idd de OpenRecovery heeft de Nandroid backup/restore er standaard bij zitten.Creadion schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 09:14:
Volgens mij hoef je dan alleen de Openrecovery erop te zetten, toch?
Zover ik weet heb ik voor Nandroid verder niks hoeven te installeren, en ik heb toch al een aantal backups gemaakt
Ik neem aan dat dat beter is dan je vorige ROM (CM6?).sylvesterrr schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 09:15:
Met CM7 (Android 2.3) houd ik op het eind van de dag nog minstens 50% battery over.
Welke build heb je? Doet navigatie het bij jou?
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Dit is de eerste keer dat ik CM gebruik. Hiervoor gebruikte ik FroyoMod. Ik gebruik nu de preview versie van CM7 (4 feb).timovd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 10:21:
[...]
Ik neem aan dat dat beter is dan je vorige ROM (CM6?).
Welke build heb je? Doet navigatie het bij jou?
Sygic Aura doet het niet, Sygic Mobile Maps heb ik niet eens geprobeerd (het zou namelijk niet werken icm Android 2.3). Gelukkig doet Google Navigate het wel..
Goed om te weten. Omdat ik af en toe in het buitenland ben met de auto, is het dus voor mij (nog) geen optie om 2.3 te proberen totdat Navigon geen update heeft.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Eindelijk ook een keer een custom rom erop gegooid(froyo mod). Man wat een verademing, zoveel soepeler en geen gezeur over geen ruimte meer. Top
To dare is to do
De nieuwste Froyomod? (2.5) Ben zelf ook erg tevreden met 2.4c ga straks maar 5 erop gooien lees er weer goeie dingen over!
HOI.
Ik doe mee!Bananenspin schreef op zondag 13 februari 2011 @ 13:41:
De nieuwste Froyomod? (2.5) Ben zelf ook erg tevreden met 2.4c ga straks maar 5 erop gooien lees er weer goeie dingen over!
edit:
Ik hoefde op het eerste gezicht geen data wipe te doen na CM7, maar hij bleek toch geen wifi punten te kunnen vinden. Na de wipe werkt dit weer prima.
[ Voor 23% gewijzigd door MichaMichaMicha op 14-02-2011 00:47 ]
Ik heb sinds afgelopen weekend in een keer veel reboots tijdens het navigeren met SA. Ik draai CM 6.1 en heb mijn app lijst nogal opgeruimd om er zeker van te zijn dat het geen memory issue is van mijn kant. Iemand die hier toevallig ook last heeft van reboots in CM6.1? Als dat niet het geval is, ga ik eens navraag doen bij het Android Turn-by-Turn navigation topic.
flickr - WOT Profile - Game PC
Nee zit nog op 2.4c, was toen nog geen 2.5. Waarschijnlijk was ik dus net te vroegBananenspin schreef op zondag 13 februari 2011 @ 13:41:
To dare is to do
Ik heb SA eigenlijk nooit goed werkend gekregen op mijn Milestone (heb verschillende ROMs geprobeerd). Tijdens het navigeren had ik ook last van reboots.
Dus als jij een oplossing kan vinden, dan hoor ik dat graag.
Vanochtend ice and fire erop gezet van 11 februari. Damn zeg die is nog even wat sneller dan cm6.1 uit december vorig jaar. Ga vanmiddag op weg naar huis weer even SA proberen, kijken of deze het volhoudt. Wel raar trouwens want de afgelopen weken (maand) heeft deze het gedaan zonder reboots.
Iemand eigenlijk ervaring met een HTC sense rom? klik
Lijkt mij erg leuk en ga hem er vanmiddag eventjes op gooien denk ik.
Lijkt mij erg leuk en ga hem er vanmiddag eventjes op gooien denk ik.
Die gast is een prutser en al zijn ROMs zijn instabiel en incompleet. Niet doen.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Lol, duidelijk.Sebazzz schreef op maandag 14 februari 2011 @ 16:51:
Die gast is een prutser en al zijn ROMs zijn instabiel en incompleet. Niet doen.
Toch lijkt het me heel leuk om een sense rom te draaien, is hier verder niemand mee bezig?
Na lang twijfelen nu toch ook maar eens een custom rom proberen. Zelf zou ik graag de FroyoMod willen proberen (2.5), maar ik begrijp nog niet helemaal wat je allemaal moet doen om het werkend te krijgen.
Iets als:
- OpenRecovery installeren
- De update.zip in een directory neerzetten
- In recovery mode starten
- De update installeren
Moet je eerst ook nog rooten of hoeft dat niet? En is er ook een mogelijkheid dit vanaf een Linux laptop te doen?
Iets als:
- De update installeren
Moet je eerst ook nog rooten of hoeft dat niet? En is er ook een mogelijkheid dit vanaf een Linux laptop te doen?
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
Ik heb de update-bpsw-MSG39UPEU_A1.19_0.90-I4.zip geflashed, alleen nu is mijn cell standby omhoog geschoten naar 40~65% (telefoon is dus leeg binnen 8 uur).
Kan ik geowon de vorige terugflashen? (heeft iemand hier een link naar).
Kan ik geowon de vorige terugflashen? (heeft iemand hier een link naar).
Hell / 0
Voorzover ik weet zijn de drivers alleen voor Windows beschikbaar (gewoon even op werk doenEngelF schreef op maandag 14 februari 2011 @ 17:15:
Na lang twijfelen nu toch ook maar eens een custom rom proberen. Zelf zou ik graag de FroyoMod willen proberen (2.5), maar ik begrijp nog niet helemaal wat je allemaal moet doen om het werkend te krijgen.
