Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okey, ja ik heb hem sowieso liever op Engels staan. Ik mag hier zeker niet vragen welke webshop aangeraden word? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feature request :-)
Dacht het niet, het is binnen android niet mogelijk dit te doen door iets anders als android zelf (er zijn wel widgets die je doorlinken naar de juiste setting-page) ;)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:47
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 18:10:
Okey, ja ik heb hem sowieso liever op Engels staan. Ik mag hier zeker niet vragen welke webshop aangeraden word? :X
Dat mag je hier doen :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
watercoolertje schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 18:22:
[...]
Dacht het niet, het is binnen android niet mogelijk dit te doen door iets anders als android zelf (er zijn wel widgets die je doorlinken naar de juiste setting-page) ;)
Gelukkig is er nog zoiets als appkiller: kilt apps die nog aanstaan als je scherm uitgaat. Let wel op dat je de wekker in je "ignore" list zet, anders doet je wekker het niet meer ..

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rossi46 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:15:
[...]

Ik heb ook gelijk (weer) een vraagje. Is het mogelijk om in te stellen dat zodra ik uit de range van mijn wifi geraak (als ik het huis of werk verlaat) dat 'ie dan automatisch op 3G overstapt? Dat doe ik nu steeds handmatig en ik wil het weleens vergeten... O-)
Ik gebruik hiervoor Y5 battery saver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

[...]
Ehhh hoe dan????
Kan het bij settings niet vinden. Als ik kijk bij steering kan ik nergens wat aanpassen. Zie daar op de G1 in de layout. Heb ik misschien een oude[re] versie???
Er is geen setting voor, je moet je telefoon naar voor kantelen.

Ik gebruik btw Automatic Taskkiller voor enkele applicaties (deze gebruikt een whitelist om te killen en geen blacklist) en verder maak ik gewoon gebruik van de app manager in Home++ (staat in de Powerbar) (Zo nu en dan op End All drukken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 22:58
Mijn Italiaanse Milestone is zowaar 'currently up to date.'
Zou de 2.0.1 update er dan toch echt aan zitten te komen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar hebben we het al over gehad...

[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 03-02-2010 10:58 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
Dat waren UK-milestones. Op dat moment was mijn Italiaanse Milestone nog niet up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:29
En wat maakt het uit dat hij het er nu over heeft? Omdat het wat later is dan anderen?

Die van mij nog steeds server niet bereikbaar btw.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat ik dacht dat het 'oud nieuws' was, so mijn excuses =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Ik kwam op deze video terecht via engadget.com
(ja ik ben nog aan het oriënteren voor een Android)

Smaken verschillen, maar ik denk dat die Snapdragon op 1GHz toch z'n doel niet mist in combinatie met het AMOLED scherm van de NexusOne.
Nog niet zo scherp/helder als op m'n i8910HD maar wel het beste van deze 6 Androids vind ik persoonlijk ;)
Oordeel zelf.

[ Voor 14% gewijzigd door catt4u op 04-02-2010 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb de filmpjes ook gezien, uhm leuk, vind het niet bijster interessant eerlijk gezegd.. AMOLED is niet te lezen in direcht (zon)licht, leuk zal dat worden in de zomer. CPU in de Nexus One is uiteraard stukje sneller, maar ook niet heel bijzonder imho t.o.v de Milestone: reviews: Shootout: vier recente Androids tegenover elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-07 15:44

oXygeN

oftewel oxje...

Dat zou ik ook zeggen als ik een milestone had...

Dat hele AMOLED in zonlicht verhaal is volgens mij lichtelijk overdreven, het is 1x in een review geroepen en gelijk wauwelt iedereen het na...

Verder, als je naar de filmpjes kijkt van een milestone tov een nexus one moet je toch toegeven dat de nexus one een stuk lekkerder loopt als het gaat om browsen en wisselen tussen homescreens.

(en nee, ik heb geen van beide telefoons ;) )

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oXygeN schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:48:
Verder, als je naar de filmpjes kijkt van een milestone tov een nexus one moet je toch toegeven dat
de nexus one een stuk lekkerder loopt als het gaat om browsen en wisselen tussen homescreens.
Is uiteraard hardware related, maar ook OS related :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

catt4u schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:32:
Ik kwam op deze video terecht via engadget.com
(ja ik ben nog aan het oriënteren voor een Android)

Smaken verschillen, maar ik denk dat die Snapdragon op 1GHz toch z'n doel niet mist in combinatie met het AMOLED scherm van de NexusOne.
Nog niet zo scherp/helder als op m'n i8910HD maar wel het beste van deze 6 Androids vind ik persoonlijk ;)
Oordeel zelf.
Ik miste de link in je post.
Zal het even noemen hier:

http://www.engadget.com/2...nd-there-can-be-only-one/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Leuk dat filmpje maar volgende kanttekening erbij.
De nexus one ligt (voor zover ik stukken van het filmpje gezien heb) steeds in het midden van de camera. Dus de optimale kijkhoek. Is dus niet 100% eerlijk vergelijken.
Ten tweede kijk eens naar het wit op de Nexus one, dat is in mijn ogen wel erg rood.... Wit lijkt niet echt wit te zijn. Kijk bijvoorbeeld maar naar het plafond in dat filmpje...
Maar over het algemeen lijken de rest van de kleuren wel wat levendiger, en zwart lijkt ook meer echt zwart.

