De actie komt 100% in de laatste week van Januari. Ik ben net bij de MM in
Utrecht geweest en de verkoper heeft gezegd dat het zo is! Je kan ook NU je spullen kopen en op een van die dagen je korting terugclaimen. Je moet dan wel heel erg lang wachten bij de klantenservice, want veel mensen gaan dit doen. Bij Utrecht doen de Apple spullen ook zeker weten mee!, iPad heb ik niet gevraagd, maar alle iMacs, mini's of Macbooks hebben 16% korting.
Momenteel staat er een 2 stapels van 27 inch (2 verschillende modellen) en 1 stapel van 21,5 inch. Ik heb geen dozen gezien met Macbook Air, wel paar Macbook (pro) maar geen 15 of 17 inch modellen.
Je kan ook BTO bestellen. Ze kijken op factuurdatum. Dus stel je besteld nu, dan moet je alsnog je korting claimen op een van de BTW vrije-dagen. Wanneer je product komt, ligt aan de levering. Deze is echter wel veel trager dan wanneer je zelf online besteld. Ik heb een Macbook Air BTO besteld en deze is in 7 dagen na betaling geleverd. Bij Mediamarkt gaan ze uit van minstens 2 weken.
Als je een BTO op een BTW vrije dag besteld krijg je gewoon de factuur waar de korting al overheen is gegaan. Alsnog veel trouble met BTO. Mits je het niet erg vind om te wachten is het zeker een leuke actie voor BTO.
@pixeltje
Volgens mij is via surfspot ALTIJD 8%. Als je in de winkel koopt is het 6%. Op TU delft en eindhoven krijg je zelfs 12% korting. Toen ik hier een Macbook 2 jaar geleden had besteld, hebben ze niet eens om een bewijs gevraagd of ik wel een TU student was! Ik had me papieren al klaar liggen maar ze vroegen alleen een simpele handtekening voor levering.
[
Voor 12% gewijzigd door
kx22 op 19-01-2011 12:55
]