Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij synct nu, ben benieuwd!

edit: In instellingen kan ik het 'inloggen met tweakers account' knopje niet aanklikken. 'sad smiley'
edit2: Zo snel je op instellingen drukt bij 'meer' is er geen terug knop meer. (Uit de app gaan lost het wel op).
edit3: Hij blijft maar laden... (GSM, geen Wifi).
edit4: Geen idee of jullie hem hebben getest met iOS4, maar daar draait hij denk ik niet zo best op. Ook, kan het icoontje transparant worden? Lijkt nu nogal 'lelijk' in een folder.

Toch kuddo's voor het maken van een app!

[ Voor 132% gewijzigd door ZpAz op 07-06-2010 23:15 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

ZpAz schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:51:

edit: In instellingen kan ik het 'inloggen met tweakers account' knopje niet aanklikken. 'sad smiley'
edit2: Zo snel je op instellingen drukt bij 'meer' is er geen terug knop meer. (Uit de app gaan lost het wel op).
edit4: Geen idee of jullie hem hebben getest met iOS4, maar daar draait hij denk ik niet zo best op. Ook, kan het icoontje transparant worden? Lijkt nu nogal 'lelijk' in een folder.

Wacht maar even tot de aankondiging morgen, dan kan je ook issues melden. Note dat een deel is uitbesteedt en wij dus zelf niet direct overal een antwoord op zullen kunnen geven of snel een fix kunnen verzorgen.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156876

Ziet er goed uit! Werkt perfect op het nieuwste iPhone OS dat er op 't moment is, hij hoeft nog niet te werken op een OS die nog niet uit is... :+ Daar wordt vast en zeker aan gedacht en ruim op tijd gefixt. :Y

Pricewatch ziet er ook erg goed uit, het enige wat hem nog helemaal compleet zou maken is een barcode scanner die automatisch zoekt. Nu kan je wel de code die erbij staat over typen, maar even voor camera houden is toch een stuk sneller. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie app, maar zoals ZpAz aangeeft werkt het nog niet echt, over wifi syncen blijft maar duren en ik kan ook een aantal knoppen niet als werkend bestempelen. Maar ik wacht de aankondiging af. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo te zien werkt de app niet onder iOS 4, op m'n iPad doet de app het namelijk wel. Het is een redelijke app, maar imo niet meer dan dat. Vergelijkbare nieuwsapps van Endgadget en Nu.nl zijn net wat mooier afgewerkt en werken fijner. Ook details zijn gewoon niet goed. Als er filmpjes staan bij artikelen dan staat er gewoon een link naar .flv file, geen omgezette video (iets wat je juist verwacht bij een app). Het navigeren door reviews werkt vervelend, omdat je bovenin moet drukken om naar de volgende pagina te gaan, terwijl dat knoppen zijn waarmee je normaal gesproken naar het volgende artikel gaat. Bij de prijzen is er geen mogelijkheid om te zoeken op barcode (foto maken en dan zoeken). Tot slot, vind ik het wel jammer dat er geen forum integratie is.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Hoedje: Grotendeels eens, maar het is gratis he en voor dat bedrag vind ik het toch best netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-05 22:42

Zeror

Ik Henk 'm!

En ook eentje voor Windows Mobile 6.5 en hoger graag :Y

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Rakkerzero schreef op maandag 07 juni 2010 @ 23:36:
En ook eentje voor Windows Mobile 6.5 en hoger graag :Y
Zoals in het topic te lezen: er moet nog beslist worden of de applicatie ook op andere mobiele platformen komt. En daarnaast: dat lijkt me niet iets om te melden in de Apple fora.

Verder mooie app, ook voor de iPod Touch erg interessant, heb hem net geïnstalleerd. Good job devs! :)

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 08-06-2010 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-05 12:34

DUX

blijft ook nu voor Oranje

"Gekeurd 9+ voor: Onregelmatig/mild Tekenfilm of fantasygeweld"? Lolwut?

[ Voor 3% gewijzigd door DUX op 08-06-2010 00:17 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Hoedje schreef op maandag 07 juni 2010 @ 23:28:
[...]
Als er filmpjes staan bij artikelen dan staat er gewoon een link naar .flv file, geen omgezette video (iets wat je juist verwacht bij een app).
Feit is dat de meeste video's die wij plaatsen ueberhaupt niet geschikt zijn voor de iPhone; daar is meestal een downgraded (baseline) H264-versie voor nodig. We zijn bezig met een nieuw video-platform waarmee we ook iPhone-compatible video's kunnen encoderen en zullen dan natuurlijk die versie ook presenteren in de app :)
Bij de prijzen is er geen mogelijkheid om te zoeken op barcode (foto maken en dan zoeken).
Dat hebben we overwogen, maar hoe vaak komt het voor dat je in een winkel ook daadwerkelijk een barcode bij de hand hebt?
Tot slot, vind ik het wel jammer dat er geen forum integratie is.
Ik betwijfel of een app wel geschikt is voor een goede forum-experience. Daarbij zijn we al bezig om de device-grades door te trekken naar het forum om zodoende het forum meer 'mobile-friendly' te maken (en daarmee dus meteen voor meerdere mobiele platforms).

