Aanbieding Apple Mediamarkt

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 37.135 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvanh
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 11:17
Beste Tweakers,

ik ben er niet zeker van of dit topic in het juiste forum staat maar anders moet deze verplaatst worden.
Vanochtend ging ik even een kijkje nemen bij de mediamarkt voor een nieuw scherm omdat ik gister op de tv de reclame "19 procent BTW weg ermee" van de mediamarkt voor bij zag komen.
Eenmaal in de mediamarkt ben ik toch ook weer zo'n apple fan dat ik ook eventjes bij de apple producten ga neuzen. En wat blijkt, de actie "19 procent BTW weg ermee (dus bijna 16 procent korting)" geldt ook op alle Apple producten.
Dus de MacBook Pro 13 inch (goedkope versie) kost geen 1149 maar 965,55 de duurdere versie geen 1399 maar 1175,58 (die heb ik toen toch maar mee naar huis genomen).
In Mediamaarkt Cruquius waar ik was hadden ze ook nog iMac's staan (alleen 21,5 inch). De goedkope versie koste bijvoorbeeld ipv 1099, nu 923,53 euro.

Dus mochten er mensen zijn die nog graag een mac wilen aanschaffen voor weinig geld, lijkt me vandaag (volgens de verkoper zullen alle Apple producten vanavond wel uitverkocht zijn) een goed dag om een nieuwe mac aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor dit soort mededelingen mag je een topic report aanmaken Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif en dan niet reageren in het topic :).

[ Voor 114% gewijzigd door Hoedje op 29-01-2010 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eaalb
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:14
Zojuist Mediamarkt Utrecht aan de telefoon gehad, de korting geldt in ieder geval ook op Apple producten! :) Het slechte nieuws: er valt niet te reserveren :( Was te verwachten, maar kon het altijd proberen ;)

Was zelf op zoek naar een 27" iMac i5, maar ze konden me over de telefoon wel vertellen dat ze die in ieder geval niet op voorraad hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:23

rammes

koekebakker 1e klas

*knip*

Ook daarvoor mag je een topic report aanmaken...

anyway, Timvanh, dit is inmiddels besproken in het macbook pro ervaringen topic.
[Macbook Pro] Ervaringen & Discussie - deel 11
:)

[ Voor 33% gewijzigd door Hoedje op 29-01-2010 19:55 ]

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvanh
Ok dan lijkt het mij verstandig dat dit op slot kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ga er maar vanuit dat wat de MediaMarkt aan modellen heeft liggen er binnen 2 weken hoe dan ook had uitgemoeten vanwege een aankomende refresh. Modellen als iMac i7 enzo liggen er dan weer niet tussen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvanh
Nee die niet, maar wel de nieuwe iMac 21,5 inch (de goedkope en duurdere versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu we het er toch over hebben... :)

Ik heb wel vaker van zulke acties gehoord, ook bij Dixons trouwens. Is dit iets wat ze (MM, Dixons, ...?) in het verleden regelmatig hebben gedaan? Misschien zelfs op ongeveer dezelfde momenten?

Is er een patroon in deze acties?

Ik ben nu heel tevreden met mijn MacBook en extern scherm, maar zou over een jaar of zo wel een iMac willen. Tegen die tijd heeft het misschien zin om te wachten op een nieuwe dergelijke actie (omdat ik dan geen student meer ben vooral).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 11:39
Mochten ze bij de mediamarkt uitverkocht zijn ga langs de bcc daar hebben ze de laagste prijs garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Langras schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:00:
Mochten ze bij de mediamarkt uitverkocht zijn ga langs de bcc daar hebben ze de laagste prijs garantie.
Slim :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delerium schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:02:
Ga er maar vanuit dat wat de MediaMarkt aan modellen heeft liggen er binnen 2 weken hoe dan ook had uitgemoeten vanwege een aankomende refresh. Modellen als iMac i7 enzo liggen er dan weer niet tussen enzo.
nee idd, lijkt me niet. Er is meer vraag naar die iMac i7 en i5 dan dat geleverd kan worden, dus ze zijn niet gek om die ook mee te nemen in hun opruim actie :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:15
Timvanh schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:29:
Nee die niet, maar wel de nieuwe iMac 21,5 inch (de goedkope en duurdere versie)
Is dat ook niet de C2D versie? Goede kans dat die binnenkort dan ook geditched wordt ten faveure van i5 versie, aangezien dat platform ook in de MacBooks gebruikt wordt volgens mij (die heel toevallig ook op de nominatie staan diezelfde proc te krijgen).

