiel.

Assault weapons ken ik (nog) niet zo goed, dus dat weet ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:00

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Bijna iedereen heeft Boone zie ik. Ik wist helemaal niet dat hij een companion kon zijn. Ik kijk hier voor t eerst. Ik heb wel al weet ik niet hoelang Rex bij me, me ouwe trouwe viervoeter.

Ik had Boone zijn broer laten snipen door zijn broer de barett te geven en naar de plek te lopen zodat Boone zijn eigen broer killt.

Ben lvl 23 nu. Ik probeer de quest Crazy Crazy Crazy te doen maar dit is 1 van de moeilijkste quests tot nu toe afaik. Die @#^*!(*# Super Mutants gaan heel langzaam neer. Heb al heel veel stimpacks moeten gebruiken en bijna al mijn ammo en ik zit pas op de helft van de berg. Hoop dat ik de top haal... -O-

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Techno Overlord schreef op zondag 28 november 2010 @ 02:36:
Bijna iedereen heeft Boone zie ik. Ik wist helemaal niet dat hij een companion kon zijn. Ik kijk hier voor t eerst. Ik heb wel al weet ik niet hoelang Rex bij me, me ouwe trouwe viervoeter.
Er zijn zes humanoid companions (zoals Boone) en 2 non-humanoid-companions (zoals Rex)
spoiler:
* Boone
* Veronica
* Cass
* Gannon
* Lily/Leo
* Raul

* Rex
* ED-D

Boone is wel handig als je een sniperig character hebt, maar als je bijvoorbeeld meer een stealth-character speelt is Lily weer handiger. Het hangt heel erg van je speelstijl af wie het handigst is om bij je te hebben :)

[ Voor 19% gewijzigd door anandus op 28-11-2010 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik wil zelf de kills maken, Rexie boy helpt wel mee maar ik doe het échte werk...

Boone vond ik maar een sul... :Y

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op een gegeven moment was ik het spel zat en ben ik naar een einde gerushed.
Met een hoed op de strip op of anders een crash
ed-e waarvan de quest niet wilt starten
Memory leaks waardoor je je xbox iedere keer moet uitzetten om verder te kunnen spelen.
Get banned from the casino's on the strip, maar geen achievement krijgen.
De casino's op de strip hebben precies dezelfde 3 games/max inzetten als erbuiten. Beetje inspiratieloze casino's voor een las vegas game.
Geen mooie ocean's eleven casinokluis overval quest.
Felicia's day stem was een plus, maar stem paste niet echt bij die levensloze lam geanimeerde character.
Shotgun voelde zwak aan, van dichtbij op een hoofd schieten deed niet veel meer pijn dan de andere guns die ik gebruikte.
Sommige quests waren te irritant. Loop daarheen, zeg een regel tegen een persoon, loop terug zeg een regel, loop ergens anders heen zeg een regel. Camp mcenroe met die contador had daar vooral last van.
2 bottlecaps voor ncr dogtags...

Neemt niet weg dat het een goed spel is. Had gewoon wat langer moeten wachten totdat ze wat meer gefixed hadden, zodat ik meer van het spel kon genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2010 @ 12:10:
ed-e waarvan de quest niet wilt starten
De quest van ED-E hangt af van de gesprekken die je voert, telkens bij bepaalde keywords in gesprekken zal ED-E aanslaan en weer een stukje bericht loslaten
Ik geloof dat dat bij de quest van Boone en de quest van Gannon ook zo is (maar dat weet ik niet zeker meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op zondag 28 november 2010 @ 12:15:
[...]
De quest van ED-E hangt af van de gesprekken die je voert, telkens bij bepaalde keywords in gesprekken zal ED-E aanslaan en weer een stukje bericht loslaten
Ik geloof dat dat bij de quest van Boone en de quest van Gannon ook zo is (maar dat weet ik niet zeker meer).
Ik had alle gespreks opties met de boneyard oma al gehad voordat ik ed-e had. Dus dat feest ging niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2010 @ 12:17:
[...]

Ik had alle gespreks opties met de boneyard oma al gehad voordat ik ed-e had. Dus dat feest ging niet door.
En de dokter in Jacobstown ook al gesproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:01
spoiler:
Bij mij 'triggerde' de Ed-E bij Helios-One en later aan de westkant van vegas (tussen fiend territory en freeside)

Als je die ED-E missie per se wilt moet je gewoon even op de wikia kijken hoe je hem precies kan triggeren.

Ik heb overigens die 'hoed/the strip' bug niet op mijn xbox... Die memory bug is idd irritant, maar goed ik restart ongeveer elke 2,5 uur mijn box als ik weer is Fallout-addict ben maar zo vaak zit ik uberhaupt niet langer dan 2,5 uur achter elkaar te gamen. Het is een bekend bug dus ik neem aan dat hij gefixt gaat worden. Van elke 2,5 uur me xbox even uit en aanzetten lig ik niet zo wakker, het is vervelend maar ik zou me erger irriteren aan allerlei in-game bugs, die ik overigens nog amper gehad heb.