Maar goed als jij de toestellen los van elkaar ziet, ipv zo naast elkaar zie je het verschil niet. Dus ach, trek me niet zoveel aan van dit soort testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:39
Weet iemand hoe het zit met HTML5 in de android browser? Aangezien HTML5 minder data verstookt dan flash wil ik graag dit aanzetten op Youtube.com/html5 maar hij stuurt me meteen door naar een andere pagina.

Iemand ervaring?

edit: nvm, blijkt dat youtube dit tegenhoud om een of andere reden, erg jammer!

[ Voor 15% gewijzigd door ApexAlpha op 03-02-2010 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 11:10
Er is nog helemaal geen Flash voor Android, dus de "gewone" Youtube-site kan je sowieso niet gebruiken.
Maar er staat toch standaard een Youtube-appje geïnstalleerd?

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
CLB schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:35:
Heb de filmpjes ook gezien, uhm leuk, vind het niet bijster interessant eerlijk gezegd.. AMOLED is niet te lezen in direcht (zon)licht, leuk zal dat worden in de zomer. CPU in de Nexus One is uiteraard stukje sneller, maar ook niet heel bijzonder imho t.o.v de Milestone: reviews: Shootout: vier recente Androids tegenover elkaar :)
Uit je opmerking maak ik op dat je zelf nooit met een Amoled scherm hebt gewerkt in direkt zonlicht.

De i8910HD heeft zo'n zelfde scherm als de NexusOne en is in direkt zonlicht inderdaad niet echt helder meer.
Maar om nu te zeggen dat het niet leesbaar is, is wel overdreven. Moeilijker leesbaar zonder meer :(

Het voordeel van dat Amoled scherm is dat het al veel helderder is dan een normaal TFT scherm.
Je houdt dus meer zichtbaarheid over.
Hier kan je het verschil in de praktijk zien.

En ja, het moet gezegd worden: Als je in direkt zonlicht het meeste wil zien, moet je de iPhone nemen ;)
Nog een voordeel is dat zo'n Amoled scherm minder energie gebruikt, dus langere stand-by van je batterij.
Dat is toch ook niet onbelangrijk met zo'n groot scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Nou dacht ik toch dat we hier in het Motorola Milestone topic zaten en niet in het Nexus One of i8910HD topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moeilijk leesbaar aka niet leesbaar, is gewoon niet fijn.. Binnenshuis zal 't ongetwijfeld leuker zijn.
Zoals DjWannaB2002 zegt, ze liggen toch niet naast elkaar dus verschillen zie je toch niet, dusja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJuul
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:14
Op de facebook pagina van Motorola word melding gemaakt dat mensen met een italiaanse versie op dit moment de update kunnen ophalen.

Helaas heb ik zelf de UK versie zal nog heel even geduld moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En die versie van 2.0.1 heeft dus niet die browser bug?
Daarover wordt veel gebabbeld in het Root-topic, maar dat komt waarschijnlijk door het flashen / die HK versie?

Anders laat ik 2.0.1 namelijk wel even voorbij gaan, mocht dit niet zo zijn, gaan we fris en fijn updaten =)

EDIT: Hmm opeens kan ik niet meer connecten met de update-server, vandeweek gewoon 'currently up to date' (UK-versie)

[ Voor 19% gewijzigd door CLB op 04-02-2010 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
TheJuul schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 13:44:
Op de facebook pagina van Motorola word melding gemaakt dat mensen met een italiaanse versie op dit moment de update kunnen ophalen.

Ik kan het bevestigen. Hij is aan het downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:19
CLB schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 13:47:
EDIT: Hmm opeens kan ik niet meer connecten met de update-server, vandeweek gewoon 'currently up to date'
Nu nog steeds? Bij mij staat ie nog op currently up to date.

