Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R15
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-06 16:28

R15

@ghost-ray

quote:
"dat als ik op "nieuw" klik, om een nwe sms te maken er niks gebeurt."
Komt er dan geen nieuw venstertje, zodat je een nieuwe sms kunt maken of kan de sms wel worden gemaakt, maar niet worden verzonden?

In het eerste geval, dan raad ik je aan om contact op te nemen met Samsung, in het tweede geval raad ik je aan om contact op te nemen met je telefoonprovider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84081

R15 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:24:
@ghost-ray
quote:
"dat als ik op "nieuw" klik, om een nwe sms te maken er niks gebeurt."
Komt er dan geen nieuw venstertje, zodat je een nieuwe sms kunt maken of kan de sms wel worden gemaakt, maar niet worden verzonden?

In het eerste geval, dan raad ik je aan om contact op te nemen met Samsung, in het tweede geval raad ik je aan om contact op te nemen met je telefoonprovider.
Als ik op "nieuw" klik komt er geen nieuw venstertje zoals het hoort, er gebeurt dus niets.
Heb vandaag een Vodafone sim (heb zelf T-mobile) erin gestopt van een collega en ook toen gebeurde er niets als ik een nieuwe sms wilde maken.

Edit:
Het is uiteindelijk gelukt om met W7 te flashen en nu doet sms maken het weer >:)
Bedankt voor het meedenken

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 84081 op 11-05-2011 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R15

R15

@ghost-ray

Oke, als het met een andere sim hetzelfde probleem is, ligt het ook niet aan je provider. Dus een nieuwe rom erop zetten, gaat waarschijnlijk wel helpen. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-02 15:57
Ik had nog een oude Samsung Omnia die ik niet meer gebruikte. Nu wilde ik deze in de auto gaan gebruiken voor navigatie. Afgelopen zondag heb ik er IGO8 met de nieuwste kaarten opgezet en het werkte: ik kon mn route plannen en kreeg een GPS fix. Vervolgens de telefoon uitgezet en in de auto gelegd. Gisteren wilde ik gaan navigeren in de praktijk, maar toen deed de GPS het niet meer. IGO vond geen GPS ontvanger, ook niet na deze optie te hebben uitgeschakeld en ingeschakeld en opnieuw te laten zoeken naar de GPS ontvanger. Ook het opnieuw opstarten van het toestel bood geen soelaas. Iemand die mij kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R15

R15

@Lamedog

1. Is je telefoon wel verbonden met een netwerk? Dit is wel noodzakelijk om GPS te laten werken.
2. Controleer je GPS-instellingen bij "Instellingen" in Windows Mobile.
3. Installeer IGO opnieuw of voer een hard reset uit (Windows Mobile).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-02 15:57
@R15
1. Nee, de telefoon is niet verbonden met een netwerk, maar dat was ie zondag ook niet. Dat is toch alleen nodig voor het sneller krijgen van een fix door a-GPS?
2. Ik kan de instellingen wel controleren, maar ik weet niet hoe alles moet zijn ingesteld, dat is precies mijn vraag.
3. Hard reset kan ik nog proberen, bedoel je dat vanuit windows of door het knopje bovenop het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11-2021
Ik heb een aantal smsjes achter elkaar ontvangen. Op het moment dat er eentje verwijderde krijg ik weer een nieuwe binnen (deze heb ik nooit in mijn inbox gezien) Maar ik krijg nu wel de hele tijd de melding dat ik 1 nieuwe sms heb, en zoals gezegd, staat het betreffende bericht niet in mijn inbox. Ook kan ik, wanneer ik op de X klick van de melding, het bericht niet verwijderen. De melding van een nieuwe sms blijft.

Wie weet hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
LameDog schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:25:
Ik had nog een oude Samsung Omnia die ik niet meer gebruikte. Nu wilde ik deze in de auto gaan gebruiken voor navigatie. Afgelopen zondag heb ik er IGO8 met de nieuwste kaarten opgezet en het werkte: ik kon mn route plannen en kreeg een GPS fix. Vervolgens de telefoon uitgezet en in de auto gelegd. Gisteren wilde ik gaan navigeren in de praktijk, maar toen deed de GPS het niet meer. IGO vond geen GPS ontvanger, ook niet na deze optie te hebben uitgeschakeld en ingeschakeld en opnieuw te laten zoeken naar de GPS ontvanger. Ook het opnieuw opstarten van het toestel bood geen soelaas. Iemand die mij kan helpen?
Een trage reactie, maar wellicht wel een met een oplossing. Ik had hetzelfde euvel. Ik begreep er niets van, totdat een tweaker mij erop wees dat iGo een cleam legt op de GPS. De GPS zal in een ander programma ook niet meer werken nadat iGo ooit heeft opgestart. Het enige wat werkt om het weer te laten werken is de telefoon opnieuw opstarten. Voor mij was het een reden om iGo links te laten liggen en terug te gaan naar TomTom.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Even een kick.

Ik was op zoek naar de laatste officieele rom, welke hier wel voorbij komt maar een werkende link kon ik niet meer vinden. Om andere mensen het makkelijker te maken en niet van vage sites te hoeven downloaden:

http://fus.samsungmobile....XKHJ3_updater_xp_1117.EXE

Lijkt me iig wat beter dan een rapidshare of wat dan ook...

Mijn YouTube kanaal

Pagina: 1 2 3 Laatste