* KingKoning klopt dat onmiddelijk af op onbewerkt hout.

[ Voor 20% gewijzigd door KingKoning op 30-11-2010 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Volgens de fallout wiki zijn er enkele quests waarin Cass een belangrijke rol, dan wel de hoofdrol, speelt.

Ik heb enkele hiervan gedaan (zie hieronder) maar moet Cass persee een member van je party zijn om de rest te kunnen doen? Ik heb namelijk al Boone en ED-E en wil beide graag behouden. (En Cass kan niet joinen zolang ik Boone heb). Kan ik Boone "parkeren" in Novac en later weer ophalen? Hij is wel erg handig namelijk!

spoiler:
Ik heb Cass ervan kunnen overtuigen om haar Caravan te verkopen aan Crimson Caravan Company. Ik weet dat er quests zijn om de overval op haar caravan en andere caravans te onderzoeken en de personen die daarachter zitten om zeep te helpen.

Een heel stuk terug heb ik de side-quest aangenomen van Jean Baptiste (oid) om Cass naar de Silver Rush te brengen. Ik ben er nu achter dat hij haar om wilt brengen en daar ben ik het niet helemaal mee eens. Maar ik kan Cass niet overtuigen om mee te komen... ook als ik met haar spreek, dan worden geen andere side-quests gestart?

Enig idee hoe ik hier verder kan komen?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tazzman schreef op zondag 05 december 2010 @ 10:20:
Volgens de fallout wiki zijn er enkele quests waarin Cass een belangrijke rol, dan wel de hoofdrol, speelt.

Ik heb enkele hiervan gedaan (zie hieronder) maar moet Cass persee een member van je party zijn om de rest te kunnen doen? Ik heb namelijk al Boone en ED-E en wil beide graag behouden. (En Cass kan niet joinen zolang ik Boone heb). Kan ik Boone "parkeren" in Novac en later weer ophalen? Hij is wel erg handig namelijk!
Je kan companions constant ruilen, dus Boone even parkeren. En dan met Cass gaan.
Cass is overigens ook heel handig en leuk om bij je te hebben.
Toen je met haar sprak had je toen Boone bij je of niet? Want als je al een companion bij je hebt dan kan je er niet nog een meenemen. Probeer haar eens te overtuigen zonder een companion (behalve ED-E of Rex) bij je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

Iemand enig idee hoe ik de quest Restore Hope kan afmaken? Ik moet nu Nelson aanvallen maar het spel (speel op PS3) gaat gewoon enorm laggen en freezed na verloop van tijd...talloze restarts hebben nog geen nut gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

tazzman schreef op zondag 05 december 2010 @ 10:20:

spoiler:
Ik heb Cass ervan kunnen overtuigen om haar Caravan te verkopen aan Crimson Caravan Company. Ik weet dat er quests zijn om de overval op haar caravan en andere caravans te onderzoeken en de personen die daarachter zitten om zeep te helpen.

Een heel stuk terug heb ik de side-quest aangenomen van Jean Baptiste (oid) om Cass naar de Silver Rush te brengen. Ik ben er nu achter dat hij haar om wilt brengen en daar ben ik het niet helemaal mee eens. Maar ik kan Cass niet overtuigen om mee te komen... ook als ik met haar spreek, dan worden geen andere side-quests gestart?

Gewoon JB afmaken. Wees wel voorbereid, want dat wordt een hevig gevechtje aangezien daar nog wat volk binnen zit en iedereen energy weapons heeft :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

100 uur nu in totaal .level 13 .Maar wel 4x opnieuw begonnen.16/50 ontgrendeld (32%) volgens steam.
Het werkt wel beter als speech hoger is.Nu heb ik wel de hidden valley opdracht naar mijn tevredenheid kunnen afsluiten,evenzo de ingang naar vault 3.
In de 1st paar run`s heb ik vechtend overal mijzelf naar binnen gewerkt,dat is ook leuk,maar je tegenstanders sterven ,en zijn dan verder nutteloos.
Met praten bereik je soms veel meer.
Nu ben ik naar benny gegaan ,maar zonder van te voren belangrijke beslissingen genomen te hebben.
Ik heb de chip dus weer en kan alle kanten op.Dat was mij in eerder run`s niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ben nu een goeie week bezig, ben level 16, Boone en Ed-E bij. Kom er nu bij toeval achter dat dat beste een goeie combo is, ook al ben ik een Stealth-karakter. Boone is een verdomd goed schutter en Met Ed-E zie je ze van mijlen aankomen, al kan dat soms ook verwarrend zijn.

