Andere mensen kunnen hem blijkbaar wel vinden:
http://www.kpn.com/televi...=IWkKAyQa434AAAEYPcQ453ic
Niet meer leverbaar.
http://www.kpn.com/televi...=IWkKAyQa434AAAEYPcQ453ic
Niet meer leverbaar.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 176386
[ Voor 17% gewijzigd door giant2000 op 19-04-2010 09:33 ]
2,00 m. + begane grond
Oh, ik had wel verwacht dat KPN dat in de gaten zou houden. Maar handig om te weten dan kan ik kaartjes gewoon activeren op abbo's van vrienden mocht het nodig zijn.giant2000 schreef op maandag 19 april 2010 @ 09:30:
Je kan je abonnement opzeggen. je ouders moeten dan een extra smartcard kopen en activeren. Regel bij de aankoop van je tv er een CAM bij (beetje slim handelen, maar die kan je ook los kopen (bv. via internetbedrijven). Zeg bij het activeren dat je al een tuner hebt. Niks 4 euro huur per maand dus, want je hebt helemaal geen tuner nodig. De smartcard is niet regio gebonden, ik heb 3 smartcards actief, verspreid over het land en die werken allemaal op 1 abonnement.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Ik kom ff niet meer in mijn eigen account, dus ik reageer op die van mijn partner.giant2000 schreef op maandag 19 april 2010 @ 09:30:
Je kan je abonnement opzeggen. je ouders moeten dan een extra smartcard kopen en activeren. Regel bij de aankoop van je tv er een CAM bij (beetje slim handelen, maar die kan je ook los kopen (bv. via internetbedrijven). Zeg bij het activeren dat je al een tuner hebt. Niks 4 euro huur per maand dus, want je hebt helemaal geen tuner nodig. De smartcard is niet regio gebonden, ik heb 3 smartcards actief, verspreid over het land en die werken allemaal op 1 abonnement.
[ Voor 19% gewijzigd door Batata007 op 19-04-2010 15:58 ]
Hier ben ik het volkomen mee eens, alleen de meesten geven dat niet toe omdat ze hebben geinvesteerd in CAM en zo. Wel netjes dat jij zo eerlijk bent.My-life schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:27:
Ik zie geen verschil of ik tv kijk via de ingebouwde tuner of via de ontvanger van KPN.
[ Voor 5% gewijzigd door Edje_Kroketje op 20-04-2010 20:45 ]
Eric, Signing off !!
Vergelijk het met je internetaansluiting. Hoe verder je van de centrale woont hoe langzamer de verbinding. Wat de maximale lengte precies is weet ik niet, maar op den duur zal je dit gaan merken bij veel beeldinformatie, vooral sport op de publieke omroep dus.Eric H schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:35:
Wat ik me nu eigenlijk afvraag, kun je straffeloos de kabel van de antenne blijven verlengen.
Of zit er een maximum aan de lengte die je er tussen kan zetten.
2,00 m. + begane grond
Dit is onzin.giant2000 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:45:
[...]
Vergelijk het met je internetaansluiting. Hoe verder je van de centrale woont hoe langzamer de verbinding. Wat de maximale lengte precies is weet ik niet, maar op den duur zal je dit gaan merken bij veel beeldinformatie, vooral sport op de publieke omroep dus.
[ Voor 6% gewijzigd door Mentalist op 21-04-2010 16:50 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Eric, Signing off !!
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
[ Voor 14% gewijzigd door Edje_Kroketje op 21-04-2010 21:15 ]
Niet helemaal onzin toch? Naarmate de kabel langer wordt gaat de signaalsterkte achteruit leg je hier uit. Dat gebeurt toch ook met de koperen kabel van de telefooncentrale naar je huis? Of het blijven verlengen van een USB kabel?
2,00 m. + begane grond
Waarom raadt je mensen aan om een PVR te kopen?Edje_Kroketje schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 22:02:
precies, ik zeg altijd mensen koop een PVR en je wilt nooit meer anders
Beeld is goed, tuner gedeelte (ontvangst) is voor wat ik tot nu toe heb gezien altijd beter met een PVR.Batata007 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 12:32:
[...]
Waarom raadt je mensen aan om een PVR te kopen?