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vallinga
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-07-2021
CLB schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 13:47:
Hmm opeens kan ik niet meer connecten met de update-server, vandeweek gewoon 'currently up to date' (UK-versie)
Hier hetzelfde.
Geen connectie meer en gisteren nog wel......
Ze maken het spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
Nou hij is geupdate. Nieuw lockscreen, powercontrol en music widget. Voor de rest zie ik niks speciaals. Had verwacht dat het apps omhoog schuiven en homescreens heen en weer schuiven nog iets vloeiender zou gaan. Maar helaas. Maarja, dit wist iedereen die hem op andere manieren had geupdate natuurlijk al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou je willen testen of 'Lockbot' werkt, zou zelf gewoon de 2.0 unlockscreen willen behouden namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
CLB schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 14:34:
Zou je willen testen of 'Lockbot' werkt, zou zelf gewoon de 2.0 unlockscreen willen behouden namelijk!
Getest en dat werkt gewoon. Gelijk weer verwijderd trouwens. Ik vind het nieuwe lockscreen wel wat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:32
TheJuul schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 13:44:

Mijn IT zegt, na vanmiddag een poos "Unable to connect" te hebben gezegd, nu weer "System up to date".
Wat een drama, deze update :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:12
Wow. Ik heb de UK versie en ik ging net checken en toen zei hij 'an update is currently being downloaded'. In de notification bar staat niets en de tweede keer dat ik checkte gaf hij aan dat hij up to date was en de lichtjes op mijn accespoint knipperen ook dus ik ben benieuwd!

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:04
Mijn UK Steen zegt nog steeds dat 'ie "up to date" is (maar draait op 2.0)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Ik draai ook 2.0, rooted. Ik lijk het te kunnen reproduceren door snel automatische updates uit en in te schakelen en daarna te checken. Ik heb een screenshot genomen. Ik gok dat het dus een bug is.
Update?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm het gaat een dezer dagen dan toch echt gebeuren... :9
productreview: Motorola Milestone Zwart review door CLB :+

[ Voor 55% gewijzigd door CLB op 04-02-2010 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Laatst online: 12-09 13:26
Nou ik heb vandaag mijn 1e spontane uitval gehad. Hij lag aan de lader en ineens viel ie uit. Bij het opnieuw opstarten kwam ik niet verder dan het motorola logo... alleen de batterij eruit halen en er opnieuw in doen hielp.

Ben de lag in het switchen en bladeren door bijv. de foto's wel een beetje zat. Ik hoop ook dat er snel iets komt om een webpagina automatisch aan de schermbreedte aan te laten passen, ik wordt dat handmatig aanpassen nu echt zat.

Hebben jullie trouwens ook dat er een behoorlijke vertraging is tussen de invoer en de uitvoer in het scherm?

Ik weet het niet hoor maar ik begin steeds meer terug te verlangen naar mijn iphone 3gs. Dus ik sluit niet uit dat ik 'm op MP ga proberen te ruilen voor een 3gs. Android is m.i. hewoon nog niet genoeg 'af'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Laatst online: 11-09 16:17
"Out of the box geen ledje voor 'gemiste gesprekken'"

Ik krijg bij gemiste gesprekken een blauw knipperende light (heb je gehele review nog niet gelezen)

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ smartje74: Lag... schermbreedte in de browser doet die ook gewoon netjes en geen lag in invoer..

@ Lisadr: Hier echt niet, alleen bij emailtjes / smsjes en als de batterij bijna leeg is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Laatst online: 12-09 13:26
@CLB: hoe heb jij je settings dan staan? Bij mij (als ik dubbeltik) valt er altijd een deel buiten beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Zit er eigenlijk een Nederlands T9 woordenboek in of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-08 21:36

WWJD

*pluh*

Zinu schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 20:52:
Zit er eigenlijk een Nederlands T9 woordenboek in of iets dergelijks?
Nee, en dat heb je ook niet nodig met een (onscreen) qwerty tobo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En anders gebruik je Better Keyboard, die het wel heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Nadeel van Better Keyboard vind ik alleen dat je die niet, net zoals het standaard onscreen keyboard, 'naar beneden kan sliden'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan wel hoor, is gewoon een instelling! Ook naar rechts en links voor andere layout!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricurry
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:36
Ik begin mn milestone meer en meer te haten.
Ik ben echt een gadget freak ma vind dat er teveel problemen zijn met android zelf.
Apwidgets zijn vet cool maar voor de rest van de programmas vind ik het gene vette.
Force close krijg ik bijna bij al mijn programmas
Ik heb de milestone opgestuurd en terug gekregen met een briefje dat er niks aan scheelde.
Eerst dag van gebruik. Alles can connectivity uitgezet en ook sync volledig uit ( blijk baar zet je dan ook push uit van gmail. Wat zalig was. Na 12 uur met geregeld gebruik op 2g data netwerk. Batterij plat.
Ik kom van een iphone 3g van vond het leuk om alles te kunnen aanpassen.

Ik heb een rare bug op mn milestone. Als ik op een widget, browser of menu ga staan en houd mn vinger erop begint het scherm gewoon te flippen. Het begint gewoon te bibberen.

Ik denk dat mijn volgende gsm een palm gaat worden. Als palm een gsm met een high ress 3.7 of hoger op de markt brengt.

Ben altijd content geweest van de iphone ma elke keer als ik met mn milestone werk wordt ik steeds meer teleurgesteld.