Je moet een app dan ook zien als een extra en geen 'vervanging van'; het doel is om makkelijk even door het nieuws te skimmen of even een product op te zoeken. Heel Tweakers.net in een app stoppen is geen doel en zal dat waarschijnlijk ook nooit worden.

[ Voor 9% gewijzigd door crisp op 08-06-2010 00:22 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 28-05 19:03

Daniel

Kapitein NCC-1701
ZpAz schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:51:

1. kan ik niet reproduceren; welk toestel/os-versie?
2. hmm, dat hebben we over het hoofd gezien. gaat op de known issues-lijst
3. kan ik niet reproduceren; het is wel zo dat de app af en toe wat picky is op netwerk, hij lijkt soms niets te doen als de data erg traag binnenkomt
4. de app is niet geoptimaliseerd noch getest op iOS4, dat pretenderen we ook niet. Natuurlijk gaan we er wel voor zorgen dat hij op dat nieuwe OS ook goed gaat werken.
Anoniem: 156876 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 23:23:
Ziet er goed uit! Werkt perfect op het nieuwste iPhone OS dat er op 't moment is, hij hoeft nog niet te werken op een OS die nog niet uit is... :+ Daar wordt vast en zeker aan gedacht en ruim op tijd gefixt. :Y

Pricewatch ziet er ook erg goed uit, het enige wat hem nog helemaal compleet zou maken is een barcode scanner die automatisch zoekt. Nu kan je wel de code die erbij staat over typen, maar even voor camera houden is toch een stuk sneller. :+
Barcodescanner hebben we er bewust uit gelaten, maar misschien ooit nog - met de iPhone 4 is de kwaliteit van de camera eindelijk fatsoenlijk genoeg.
vgroenewold schreef op maandag 07 juni 2010 @ 23:24:
Mooie app, maar zoals ZpAz aangeeft werkt het nog niet echt, over wifi syncen blijft maar duren en ik kan ook een aantal knoppen niet als werkend bestempelen. Maar ik wacht de aankondiging af. ;)
'een aantal knoppen niet werkend', enlighten :)
DUX schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 00:17:
"Gekeurd 9+ voor: Onregelmatig/mild Tekenfilm of fantasygeweld"? Lolwut?
Dat is gedaan omdat we binnenkort ook bijv. gametrailers via de app zichtbaar maken, en daar zit soms het nodige aan slachtwerk in. Je moet toch een beetje vooruitdenken met die puriteinen van Apple :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Ik heb het ook op mijn iPod Touch 3G 8GB (2G hardware) met iOS 4 GM.

WiFi sync doet echt helemaal niks. Heb 'm nu al ruim 10 minuten aanstaan. "Inloggen met Tweakersaccount" werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:30
Hier via WiFi geen problemen, OS 3.1.3. Werkt vlot en reageren gaat ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daniel schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 09:08:

[...]

'een aantal knoppen niet werkend', enlighten :)
Dan gaat het dus onder iOS4 waar niet voor getest is... maar onder "meer-instellingen" werkt inloggen met tweakers-account niet. Dat is minder dan ik dacht dus schrap dat "aantal" maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-05 07:07
inderdaad jammer dat het niet met iOS4 werkt, vraag me dan toch af waarom... Er zou toch niks zo veranderd moeten zijn aan OS4 waardoor het niet werkt, zou betekenen dat er dingen gebruikt worden in de code die niet op die manier gebruikt moeten worden... shame... Oh well, ik wacht geduldig op een update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-05 16:14
Mooie app, wat ik helaas wel erg jammer vind is dat er geen offline modus inzit zoals Nu.nl dit heeft.

Even bijwerken via 3G gaat stukken sneller dan GRPS iniedergeval. Misschien iets voor de volgende versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Ik ben helaas nog niet geweldig enthousiast over de app. Ik had juist het forum verwacht, aangezien de frontpage wel oké weg leest op een iPhone en niet zo zwaar is.

Mijn puntjes:

Het is irritant dat je bij elke reactie moet kijken "Heeft het afbreekpuntjes? Ow dan even tappen", zelfs bij de hiërarchische posts, welke je juist expliciet uitklapt moet je ze daarna ook nog "verlengen". Bovendien is die hiërarchische structuur visueel niet terug te zien, waardoor het een beetje verwarrend werkt soms. Zoals de echte frontpage het doet vind ik het het handigst, en niet alleen twitterhypecommentstijl zoals je nu ziet met @pietje.