Ik heb namelijk nu al een TopField PVR liggen. Was juist van plan om een CAM module te kopen om van mijn digitenne abbo af te zijn.. maar jij raadt dus juist aan van niet?
[ Voor 45% gewijzigd door thobe op 28-04-2010 17:02 . Reden: Contact gehad met KPN ]
Ik was van plan om dit te kopen:My-life schreef op woensdag 28 april 2010 @ 12:56:
Je was van plan om een CAM kaart te kopen om van je Digitenne abonnement af te zijn? Welke smartcard ga je gebruiken dan?
Ja hoor, dat moet prima gaan. Even proberen is trouwens ook weinig moeite ;-) .HyperioN schreef op woensdag 28 april 2010 @ 19:15:
Weet er iemand hier toevallig of de Samsung "Single tuner" (SMT-1000T) ook Free-to-air gebruikt kan worden, dwz. zonder (geldige) kaart?
Ik heb er hier nog eentje staan, maar het abonnement op de kaart is verlopen.
Als ik free-to-air Nederland 3 kan ontvangen wil ik 'm vanavond inzetten om voetbal te kijken op een tv buiten (en tijdens de WK).
Als dat echter niet werkt kan ik me de moeite besparen van het ding en de tv erheen sjouwen en aansluiten.. Dus misschien weet iemand dat??
Maar dan heb je toch nog steeds een abonnement?Batata007 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 09:46:
[...]
Ik was van plan om dit te kopen:
http://www.informatique.n...igitenne-starterskit.html
Lange leve de publieke omroep! Gratis te ontvangen, ook het WK dus straks. Ik hoop niet dat die malloten in Den Haag het voorelkaar krijgen dat er een publieke zender af gaat.HyperioN schreef op woensdag 28 april 2010 @ 19:15:
Weet er iemand hier toevallig of de Samsung "Single tuner" (SMT-1000T) ook Free-to-air gebruikt kan worden, dwz. zonder (geldige) kaart?
Ik heb er hier nog eentje staan, maar het abonnement op de kaart is verlopen.
Als ik free-to-air Nederland 3 kan ontvangen wil ik 'm vanavond inzetten om voetbal te kijken op een tv buiten (en tijdens de WK).
Als dat echter niet werkt kan ik me de moeite besparen van het ding en de tv erheen sjouwen en aansluiten.. Dus misschien weet iemand dat??
2,00 m. + begane grond
Ik activeer het op mijn ouders abbo.My-life schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:03:
[...]
Ja hoor, dat moet prima gaan. Even proberen is trouwens ook weinig moeite ;-) .
[...]
Maar dan heb je toch nog steeds een abonnement?
1. Om van die irritante reclame af te zijnBatata007 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 12:32:
[...]
Waarom raadt je mensen aan om een PVR te kopen?
Ik heb namelijk nu al een TopField PVR liggen. Was juist van plan om een CAM module te kopen om van mijn digitenne abbo af te zijn.. maar jij raadt dus juist aan van niet?
Dat je daar de smartcard voor nodig hebt. Zou je de smartcard uit het apparaat halen (of je abo opzeggen), dan kan je alleen nog de zenders zonder dollartekentje zien.staffordniko schreef op zondag 02 mei 2010 @ 14:01:
ik heb sinds kort ook digitenne thuis, en heb bij alle zenders (behalve ned. 1,2 en 3) een klein dollartekentje staan. Wat betekenen deze?
Nee, KPN kan niet zien welke zenders jij kijkt en dus ook niet op die basis rekeningen sturen.Ik kan ze wel gewoon bekijken. Ook ontvang ik eredivisie live (met dollar logotje) terwijl ik die niet besteld heb. Ga ik daar nu voor betalen als ik die zenders op heb staan?
Hoe bedoel je dat?Hageneis schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 09:40:
[...]
1. Om van die irritante reclame af te zijn
2. om programma's te zien als het jou uitkomt (helaas niet vooruit te kijken![]()
![]()
3. picture-in-picture (op zondag met verschillende sporten tegelijk)
4. als er drie programma's tegelijk komen die je graag wilt zien: 2 opnemen en 1 live kijken (mits uit één van de opgenomen muxen).