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Zolang er nog niets is aangekondigd, blijft het gissen wanneer er wat vervangen wordt. Op dit moment zijn de genoemde modellen de enige die verkrijgbaar zijn en is het gewoon een goede aanbieding.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasBeer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-01 09:37
Weet iemand of de Magic Mouse ook onder deze korting valt?? Zou namelijk geweldig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:04
Nee, geen assecoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvanh
Die iMac 27 inch viel wel onder de korting, probleem was alleen dat deze niet te leveren is (en dus de korting alleen geldt over producten die op voorraad zijn).

En de 21,5 inch iMac is inderdaad met de Core 2 Duo. Al zou de magic mouse eronder vallen...volgens mij heeft mediamarkt deze ook al weken niet op voorraad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij sommige MM doen ze aan nabestellen. Bij MM a'dam Noord een uitverkochte macbook kunnen bestellen, wat niet lukte in Rdam. Kan geen kwaad om het eens te proberen. Niet geschoten altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opteronx4
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Opteronx4

Old Boy U.K.

Even opletten , in het verleden heeft MM de prijs tijdens de aktie verhoogd, zodat er vrijwel geen korting afging..

Acoustat Audio Note Cyrus Nuforce Kelvin Labs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 23:31
Opteronx4 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:59:
Even opletten , in het verleden heeft MM de prijs tijdens de aktie verhoogd, zodat er vrijwel geen korting afging..
Op hun site staat dat ze dat niet doen. Hooguit worden artikelen die al in de aanbieding waren weer teruggezet op hun oude prijs en komt er daarna de BTW afgehaald. Zie hier. Ik zit zelf even te twijfelen of ik nog voor een Mac mini moetgaan. Zou dan voor aan de tv worden, maar daar staat eigenlijk al een playstation 3 op... het voegt eigenlijk niet zoveel toe denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurdie
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-08 13:02
Bij de mediamarkt in Zwolle werd me verteld dat de prijs niet omhoog gebracht mocht worden vanaf ergens begin Januari. Daarom heb ik mijn mac mini eind 2009 daar ook voor 539,- - de 16% meegekregen ipv de normale prijs van 549,-

Gelukkig kon ik reserveren over de telefoon anders had ik daar vanavond voor niets gestaan, omdat alle mini's al weg waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:19

MaxPoweR

-=StopTech=-

Ik heb net ook een MacBook Pro 13" gehaald bij MM Amsterdam Noord, daar hebben ze er genoeg liggen, je kon zelfs producten bestellen die niet in voorraad zijn met de korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Vanaf hoe duur liggen de MacBook Airs eigenlijk bij MediaMarkt? Normaal zou ik het niet gauw hier vragen en in de winkels gaan kijken, maar aangezien het nogal last minute is op deze manier en de MediaMarkt bijna niet telefonisch bereikbaar is in het weekend en ze geen prijzen door de telefoon doorgeven hoop ik dat de modjes het niet al te erg vinden zodat we elkaar toch nog even op mooie aanbiedingen kunnen wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Net in Utrecht geweest, genoeg Mac's voor iedereen! :+

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
THE_BASE schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 22:37:
Noem ook eens wat prijzen als je wilt. Meestal zijn de prijzen van de meest recente modellen wel gelijk aan de Apple store prijzen maar soms staan er ook wat oudere modellen voor een lagere prijs en mijn ervaring is dat die lage prijs dan wel nog lager wordt omdat het een uitloopmodel is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
THE_BASE schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 22:37:
Ook de 27"?

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 09:34
Dancing_Animal schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 22:30:
Vanaf hoe duur liggen de MacBook Airs eigenlijk bij MediaMarkt? Normaal zou ik het niet gauw hier vragen en in de winkels gaan kijken, maar aangezien het nogal last minute is op deze manier en de MediaMarkt bijna niet telefonisch bereikbaar is in het weekend en ze geen prijzen door de telefoon doorgeven hoop ik dat de modjes het niet al te erg vinden zodat we elkaar toch nog even op mooie aanbiedingen kunnen wijzen.
Ik gok dat de goedkoopste versie nu voor € 1175,60 over de toonbank gaat

Had ik het geld maar. Zucht! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dancing_Animal schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 22:55:
[...]

Noem ook eens wat prijzen als je wilt. Meestal zijn de prijzen van de meest recente modellen wel gelijk aan de Apple store prijzen maar soms staan er ook wat oudere modellen voor een lagere prijs en mijn ervaring is dat die lage prijs dan wel nog lager wordt omdat het een uitloopmodel is
Het waren de nieuwe(re) modellen. Mijn collega kocht geloof ik de iMac 21,5" voor 923,- en die stond daar voor 1.149,-.

