Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik heb mijn omnia naar de Gami in Arnhem gebracht en die sturen hem op naar Dynafix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-06 14:27
Heb onlangs de rom van phdee geinstalleerd en daar blijkt jammer genoeg alleen een standaard toetsenbord in te zitten welke geen nederlands woordenboek heeft. Kan iemand mij een goed nederlandstalig toetsenbord voor de omnia aanraden? Of misschien een tip hoe ik een woordenboek toevoeg aan een standaard toetsenbord?

Edit: Op het internet vond ik eerst een link dat een Leo001 op modaco een slide toetsenbord werkend had gekregen op de omnia, wanneer ik echter zoek op modaco of andere sites kom ik alleen uit bij een betaalde versie.

Ik heb trouwens problemen met het instellen van mijn telefoon zodat die trilt en geluid maakt als ik een text message (sms) ontvang. Misschien zijn er nog meer mogelijkheden om dit in te stellen, maar op de manier zoals ik het nu gedaan heb trilt die alleen maar. Zie screen

Afbeeldingslocatie: http://www.modaco.com/content/uploads/monthly_02_2010/post-425348-1266770178_thumb.jpg

[ Voor 51% gewijzigd door sjors86 op 21-02-2010 18:42 . Reden: Wat vragen bijgevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345163

Ik heb het via Hi gedaan, afgelopen zaterdag een week geleden. En er staat nu dat hij klaar is voor verzending terug naar de winkel. Dus dat vind ik persoonlijk nog best vlot gaan :)
Er staat volgens mij trouwens dat er een nieuw scherm ingekomen is! Hoop dat ie nu dan weer helemaal goed doet :) De softwareupdate leek de batterij al veel goed gedaan te hebben. Als nu het scherm ook weer goed (of zelfs beter) doet, dan ben ik blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:31
Ik ben dat Outlook uiterlijk echt zat. Ik wil een sms functie is gewoon is :P
Zoals bij alle andere telefoons, niet dat uitgebreide..

Ben dus al aan het zoeken

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:46

mucuracat

YES

_Uploader_ schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 19:58:
Ik ben al een tijdje aan het zoeken, maar ik kon geen oplossing vinden voor het probleem wat ik heb.
Mijn telefoonlijst wil met geen mogelijkheid openen. Niet via het menu -> Telefoonlijst, maar ook niet via de snelkoppeling op het hoofdscherm.

Wel zie ik dat de benaming 'Telefoonlijst' wordt weergegeven en de opties 'Nieuw' en sluiten (x), maar de telefoonlijst is niet zichtbaar. Heeft iemand een idee hoe dit het beste op te lossen is?

Nu moet ik elke keer mijn telefoon opnieuw opstarten als ik de telefoonlijst wil benaderen en de tweede keer wordt deze weer niet zichtbaar. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.
heb je misschien een programma geinstalleerd, waarmee je applicatie 'echt' sluit met x knop rechtsboven?
Zoja, dan ligt het daar aan. als je gebeld hebt, sluit dan met 'ophang'' toets en niet met x. daar ligt het aan. Reset je telefoon en probeer.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346914

Als mijn Omnia i900 via BT gekoppeld is aan mijn carkit in de auto gaat de achtergrond verlichting van mijn omnia iedere keer aan. Maw na 1 minuut dooft de verlichting en vrijwel direct gaat de verlichting weer aan! Jullie begrijpen dan wel dat mijn accu wel heel snel leeg is!

Kan zelf niks vinden bij het menu batterij en/of bluetooth!

Heeft een van jullie een oplossing hiervoor?

• Michael1990
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09-2021
PXXL schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 22:25:
Hallow, ik ben van plan om m'n Omnia voor het eerst te flashen van WM 6.1 naar 6.5. Klopt het dat daar wel flash lite 3.1 bij komt?

En waar kan ik een WM 6.5 ROM vinden die helemaal clean is (zonder al die lelijke custom icons).
Ik snap dat er geen links geplaatst mogen worden, maar misschien kan iemand me in de juiste richting sturen.
Hier ben ik ook al lang naar op zoek en heb tot nu toe alleen nog maar curstom roms gevonden.

WM 6.5 ROM original voor is nooit officieel uitgebracht dus kan het zijn dat deze gewoon niet bestaat?

Anoniem: 239914

PXXL schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 22:25:
Hallow, ik ben van plan om m'n Omnia voor het eerst te flashen van WM 6.1 naar 6.5. Klopt het dat daar wel flash lite 3.1 bij komt?

En waar kan ik een WM 6.5 ROM vinden die helemaal clean is (zonder al die lelijke custom icons).
Ik snap dat er geen links geplaatst mogen worden, maar misschien kan iemand me in de juiste richting sturen.
En wat bedoel je dan precies met lelijke custom icons??

Kijk eens bij modaco bij de verschillende roms die er momenteel te verkrijgen zijn (en het zijn er veel). Meestal staan er screenshots bij en kan je snel zien hoe de rom en icons eruit zien. De extra-lite oms zijn veelal helemaal clean.
Ik kan van harte de roms van P_Dhee aanbevelen. Snel, stabiel en zonder fratsen.

Bedenk dat er niet zoiets bestaat als een 'originele 6.5 rom'. Net zoals custom rom builders aan de rom sleutelen doen telefoonfabrikanten dat ook. Denk maar aan HTC met al z'n UI aanpassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:11
Iemand een oplossing hoe ik voicedial kan installeren op mijn Omnia?
Draai nu WM6.5.3 maar kom er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubo2000
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-02-2024
sjors86 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 17:59:
Heb onlangs de rom van phdee geinstalleerd en daar blijkt jammer genoeg alleen een standaard toetsenbord in te zitten welke geen nederlands woordenboek heeft. Kan iemand mij een goed nederlandstalig toetsenbord voor de omnia aanraden? Of misschien een tip hoe ik een woordenboek toevoeg aan een standaard toetsenbord?

