Bij Bcc is de Pioneer 920 op dit moment 377 euro. Vrij goedkoop voor een normale winkel.
Bij de Mediamarkt moest die nog 462 euro kosten.
Ik heb vrijdag bij MM zwolle de Pio 920 kunnen bemachtigen voor €377,- hij moest wel besteld worden want hij zat niet standaard in het assortiment.m@fkeez schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 19:00:
Bij Bcc is de Pioneer 920 op dit moment 377 euro. Vrij goedkoop voor een normale winkel.
Vake beej te bange! Maar soms beej oek te dapper! ;)
Zonder de agrariër ook geen eten voor de vegetariër!
Ik heb precies hetzelfde probleem idd dacht eerst dat het aan de logitech harmony die ik erbij gebruik zou liggen maar blijkt niet het geval.MichaelNL85 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 12:50:
Vraagje over de VSX-920. Ik heb hier een Samsung tv op aangesloten.
Als ik mijn receiver aan zet en vervolgens de tv (of omgekeerd, doet er niet toe namelijk) dan springt de Pioneer naar de TV/SAT bron terwijl ik hem op HDMI1 wil houden (staat hij ook op tot hij de TV ziet)
Weet iemand hoe ik dit uit kan zetten dat hij automatisch naar TV/SAT springt?
HDMI CEC (of HDMI Control) uitzetten?barrie1985 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 18:52:
[...]
Ik heb precies hetzelfde probleem idd dacht eerst dat het aan de logitech harmony die ik erbij gebruik zou liggen maar blijkt niet het geval.
ben ook nog op zoek naar een oplossing.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Idd hdmi control op off zetten en het prbleem is verholpen! ik dank u zeer
Blog over Smart Homes: https://www.hellosmarthome.nl
Ik citeer even van http://www.cnet.com.au/pioneer-vsx-920-339304259.htmHeroS schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 11:18:
Weet iemand of de VSX-920 of de VSX-1020 DLNA ondersteund?
Op de pioneer website staan nogal tegenstrijdig berichten hierover.
Those you can't see are more present than you'll imagine
Gulfstream G650
Gulfstream G650
Those you can't see are more present than you'll imagine
Gulfstream G650
[ Voor 16% gewijzigd door CarNaige op 11-02-2011 10:09 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
"Foutcypher21 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 10:35:
Dit kun je gewoon op de site van Pioneer vinden
http://www.pioneer.nl/nl/products/42/98/405/compare.html
[ Voor 29% gewijzigd door Brad Pitt op 11-02-2011 11:08 ]
Nickname does not reflect reality
[ Voor 5% gewijzigd door cypher21 op 11-02-2011 11:06 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Dat kan heel eenvoudig met de bijgeleverde kabel. Je kan dan gewoon alle functies gebruiken, die je bij een iPod ook hebt.HeroS schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 08:36:
Oke, bedankt voor de reacties.
Iemand ervaring met het aansluiten en bedienen van een Ipod Nano?
Gulfstream G650
Voor wanneer is het dan ?Reley schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 09:32:
Ik ben nog aan het prutsen, lag gister ook regelmatig op min buik voor het kastje om te kijken wat er allemaal in het display stond. Ms. Reley heeft zich bijna een bevalling gelachen....
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door ocdaan op 18-02-2011 11:37 ]
Is het weg als je de tv-kabel er uit haalt? In welk apparaat die zit maakt niet uit, zolang ze met elkaar zijn verbonden kan je die klacht hebben. Is het dan weg zou je een mantelstroomfilter kunnen proberen.ocdaan schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 10:05:
Het is jammer want de sub staat nu standaard uit, af en toe zet ikém even aan maar dat is eingelijk niet de bedoeling natuurlijk. Iemand een idee wat ik zou kunnen proberen?
Nickname does not reflect reality
[ Voor 38% gewijzigd door benedictuz op 22-02-2011 18:46 ]
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
EDIT: Ondertussen zelf de mogelijke oplossing gevonden:HyperBart schreef op maandag 14 februari 2011 @ 20:29:
Ik heb sinds een tijdje een VSX-920-K in combinatie met een Canton Movie 125 MX. Ding draait goed. Op al dit geweld hangt mijn Sony Bravia KDL-40EX711, een Eminent EM7080, een PS3 en een Telenet HD Digibox.