Iets als:
- De update installeren
Openrecovery op je SD zetten, map + zip. Boot in recovery mode, flash de recovery. Daarna boot in recovery en apply update.zip en dan kun je in hetzelfde menu rooten en naar Froyo updaten. Mocht je in recovery tijdens de update.zip een foutmelding krijgen, nog een keer recovery flashen en zodra hij boot, of tijdens flashen, meteen naar recovery laten booten. Tijdens boot schrijf hij anders een script weg dat de recovery onmogelijk maakt. Heel proces kost denk ik nog geen 15 minuten.
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Klopt de drivers zijn alleen voor Windows omdat je voor Linux helemaal geen drivers nodig hebt (werkt out-of-the-box)
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Dan moet ik de Androidiani OpenRecovery 3.3 gebruiken?Die Bruine schreef op maandag 14 februari 2011 @ 17:38:
[...]
Voorzover ik weet zijn de drivers alleen voor Windows beschikbaar (gewoon even op werk doen).
Openrecovery op je SD zetten, map + zip. Boot in recovery mode, flash de recovery. Daarna boot in recovery en apply update.zip en dan kun je in hetzelfde menu rooten en naar Froyo updaten. Mocht je in recovery tijdens de update.zip een foutmelding krijgen, nog een keer recovery flashen en zodra hij boot, of tijdens flashen, meteen naar recovery laten booten. Tijdens boot schrijf hij anders een script weg dat de recovery onmogelijk maakt. Heel proces kost denk ik nog geen 15 minuten.
En als ik weer terug naar stock wil dan moet ik er alleen een andere update.zip op zetten?
1. Open recovery androidini klik uitpakken op je SD kaart. (zijn 2 bestanden; update.zip en een map "OpenRecovery"EngelF schreef op maandag 14 februari 2011 @ 17:15:
Iets als:
- De update installeren
2. froyomod downloaden klik
3. bestand in de map zetten: sd/openrecovery/updates
4. booten in recovery mode, en "aply sdcard/update.zip" aanklikken.
5. hier kan je de telefoon rooten, en de optie aply update aanklikken om froyomod te installeren.
Duidelijkstaffordniko schreef op maandag 14 februari 2011 @ 17:50:
[...]
1. Open recovery androidini klik uitpakken op je SD kaart. (zijn 2 bestanden; update.zip en een map "OpenRecovery"
2. froyomod downloaden klik
3. bestand in de map zetten: sd/openrecovery/updates
4. booten in recovery mode, en "aply sdcard/update.zip" aanklikken.
5. hier kan je de telefoon rooten, en de optie aply update aanklikken om froyomod te installeren.
Je hoeft verder niks te wipen ofzo? En wat ben je precies "kwijt" na het installeren?
dalvink wipe, cache wipe en factory reset is wel aan te raden geloof ik, kan je in hetzelfde menu doen.EngelF schreef op maandag 14 februari 2011 @ 17:52:
[...]
Duidelijk
Je hoeft verder niks te wipen ofzo? En wat ben je precies "kwijt" na het installeren?
(Je kan hier ook een nandroid backup maken voor het geval dat iets mis gaat)
[ Voor 10% gewijzigd door Nikeau op 14-02-2011 17:55 ]
Dat was ik inderdaad vergeten. Dat moet je wel doen anders kun je vage problemen verwachten. Nog een tip, als je iets niet geïnstalleerd krijg unmount dan even je SD. Daarna werken de installs weer. Na installatie SD mounten en meteen de app moven
Ik neig er steeds meer naar om een gewone oudere stabiele versie te gaan draaien, 2.1 ofzo. Dat met de batterij die binnen no-time leeg is wordt wel erg vervelend.
Iemand aanraders?
Iemand aanraders?
Volgens mij doe ik nog iets niet helemaal goed. Ik heb de bestanden op de sd kaart gezet en geboot in recovery mode. Daar zie ik 4 opties waarvan optie nummer 2 "apply sdcard:update.zip" is, maar als ik daarop klik dan breekt hij vrij snel de installatie af met de volgende melding:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| -- Install from sdcard... Finding update package... Opening update package... Verifying update package... E:EOCD marker occurs after start of EOCD E:signature verification failed Installation aborted. |
Dan moet je met RDSLite eerst nog een vulnerable recovery flashen.
Nee dit is dus wat ik bedoel. Als je via RSD de recovery flashed zal je telefoon booten. Tijdens deze boot wordt een script geactiveerd dat controles uitvoert. Er klopt duidelijk iets niet dus wordt dat weer ongedaan gemaakt. Je moet gewoon weer via RSD de recovery flashen en voorkomen dat de telefoon boot. Dit kun je doen door tijdens het flashen de camera knop of X ingedrukt te houden. Afhankelijk van je bootloader. Maar dat weet je want je bent al zover gekomen.
Dus nogmaals flashen en just to be sure tijdens flashen de "recovery boot knop" ingedrukt houden. Heel belangrijk dat de telefoon na de reset niet naar Android boot maar in debug of recovery blijft hangen! Nadat RSD naar 100% is gegaan en de melding geeft boot phone manually, cameraknop+volume up indrukken en gewoon de update.zip toepassen. Niet booten voordat je alles hebt uitgevoerd.
Ik weet eerlijk gezegd niet meer of het ook werkt door naar debug mode te gaan (als dat zo heet / d-pad omhoog tijdens boot). Mij lukte het niet meteen. Ik weet niet of het kwam doordat ik te laat de x ingedrukt hield of dat ik het via debug probeerde. Maar gewoon even proberen.
Dit script wordt overigens geïnstalleerd tijdens de laatste update die je via Motorola binnenhaalt. Veel mensen hadden al voor die tijd geflashed en hebben dit probleem dan ook niet. Ik was het zat dus ik heb eerst WWE 2.1 service geflashed. Gezeur met dit was ik echt zat op een gegeven moment
Dus nogmaals flashen en just to be sure tijdens flashen de "recovery boot knop" ingedrukt houden. Heel belangrijk dat de telefoon na de reset niet naar Android boot maar in debug of recovery blijft hangen! Nadat RSD naar 100% is gegaan en de melding geeft boot phone manually, cameraknop+volume up indrukken en gewoon de update.zip toepassen. Niet booten voordat je alles hebt uitgevoerd.