Edit: Op het internet vond ik eerst een link dat een Leo001 op modaco een slide toetsenbord werkend had gekregen op de omnia, wanneer ik echter zoek op modaco of andere sites kom ik alleen uit bij een betaalde versie.

Ik heb trouwens problemen met het instellen van mijn telefoon zodat die trilt en geluid maakt als ik een text message (sms) ontvang. Misschien zijn er nog meer mogelijkheden om dit in te stellen, maar op de manier zoals ik het nu gedaan heb trilt die alleen maar. Zie screen

[afbeelding]
Probeer Touchpal van cootek eens. Die heb ik nu ook. kost 10 dollar of via nieuwsserver gratis. Zoek ook eens naar SPBmobile shell. Is een mooie aanvulling op Phdee's laatste rom. _/-\o_ _/-\o_

Mainboard :Asus A8N5X Chipset :nVidia nForce4 Processor :AMD Athlon 64 3200+ @ 2000 MHz Physical Memory :1536 MB (3 x 512 DDR-SDRAM ) Video Card :ASUS EN 8600GTS Hard Disk :WDC (160+80 GB) Windows XP Pro 5.01.2600 SP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153298

Aangezien ik nog steeds op de oude versie zat van het OS, vond ik het tijd om te updaten. Updater gedownload van Samsung. Eerst had hij wat problemen met de batterij (de updater vond dat deze leeg was, maar hij was vol), maar die overkwam ik.
Ik kreeg geen error meer, maar er gebeurde niks. Er stond op de updater een mooi balkje, maar dat liep niet vol, dus ik ging er vanuit dat er iets mis was. Ik restartte m'n telefoon en iets later gaf de updater aan dat hij klaar was... Oftewel, ik had de telefoon uitgezet tijdens het updaten.

Deze ging dan ook niet meer aan. Hij blijft nu steeds hangen op het beginscherm ("Samsung OMNIA"). Heb al meerdere keren een hard reset uitgevoerd (met de reset- en de twee belknoppen), maar het probleem blijft.
Ik heb hier (Goes, Zeeland) geen service punt in de buurt, dus als er een andere manier is om m'n telefoon te fixen zou ik dat erg op prijs stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubo2000
Zoek eens op modaco site, daar staan ook veel verfijnde roms voor de omnia.

Mainboard :Asus A8N5X Chipset :nVidia nForce4 Processor :AMD Athlon 64 3200+ @ 2000 MHz Physical Memory :1536 MB (3 x 512 DDR-SDRAM ) Video Card :ASUS EN 8600GTS Hard Disk :WDC (160+80 GB) Windows XP Pro 5.01.2600 SP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet niet of dat @mij was? Maar het probleem bij mij is dat m'n telefoon dus niet aan kan. Hij blijft hangen op het scherm waarop staat "Samsung OMNIA" en updaters zien m'n telefoon dan nog niet. Ik kan hem dus niet meer updaten (iig niet op de normale manier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:45
Accu eruit halen, er weer in doen. Bellen en Ophangen ingedrukt houden en tegelijk je aan/uit knop aan doen. Formatteer het toestel, de 8GB schijf werd niet leeg gemaakt bij mij. Hang na het formatteren je telefoon aan je pc(in de uit stand). Start je firmware update en druk je tel aan.

Succes.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M'n pc wilt de telefoon maar niet zien en daardoor kan ik ook geen updater aanzetten. Als ik die dingen nou gewoon kon forceren...
Of ik m'n 8GB kwijtraak maakt me niet meer zoveel uit. Het meeste staat toch al op m'n pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
@ lennartje

wat jij beschrijft ('Samsung Omnia' in 't wit op je scherm en voor de rest niks meer) heb ik meermaals meegemaakt bij het flashen van een custom ROM... en toch ben ik er iedere keer weer zonder al te veel stress en moeite uitgeraakt door opnieuw en opnieuw te proberen flashen.
Wel telkens de batterij er uit halen, upgrade programmaatje opstarten, batterij terug er in, en van zodra het programma je toestel detecteert op start klikken.

en dit is zo bij mij verschillende keren toch gelukt.. was wel via een laptop met XP _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door renio op 08-03-2010 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zal het nog eens even goed proberen dan. Daarnet moest ik eigenlijk nodig naar school (waar ik nu zit).
Als ik weer op 'm goede pc kan, zal ik het ook nog eens proberen met een VM met XP (dat gaat nooit lukken op een pc die Vista draait en 1gb ram heeft).

Maar het is dus fixable, dat scheelt al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
Hoi allemaal,

Ben de laatste tijd heel erg afwezig geweest. Heb bijna niet tot nauwelijks op de pc gezeten. Dit ivm. Privé redenen.

Ik las ook iets van een nieuw scherm op je Telefoon zetten. Ik heb nu gewoon de standaard.
Ook heb ik een iPod Toch, deze werkt alleen met de vinger. Veel fijner typen is dit.
Bestaat er ook zoiets voor de Omnia. Dus een warmte gevoelig scherm?