Android zal altijd een probleemkind blijven met al die verschillende fabrikanten en hun eigen versies.
Niks dan miserie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Nu online
hurricurry schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:29:
Ik begin mn milestone meer en meer te haten.
Ik ben echt een gadget freak ma vind dat er teveel problemen zijn met android zelf.
Apwidgets zijn vet cool maar voor de rest van de programmas vind ik het gene vette.
Force close krijg ik bijna bij al mijn programmas
Ik heb de milestone opgestuurd en terug gekregen met een briefje dat er niks aan scheelde.
Eerst dag van gebruik. Alles can connectivity uitgezet en ook sync volledig uit ( blijk baar zet je dan ook push uit van gmail. Wat zalig was. Na 12 uur met geregeld gebruik op 2g data netwerk. Batterij plat.
Ik kom van een iphone 3g van vond het leuk om alles te kunnen aanpassen.

Ik heb een rare bug op mn milestone. Als ik op een widget, browser of menu ga staan en houd mn vinger erop begint het scherm gewoon te flippen. Het begint gewoon te bibberen.

Ik denk dat mijn volgende gsm een palm gaat worden. Als palm een gsm met een high ress 3.7 of hoger op de markt brengt.

Ben altijd content geweest van de iphone ma elke keer als ik met mn milestone werk wordt ik steeds meer teleurgesteld.

Android zal altijd een probleemkind blijven met al die verschillende fabrikanten en hun eigen versies.
Niks dan miserie.
Ik vermoed dat je beter de handleiding er op na had kunnen slaan, dat trillen heet haptic feedback en is bedoeld om je duidelijk te maken dat er op het icon/locatie/website die je hebt aangeklikt een actie uitgevoerd kan worden, bijv ga naar link.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
CLB schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 20:23:
@ Lisadr: Hier echt niet, alleen bij emailtjes / smsjes en als de batterij bijna leeg is :)
Je hebt helemaal gelijk! Ik krijg na elke gemiste oproep een smsje dat ik een gesprek heb gemist of een sms dat iemand een voicemail heeft ingesproken. Dus ik dacht dat het lampje ook voor gemiste oproepen was.

Heb sms notificatie uitgezet en geen blauwe lampje meer. Welke app heb je geïnstalleerd om toch een lampje te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricurry
wil echt niet lullig klinken maar ben beetje een gadget freak.
dat haptic feedback een kleine trilling maakt als je het scherm aanraakt weet ik best wel.
maar wat ik bedoel is als je het menu op een link blijft duwen begint het scherm helemaal van boven naar beneden te gaan en te bibberen.
Ik heb niks gezegt over de kleine trilling.
alleen wat op het scherm gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:29
Ik moet ook bekennen dat de Milestone een mooi apparaat is met veel potentie maar ook (naar mijn mening) ontzettend veel bugs :X ...

Het is echt lang geleden dat ik een toestel heb gehad met zoveel force close pop-ups, spontane resets, spontane shutdowns en lag.

Daarbij moet ik wel zeggen dat ik het apparaat regelmatig "misbruik", dat wil zeggen meerdere applicaties draai, veel internet etc. etc.

Ik heb het idee dat het niet aan de hardware ligt, dus ik ben erg benieuwd wat de 2.01 en 2.1 updates gaan opleveren.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Hier nauwelijks tot geen force close, etc.... Maar goed (bijna) alles wat op mn milestone staat is legaal, want de dingen die ik geprobeerd heb en die niet legaal waren, werkte inderdaad niet goed. En ach voor zo'n $2,00 dollar ga ik niet moeilijk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lisadr schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:55:
Welke app heb je geïnstalleerd om toch een lampje te hebben?
Uhm moet ik even zoeken, had er wat op staan, al weer geuninstalled ook :+
DjWannaB2002 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:18:
Maar goed (bijna) alles wat op mn milestone staat is legaal,
want de dingen die ik geprobeerd heb en die niet legaal waren, werkte inderdaad niet goed.
Opzich hoet dat natuurlijk niks uit te maken, aangezien er aan die illegale software niks wordt gemodificeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook weinig problemen met mijn Milestone, alle programma's ook hier legaal. Er zijn ook bijna wekelijks updates te vinden van de meeste programma's. Het werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij overtuigen om de milestone te bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom zouden we je moeten overtuigen.. Zelf een keuze nemen is toch niet zo moeilijk?
Lees de TS door, lees de reviews door, lees de topics door, gebruik de search, check filmpjes...?

[ Voor 19% gewijzigd door CLB op 05-02-2010 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:55:
Waarom zouden we je moeten overtuigen.. Zelf een keuze nemen is toch niet zo moeilijk?
Lees de TS door, lees de reviews door, lees de topics door, gebruik de search, check filmpjes...?
Joh? Tuurlijk kan ik zelf keuzes maken. En ik heb de TS al doorgelezen en je review en filmpjes bekeken en genoeg erop nageslagen, maar vanwaar zo'n antwoord? Had ook wel wat leuker gekund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sebazzz schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:52:
Wow. Ik heb de UK versie en ik ging net checken en toen zei hij 'an update is currently being downloaded'. In de notification bar staat niets en de tweede keer dat ik checkte gaf hij aan dat hij up to date was en de lichtjes op mijn accespoint knipperen ook dus ik ben benieuwd!
Ik had precies hetzelfde probleem..

