• b12e
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-02 21:25
Mede-auteur:
  • Rubinski
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-10-2018

Rubinski

.... dat nog niet zo groot is.

Ik wil een applicatie in de appstore van Apple, gemaakt door tweakers, waardoor ik makkelijk de pricewatch kan raadplegen, meuktracker, ..., push notifications etc, ...

Ik ben volgens mij niet alleen. Grote sites zoals Engadget hebben al dergelijke apps, waarom tweakers niet?

Dit topic is er om je mening over dit onderwerp te uiten, en als een soort *petitie* VOOR zo'n app. Tweakertjes, laat jullie horen!

Edit:
Heb je ideeën om in de applicatie te stoppen (zoals een barcodescanner die dan pricewatch afspeurt)? Laat het dan weten! De tweakers die aan de app willen/kunnen werken (of misschien de tweakers-staff?) kunnen wel ideetjes gebruiken lijkt me

[Voor 25% gewijzigd door b12e op 22-02-2010 19:05. Reden: Edit toegevoegd]

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:38

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

De dingen die je nu opnoemt kun je toch ook gewoon op de website doen? Waar is een aparte app voor nodig dan?

Trouwens, Tweakers.net applicatie gemist?

Rail Away!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-03 15:43

dawuss

gadgeteer

Even voorop gesteld dat ik niets te maken heb met het beleid van de FP, snap ik idd ook niet zo goed wat de meerwaarde is van een native app boven een mobiele site om een website te bekijken. Wat heb je nodig van de mogelijkheden die een native app biedt dat je niet met web technologie kunt op dat gebied? Een native app biedt feitelijk maar weinig mogelijkheden en de "kosten" (moeite, mensen, geld etc.) zijn best wel hoog. Zeker omdat zo iets natuurlijk ook precedent schept en er dan zometeen ook apps voor Android, WebOS etc. worden verwacht, die allemaal ook moeten worden onderhouden. Daarnaast is het een stuk handiger om even een stuk servercode te updaten, dan een nieuwe app in de appstore te krijgen, waarna iedereen moet updaten.

Een native app is een oplossing, maar wat is het probleem? Wat is er mis met de T.net mobiele site, zoals ook in het topic dat Mad Marty aanhaalt wordt besproken?

Overigens moet ik toegeven dat ik ook de Nu.nl app vaker gebruik dan hun website, maar dat heeft vooral te maken met het feit dat dat eigenlijk een soort nu.nl-specifieke RSS-reader is die ook cachet en daardoor sneller aanvoelt dan de website :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:43
Gewoon even zelf maken.
Ik heb diverse apps gemaakt voor sites die ik zelf vaak gebruik.

[Voor 22% gewijzigd door Ronvgs op 27-01-2010 13:21]

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-03 18:24

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

RonXP schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:18:
Gewoon even zelf maken.

[afbeelding]
Hoe doe je dat dan?

Anoniem: 116571

Gewoon, gratis met de iPhone SDK? Je komt alleen niet in de AppStore terecht, want daar moet je een licentie voor hebben.. (100 euro ongeveer)

-- Edit --
Of kon je alleen maar op de simulator draaien zonder licentie?

Anyways, * Anoniem: 116571 is iPhone developer en kijk, zo'n app heeft wel branding waarde voor Tweakers.NET, maar de tweakers weten zelf de mobiele website ook wel te vinden, dus voor tweakers heeft dat geen enorme meerwaarde..

Ik zal wel eens kijken of ik ff een RSS reader app in elkaar kan flansen en in de store kan gooien @ bedrijfs account.. Iemand nog leuke ideeen voor extra dingen in de app? Ik zou het wel cool vinden als iemand een designtje kan maken voor de App, want daar ben ik geen grote held in..

[Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 116571 op 28-01-2010 11:46]

Anoniem: 308200

RonXP schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:18:
Gewoon even zelf maken.

[afbeelding]
Draai zelf helaas Windows :")
Maar ja, tweakers.mobi werkt gewoon prima.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 10:59
dawuss schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:07:
Even voorop gesteld dat ik niets te maken heb met het beleid van de FP, snap ik idd ook niet zo goed wat de meerwaarde is van een native app boven een mobiele site om een website te bekijken. Wat heb je nodig van de mogelijkheden die een native app biedt dat je niet met web technologie kunt op dat gebied? Een native app biedt feitelijk maar weinig mogelijkheden en de "kosten" (moeite, mensen, geld etc.) zijn best wel hoog. Zeker omdat zo iets natuurlijk ook precedent schept en er dan zometeen ook apps voor Android, WebOS etc. worden verwacht, die allemaal ook moeten worden onderhouden. Daarnaast is het een stuk handiger om even een stuk servercode te updaten, dan een nieuwe app in de appstore te krijgen, waarna iedereen moet updaten.

Een native app is een oplossing, maar wat is het probleem? Wat is er mis met de T.net mobiele site, zoals ook in het topic dat Mad Marty aanhaalt wordt besproken?

Overigens moet ik toegeven dat ik ook de Nu.nl app vaker gebruik dan hun website, maar dat heeft vooral te maken met het feit dat dat eigenlijk een soort nu.nl-specifieke RSS-reader is die ook cachet en daardoor sneller aanvoelt dan de website :)
Doordat je in een app veel beter de (navigatie)mogelijkheden van het medium kan benutten. Op een klein scherm werken dingen als gewone linkjes en menu's gewoon niet lekker. Hetzelfde geldt voor dingen als de Pricewatch. Een app zou daar gewoon vele malen prettiger voor werken.