Bjorn

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M'n telefoon doet het weer _/-\o_
Met behulp van mikevhl op modaco.com (trouwens handig voor iedereen die op Vista of Win7 wilt flashen).
Blijkbaar konden al die andere updaters m'n telefoon niet zien omdat ze voor XP waren. En de standaard updater (van Samsung) was gewoon stom. Ik heb nu een mooie 6.5 custom ROM, dus uiteindelijk ben ik er zeker op vooruit gegaan ;)

Iedereen bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:32
Anoniem: 153298 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 18:56:
M'n telefoon doet het weer _/-\o_
Met behulp van mikevhl op modaco.com (trouwens handig voor iedereen die op Vista of Win7 wilt flashen).
Blijkbaar konden al die andere updaters m'n telefoon niet zien omdat ze voor XP waren. En de standaard updater (van Samsung) was gewoon stom. Ik heb nu een mooie 6.5 custom ROM, dus uiteindelijk ben ik er zeker op vooruit gegaan ;)

Iedereen bedankt voor de hulp.
Ik flash mijn rom altijd via VMWare, op modaci staat een erg makkelijke guide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-06 21:24
Ik heb sms delivery receipt aan staan.
Als de ontvangstbevestiging aankomt klinkt nu het geluid dat ik heb ingesteld voor binnenkomende SMS.
Ik had dit graag aangepast.
Iemand een idee hoe ik dit doe (desnoods welke register sleutel ik moet aanpassen)?
indien relevant... ik draai 6.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:32
Bah, mn oortelefoon was kapot :( Nieuwe sennheisers gekocht, ingeplugd in dat tussenstuk, en nu blijkt dat in dat tussenstuk (samsung connector -> 3,5mm) een kabelbreuk zit! :( Kan ik hier mijn garantie op aanspreken? Heb 2 jaar garantie bij Hi, en ik heb hem nu 1,5 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
Luqq schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 15:29:
Bah, mn oortelefoon was kapot :( Nieuwe sennheisers gekocht, ingeplugd in dat tussenstuk, en nu blijkt dat in dat tussenstuk (samsung connector -> 3,5mm) een kabelbreuk zit! :( Kan ik hier mijn garantie op aanspreken? Heb 2 jaar garantie bij Hi, en ik heb hem nu 1,5 jaar.
Je kunt het altijd proberen. Ik zou zeggen: "Bel ze op". 0612441244 of met je mobiel 1244. Zelf heb ik ook Hi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph88
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Ik ben van plan om mijn Omnia na 1,5 jaar ook een update te geven via de Samsung Omnia updater. Alleen geeft deze aan dat alle gegevens (ook van Mijn Opslag?) verloren gaan.
Nu is het bewaren van die bestanden niet z'n probleem, maar ik zou ook graag een backup willen maken van mijn sms/mms.
Is dit mogelijk? in mijn telefoon kan ik het nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubo2000
Probeer het programmaatje pim-backup eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84081

Ralph88 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:39:
Ik ben van plan om mijn Omnia na 1,5 jaar ook een update te geven via de Samsung Omnia updater. Alleen geeft deze aan dat alle gegevens (ook van Mijn Opslag?) verloren gaan.
Nu is het bewaren van die bestanden niet z'n probleem, maar ik zou ook graag een backup willen maken van mijn sms/mms.
Is dit mogelijk? in mijn telefoon kan ik het nergens vinden.
Bij het flashen naar een andere rom wordt er niks van je interne geheugen of je micro-sd geheugenkaart verwijderd. Ik gebruik PIMbackup om mijn contacten en berichten op te slaan en na het flashen terug te zetten en het werkt perfect. Zoek maar eens op de fora naar dit programma en succes met het flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 301987

Mijn hardwarematige knoppen werken niet meer. Lijkt geen hardware want ze werken wel bij het uit slaapstand halen. Weet iemand hiervoor een andere oplossing dan een harde reset?

Soft reset al gedaan. Heb geen registerinstellingen oid veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-06 21:24
bertalizer schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 12:32:
Ik heb sms delivery receipt aan staan.
Als de ontvangstbevestiging aankomt klinkt nu het geluid dat ik heb ingesteld voor binnenkomende SMS.
Ik had dit graag aangepast.
Iemand een idee hoe ik dit doe (desnoods welke register sleutel ik moet aanpassen)?
indien relevant... ik draai 6.5
niemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277695

Ja, ik heb de zoekfunctie gebruikt voor ik postte, maar ik kon het er niet mee vinden.

Sinds vandaag maakt mijn omnia de hele tijd vanzelf verbinding met internet. Opnieuw opstarten hielp niet, ik heb niets aan de instellingen gewijzigd, hij is niet bezig met synchroniseren of andere zaken en er draaien ook geen processen op de achtergrond ofzo...
Elke keer wanneer ik de verbinding verbreek maakt hij nog geen minuut later opnieuw verbinding... Ik heb echt geen idee hoe ik dit moet oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciedric
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11-2024
Mijn mams heeft al een tijdje zo'n Omnia i900. Helemaal fabrieksstandaard met WM 6. Het ding is ook nooit geupdate
Heb zelf destijds voor een HTC TD2 gekozen maar goed ook want mijn moeder heeft problemen met de Omnia. Er schijnt 8 gig op te zitten. Vreemd genoeg pleurt het toestel niets op deze 8 gig waardoor het geheugen waar Windows op zit binnen no time vol zit. Verwijderen via de officiële manier levert ook niets op, het geheugenbalkje wat je in je menu kunt opzoeken blijft vol aangegeven zegt ze.

Nu kan ik wel met Total Commander wat reg zooi weghalen maar vind dat wel link. Weet nl niet of dat net zo gaat als met mijn HTC.

Hoe installeer je apps niet op het hoofdgeheugen maar op die extra 8 gig? Met m'n HTC geeft hij aan waar het heen moet, met de Omnia niet. Wat moet ik anders doen. De Omnia is ff wennen in vergelijking met mijn Touch Diamond 2.

In ieder geval alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Vreemd! Ik weet niet hoe die apps op de Omnia geinstalleerd worden (exe of cab) maar als je een cab gebruikt zou tijdens de installatie de vraag voorbij moeten komen waar je de app wilt installeren (toestel, mijn opslag, opslagkaart, of hoofdgeheugen). Je kiest dan uiteraard 'mijn opslag' of 'opslagkaart'. (Alleen SPB MS en S2U2 installeren automatisch op het hoofdgeheugen.)
Mocht je programmabestanden op het hoofdgeheugen hebben staan dan zou ik die met TC of de verkenner gewoon verplaatsen. Schijnt zelfs met SPB MS te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciedric
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11-2024
Ja idd doet ie ook op mijn HTC. Omnia i900 werkt trouwens ook met CAB's

We hebben al zoveel mogelijk gewist via het menu instellingen. Toch blijft hij vol aangeven. Met 8 gig zou je er zeker 1500 mp3's op kunnen zetten maar er staan er hooguit 30 op :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:46
Zeker weten dat je die mp3's dan op de storage card zet en niet gewoon in het toestelgeheugen?