Ik weet eerlijk gezegd niet meer of het ook werkt door naar debug mode te gaan (als dat zo heet / d-pad omhoog tijdens boot). Mij lukte het niet meteen. Ik weet niet of het kwam doordat ik te laat de x ingedrukt hield of dat ik het via debug probeerde. Maar gewoon even proberen.
Dit script wordt overigens geïnstalleerd tijdens de laatste update die je via Motorola binnenhaalt. Veel mensen hadden al voor die tijd geflashed en hebben dit probleem dan ook niet. Ik was het zat dus ik heb eerst WWE 2.1 service geflashed. Gezeur met dit was ik echt zat op een gegeven moment
[ Voor 19% gewijzigd door Die Bruine op 14-02-2011 20:24 ]
Ik heb mijn overclock bijgesteld van 900 max naar 750 en dat lijkt een stuk stabieler. Eerst altijd een crash na 15 min navigatie (alleen crashes in SA). Nu heb ik 45 min goed kunnen navigeren. Ga morgen nog een keer proberen. Dit is dus op de Ice and Fire rom. Misschien kan je in je CM mod ook je oc aanpassen.sylvesterrr schreef op maandag 14 februari 2011 @ 12:23:
Ik heb SA eigenlijk nooit goed werkend gekregen op mijn Milestone (heb verschillende ROMs geprobeerd). Tijdens het navigeren had ik ook last van reboots.
Na wat geklooi (voornamelijk door mijn eigen onkunde) heb ik de boel aan de praat gekregen (FroyoMod 2.5). Wat ik alleen nog niet aan de praat krijg is mijn WiFi. Hij staat wel aan en ik zie het netwerk ook, maar hij slikt mijn wachtwoord niet. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Is het mogelijk om de notification bar in Froyo donker te maken, zoals dat kan in de CM6.1?
Ja, Gingerbread theme installeren als er dat is voor je ROM.
Weer een update. Vanochtend ruim een uur genavigeerd met ice and fire rom en SA. OC op max 750 en min 125 middels androidini en zelfde settings in setcpu. Heb mezelf met mijn zakelijk tel ook even gebeld, kwam daarna netjes terug in SA, echter neemt SA dan altijd als bestemming niet de laatst ingevoerde bestemming, maar de laatst bereikte bestemming. Anyway geen reboots of freezes meer gehad. Moet zeggen de laatste ice and fire bevalt mij icm met launcherpro beter dan CM6.1 icm launcherpro.
Verwijderd
Als ik het goed zeg had dat te maken met de verborgen extensie..EngelF schreef op maandag 14 februari 2011 @ 18:17:
Volgens mij doe ik nog iets niet helemaal goed. Ik heb de bestanden op de sd kaart gezet en geboot in recovery mode. Daar zie ik 4 opties waarvan optie nummer 2 "apply sdcard:update.zip" is, maar als ik daarop klik dan breekt hij vrij snel de installatie af met de volgende melding:
code:
1 2 3 4 5 6 7 -- Install from sdcard... Finding update package... Opening update package... Verifying update package... E:EOCD marker occurs after start of EOCD E:signature verification failed Installation aborted.
hij moet update.zip heten, en niet update.zip.zip..
Als je verberg extensies aan hebt staan, en je gaat het update bestand vernoemen krijg je als het ware update.zip.zip
En dan wordt het niet herkent door de telefoon!
Zo ik heb nu ook 2.5 draaien... ziet er goed uit zo in het eerste kwartiertje!
Draait lekker vlot en soepel!
Even afwachten wat de batterij doet!
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2011 10:43 ]
Ik had nog niet gedaan wat Sebazzz zei. Daarna kon ik het wel goed installeren.Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 09:25:
[...]
Als ik het goed zeg had dat te maken met de verborgen extensie..
hij moet update.zip heten, en niet update.zip.zip..
Als je verberg extensies aan hebt staan, en je gaat het update bestand vernoemen krijg je als het ware update.zip.zip
En dan wordt het niet herkent door de telefoon!
Zo ik heb nu ook 2.5 draaien... ziet er goed uit zo in het eerste kwartiertje!
Draait lekker vlot en soepel!
Even afwachten wat de batterij doet!
Alleen ik krijg WiFi nog niet aan de praat. Best wel vervelend. Werkt WiFi bij jou wel?
Verwijderd
Het probleem van de wifi wat in veel 2.2 ROMs voor komt schijnt, volgens de maker, opgelost te zijn in CM7. Ik heb er zelf nooit problemen mee gehad dus ik kan het niet verifiëren
In het topic staat dat je je cache wel goed moet legen voordat je flashed. Anders kun je WiFi problemen verwachten. De vraag is dus heb je dat gedaan?
Ik heb alle 3 de types wipe die in OpenRecovery te draaien zijn gedraait voor installatie. Nu heb ik de nieuwste ice and fire rom (2.3) erop gezet en daar werkt het wel gewoon. Het nadeel van deze rom is dat de snelheid niet geweldig is.Die Bruine schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:01:
In het topic staat dat je je cache wel goed moet legen voordat je flashed. Anders kun je WiFi problemen verwachten. De vraag is dus heb je dat gedaan?
Heeft iemand trouwens de CM7 rom al geprobeerd en werkt die een beetje goed?
Ik draai hem al sinds hij uit is. Draait prima. Om de paar dagen een update, even downloaden en in de metro ofzo flashen en je bent weer up-to-dateEngelF schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 16:15:
[...]
Heeft iemand trouwens de CM7 rom al geprobeerd en werkt die een beetje goed?
En de snelheid is ook goed? Want dat is eigenlijk het probleem nog bij de ice and fire rom. En moet je bij CM7 ook nog de 2 fixes voor GPS en compass installeren?Sebazzz schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 16:41:
[...]