Probeer het anders even om via de PC te updaten https://rsddownload.motor...orola_Software_Update.exe, dat werkte bij mij wel (heb wel eerst een hard reset gedaan, weet niet of dat uberhaupt benodigd was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hnzlb
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-12-2020
Hier ook geen problemen met m steen. Software werkt prima, gebruik m echt veel overdag, bel gemiddeld een uur per dag, en sms veel. Gebruik geregeld internet en andere coole tools/gadgets/games op t ding.
Batterij gaat zon anderhalve dag mee bij dit gebruik..
nee ben er wel tevreden mee. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:29
DjWannaB2002 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:18:
Hier nauwelijks tot geen force close, etc.... Maar goed (bijna) alles wat op mn milestone staat is legaal, want de dingen die ik geprobeerd heb en die niet legaal waren, werkte inderdaad niet goed. En ach voor zo'n $2,00 dollar ga ik niet moeilijk doen.
En waarop baseer je dat mijn programma's niet legaal zouden zijn :?
Ik ben een Android gebruiker van (bijna) de eerste dag. Op mijn Magic heb ik heel wat programma's gekocht, van Touchdown tot Documents to Go. Juist vanwege het prijskaartje zie ik geen reden om illegale programma's te downloaden. Bovendien moet je daar je telefoon voor rooten (dacht ik).

Feit blijft dat de software zo buggy is als de pest, zeker als je het ding vergelijkt met een iPhone.
Hoe eerlijk die vergelijking is is natuurlijk wel de vraag, daar de iPhone zijn lock-downs veel beter kan camoufleren en niet multitaskt. Deze twee zaken zorgen er sowieso voor dat de iPhone 'stabieler' lijkt.

[ Voor 17% gewijzigd door MGSNK op 05-02-2010 14:22 ]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
MGSNK schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:20:
[...]

En waarop baseer je dat mijn programma's niet legaal zouden zijn :?
Waarop baseer jij, dat ik er bij jou uitgegaan zou zijn dat op jou telefoon illegale software zou staan?
Was ook absoluut niet mijn intentie. Was puur bedoeld om mijn eigen ervaring te melden. Denk dat er zat mensen zijn die er wel over klagen, maar die wel met illegale software werken. Voor diegene is het misschien handig om eerst over te schakelen naar legale software. Maar goed nogmaals ik had niet iemand specifiek hiervoor in gedachte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Nu online
hurricurry schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:55:
wil echt niet lullig klinken maar ben beetje een gadget freak.
dat haptic feedback een kleine trilling maakt als je het scherm aanraakt weet ik best wel.
maar wat ik bedoel is als je het menu op een link blijft duwen begint het scherm helemaal van boven naar beneden te gaan en te bibberen.
Ik heb niks gezegt over de kleine trilling.
alleen wat op het scherm gebeurt.
In welk menu heb je dat?
ik heb het in het settingsmenu geprobeert, app-menu, 'desktop' ik kan het niet reproduceren.
Is het in een of ander programma?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:16

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Sebazzz schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:59:
Ik draai ook 2.0, rooted. Ik lijk het te kunnen reproduceren door snel automatische updates uit en in te schakelen en daarna te checken. Ik heb een screenshot genomen. Ik gok dat het dus een bug is.
[afbeelding]
Dit scherm heb ik nu ook (continue) als ik op update druk...ben benieuwd..draai een niet rooted italiaanse milestone.

[ Voor 4% gewijzigd door Koetjeboe op 05-02-2010 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

De nieuwste versie van Google maps ondersteund nu ook Multi touch op de milestone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:16

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Koetjeboe schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 17:32:
[...]

Dit scherm heb ik nu ook (continue) als ik op update druk...ben benieuwd..draai een niet rooted italiaanse milestone.
Hmmm, op een gegeven moment was mijn telefoon echt iets aan het downloaden (update van 30.1mb ofzo). Maar na een uur downloaden ofzo was de download 'corrupt', en nu ben ik weer terug dat hij geen connectie met de server krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Ik vind dit echt zo'n zaad manier van updaten. Geef gewoon een link naar de Moto website ofzo zodat iedereen 't kan downloaden. Niet dit vage gedoe... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:15:
[...]