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Laatst online: 03-06 23:20
Ciedric schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 16:10:
Ja idd doet ie ook op mijn HTC. Omnia i900 werkt trouwens ook met CAB's

We hebben al zoveel mogelijk gewist via het menu instellingen. Toch blijft hij vol aangeven. Met 8 gig zou je er zeker 1500 mp3's op kunnen zetten maar er staan er hooguit 30 op :S
Probeer je cache eens te deleten in Opera (Instellingen/Privacy). Neemt stiekem toch ook wel veel ruimte in beslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1991L
  • Laatst online: 25-01-2023
Misschien een stomme vraag, maar hoe krijg je ingodsnaam tijdens het bellen het toetsenbord in beeld? Ik heb alles geprobeerd, sneltoetsen veranderen naar toetsenbord etc. niks werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Linksonder in je scherm op toetsenbl. tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1991L
  • Laatst online: 25-01-2023
Oh god nu je het zegt ja, dit is wel heeeeel lomp. :') Eigenlijk dacht ik dat dat was om je toetsen weer opnieuw te blokkeren tijdens het bellen, als je ze had ontgrendeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Je bent echt niet de eerste en zeker niet de laatste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
Moet je voor een navigatie voor de i900 internet gebruiken? Ik heb namelijk geen internet abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Internet is voor navigatie niet nodig. Als je aGPS gebruikt zal er wel een dataverbinding nodig zijn. Dit is echter niet nodig, en zorgt slechts voor een snellere GPS fix.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
Wat kan ik dan het beste doen, ik wil graag navigatie op me mobiel omdat ik vaak een weekendje weg ben in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
*weg* aub niet kicken binnen 24 uur, daarbij reageren we op het forum

[ Voor 94% gewijzigd door pven op 07-04-2010 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UnitedJunk schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:09:
Wat kan ik dan het beste doen, ik wil graag navigatie op me mobiel omdat ik vaak een weekendje weg ben in Nederland
Ga op zoek naar Igo, ik gebruik deze al geruime tijd en het werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
Ik zal wel even kijken. Krijg nog niks aan de praat :(

[ Voor 205% gewijzigd door UnitedJunk op 07-04-2010 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273764

mariconjo schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 17:33:
[...]

In diezelfde folder(scripts) het bestand 'install QVGA' aanklikken en de instructies volgen.
Hee dat hele bestand kan ik niet zien... Moet ik voordat ik dit download nog iets anders derop zetten ofzo? Ik download nu gewoon dat bestandje via megaupload, dan via .zip pak ik het uit op mijn bureaublad. En da kopieer ik het naar mij mobiel. Klik ik dat mortscrip bestand aan en geeft die weer die melding. wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Je hebt wel "alle bestanden weergeven" aangevinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Huh?

Ik zal uitleggen wat ik doe:

Ik download dat pakketje vanaf deze link:

Anoniem: 25624 in "Samsung SGH-i900 Omnia Deel 2"
Die megaupload link. Dan krijg ik daarbij een .zip bestandje. Die pak ik uit. Dat gooi ik daarna op mijn mobiel en dan krijg ik die fout melding. Ik zie uberhaupt geen instal QVGA bestand, ook niet bij dat .zip bestand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Die skins zitten standaard ook in het pakketje wat hier te halen is:http://www.imarche.net/omnia/fullpacks.php
Probeer dat eens, er zit een duidelijk 'read me' file bij.
Ik ga er van uit dat je SPM MS al geinstalleerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee? wat is dat dan?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkermoon
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik heb er de laatste paar maanden nogal last van dat de batterij redelijk snel op is.

Ikzelf reis een kwartiertje naar de plek waar ik studeer en onderhand internet ik wel dus dan zoekt ie steeds nieuwe zendmasten wat een hoop batterij enzo kost. Het eerste half jaar ging hij prima mee en had ik na een dag redelijk intensief gebruik misschien 1 streepje minder. Nu is het zo dat hij het einde van de dag niet haalt.

Ik had daarom een nieuwe batterij besteld (in de verwachting dat daardoor mijn mobiel weer lekker lang mee zou gaan) maar die presteert (niet merkbaar) beter dan de batterij die ik 1,5 jaar heb.
Voor zover heb ik niks verandert aan mijn instelling wat meer batterijen vraagt. Ik heb zelfs nog enkele weken geleden een hard-reset moeten uitvoeren dus een programma die stiekem energie verbruikt lijkt het mij niet.

De dingen die ik doe om batterij vol te houden:
- Bluetooth uit
- Wifi uit
- Programma gelijk sluiten (met taakbeheer ja) indien ik niet meer gebruik

Zie ik iets over het hoofd? Het enige wat ik recentelijk erop heb staan is het backup programma van Microsoft en Palringo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Die skins die jij op je Omnia wil zetten draaien boven op SPB Mobile Shell (http://www.spbsoftwarehou...tpc-software/mobileshell/) Dat zul je dus eerst moeten installeren. Daarna de skins van Imarche en je zult zien dat het werkt.
P.S.: google werkt wel op je Omnia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:11
Darkermoon schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 00:00:

Zie ik iets over het hoofd? Het enige wat ik recentelijk erop heb staan is het backup programma van Microsoft en Palringo.
Een nieuwere ROM of Radio ROM kan levensduur van je batterij verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mariconjo schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 06:20:
[...]