Ook zit er een relatief grote loze ruimte tussen reacties, wat veel ruimte opslurpt als je een nieuwsitem leest met veel reacties. Ook is het misschien handig om bij het tabje reacties ook tussen haakjes te zien hoeveel reacties. Dus: Reacties (31)

Ook mis ik het modden, zoals ik op de frontpage wel deed, maar wel priegelig werd.

Misschien de pricewatch scanner nog koppelen aan een barcode scanner?

Verder mooi begin, maar ik hoop dat het nog wat verbeterd wordt.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een 'slide' ala wat normaal een 'delete' knop te voorschijn tovert, icm hoe Twitter's client de slide gesture afhandeld, daarachter zou je wel een 'moderatie' systeem kunnen hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Er zijn genoeg goede QR code scanners voor de 3GS.. Werk er vaak mee, en dat werkt zeer goed. De camera is dus zeker geen issue. Dus kom maar op met de barcodescanner.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-05 03:06

Mad_Demon

de dokter

Waarom krijg ik nog steeds reclame voorgeschoteld als ik ben ingelogd en een betaald account heb?

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is al over gesproken als ik me niet vergis, volgens mij als ik me niet vergis was het antwoord ongeveer:
Je betaald om geen reclame te krijgen via de browser, niet via de iPhone applicatie.
Beetje jammer maar ja.

Pin me er niet op vast, maar meende dat ergen gelezen te hebben hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dan maar via de browser surfen, ik ga geen reclame bekijken terwijl ik een abo heb.

[ Voor 4% gewijzigd door Fietsbel op 10-06-2010 20:49 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:33

Sebazzz

3dp

crisp schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 00:18:
[...]

Ik betwijfel of een app wel geschikt is voor een goede forum-experience.
Dat ligt eraan hoe de grades geïmplementeerd gaan worden.
Daarbij zijn we al bezig om de device-grades door te trekken naar het forum om zodoende het forum meer 'mobile-friendly' te maken (en daarmee dus meteen voor meerdere mobiele platforms).
Sorry, maar zeiden jullie dat vijf maanden geleden ook al? :+ Maar ik kan me voorstellen dat myreact wel wat aanpassingen behoeft. Is het tot die tijd niet makkelijk om een css eroverheen te gooien?
Je moet een app dan ook zien als een extra en geen 'vervanging van'; het doel is om makkelijk even door het nieuws te skimmen of even een product op te zoeken.
Wat is dan het verschil met een browser? Je kan het hoogstens iets comp
En zijn jullie trouwens van plan een barcode scanner voor de pricewatch in te bouwen?

[ Voor 8% gewijzigd door Sebazzz op 10-06-2010 20:57 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Sebazzz schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 20:56:
[...]
Sorry, maar zeiden jullie dat vijf maanden geleden ook al? :+
Ja :P Het is ook een behoorlijk ingrijpende operatie; in feite moet React ons sessie- en user-systeem gaan gebruiken. Dat is een ongoing project dat ik naast m'n andere drukke werkzaamheden uitvoer en wat langzaam maar zeker gestalte begint te krijgen (gisteren is de vervanging van de React database class door onze eigen database class online gekomen, dat was een onderdeel van dit project).
Maar ik kan me voorstellen dat myreact wel wat aanpassingen behoeft. Is het tot die tijd niet makkelijk om een css eroverheen te gooien?
Dan moet je toch nog steeds weten of je met een mobiele client te maken hebt of niet?
[...]
En zijn jullie trouwens van plan een barcode scanner voor de pricewatch in te bouwen?
Geen idee, dat is aan het management om te besluiten (en aan de gebruikers om hen ervan te overtuigen dat het een must-have is ;)) Persoonlijk twijfel ik wel een beetje aan het nut tenzij je elke dag loopt te shoppen in winkels waar de verpakking met barcode ook altijd aanwezig is bij het product...

Uiteindelijk kost het (laten) ontwikkelen van elke feature gewoon geld, dus daar worden ook keuzes in gemaakt.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:33

Sebazzz

3dp

crisp schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 22:15:
[...]