Als je van de abo af wilt heb je trouwens ook helemaal geen CAM (Conditional Access Module) meer nodig.
[ Voor 11% gewijzigd door Batata007 op 04-05-2010 11:31 ]
Anoniem: 358045
Hebben de KPN ontvangers er ook last van? Hebben alle TV's met CAM er last van?Anoniem: 358045 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:38:
we hebben een samsung lcd met daarin een Conax smit smartcard en digitenne, werkt al 2 maanden opperbest maar sinds een paar dagen duurt het enkele minuten voordat we beeld krijgen, zowel op NED 1 2 3 als RTL en SBS etc. KPN zegt dat het aan samsung ligt en samsung zegt dat het aan kpn ligt.
Het kastje en de muur dus.. iemand hier die raad weet?
[ Voor 3% gewijzigd door Edje_Kroketje op 04-05-2010 21:26 ]
Haal de CAM er eens uit. Heb je dan wel snel beeld op 1, 2 en 3? Dan is er iets met de CAM/smartcard aan de hand.Anoniem: 358045 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:38:
we hebben een samsung lcd met daarin een Conax smit smartcard en digitenne, werkt al 2 maanden opperbest maar sinds een paar dagen duurt het enkele minuten voordat we beeld krijgen, zowel op NED 1 2 3 als RTL en SBS etc. KPN zegt dat het aan samsung ligt en samsung zegt dat het aan kpn ligt.
Het kastje en de muur dus.. iemand hier die raad weet?
Het klopt wel wat je zegt, Ik heb wel eens een TV gezien die met CAM zelfs geen goed beeld gaf op de ongecodeerde zenders.W3ird_N3rd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 23:00:
[...]
Haal de CAM er eens uit. Heb je dan wel snel beeld op 1, 2 en 3? Dan is er iets met de CAM/smartcard aan de hand.
Vervang de power inserter eens (als je TV die nodig heeft). Maar zonder meer informatie is het moeilijk er verder iets over te kunnen zeggen.
Dat bedoelde ik ook niet te zeggen, er is iets met de CAM/smartcard aan de hand, òf het CI-slot waar de CAM inzit natuurlijk.Edje_Kroketje schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 08:31:
Maar de conclusie die jij trekt dat er dan dus iets aan de CAM mankeert klopt niet. Je ziet vaak dat de ene CAM het beter doet in een TV dan een CAM van een ander merk. Om dan te roepen dat de CAM's niet goed zijn, gaat me iets te ver.
Het maffe is dat ik een TV heb waarin juist de SCM CAM het wel doet en de SMiT niet.Ik weet nog dat de SMiT CAM's zelfs door CONAX getipt werden omdat die op dat moment de beste implementatie van het hele gebeuren hadden.
Anoniem: 358247
[ Voor 18% gewijzigd door Batata007 op 06-05-2010 20:05 ]
Je bedoelt waarschijnlijk bedoelt?[b][message=33937950,noline]....
Enig idee wat Hageneis bedoeld met dat ik geen CAM nodig heb?
....
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Anoniem: 358737
[ Voor 8% gewijzigd door Matis op 09-05-2010 14:51 ]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Anoniem: 39993
Smartmouse? Dan moet je eens rondvragen of er niemand bij een bedrijf werkt, die vroeger telebankieren van ABN-AMRO gebruikten. Dat werkte ook met USB Smartmouse-readers.W3ird_N3rd schreef op zondag 09 mei 2010 @ 18:42:
Dat kan goedkoper:
$14.24 USB DVB-T TV Dongle with Remote
$14.99 DVB-T Digital TV USB 2.0 Dongle with Remote
Altijd verder kijken op DX, zal niet de eerste keer zijn dat je een vergelijkbaar product voor een lagere prijs kan vinden.
Je hebt een Phoenix kaartlezer nodig, maar Phoenix is een lastig keyword. Als je zoekt op "smartmouse" op www.ebay.de kom je er wel veel tegen, bijvoorbeeld http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=190393524722. Er zijn ook goedkopere te vinden, met USB en die Smargo staat er ook op.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 39993 op 09-05-2010 18:54 ]
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Of die werken weet ik niet, je hebt een kaartlezer nodig die Phoenix-modus aankan. Alleen is Phoenix een erg lastig keyword omdat talloze dingen Phoenix in de naam hebben. De kaartlezers kunnen meestal zowel Smartmouse als Phoenix aan, dus dan is Smartmouse een beter keyword.Anoniem: 39993 schreef op zondag 09 mei 2010 @ 18:52:
[...]