Die skins die jij op je Omnia wil zetten draaien boven op SPB Mobile Shell (http://www.spbsoftwarehou...tpc-software/mobileshell/) Dat zul je dus eerst moeten installeren. Daarna de skins van Imarche en je zult zien dat het werkt.
P.S.: google werkt wel op je Omnia?
Ja het lukt niet om dat te installeren:S.
Ik heb dat .cab bestand al in het hoofdgeheugen, opslagkaart etc gedaan en proberen te installeren. maar hij zegt na drie streepjes: Installatie van SpbMobileShell3.arm is mislukt.

Als ik daarna via het het gewone download probeer.
En dus dat bestandje opsla en dan via de comp probeer te installeren zegt die weer:
Installatie van Spb Mobile Shell.CAB is mislukt..

Google doet het wel btw.

Wtf moet ik doen?

Edit: Weet iemand btw ook waar je berichtjes zeg maar staan? Want ik wil graag alles even bewaren. Hoe zeg ik alles op mijn opslagkaartje?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 273764 op 13-04-2010 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkermoon
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
ChiMan schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:44:
[...]

Een nieuwere ROM of Radio ROM kan levensduur van je batterij verbeteren.
Ik heb er momenteel deze ROM opstaan: PDA: XKHJ3 | Telefoon: XXHI4

Ik heb die ongeveer een half jaar geleden op laten zetten. Ik ben niet zo van het zelf ROM's erop gooien.
En ik heb uiteraard een Samsungbatterij gekocht.

Iemand nog een idee/suggestie wat ik er aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 355265

Is het mogelijk om te pingen met een Omnia? Ik heb er al wel Palringo opstaan, maar daar lukt het me niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er trouwens een site ofzo waar je je samsung kan updaten? heb hem volgens mij een jaar terug ofzo keer voor reparatie laten maken. En zal dan wel nieuwe update toen erop hebben gezet. Maar is er een nieuwe update ofzo? of stel ik een hele domme vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:53

Arethusa

Niet die server

Anoniem: 355265 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:38:
Is het mogelijk om te pingen met een Omnia? Ik heb er al wel Palringo opstaan, maar daar lukt het me niet mee.
Ik succesvol pingen met mensen die ook palringo hebben draaien. Het is me echter niet gelukt om mensen met een iPhone te pingen. Naar wat ik begreep, ik kan het ook mis hebben, uit een ander topic hier op got draait de iPhone samen met de Blackberry op een ander Ping netwerk en zijn ze onderling niet gekoppeld.

Edit: Een clanmember van me heeft een iPhone en heeft mij succesvol kunnen toevoegen. Het kan dus blijkbaar wel.

[ Voor 9% gewijzigd door Arethusa op 15-04-2010 16:22 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Anoniem: 273764 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:51:
Is er trouwens een site ofzo waar je je samsung kan updaten? heb hem volgens mij een jaar terug ofzo keer voor reparatie laten maken. En zal dan wel nieuwe update toen erop hebben gezet. Maar is er een nieuwe update ofzo? of stel ik een hele domme vraag
Eerste hit bij het googlen op "samsung i900 update firmware":

http://www.samsungmobile.com/support/omnia/index.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik heb een telefoon met een vodafone logo.. Wanneer komt die beschikbaar voor mijn vodafone ding dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75805

Ik heb zo juist een nieuwe simkaart in mijn omnia gedaan (zelfde provider) en hij is echt niet vooruit meer te branden. De processor load is nagenoeg nul. Iemand enig idee of dit te maken heeft met de simlock van hi? of waar het anders aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letsa
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:30
Darkermoon schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 00:00:
Je geeft volgens mij daar al het antwoord: Palringo vreet batterij-power. Ook al lijkt het op het eerste gezicht dat Palringo niet draait (geen interface), blijft er volgens mij iets op de achtergrond aan staan. Afhankelijk van de Taskmanager die je gebruikt, zullen er nog steeds processen draaien die niet afgesloten kunnen worden.

Sluit Palringo eens af via het menu van Palringo, wellicht dat het dan beter gaat?
Anoniem: 273764 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:50:
[...]

Weet iemand btw ook waar je berichtjes zeg maar staan? Want ik wil graag alles even bewaren. Hoe zeg ik alles op mijn opslagkaartje?
Gebruik PIMbackup voor het backuppen van de data. De berichten staan standaard op het programmageheugen van de telefoon, met registry edits kun je dit verplaatsen naar de interne opslag/storage card. Niet aan te raden als je de consequenties niet kunt overzien (berichten ontvangen terwijl de schijf als Mass Storage gemount staat bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 00:12
Ok, net m'n telefoon een nieuwe rom gegeven, dat ging allemaal prima, alleen toen ik daarna met SPB Backup m'n bestanden wilde terugzetten is er iets fout gegaan. Hij wil niet meer opstarten. Krijg nog wel een bootscherm maar daarna een mooi zwart scherm met allemaal rode, groene en blauwe pixeltjes. Iemand nog een suggestie om dit te fixen, of wordt dit een tripje naar een service-center?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Al een harde reset geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Yep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubo2000
En opnieuw evt een andere rom installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Dat kan dus niet omdat ie niet meer opstart, het romupdateprogramma herkent m dan ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael1990
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09-2021
Is er al iemand in geslaagd om Android OS te laten draaien op den i900?

Via google vind ik wel oude discussies in verband met het draaien van Android op de i900 maar deze zijn dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-06 08:09
Question:

Nu heb ik een paar weken terug de laatste ROM van Ock (GTX 2nogwat8) geflashed naar de telefoon. Ik meen me te herinneren dat ik tegelijkertijd de telefoon heb laten vallen. In ieder geval merkte ik een paar weken terug dat de GSM ontvangst (en daarmee GPRS) bedroevend te noemen is op de telefoon.\

Inmiddels heb ik de volgende zaken geprobeerd om dit te fiksen:
  • Sim kaart in andere telefoon. Werkte uitstekend.
  • Nieuwe ROM geflashed (laatste van Modaco's Steff195)
  • Los een tweetal PHONE only roms geflashed (DXIF1 en JJIA1)
Dit mocht niet baten, GSM ontvangst blijft bedroevend; signaal valt op momenten zelfs gewoon helemaal weg!

