Anoniem: 306185

Topicstarter
Geachte Tweakers,

Ik hoop dat dit niet een verkeerde plek of overbodige topic is maar ik kon er niets over vinden in enig forum.

Mijn vraag is is er een Tweakers.net application? Ik kan t iig niet vinden. En indien idd niet... waarom niet? Komt er wel een?

Mvg

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:03

The Eagle

I wear my sunglasses at night

En wat zou die app in jouw optiek dan moeten doen wat je niet via een normale browser kunt doen :?
Dat impliceert overigens meteen waarom ie er niet is imho...een app voegt niks toe, en T.net heeft geen Apps programmeurs in dienst.

[ Voor 40% gewijzigd door The Eagle op 19-09-2009 14:09 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Sigma2k8
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-02 15:21
Op dit mement niet. Gewoon naar tweakers.net surfen via Safari werkt uitstekend.

(denk dat dit eerder thuishoort in Lieve devvers ;)

• Duroth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-04-2016

Duroth

No rest for the tweaked

offtopic:
In Chrome:

www.tweakers.net
> Knop 'De huidige pagina beheren'
> Snelkoppelingen maken

En daar is je tweakers app ;)

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-05 22:56
Er is trouwens wel een Pricewatch app maar dan voor android ;) Balachmar in "Pricewatch Scanner applicatie voor Android"

[ Voor 20% gewijzigd door Puch-Maxi op 19-09-2009 14:16 ]

My favorite programming language is solder.

Topicstarter
The Eagle schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 14:08:
En wat zou die app in jouw optiek dan moeten doen wat je niet via een normale browser kunt doen :?
Dat impliceert overigens meteen waarom ie er niet is imho...een app voegt niks toe, en T.net heeft geen Apps programmeurs in dienst.
Ik begrijp dat ik dus te lui ingesteld ben. Ik heb uiteraard een snelkoppeling op voorblad en kijk via safari. Enige wat makkelijker zou zijn als allemaal meteen leesbaar is en dat je via een barsysteem tussen verschillende onderwerpen kan shuffelen. zoals bij bv nu.nl.

@admin: Als t in ander forum had gemoeten excuses.

Mvg

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 306185 op 19-09-2009 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-05 05:19

wouterve

Swinger of States

Surf naar http://tweakers.mobi, dat lijkt me een mooie tussenoplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:58

Royz

Kleurenblind!!

The Eagle schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 14:08:
ook op de voorpagina kan je al push notificaties instellen, die zou je door kunnen pushen naar de app bijv

[ Voor 5% gewijzigd door Royz op 20-09-2009 00:45 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266454

Mij lijkt het wel een goed idee, een app in de stijl van Nu.nl, Waarschijnlijk is dit vrij makkelijk te implementeren in de vorm van een RSS reader te programmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-05 18:29

Compizfox

Bait for wenchmarks

Kijk eens naar Mozilla Prism.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-05 15:00

lasharor

7 december 2004

Ook ik zie graag een tweakers.net app tegenmoed, vooral iets in de trand van nu.nl app lijkt me een zeer goede aanvulling. Zeker omdat er tot op heden geen enkele app is die echt technologie nieuws biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arro
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11-2022
Hier nog iemand die graag een Tweakers app op z'n iPhone zou zien. En dan met push voor geabonneerde forum berichten en nieuws.
Hoeft uiteraard geen gratis app te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Ik zou het niet gebruiken.

Weer een plek op mijn homescreen weg, en ik zie even niet zo snel wat een T.net app echt kan toevoegen bovenop de site en RSS-apps, zeker als het forum wat snappier gemaakt zou worden voor mobiele apparatuur (zie bv. het forum van fok voor een razendsnelle implementatie). En juist in het forum kan een app niet veel verbeteren imho omdat de feature die bv. de nu.nl app zo goed maakt (caching van artikelen zodat het allemaal veel sneller lijkt) daar niet echt feasible is door de grote aantallen.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Het nieuws boeit me niet zo, dat kan ik wel op andere manieren binnenhalen (RSS/Twitter bijvoorbeeld). Maar ik zou een mobiele pricewatch app wel erg kunnen waarderen. Lijkt me ideaal als ik ergens in een winkel sta om dat ff snel op te zoeken (gaat toch wat trager via Safari).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een combinatie van nieuws, en de pricewatch, met de mogelijkheid om comments te doen en te reageren op comments van anderen.

Ik breng over het algemeen meer tijd door met het lezen van de comments als met het lezen van het artikel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik gebruik tweakers.mobi erg veel, wat ik jammer vind is dat er geen mooi icoon voor is. Heb ze al gemaild of er iets mee te doen is, maar heb geen reactie mogen ontvangen.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

THE_BASE schreef op zondag 20 september 2009 @ 21:49:
Ik gebruik tweakers.mobi erg veel, wat ik jammer vind is dat er geen mooi icoon voor is. Heb ze al gemaild of er iets mee te doen is, maar heb geen reactie mogen ontvangen.
Wie is 'ze' ?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Reporter 'wiethoofd'

I don't think so ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-04 11:37
sOid schreef op zondag 20 september 2009 @ 12:21:
Het nieuws boeit me niet zo, dat kan ik wel op andere manieren binnenhalen (RSS/Twitter bijvoorbeeld). Maar ik zou een mobiele pricewatch app wel erg kunnen waarderen. Lijkt me ideaal als ik ergens in een winkel sta om dat ff snel op te zoeken (gaat toch wat trager via Safari).
Kijk eens naar Balachmar in "Pricewatch Scanner applicatie voor Android", volgens mij meen ik te herinneren dat er wel interesse was om dat ook naar de iPhone te porten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:03

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

moto-moi schreef op zondag 20 september 2009 @ 22:32:
[...]

Reporter 'wiethoofd'

I don't think so ;)
volgens mij gaat het wel om hetzelfde maar goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net even de veel aangedragen Tweakers.mobi bekeken, ik mis gewoon heel erg de mogelijkheid om in te loggen en reacties te plaatsen/lezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Tweakers.net HQ.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Royz schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:15:
[...]

volgens mij gaat het wel om hetzelfde maar goed :P
Inderdaad. Een webclip voor de webapp. Zou netjes zijn. Het zijn toch Tweakers, aren't they? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-05 16:28

Wiethoofd

Broadcast TOM

THE_BASE schreef op maandag 21 september 2009 @ 16:48:
Inderdaad. Een webclip voor de webapp. Zou netjes zijn. Het zijn toch Tweakers, aren't they? ;-)
Veredelde favicon :Y)

In [feat] Webclip icons Tweakers en GoT iPhone/iPod Touch staat een wat verbeterde uitleg met plaatjes etc. ik had niet letterlijk moeten plakken op de devtrack O-)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wilde toch ff reageren, aangezien ik zelf dit topic toen gestart was. Dank voor de tweakers applicatie is een toppertje en ben blij dat ie gemaakt is!

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-05 16:09
Bij mij werkt hij in ieder geval niet lekker. Zie geen nieuws verschijnen, ook de rest niet (update "strandbal" blijft draaien) inloggen met Tweakersaccount valt niet aan te klikken. Ligt dit wellicht aan dat ik iOS4 heb geinstalleerd staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-05 16:24
Anoniem: 306185 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 11:32:
Wilde toch ff reageren, aangezien ik zelf dit topic toen gestart was. Dank voor de tweakers applicatie is een toppertje en ben blij dat ie gemaakt is!

Mvg
Vind hem snel en stabiel! Ben er ook heel erg tevreden over. Nette app Tweakers ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myrdhin
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-05 17:34
Erwinh schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:16:
Bij mij werkt hij in ieder geval niet lekker. Zie geen nieuws verschijnen, ook de rest niet (update "strandbal" blijft draaien) inloggen met Tweakersaccount valt niet aan te klikken. Ligt dit wellicht aan dat ik iOS4 heb geinstalleerd staan?
Het is reeds bekend dat de app niet werkt met iOS4, dat is al door meerdere mensen bevestigd in het topic over de T.net app. Hij lijkt maar te blijven laden en niet alle knoppen werken.

[ Voor 7% gewijzigd door Myrdhin op 10-06-2010 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-05 19:53
Erwinh schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:16:
Inderdaad, wel een beetje slecht van Tweakers dat OS4 over 2 weken beschikbaar komt en dat gelijk de app moet worden aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-05 16:09
Myrdhin schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:35:
[...]

Het is reeds bekend dat de app niet werkt met iOS4, dat is al door meerdere mensen bevestigd in het topic over de T.net app. Hij lijkt maar te blijven laden en niet alle knoppen werken.
Okee dat topic heb ik dan even gemist. :o
Pagina: 1