Ja :P Het is ook een behoorlijk ingrijpende operatie; in feite moet React ons sessie- en user-systeem gaan gebruiken.
Offtopic maar gewoon benieuwd: Aangezien jullie React helemaal verbouwen, krijgen jullie dan nog wel ondersteuning voor React of security updates of patches? Of is dat gestopt toen jullie de source kochten?
[...]
Dan moet je toch nog steeds weten of je met een mobiele client te maken hebt of niet?
Hoppa, daar springt de devicedetect erin! :P Die module kan in ieder geval vertellen of het apparaat mobiel is. Eventueel kan je ook mediaqueries gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door Sebazzz op 10-06-2010 22:40 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Sebazzz schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 22:36:
[...]
Offtopic maar gewoon benieuwd: Aangezien jullie React helemaal verbouwen, krijgen jullie dan nog wel ondersteuning voor React of security updates of patches? Of is dat gestopt toen jullie de source kochten?
Dat is gestopt (wederzijds trouwens) - onze fork is al behoorlijk snel behoorlijk af gaan wijken, dus patches zijn wat dat betreft vrij nutteloos.
[...]
Hoppa, daar springt de devicedetect erin! :P Die module kan in ieder geval vertellen of het apparaat mobiel is.
Juist, en die informatie slaan we op bij de frontpage sessies. Dus het vervangen van het React sessie-systeem door die van de frontpage brengt die informatie automatisch ook naar het forum :) (plus dat sessies niet meer gesynchroniseerd hoeven te worden tussen FP en forum wat nu wel gebeurt).

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

De app doet bij ook helemaal niks op mijn 3G. De app start maar vervolgens blijft hij laden, maar er verschijnt niks op het scherm. Ik gebruik ook iOS4 (GM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Jay-v schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:27:
De app doet bij ook helemaal niks op mijn 3G. De app start maar vervolgens blijft hij laden, maar er verschijnt niks op het scherm. Ik gebruik ook iOS4 (GM).
Dat is al een aantal maal gemeld hier in dit topic en in de .plan, iOS4 wordt nog niet ondersteund... (wordt aan gewerkt)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garma
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-01-2020
crisp schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:44:
[...]

Dat is al een aantal maal gemeld hier in dit topic en in de .plan, iOS4 wordt nog niet ondersteund... (wordt aan gewerkt)
hoe komt dat eigenlijk, apple garandeert toch backwards compatibility? (of iig dat garanderen zou toch niet heel moeilijk moeten zijn?) Of hebben jullie stiekem private api's gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Garma schreef op maandag 14 juni 2010 @ 20:11:
[...]

hoe komt dat eigenlijk, apple garandeert toch backwards compatibility? (of iig dat garanderen zou toch niet heel moeilijk moeten zijn?) Of hebben jullie stiekem private api's gebruikt :)
Dat antwoord moet ik je schuldig blijven; de ontwikkeling van de app zelf is namelijk uitbesteed...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik vind het wel een prima app. Zeker als eerste versie die nog gratis is ook. Hoop dat ie continue in ontwikkeling blijft en er zo af en toe wat verbeteringen bijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is ook de eerste app die ik tegen kom die niet werkt op iOS4, vroeg me al af hoe ze het voor elkaar hadden gekregen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-05 07:07
ZpAz schreef op maandag 14 juni 2010 @ 21:30:
Is ook de eerste app die ik tegen kom die niet werkt op iOS4, vroeg me al af hoe ze het voor elkaar hadden gekregen..
Geldt bij mij ook voor de 9292 app, die heeft nooit gewerkt en na een recente update crashed deze ook telkens in iOS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 04:38
ik zou het wel fijn vinden als ik bij een artikel o.i.d. kan sliden door de afbeeldingen i.p.v. elke afbeelding los te moeten selecteren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-05 12:55
ZpAz schreef op maandag 14 juni 2010 @ 21:30:
Ik las dat een upgrade eraan komt. Ik hoop dat ze die update snel uitbrengen. Wel apart overigens dat juist een app als Tweakers die deze maand nog gelanceerd is niet gelijk voor OS4.0 klaar was en andere oudere apps geen problemen vertonen (hardware.info, iphoneclub e.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-10-2024
Als ze dan toch bezig zijn, kunnen ze hem dan gelijk iPad compatible maken zodat het tenminste fullscreen werkt ipv in een 2x vergroot venstertje..

Oh wacht, ik ga natuurlijk nu de standaard, maar je kunt hem toch gewoon in je browser bekijken reactie krijgen.

Maar het is misschien ook wel handig voor de iphone 4 straks, die heeft immers ook een hogere resolutie, en je kunt door iets 100% voor een bepaald platform te maken juist een betere gebruikers ervaring afdwingen. Kijk bijvoorbeeld eens naar de imdb app, navigeert vele malen makkelijker dan de site zelf doordat ze dingen gewoon kunnen afdwingen via het ios platform :)

Driving a cadillac in a fool's parade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iOS4 Compatible, nu in de app-store :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:55
Ik vind het alleen erg jammer dat er geen opties voor forum access in zit. Ik kijk veel minder op het forum dan op de frontpage. Er zijn zat websites die dit goed voor elkaar hebben.