Ik draai hem al sinds hij uit is. Draait prima. Om de paar dagen een update, even downloaden en in de metro ofzo flashen en je bent weer up-to-date
bij de laatste cm7 hoef je die fix niet meer te doen.
waar is de homepage van Fire and Ice? Die naam zie ik pas sinds 2 dagen ofzo voorbij komen.
waar is de homepage van Fire and Ice? Die naam zie ik pas sinds 2 dagen ofzo voorbij komen.
De XDA pagina is http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=941851. Vanuit daar wordt je doorverwezen naar http://www.androidnerds.n.../viewtopic.php?f=220&t=49 voor de download.Molybdenum schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 17:21:
bij de laatste cm7 hoef je die fix niet meer te doen.
Wat ik zelf heb ondervonden met miui en Froyomod is dat hij niet meer verbinding kon maken met m'n router die op N-only stond, waar dit voorheen wel lukte. Toen ik hem op b/g zette kon hij gewoon weer verbinden..EngelF schreef op maandag 14 februari 2011 @ 23:09:
Na wat geklooi (voornamelijk door mijn eigen onkunde) heb ik de boel aan de praat gekregen (FroyoMod 2.5). Wat ik alleen nog niet aan de praat krijg is mijn WiFi. Hij staat wel aan en ik zie het netwerk ook, maar hij slikt mijn wachtwoord niet. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
HOI.
Ik heb me toch iets vreemds met mijn Froyomod 2.5.0
Zondag avond was ik van plan te upgraden vanaf Froyomod 2.2.0, netjes alles gewist, update toegepast en vervolgens weer alles gewist. Mod werkt in principe goed, alleen krijg ik na een tijdje last van het volgende:

Het touchscreen werkt nog gewoon, je ziet het beeld ook veranderen als je bijvoorbeeld een app opstart. Erg vreemd, na het indrukken van de powerknop krijg ik het beginscherm wel goed te zien, maar wanneer ik vervolgens wil unlocken gebeurt het weer.
Heb een nandroid backup van 2.1 teruggezet en het probleem is verdwenen. Iemand een idee? Wil toch graag Froyomod gebruiken, ben nu CM7(HO!NO!) aan het downloaden maar vind Froyomod veel mooier.
-edit-
Bij CM7 hetzelfde probleem.
Zondag avond was ik van plan te upgraden vanaf Froyomod 2.2.0, netjes alles gewist, update toegepast en vervolgens weer alles gewist. Mod werkt in principe goed, alleen krijg ik na een tijdje last van het volgende:

Het touchscreen werkt nog gewoon, je ziet het beeld ook veranderen als je bijvoorbeeld een app opstart. Erg vreemd, na het indrukken van de powerknop krijg ik het beginscherm wel goed te zien, maar wanneer ik vervolgens wil unlocken gebeurt het weer.
Heb een nandroid backup van 2.1 teruggezet en het probleem is verdwenen. Iemand een idee? Wil toch graag Froyomod gebruiken, ben nu CM7(HO!NO!) aan het downloaden maar vind Froyomod veel mooier.
-edit-
Bij CM7 hetzelfde probleem.
Flash eens een WWE versie van Motorola zou ik zeggen en probeer het daarna opnieuw. Zo heb ik het zelf gedaan. Ik heb hier 3 Milestone's draaien op Froyo 2.5. Nog nergens last van. Een net vervangen digitizer DOA niet meegerekend
Zal het eens proberen, bij CM7 hetzelfde probleem. Jammer dat alle linkjes hier zowat dood zijn.
Zo hoe bedoel je zowat... kan echt niets meer downloaden. Ik heb deze nog wel voor je:
SHOLS_U2_02.36.0_UCASHLSMR2EMEAB1B806D.0R_PDS003_USASHLS00RTEU_P046_A008_HWp2a_1FF
Alleen even geen FTP beschikbaar nu. 7z alsnog 113MB
SHOLS_U2_02.36.0_UCASHLSMR2EMEAB1B806D.0R_PDS003_USASHLS00RTEU_P046_A008_HWp2a_1FF
Alleen even geen FTP beschikbaar nu. 7z alsnog 113MB
Ik heb eentje gedownload waarvan een mirror beschikbaar was, maar helaas nog geen verschil! Het gebeurt nog steeds! Maar weer terug naar 2.1...
Ik heb deze nog voor je:WWJD schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 23:31:
Ik heb eentje gedownload waarvan een mirror beschikbaar was, maar helaas nog geen verschil! Het gebeurt nog steeds! Maar weer terug naar 2.1...
http://dl.dropbox.com/u/9...8_HWp2a_Service1FF.sbf.gz
http://dl.dropbox.com/u/9...6_HWp2a_Service1FF.sbf.gz
http://dl.dropbox.com/u/9...022_A016_HWp2a_1FF.sbf.gz
Ik weet eerlijk gezegd niet meer welke versie dat zijn.
Ik heb een Milestone met Android 2.1
Als ik Froyomod 2.5.0 erop zet, heb ik alle snelheidsvoordelen van Android 2.2? Wat gebeurt er als Motorola zelf met 2.2 komt, verlies ik dan froyomod?
Als ik Froyomod 2.5.0 erop zet, heb ik alle snelheidsvoordelen van Android 2.2? Wat gebeurt er als Motorola zelf met 2.2 komt, verlies ik dan froyomod?
GoT, You have to love it!
Froyomod 2.5.0 is gebaseerd op Android 2.2.2Lisadr schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 11:35:
Ik heb een Milestone met Android 2.1
@MichaMichaMicha Bedankt, ik heb de bovenste geprobeerd (Dat is 2.1 Service Version, Central Europe) Maar helaas, nog steeds hetzelfde probleem!
-edit-
Ik heb het gevoel dat het niet optreed wanneer ik de telefoon heb aangesloten via usb, misschien dat het iets te maken heeft met de overclock/underclock settings?
-edit-
Ik heb het gevoel dat het niet optreed wanneer ik de telefoon heb aangesloten via usb, misschien dat het iets te maken heeft met de overclock/underclock settings?
[ Voor 37% gewijzigd door WWJD op 16-02-2011 11:56 ]
Verwijderd
@Lisadr: Zoals Molybdenum zegt draait FroyoMOD 2.5 inderdaad op 2.2 dus die voordelen heb je. Ik ben persoonlijk van mening dat de snelheid in de 2.3 ROMs nog net iets beter is (Cyanogenmod 7 bvb). Als Motorola zelf met 2.2 uit komt gebeurt er eigenlijk niks want je telefoon update zich niet omdat je geen officiele software draait. Ik verwacht dat alle ROMs alle dingen die nog niet goed werken uit de officiele update halen in in de eigen ROMs proppen waardoor je eigenlijk die officiele update helemaal kan overslaan.
Bedankt Rolanderen. Wil overstappen naar 2.2 of zelfs 2.3 via een mod, vind het eng, en waardeer je antwoord.
GoT, You have to love it!
In principe is die 2.1 Service versie niet overclocked/underclocked. Wat je zou kunnen doen, is die 2.1. laten staan en dan opsturen om te laten repareren, als je tenminste nog garantie op je apparaat hebt.WWJD schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 11:48:
@MichaMichaMicha Bedankt, ik heb de bovenste geprobeerd (Dat is 2.1 Service Version, Central Europe) Maar helaas, nog steeds hetzelfde probleem!
-edit-
Ik heb ook een keer m'n telefoon gebricked en opgestuurd. Duurde 4 maanden, maar toen had ik tenminste weer een werkend apparaat.
Als je Sygic MM of Sygic Aura gebruikt, houd er dan rekening mee dat die het zeer waarschijnlijk in 2.3/CM7 niet doen.
Blader maar twee pagina's ofzo terug. Er wordt melding van gedaan, ik heb het zelf ook ervaren.
Ben ondertussen nog steeds erg blij met Froyo 250. Wat draait de telefoon soepel! En de batterij gaat nu bijna 2 dagen mee ipv 1.
Blader maar twee pagina's ofzo terug. Er wordt melding van gedaan, ik heb het zelf ook ervaren.
Ben ondertussen nog steeds erg blij met Froyo 250. Wat draait de telefoon soepel! En de batterij gaat nu bijna 2 dagen mee ipv 1.
[ Voor 7% gewijzigd door Molybdenum op 16-02-2011 16:56 ]
Engste is eigenlijk je bootloader recovery unlocken. Verder kan er weinig mis gaan.Lisadr schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 14:00:
Bedankt Rolanderen. Wil overstappen naar 2.2 of zelfs 2.3 via een mod, vind het eng, en waardeer je antwoord.
Zet een goede Openrecovery variant op je SD kaart en maak een nandroid backup. Dan kun je in principe alles doen wat je wilt omdat bij herstel van je backup alles weer is zoals toen je deze maakte. (Behalve dus je bootloader, deze moet je opnieuw flashen om weer origineel te krijgen.)
4 maandenMichaMichaMicha schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 14:26:
[...]
In principe is die 2.1 Service versie niet overclocked/underclocked. Wat je zou kunnen doen, is die 2.1. laten staan en dan opsturen om te laten repareren, als je tenminste nog garantie op je apparaat hebt.
Ik heb ook een keer m'n telefoon gebricked en opgestuurd. Duurde 4 maanden, maar toen had ik tenminste weer een werkend apparaat.
Maarnee, ik heb niet echt het gevoel dat het aan mijn telefoon ligt, aangezien ik nergens last van heb bij 2.1 of Froyomod 2.2..
Ik draai nu Froyomod 2.5 met Gingerbread theme en ben er zeer tevreden over. Hij is een stuk sneller en er zit net wat meer functionaliteit in. Ik denk niet dat ik ik ooit nog terug ga naar de officiele firmware.
Het enige waar ik nu nog mee zit is die irritante beep als je het volume veranderd. Ik zoek als sinds ik die telefoon heb hoe ik die kan uitschakelen maar tot nu toe heb ik niets kunnen vinden. Iemand enig idee (of betere zoektermen?)
Het enige waar ik nu nog mee zit is die irritante beep als je het volume veranderd. Ik zoek als sinds ik die telefoon heb hoe ik die kan uitschakelen maar tot nu toe heb ik niets kunnen vinden. Iemand enig idee (of betere zoektermen?)
Na veel gedoe kwam ik via een site en later hier op uit en bleek inderdaad de oplossing. ThnxDie Bruine schreef op maandag 14 februari 2011 @ 20:18:
Nee dit is dus wat ik bedoel. Als je via RSD de recovery flashed zal je telefoon booten. Tijdens deze boot wordt een script geactiveerd dat controles uitvoert. Er klopt duidelijk iets niet dus wordt dat weer ongedaan gemaakt. Je moet gewoon weer via RSD de recovery flashen en voorkomen dat de telefoon boot. Dit kun je doen door tijdens het flashen de camera knop of X ingedrukt te houden. Afhankelijk van je bootloader. Maar dat weet je want je bent al zover gekomen.
edit:
Had trouwens deze gebruikt inclusief vulnerable en openrecovery script:
http://android.doshaska.net/rootable
[ Voor 3% gewijzigd door Kixtart op 17-02-2011 22:32 ]
☻/
/▌
/ \
Voor degenen met geheugenproblemen: gebruik géén apps2sd (de native Android versie). Iedere applicatie die je verplaatst neemt namelijk een klein stukje werkgeheugen weg. Dit is ook de reden dat veel mensen apps2ext gebruiken.
Wat houd apps2ext precies in? Hoe kan ik dit gebruiken?