Nu valt me op, dat als ik naar een film of een serie kijk, dat het soms lijkt alsof het geluid een beetje out of sync is met het beeld (of het beeld out of sync). Volgens mij had ik dit vroeger niet met mijn EM7080 rechtstreeks op de TV... Iemand ditzelfde probleem?
Het is moeilijk om het met de PS3 te testen, Digibox lijkt het ook een beetje te hebben...
[ Voor 16% gewijzigd door HyperBart op 23-02-2011 13:49 ]
klein schopje...benedictuz schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 21:21:
Ik heb vandaag de vsx 920k gekocht voor m'n pa. Tof ding met die usb en zo maar ik heb één probleem: Ik krijg de radiostreams met geen mogelijkheid aan de praat.
Ik kan de versterker pingen, ik kan op de webinterface maar streams geven consequent een connection error.
Heb de streams die er al op stonden gecheckt op de pc maar daar werkt de boel wel.
Ook handmatig radio paradise stream in de versterker gezet maar ook die werkt niet.
Heb de versterker ook in een DMZ gezet maar ook dat biedt geen soelaas. Portforwarding lijkt mij niet nodig voor een audiostream.
Router staat op DHCP en geeft een IP adres in de range 192.168.x.x
Iemand suggesties?
edit: provider is versatel
en dat is tegenwoordig dus tele2 inderdaad
streams vanaf pc werken wel gewoon
op het forum van tele2 kom ik wel meer meldingen tegen van niet werkende radio streams op apparaten anders dan een pc / laptop
http://forum.tele2.nl/showthread.php?tid=478
http://forum.tele2.nl/showthread.php?tid=572
[ Voor 19% gewijzigd door Annuk op 09-03-2011 22:44 ]
[ Voor 53% gewijzigd door habermas op 10-03-2011 12:02 ]
Verwijderd
Gulfstream G650
NopeSalimRMAF schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 22:46:
Mijn vraag is dan ook of de VSX-920 ARC ondersteund.
Gulfstream G650
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Gulfstream G650
Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai
tja....ze blijven nieuwe modellen uitbrengen, om zo geld te genereren. Eerlijk gezegd snap ik het nut ook niet van een iPhone app om je receiver te bedienen. Het is leuk om 2 keer te doen, maar dan heb je het wel gehad.Buayakeren schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 10:21:
Voor de mensen die een VSX-920 of 1020 hebben gekocht en de IControlAV app veel gebruiken is er wellicht goed nieuws, daar Pioneer een nieuwe IControlAV2 app heeft uitgebracht in Amerika.
Deze app heeft vele verbeteringen doorgevoerd, waaronder radio kanaal keuze, MCACC calibratie, visualisatie van front en nog veel meer.
Echter als je de reacties leest op : http://itunes.apple.com/us/app/icontrolav2/id418081365?mt=8
zeggen de gebruikers dat de app momenteel niet de 2010 receivers ondersteund!?.
Ik hoop dat ze bij de launch van de nieuwe receivers waar deze ondersteuning wel inzit (VSX 1021) de gebruikers van de 2010 modellen niet in de steek laten!
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Luxurydiver op 18-03-2011 19:56 ]
Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai
Verwijderd
De LX72 heeft een prima remote hoorBuayakeren schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 19:53:
@pgm5700 Heb jij het geluidskwaliteit verschil getest tussen Bi Amping en Normal op je Pioneer versterker ?
Ben benieuwd naar je ervaring, daar ik zelf nieuwe front speakers wil gaan aanschaffen en twijfel over Bi Amp speakers die op mijn 1020 passen.
@Jordy van E: Als je eenmaal de App gebruikt heb, wil je die zeer slechte remote gelijk uit het raam gooien ! Echt gebruikersgemak ! De App kon nog beter en dat tonen ze met die nieuwe versie, alleen die houden ze nu voor de nieuwe modellen
Misschien een beetje een late reply maar misschien dat je het probleem nog hebt.ocdaan schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 18:56:
Wanneer ik de aanslujitingen van de sub aanraak met mijn vingers reageerd de sub daar ook vrij sterk op, erg gevoelig dus, is dit normaal?
[....]
Ik las op een ander forum dat iemand de nul van de 2e ingang had gebruikt om de sub te aarden. Mijn sub heeft namelijk geen mogelijkheid om via de stroomaansluiting te aarden. Ik heb dus even een snoertje gepakt en de buitenkant van de tulpingang met de aarde van een wandkontaktdoos verbonden maar dat gaf ook geen verschil.