Inmiddels bekruipt mij het gevoel dat het een hardware matig probleem is (antenne defect door het vallen?). Iemand dit al eens omhanden gehad? Is dit zelf na te gaan c.q. te repareren? Toestel is inmiddels een jaar en 7 maanden oud (over 5 maanden loopt mijn contract dan ook af).

[ Voor 6% gewijzigd door DFKT op 11-06-2010 11:58 ]

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Dokter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-05 13:38
Precies hetzelfde hier. Ik heb sinds korte tijd ook belabberd slechte ontvangst (vodafone). Mijn Omnia is al vaker op de grond gestuiterd, maar misschien een keer te veel nu? In mijn eigen huis, waar ik tot voor kort gewoon HSDPA had, heb ik nu amper 1 streepje GPRS of niks. :'(
DFKT schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:57:
Question:

Nu heb ik een paar weken terug de laatste ROM van Ock (GTX 2nogwat8) geflashed naar de telefoon. Ik meen me te herinneren dat ik tegelijkertijd de telefoon heb laten vallen. In ieder geval merkte ik een paar weken terug dat de GSM ontvangst (en daarmee GPRS) bedroevend te noemen is op de telefoon.\

Inmiddels heb ik de volgende zaken geprobeerd om dit te fiksen:
  • Sim kaart in andere telefoon. Werkte uitstekend.
  • Nieuwe ROM geflashed (laatste van Modaco's Steff195)
  • Los een tweetal PHONE only roms geflashed (DXIF1 en JJIA1)
Dit mocht niet baten, GSM ontvangst blijft bedroevend; signaal valt op momenten zelfs gewoon helemaal weg!

Inmiddels bekruipt mij het gevoel dat het een hardware matig probleem is (antenne defect door het vallen?). Iemand dit al eens omhanden gehad? Is dit zelf na te gaan c.q. te repareren? Toestel is inmiddels een jaar en 7 maanden oud (over 5 maanden loopt mijn contract dan ook af).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:31
Ik heb deze foon nu anderhalf jaar en de headset die erbij zat heeft het begeven. Het betreft hier de headset met kabeltje. Heeft iemand deze toevallig nog liggen want ik kan deze maar erg moeilijk online bestellen.

ALs iemand m heeft liggen hoor ik t graag. Prijs en zo komen we wel uit. Thanks.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Is gewoon te bestellen bij dealextreme voor nog net geen 2 dollar inclusief verzendkosten.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29858

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-06 18:44
Ik heb sinds gister nacht een probleem met mijn omnia, namenlijk;

Ik heb de telefoon de hele tijd aangehad, en deze ging uiteindelijk leeg. Toen heb ik de telefoon aan de lader gegooit en hem weer aangezet (zover geen probleem), toen begon de telefoon raar te doen, hij gaf de notice dat er werd opgeladen, daarna niet meer, daarna viel de telefoon uit.

Sindsdien ben ik niet meer in staat de telefoon aan te krijgen (met verschillende opladers).

Ook heb ik geprobeerd de telefoon te verbinden met de pc, doormiddel van de connector kabel. Maar ook hier geen succes.

Heeft iemand een suggestie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R15
  • Laatst online: 31-05 15:32

R15

Heeft er iemand al Windows Mobile 6.5 NL draaien? Ik zou graag Windows Mobile 6.5 op de Omnia willen hebben, maar ik kan geen Nederlandse rom daarvan vinden. Iemand?

[ Voor 75% gewijzigd door R15 op 24-08-2010 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 335215

Ik heb ook een omnia i900.
Maar ik kan niet op internet ik had eerst een andere telefoon die ging kapot en heb ik deze gekocht.
En daar heb dus de simkaart in geduwd van rabo mobiel maar kan dus niet op internet.
Bellen en smsen kan ik wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R15

R15

EDIT: Ik heb nu eindelijk een werkende rom, originele NL rom! :D
Ik heb een aangepaste, originele samsung updater-tooltje gevonden en met xp geflasht. ----

[ Voor 97% gewijzigd door R15 op 18-09-2010 19:35 ]

• willlem
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-10-2021
Ik heb net zo'n I900 voor weinig gekocht en vraag mij af of jullie hier een paar kleine dingen kunnen ophelderen voor mij.

Er zit oude navigatie uit 2009 op (mobiel maps sync ofzo) en ik wil deze up to date maken met Tomtom oid. Wat voor navigatie werkt goed op deze foon?

Op het toetsenbord(en) zijn de letters/cijfers aan de rechter zijkant verschoven. Als ik bv op de "p"druk krijg de O. Komt dit omdat de foon is gestuiterd of is er een manier om het te fixen?

Met de usb kabel die ik erbij kreeg kan ik niet in de telefoon als ik deze heb aangesloten op mijn pc. Is dat door een stukje software wat ik niet heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Wat grappig dat jij ook last van het euvel hebt dat het rechterdeel van je touchscreen niet werkt. Ik ga er morgen mee naar de Vodafone winkel om garantie te claimen. Opnieuw uitlijnen heeft geen zin, net als hard resetten.

Wat betreft navigatie: vrijwel elk programma werkt. Ik vond TomTom en Sygic goed werken. iGo werkte altijd perfect, maar claimde de gps voor zichzelf (ook na afsluiten). Hierna werkte deze dan niet meer in een ander programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R15

R15

Ik heb nu weer een Duitse versie op mijn Omnia zitten, maar is het ook mogelijk om te flashen naar een Engelse rom en daarvanuit weer de taal wijzigen naar Nederlands? Bij de Duitse versie zit die optie niet bij "systeem".
En kan anders iemand mij vertellen waarom ik zo'n blauw scherm krijg met witte puntjes na het flashen naar XKHJ3? (hard reset e.d. gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Update wat betreft het uitvallen van het rechterdeel van het touchsceen: dit lag ook daadwerkelijk aan het touchsceen. Onder garantie is het vervangen. Ze waren er met twee uurtjes mee klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willlem
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-10-2021
wcduck schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 23:31:
Update wat betreft het uitvallen van het rechterdeel van het touchsceen: dit lag ook daadwerkelijk aan het touchsceen. Onder garantie is het vervangen. Ze waren er met twee uurtjes mee klaar.
Ik heb geen garantie op de foon :'( en 2 uur werk kost me veel meer dan ik betaald heb voor de foon (€50)

Weet jij waarom ik niet de foon in de pc zie/kan benaderen als ik heb aansluit met de usb-kabel?

Werkt Tomtom zonder xtra software samen met de interne gps antenne? Als je Tomtom en sync op een geheugenkaart wil, hoe groot met deze dan zijn? 4 gig kost een €10, als het daarop past is het mooi :P

[ Voor 10% gewijzigd door willlem op 28-08-2010 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R15

R15

@willem

"Weet jij waarom ik niet de foon in de pc zie/kan benaderen als ik heb aansluit met de usb-kabel?"

Kijk eens bij instellingen, tabblad verbindingen en kijk dan eens bij de usb instellingen. Kies daarbij voor "mijn opslag".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
De oude versies van TomTom gaven veel problemen met de interne gps chip. De nieuwste versies echter niet meer. Alles werkt gewoon direct. Ik was zeer tevreden over de GPS kwaliteit van het apparaat. Deze was zeer nauwkeurig, snel en pakte zelfs de zwakste signalen op (binnenshuis/warmtewerende voorruit). Het nadeel was de zeer korte accutijd (max 25 min op volle accu) en de enorme hitte die er vanaf komt. Nadeel van het gehele toestel is natuurlijk de enorme ongebruiksvriendelijkheid. Zelfs met SPB mobile shell was het nog steeds akelig. Ik ben weer overgestapt naar een Nokia 5800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arymniteron
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09-2024
Heeft iemand recent "SPB Mobile Shell" + het pakketje skins van pagina 1 geprobeerd te installeren? Ik krijg het niet voor elkaar, SPB Mobile Shell installeren gaat nog goed, maar na het installeren van de skins in /Mijn opslag/ stopt de shell met werken en geeft een error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-06 08:09
Heeft iemand hier de Omnia al eens open gehad? Toevallig een idee welke schroevendraaien ik daar voor nodig heb en hoe ik daar het makkelijkst aan kom? Heb verschillende setjes liggen, ook voor andere toestellen, maar dat past allemaal natuurlijk net niet...

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-04 12:59
Dag mensen

Ik heb een probleem met mijn Omnia. Ik heb sinds kort last van een niet-reagerende Omnia. Alles werkt, maar als ik berichten wil lezen, doet hij niets meer.

Er zitten 2 nieuwe berichten in, ik druk op mijn inbox, blijft gewoon hangen, hij gaat zelfs niet eens naar mijn inbox. Als ik naar andere mappen ga, bv waar mijn muziek in staat, dan doet hij het dat wel, alleen wat trager. Ik wil mijn gsm niet kwijt..

Wat moet ik nu doen om dit probleem te fixen?

[ Voor 3% gewijzigd door sjakie1945 op 21-03-2011 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Je toestel een harde reset geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beste forumleden, ik heb al een jaar mijn omnia niet meer vaak gebruikt, omdat ik de Wave heb aangeschaft. Nu is mijn wave voor reparatie opgehaald en heb ik de omnia weer uit de kast gehaald. Alles werkt behalve sms en mms. Sms ontvangen doet hij wel maar ik kan geen nieuwe versturen of sms beantwoorden. Heeft iemand een idee waar ik moet zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R15

R15

@ghost-ray

Raar probleem, ik denk dat je instellingen verkeerd zijn ofzo.
Haal je simkaart er eens uit, start je telefoon op met een andere simkaart en haal die daarna er weer uit en stop dan de gewone simkaart er weer in. Dan komt je Omnia, als het goed is met een melding of je de instellingen wilt ophalen. Dat zou kunnen helpen.
Wat je ook zou kunnen doen is om de belangrijkste dingen te back-uppen met bijv. SPB Back-Up en dan een hard reset uitvoeren. Je moet alleen niet de instellingen/het register back-uppen en terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

R15 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:33:
@ghost-ray
Raar probleem, ik denk dat je instellingen verkeerd zijn ofzo.
Haal je simkaart er eens uit, start je telefoon op met een andere simkaart en haal die daarna er weer uit en stop dan de gewone simkaart er weer in. Dan komt je Omnia, als het goed is met een melding of je de instellingen wilt ophalen. Dat zou kunnen helpen.
Wat je ook zou kunnen doen is om de belangrijkste dingen te back-uppen met bijv. SPB Back-Up en dan een hard reset uitvoeren. Je moet alleen niet de instellingen/het register back-uppen en terugzetten.
Heb geen andere sim voorhanden.
Ik heb dus de harde reset gedaan en moest daarna alles opnieuw instellen en herinstalleren, maar sms-probleem is er nog steeds.
Heb ook andere fora afgestruind, maar nog niks gevonden.
Wilde ook proberen om naar een andere fw (custom-rom) te flashen, maar zit op een W7 pc te werken en dat wil nog niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R15

R15

@ghost-ray

Dan raad ik je aan om even contact op te nemen met je telefoonprovider. Wellicht kunnen zij het probleem oplossen, want als een harde reset niet werkt, dan moet het denk ik toch wel aan de provider liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

R15 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:23:
@ghost-ray

Dan raad ik je aan om even contact op te nemen met je telefoonprovider. Wellicht kunnen zij het probleem oplossen, want als een harde reset niet werkt, dan moet het denk ik toch wel aan de provider liggen.
Ter verduidelijking: het probleem dat ik ondervind is, dat als ik op "nieuw" klik, om een nwe sms te maken er niks gebeurt. Als ik een binnengekomen sms wil beantwoorden of doorsturen gebeurt er ook niks. Ik heb alle instellingen voor mms diverse keren doorlopen en ook ontvangen mms'en kan ik niet inzien, wel tekstberichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R15

R15

@ghost-ray

quote:
"dat als ik op "nieuw" klik, om een nwe sms te maken er niks gebeurt."
Komt er dan geen nieuw venstertje, zodat je een nieuwe sms kunt maken of kan de sms wel worden gemaakt, maar niet worden verzonden?

In het eerste geval, dan raad ik je aan om contact op te nemen met Samsung, in het tweede geval raad ik je aan om contact op te nemen met je telefoonprovider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

R15 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:24:
@ghost-ray
quote:
"dat als ik op "nieuw" klik, om een nwe sms te maken er niks gebeurt."
Komt er dan geen nieuw venstertje, zodat je een nieuwe sms kunt maken of kan de sms wel worden gemaakt, maar niet worden verzonden?

In het eerste geval, dan raad ik je aan om contact op te nemen met Samsung, in het tweede geval raad ik je aan om contact op te nemen met je telefoonprovider.
Als ik op "nieuw" klik komt er geen nieuw venstertje zoals het hoort, er gebeurt dus niets.
Heb vandaag een Vodafone sim (heb zelf T-mobile) erin gestopt van een collega en ook toen gebeurde er niets als ik een nieuwe sms wilde maken.

Edit:
Het is uiteindelijk gelukt om met W7 te flashen en nu doet sms maken het weer >:)
Bedankt voor het meedenken

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 84081 op 11-05-2011 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R15

R15

@ghost-ray

Oke, als het met een andere sim hetzelfde probleem is, ligt het ook niet aan je provider. Dus een nieuwe rom erop zetten, gaat waarschijnlijk wel helpen. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-02 15:57
Ik had nog een oude Samsung Omnia die ik niet meer gebruikte. Nu wilde ik deze in de auto gaan gebruiken voor navigatie. Afgelopen zondag heb ik er IGO8 met de nieuwste kaarten opgezet en het werkte: ik kon mn route plannen en kreeg een GPS fix. Vervolgens de telefoon uitgezet en in de auto gelegd. Gisteren wilde ik gaan navigeren in de praktijk, maar toen deed de GPS het niet meer. IGO vond geen GPS ontvanger, ook niet na deze optie te hebben uitgeschakeld en ingeschakeld en opnieuw te laten zoeken naar de GPS ontvanger. Ook het opnieuw opstarten van het toestel bood geen soelaas. Iemand die mij kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R15

R15

@Lamedog

1. Is je telefoon wel verbonden met een netwerk? Dit is wel noodzakelijk om GPS te laten werken.
2. Controleer je GPS-instellingen bij "Instellingen" in Windows Mobile.
3. Installeer IGO opnieuw of voer een hard reset uit (Windows Mobile).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-02 15:57
@R15
1. Nee, de telefoon is niet verbonden met een netwerk, maar dat was ie zondag ook niet. Dat is toch alleen nodig voor het sneller krijgen van een fix door a-GPS?
2. Ik kan de instellingen wel controleren, maar ik weet niet hoe alles moet zijn ingesteld, dat is precies mijn vraag.
3. Hard reset kan ik nog proberen, bedoel je dat vanuit windows of door het knopje bovenop het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11-2021
Ik heb een aantal smsjes achter elkaar ontvangen. Op het moment dat er eentje verwijderde krijg ik weer een nieuwe binnen (deze heb ik nooit in mijn inbox gezien) Maar ik krijg nu wel de hele tijd de melding dat ik 1 nieuwe sms heb, en zoals gezegd, staat het betreffende bericht niet in mijn inbox. Ook kan ik, wanneer ik op de X klick van de melding, het bericht niet verwijderen. De melding van een nieuwe sms blijft.

Wie weet hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
LameDog schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:25:
Ik had nog een oude Samsung Omnia die ik niet meer gebruikte. Nu wilde ik deze in de auto gaan gebruiken voor navigatie. Afgelopen zondag heb ik er IGO8 met de nieuwste kaarten opgezet en het werkte: ik kon mn route plannen en kreeg een GPS fix. Vervolgens de telefoon uitgezet en in de auto gelegd. Gisteren wilde ik gaan navigeren in de praktijk, maar toen deed de GPS het niet meer. IGO vond geen GPS ontvanger, ook niet na deze optie te hebben uitgeschakeld en ingeschakeld en opnieuw te laten zoeken naar de GPS ontvanger. Ook het opnieuw opstarten van het toestel bood geen soelaas. Iemand die mij kan helpen?
Een trage reactie, maar wellicht wel een met een oplossing. Ik had hetzelfde euvel. Ik begreep er niets van, totdat een tweaker mij erop wees dat iGo een cleam legt op de GPS. De GPS zal in een ander programma ook niet meer werken nadat iGo ooit heeft opgestart. Het enige wat werkt om het weer te laten werken is de telefoon opnieuw opstarten. Voor mij was het een reden om iGo links te laten liggen en terug te gaan naar TomTom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Even een kick.

Ik was op zoek naar de laatste officieele rom, welke hier wel voorbij komt maar een werkende link kon ik niet meer vinden. Om andere mensen het makkelijker te maken en niet van vage sites te hoeven downloaden:

http://fus.samsungmobile....XKHJ3_updater_xp_1117.EXE

Lijkt me iig wat beter dan een rapidshare of wat dan ook...

Mijn YouTube kanaal

Pagina: 1 2 3 Laatste