Ik heb nu froyomod 2.5 draaien, en kom er nu achter dat hier geen taskillers op werken. Is dit een bug? En is er een taskiller die er wel op werkt?
Ik heb nu froyomod 2.5 draaien, en kom er nu achter dat hier geen taskillers op werken. Is dit een bug? En is er een taskiller die er wel op werkt?
Apps2ext betekent dat je applicaties op een ext3 partitie op je SD card staan.
Taskkillers wil je ook niet gebruiken sinds 2.1 want dit heeft Android zelf ingebouwd. Met Froyomod 2.5 kan je nog wel via de extra instellingen in het menu wat dingen aanpassen, dat hij moet gaan cleanen als je maar 50mb vrij hebt, of maar 75 mb vrij.staffordniko schreef op maandag 21 februari 2011 @ 13:39:
Wat houd apps2ext precies in? Hoe kan ik dit gebruiken?
Ben wel benieuwd naar apps2ext want kan daar weinig over vinden, dit moet volgens mij ingebouwd zijn in de rom correct?
HOI.
Dit wil ik dus wel gebruiken. Programmas zoals MSN en andere IM programmas makkelijk killen via het homescreen, omdat deze, uiteraard, niet automatisch gekilled worden. Maar ik heb er nu drie geprobeert, waaronder atk froyo, en geen werkt..Bananenspin schreef op maandag 21 februari 2011 @ 19:26:
[...]
Taskkillers wil je ook niet gebruiken sinds 2.1 want dit heeft Android zelf ingebouwd. Met Froyomod 2.5 kan je nog wel via de extra instellingen in het menu wat dingen aanpassen, dat hij moet gaan cleanen als je maar 50mb vrij hebt, of maar 75 mb vrij.
Ben wel benieuwd naar apps2ext want kan daar weinig over vinden, dit moet volgens mij ingebouwd zijn in de rom correct?
Bij froyomod heb je ergens een optie die standaard aan staat die bij 1 sec back drukken de app killed. Ik vind het niet heel interessant maar merk wel dat ik het soms gebruik. Deze mod vind ik trouwens nog geweldig op dit moment. Normaal ongeveer 1 dag met de milestone en zit nu op 50/60% bij normaal gebruik.
☻/
/▌
/ \
Ehm, anders geen probs met Advanced Taskkiller hier hoor...
een linkje naar een app die dit voor je doet of een mooie howto zou gewaardeerd wordenSebazzz schreef op maandag 21 februari 2011 @ 14:08:
Apps2ext betekent dat je applicaties op een ext3 partitie op je SD card staan.
Hm oke dan is er bij mij iets niet goed. ATK killed bij mij alleen zichzelf. Hij zegt wel dat de rest ook gekilled is maar dit is dan nooit het geval..Die Bruine schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 06:50:
Ehm, anders geen probs met Advanced Taskkiller hier hoor...
Ik heb geprobeerd te updaten naar de laatste ice and fire mod, maar blijf telkens steken op het installeren van de Google apps. Telkens nadat ik deze heb geïnstalleerd (hdpi versie van CM6, zoals wordt aanbevolen door IceandFire Dev.), kom ik in een reboot cycle terecht. Nu maar overgegaan op de laatste CM6.
Ook nog even Telus geprobeerd, maar ook die was bij mij niet stabiel te krijgen in de bootcyclus. Ene keer wel boot na poweroff, andere keer niet.
Ook nog even Telus geprobeerd, maar ook die was bij mij niet stabiel te krijgen in de bootcyclus. Ene keer wel boot na poweroff, andere keer niet.
Mijn Milestone ligt nu uit elkaar dus ik kan het niet even voor je controleren. Mijn geheugen loopt wel gewoon op, dus dan ga ik er ook vanuit dat het werkt
Kan even niet zo snel zien waar in de post op XDA de dev aanbeveelt om de CM6 versie van Google Apps te installeren maar omdat de ROM op CM7 gebaseerd is zou ik de CM7 versie van Google apps eens proberen als ik jou was. Die is hier te vinden.Gizzy schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 09:00:
Ik heb geprobeerd te updaten naar de laatste ice and fire mod, maar blijf telkens steken op het installeren van de Google apps. Telkens nadat ik deze heb geïnstalleerd (hdpi versie van CM6, zoals wordt aanbevolen door IceandFire Dev.), kom ik in een reboot cycle terecht. Nu maar overgegaan op de laatste CM6.
Sorry, die ken ik niet. Ik gebruik het ook niet zelf. Maar van wat ik heb begrepen is het niets anders dan een ext2 of ext3 partitie op je SD kaart maken en dan zou daar alles automatisch op moeten komen.localjoost.nl schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 08:22:
[...]
een linkje naar een app die dit voor je doet of een mooie howto zou gewaardeerd worden
OK, thanksSebazzz schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 14:28:
[...]
Sorry, die ken ik niet. Ik gebruik het ook niet zelf. Maar van wat ik heb begrepen is het niets anders dan een ext2 of ext3 partitie op je SD kaart maken en dan zou daar alles automatisch op moeten komen.
Na de update van navigon...
Edit: Via WiFi opnieuw geprobeerd. Nu kom ik uit de loop.
... heb ik besloten om CM7 weer eens te proberen. Nu krijg ik alleen mijn mail van het werk (Exchange) niet aan de praat. Ik vul mijn gegevens in, hij gaat zoeken naar incoming server settings. Vervolgens krijg ik een melding of ik door wil gaan en vervolgens kom ik weer terug in de pagina met de settings. Ik kom dus in een loop terecht. Iemand hier bekend mee?Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 00:29:
3.5.4 update is te downloaden in de Market, werkt als een tiet op CM7 \o/
Edit: Via WiFi opnieuw geprobeerd. Nu kom ik uit de loop.
[ Voor 4% gewijzigd door timovd op 03-03-2011 11:36 ]
Verwijderd
Hallo allemaal,
Na mijn aan mijn Motorola Milestone in de Open Recovery wat te hebben verandert start hij niet meer op. Hij blijft op het opstartscherm met de M van Motorola hangen, en hij komt niet verder. Wel kan ik nog bij de openrecovery en de bootloader. Nandroid heb ik ook al geprobeerd, zonder resultaat.
Weet iemand de oplossing?
Na mijn aan mijn Motorola Milestone in de Open Recovery wat te hebben verandert start hij niet meer op. Hij blijft op het opstartscherm met de M van Motorola hangen, en hij komt niet verder. Wel kan ik nog bij de openrecovery en de bootloader. Nandroid heb ik ook al geprobeerd, zonder resultaat.
Probeer de cache (wipe cache partition) te legen via de recovery van het toestel zelf (blauwe letters waar je normaal "apply sdcard: update from zip" kiest) hielp bij mij wel eens. Anders weet ik het ook niet.Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 17:43:
Hallo allemaal,
Verwijderd
Dat lukt ook niet.
Als ik het toestel opstart met de cameratoets en de aan/uittoets dan stuurt hij me automatisch door naar Androidiani. Misschien update.zip verwijderen?
[edit]probleem opgelost. Blijkt dat ik een verkeerde update van cyanogenmod heb gedraait
Ik heb dit bestand opnieuw op mijn telefoon gezet en geupdate via Androidiani.
Bedankt voor de eventuele oplossing.
Als ik het toestel opstart met de cameratoets en de aan/uittoets dan stuurt hij me automatisch door naar Androidiani. Misschien update.zip verwijderen?
[edit]probleem opgelost. Blijkt dat ik een verkeerde update van cyanogenmod heb gedraait

Ik heb dit bestand opnieuw op mijn telefoon gezet en geupdate via Androidiani.
Bedankt voor de eventuele oplossing.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2011 18:54 ]
Heeft er iemand een idee of de Acer Liquid Metal (of MT) (Review Nieuwemobiel) UI ook geport kan worden naar de Milestone?
Ik ben redelijk onder de indruk van de UI keuzes die Acer heeft gemaakt.
Ik ben redelijk onder de indruk van de UI keuzes die Acer heeft gemaakt.
Ik heb laatst Sygic gemaild met de vraag of ze een nieuwere versie van MobileMaps 10 hebben, die wel onder Android 2.3 draait: ze hebben een update en ik kreeg een link naar de laatste versie, incl. nieuwste maps en de prod. code.
(Wederom een dikke plus voor Sygic!)
Binnenkort cm7 weer eens proberen, woei!
Ik houd jullie op de hoogte.
(Wederom een dikke plus voor Sygic!)
Binnenkort cm7 weer eens proberen, woei!
Ik heb nu de cm7, rc3 draaien.
De nieuwe MM werkt goed!
Minstens één app werkt niet: MyBrackup Pro. Tenminste, ik kan de laatste backup (apps+data) niet terugzetten, dan doet ie niets.
3d gallery crasht bij mij as usual bij opstarten. Hij herstart zichzelf meteen en daarna doet ie het wel.
Kan ik de 2d gallery die in de laatste froyomod zit ergens los vinden?
De nieuwe MM werkt goed!
Minstens één app werkt niet: MyBrackup Pro. Tenminste, ik kan de laatste backup (apps+data) niet terugzetten, dan doet ie niets.
3d gallery crasht bij mij as usual bij opstarten. Hij herstart zichzelf meteen en daarna doet ie het wel.
Kan ik de 2d gallery die in de laatste froyomod zit ergens los vinden?
Ik probeer te rooten, maar volgens mij zie ik iets over het hoofd.
Ik krijg elke keer als ik apply sdcard:update.zip kies de volgende melding:
E:Can't open /cache/recovery/command
--Install from sdcard...
Finding update package...
Opening update package...
Verifying update package...
E:EOCD marker occurs after start of EOCD
E:signature verification failed
Installation aborted.
Het updatebestand heet echt update.zip, dus aan de naam kan het niet liggen. Ik heb eerst de vulnerable recovery geflashed met rsdlite. De telefoon werkt overigens nog gewoon, hoe kan ik nu de update installeren?
De laatste officiele motorola-firmware staat erop (2.1 geloof ik).
--Install from sdcard...
Installation aborted.
Het updatebestand heet echt update.zip, dus aan de naam kan het niet liggen. Ik heb eerst de vulnerable recovery geflashed met rsdlite. De telefoon werkt overigens nog gewoon, hoe kan ik nu de update installeren?
[ Voor 5% gewijzigd door Taartvarken op 13-03-2011 15:00 ]
Het lijkt erop of de vulnerable recovery niet goed geflashed is, probeer eens d-pad omhoog in te houden als hij reboot na de flash (dan krijg je pas "succeeded" als status in RSD lite)WiertOmta schreef op zondag 13 maart 2011 @ 14:59:
--Install from sdcard...
Installation aborted.
Hell / 0
LMGTFYWiertOmta schreef op zondag 13 maart 2011 @ 14:59:
--Install from sdcard...
Installation aborted.
Let me google that for you-linkjes waren in 2010 al niet meer leuk
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Leuk hoor, maar dat heb ik al geprobeerd. Het enige wat ik kan vinden is dat ik het bestand update.zip niet de goede naam gegeven zou hebben. Dat is echter wel het geval. Ik ga nu Universal Androot even proberen want na nog een x met RSD Lite geflashed te hebben werkt het nog steeds niet. Er stond nu Finished en PASS, dus dat moet toch echt goed gegaan zijn.
Edit: Nice, dat werkt wel! Ik zou het meteen in de Topicstart zetten...