Ik heb dat Small Frame Perk genomen aan het begin dus ben vrij fragiel, Deathclaws mogen dus absoluut niet dichtbij komen - ik wil de Quarry echter graag leeghalen. Echt maf om te zien dat een HE-Missile gewoon bijna niks doet...

Maar even vlot sparen voor een A-M rifle leer ik van de Wiki, al heb ik eerder wel gematigd succes gehad met 2x een Huntering Rifle .308 kogel op afstand en afmaken met een M16 met AP kogels.

Wat ook erg goed schijnt te werken (naar horen zeggen) is Shotgun Surgeon perk pakken en een stevige shotgun gebruiken i.c.m. slugs. Gewoon blokken metaal er doorheen jagen dus, werkt ook erg goed voor robots, dus vast ook voor DC's.

Zodra ik de game eens goed uitgeplozen heb, speel ik hem op hardcore als een echt powerhouse met veel melee en survival skills, dan hoef ik ook minder mee te slepen. Heb er nu al zin in :)

[ Voor 9% gewijzigd door HTT-Thalan op 07-12-2010 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer anders een siper rifle/gobi rifle (crit x5)
met boone's beret op (crit +5),
de finesse perk (crit +5)
een luck van rond de 7 (crit +7)
En de perk stronger critical (crit damage +50%)

Samen met wat drugs als jet, turbojet, rocket, steady, rebound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:32:
Probeer anders een siper rifle/gobi rifle (crit x5)
met boone's beret op (crit +5),
de finesse perk (crit +5)
een luck van rond de 7 (crit +7)
En de perk stronger critical (crit damage +50%)

Samen met wat drugs als jet, turbojet, rocket, steady, rebound.
Sniper rifle nog niet tegen gekomen (en niet genoeg Caps willen spenderen bij de Gun runners, ik heb geduld tot ik hem gratis kan vinden), Boone's beret kwijtgeraakt bij traden met Boone (er gingen er 2 in, bleef er maar eentje over en die wilde hij niet afstaan), finesse perk vond ik zonde, luck is bij mij 3 omdat ik de punten elders harder nodig had en die laatste perk nog niet gezien :P

Nee, ik ga gewoon voor grof geschut :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 15:32:
[...]

Sniper rifle nog niet tegen gekomen (en niet genoeg Caps willen spenderen bij de Gun runners, ik heb geduld tot ik hem gratis kan vinden), Boone's beret kwijtgeraakt bij traden met Boone (er gingen er 2 in, bleef er maar eentje over en die wilde hij niet afstaan), finesse perk vond ik zonde, luck is bij mij 3 omdat ik de punten elders harder nodig had en die laatste perk nog niet gezien :P

Nee, ik ga gewoon voor grof geschut :P
Charisma is de special die het makkelijkst aan te vullen is met party time mentats (plus vijf), bier, mentats, naughty underwear.

Luck zorgt er ook voor dat je de casino's leeg kan gokken met wat black jack.
Gun runner guards killen is ook een goede inkomsten bron.

Maar goed alles werkt wel op normal dus erg is het niet.
Ik speel nu op very hard mode en dan is het wel handig als je gun wat schade kan doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2010 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:07:
[...]

Charisma is de special die het makkelijkst aan te vullen is met party time mentats (plus vijf), bier, mentats, naughty underwear.

Luck zorgt er ook voor dat je de casino's leeg kan gokken met wat black jack.
Gun runner guards killen is ook een goede inkomsten bron.

Maar goed alles werkt wel op normal dus erg is het niet.
Ik speel nu op very hard mode en dan is het wel handig als je gun wat schade kan doen.
Tegen die tijd ga ik ook heel andere stats kiezen, dan word ik gewoon een tough guy met veel armor, nu speel ik een sneaky klein vrouwtje die het vooral van sneak crits moet hebben, gaat best goed... zolang je onzichtbaar blijft :P

Goed ding dat ik Boone bij heb, dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed nieuws voor mensen die FNV op een spelcomputer hebben:
Patch Fallout: New Vegas komt binnenkort

Binnenkort komt er een nieuwe patch uit voor de Xbox 360- en PlayStation 3-versies van Fallout: New Vegas. Ontwikkelaar Bethesda Softwork heeft dit op zijn eigen forum aangekondigd.

De patch ligt momenteel bij Sony en Microsoft. Die bedrijven moeten de update nog testen en vervolgens uitbrengen. Een patch voor de PC is al verkrijgbaar via Steam. De update is beschreven als ‘veelomvattend’, en werkt onder andere een saveprobleem op de Xbox 360 weg.

Het over het algemeen positief ontvangen New Vegas kreeg kritiek om de lange laadtijden en verschillende bugs. Ook heeft het spel last van zogenoemde ‘gamefreezes’. Met de update moeten een aantal van deze klachten verhelpen.
Ik vraag me af waarom het zolang geduurd heeft, de patch voor de PC is al tijden uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik hoop dat dit een nieuwe patch is. Mijn collector's edition, waarop ik zo trots was, ligt stof te verzamelen. Het is moeilijk genieten van het spel als je zit te wachten op de onvermijdelijke crash. Soms duurt het vijf minuten, soms een uur. Soms alleen crash to desktop, soms sloopt het mijn videokaart, moet ik rebooten en bidden dat alles nog heel is. Maar crashen doet hij altijd, dat is zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Vreemd. 40 uur gespeeld via Steam. Eén crash, die ik ook nog wijt aan mijn virusscanner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LUH-3417 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 18:52:
Ik hoop dat dit een nieuwe patch is. Mijn collector's edition [...]
Als je de PC-versie hebt, dan heb je de patch al een maandje :)
EvaluationCopy schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 19:47:
Vreemd. 40 uur gespeeld via Steam. Eén crash, die ik ook nog wijt aan mijn virusscanner.
Tja, ik snap het ook niet. Ik heb de laatste tijd weleens crashes, maar dat komt omdat ik heel veel mods heb. Mijn 'vanilla' Fallout is 4 keer gecrasht op 150 uur ofzo? Niet noemenswaardig in ieder geval.

Maarja, het verschilt van systeem tot systeem, sommigen hebben er vaker last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Deze patch is een nieuwe hoor anandus.

Dit is wat ze op facebook zeiden :
We’ve wrapped up work on the Fallout: New Vegas patch and submitted it. Will let you know when it’s up on PS3, 360, and Steam.

Ik hoop dat quests gefixt worden , das imo t belangrijkste!

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sleepwalkerbe schreef op woensdag 08 december 2010 @ 08:55:
Deze patch is een nieuwe hoor anandus.
Oh, okee. Dacht dat het de 1.2-patch voor spelcomputers was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:56:
100 uur nu in totaal .level 13 .Maar wel 4x opnieuw begonnen.16/50 ontgrendeld (32%) volgens steam.
Het werkt wel beter als speech hoger is.Nu heb ik wel de hidden valley opdracht naar mijn tevredenheid kunnen afsluiten,evenzo de ingang naar vault 3.
In de 1st paar run`s heb ik vechtend overal mijzelf naar binnen gewerkt,dat is ook leuk,maar je tegenstanders sterven ,en zijn dan verder nutteloos.
Met praten bereik je soms veel meer.
Nu ben ik naar benny gegaan ,maar zonder van te voren belangrijke beslissingen genomen te hebben.
Ik heb de chip dus weer en kan alle kanten op.Dat was mij in eerder run`s niet gelukt.
100uur en dan lvl 13? wtf?! Ik ben lvl 26 en zit "pas" op 57uur.... 8)7

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) Er is genoeg te doen.Ik wil het niet uitspelen voor dat de Dlc quest er zijn.
En er zijn ook genoeg keuze`s.Wat de gevolgen weer bepaald.Er zijn nu een aantal einde scene`s ,maar ik hoop op een alternatief einde via zo`n dlc.En ik gebruik ook (bijna)geen
fast travel.Ik vind dat een cheat.
Je zou kunnen denken ,het is net zo iets als doctor who,met zo`n rode
](schijnt blauw te zijn,hoewel ik mij een rode herinner 8)7 ) telefooncel.Doctor Who?.
Wikipedia: Doctor Who
Je bent hier,en plots ben je daar? erg raar ,hoe werkt dat dan?Ze willen het zo realistisch mogelijk maken maar dan wel sfi -fi verplaatsing tech gebruiken.Met die pip boy is van alles mogelijk dus.
Maar eigenlijk past het niet.Voertuigen ipv fast travel was beter geweest.Of dat je de brahims }:O kan berijden.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2010 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Techno Overlord schreef op donderdag 09 december 2010 @ 02:18:
[...]

100uur en dan lvl 13? wtf?! Ik ben lvl 26 en zit "pas" op 57uur.... 8)7
Ach, mijn broer zit ook ergens op level 15 na 160 uur spelen, al is dit wel z'n tweede character. Met zijn vorige character is-ie tot level 10 gekomen. Hij is nog niet verder gekomen dan Novac/Boulder City, trouwens.

Het wisselt hoe snel mensen gaan. Mijn broer let bijvoorbeeld heel erg op details, alle briefjes lezen, alles goed doorzoeken, etc.

En als je me niet gelooft :P , hier is z'n profile. Je kan aan zijn achievements precies zien hoe ver hij wel/niet is gekomen :)

[ Voor 22% gewijzigd door anandus op 09-12-2010 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 17:22
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:22:
Je zou kunnen denken ,het is net zo iets als doctor who,met zo`n rode telefooncel.Doctor Who?.
Je bent hier,en plots ben je daar? erg raar ,hoe werkt dat dan?Ze willen het zo realistisch mogelijk maken maar dan wel sfi -fi verplaatsing tech gebruiken.Met die pip boy is van alles mogelijk dus.
Maar eigenlijk past het niet.Voertuigen ipv fast travel was beter geweest.Of dat je de brahims }:O kan berijden.
Die is toch blauw, niet rood :)?

Maar inderdaad is de fasttravel wat nep, dat betreft is hoe ze het bij Morrowind gedaan hebben net even wat realistischer. Daar moest je eerst ter voet naar een punt lopen waar je met de boot, per beest (siltstriders heten die geloof ik) of via de magicguild geteleport kan worden naar een ander soortgelijk punt. Dan was het ook altijd een uitdaging om een zo efficiënt mogelijke route uit te zoeken zodat het niet te veel tijd gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Even een vraagje over Yes Man/Mr. House/NCR:

spoiler:
Ik heb Mr. House vermoord (geen idee waarom, maar een mens die kunstmatig in leven gehouden wordt met een robotleger vertrouw ik niet), en nu was ik Yes Man aan het helpen. Als ik hem echter verder help, dan zou de NCR niet meer samen willen werken met mij? Ik ben Idolized bij de NCR, dus dat zou wel jammer zijn. Ik heb ook een quest van de NCR gekregen om naar de Hoover Dam te gaan.

Als ik Yes Man help, kan ik dan nog de NCR quest doen later?
Als ik de NCR help, kan ik dan nog Yes Man helpen later?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

anandus schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:25:
[...]
Ach, mijn broer zit ook ergens op level 15 na 160 uur spelen, al is dit wel z'n tweede character. Met zijn vorige character is-ie tot level 10 gekomen. Hij is nog niet verder gekomen dan Novac/Boulder City, trouwens.

Het wisselt hoe snel mensen gaan. Mijn broer let bijvoorbeeld heel erg op details, alle briefjes lezen, alles goed doorzoeken, etc.

En als je me niet gelooft :P , hier is z'n profile. Je kan aan zijn achievements precies zien hoe ver hij wel/niet is gekomen :)
Ik lees ook alle notes, ik hack alle computers, doe zoveel mogelijk sidequests, lees elke dialoog en laat de mensen uitpraten. Ik lees ook alle posters want die zijn soms echt grappig. Ik gebruik wel heel vaak de fasttravel en vanaf lvl 20 krijg je bijna alle spots te zien dus gaat t fasttravellen nog makkelijker, tenminste als je de juiste perk kiest. Vind het niet erg dat ik er relaief snel doorheen loop. Nu je zo hoog in de lvls zit, duurt het superlang voordat je een volgend lvl bereikt. Waar ik wel bang voor ben is dat wanneer ik dalijk lvl 30 ben, ik gelijk doorknal met de mainquest omdat ik dan toch niet meer sterker of beter met iets kan worden. Ze hadden de lvlcap eigenlijk zo uit moeten kienen dat wanneer je echte àlle quests gedaan hebt, je pas aan de lvlcap zit. Desalniettemin is dit voor mij een van de vetste games van 2010, samen met sc2... :P

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Techno Overlord schreef op donderdag 09 december 2010 @ 12:07:
[...]
Waar ik wel bang voor ben is dat wanneer ik dalijk lvl 30 ben, ik gelijk doorknal met de mainquest omdat ik dan toch niet meer sterker of beter met iets kan worden.
Even uitrekken tot Dead Money, kan je het weer 5 levels uitstellen :P

[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 09-12-2010 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn steam prestatie`s.101,2 uur fallout new vegas.
http://steamcommunity.com...98013452189/games?tab=all

Trouwens een vette lijst anandus,121 games bij jouw :9~ !!!!
nieuwe kerst webicoon??? je had toch eerst iets van een geel ding ? ,
B)

@ Techno Overlord , >:) Dat klopt,daar ben ik ook nog mee bezig .
Ik heb het nog niet uit dus...

Ook geheel off topic ,ik heb The Ball net gekocht.(ook steam game)
Ziet er echt heel vet goed uit. :9
Helaas is er (nog)geen topic er over op t.net

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2010 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

0.6uur HL: EP2???/ foei zeg,,, schaam je! :+

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier zijn de patch notes voor de patch.
PS3-users hebben de patch al, voor X360 en Steam komt-ie volgende week.
Moet ik zeggen dat de meeste van deze dingen al in de oude Steam-patch zaten (het versienummer is ook zo goed als ongewijzigd voor Steam-gebruikers, namelijk van 1.2.0.285 naar 1.2.0.310, dus een increment van 0.0.0.025 :P):
Top fixes:

* Companions now show up as waypoints on the map
* Companions will always fast travel with you, unless told to wait or sent away
* Fix: DLC error/save corruption
* Fix: Entering the strip after Debt Collector causes crash and autosave corruption
* Fix: Using Mojave Express dropbox can cause DLC warnings
* Crafting menu now filters valid (bright) recipes to the top of the list
* Weathered pistol no longer glitches when applying mods

After the break, see other issues/quests the patch covers...

In addition, this patch addresses issues with the following areas:

* Pip-Boy Interface
* Pre-Order DLC Items
* Reputation System
* Radio Stations
* Companion fixes
* Companion Quests
* Repair Menu
* Caravan
* Weapons and Weapon Mods
* Hardcore Mode
* Perks
* Skills
* Crafting Recipes
* Crafting Menu
* Mojave Express
* Chems/Addiction
* Doctors
* Vendors

And fixes for the following quests:

* Ain’t That a Kick in the Head
* By a Campfire on The Trail
* They Went That-a-Way
* My Kind of Town
* Boulder City Showdown
* Ring a Ding Ding!
* King’s Gambit
* For The Republic, Part 2
* Render Unto Caesar
* Et Tumor, Brute?
* The House Always Wins
* Wild Card
* Beyond the Beef
* GI Blues
* How Little We Know
* Oh My Papa
* Still In The Dark
* You’ll Know It When It Happens
* Arizona Killer
* Eureka!
* Veni, Vidi, Vici
* All or Nothing
* No Gods, No Masters
* Birds of a Feather
* I Put A Spell On you
* Come Fly With Me
* That Lucky Old Sun
* Don’t Make a Beggar of Me
* The White Wash
* Ghost Town Gunfight
* Restoring Hope
* Bleed Me Dry
* Aba Daba Honeymoon
* Tend To Your Business
* Wang Dang Atomic Tango
* Flags of Our Foul-Ups
* Debt Collector
* Talent Pool
* Left My Heart
* Someone To Watch Over Me
* Hard Luck Blues
Op de Wikia staat het een en ander nog wat specifieker:
Additions:
Companions now fast travel to the appropriate location when dismissed by the player
Companions are now marked as indicators on the Pip-Boy map
EC/ECP/MC ammo (standard) now has -2 DT
EC/ECP/MC ammo (over charge) now has -5 DT
EC/ECP/MC ammo (max charge) now has -10 DT
Multiplas Rifle now consumes 3 units of ammo per shot (previously 6)
Plasma Defender now consumes 2 units of ammo per shot (previously 3)
All reputation safehouses have been updated with additional supplies (armor, weapons, ammunition, skill magazines)
All-Purpose Science Suit (13 DT, 2 WG, +5 Science) can now be found in the Followers' Safehouse (previously cut content from Fallout 3)
NCR Ranger Combat Armor can now be found in the NCR Safehouse
12.7 ammo can now be made at reloading benches
Some weapons mods like the night scope have the nightvision sight.
ED-E´s laser zapper (after updating his weapon system in ED-E My Love) now shoots blue lasers.
Stimpak's value was increased from 25 to 75

Fixes:
The 10mm pistol laser sight no longer causes the red box bug when added to the weathered 10mm pistol.
HELIOS One infinite experience exploit has been fixed
DLC error/save corruption fixes
Entering the strip after Debt Collector no longer causes crashes and autosave corruption
Using Mojave Express dropbox no longer causes DLC warnings
Crafting menu now filters valid (bright) recipes to the top of the list
Weathered pistol no longer glitches when applying mods

[ Voor 26% gewijzigd door anandus op 10-12-2010 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

HTT-Thalan schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:15:
Ik heb dat Small Frame Perk genomen aan het begin dus ben vrij fragiel, Deathclaws mogen dus absoluut niet dichtbij komen - ik wil de Quarry echter graag leeghalen. Echt maf om te zien dat een HE-Missile gewoon bijna niks doet...

Maar even vlot sparen voor een A-M rifle leer ik van de Wiki, al heb ik eerder wel gematigd succes gehad met 2x een Huntering Rifle .308 kogel op afstand en afmaken met een M16 met AP kogels.
Ik was geloof ik een Level 12 character toen ik die Sloan Quarry inging met Boone en ED-E.... Let's just say, it wasn't pretty :)

Ik ben later als een hoger level character terug gegaan (level 18 meen ik), nu met sniper rifle met demper (geweldig voor long range stealth kills) en de Gobi Campaign Scout Rifle voor de kill power. Samen met de Commando, Sniper en The Professional perks, was ik instaat om met een paar schoten, op zeer lange afstand, de Alpha en Mother Deathclaw in de Sloan Quarry om te brengen.

De sniper rifle is in FO:NV een stuk krachtiger dan in F3 (vind ik) en ook de scope is echt VEEL bruikbaarder. Ik kan in NV via de scope (en dank zij de extra perceptie via Boone's baret en ED-E) al vaak enemies afmaken via een headshot .. voordat ze in VATS bereik zijn. Heerlijk! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

tazzman schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 00:02:
[...]

Ik was geloof ik een Level 12 character toen ik die Sloan Quarry inging met Boone en ED-E.... Let's just say, it wasn't pretty :)

Ik ben later als een hoger level character terug gegaan (level 18 meen ik), nu met sniper rifle met demper (geweldig voor long range stealth kills) en de Gobi Campaign Scout Rifle voor de kill power. Samen met de Commando, Sniper en The Professional perks, was ik instaat om met een paar schoten, op zeer lange afstand, de Alpha en Mother Deathclaw in de Sloan Quarry om te brengen.

De sniper rifle is in FO:NV een stuk krachtiger dan in F3 (vind ik) en ook de scope is echt VEEL bruikbaarder. Ik kan in NV via de scope (en dank zij de extra perceptie via Boone's baret en ED-E) al vaak enemies afmaken via een headshot .. voordat ze in VATS bereik zijn. Heerlijk! _/-\o_
Ik ben op level 17 oid teruggegaan met een Hunter Rifle + Custom Action + Scope en een stuk of 50 .308 AP kogels. Toen ging het al een stuk beter, de meeste gingen op afstand neer en voor die paar die toch dichtbij kwamen (tip: klim op die lange schuine ramps van de digger) had ik nog een Assault Carbine met 700+ AP bullets erin. Uiteindelijk waren de meesten dood.

Heb nu genoeg caps + speech om een Anti-Materiel Rifle te kopen maar nu is die dus even nergens te koop, zowel bij Mick&Ralphs niet als bij de gun runners |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Helaas geen vermelding over dat er iets op technisch niveau gefixed is... ben dus benieuwd of het op mijn systeem eindelijk speelbaar gaat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LUH-3417 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 11:54:
Helaas geen vermelding over dat er iets op technisch niveau gefixed is... ben dus benieuwd of het op mijn systeem eindelijk speelbaar gaat worden...
Zit je op de PC? Als-ie een maandje geleden het niet deed, dan zal-ie het nu ook niet doen, voor op de PC voegt deze patch niet heel veel toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YVG
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-03-2020

YVG

Angeloonie schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:58:
Even een vraagje over Yes Man/Mr. House/NCR:

spoiler:
Ik heb Mr. House vermoord (geen idee waarom, maar een mens die kunstmatig in leven gehouden wordt met een robotleger vertrouw ik niet), en nu was ik Yes Man aan het helpen. Als ik hem echter verder help, dan zou de NCR niet meer samen willen werken met mij? Ik ben Idolized bij de NCR, dus dat zou wel jammer zijn. Ik heb ook een quest van de NCR gekregen om naar de Hoover Dam te gaan.

Als ik Yes Man help, kan ik dan nog de NCR quest doen later?
Als ik de NCR help, kan ik dan nog Yes Man helpen later?
Je hebt meerdere einden, afhankelijk van de keuzes die je maakt
Dus nee, op een gegeven moment is je keuze niet meer te corrigeren.
Je gaat voor The Legion of voor Mr House of voor NCR of voor YesMan

Maar je kan later altijd een oude savegame opstarten om de andere einden uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YVG

YVG

Ultieme Sniper Rifle is voor mij de `RATSLAYER`. Op de DeathClaw na kan je hier iederéén mee Headshotten.
Uitgerust met nightscope en silencer is dit het wapen voor sneak attacks.

En omdat het zo licht is, tril je nauwelijks wanneer je aan het het richten bent. Gisteren voor de gein, Legion Raid Camp,Nelson,Techatticup Mine en Cottonwood Cove in één ruk door leeg gesniperd.

Ik heb aardig wat koppies van de bergen af zien rollen. !

LOL

[ Voor 42% gewijzigd door YVG op 11-12-2010 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YVG

YVG

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:22:
Je zou kunnen denken ,het is net zo iets als doctor who,met zo`n rode
](schijnt blauw te zijn,hoewel ik mij een rode herinner 8)7 ) telefooncel.Doctor Who?.
Het is geen teleporteer machine. Fasttravel houdt in dat de speler zelf niet de hele wandeling hoeft mee te maken.
In game duurt het reizen via fasttravel, voor het spelkarakter, net zo lang als normale verplaatsing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Ik hoop dat die update voor de xdoos snel komt, ondervind nogal wat last van die autosave corrupt bug op de strip! Verscheidene keren moeten rebooten omdat ik vergeet die cowboyhoed op te doen en de autosave uit te zetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
YVG schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 15:32:
Ultieme Sniper Rifle is voor mij de `RATSLAYER`. Op de DeathClaw na kan je hier iederéén mee Headshotten.
Uitgerust met nightscope en silencer is dit het wapen voor sneak attacks.

En omdat het zo licht is, tril je nauwelijks wanneer je aan het het richten bent. Gisteren voor de gein, Legion Raid Camp,Nelson,Techatticup Mine en Cottonwood Cove in één ruk door leeg gesniperd.

Ik heb aardig wat koppies van de bergen af zien rollen. !

LOL
Anti-Materiel rifle is op 100 guns en 8str (of 6str en dat weapon master dingetje) 100% accuraat. Maar doet wel 4/5x zoveel schade ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

D4NG3R schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:23:
[...]

Anti-Materiel rifle is op 100 guns en 8str (of 6str en dat weapon master dingetje) 100% accuraat. Maar doet wel 4/5x zoveel schade ;) .
Amen. Een goed gemikt headshot met de AM-Rifle + AP kogels is, wanneer uitgevoerd vanuit Stealth voor de Crit multiplier, goed voor een instant kill op een Deathclaw. Meerdere malen in-game uitgetest.

Tegen Cazadors is het helemaal target practice: ze vallen als vliegen :+

Die laatste tref je vaak in groepjes aan - een goed gemikte Missile in de groep is vaak ook voldoende om er een paar om te leggen. Voor de 'gewone' targets zoals Viper gangmembers en Fiends gebruik ik tegenwoordig een Assault Carbine, hardstikke fijn en accuraat wapen op middenlange afstand.

Binnenshuis een shotgun met slugs 20ga, een 12.7mm pistool met silencer of wederom de carbine. voor die laatste heb ik helaas nog geen mods gevonden, weet ook niet of ze er zijn.

Op lange afstand wanneer de AM-Rifle overkill is gebruik ik 'gewoon' een scoped Hunting Rifle, goed genoeg en fijn mikken, bijna geen sway wanneer je croucht.

Heb verder nog de trail carbine geprobeerd en de 'brush gun' maar volgens mij doet dat niet veel meer dan een Cowboy repeater ofzo, ik heb er geen voordeel aan iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:56
anandus schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 23:02:
Dit vind ik vooral leuk, dat armor is gewoonweg cool :9~
Er ligt trouwens nog andere armor en wapens bij nu. Ik vond al dat die safehouses zo kaal waren: die armor en wapens waren ze duidelijk vergeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:

Heerlijke armer
Deze kan je ook vinden in fall out 3
Zal geen anderen willen

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

HTT-Thalan schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 09:28:
[...]
Heb nu genoeg caps + speech om een Anti-Materiel Rifle te kopen maar nu is die dus even nergens te koop, zowel bij Mick&Ralphs niet als bij de gun runners |:(
spoiler:
Als de Brotherhood of Steel je aardig genoeg vinden, mag je een AM-rifle kopen in de BoS bunker in Hidden Valley.

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 20:07:
quote:

Heerlijke armer
Deze kan je ook vinden in fall out 3
Zal geen anderen willen
Ik denk dat je deze verwart met een andere armor, de Ranger Combat Armor is namelijk het Armor wat ook op de cover van het spel staat. Deze zat niet in Fallout 3.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Verwijderd

http://fallout.wikia.com/wiki/NCR_Ranger_combat_armor minder dt en geen rad protection.

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:33:
Heb verder nog de trail carbine geprobeerd en de 'brush gun' maar volgens mij doet dat niet veel meer dan een Cowboy repeater ofzo, ik heb er geen voordeel aan iig.
_O- goeie grap. Brush gun doet iets van 3x de DAM van een CBR. zelfs met hollow point kachel je een deathclaw omver - met één schot uit sneak of met drie of vier treffers (geen headshots - gewoon in z'n grote teen) als hij je gezien heeft.
Maar verder is het inderdaad net een cowboy repeater.
:')
anandus schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 11:58:
[...]
Zit je op de PC? Als-ie een maandje geleden het niet deed, dan zal-ie het nu ook niet doen, voor op de PC voegt deze patch niet heel veel toe.
Behalve een berg quest fixes en dat zowat alle recipes versimpeld zijn, dan. Ik heb gisteren even de GECK erbij gehaald en de oude en nieuwe recepten vergeleken en daar is weinig meer hetzelfde van.

• LUH-3417
  • Niet online
anandus schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 11:58:
[...]
Ik heb na de update nog niet enorm veel getest, maar ik denk dat ze toch iets gefixed hebben. Heb al iets van drie sessies van een uur erop zitten, zonder crash. Fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:56
Enkel voor Xbox360 trouwens.
Pagina: 1 ... 12 ... 19 Laatste