Topic even wat nieuw leven inblazen!Jolly_Jumper schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 23:06:
[...]
De huidige set up (VSX 520, 820, 920, LX53, LX73, LX83 etc.) is rond juni 2010 "bekend gemaakt" en dat zal voor de nieuwe generatie niet anders zijn denk ik.
[ Voor 4% gewijzigd door Benga op 19-04-2011 21:10 ]
Gulfstream G650
Je hebt volledig gelijk SalimRMAF, ik liep wat te hard van stapel. Sommige sites rapporteren idd dat de 921 DLNA heeft, ik kan alleen maar hopen dat het de Europese versie betreft! Indien de huidige 920 naar 300 euro zakt lijkt mij dit ook een zeer mooie deal! Design is subjectief maar ik ben er wel voor te vinden!SalimRMAF schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 22:18:
Hier gaat weer eens iets mis.Zie je rechtsonder "Pioneer USA"? Dat zijn hele andere modellen. De laatste 3 generaties, *19 en *20 waren ook erg anders dan die in de USA. Even wachten op de EU specs! Daarvan zal de 921 zeker wel DLNA ondersteunen dunkt me?
Gulfstream G650
[ Voor 10% gewijzigd door Jolly_Jumper op 28-04-2011 22:40 ]
Gulfstream G650
Verwijderd
Verwijderd
Gulfstream G650
[ Voor 3% gewijzigd door Dr_oetker op 03-05-2011 12:30 ]
Is toch redelijk simpel? Waar heb je hem gekocht... daar ga je heen. Niks bellen naar Pioneer, mogen zij doen. Je hebt betaalt voor een werkend apparaat. Laat ze meer een andere mee geven...Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:27:
Ook ik heb al maanden problemen met de VSX 920, de speler reset zich steeds bij het bekijken van Blu rays... en ook hang ups komen regelmatig voor, en van de pioneer klamtenservice hoef je dus niks te verwachten, ik hen ondertussen al mij Blu ray speler weggebracht voor "reparatie" en voor 100 Euro aan HDMI kabels gekocht op aandringen van Pioneer).... maar nu na 4 maanden nog steeds dezelfde ellende, ik gooi hem morgen bij mijn leverancier over de balie en anders door de ruit!!
Hebben nog meer mensen zo'n slechte ervaring met Pioneer?
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Netjes man! 500 euro is wel een stevig bedrag tegenover de huidige VSX-921. (zelfs in DuitslandDLNA 1.5 & ARC!
[ Voor 27% gewijzigd door Dr_oetker op 05-05-2011 10:58 . Reden: plaatje toegevoegd ]
Gulfstream G650
Tevens ga ik binnenkort verhuizen, en wil ik deze receiver verhuizen naar een "game" room, en een andere receiver aansluiten in m'n woonkamer.VSX-818V model only:
To hear audio from your HDMI component through this system, make analog and/or digital connections as
necessary.
On the rear panel, you must connect to the audio jacks from a set of audio/video inputs (for example, DVR/VCR as shown in the illustration).
Without this connection, HDMI audio will still be output from your TV or plasma display (though no sound will be heard from this receiver).
Kan niet anders dan op die manier. De Pioneer VSX-818V heeft namelijk HDMI Switching en geen HDMI Processing. HDMI Processing is hetgeen wat je nodig hebt om te doen wat jij wilt: alleen de HDMI kabel naar het apparaat en verder niets. Dus als je een nieuwe receiver gaat kopen houdt daar dan rekening mee. Al kan elke receiver met HDMI 1.4 dat wel tegenwoordig, dus eigenlijk hoef je daar niet heel erg op te letten.Red_Head schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 16:47:
Na al enige tijd mee te hebben gelezen ook maar eens een vraag:
Ik zelf heb de Pioneer VSX-818V en het geluid via de HDMI poorten wordt door gezet naar het aangesloten apparaat. het geluid komt dus uit mijn tv i.p.v. de versterker.
Vervolgens heb ik vanuit mijn TV weer een kabel terug naar de optical-in van de versterker.
Weet iemand of dit anders kan?
Als ik op webshops kijk bij verschillende modellen zoals de Onkyo TX-SR608 staan die als "Switching" en de Pioneers staan veelal als "Repeating"FeaR1986 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 17:14:
[...]
Kan niet anders dan op die manier. De Pioneer VSX-818V heeft namelijk HDMI Switching en geen HDMI Processing. HDMI Processing is hetgeen wat je nodig hebt om te doen wat jij wilt: alleen de HDMI kabel naar het apparaat en verder niets. Dus als je een nieuwe receiver gaat kopen houdt daar dan rekening mee. Al kan elke receiver met HDMI 1.4 dat wel tegenwoordig, dus eigenlijk hoef je daar niet heel erg op te letten.
Lullige is dat elk merk weer een andere term heeft voor HDMI Processing. Maar er is één regel waar je je aan kan houden om te zien of een receiver HDMI Processing heeft: kan de receiver zelf DTS HD en/of Dolby TrueHD decoderen. Indien die dat kan heeft de receiver 100% zeker HDMI Processing.Red_Head schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 21:47:
[...]Als ik op webshops kijk bij verschillende modellen zoals de Onkyo TX-SR608 staan die als "Switching" en de Pioneers staan veelal als "Repeating"
Of is repeating gewoon een vorm van processing?
Ja, daar ben ik ook erg benieuwd naar. Dat er iets gaat gebeuren lijkt mij bijna zeker. de Pioneer SC-LX83 is opdit ogenblik zo'n 350 euro gezakt inprijs in de maand April. Dat gebeurd ook niet zomaar.Priyantha Bleeker schreef op zondag 01 mei 2011 @ 19:40:
Iemand hier die meer weet over wat er gaat gebeuren met de meer high-end receiver van Pioneer voor modeljaar 2011 ?
Dynamisch bereik instellen in je afspeel apparaat, of in de versterker als dat mogelijk is.HyperBart schreef op donderdag 28 april 2011 @ 22:17:
Ik bezit nu al een tijdje een VSX-920-K, maar ik irriteer me mateloos aan het feit dat als ik een film (in dit geval eentje met DTS) het geluid ongelijk is, in de zin van: explosies zijn veel te luid en stemmen hoor ik eigenlijk bijna niet... Kan je dat op de een of andere manier aanpassen en zo ja waar?
Of kan je het geluid gelijk levellen?
Ik ben ook aan het wachten op de opvolger van deze. Wil eigenlijk ergens in july gaan kopen, maar als ik weet dat er in aug wat nieuws aan zit te komen kan ik best ff geduld betrachten.vandeGerrit schreef op maandag 09 mei 2011 @ 08:25:
[...]
Ja, daar ben ik ook erg benieuwd naar. Dat er iets gaat gebeuren lijkt mij bijna zeker. de Pioneer SC-LX83 is opdit ogenblik zo'n 350 euro gezakt inprijs in de maand April. Dat gebeurd ook niet zomaar.
Juist jaMAGDATTT schreef op maandag 09 mei 2011 @ 13:33:
[...]
Ik ben ook aan het wachten op de opvolger van deze. Wil eigenlijk ergens in july gaan kopen, maar als ik weet dat er in aug wat nieuws aan zit te komen kan ik best ff geduld betrachten.
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door FeaR op 10-05-2011 21:41 ]
Rotel gebruikt wél Klasse D versterkers in haar high-end versterkersFeaR1986 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:37:
Nu doe je net alsof er geen enkele Denon meer uit Japan komt. De hoge modellen komen nog steeds uit Japan. Idem met Marantz, die worden deels ook nog in Japan gemaakt. En op land van herkomst zou ik als een Pioneer-bezitter maar niet naar kijken, want Pioneer komt uit Maleisie...
Pioneer gebruikt een heel ander soort versterkers dan andere merken. Aan de ene kant is dat natuurlijk goed, maar er zal huis wel een reden zijn waarom andere merken niet volgen. Het zijn niet alleen merken als Denon, Marantz, Onkyo en dergelijke die niet volgen. Ook merken als Arcam, Rotel, Classe en dergelijke gebruiken nog geen Klasse D versterkers. Overigens is Klasse D al weer bijna achterhaald, er wordt ook aan Klasse H gewerkt.
De Pioneer LX83 en de Denon AVR-4311 zijn gewoon heel anders qua opbouw en van klank.
I stand correctedPriyantha Bleeker schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:14:
[...]
Rotel gebruikt wél Klasse D versterkers in haar high-end versterkers
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq