[DVB-T] Het grote Digitenne topic deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 140.194 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chrizzly schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 08:09:
Wij hebben nu ongeveer 3 jaar digitenne maar het signaal wordt steeds slechter. Toen we het aanschaften hadden we het eerste jaar bijna geen storing in het beeld.
De laatste 1,5 jaar is kanaal 8 en hoger bijna nooit goed te ontvangen, maar sinds deze week kunnen we alleen NL 1,2 en 3 een beetje redelijk ontvangen. Zelfs bij RTL 4 en SBS6 is de helft van het scherm vol met strepen en blokjes en op sommige zenders hebben we nu zelfs helemaal geen geluid.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Iemand ideeën?
Ik heb wel een idee, het klopt ook wel met jouw idee dat het langzaam aan steeds slechter wordt.
Er zijn ontvangers die voedingsproblemen hebben.
Doe de volgende test: trek de stekker van de ontvanger uit het stopcontact en laat hem lekker, zeg 20 minuten afkoelen. Stop dan de stekker in het stopcontact. Als je niet binnen 10 seconden beeld hebt is waarschijnlijk je voeding defect, als je het tenminste hebt over een TF6000COK. Als dat het geval is moet je je probleem bij KPN voorleggen.
Zie ook: http://dvbt4all.nl/digite...chte-ontvangst-tf6000cok/

[ Voor 3% gewijzigd door Edje_Kroketje op 04-05-2011 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-05 09:55
Klopt dat we een TF6000COK hebben. Ik had al gelezen van voedingsproblemen maar dacht dat het kastje dan helemaal niets meer zou doen. 8)7
We hebben altijd hetzelfde kastje gehad dus ook nog met een goedkope plastic antenne die amper blijft staan.

Ok, kastje is dus stuk. Ik twijfel alleen of ik nog een nieuwe moet halen omdat we waarschijnlijk toch al een ander abonnement willen.
In ieder geval bedankt allemaal.

Edit: Deze keer heb ik nog geen tijd gehad om de helpdesk te bellen, maar vorige keren kregen we alleen de verhalen van langsrijdende auto's te horen. Zeg dan gewoon dat het waarschijnlijk een defect is.

[ Voor 34% gewijzigd door Chrizzly op 04-05-2011 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
joopv schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 09:35:
[...]
Gaan we weer terug naar deze tijd?:
[afbeelding]
:+ :F
Besef wel dat je een antennerotor nodig gaat hebben (zie ook de 'knobbels' in de masten in deze foto) want de diverse programma's die je wilt hebben zitten niet altijd op dezelfde zendmasten en een yagi is richtingsgevoelig. Dus moet je 'm kunnen ronddraaien.
Wil 'm op Nijmegen richten, de programma's zitten toch op dezelfde zendmast...? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mini Poeper schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:16:
Wil 'm op Nijmegen richten, de programma's zitten toch op dezelfde zendmast...? :?
Ja natuurlijk, iedere Digitenne mast heeft alle programma's erop zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Mooi! Ik heb 'm namelijk net besteld! Ik ben erg benieuwd naar het resultaat.
Veel TV kijken wij niet, maar als we dan toch kijken wil ik niet hele tijd storing hebben.

Kastje van Digitenne geeft 5V af omdat het Funke ontvanger actief is. Hoe zet ik dit signaal op passief?
Kan het niet vinden in het menu... krijg lampje van de ontvanger dus niet uit.

Mijn vriendin zal wel blij zijn; eindelijk de ontvanger uit de lampenkap. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mini Poeper schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:48:
Veel TV kijken wij niet, maar als we dan toch kijken wil ik niet hele tijd storing hebben.

Kastje van Digitenne geeft 5V af omdat het Funke ontvanger actief is. Hoe zet ik dit signaal op passief?

Welke ontvanger heb je dan? Bij Topfields kan je het uitzetten in het zender zoeken menu. Hier kom je via installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rieverst
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-06 16:31
Edje_Kroketje schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:25:
[...]
Ja natuurlijk, iedere Digitenne mast heeft alle programma's erop zitten.
Da's natuurlijk nie zo, de locale zenders zijn mast afhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rieverst schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:12:
[...]
Da's natuurlijk nie zo, de locale zenders zijn mast afhankelijk.
Alle kanalen om een compleet pakket van zenders te krijgen. De regio's zijn uiteraard per provincie of regio anders.
RTL4 bijvoorbeeld komt niet van een andere mast dan Nederland 1. Dit gebeurt in andere landen soms wel overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Hè, vervelend ik doe al deze moeite om omroep Friesland te ontvangen... NOT.
Lijkt me logisch dat er wat regio gebonden zenders zijn, is nu toch ook al met de standaard antenne...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:11
Hm, net de conax module gekregen ipv de tuner (omgeruild ivm wijziging algemene voorwaarden). Nu ontvang ik in mijn tv alle zenders behalve alles uit bouquet 4 (regio Oegstgeest). Iemand enig idee hoe ik die zenders uit mijn tv kan persen? (Philips 37pfl9604)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-06 15:02
Mini Poeper schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:48:

Nog een tip voor je. Het digitenne signaal is verticaal gepolariseerd (i.t.t. het oude analoge signaal dat horizontaal was) Dat betekent dat je je antenne een kwartslag moet draaien.

Zo dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.hotfrog.com.au/Uploads/PressReleases2/Next-G-Yagi-Antenna-163276_image.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
Nou fijn dus. 3 dagen helemaal geen tv kunnen kijken en nu ineens weer goed beeld met amper nog storingen.
Dus kastje is ineens niet stuk of kan ik toch beter een nieuwe vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Vanmiddag gebeld, antenne was binnen! Zo net in elkaar gezet: wat een apparaat!

@FrankRicard: dank voor de tip! Zover was ik al, nu de montage zelf nog... morgen het dak op. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Chrizzly schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 21:34:
Nou fijn dus. 3 dagen helemaal geen tv kunnen kijken en nu ineens weer goed beeld met amper nog storingen.
beter wel nieuwe vragen, of is er iets veranderd (nieuwe magnetron, vaatwasser oid)?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chrizzly schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 21:34:
Welk merk en type ontvanger heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
Edje_Kroketje schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 08:02:
[...]

Welk merk en type ontvanger heb je?
Wij hebben de beruchte TF6000COK. Er is bij ons helemaal niets veranderd.
Viel me wel op dat SBS6 bijna goed was, wel soms een paar blokjes, maar het groene balkje van de ontvangst stond helemaal op 0% alsof er geen ontvangst was.
Een andere keer staat het balkje op bijna 100% en dan is de ontvangst wel slecht. Niet echt logisch vind ik.

We gaan dit weekend wel naar de KPN winkel, dan vraag ik of ze in de winkel willen vergelijken. Hopend dat ze daar binnen ontvangst hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chrizzly schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 08:23:
[...]

Wij hebben de beruchte TF6000COK. Er is bij ons helemaal niets veranderd.
Viel me wel op dat SBS6 bijna goed was, wel soms een paar blokjes, maar het groene balkje van de ontvangst stond helemaal op 0% alsof er geen ontvangst was.
Een andere keer staat het balkje op bijna 100% en dan is de ontvangst wel slecht. Niet echt logisch vind ik.
Heb je een versie met de Antenne wizard? druk dan op M1 voor de ontvangstkwaliteit.
Er zijn er in omloop waarvan de voeding minder wordt, doe daarom de volgende test:
Trek de stekker uit het stopcontact en laat hem er een minuut of 20 uit zodat die voeding lekker af kan koelen. Doe dan de stekker er weer in en kijk of je meteen weer ontvangst hebt. Duurt het langer dan de gebruikelijke opstart procedure, dus zeg langer dan 15 seconden, dan is je Topfield langzaam aan het afsterven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
De stekker is er eergisteren een uur uit geweest.
Daarna heb ik de tv aangezet en vervolgens het digitenne kastje. KPN logo kwam na 3 seconden en het tv beeld was er meteen daarna.
Edit: daarna dus nog slecht beeld. Dag later was alles ineens weer goed.