Ik had precies hetzelfde probleem..
Maar jij hebt geen UK gok ik zo. Het programma deed een IMEI check, en kwam erachter dat er voor mij nog geen pakketje was. Via de mobiel lijkt de updateserver weer plat te liggen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Weet iemand hoe ik de flits zachter kan zetten? Het is bijna verblindend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Laatst online: 09:39
Hebben jullie nu allemaal versie 2.01?
Ik heb die Expansys import versie van de milestone, maar hij geeft bij mij aan up-to-date te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind dit echt zo'n zaad manier van updaten. Geef gewoon een link naar de Moto website ofzo zodat iedereen 't kan downloaden. Niet dit vage gedoe...
Sorry hoor maar je kan gewoon je telefoon laten liggen hij komt vanzelf met de melding dat er een update is, dat jij steeds wil checken terwijl die er nog niet is (voor jouw land/IMEI) is veel stommer dan hoe de update binnen komt!

Tuurlijk ik zat ook wel te wachten, kan je 2 dingen doen zeuren en niet zeuren, en 3x raden in beide gevallen krijg je je update even snel :) Naja en een andere optie is je luier uit trekken en gewoon zelf actie onder nemen en via alldroid de nieuwste versie flashen met of zonder root :)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:19
ApexAlpha schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 02:00:
Ik heb die Expansys import versie van de milestone, maar hij geeft bij mij aan up-to-date te zijn?
UK update is er naar mijn weten nog niet (ik heb hem in ieder geval nog niet)

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik heb nu ScreenModeWidget geïnstalleerd zodat de aan-en-uitknop genoeg is om het scherm te unlocken. Het enige dat ik nu mis is de melding wanneer de eerstvolgende wekker af gaat. Heeft iemand daar een widget voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Joolee schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 12:24:
Ik heb nu ScreenModeWidget geïnstalleerd zodat de aan-en-uitknop genoeg is om het scherm te unlocken. Het enige dat ik nu mis is de melding wanneer de eerstvolgende wekker af gaat. Heeft iemand daar een widget voor?
Dit topic is niet om software te bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricurry
Loekie schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 16:35:
[...]

In welk menu heb je dat?
ik heb het in het settingsmenu geprobeert, app-menu, 'desktop' ik kan het niet reproduceren.
Is het in een of ander programma?
Het komt en gaat. En als het er is dan is het overal. Alleen als ik mijn vinger ergens op druk en er op houd.
Dan flip het menu/ widget en begint dat naar boven en onder te bibberen. In de browser gaat dat scherm dan van groot naar klein en teterug naar groot als ik probeer in te zoomen.
Enigste wat ik kan doen is reset.

Ook wat me is opgevallen is dat de indicatie waar je wilt tippen echt slecht is.
Probeer maar eens in de tekst die ik hier heb getipt met de milestone eens iets aan te passen. Een knipperende cursor is het minste wat ze konden doen. Nu moet je met het d-pad mikken en een toets typen om te zien waar die letter in de tekst ergens voor komt.

Allemaal raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe jij 't brengt klopt niet helemaal in mijn geval, ik zie hier gewoon een cursor, lijkt me logisch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Dat is ook één van de redenen dat ik bijna alleen maar het toetsenbord gebruik. Sowieso is het virtuele ding niet super accuraat (iPhone doet 't beter...) maar ook het aanpassen van een fout die je niet gelijk spot is echt een crime :X Met de D-pad kun je tenminste nog makkelijk wat naar links of naar rechts verspringen. Dat gaat dan wel weer erg soepel moet ik zeggen. Ik blijf 't benadrukken, het toetsenbordje is écht relax! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er had inderdaad wel zo'n magnifierfunctie in mogen zitten:
Afbeeldingslocatie: http://www.twinpeaksgeeks.com/images/iphone_magnifier_image.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@rossie dat verspringen is ddat toevallig alleen als je usb hebt aangesloten? Ik heb het op me werk namelijk als ik usb aansluit en met de orginele lader en thuis heb ik het niet... Als dit je bekend voorkomt dan is dat een vervelende bug ja maar enkel als je op bepaalde aparaten aan het opladen ben niet als die los ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twaeker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 23:58
ApexAlpha schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 02:00:
Nee hoor, ik heb de Milestone bij dezelfde actie gekocht als jij, en ook nog geen update.
De melding die je krijgt is random. Soms 'up-to-date' en soms een verbindingsprobleem met de server.
We moeten nog even afwachten, vrees ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Grappig! Net nu ik mijn Milestone echt even zat begon te raken, ben ik eindelijk de update aan het downloaden. Niet dat die waarschijnlijk zo'n enorme verbetering zal brengen, het is toch een positieve boost dat Motorola dus niet alleen maar onzin verkoopt. Dat is gewoon fijn om te weten.