Neem de NU.nl app als voorbeeld bijvoorbeeld.

[Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 28-01-2010 17:27]

Anoniem: 88064

Als het maar niet z'n slecht aftreksel wordt als de app van hardware.info ;)

Anoniem: 116571

Anoniem: 116571 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:42:
[...]
Ik zou het wel cool vinden als iemand een designtje kan maken voor de App, want daar ben ik geen grote held in..
Anyone ? :) PM me!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-03 15:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

Anoniem: 88064 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 14:54:
Als het maar niet z'n slecht aftreksel wordt als de app van hardware.info ;)
Die is echt matig ja. De app van Bright daarentegen.... _/-\o_

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Peleus2K
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-03 18:57
Uit betrouwbare bron: er wordt hard gewerkt aan de Tweakers iPhone app, binnenkort meer nieuws

• b12e
een app geeft inderdaad een supermeerwaarde, en bepaalde dingen zoals pricewatch kan je cachen voor bepaalde producten die je interessant vindt, push notificaties, ...

• sebastius

sebastius

Maar ook met je fotocamera barcodes en productnamen scannen en dan checken in de pricewatch .

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:59

Stewie!

Keen must die!

sebastius schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 19:26:
Maar ook met je fotocamera barcodes en productnamen scannen en dan checken in de pricewatch .
Dat zou geweldig zijn :9

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:53
For Your Info : Dat is er al voor de Hardware.info app :P. Dan kan je die tot die tijd gebruiken :).

gewoon nee.

• Anoniem: 69767
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Van de kleine concurrent bestaat er al wel een mooie Android app.
Met de Concurrent Android applicatie kun je allereerst eenvoudig de laatste nieuwsberichten en reviews van Concurrent.info lezen. Daarnaast biedt de applicatie je een overzicht van de nieuwste afleveringen van Concurrent.Info TV, die je direct via streaming kunt bekijken. Op het tabblad producten kun je op zoek naar informatie over alle producten in de Concurrent.Info Prijsvergelijker. Voor alle producten vind je specificaties en een overzicht van prijzen bij Nederlandse of Belgische online shops. Indien beschikbaar toont de applicatie ook testresultaten en links naar onze reviews. Het zoeken van producten kan niet alleen door het invoeren van de naam, maar ook door het scannen van de streepjescode (EAN) van een product. Op die manier kun je wanneer je in de winkel staat eenvoudig opzoeken of hetzelfde product online goedkoper te vinden is.
Maar die heeft ook streaming, dus dat mag van Apple waarschijnlijk niet ha ha :)

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 10-02-2010 21:42]

90710

Dit lijkt me nog niet eens zo'n slecht idee. Als ik een Mac had gehad, had ik er één gemaakt. Dat zeker.
Anoniem: 69767 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 21:39:
Van de kleine concurrent bestaat er al wel een mooie Android app.

[...]

Maar die heeft ook streaming, dus dat mag van Apple waarschijnlijk niet ha ha :)
Want? Er zijn meerdere applicaties die streamen in de app-store hoor. Ook over 3G.

"Lambs to the cosmic slaughter!" - Morty

• Niet online
ZpAz schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:24:
[...]

Want? Er zijn meerdere applicaties die streamen in de app-store hoor. Ook over 3G.
Ah ok dan heb ik niets gezegd. Dit stond me nog bij, bij het posten: nieuws: Apple weigert iPhone-applicatie Uitzending Gemist

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:27
Als je bij gerelateerde berichten kijkt zie je ook dat die app na inmenging van t-mobile alsnog is toegelaten. Ik heb nu ook shortcut naar Tweakers.mobi, werkt prima maar merk toch dat ik vaak naar de gewone site ga om de reacties te lezen.

• Hertog
  • Laatst online: 22:08

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Shinji schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 01:55:
Als je bij gerelateerde berichten kijkt zie je ook dat die app na inmenging van t-mobile alsnog is toegelaten. Ik heb nu ook shortcut naar Tweakers.mobi, werkt prima maar merk toch dat ik vaak naar de gewone site ga om de reacties te lezen.
Smaken verschillen ;) Ik ga de laatste tijd vaak ook op m'n desktop naar Tweakers.mobi omdat de reacties me gestolen kunnen worden. Zeker bij Apple-berichten beginnen zowel de voor- als de tegenstanders steeds irritanter te worden. :P

Een App lijkt me inderdaad alleen nuttig als deze toegevoegde waarde heeft, zoals de scan-de-barcode functie. Misschien dat bepaalde content offline beschikbaar maken, bijvoorbeeld voor iPod touch-bezitters, ook zou kunnen.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Anoniem: 157093

Peleus2K schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 21:03:
Uit betrouwbare bron: er wordt hard gewerkt aan de Tweakers iPhone app, binnenkort meer nieuws
Wat is "binnenkort"?

• verskure
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-03 09:59
Ik weet niet of dit van toepassing is: maar ik heb nog een licentie voor de SDK liggen en kan dus eventueel die app van RonXP wel in de Appstore zetten! Denk ik althans?

• b12e
Spijtig genoeg heb ik zelf geen Mac, anders had ik zelf er wel in gevlogen. Ik heb ook een beetje research gedaan om te ontwikkelen op een Windows, maar spijtig genoeg kan ik concluderen dat je dan dure software nodig hebt die geeneens goed werkt, of gratis alternatieven kan vinden die *zouden moeten werken* maar het ook helemaal niet doen. Spijtig, maar ik hoop nog altijd op een goede app, met push-notifications als er nieuws is, "watch topic"-functies, offline nieuws, pricewatch met prijsnotificatie (push), etc. Barcode-scanning voor iPhone zou ook geweldig zijn.

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:59

lasharor

7 december 2004

Dan wil ik een Windows Mobile app en een symbian app en graag ook nog een andriod en web os app.

• b12e
dan mag je die topics plaatsen in de winmo, symbian, android en non-winmo-categorieën.. ik doe m'n best voor de iPod/iPhone, aangezien ik geen toestel bezit met android (Nog geen, althans), en "winmo suckt de balle" (om het op z'n rubinski_be's te zeggen. Misschien dat er met versie 7 iets beters komt, maar ik heb de 5- en 6-versies even gebruikt en ik vond er niks aan.

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:59

lasharor

7 december 2004

Ja, dus?

Waarom jij wel en ik niet? Symbian heeft bijv. ook een erg grote afzetmarkt.

(/care maar zo'n mensen krijg je wel hoor)

• Niet online
lasharor schreef op maandag 22 februari 2010 @ 20:34:
Ja, dus?

Waarom jij wel en ik niet? Symbian heeft bijv. ook een erg grote afzetmarkt.
Daar waar vrijwel alle iPhone gebruikers beschikken over always-on mobiel internet,
vermoed ik sterk dat dit niet het geval is bij Symbian gebruikers. De afzetmarkt kan dus sec niet doorslaggevend zijn.

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 22-02-2010 20:37]

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hij zegt niet dat jij het niet mag, enkel dat het geen zin heeft daar om te vragen in een topic over een app in de appstore van Apple in het subforum van de iphone. Voor Windows Mobile is er al een voor het nieuws en voor Android weet ik niet, maar daar is zowel het Windows Mobile subforum als het Android subforum voor.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

Topicstarter
Goed gezegd Tsurany! d:)b

Software is like sex, it's better when it's free

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

Topicstarter
ik haat u

lasharor schreef op maandag 22 februari 2010 @ 19:07:
Dan wil ik een Windows Mobile app en een symbian app en graag ook nog een andriod en web os app.
Ja fijn, begin eraan zou ik zeggen. Hier wordt gewoon gesproken over een iPhone variant en ook ik als developer heb verstand van OSX programmeren en niet van iets anders.

• machielse
  • Laatst online: 11-12-2017
Lijkt me super zo'n app. Eigenlijk vooral voor de pricewatch. Gebruik die mega-veel (ook als ik zin heb om beetje weg te dromen)....

• Neus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:48

Neus

www.zenaconsult.com

Ok, ben bezig met de TweakersPricewatchScanner voor de iPhone, had toch al een Dev account (voor mijn Daily Garfield app :-) ). Heeft Tweakers een API die ik kan gebruiken om de PW DB aan te spreken of moet ik dat via een URL doen ?

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:16

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tsurany schreef op maandag 22 februari 2010 @ 20:38:
Hij zegt niet dat jij het niet mag, enkel dat het geen zin heeft daar om te vragen in een topic over een app in de appstore van Apple in het subforum van de iphone. Voor Windows Mobile is er al een voor het nieuws en voor Android weet ik niet, maar daar is zowel het Windows Mobile subforum als het Android subforum voor.
Waar al sinds 2004 een topic voor is, een universele oplossing: tweakers mobile. Dat apple mensen zich te elitair (of verwend) voelen om hier speciaal een app voor te 'eisen', mag ik serieus hopen dat devs van T.net toch eerst verder werken aan een mobiele versie van T.net/GoT, alvorens aan iets overbodigs te gaan werken (want ook Apple mensen kunnen tweakers mobile gewoon bezoeken, inclusief de pricewatch).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Anoniem: 19709

Een app voor de iPhone zou mooi zijn, maar dan zit je met onderhoud voor allerlei platforms, zoals Dawuss al zegt. Als je kijkt naar informatiearchitectuur, zou je tweakers.net als een webservice (niet alleen server) beschikbaar moeten stellen. Laat dan iedereen die zich geroepen voelt een app bouwen voor welk platform dan ook, die inprikt op die service. Tweakers onderhoudt en documenteert de service, applicatiebouwers maken en onderhouden de applicaties.

V.w.b. webtoegang, de huidige Tweakers mobile site vind ik persoonlijk te priegelig op een telefoon, dan doet Ars Technica dat toch beter imho.

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:09

DexterDee

I doubt, therefore I might be

* DexterDee iPhone developer meldt...

Ik heb momenteel een eigen app in de AppStore staan en ben wellicht wel bereid om mee te werken aan een tweakers app. Ik kan ook een svn repo verzorgen mocht dat handig zijn.