Op de website van MediaMarkt, als je op de banner klikt, kun je omrekenen!
Nee, de man zei dat je daar een maand geduld voor moest hebben en dat je dan geen korting hebt.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthic
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-06 16:36
Ik wacht toch liever op de nieuwe versie van de MacBook Pro's (met een i5 processor). Ik heb hem uiteindelijk nodig in september voor me nieuwe opleiding. Maar toch, de prijzen zijn nu zeer aantrekkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LenNerd
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-08 07:50
Qua prijs; Ik heb net een Macbook (de standaard) gekocht voor € 755,-
Ben heel benieuwd hoe het gaat bevallen, 't is m'n eerste Mac-poging. Was tot nu toe verfent Win-gebruiker.

C2D E6300, Scythe Ninja fanless, ASRock ConroeXfire, 2GBDDR2, GeForce 7600GS, M-audio Delta1010LT, Antec Solo, 2x Samsung Spinpoint 250GB, 2x PVR 150MCE, Dell 2007WFP, Win7 Ultimate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreestyleFrl
  • Laatst online: 12-09 08:31
Mijn ervaring met de MM btw dagen.
Netbook koste 279 euro. Ik denk, volgend weekend zijn de btw dagen dus kijken we dan weer even.
Ik tijdens de btw dagen naar de MM. Zelfde netbook weer opzoeken. Prijs: €349

Kortom: Ze belazeren de boel :(

[ Voor 7% gewijzigd door FreestyleFrl op 30-01-2010 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Want 1 netbook staat gelijk aan alle producten?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
En sinds wanneer heeft Apple netbooks?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreestyleFrl
  • Laatst online: 12-09 08:31
Zucht... om even in te gaan op de eerdere waarschuwing hier, niet meer niet minder jullie begrijpen wat ik bedoel en daar ging het even om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Misschien dat er Media Markt-filialen bij zitten die er schijt aan hebben gehad, maar elke MM heeft een mail gehad dat er vanaf 14 januari geen prijzen meer omhoog mochten worden gezet (behalve dan de weekaanbiedingen) vanwege de BTW-actie. Of het was een weekaanbieding, dat kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LenNerd schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 11:39:
Ben heel benieuwd hoe het gaat bevallen, 't is m'n eerste Mac-poging. Was tot nu toe verfent Win-gebruiker.
Sow zeg, dat is wel echt een mooie prijs! Het is dat ik er al 1tje heb, anders was ik ook even gegaan ;)

Voor € 755,- aan de mac (met led backlit display, trackpad, unibody behuizing, 7 uurs batterij, etc.) is echt wel een goede deal!

Veel plezier ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
die van 755 zal wel de 13 inch macbook white zijn geweest? de volgende de wij ( alkmaar ) hadden staan was volgens mij een 13inch alu voor 923 oid. maargoed, naast ik denk heel misschien nog een paar 13 inch modellen, en wat 21,5inch imacs heeft alkmaar vrij weinig meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Dat is wel een nette prijs :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07-2021
heeft iemand weet dat er ergens nog een iMac 27 inch in voorraad is?
Ik zou in Bergen op Zoom en Breda willen gaan kijken..

[ Voor 29% gewijzigd door _Nick_ op 30-01-2010 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:05

YellowCube

Wait...what?

ik was al enige tijd van plan een Macbook Pro aan te schaffen en heb dat gisteren dus bij de MM markt gedaan. Het scheelde mij ongeveer 300 euro.
Was nog even bang dat het wellicht oudere versies zou betreffen (dus bijv. met Leopard i.p.v. Snow Leopard...dat truukje zie je ook nog wel eens). maar ook dat is niet het geval.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In welke vestiging? De MM in Utrecht had die in ieder geval niet staan. Sterker nog, de verkoper vertelde mij dat ze dat model bij geen enkele MM meer op voorraad hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Weet iemand ook of je eenverwijderingsbijdrage moet betalen bij de aankoop van een macbook pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aloys schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 16:15:
Weet iemand ook of je eenverwijderingsbijdrage moet betalen bij de aankoop van een macbook pro?
Voor ICT-apparatuur zoals computers, telefoons, babyfoons, kopieerapparaten, adapters, opladers en kleine koptelefoons worden geen verwijderingsbijdrage in rekening gebracht. De verwijderingsbijdrage is bij zulke apparaten namelijk al verwerkt in de prijs.

Van Postbus51 website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:43

Lex2

Fotografieliefhebber

Ik ben gisteravond ook even afgegaan op de aanbieding van de MacBook bij de MM. Een medewerker vertelde mij dat hij niet op voorraad was en daarom niet meedeed met de actie.

Uiteindelijk heb gisteravond nog besteld bij de Wehkamp. voor 863.95 euro inclusief btw en verzendkosten en met gratis paraplu:P (Ook mijn eerste MacBook:D)

Ben ik alsnog vrij goedkoop uit als ik dat zo even snel had vergeleken (volgens T.net is de goedkoopste 879.41 incl. verzendkosten en btw).

Hij wordt over 2 weken geleverd. Tot die tijd moet ik het nog even doen met mijn Windows laptop.

[ Voor 3% gewijzigd door Lex2 op 30-01-2010 18:04 . Reden: Typo + Stuk gestript, hoort hier niet thuis ]

Canon EOS 70D - Canon 17-40mm f/4L - Canon 24-105mm f/4L - Sigma 50-150mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Niet online
Ok. Helaas heb ik dat niet mogen meemaken bij de kassa. Alle Mac's waren in Groningen al op, behalve de Macbook Air. Ik ga morgen bellen, misschien dat ze vanavond/morgenochtend nog nieuwe binnenkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex2
  • Laatst online: 00:43

Lex2

Fotografieliefhebber

Ok. Helaas heb ik dat niet mogen meemaken bij de kassa. Alle Mac's waren in Groningen al op, behalve de Macbook Air. Ik ga morgen bellen, misschien dat ze vanavond/morgenochtend nog nieuwe binnenkrijgen.
Ga daar maar niet vanuit. 's Weekends wordt niet geleverd. Mij is gisteren verteld dat ze uitverkocht waren en daarom niet meededen aan de actie. Zie ook mijn post.

Kijk ook eens bij Wehkamp ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Lex2 op 30-01-2010 18:08 ]

Canon EOS 70D - Canon 17-40mm f/4L - Canon 24-105mm f/4L - Sigma 50-150mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:47
Even over de MM voorraden, daar ik vanmiddag even ben wezen shoppen.
In Rijswijk ZH zijn alle MBP uitverkocht, staan alleen nog maar imac 21,5 inch (de goedkoopste)
In Rotterdam Alexandrium staan er nog vele (+- 10 per soort van de MBP) de MVB is uitverkocht.
De Imac 21,5 inch is daar ook voorradig maar de 27 inch is uitverkocht.
Wil je nog een MBP kan je effe naar Rotterdam komen.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-08 19:58

Maartenvs

For Sale

Ik kan ook melden dat bij de MM in Breda alleen de MBP 15" met 1 grafische kaart nog aanwezig is, alsmede een hoop mini's 2 iMacs en een hele berg 13" MBP's. Bestellen met korting is hier niet mogelijk helaas.

Weet iemand of er in Eindhoven of in de buurt nog de 15" MBP staat met de 9400 en 9600GPU?

[ Voor 9% gewijzigd door Maartenvs op 30-01-2010 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhoBas
  • Niet online
In MM Almere nog meer dan genoeg. Heb nog diverse 15" MBP zien staan, 13" MB en MBP was er ook nog genoeg. iMac's leken wel snel te gaan, zag nog wel een aantal 21.5". Is ook morgen open ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Niet online
Iemand enig idee wat er nog in Leeuwarden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Aloys schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 19:01:
Niet veel meer.
Volgens mij waren er alleen nog Macbook Air's

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 14:25

Sick Nick

Drop the top!

Prima toch, waarom zou je wat anders nemen dan een air met ssd? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert1989
  • Laatst online: 12-09 21:29
Wel jammer dat accessoires er niet onder vallen :(

[ Voor 75% gewijzigd door Robert1989 op 30-01-2010 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
DLP schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 18:10:
Even over de MM voorraden, daar ik vanmiddag even ben wezen shoppen.
In Rijswijk ZH zijn alle MBP uitverkocht, staan alleen nog maar imac 21,5 inch (de goedkoopste)
In Rotterdam Alexandrium staan er nog vele (+- 10 per soort van de MBP) de MVB is uitverkocht.
De Imac 21,5 inch is daar ook voorradig maar de 27 inch is uitverkocht.
Wil je nog een MBP kan je effe naar Rotterdam komen.
In Rijswijk waren de mac mini's op. In Den Haag waren de mac mini's ook op.Bij Den Haag hadden ze in ieder geval nog 2 24"cinema displays staan voor zevenhonderd nog iets (korting er al af). Bij Rijswijk stond nog een iets oude model air (mb540 ofzo, weet het niet zeker). Die was daar de laatste tijd al €1199 en daar gaat nu nog eens de btw vanaf. Let wel : het gaat hier om een demomodel dat er al heel lang en altijd aan staat.
Robert1989 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 19:53:
Wel jammer dat accessoires er niet onder vallen :(
Zeker. Maar de cinema display dus weer wel.