Smartmouse? Dan moet je eens rondvragen of er niemand bij een bedrijf werkt, die vroeger telebankieren van ABN-AMRO gebruikten. Dat werkte ook met USB Smartmouse-readers.
Op zich lijkt het dus wel het proberen waard als je eraan kan komen.What is Phoenix, Smartmouse?
There are today numerous software's on the internet that are used to communicate with different types of smartcards that follows ISO7816(T=0) standard such as WinExplorer.
Common for these programs are that they need a Phoenix- or a Smartmouse-interface to communicate with the smartcard.
The interface (really a very simple construction, it was originally created by hobbyists who wanted to communicate with smartcards) transform the signal to/from the serialport of the computer to levels that the smartcard can handle. Then an oscillator is provided to the card so it can handle the commands sent to it.
Normally a oscillator at 3.579575MHz are used because the ISO7816-standard originally uses a speed that is "oscillator" divided with 372 that gives approx. 9600 bps.
The difference between Phoenix and Smartmouse is the polarity on the reset-signal.
/▌
De Ontvangers zijn vorige maand door de consumentbond getest.justinnn schreef op zondag 16 mei 2010 @ 00:11:
Iemand enig idee van het energieverbruik als je je digitenne kastje vergeet uit te zetten (alleen je tv uitzet)?
[ Voor 33% gewijzigd door Edje_Kroketje op 16-05-2010 08:03 ]
Jeetje, wat triest, 8,4 watt voor een klokje. En ik maar investeren in LED lampen enzo.... hadden ze er dan niet een echt uit knopje op kunnen zetten, de stekker eruit is niet zo handig als je dan elke keer helemaal achter da tv moet klooien tussen al die snoeren.Edje_Kroketje schreef op zondag 16 mei 2010 @ 08:00:
[...]
De Ontvangers zijn vorige maand door de consumentbond getest.
TF6000COK single tuner, aan 9,1 Watt en stand-by 8,4 Watt
TF5300K PVR, aan 21,7 Watt en standby 7,8 Watt
Bron: Consumentenbond
Website: http://www.consumentenbon...v-en-video/decoders-pvrs/
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Voor 10 euro heb je twee stekkers met afstandsbediening. Dan sluit je op zo'n stekker een stekkerdoos aan met alle apparatuur die uit moet en kun je het gewoon vanaf de bank echt uitzetten (wel even kijken wat het standbyverbruik van die stekker isExar schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:55:
[...]
Jeetje, wat triest, 8,4 watt voor een klokje. En ik maar investeren in LED lampen enzo.... hadden ze er dan niet een echt uit knopje op kunnen zetten, de stekker eruit is niet zo handig als je dan elke keer helemaal achter da tv moet klooien tussen al die snoeren.
[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 16-05-2010 14:17 ]
/▌
Anoniem: 360403
Hier hetzelfde verhaal (1825 Alkmaar), vermoed dat het in de uitzending bij de KPN ligt.Anoniem: 360403 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 22:46:
Vraagje vanuit Venlo:
Vanaf zo ongeveer 9 uur vanavond heb ik bij o.a. SBS 6 en Veronica zwarte flitsen (elke 20 seconde of zo) en regelmatig stilstaand beeld. Het geluid gaat gewoon door, en ik zie ook geen blokken, dus daarom lijkt het me geen probleem in de ontvangst.
Andere reden voor deze aanname is dat het bij beide televisies het geval is (1 met ingebouwde tuner, ander met externe). Iemand enig idee wat de oorzaak is? en uiteraard hoe dit te verhelpen is?
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
[ Voor 7% gewijzigd door Edje_Kroketje op 22-05-2010 08:17 . Reden: URL toegevoegd ]
Dat blokje (5V inserter) pompt 5 volt in de antenne om de versterker in de antenne te voeden. Heb je dus helemaal niks aan met een passieve antenne.Intelcore schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 21:11:
Even een vraag over de standaard antenne met zo'n blokje met stroomstekker erbij wat je ertussen kan zetten.
Is dat blokje de versterker zelf? Kan/mag ik dat ook gebruiken bij een passieve buitenantenne?
Of is werkt dat enkel bij de standaard binnenatenne?
Ok thnx. Signaal is namelijk 35 dus ik dacht misschien het proberen waard. Kan het uberhaupt kwaad? ik neem aan van niet toch? Dan zal ik em er eens tussenzetten om te kijken.W3ird_N3rd schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 21:28:
[...]
Dat blokje (5V inserter) pompt 5 volt in de antenne om de versterker in de antenne te voeden. Heb je dus helemaal niks aan met een passieve antenne.
Met een inline versterker (b.v. http://www.srt-versand.de...ine-verstaerker-18db.html) kan het dan weer wèl.
Met een passieve antenne zou je kortsluiting kunnen riskeren als de polen elkaar per ongeluk raken. Maar normaal zal er niks gebeuren. Het zal ook niet helpen.Intelcore schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 22:06:
[...]
Ok thnx. Signaal is namelijk 35 dus ik dacht misschien het proberen waard. Kan het uberhaupt kwaad? ik neem aan van niet toch? Dan zal ik em er eens tussenzetten om te kijken.
[ Voor 5% gewijzigd door Mentalist op 22-05-2010 22:34 ]
Signaal is ondergeschikt aan de kwaliteit. Wat geeft de kwaliteitsbalk aan? Dit is een indicatie of je nog wat reserve in het ontvangen signaal hebt of dat je misschien aan het randje zit.Intelcore schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 22:06:
[...]Ok thnx. Signaal is namelijk 35 dus ik dacht misschien het proberen waard. Kan het uberhaupt kwaad? ik neem aan van niet toch? Dan zal ik em er eens tussenzetten om te kijken.
[ Voor 1% gewijzigd door Edje_Kroketje op 23-05-2010 01:07 . Reden: Grolsch ]
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Je kan er inderdaad gewoon een kabeltje tussen zetten, dus dat gaat wel werken. Het blijft wel, hoe korter hoe beterOf kun je die powerconverter ook halverwege de antenne kabel aansluiten?
Dus eerst een stukje kabel - powerconverter - kabel - antenne?
Op mijn laptops was die totaal niet aan de praat te krijgen. Online veel soort gelijke ervaringen terug te vinden.W3ird_N3rd schreef op zondag 09 mei 2010 @ 18:42:
Dat kan goedkoper:
$14.99 DVB-T Digital TV USB 2.0 Dongle with Remote
Altijd verder kijken op DX, zal niet de eerste keer zijn dat je een vergelijkbaar product voor een lagere prijs kan vinden.
[ Voor 12% gewijzigd door Philflow op 25-05-2010 12:40 ]
Ja, dat doet die tv zelf niet (helaas).Philflow schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:15:
Ik ga wellicht een Sony 40ex402 kopen. Heb ik dan naast de Conax module ook een Power inserter nodig?
Hoezo "niet aan de praat te krijgen"? Is gewoon standaard Afatech spul dus zou op zich geen probleem moeten zijn (of je moet de pech hebben een defecte te hebben, maar daar doet DX nooit moeilijk over). Of er bijvoorbeeld Windows 7 drivers bijzitten weet ik niet maar het ding zelf zou prima moeten zijn. Met het meegeleverde sprietje moet je ook geen ontvangst verwachten als je niet bovenop de zender zit, je moet er eigenlijk zelf een betere antenne aan knutselen.Philflow schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:15:
[...]
Op mijn laptops was die totaal niet aan de praat te krijgen. Online veel soort gelijke ervaringen terug te vinden.
Lijkt er haast op dat DX geen negatieve reviews toe laat.
Er zit een Intel CE6230 chip in. Ik had inderdaad Windows 7. Driver heb ik later wel gevonden maar dat hielp nog steeds niet. Ik heb er aardig wat moeite voor gedaan:W3ird_N3rd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 18:59:
[...]