De vraag die bij mij eerder leeft, zit Tweakers zelf hierop te wachten? Lijkt me nuttig om dat eerst uit te vinden voordat hier moeite ingestopt wordt.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 29-03 15:09

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op dit moment wordt er in onze opdracht al een iPhone-applicatie ontwikkeld, die hopelijk ergens volgende maand in de appstore te vinden zal zijn. Ik kan overigens al aangeven dat een barcode-scanner niet in de intiële release zal zitten, maar uiteraard zullen we na release op basis van gebruikersinput en ervaringen door blijven ontwikkelen. Elke hulp vanuit de community (hetzij qua suggesties, hetzij op het gebied van daadwerkelijk development) is welkom :)

Hoewel je ellenlang discussie kan voeren over het nut van applicaties versus platformonafhankelijke websites is het op dit moment gewoon een feit dat er vraag is naar beiden. De ene gebruiker heeft liever een app, de ander liever een generiek platform. Wij proberen derhalve beide groepen blij te maken, het één sluit het ander niet uit. Gezien het feit dat de (onofficiële) Tweakers-app voor een betrekkelijk weinig gebruikt platform als Windows Mobile in een week al ruim 2500 keer is gedownload laat de potentie voor applicaties nog altijd goed zien en we streven er dan ook naar om in ieder geval voor de belangrijkste mobiele platforms een applicatie (hetzij officieel, het zij vanuit de community) een app beschikbaar te hebben.
iPhone komt er snel aan, Windows Mobile is er al, over Symbian en Android moeten we nog een beslissing nemen :)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar natuurlijk, pleur de tweakers.mobi maar het raam uit, eerst de hype uitmelken en van daar weer verder?
(geef toe, op het moment dat zo'n app komt, wordt dit overal natuurlijk goed kenbaar gemaakt, terwijl de danwel niet door jullie gemaakte WM-app enkel van een beetje via-via reclame mag genieten).

Maar, zoals ik toen ook al zei in het t.mobi topic, had ik dus toch gelijk, er komt eerst een iphone app.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Daniel schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:58:
Op dit moment wordt er in onze opdracht al een iPhone-applicatie ontwikkeld, die hopelijk ergens volgende maand in de appstore te vinden zal zijn. Ik kan overigens al aangeven dat een barcode-scanner niet in de intiële release zal zitten, maar uiteraard zullen we na release op basis van gebruikersinput en ervaringen door blijven ontwikkelen. Elke hulp vanuit de community (hetzij qua suggesties, hetzij op het gebied van daadwerkelijk development) is welkom :)
Dan ben ik wel benieuwd wat in eerste instantie de toegevoegde waarde van die App gaat zijn. Offline content? Of wordt het echt alleen een soort andere layout om de website heen?

Dat gebruikers er om vragen en hier naar geluisterd wordt is mooi, maar gebruikers vragen wel vaker dingen en die worden lang niet altijd uitgevoerd. Ik vraag me toch een beetje af waarom hier de afweging wel in het voordeel van deze groep gebruikers is gemaakt. Geen kritiek, gewoon nieuwsgierigheid :)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• Jaap
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-11-2022
Hertog schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:48:
[...]

Dan ben ik wel benieuwd wat in eerste instantie de toegevoegde waarde van die App gaat zijn. Offline content? Of wordt het echt alleen een soort andere layout om de website heen?

Dat gebruikers er om vragen en hier naar geluisterd wordt is mooi, maar gebruikers vragen wel vaker dingen en die worden lang niet altijd uitgevoerd. Ik vraag me toch een beetje af waarom hier de afweging wel in het voordeel van deze groep gebruikers is gemaakt. Geen kritiek, gewoon nieuwsgierigheid :)
Uiteraard maken wij dit soort afwegingen o.a. op basis van trends in gebruik die wij zien. De iPhone (of om precies te zijn het iPhone OS) is veruit het meest gebruikte platform om mobiel mee te internetten in de wereld, in Nederland en ook op Tweakers (hoewel ons percentage nog relatief laag is maar nog altijd meer dan 50% van al het mobile platforms verkeer.) Uiteindelijk is er, of je het een goede of slechte ontwikkeling vindt, behoefte aan native iPhone apps van nieuws/content sites zoals Tweakers. Dit bewijst het sterke gebruik van de Apps van andere titels wel. Zo wordt bijvoorbeeld de iPhone App van Nederlands' grootste nieuwssite inmiddels meer gebruikt dan hun mobiele site.

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-03 21:43
Ik kan het in elk geval alleen maar toejuichen. Maar wat al veel zou helpen is dat als je de website bezoekt, dat de webserver ziet watvoor platform je gebruikt, en automatisch naar een skin wordt gestuurd die geoptimaliseerd is (dus mobiele users automatisch naar mobi.tweakers.net) Dit zou het al een hoop gebruikersvriendelijker maken.

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Jaap schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:51:
[...]

Uiteraard maken wij dit soort afwegingen o.a. op basis van trends in gebruik die wij zien. De iPhone (of om precies te zijn het iPhone OS) is veruit het meest gebruikte platform om mobiel mee te internetten in de wereld, in Nederland en ook op Tweakers (hoewel ons percentage nog relatief laag is maar nog altijd meer dan 50% van al het mobile platforms verkeer.) Uiteindelijk is er, of je het een goede of slechte ontwikkeling vindt, behoefte aan native iPhone apps van nieuws/content sites zoals Tweakers. Dit bewijst het sterke gebruik van de Apps van andere titels wel. Zo wordt bijvoorbeeld de iPhone App van Nederlands' grootste nieuwssite inmiddels meer gebruikt dan hun mobiele site.
Duidelijk, dank je. Heb je toevallig ook antwoord op mijn andere vraag: is de app in eerste instantie gewoon hetzelfde als de site of zitten er speciale app-only functies in?

• Jaap
Hertog schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:06:
[...]

Duidelijk, dank je. Heb je toevallig ook antwoord op mijn andere vraag: is de app in eerste instantie gewoon hetzelfde als de site of zitten er speciale app-only functies in?
We willen het nog wel een beetje een verrassing houden maar ik kan wel vertellen dat we de focus hebben gelegd op de delen van de site die we nu via de mobi site ontsluiten maar op een stuk sterkere en interactievere manier terug willen laten komen in de App. Verwacht geen hele nieuwe features die je op de full site niet hebt hoewel we hier en daar wellicht alvast een stapje verder gaan als je bijvoorbeeld denkt aan locatie. Uiteindelijk willen we met een eerste release een goede basis app neerzetten die we dan door gaan ontwikkelen waarbij we ook goed zullen kijken welke unieke meerwaarde een mobile device biedt t.o.v. een desktop-class device.

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Jaap schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:16:
[...]

We willen het nog wel een beetje een verrassing houden maar ik kan wel vertellen dat we de focus hebben gelegd op de delen van de site die we nu via de mobi site ontsluiten maar op een stuk sterkere en interactievere manier terug willen laten komen in de App. Verwacht geen hele nieuwe features die je op de full site niet hebt hoewel we hier en daar wellicht alvast een stapje verder gaan als je bijvoorbeeld denkt aan locatie. Uiteindelijk willen we met een eerste release een goede basis app neerzetten die we dan door gaan ontwikkelen waarbij we ook goed zullen kijken welke unieke meerwaarde een mobile device biedt t.o.v. een desktop-class device.
Leuk, dan wacht ik gewoon rustig af :) Ik zie persoonlijk de meerwaarde van een App tov een website niet zo maar misschien is Tweakers een leuke uitzondering. Een release date kun je zeker ook nog niet geven? ;)

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

Topicstarter
Komt er dan ook een app voor Android?

• Jaap
Hertog schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:19:
[...]

Leuk, dan wacht ik gewoon rustig af :) Ik zie persoonlijk de meerwaarde van een App tov een website niet zo maar misschien is Tweakers een leuke uitzondering. Een release date kun je zeker ook nog niet geven? ;)
Hertog, heb je een iPhone of iPod? Dat was me nog niet helemaal duidelijk. En zo ja, gebruik je dan weinig Apps maar liever de gewone websites van content sites? Vind het erg interessant en ben benieuwd naar je redenering waarom je liever site bezoekt i.p.v. App gebruikt.

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Jaap schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:48:
[...]

Hertog, heb je een iPhone of iPod? Dat was me nog niet helemaal duidelijk. En zo ja, gebruik je dan weinig Apps maar liever de gewone websites van content sites?
iPhone inderdaad, maar een geimporteerde Amerikaanse zonder data-abonnement dus je zou het ook kunnen zien als een iPod touch ;)

En ja, ik gebruik de gewone sites, tenzij een app echt iets bijzonders doet. De site kan ik gewoon makkelijk oproepen in Safari, heb ik vaak al open staan en browsen met de iPhone gaat inderdaad gewoon makkelijk. Bijvoorbeeld die nu.nl app heb ik bekeken maar die voegde voor mij echt niets toe. De imdb-app hetzelfde, de layout is beter en het zoekt wat makkelijker maar je moet ook weer verder gaan voor dezelfde informatie en de gewone site werkt net zo goed. Die gaat waarschijnlijk binnenkort ook weer weg. Daarnaast heb ik niet zo veel behoefte aan een vol homescreen met apps van sites die ook al in m'n bookmarks staan.

Vandaar ook dat ik vind dat een app meerwaarde moet hebben en niet alleen een iPhone OS-versie van een site moet zijn. Een tweakers.net app waar je, ik noem maar wat, offline een paar prijzen uit de pricewatch kan opslaan of zo'n scanner kan gebruiken zou iets kunnen toevoegen. Locatiegebaseerde dingen kunnen dat ook, al kan ik me er op dit moment weinig bij voorstellen. Vandaar dat ik afwacht.

Uiteraard is dit allemaal persoonlijk en zullen er allicht mensen die wel graag voor iedere site een eigen app hebben ;)

• Anoniem: 156876
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Nice, goede ontwikkeling... :) Hoop dat het een mooie app wordt, met de iPhone look & (vooral) feel, zodat het lekker makkelijk werkt. Geen halve site in een app-jasje gestopt. :9

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Fijn dit te lezen, 'k wacht hier al lang op. :)
Mag er al iets gezegd worden over de functionaliteit van de App (pricewatch/nieuws/forum)?

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:15
Hertog schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:19:
[...]

als er forum integratie is ik zeker wel.

je navigatie tussen de tweakers onderdelen kan een stuk sneller verlopen zo, je kan zware en onnodige content of scripting weglaten. Push message bij bepaalde replies of zo. super!

• b12e
Is er intussen al nieuws over de iPhone/iPad/iPod touch app? Enkele weken geleden was het "volgende maand", hoe zit de planning nu?

• Niet online
Komt er ook een aparte iPad app? :D

Anoniem: 308200

Wat denk je nou zelf?
Op een iPad met een "gigantische" resolutie kun je gewoon de website volledig bekijken zonder te hoeven zoomen o.i.d.
Tuurlijk komt deze er niet.

• Niet online
Anoniem: 308200 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 22:26:
[...]

Wat denk je nou zelf?
Op een iPad met een "gigantische" resolutie kun je gewoon de website volledig bekijken zonder te hoeven zoomen o.i.d.
Oh ja.. :+ 't Is vrijdag hè.. ;)

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:39

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Anoniem: 308200 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 22:26:
[...]

Wat denk je nou zelf?
Ik zou dat niet eens zo onlogisch vinden. Qua OS lijkt het veel op een iphone, maar qua formaat niet. Ik kan me voorstellen dat een app dan sommige content makkelijker tevoorschijn tovert dan een mobiele site.

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-02 20:32
Over Symbian en Android moeten we nog een beslissing nemen :)
De TweakeRSS app

Ik heb geen leuke ondertitel.

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:27

Roytoch

Nietes

Het hele grote probleem met .mobi is dat de reacties er niet bij staan. De artikelen zelf zijn interessant, maar de reacties maken t.net tot wat het is imho. Die zouden er dus bij moeten. Daarnaast is de forumlayout natuurlijk weinig geschikt voor de iphone, althans ik vind het allemaal niet zo lekker werken. Als dit in .mobi verwerkt kan worden lijkt opzich een app wel leuk maar minder nuttig. Is het niet veel toffer om de mobi versie uit te breiden en dan met iets van een extra losse stylesheet per groot platform (android, symbian, iphone, mss windows mobile) de site qua uiterlijk aan te laten sluiten bij wat 'gewoon' is op dat platform?

Welles

• b12e
Is er intussen al nieuws, na 2 maanden stilte?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19

crisp

Devver

Pixelated

We zijn al druk aan het testen :)

Intentionally left blank

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:04

jurma

simply connecting...

Hoewel je ellenlang discussie kan voeren over het nut van applicaties versus platformonafhankelijke websites is het op dit moment gewoon een feit dat er vraag is naar beiden. De ene gebruiker heeft liever een app, de ander liever een generiek platform. Wij proberen derhalve beide groepen blij te maken, het één sluit het ander niet uit. Gezien het feit dat de (onofficiële) Tweakers-app voor een betrekkelijk weinig gebruikt platform als Windows Mobile in een week al ruim 2500 keer is gedownload laat de potentie voor applicaties nog altijd goed zien en we streven er dan ook naar om in ieder geval voor de belangrijkste mobiele platforms een applicatie (hetzij officieel, het zij vanuit de community) een app beschikbaar te hebben.
iPhone komt er snel aan, Windows Mobile is er al, over Symbian en Android moeten we nog een beslissing nemen :)
Daniel, zal uiteindelijjk ook Blackberry meegenomen worden? Of zal deze net zoals voor vele apps buiten de boot vallen?

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

• Niet online
crisp schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 21:23:
Nais =) en die 2 maanden wachttijd begrijp ik, T.net wou er natuurlijk zeker van zijn dat de App ook prettig op net verschenen iPad werkt...Kun je een klein tipje van de sluier geven: lijkt ie eerder op de Engadget of de HWI app ?

[Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 23-04-2010 21:31]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

crisp schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 21:23:
tweakers.mobi maar op de stapel 'niet interessant genoeg' gegooid?

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

SinergyX schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 21:39:
[...]

tweakers.mobi maar op de stapel 'niet interessant genoeg' gegooid?
Ik maak het beleid niet... Ik denk dat tweakers.mobi naar de toekomst toe een veel beter platform is dan platform-afhankelijke apps, of in ieder geval een verlengstuk daarvan kan zijn. Helaas kan je tijd maar 1 keer gebruiken, en er is voor gekozen om dat nu te stoppen in het ontwikkelen van een iPhone app.

Ik ga verder ook geen details prijsgeven, dat laat ik over aan onze hogere heren :)

Intentionally left blank

• Niet online
True, maar vanuit Marketing & Communicatie is een eigen app best interessant (betere presence dan ergens in een bookmark; en T.net kan straks ook adverteerders die het willen iAds gaan aanbieden vanuit de App). Ik gebruik de Engadget App liever dan de mobiele of gewone site, de gewone site is niet touchfriendly en te zwaar; en de mobiele site is weer te beperkt. En sommige zaken werken nou eenmaal nog lekker via een site: zoals swipen voor de volgende pagina (of terug) wat wel met een app kan.

[Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 23-04-2010 21:56]

• b12e
Is er een manier om mee op het bootje testers te springen? (kijkt zielig)

Ik hoop maar dat er snel een paar screenshots worden gevonden op de grond van een café ergens in Amsterdam :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:54

MsG

Forumzwerver

Wordt er ook iets met GoT gedaan? Die lees ik juist op m'n telefoon vaak. maar werkt niet optimaal, door het gebrek aan instant naar beneden scrollen en 100 posts is zelfs voor de 3GS wel redelijk veel. Maar ik heb ook geen zin om elke keer de settings in GoT te wijzigen als ik op mn mobiel zit.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

MsG schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:36:
optimaal, door het gebrek aan instant naar beneden scrollen
Je kunt gewoon op de datum/tijd onder 'laatste post' klikken :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

crisp schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 21:44:
[...]

Ik maak het beleid niet... Ik denk dat tweakers.mobi naar de toekomst toe een veel beter platform is dan platform-afhankelijke apps, of in ieder geval een verlengstuk daarvan kan zijn. Helaas kan je tijd maar 1 keer gebruiken, en er is voor gekozen om dat nu te stoppen in het ontwikkelen van een iPhone app.

Ik ga verder ook geen details prijsgeven, dat laat ik over aan onze hogere heren :)
Dat bevestigt dus wel dat T.net wel heeft gekozen voor de iXxx hype, wat eerder dus nog werd ontkent.