Misschien voor de volgende update

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na een paar dagen gebruiken:

- Hij is duidelijk sneller dan de site
- De reacties, hoe zit dit in elkaar? Ik vind er echt geen hout aanvast te knopen, als iets ingeklapt is is het niet gemodereerd maar een reactie op een reactie ofzo? En volgens mij staan de reacties precies andersom als op de website (nieuwste eerst). Dit vind ik niet echt fijn werken.
- Inloggen, als je in wil loggen op de applicatie (althans hier) dan staat het inlogscherm half buiten het beeld.
- Zelf gebruik ik enkel het nieuws tabje, en heb het gevoel dat de andere tabjes puur ter opvulling zijn toegevoegd, maar dat kan zijn omdat ik nooit de 'categorie-en' gebruik. (Ook niet op de site).

[ Voor 17% gewijzigd door ZpAz op 01-07-2010 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b12e
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-05 18:15
ZpAz schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 10:20:
Na een paar dagen gebruiken:

- Hij is duidelijk sneller dan de site
- De reacties, hoe zit dit in elkaar? Ik vind er echt geen hout aanvast te knopen, als iets ingeklapt is is het niet gemodereerd maar een reactie op een reactie ofzo? En volgens mij staan de reacties precies andersom als op de website (nieuwste eerst). Dit vind ik niet echt fijn werken.
- Inloggen, als je in wil loggen op de applicatie (althans hier) dan staat het inlogscherm half buiten het beeld.
- Zelf gebruik ik enkel het nieuws tabje, en heb het gevoel dat de andere tabjes puur ter opvulling zijn toegevoegd, maar dat kan zijn omdat ik nooit de 'categorie-en' gebruik. (Ook niet op de site).
- Nee, daar zou inderdaad een instelling moeten voor komen (die reacties)
- Inloggen bij Twitter werkt. Bij tweakers crasht het de hele tijd. gewoon op de knop duwen is genoeg
- Ik gebruik idd die categorieën ook niet echt, maar in die app soms wel.
stef-o schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 09:35:
ik zou het wel fijn vinden als ik bij een artikel o.i.d. kan sliden door de afbeeldingen i.p.v. elke afbeelding los te moeten selecteren. :)
- Inderdaad, dat zou héél handig zijn. Nog features die ik zou willen zijn OA een barcodescanner voor de pricewatch & tekst voorlezen met text2speech net zoals in de iPC applicatie.

maar, we hebben een officiële tweakers.net-app, jeeej! :-)

[ Voor 16% gewijzigd door b12e op 01-07-2010 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

b12e schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:59:
[...]

- Inloggen bij Twitter werkt. Bij tweakers crasht het de hele tijd. gewoon op de knop duwen is genoeg
Da's gisteren gefixed ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stef-o schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 09:35:
Inderdaad, op éénzelfde manier als de screenshots in de app-store _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b12e
ZpAz schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:06:
[...]

Inderdaad, op éénzelfde manier als de screenshots in de app-store _/-\o_
ook voor mij geldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operafreak
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-01-2022
Jammer dat de laatste versie zo verschrikkelijk traag opstart. Kan tevens niet inloggen omdat het deel van het inlogschermpje waar je de gebruikersnaam moet invullen verdwijnt onder de bovenrand van het iPhone scherm (3Gs/32Gb - iOs 4.01). Balen.. :-(

[ Voor 5% gewijzigd door Operafreak op 23-07-2010 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b12e
Operafreak schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:38:
Jammer dat de laatste versie zo verschrikkelijk traag opstart. Kan tevens niet inloggen omdat het deel van het inlogschermpje waar je de gebruikersnaam moet invullen verdwijnt onder de bovenrand van het iPhone scherm (3Gs/32Gb - iOs 4.01). Balen.. :-(
ik ben tijdelijk (tot volgende vrijdag hopelijk) iMobileDevice-loos, maar dit probleem is nu toch al een maand gekend, en is er intussen nog altijd geen oplossing voor? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-05 23:49
Ipad versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Inderdaad, een iPad update zou wenselijk zijn. Gewoon een universal iphone/ipad app zou prettig zijn. Al is het alleen al om de teksen leesbaarder te maken. Dezelfde app met fatsoenlijk leesbare letters..

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Laatst online: 07-05 07:57
Ik mis nog de volgende zaken, verder is het een prima app die ik iedere dag bekijk :)

- iPhone 4 resolutie/ retina display,
- iOS 4.0 support / multitask,
- Mooiere manier om het scherm te updaten. Misschien dezelfde manier als de Twitter app / Flitsmeister ?

Verder super dat de app bestaat!