[ Voor 24% gewijzigd door Dancing_Animal op 30-01-2010 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aloys schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 17:49:
Aloys schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 19:01:
Ik heb vanmiddag een Macbook Pro in Leeuwarden gekocht. Eerst naar Groningen gebeld, maar die vertelden mij dat de hele Apple voorraad verkocht was, en verwezen mij naar Zwolle. Vervolgens met de meest waardeloze klantenservice van MM Leeuwarden gebeld. Ik moest hun het exacte productnummer geven omdat zij 200 verschillende typen Macbooks zouden zien wanneer zij op " Macbook Pro 13.3 2.26ghz" zochten.... |:(
Vervolgens dus toch naar Leeuwarden gegaan om een op te halen. Ze hadden er trouwens nog twee pallets met MBP's staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veejee
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 17:14
Ik heb geen idee of er al een dergelijke opmerking is gemaakt, maar bij enkele winkels (ik meen bcc) is er een 'laagste prijs garantie' Ga eens naar een dergelijke winkel en vraag het eens, niet geschoten is altijd mis ;)

(Dit is gewoon een opmerking, geen vraag op nare commentaren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:45
Meestal zijn aanbiedingen uitgesloten van zo'n actie. De actie van Media Markt is geen vaste prijs, maar een eenmalige aanbieding, dus dat gaat al niet op meestal :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelzwarts
  • Laatst online: 19-10-2024
Als het out of stock is, kun je dan nog wel bestellen tegen de gereduceerde prijs?

Windows Veteran turned Apple Addict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRaptor
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-08 23:29
Heb vanavond bij MediaMarkt Amsterdam ArenA voor € 713,45 een LED Cinema Display gescoord. :)
Er waren ongeveer nog 7 van deze schermen op voorraad, waarvan één doos waarschijnlijk bij een showmodel hoort (was namelijk leeg) en een andere doos al reeds is geopend. Daarnaast waren er nog zat iMac 21.5" en Mac Pro's op voorraad. Ik zag overigens geen MacBook (Pro's), de showmodellen uitgezonderd natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedswitch
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-09 20:34
Speedswitch meld zich

Vanmiddag bij MM Rotterdam Alexandrium een MBP 13" gehaald.
Incl. Apple remote en iTunes tegoedbon van 15 euro, heb ik 1003.64 afgerekend.
Heel prima aanbieding lijkt me. Overigens waren de MBP's en iMacs daar nog ruim voorradig (om 15:00 in ieder geval), dus als iemand nog wil scoren en in de buurt woont, zou je kunnen overwegen om daar even langs te hobbelen.

Dit is mn eerste Mac, ben nu dus lekker OSX aan het uitvogelen. Tot nu toe alleen nog maar positief verrast door wat ik gezien heb! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

MM Alexandrium nagenoeg alles uitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedswitch
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-09 20:34
Nickalicious schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 23:56:
MM Alexandrium nagenoeg alles uitverkocht
Jeetje dat is snel gegaan dan. Waren jullie langer open dan normaal?
Het was trouwens wel een fucking mierennest, behoorlijk druk overal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Elke Media Markt was vandaag van 08:00 tot 22:00 open, in 14 uur kan er veel verkocht worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, na lang peuteren is er ook wel iets los te krijgen bij Saturn. (zelfde concern als Mediamarkt en laagste prijsgarantie). Hierbij moet ik zeggen dat het in Groningen niet werkt aangezien Mediamarkt Groningen geen voorraad meer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 16:21
even een paar vraagjes aan iedereen hier:

een mbp 17 inch 2.8 ghz, hoeveel kost deze bij de MM?

en vraag 2: De btw gaat er dus af, maar wat voor bon krijg je? Krijg je gewoon 16% korting en kan je dan als bedrijf zijnde ook nog eens btw terug eisen of kan dat dan niet meer? Het lijkt me namelijk niet dat ze zomaar zonder btw kunnen gaan verkopen...

Gepassioneerd Landschapsfotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 19:59
Dat doen ze ook niet want immers is het voor elke ondernemer verplicht btw te rekenen op zijn producten ;) Het is voor kopende ondernemers dan weer zaak een btw bon te vragen. Maar aangezien je die standaard krijgt bij de MM.

Wat ze dus doen is in feite gewoon 19% korting geven. Want het bedrag wat het product kost na de 19% eraf is immers gewoon het bedrag incl BTW. Maar omdat het 19% korting is noemen ze dat als marketing stunt gewoon dat je geen btw betaalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goede morgen,

Ik ben gisteren in middelburg geweest voor een gewone MB, maar helaas uitverkocht.
Daarna aantal vestigingen proberen te bellen, maar nemen nergens op.

Weet iemand een vestiging waar gisteren later op de dag/avond nog MB waren?

Dan kan ik daar vandaag nog is heen rijden

Alvast bedankt,

Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Hallo,

Ik wil vandaag naar Utrecht gaan voor mijn eerste mac de mac mini
Ik wil dus graag weten of ze die nog hebben in Utrecht dan iemand daar gister nog wezen kijken????

En zal ik ze kunnen bellen om te vragen of ze er nog 1 hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fotografie999 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 08:10:
*snip*
En zal ik ze kunnen bellen om te vragen of ze er nog 1 hebben?
Natuurlijk. Vragen staat vrij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Speedswitch schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:17:
[...]

Jeetje dat is snel gegaan dan. Waren jullie langer open dan normaal?
Het was trouwens wel een fucking mierennest, behoorlijk druk overal!
Tot 22u sommige mensen namen 3 iMacs mee en dan gaat het inderdaad hard. Nu nog een aantal 13 inch MBP's en wat 15 inch modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het elders ook al gevraagd, maar:

Is dit een terugkerende actie? Is het op ongeveer vaste tijdstippen?

Heb nu pas een macbook, maar over een jaar of zo wil ik een iMac erbij. Zou mooi zijn als ik het een beetje goed kan timen met zo'n actie, zeker omdat ik dan geen student meer ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Actie is er vrijwel elk jaar, maar het staat niet vast wanneer precies (wat logisch is, want anders gaan mensen elk jaar wachten op die actie en kopen ze in de weken ervoor helemaal niks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 10:29:
Ik had het elders ook al gevraagd, maar:

Is dit een terugkerende actie? Is het op ongeveer vaste tijdstippen?

Heb nu pas een macbook, maar over een jaar of zo wil ik een iMac erbij. Zou mooi zijn als ik het een beetje goed kan timen met zo'n actie, zeker omdat ik dan geen student meer ben.
Ja ieder jaar eind januari. Afgelopen jaar (2009) ook eind mei een vergelijkbare actie met andere naam 'vakantiegeldverdubbelaar' 16% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mute schreef op zondag 31 januari 2010 @ 10:41:
Actie is er vrijwel elk jaar, maar het staat niet vast wanneer precies (wat logisch is, want anders gaan mensen elk jaar wachten op die actie en kopen ze in de weken ervoor helemaal niks).
Ahja, klinkt logisch. Maar wel tof dat het een terugkerende actie is. Die korting kan het wachten wel waard zijn als je geen haast hebt met de aankoop! Goed om te weten.

Edit: Thanks @hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 10:50:
[...]

Ja ieder jaar eind januari. Afgelopen jaar (2009) ook eind mei een vergelijkbare actie met andere naam 'vakantiegeldverdubbelaar' 16% korting.
Het is echt niet elk jaar eind januari, het is in de eerste maanden van het jaar (januari/februari/maart).

[ Voor 55% gewijzigd door Hahn op 31-01-2010 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adros schreef op zondag 31 januari 2010 @ 03:11:
even een paar vraagjes aan iedereen hier:

een mbp 17 inch 2.8 ghz, hoeveel kost deze bij de MM?

en vraag 2: De btw gaat er dus af, maar wat voor bon krijg je? Krijg je gewoon 16% korting en kan je dan als bedrijf zijnde ook nog eens btw terug eisen of kan dat dan niet meer? Het lijkt me namelijk niet dat ze zomaar zonder btw kunnen gaan verkopen...
Zoals hierboven ook al gezegd: je krijgt gewoon een bon met BTW (BTW gebaseerd op de nieuwe prijs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Testpanel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 12:50
Helaas geen MBP's meer dus..
Had gehoord dat het een behoorlijk mierennest overal was :P
Weet iemand toevallig of ze bij MM Alexandrium nog wel iPod Touch 64 gb op voorraad hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BCC verkoopt geen Apple Computers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens kan ik me voorstellen dat Apple ook wel van de voorraad MBP's af wil. In februari volgt vermoedelijk een update. De huidige configuraties zijn namelijk van juni 2009. Anderzijds zijn de productielijnen bij Apple zeer kort. Wat nu verkocht wordt is vaak ook in januari 2010 geproduceerd (zie http://www.coconut-flavou...utidentitycard/index.html voor een progje waarmee je dit kunt zien voor je eigen mac, let op: progje heeft een decenniumbug 2010 wordt als 2000 afgebeeld). Neemt niet weg dat bepaalde onderdelen niet terugkeren in een nieuwe update, dus van die onderdelen wil men dan ook af (denk aan CPU, GPU en HDD).

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2010 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:20
Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 11:01:
Overigens kan ik me voorstellen dat Apple ook wel van de voorraad MBP's af wil. In februari volgt vermoedelijk een update. De huidige configuraties zijn namelijk van juni 2009. Anderzijds zijn de productielijnen bij Apple zeer kort. Wat nu verkocht wordt is vaak ook in januari 2010 geproduceerd (zie http://www.coconut-flavou...utidentitycard/index.html voor een progje waarmee je dit kunt zien voor je eigen mac, let op: progje heeft een deciniumbug 2010 wordt als 2000 afgebeeld).
Nou heeft de mediamarkt er nog wel eens een handje van om oude modellen te vekopen. Weet niet of dat nu weer zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uiterlix schreef op zondag 31 januari 2010 @ 11:03:
[...]

Nou heeft de mediamarkt er nog wel eens een handje van om oude modellen te vekopen. Weet niet of dat nu weer zo is.
Nee, nagenoeg niks van gehoord. Komt ook omdat de huidige MBP modellen al van juni 2009 zijn en alles wat daarvoor is geproduceerd nu echt wel weg is. Dat zouden dan modellen met nog Leopard moeten zijn ipv Snow Leopard. Dat zullen er echt maar heel weinig zijn geweest, wellicht de duurste 15 inch en de 17inch MBP.

Voor iMacs en Macmini's is het wel een ander verhaal want die zijn in oktober 2009 geupdate, zelfde geldt voor de oude witte Macbook. Die oude modellen van voor oktober 2009 kun je dus nog hier en daar zijn tegengekomen maar dan ongetwijfeld met standaard al een korting t.o.v. de oorspronkelijke verkoopprijs waar dan de BTW korting over heen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 16:21
jimmy87 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 05:03:
Dat doen ze ook niet want immers is het voor elke ondernemer verplicht btw te rekenen op zijn producten ;) Het is voor kopende ondernemers dan weer zaak een btw bon te vragen. Maar aangezien je die standaard krijgt bij de MM.

Wat ze dus doen is in feite gewoon 19% korting geven. Want het bedrag wat het product kost na de 19% eraf is immers gewoon het bedrag incl BTW. Maar omdat het 19% korting is noemen ze dat als marketing stunt gewoon dat je geen btw betaalt ;)
precies, dat dacht ik dus al :) Bedankt voor de info

Gepassioneerd Landschapsfotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthic
  • Laatst online: 13-06 16:36
Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 11:01:
Overigens kan ik me voorstellen dat Apple ook wel van de voorraad MBP's af wil. In februari volgt vermoedelijk een update. De huidige configuraties zijn namelijk van juni 2009. Anderzijds zijn de productielijnen bij Apple zeer kort. Wat nu verkocht wordt is vaak ook in januari 2010 geproduceerd (zie http://www.coconut-flavou...utidentitycard/index.html voor een progje waarmee je dit kunt zien voor je eigen mac, let op: progje heeft een decenniumbug 2010 wordt als 2000 afgebeeld). Neemt niet weg dat bepaalde onderdelen niet terugkeren in een nieuwe update, dus van die onderdelen wil men dan ook af (denk aan CPU, GPU en HDD).
Waar uit heb je gelezen dat er een vermoedelijke update komt rond februari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of dat er nog Macbook's (geen Pro) of Mac Mini's zijn bij de MM in Utrecht?
Telefonisch zijn ze niet bereikbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:41
Heeft iemand al bij de MM in eindhoven gekeken? Ik ga er zo anders even heen om te kijken of er nog wat te halen valt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kmkz schreef op zondag 31 januari 2010 @ 12:31:
[...]

Waar uit heb je gelezen dat er een vermoedelijke update komt rond februari?
http://guides.macrumors.com/MacBook_Pro_Buyer%27s_Guide

Product MacBook Pro
Recommendation: Don't Buy - Updates soon
Last Release June 08, 2009

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2010 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:41
Bij de MM in eindhoven nog 5 MacBook pro's 13" 965 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:52
Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 12:33:
Weet iemand of dat er nog Macbook's (geen Pro) of Mac Mini's zijn bij de MM in Utrecht?
Telefonisch zijn ze niet bereikbaar..
de mini zag ik net nog staan, de witte mb weet ik niet.
verder zijn alle mb pro's het luxe model (4gb, 2,53ghz) uitverkocht. staat nog een klein stapeltje basis model mbpro.
gisteren zelf een mb pro meegenomen :*)
de core i5 mag dan misschien wel binnenkort komen, maar dit is toch een te mooie aanbieding.

vandaag teruggegaan voor de ipod nano voor mn vriendin, maar die zijn ook gigantisch hard gegaan. niet normaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenetiX
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-03 14:36
Iemand nog in Breda geweest vandaag? En zo ja, lagen er nog MBP's 13 e/o 15?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-08 19:58

Maartenvs

For Sale

GenetiX schreef op zondag 31 januari 2010 @ 14:42:
De 15" van €1800 was gisteren al uitverkocht, van het instap model waren er nog wel een aantal. 13" stonden er nog bergen, net zoals de mini's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriessenDev
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-09 13:56
In Roermond bij de MediaMarkt hing er een briefje dat de 19% weg ermee actie niet geldt voor Apple producten.
Voor niks daar naartoe gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
  • Laatst online: 14-02-2024
DennizZMeister schreef op zondag 31 januari 2010 @ 23:54:
In Roermond bij de MediaMarkt hing er een briefje dat de 19% weg ermee actie niet geldt voor Apple producten.
Belachelijk... op de site van Mediamarkt (mediamarkt.nl) stond toch van wel. Ik vind persoonlijk dat wanneer een bedrijf (al is het franchise) adverteert met een goede actie (waar ook MM van profiteert), dat het zich eraan moet houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Contact opnemen met het hoofdkantoor en proberen korting te bedingen. Op de site stond Apple niet bij de uitzonderingen en daar kun je ze mooi op wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:03
GenetiX schreef op zondag 31 januari 2010 @ 14:42:
Uiteindelijk zijn we zondagavond geëindigd met bijna een lege winkel.
We hadden nog 15 stuks 13" MBP (MB990 1149,-) en nog 15 stuks 13" MBP (MB991, 1399,-). Ook hadden we nog 4 stuks Mac Mini met Snow Leopard Server over, en nog 1 LED cinemadisplay.

De rest was helemaal uitverkocht. Echt, wat een drukte die drie dagen! Ben nu ook wel goed bekaf.. ;)
Anyway, was tof! Aan de reacties hier te zien zijn d'r ook tweakers in Breda geweest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Wat is er precies 'tof' aan de BTW-dagen, voor de werknemers? Het is elk jaar hetzelfde en elk jaar zou ik het niet als 'tof' bestempelen, constant omringd worden door minimaal 3 klanten die willen dat je hun helpt valt bij mij niet in de categorie 'leuke tijdsbesteding' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Goed gevoel he. Je hebt ook dagen als verkoper dat er geen hond komt, dan sta je een beetje naar de TL balken te staren. Dan heb ik liever mijn werk nuttig besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ben benieuwd waar dat stond, werk er namelijk ;)
We hadden een flinke voorraad, maar zaterdagmiddag was het meeste uitverkocht :)
Er hing vandaag (zondag) een blaadje dat alles uitverkocht was, en dat bestellen (korting) niet mogelijk was.

[ Voor 12% gewijzigd door niels88 op 01-02-2010 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-08 19:39
SyS_ErroR schreef op maandag 01 februari 2010 @ 01:51:
[...]

Uiteindelijk zijn we zondagavond geëindigd met bijna een lege winkel.
We hadden nog 15 stuks 13" MBP (MB990 1149,-) en nog 15 stuks 13" MBP (MB991, 1399,-). Ook hadden we nog 4 stuks Mac Mini met Snow Leopard Server over, en nog 1 LED cinemadisplay.

De rest was helemaal uitverkocht. Echt, wat een drukte die drie dagen! Ben nu ook wel goed bekaf.. ;)
Anyway, was tof! Aan de reacties hier te zien zijn d'r ook tweakers in Breda geweest. :)
Groot gelijk dat je t tof vond. Heb zelf als verkoper vaker rustige dagen meegemaakt dan drukke en als t rustig is gaat de tijd echt te langzaam.

@actie; wat was hier zo speciaal aan voor de macbook pro's? Die waren toch al flink in de korting in December? Ik ben toen voor 999 m'n 13" macbook pro gehaald.

Macbook Pro 15" 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:05

YellowCube

Wait...what?

Mute schreef op maandag 01 februari 2010 @ 01:59:
Wat is er precies 'tof' aan de BTW-dagen, voor de werknemers? Het is elk jaar hetzelfde en elk jaar zou ik het niet als 'tof' bestempelen, constant omringd worden door minimaal 3 klanten die willen dat je hun helpt valt bij mij niet in de categorie 'leuke tijdsbesteding' :P
dat valt in de categorie 'werk'.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
inderdaad de drukte :+ , en je kan flink schrijven :) apple producten waren bij MM alkmaar volgens mij za ochtend vrijwel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer zijn de volgende btw dagen weer? :P Volgend jaar?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.