Dacht ik al wel, heb hem eens geprobeerd in de FNAC en het typt inderdaad wat vreemd (maar ik vond het niet zo veel minder dan mijn Z1). Ik heb in september de Z1 gekocht omdat ik écht wel een notebook wou met zowel een GPU goed genoeg voor een spelletje of twee én toch heel draagbaar, en toen was de Z2 ver buiten mijn budget (€2400+ met dock).
Ik denk dat ik nu een paar maanden later het eerder gewoon moeilijk vind om zo'n aanbieding te laten schieten wanneer ik er een paar maanden geleden zo op gehoopt had.
Doet de nieuwe Z niet langer op een accu? Ik haal nu met volle brightness, WiFi en BT en Battery Care op 80% (dus ik laad niet verder dan 80%) net geen 4 uur op school (surfen, Office en Eclipse).
Ahja, nog niet vermeld, de compensatie voor die rommel met mijn Z1 toetsenbordreparatie. Ik had twee keuzes, ofwel een product naar keuze tot £50 van de Sony.co.uk-store of 3 maanden garantieverlenging.
Had voor een USB-stick van 32GB gekozen, maar na twee maanden was die NOG ALTIJD niet geleverd (DHL kwam blijkbaar nooit langs wanneer ik thuis was, en ik kreeg geen Track&Trace van Sony), dus heb twee weken geleden gezegd dat ze het maar moesten laten en me de garantieverlenging geven. Toen kreeg ik 4 maanden garantieverlenging voor de rommel met die sticklevering, en een mailtje met mijn nieuwe einddatum.
Toen klopte die einddatum natuurlijk niet, die kwam uit op 9 september 2013 (terwijl ik de mijne ik dacht op 14 september 2011 heb gekocht). Waarschijnlijk hebben die verkopers in het Sony Center hem vroeger uit hun systeem gegooid, was het laatste stuk. Direct een mail teruggestuurd met een scan van mijn aankoopbewijs en ze hebben de garantiedatum in hun systeem aangepast, nu dus garantie tot januari 2014, in principe tot het einde van mijn schoolloopbaan in België.
Hopen dat er dan ongeveer iets stuk gaat en hopen dat ze geen onderdelen hebben
[
Voor 45% gewijzigd door
AmbroosV op 28-02-2012 10:04
]