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Check de update van de Nu.nl app de refresh functie heet pull-to-update.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-05 22:28
Maeslant schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 08:52:
Ik vind het alleen erg jammer dat er geen opties voor forum access in zit.
Misschien voor de volgende update
Hier sluit ik me graag bij aan. Haal "misschien" maar weg :)
Mag gewoon in de eerstvolgende update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-06-2023
Ben ik het ook volledig mee eens. Ook multitasken en retina display zouden harstikke mooi zijn. Gebruik de Tweakers app nu maar nauwelijks omdat je er niet mee op het forum kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296939

Topicstarter
Ik hoop dat er ook een Android versie beschikbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustavson
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-05 06:44
Door mij vaakgebruikte app, crasht alleen regelmatig. Vind het grootste gemis het gebrek aan forumaccess. Retinadisplay en pull to update zijn ook zeer wenselijke toevoegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Een tech site die niet eens een android- en iPad app heeft... een iPhone app zonder forum functies.... het is wel heel mager allemaal.

Wat dat betreft zet hardware.info zichzelf heel wat beter in de kijker als vooruitstrevend/innovatief bedrijf.

Jammer hoor

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264276

gustavson schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 16:04:
Door mij vaakgebruikte app, crasht alleen regelmatig. Vind het grootste gemis het gebrek aan forumaccess. Retinadisplay en pull to update zijn ook zeer wenselijke toevoegingen.
Op mijn iPhone functioneert de Tweakers-app prima. Het gebrek aan forum-access is een groot gemis idd. Zijn er plannen om de GoT mettertijd ook in de app te verwerken?

Hoe bekijken jullie de forumpagina's momenteel met jullie iPhone? In mijn safari-browser wordt dat by default veel te klein gerenderd om het deftig te kunnen lezen. Zijn er alternatieven? Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Ik zou graag willen dat het forum beter wordt gerenderd. Ik moet nu bij elke pagina inzoomen wil ik een beetje goed op een link naar een topic klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-12-2024

hoyvoy

Prutser

japie06 schreef op maandag 08 november 2010 @ 10:51:
Ik zou graag willen dat het forum beter wordt gerenderd. Ik moet nu bij elke pagina inzoomen wil ik een beetje goed op een link naar een topic klikken.
me too

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-05 15:24

ThunderNet

Flits!

japie06 schreef op maandag 08 november 2010 @ 10:51:
Zou je dit niet heel simpel met een custom-css kunnen oplossen? Dan hoef je niet te wachten tot t.net iets doet? :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Ik heb toch liever dat tweakers.net het aanpast zodat iedereen het meteen kan gebruiken en niet alleen de handige knutselaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 10:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dcl! schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 16:58:
Ik heb toch liever dat tweakers.net het aanpast zodat iedereen het meteen kan gebruiken en niet alleen de handige knutselaars.
Je bedoelt, zoals elke non-apple gebruiker?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Nou, ik ken erg veel non-apple gebruikers die helemaal niets op welk apparaat dan ook kunnen, dusssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoster
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
Sinds 2 weken ongeveer krijg ik met de Tweakers app de nieuwsberichten niet meer ingeladen op mijn ipod touch, 32GB.

Zijn er meer mensen die een Ipod Touch (misschien met 32GB ?) die hier last van hebben?
of de app zouden willen proberen of ze er ook last van hebben? :)

[ Voor 40% gewijzigd door Yoster op 18-11-2010 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-12-2024

hoyvoy

Prutser

Yoster schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:31:
Sinds 2 weken ongeveer krijg ik met de Tweakers app de nieuwsberichten niet meer ingeladen op mijn ipod touch, 32GB.

Zijn er meer mensen die een Ipod Touch (misschien met 32GB ?) die hier last van hebben?
of de app zouden willen proberen of ze er ook last van hebben? :)
Nope, maar misschien kun je eens proberen om de app opnieuw te installeren ofzo??
PS: is dit ook het geval bij meerdere website-apps van jou of alleen bij tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoster
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
ik heb al verschillende keren opnieuw geinstalleerd /verwijderd, zelfs met ipod compleet uit.
en het is alleen bij tweakers app zo. bijvoorbeeld webwereld werkt prima.
(de app heeft wel gewerkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:32

lasharor

7 december 2004

Yoster schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 13:40:
ik heb al verschillende keren opnieuw geinstalleerd /verwijderd, zelfs met ipod compleet uit.
en het is alleen bij tweakers app zo. bijvoorbeeld webwereld werkt prima.
(de app heeft wel gewerkt)
Exact hetzelfde probleem, sinds een aantal weken werkt de app niet meer op mijn iPod Touch g2 (8gb).

Alhoewel ik denk dat het wel zal komen omdat ik hem niet update (geen zin, gebruik mijn iPod nadat ik een android toestel heb aangeschaft toch amper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Een nette update vandaag. Ziet er goed uit.

Heb alleen nog 1 request, pull down to refresh ipv het pijltje rechtsboven.

Voor de rest Top voor de ondersteuning!

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Al enig idee of er ook een Android app komt? Ik denk dat er in ieder geval een publiek voor is. De populariteit van Android is niet te onderschatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Anoniem: 296939 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:22:
Al enig idee of er ook een Android app komt? Ik denk dat er in ieder geval een publiek voor is. De populariteit van Android is niet te onderschatten.
same here. ik zou ook graag een android versie willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
En forumaccess is eigenlijk wel een must ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-05 11:51

Grin

Ride si sapis.

Zojuist voor het eerst geïnstalleerd op mijn iPhone 4.
Heerlijke app!
Forum ondersteuning mis ik niet, dat vind ik meer iets voor een iPad app.
Android app verzoeken in het Apple forum :? <$rant over posts die ergens anders beter tot hun recht zouden kunnen komen> :)

[ Voor 21% gewijzigd door Grin op 09-12-2010 21:06 . Reden: Nuanceren, cause and solution of all problems. ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 08:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik denk dat je beter dit topic kan verplaatsen naar een feedback forum van de site zelf dan moeilijk doen over android gebruikers.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Laatst online: 30-05 11:51

Grin

Ride si sapis.

Lijk mij wijzer om een topic te openen in het Android forum:
Het grote "Wij willen een Tweakers-app in de Android market place/store/shop"-topic.
Afaik hebben we het hier over de app(le) store voor iOS devices.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87842

Ik ben benieuwd of er voor de iPad een app in de pijpleiding zit. Iemand meer info hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-05 09:53

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Ik wou even zeggen dat ik in mijn nopjes ben met de update met Retina graphics :). Ik opende de laatste tijd steeds vaker de site via de browser dan via de app, maar nu (hopelijk) niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-05 15:28

Hokkie

Hello

Anoniem: 87842 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:39:
Ik ben benieuwd of er voor de iPad een app in de pijpleiding zit. Iemand meer info hierover?
+1

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
+2

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Mooie update, nu nog degelijke forumondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:18

Haan

dotnetter

Anoniem: 87842 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:39:
Wat moet je er mee? Tweakers.net website kan je perfect in de browser bekijken, idem voor het forum.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Haan schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:08:
[...]

Wat moet je er mee? Tweakers.net website kan je perfect in de browser bekijken, idem voor het forum.
Custom is altijd beter nietwaar? :) (snap dat het niet erg realistisch is, en zeker niet noodzakelijk)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87842

[...]

Ik ben juist benieuwd of er wat in de pijpleiding zit, sjonge. Er wordt wel vaker iets nieuws bedacht en ik ben gewoon geinteresseerd in de ontwikkelingen.

Kennelijk ga jij ervan uit dat alles maar dubbel, en opnieuw moet worden uitgevonden in de vorm van een applicatie. Misschien moet je zelf iets ruimdenkender gaan redeneren voordat je iemand gelijk zo afvalt.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 87842 op 10-12-2010 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:18

Haan

dotnetter

Anoniem: 87842 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:40:
[...]

Ik ben juist benieuwd of er wat in de pijpleiding zit, sjonge. Er wordt wel vaker iets nieuws bedacht en ik ben gewoon geinteresseerd in de ontwikkelingen.

Kennelijk ga jij ervan uit dat alles maar dubbel, en opnieuw moet worden uitgevonden in de vorm van een applicatie. Misschien moet je zelf iets ruimdenkender gaan redeneren voordat je iemand gelijk zo afvalt.
Ik kan je even niet volgen, ik geef alleen maar aan dat een app voor de iPad niet erg nuttig is, omdat je gewoon prima de site via je browser kan bekijken.
Ik meen me overigens te herinneren dat een devver een keer heeft aangegeven dat er eerder toekomst zit in de website voor alle platformen zo goed mogelijk te maken, dan een app voor ieder platform te ontwikkelen.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerlijk gezegd verbaast het me dat de Tweakers-app zowiezo zoveel wordt gebruikt, ik heb het er weer afgehaald tijdens een schoonmaak-sessie. Navigeren, ook op de iPhone, tussen alle reacties vind ik in de browser nog steeds prettiger en dan heb ik het forum er ook nog bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-05 16:15
[...]

De letters zijn standaard net te klein en de pagina wordt met zwarte randen weergegeven. Als je minimaal inzoomt leest het een stuk beter. Tweakers is een van de weinige sites die hier last van heeft in mijn ervaring. Verder werkt een native app echt vele malen fijner, heb je bijvoorbeeld die van nu.nl al eens geprobeerd?

Overigens vind ik de tweakers app op de iphone niet erg goed, omdat je de reacties niet fatsoenlijk kunt lezen. Ik lees altijd graag de reacties, dus ik lees tweakers gewoon in safari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38733

Overigens vind ik de tweakers app op de iphone niet erg goed, omdat je de reacties niet fatsoenlijk kunt lezen.
Dat steeds maar weer in en uit moeten klappen van bepaalde reactie's om deze te kunnen lezen vind ik inderdaad ook waardeloos en is sterk voor verbetering vatbaar. Gewoon alle reactie's volledig onder elkaar weergeven moet toch geen probleem zijn?
Verder mis ik, zoals al vaker is aangegeven, forum toegang. Voor de rest, prima app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38733

Ik kan sinds het nieuwe jaar niet meer inloggen en reactie's plaatsen op nieuwsitems. Heb de app eens opnieuw geinstalleerd, cookies etc. gewist, maar helpt allemaal niks.
Als ik probeer in te loggen danwel een reactie probeer te plaatsen crashed de app.

Ben ik de enige of? Heb een 3G/iOS4.2.1 + JB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-05 19:54
waarom is alles in het Nederlands, behalve Mobile???
Noem het dan Mobiel o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-05 23:19
Ondanks dat dit topic al heel lang niet meer gebruikt wordt, zal ik de vraag toch maar even stellen.

Komt er een update van de Tweakers app die het scherm van de iPhone 5 ondersteunt?

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:53
Of die de iPad 3/4 retina resolutie (en iPhone 5 resolutie) ondersteunt?

Complimenten trouwens voor de nieuwe site lay-out een hele verbetering. Kudo's hiervoor ;)

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 457479

[del]

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 457479 op 01-10-2019 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-05 22:58
Zou erg fijn zijn inderdaad, fatsoenlijke DM ondersteuning is ook erg welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-05 23:17
Iedere keer als ik op mijn iPhone 3GS negatieve recties wil openen, crasht de hele Tweakers app, soms doet hij dat ook zomaar uit het niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
  • Registratie: Augustus 2011
Ik zou graag ook wat meer functionaliteit willen in de iOS Tweakers app zoals V&A en lekker door de forums bladeren. Op mijn laptop vind ik t niet erg om naar de site te gaan, maar op m'n telefoon heb ik 't liever gewoon in een mooie app.

Had gehoopt dat de app vernieuwd zou worden met de komst van de nieuwe Tweakers site laatst..

weet niet wat de plannen van Tweakers zijn m.b.t. updaten van de app?

[ Voor 1% gewijzigd door Selmer op 19-12-2012 22:44 . Reden: pricewatch -> V&A ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 04:38
heb je uberhaupt de app open gehad? pricewatch is gewoon aanwezig hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
  • Registratie: Augustus 2011
steffex schreef op woensdag 19 december 2012 @ 22:23:
heb je uberhaupt de app open gehad? pricewatch is gewoon aanwezig hoor...
Typfoutje, ik bedoelde V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-05 20:45

BombaAriba

Ondertitel

TheKerremenke schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 00:36:
Of die de iPad 3/4 retina resolutie (en iPhone 5 resolutie) ondersteunt?
^ Dit :)

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-05 22:58
forumondersteuning zou ook erg fijn zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tracking Cookie
  • Laatst online: 30-05 10:14
Mizgala28 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 22:09:
Iedere keer als ik op mijn iPhone 3GS negatieve recties wil openen, crasht de hele Tweakers app, soms doet hij dat ook zomaar uit het niets.
Ik heb exact hetzelfde probleem op mijn iPhone 4S (het crashen bij het uitklappen van negatieve reacties). Alleen is het bij mij totaal onwillekeurig, de ene keer klapt de app netjes alle reacties eronder uit, de andere keer crashed de app.

Daarnaast is het zo dat bij reviews/artikels waar een video in zit er:
a) de ruimte, waar de video hoort te staan in het artikel, leeg is (dus geen preview/screenshot zichtbaar)
b) zodra je het artikel opent, je keer op keer automatisch doorgestuurd wordt naar de video. Ik wil gewoon het artikel lezen! :X

[ Voor 8% gewijzigd door Tracking Cookie op 26-12-2012 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149800

Ja de score in de AppStore is ook om te huilen maar de reacties wel terecht.

Ik hoop dat de app nog eens gemaakt gaat worden want nu is het voor mij gewoon onwerkbaar.
Ik krijg ook vaak de melding dat de inhoud niet geladen kan worden omdat de verbinding te langzaam is. (Dit met een goede wifi verbinding, en andere Apps prima werken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-04 15:52
Wordt er uberhaupt nog gewerkt aan een nieuwe versie voor iOS? Ik vind het apart dat bijna all mijn Apps op nu gebouwd zijn op de nieuwe 4 inch resolutie van de iPhone 5 en dat tweakers nog steeds achterblijft. Dat buiten de stabiliteits- issues of afwezigheid van GoT toegang...

Of was dit zo'n one time ,,,dingetje?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Pagina: 1 2 Laatste