Heb dan gewoon ballen en zeg dat gewoon, ipv vaag gelul in het .mobi topic dat 'er heel veel in de planning ligt'.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

Topicstarter
Ik denk dat iets zoals de xda-developers Android app wel mooi zou zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

SinergyX schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:10:
[...]

Dat bevestigt dus wel dat T.net wel heeft gekozen voor de iXxx hype, wat eerder dus nog werd ontkent.

Heb dan gewoon ballen en zeg dat gewoon, ipv vaag gelul in het .mobi topic dat 'er heel veel in de planning ligt'.
Als je het tegen mij hebt dan ben je in ieder geval aan het verkeerde adres :) Nogmaals: ik bepaal de strategie niet; dat soort dingen worden door andere mensen ver boven mij genomen; hooguit heb ik daarin een heel klein adviserend rolletje :)

Ja, ik voorzie dat .mobi (of in ieder geval verbetering van de mobiele werkzaamheid van ons webplatform) steeds belangrijker gaat worden. Dat wil niet zeggen dat apps op dit moment geen bestaansrecht hebben; ook ik zie daar de meerwaarde wel van in (zeker nu ik er zelf mee mag spelen :P) en ze hebben zeker vergeleken met de toch wat beperktere technische mogelijkheden van een webplatform op mobiel ook voordelen.

Ook begrijp ik wel waarom er in eerste instantie slechts voor 1 platform is gekozen, en zelfs waarom dat de iPhone is en (nog?) niet Android of WiMo.

Uiteindelijk kan je geld en tijd maar 1 keer gebruiken, dus je moet daarin altijd keuzes maken. De keuzes die nu gemaakt zijn zijn voor dit moment denk ik dan ook de meest logische. Je kan het daar mee eens zijn of niet, maar dat zal denk ik weinig veranderen aan de zienswijze van degenen die deze beslissingen hebben genomen ;)

Intentionally left blank

• Emile|IA
Is inmiddels al bekend wanneer de App (ongeveer) uitgebracht wordt? En komt er ook een getweakte versie voor de iPad? :)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:06

Vragen beantwoord? ;)

Bericht hierboven

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-03 16:17

danplo

The Force is strong with me

Spannend allemaal.
Ik kijk er ook enorm naar uit.
Ik wens iedereen die eraan werken veel succes toe.
Dat het maar weer een extra mooie toevoeging word voor Tweakers.net.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

• Niet online
Lol, als je iets wegblurt, doe het dan goed, je kan het nog gewoon lezen. :+ Maar oké, het was laat he.. :Y

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:09

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Niet echt, 'waiting for upload' betekent dat de binary nog niet gesubmit is naar Apple. Pas als er 'in review' staat is Apple bezig met de goedkeuring. Dit betekent zoveel als dat in iTunes Connect de gegevens van de applicatie alvast ingevoerd zijn.

De 'in review' status duurt ook nog wel een week of 2 gemiddeld. Misschien leuk om net als Opera een tellertje te maken en een contest wie het dichtste bij de launchdate zit :+

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Ik kan niet wachten :)

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Dat is lastig, het zal toch echt moeten. ;)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:06
Anoniem: 156876 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 07:32:
[...]

Lol, als je iets wegblurt, doe het dan goed, je kan het nog gewoon lezen. :+ Maar oké, het was laat he.. :Y
Ik heb het plaatje van Daniels twitter, ik was het niet :D

Bericht hierboven

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

We zitten al in de Release Candidate fase ;)

Intentionally left blank

• dycell
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Nice, Ik zie alleen de reacties nu al voor me. Wat een drama wordt dat zeg.
Zie bijvoorbeeld SinergyX

• SlagerBlom
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09-2015
Graag ook eentje voor Android.

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

Topicstarter
+1

• Sorbo
  • Laatst online: 20:51

Sorbo

Uw hulp in huis!

+veel

Ik vind het een beetje jammer om speciaal mijn ipod op te moeten starten hiervoor, dus ik pass. Maar als er een android/symbian app aankomt, ben ik bereid om mijn portemonnee te trekken, zelfs al wordt ie gratis. Dan stuur ik gewoon een vijfje in een envelop naar t.net HQ :+

• Emile|IA
http://mobile.twitter.com/danielkegel/status/14424007181 :D

Hopelijk krijgt 'ie wel native iPad ondersteuning. :)

[Voor 32% gewijzigd door Emile|IA op 22-05-2010 17:26]

• sebastius

sebastius

Sorbo schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 18:02:
[...]

+veel

Ik vind het een beetje jammer om speciaal mijn ipod op te moeten starten hiervoor, dus ik pass. Maar als er een android/symbian app aankomt, ben ik bereid om mijn portemonnee te trekken, zelfs al wordt ie gratis. Dan stuur ik gewoon een vijfje in een envelop naar t.net HQ :+
Nou ik start sneller mijn iPod (in huis) dan dat ik m'n telefoon ontgrendel en dan es een keer een app kan starten. Die HTC Hero's zijn niet zo snel :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• b12e
sebastius schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 17:35:
[...]

Nou ik start sneller mijn iPod (in huis) dan dat ik m'n telefoon ontgrendel en dan es een keer een app kan starten. Die HTC Hero's zijn niet zo snel :p
Inderdaad, spijtig genoeg duurt het eeuwen om de meeste smartphones - van Android tot [iets met een Z] op te starten: het duurt naar mijn mening iets te lang. Natuurlijk als ie al opstaat kan Apple's iPhone/iPod/iPad best wel eens "snelste klaar voor gebruik" zijn (op een nokia 3310 ofzo na dan)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:56
Wordt er ook gewerkt aan een mobiele of 'touch-friendly' versie van het forum. Ik vind het nog niet niets, en als ik dan wordpress websites tegen kom met zo'n iphone module dan werkt dat super relax.

Zelf merk ik dat ik steeds meer waarde aan de iPhone begin te hechten. Eerst was het internet nog iets wat ik weinig gebruikte, maar Facebook, Twitter en mobile versies van het FD, Elsevier en de NOS site maken het tot een genoegen om op mijn iPhone even het nieuws te lezen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• t14wo
  • Laatst online: 22:39
Ehm.. Je moet een aparte iPad app ontwikkelen als je dat wilt. en dat kost meer moeite dan dat jij gewoon naar de desktopsite gaat. Dat is zeker voor de ipad veel makkelijker.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Emile|IA
timowouters schreef op maandag 24 mei 2010 @ 16:53:
[...]

Ehm.. Je moet een aparte iPad app ontwikkelen als je dat wilt.
Dat hoeft helemaal niet, je kunt ook gewoon een universal App maken.
en dat kost meer moeite dan dat jij gewoon naar de desktopsite gaat. Dat is zeker voor de ipad veel makkelijker.
Als dat daadwerkelijk zo is, waarom hebben er dan al honderden nieuwssites een iPad App? :z

Acties:
  • 0Henk 'm!

• b12e
Emile schreef op maandag 24 mei 2010 @ 17:42:
[...]

Dat hoeft helemaal niet, je kunt ook gewoon een universal App maken.

[...]

Als dat daadwerkelijk zo is, waarom hebben er dan al honderden nieuwssites een iPad App? :z
en duizenden iPod/iPhone apps een "plus"-tekentje dat ze ook op native ipad-resolutie werken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-03 09:06
Enige wat ik nog mis op mijn iPhone. Nu staat de link naar mijn bookmarks gewoon in de browser. Dus een compleet overzichtje met tabbladjes naar nieuws, mijn bookmarks/DMs, mijn add's en de pricewatch om snel iets op te zoeken zou echt super zijn.

Veel lof voor de zwoegers die hier aan bezig zijn.

Nu mijn iPhone nog terug van reparatie. ;(

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:32

zAo

GPLv2 Fanboy

b12e schreef op zondag 06 juni 2010 @ 23:46:
[...]
en duizenden iPod/iPhone apps een "plus"-tekentje dat ze ook op native ipad-resolutie werken?
Heb je het wel eens op een iPad geprobeerd? Vooral tekst is echt een drama en veelal zelfs onbruikbaar. Daarnaast is het keyboard het iPhone kb @ 200%.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
zAo schreef op maandag 07 juni 2010 @ 14:37:
[...]

Heb je het wel eens op een iPad geprobeerd? Vooral tekst is echt een drama en veelal zelfs onbruikbaar. Daarnaast is het keyboard het iPhone kb @ 200%.
Waarschijnlijk hebben ze daar weinig moeite ingestoken omdat de iPhone die ze waarschijnlijk vanavond presenteren een hogere resolutie krijgt (4x zo groot als de huidige). Daarmee zou het probleem met upscalen op de iPad (voor iPhone apps) ook opgelost zijn, zodra ontwikkelaars de applicaties hebben aangepast met betere graphics. Al zullen vaste elementen, afgehandeld door het OS, vanzelf een hogere resolutie hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-03 15:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

Wat zie ik nu in de App Store? ;)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• atahualpa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-03 22:23
thanks voor het spotten, Tourniquet. :9 ....dev'ers.....dit ziet er gelikt uit...good job! _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!
Hij synct nu, ben benieuwd!

edit: In instellingen kan ik het 'inloggen met tweakers account' knopje niet aanklikken. 'sad smiley'
edit2: Zo snel je op instellingen drukt bij 'meer' is er geen terug knop meer. (Uit de app gaan lost het wel op).
edit3: Hij blijft maar laden... (GSM, geen Wifi).
edit4: Geen idee of jullie hem hebben getest met iOS4, maar daar draait hij denk ik niet zo best op. Ook, kan het icoontje transparant worden? Lijkt nu nogal 'lelijk' in een folder.

Toch kuddo's voor het maken van een app!

[Voor 132% gewijzigd door ZpAz op 07-06-2010 23:15]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

ZpAz schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:51:
Hij synct nu, ben benieuwd!

edit: In instellingen kan ik het 'inloggen met tweakers account' knopje niet aanklikken. 'sad smiley'
edit2: Zo snel je op instellingen drukt bij 'meer' is er geen terug knop meer. (Uit de app gaan lost het wel op).
edit3: Hij blijft maar laden... (GSM, geen Wifi).
edit4: Geen idee of jullie hem hebben getest met iOS4, maar daar draait hij denk ik niet zo best op. Ook, kan het icoontje transparant worden? Lijkt nu nogal 'lelijk' in een folder.

Toch kuddo's voor het maken van een app!
Wacht maar even tot de aankondiging morgen, dan kan je ook issues melden. Note dat een deel is uitbesteedt en wij dus zelf niet direct overal een antwoord op zullen kunnen geven of snel een fix kunnen verzorgen.

Intentionally left blank

Pagina: 1 2 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee