Ik zal wat specifieker zijn met betrekking tot de Nvidia Kernel error:
Deze error komt op spontane momenten en zorgt even voor een bevriezing van Win7. Na de bevriezing wordt de driver automatisch hersteld en kan je verder computeren. Soms gebeurd dit 3x op een dag soms een paar dagen niet.
Dit is een Sony fout!
Ik krijg dus geen Blue Screen Of Death schermen te zien.
Ik had ook de modded drivers getest echter ondervond ik problemen met het HDMI gedeelte.
M.b.t. hacken bios: ja heb er ervaring mee en had geen kernel error. Alleen wilde ik wel kunnen schakelen met de speed/stamina knop, heb bios met backup teruggeflashd. Ik kreeg direct weer Nvidia Kernel error. Volgens Sony werkt de pc naar behoren zoals ie geleverd is. Echter gaat hun stelling niet op:
Microsoft brengt ook patches uit , je bent een rund als je niet update.
Verder HAAT ik de Support van Sony omdat ze je overal naar toe sturen en niemand neemt verantwoordelijkheid. Ze liegen continu tegen je, zal een paar voorbeelden noemen:
Vraag ik om geld teruggave omdat ik al de laptop 2x heb opgestuurd en hun het probleem niet willen oplossen. Paar gesprekken eerder was mij verteld bij de 3e keer dat ik geld terug zou krijgen bij hetzelfde probleem achter elkaar. Ineens was dit niet meer van toepassing.
Dan bel je Sony hoofdkantoor op voor de simpele vraag waar kan ik mijn koop ontbinden? Sorry gaan wij niet over meneer. Wordt je doorverwezen naar Vaio en Vaio stuurt je weer door naar hoofdkantoor en Sonystyle.
Hoofd van de klachten afdeling werkt ook niet mee en neemt geen verantwoording en ik heb ook klachten over die persoon, maar waar kan ik deze weer kwijt want deze wil mij niet helpen ????
Verder wordt er gezegt dat ik niet juist met de computer omgaat waardoor de computer crasht. Tuurlijk Sony, als ik mail aplicatie open of browse crasht de Z13 al met stock drivers. Als ik de laptop herinstalleer binnen 4 uur heb ik meestal weer een Nvidia Kernel error.
Ze moeten niet moeilijk doen maar gewoon mijn pc repareren.
Dit is maar een kleine greep uit de rare wereld van Sony Helpdesk.
Voor mij nooit meer een Sony.
Nu wachten tot Geschillen Commissie en E.C.C. Sony goed hard hebben aangepakt en zodoende ik mijn geld terug ga krijgen a 4608,09 euro.
Kennis begint met informatie vergaren.