Via het instellingen menu kan ik bij antenne instellingen komen, maar de knop m1 doet niets. Ik zie ook niet echt iets van een wizard.
Zender zoeken en alles ging gewoon goed, lampje van de antenne brandt ook gewoon.
TV staat wel aan de verkeerde kant van het huis, maar daar staat hij al 3 jaar.

[ Voor 27% gewijzigd door Chrizzly op 06-05-2011 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, dan wordt het moeilijker he. Zijn er geen gebouwen en of hijskranen in de buurt ofzo? KPN heeft wel een nieuwe antenne die een stuk beter is, wellicht kan je die via hun op de kop tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
Er is niet echt hoogbouw bij ons. Ik zal vragen of ik de antenne en/of kastje om mag ruilen.
Bedankt voor de adviezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaserv
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09-2020
Na 3 jaar Digitenne van KPN vandaag overgestapt op Digitenne van EDPnet.nl
100% zelfde product maar voor een betere prijs.
kost 6,95 per maand. (per jaar betalen)
opstart kosten zijn 25 euro maar krijg er wel een cam module bij en deze wilde ik los gaan kopen a 45 euro.
Lijkt mij dus een zeer goeie deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-06 17:49
Hmm hebben jullie ook zo'n last van storing op het moment er een mobiele telefoon communiceert?
Als ik sta te bellen in de woonkamer valt het signaal volledig weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwOkkie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:38

TwOkkie

Tweakin' Okkie

Bij problemen zoals Chrizzly beschrijft zou ik ook eens denken aan de invloed van DECT-basistations, WiFi-Accesspoints, draadloze video-verzend-prullaria en meer van die moderne ethervervuilers. Of is dat onzin? Ik weet dat al die dingen op andere frequenties zitten, maar ik weet ook dat niet iedere zender een even schoon signaal uitstraalt. Kan zo'n ontvanger daardoor dichtgedrukt worden?

[J|O|R] <- .signature.gz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-06 20:27
TwOkkie schreef op maandag 09 mei 2011 @ 18:44:
Ik weet dat al die dingen op andere frequenties zitten, maar ik weet ook dat niet iedere zender een even schoon signaal uitstraalt. Kan zo'n ontvanger daardoor dichtgedrukt worden?
Dat kan ja, ik had ooit een WiFi accesspoint dat specifiek 538Mhz wegdrukte. Daarboven (zelfs het eerstvolgende kanaal, 546Mhz) en daaronder niets merkbaar, maar 538Mhz kon ie helemaal kapot maken als het accesspoint dicht bij de antenne voor Digitenne stond. Met "dichtbij" bedoel ik dan zo'n 3 meter, het AP stond een verdieping lager en de antenne was een Yagi (dus gericht). Het had erger kunnen zijn als het AP in de "kijklijn" van Yagi had gestaan.

[ Voor 15% gewijzigd door Mentalist op 09-05-2011 19:11 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
Onze laptops storen digitenne ook als ze aan staan. Als het scherm dicht is hebben we er minder last van.
soms tot 5 meter van de zender. Laptop de andere kant op draaien scheelt al wel, maar de bank staat natuurlijk op de tv gericht. Wifi en bluetooth aan of uit zetten maakt trouwens niets uit.

Ik vermoed dat de buren een AP of ander apparaat aan de andere kant van de muur hebben, maar het contact is niet zo heel goed dus ik heb het nooit gevraagd. Er zijn hier wel tig Wifi zenders in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ieder apparaat dan ongewild straling uitzend kan natuurlijk storen op Digitenne maar zal dan ook storen op bijvoorbeeld je GSM, alleen kan die uitwijken naar andere frequenties en zal je het niet merken.
Volgens mij is het zo dat bijvoobeeld een Iphone die verbonden is met Wifi, geen verbinding kan maken op 3G omdat het dezelfde antenne schijnt te zijn. Je telefoon gaat dan dus GSM 900 gebruiken wat weer heel dicht tegen Digitenne aanligt. Hoewel de antennes wel GSM filters bevatten lijken deze toch niet alles weg te kunnen filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:21