Hoezo "niet aan de praat te krijgen"? Is gewoon standaard Afatech spul dus zou op zich geen probleem moeten zijn (of je moet de pech hebben een defecte te hebben, maar daar doet DX nooit moeilijk over). Of er bijvoorbeeld Windows 7 drivers bijzitten weet ik niet maar het ding zelf zou prima moeten zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Philflow op 25-05-2010 20:37 ]
Wel eerst naar boven gescrolled? Uw antwoord staat n.b. op dezelfde pagina:Philflow schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:10:
Kan iemand wat vertellen over de beeldkwalitet van de Topfieltuner via scart vs. de conax module in de TV?
Is er echt een vooruitgang te merken of blijft het hetzelfde?
2,00 m. + begane grond
[ Voor 8% gewijzigd door My-life op 27-05-2010 15:30 ]
In een thread op http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.28891 stond dat het een Afatech zou zijn, maar dat was in maart 2010. Ik zie dat jouw thread hier van oktober 2009 is en de USB-stick is inderdaad een Intel. Dat heb je wel eens bij DX, dat producten spontaan veranderen.Philflow schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 19:24:
[...]
Er zit een Intel CE6230 chip in. Ik had inderdaad Windows 7. Driver heb ik later wel gevonden maar dat hielp nog steeds niet. Ik heb er aardig wat moeite voor gedaan:
Krijg DVB-T dongle niet werkend. ce6230 CE9500B1
http://forum.notebookrevi...work-ce6230-ce9500b1.html
Misschien dat het niet altijd merkbaar is, maar met een losse tuner die verbonden is met een SCART geeft op papier al een Digitaal->Analoog->Digitaal omschakeling. Met zo'n insteekkaart heb je geen Analoge schakeling meer dus een factor verlies minder.My-life schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:30:
Op de drie verschillende tv's waar wij Digitenne op kijken is er geen verschil zichtbaar.
2,00 m. + begane grond
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Ook op mijn Sony 40EX402 kan ik geen verschil zien tussen de interne DVB-T tuner met Ned 1/2/3 of de Topfield Tuner via scart. Sterker nog, de tuner via scart ziet er wat kleuriger uit. Ik denk dat dat aan de instellingen ligt.My-life schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 10:40:
In theorie heb je gelijk, maar in de praktijk is het verschil bij ons niet zichtbaar zoals ik ook eerder aangaf: My-life in "\[DVB-T] Het grote Digitenne topic deel 9".
Wel hebben we goede scart kabels, niet de bijgeleverde.
[ Voor 6% gewijzigd door Philflow op 29-05-2010 15:51 ]
Anoniem: 242977
Ik trek mijn woorden weer inPhilflow schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 15:50:
[...]
Ook op mijn Sony 40EX402 kan ik geen verschil zien tussen de interne DVB-T tuner met Ned 1/2/3 of de Topfield Tuner via scart. Sterker nog, de tuner via scart ziet er wat kleuriger uit. Ik denk dat dat aan de instellingen ligt.
Het enige wat je hieraan kan doen is zorgen dat je je ontvangst beter krijgt. Dus verplaats je antenne, probeer hem eens op een slaapkamer boven. Je kan gewoon een huis-tuin-en-keuken coax (kabeltv) als verlengkabel gebruiken. Misschien heb je nog een oude CAI kabel door huis liggen? Als dat niet lukt kan je ook nog overwegen een buitenantenne te plaatsen, val je in het ontvangstgebied van KPN dan willen ze deze nog wel eens gratis opsturen.Anoniem: 242977 schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 22:55:
mensen ik heb sinds gisteren een digitenne abbo
echter heb ik 80-100% bereik maar elke keer
krijg ik een storend beeld met blokjes enzo
weten jullie wat ik hier aan kan doen?
2,00 m. + begane grond
Zie nu pas waar die link heengaat, heb 'm ook in de topicstart gezet, mooie site.Edje_Kroketje schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:50:
Vandaag is door de KPN in Amsterdam de Locatie Hemweg in gebruik genomen.
Vlak daarna is de IJmast uitgezet. Dit was een tijdelijke locatie.
Hier kan je nog wat foto's zien van de site.
[ Voor 18% gewijzigd door Edje_Kroketje op 03-06-2010 20:57 ]
Anoniem: 350133
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq