Met alle respect en begrip dat dit veel makkelijker is.. maar is het zo niet TE Makkelijk? mensen klagen dat encounters makkelijk zijn en healen ook een eitje.. Terwijl niemand meer basic speelt zoals het bedoelt is. Waarom is het nodig om dergelijke AddOns te gebruiken? Zo moeilijk is het niet want het lukt mij ookDerr_Hans schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:20:
[...]
Selecteren als healer in progressie runs kost extra seconde om een heal eruit te krijgen dus idd met Grid+Clique/Healbot/VudHo zal je niemand te hoeven selecteren.
Heb de boss altijd als mijn target geselecteerd die ook weer zijn target laat zien.
Bosses zoals deathwhisper cast random shadow bolts in phase1 dus met target's target kan je mooi zien wie het is en beginnen met casten van een heal of een shield als je disc priest ben. Hoef zelf dus alleen maar met mijn muis boven die target's target vakje te hangen en een shield te casten + renew (disc).
Ideaal dat mouseover gebeuren.
Muis knoppen op mijn priest
LMB camera
RMB draaien
Knop 1 FlashHeal + shift Renew
Knop 2 Penance + shift Gift of the Naaru (racial)
Knop 3 Greater heal + shift Disspel
Knop 4 (Scroll wheel knop) Prayer of Mending + shift Mass Disspel
Knop 5 Prayer of Healing + shift Decurse
Knop 6 Binding heal + shift Shadowfiend
Shields heb ik een oudewetse keybind voor.. Toets 4
-edit-
Nu ik dit zelf terug lees zie ik dat het handiger kan.
Binding heal niet veel gebruikt behalve op saurfang als ik zelf de mark krijg.
Dan is binding heal niet ideaal geplaats.. Dat er er niet eerder op gekomen ben.
Knop6 maar wijzigen en veranderen, Binding heal als shift op knop 2 en GotN naar knop 6
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.