Wallie

Herr

I-Michiel schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:37:
Na 3 jaar Digitenne van KPN vandaag overgestapt op Digitenne van EDPnet.nl
100% zelfde product maar voor een betere prijs.
kost 6,95 per maand. (per jaar betalen)
opstart kosten zijn 25 euro maar krijg er wel een cam module bij en deze wilde ik los gaan kopen a 45 euro.
Lijkt mij dus een zeer goeie deal.
Hoe gaat dat overstappen? Lijkt me ook wel een aardige deal, gezien ik nog een cam module nodig heb. Ik heb nu echter 3 smartcards van digitenne... kunnen die mee over, of moet ik weer 3 nieuwe kopen?

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giant2000
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-04-2023
Noxious schreef op maandag 09 mei 2011 @ 17:01:
Hmm hebben jullie ook zo'n last van storing op het moment er een mobiele telefoon communiceert?
Als ik sta te bellen in de woonkamer valt het signaal volledig weg...
Bellen gaat nog, sms verkeer gaat gepaard met geblokt beeld.

2,00 m. + begane grond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrePay
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Ik heb een probleem, Mijn Digitenne singaal is ongeveer 60 a 70% maar echt heel erg blokkerig. Hij doet het soms alleen wel redelijk goed als er echt heel weinig beweging in zit. Maar bij bijna elke beweging zie je blokjes. Die zich genereren in een soort van 'lijnen' die zich dan later weer een soort van uitspreiden.

Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PrePay schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:38:
Ik heb een probleem, Mijn Digitenne singaal is ongeveer 60 a 70% maar echt heel erg blokkerig. Hij doet het soms alleen wel redelijk goed als er echt heel weinig beweging in zit. Maar bij bijna elke beweging zie je blokjes. Die zich genereren in een soort van 'lijnen' die zich dan later weer een soort van uitspreiden.

Is hier een oplossing voor?
Welke ontvanger gebruik je?
Heb je het op alle zenders ( dan is het dus een ontvanger probleem) of zijn er sommige wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-06 11:24

MrN

Iemand nog een gratis digitenne nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsbeer
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 386930

Heb digitenne met een Topfield TBC-5000 recorder. Hij slaat alles netjes op een 16Gig usb stick maar die is best gauw vol. Ehm domme vraag misschien maar is die data ook weg te schrijven op een PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 386930 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 17:40:
Heb digitenne met een Topfield TBC-5000 recorder. Hij slaat alles netjes op een 16Gig usb stick maar die is best gauw vol. Ehm domme vraag misschien maar is die data ook weg te schrijven op een PC?
Tegen het snel vol kan je beter een USB harde schijf er op aansluiten.
Als je wat op je PC op wilt slaan vanaf die USB stick moet je even googlen op Topfhd read-write

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• capono
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-08-2022
Sinds een maand of 2 vreemd gedrag van de Topfield TF5300K, twintuner met HD recorder van KPN. Steeds vaker reageert het apparaat niet op de afstandsbediening, maar is dan ook op het apparaat niet te bedienen.

Hij is gisteren bij een lokale reparateur geweest, maar daar heeft het apparaat de hele dag goed gefunctioneerd. Het idee was dat het misschien andere apparatuur hier in huis zou zijn die de storing veroorzaakte. Dus thuis zowat alles uitgezet, behalve natuurlijk de tuner. Maar het probleem doet zich nog steeds voor.

Is dit ook zo'n befaamd voedingsprobleem of is hier wat anders aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
capono schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 21:57:
Sinds een maand of 2 vreemd gedrag van de Topfield TF5300K, twintuner met HD recorder van KPN. Steeds vaker reageert het apparaat niet op de afstandsbediening, maar is dan ook op het apparaat niet te bedienen.

Hij is gisteren bij een lokale reparateur geweest, maar daar heeft het apparaat de hele dag goed gefunctioneerd. Het idee was dat het misschien andere apparatuur hier in huis zou zijn die de storing veroorzaakte. Dus thuis zowat alles uitgezet, behalve natuurlijk de tuner. Maar het probleem doet zich nog steeds voor.

Is dit ook zo'n befaamd voedingsprobleem of is hier wat anders aan de hand?
Misschien staat het apparaat in de volle zon? Dan heb je ook een bak infrarood erbij (kutzon :+) en is het dus moeilijker om de AB te zien.

Houd je AB eens voor een digicam of telefooncamera en druk op wat knopjes. Dan kan je de LED zien branden. Dit kan je dan vergelijken met andere AB's om te zien of de LED een normale intensiteit heeft en of hij wel altijd een reactie geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
W3ird_N3rd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 23:29:
[...]

Misschien staat het apparaat in de volle zon? Dan heb je ook een bak infrarood erbij (kutzon :+) en is het dus moeilijker om de AB te zien.

Houd je AB eens voor een digicam of telefooncamera en druk op wat knopjes. Dan kan je de LED zien branden. Dit kan je dan vergelijken met andere AB's om te zien of de LED een normale intensiteit heeft en of hij wel altijd een reactie geeft.
Als hij niet meer te bedienen is, zet hem dan is uit en weer aan. Als hij dan wel werkt kan je bovenstaande oplossing wel vergeten.
Het kan de harde schijf zijn. Trek de stekker uit het stopcontact. Open de ontvanger en trek de voedingsplug (de kleine plug) van de harde schijf af. Je kunt nu even niet opnemen of afspelen maar als hij het nu blijft doen is het de harde schijf. Als je de zwarte uitvoering hebt, een SATA schijf, trek je gewoon de hele connector eraf.
Als dat ook niet werkt zet hem dan tijdelijk even ergens anders als waar die normaal staat, misschien stoort een ander apparaat he PVR.

Succes en laat het ons weten he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• capono
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-08-2022
@W3ird_N3rd: er is geen direct probleem met de AB. Als de AB niet reageert, is het apparaat ook niet te bedienen met de knoppen op het apparaat zelf. Heb overigens wel een nieuwe AB, want dacht eerst dat dat de veroorzaker was. Zon is ook geen issue.

@Edje_Kroketje: het dak is eraf en voeding van de HD eruit. We gaan het even aankijken.

Ik hou het forum op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157478

Ik kan opeens niet meer gratis kijken. Hoe kan dit? Is er iets veranderd ofzo? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 157478 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:23:
Ik kan opeens niet meer gratis kijken. Hoe kan dit? Is er iets veranderd ofzo? 8)7
Iets meer info graag...

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Anoniem: 157478 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:23:
Wat bedoel je precies met gratis? Bedoel je ned 1,2 en 3 of de commercieel zenders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@capono en.....?

[ Voor 92% gewijzigd door Edje_Kroketje op 25-05-2011 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
Ik zie je eerdere bericht niet meer maar ik heb het toegevoegd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
W3ird_N3rd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:52:
[...]

Ik zie je eerdere bericht niet meer maar ik heb het toegevoegd. :P
kwam er achter dat er een foutje inzit, vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Conax smartcard statussen zijn veranderd.
Zie http://dvbt4all.nl/digitenne/smartcard-status/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05 00:25

ajhaverkamp

gewoon Arjan

capono schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 21:57:
De mijne heeft van de week ook de geest gegeven na vele jaren gebruik. Je hoort de HD uitgaan en dan slaat hij "vast" omdat hij altijd buffert op de HD. Andere HD's geprobeert, mag niet baten. Zonder HD doet hij het nog wel, geloof ik. Ik heb nu een single tuner staan (nieuwe ontvanger met HD hoop ik morgen binnen te krijgen).
Bij het vastlopen van de Topfield wilde hij ook niet meer op een normale manier uitschakelen. Ik moest echt de stekker uit het stopcontact halen.

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:13

FeaR

In GoT we trust

Dan gaan we daar verder :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.