Maar ik ben sinds gisteren wel tegen wat vervelende beperkingen aangelopen. Zo zijn uploads niet mogelijk met de browser en kun je maar zeer beperkt attachements toevoegen aan (g)mails. Erg slecht. Ik kan dan ook niet wachten op Firefox for Android.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Room42 schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 18:27:
Grappig! Net nu ik mijn Milestone echt even zat begon te raken, ben ik eindelijk de update aan het downloaden. Niet dat die waarschijnlijk zo'n enorme verbetering zal brengen, het is toch een positieve boost dat Motorola dus niet alleen maar onzin verkoopt. Dat is gewoon fijn om te weten.

Maar ik ben sinds gisteren wel tegen wat vervelende beperkingen aangelopen. Zo zijn uploads niet mogelijk met de browser en kun je maar zeer beperkt attachements toevoegen aan (g)mails. Erg slecht. Ik kan dan ook niet wachten op Firefox for Android.
Voor attachments heb je een app. Gewoon even zoeken in de market op attachment en dan vind je hem wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Thanks. Ik zal me ook eens "abonneren" op het Android Software topic. Misschien dat ik dan wat beter op de hoogte blijf :) Misschien iemand nog tips voor leuke interessante Android Twitters?

Ik hoop dat de update gaat lukken. Ik heb al 1x een "Update package is corrupt" melding gehad en ook de 2e keer zie ik totaal geen progressie, terwijl de update "maar" 30MB is (en ik verbonden ben via WiFi).

edit:
Na een powercycle begon de download te lopen. Ik ben hem nu aan het installeren.

edit:
The update was succesful! :9

[ Voor 17% gewijzigd door Room42 op 06-02-2010 18:55 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Room42 schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 18:31:
Thanks. Ik zal me ook eens "abonneren" op het Android Software topic. Misschien dat ik dan wat beter op de hoogte blijf :) Misschien iemand nog tips voor leuke interessante Android Twitters?

Ik hoop dat de update gaat lukken. Ik heb al 1x een "Update package is corrupt" melding gehad en ook de 2e keer zie ik totaal geen progressie, terwijl de update "maar" 30MB is (en ik verbonden ben via WiFi).

edit:
Na een powercycle begon de download te lopen. Ik ben hem nu aan het installeren.

edit:
The update was succesful! :9
Geluksvogel ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ja :) Ik heb trouwens een Duitse, ter info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

en nu dus een build number SHOLS_U2_01.14.0? of de .15?

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
SHOLS_U2_01.14.0 inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricurry
En is alles vloeiend nu? Veel beter als 2.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

hurricurry schreef op zondag 07 februari 2010 @ 12:37:
En is alles vloeiend nu? Veel beter als 2.0?
Lijkt me niet eigenlijk:
Thy... schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 14:32:
Nou hij is geupdate. Nieuw lockscreen, powercontrol en music widget. Voor de rest zie ik niks speciaals. Had verwacht dat het apps omhoog schuiven en homescreens heen en weer schuiven nog iets vloeiender zou gaan. Maar helaas. Maarja, dit wist iedereen die hem op andere manieren had geupdate natuurlijk al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Nouja, en de camera focust tenminste weer gewoon.

Voor mij is het ook wat vlotter geworden doordat ik net Home++ overboord gegooid heb. Dat is echt een draak, zo blijkt nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Hier ook de update binnengehaald. Ik merk niet echt een verschil alleen dat de klok op het lock scherm nu kleiner en een hoek zit... de oude was een stuk duidelijker.
Ik pak net mijn phone op en ik zie dat hij uit is, hopelijk heeft het niks met de update te maken want gisteren om 3 uur 's nachts was de batterij nog vol.

Ik ga nu Flyscreen proberen om te kijken hoe ik het lock scherm beter bruikbaar kan maken.

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me af heeft iemand hier evaring met een Milestone bestllen + abonement bij studentmobiel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 15:03:
Ik vroeg me af heeft iemand hier evaring met een Milestone bestllen + abonement bij studentmobiel!
Mag je hier nog eens vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
He wat is dit nou?

Ik had een contact heel erg uitgebreid ingevuld in de Milestone. Daarna gesyncd met mijn Contacten in Google. In Google stond dit contact ook al, alleen met 1 vast nummer. Nu is heel het contact overschreven met de versie van Google. Vanochtend heb ik dit contact op haar 06 gebeld en dit 06 nr staat nu zonder naamsvermeldiing als nummer in mijn call log ...

Synct het apparaat alleen van Google naar de telefoon?

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Eusebius schreef op zondag 07 februari 2010 @ 18:59:
[...]

Nee.

Misschien dat er bij jou de conflict resolving niet goed staat of mislukt is. Controleer je contacts nog even of je niet twee records in een contact hebt zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
:P :>
Eusebius schreef op zondag 07 februari 2010 @ 18:59:
He wat is dit nou?

Ik had een contact heel erg uitgebreid ingevuld in de Milestone. Daarna gesyncd met mijn Contacten in Google. In Google stond dit contact ook al, alleen met 1 vast nummer. Nu is heel het contact overschreven met de versie van Google. Vanochtend heb ik dit contact op haar 06 gebeld en dit 06 nr staat nu zonder naamsvermeldiing als nummer in mijn call log ...

Ik heb daar ook wat kleine issues mee gehad maar verder is dat hele google sync gebeuren wel ideaal :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Leuk om te horen dat sommige mensen op 2.01 zitten. Wel erg slordig van Motorola dat het allemaal zo lang moet duren!

Motonav (een erg goede GPS software!) website is nog steeds niet af! Je kan nog steeds niet via je Milestone maps updates. Maps updaten werkt zowiso nog niet bij Motonav. Wederom slordig!

Begrijp met niet verkeerd, ben heel blij met mijn Milestone (ok, accu mag wel minimaal 2x langer mee), maar Motorola is duidelijk niet voorbereid voor de succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 18:22

MaDLiVe

.-Observer-.

Zoals zovelen ben ik ook erg in dubio of ik vanaf mijn G1 richting de Milestone moet gaan. Ik mag mijn abbo alweer verlengen.

Ik twijfelde aan de snelheid van de Milestone. De snelheid bij de G1 was erg mager, en zorgde vaak voor wat ergenis. Met mijn volgende android based phone wil ik eigenlijk wel een telefoon die een stuk sneller is.

De review op de frontpage weet enigzins te overtuigen. Bovendien verwacht ik dat net zoals bij de G1 dat de modding community nog een extra zwengel aan motivatie zal krijgen en dat ze zelfs de CPU nog wat verder weten krijgen dan de 550Mhz waar deze nu op draait. Aan de andere kant zijn ik en de vele magic/dream gebruikers ook redelijk spoiled door cyanogen :) Aangezien het verder redelijk stil blijft op de markt is er op dit moment vrij weinig keuze en denk ik maar dat ik voor de Milestone ga :P

Mijn 2 concrete vragen op dit moment:
- Zijn er al roms waar er nog wat meer snelheid uit de cpu wordt getrokken?
- Is de modding community redelijk actief?

[ Voor 10% gewijzigd door MaDLiVe op 08-02-2010 01:13 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
MaDLiVe schreef op maandag 08 februari 2010 @ 01:10:
Zoals zovelen ben ik ook erg in dubio of ik vanaf mijn G1 richting de Milestone moet gaan. Ik mag mijn abbo alweer verlengen.

Ik twijfelde aan de snelheid van de Milestone. De snelheid bij de G1 was erg mager, en zorgde vaak voor wat ergenis. Met mijn volgende android based phone wil ik eigenlijk wel een telefoon die een stuk sneller is.

De review op de frontpage weet enigzins te overtuigen. Bovendien verwacht ik dat net zoals bij de G1 dat de modding community nog een extra zwengel aan motivatie zal krijgen en dat ze zelfs de CPU nog wat verder weten krijgen dan de 550Mhz waar deze nu op draait. Aan de andere kant zijn ik en de vele magic/dream gebruikers ook redelijk spoiled door cyanogen :) Aangezien het verder redelijk stil blijft op de markt is er op dit moment vrij weinig keuze en denk ik maar dat ik voor de Milestone ga :P

Mijn 2 concrete vragen op dit moment:
- Zijn er al roms waar er nog wat meer snelheid uit de cpu wordt getrokken?
- Is de modding community redelijk actief?
Ik zit precies met hetzelfde. Ik wacht alleen nog even de MWC beurs in barcelona af van 15 feb tot 18 feb om te kijken of daar nog mooie toestellen aangekondigd worden en snel uitkomen.

Tevens schijnt het dat je nu al met Setcpu een milestone op hogere sneldheden kan laten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
  • Laatst online: 31-08 14:53
watercoolertje schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 16:13:
@rossie dat verspringen is ddat toevallig alleen als je usb hebt aangesloten? Ik heb het op me werk namelijk als ik usb aansluit en met de orginele lader en thuis heb ik het niet... Als dit je bekend voorkomt dan is dat een vervelende bug ja maar enkel als je op bepaalde aparaten aan het opladen ben niet als die los ligt.
Nou zeg! Zat net te denken aan een factory reset omdat het me steeds maar niet lukt om items op m'n homescreen op te pakken en te verzetten. Even uit de cheap-ass lader halen en raad eens? Is de stroomvoorziening van de officiele lader dan zoveel beter?

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 11:10
Hmm, ik heb een keer zoiets gehad en bij nader inzien hing ie toen ook aan een Blackberry lader.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Heb nu de vreemste error tot nu toe. Android crash en restart (niet zo vreemd, gebeurt wel vaker). Maar nu vraagt ie ineens weer om mijn gmail account! Huh !? Verder doet alles het, maar in kan niet in market en andere apps waar je een gmail account voor nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Ik heb een topic geopend omdat ik wil weten hoe het zit met de beveiliging van mijn wachtwoorden via wifi:

Sniffen: Is er encryptie van gmail en andere ww in Android?

Vmu

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.