[ Voor 6% gewijzigd door Taartvarken op 13-03-2011 17:50 ]
Echt heel zeker dat je niet de extensies verborgen hebt staan in Windows (wat standaard is)? Kijk eens in een command prompt (aka dos box) en doe daar een 'dir' op de sd-card. Dan zie je de echte naam.WiertOmta schreef op zondag 13 maart 2011 @ 17:45:
[...]
Leuk hoor, maar dat heb ik al geprobeerd. Het enige wat ik kan vinden is dat ik het bestand update.zip niet de goede naam gegeven zou hebben. Dat is echter wel het geval. [...]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Hij heet echt update.zip hoor....
Maar als ik het goed begrijp heb ik met dit tooltje alleen root-access maar niet de mogelijkheid om custom-roms te installeren toch?
Maar als ik het goed begrijp heb ik met dit tooltje alleen root-access maar niet de mogelijkheid om custom-roms te installeren toch?
[ Voor 67% gewijzigd door Taartvarken op 13-03-2011 18:23 ]
Als je een vulnerable recovery hebt geflashed (via een .sbf en RSDlite) kun je custom update.zip's gebruiken. Daarmee kun je bijvoorbeeld root verkrijgen, maar ook 'custom roms' (niet helemaal) installeren via OpenRecovery.
Toen ik de vulnerable recovery ging flashen moest ik op het moment dat RSD klaar was met flashen de accu losmaken want ergens zorgde iets ervoor dat die vulnerability weer verloren ging. Dan meteen opstarten met cameratoets en root verkrijgen/updaten.
Toen ik de vulnerable recovery ging flashen moest ik op het moment dat RSD klaar was met flashen de accu losmaken want ergens zorgde iets ervoor dat die vulnerability weer verloren ging. Dan meteen opstarten met cameratoets en root verkrijgen/updaten.
Ok, maar als ik ga flashen met RSD start op een gegeven moment mijn telefoon op, t/m het pincode gedeelte. Wat moet ik dan doen? Waarschijnlijk gaat het daar dus fout...
@hieronder Ja, maar dan is RSD Lite nog gewoon bezig, dan is het proces nog niet op 100%... mooi niet dat ik dat risico ga nemen....
@hieronder Ja, maar dan is RSD Lite nog gewoon bezig, dan is het proces nog niet op 100%... mooi niet dat ik dat risico ga nemen....
[ Voor 28% gewijzigd door Taartvarken op 13-03-2011 21:48 ]
Op het moment dat je telefoon uit gaat tijdens het flashen moet je dus alles loskoppelen en de batterij eruit halen. Ik ben niet verantwoordelijk als het mis gaat, he.WiertOmta schreef op zondag 13 maart 2011 @ 21:28:
Ok, maar als ik ga flashen met RSD start op een gegeven moment mijn telefoon op, t/m het pincode gedeelte. Wat moet ik dan doen? Waarschijnlijk gaat het daar dus fout...
Toch het risico genomen.... en hij is nu aan het updatenMichaMichaMicha schreef op zondag 13 maart 2011 @ 21:18:
Als je een vulnerable recovery hebt geflashed (via een .sbf en RSDlite) kun je custom update.zip's gebruiken. Daarmee kun je bijvoorbeeld root verkrijgen, maar ook 'custom roms' (niet helemaal) installeren via OpenRecovery.
En nu eindelijk uitgevonden waarvandaan ik die custom roms kan installeren... nu hopen dat ie opstart met MIUI...
Thank God, het werkt nog. En wat ziet het er mooi uit...
[ Voor 11% gewijzigd door Taartvarken op 13-03-2011 22:32 ]
Zo, ik heb cm7 er maar is opgezet en hij draait goed!
Ben nog geen problemen tegengekomen (moet zeggen dat ik het idee heb dat de tekst die ik type wel wat langzamer op het scherm worden getoverd, misschien dat een hogere clock dit verhelpt)
Hij draait nu net een halfuurtje dus kan nog niet goed oordelen maar mocht ik nog problemen tegenkomen dan post ik het hier wel even.
Ben nog geen problemen tegengekomen (moet zeggen dat ik het idee heb dat de tekst die ik type wel wat langzamer op het scherm worden getoverd, misschien dat een hogere clock dit verhelpt)
Hij draait nu net een halfuurtje dus kan nog niet goed oordelen maar mocht ik nog problemen tegenkomen dan post ik het hier wel even.
cm7 rc3 ging bij mij kuren vertonen na ong. 1 dag, froyo250 staat er weer op. ik zie wel dat er een nieuwe rc3 build is.
Verwijderd
Had ik inderdaad ook met de release van 2 en 3 maart maar die zijn weer verholpen met die van 9 en 12 maart. Ik had vooral erg veel last van re-draws en algehele traagheidMolybdenum schreef op zondag 13 maart 2011 @ 23:00:
cm7 rc3 ging bij mij kuren vertonen na ong. 1 dag, froyo250 staat er weer op. ik zie wel dat er een nieuwe rc3 build is.
Had ik ook last van. Had de versie van 4 maart erop staan. Vanochtend de versie van 12 maart erop gezet en dat lijkt meteen een heel stuk beter te gaan. Hoewel launcherpro nog wel af en toe redraws heeft. Ben benieuwd wanneer de maker met de volledig herschreven versie van LP komt.Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2011 @ 23:19:
[...]
Had ik inderdaad ook met de release van 2 en 3 maart maar die zijn weer verholpen met die van 9 en 12 maart. Ik had vooral erg veel last van re-draws en algehele traagheid
Verwijderd
Ik zit een beetje te kloten met het restoren van 2.1 settings/apps en gegevens op mn Milestone, die FroyoMod 2.5 draait..
Ik heb dus nu een cleane Froyomod 2.5 (Android versie 2.2.1), maar wil hier dus graag al m'n dingen vanuit de oude stock 2.1 in terug krijgen. Sowieso kan ik hier naar terug via een full nandroid restore, maar het zou ook mogelijk moeten zijn om alleen de "data" terug te zetten. Wat ik dus heb gedaan, echter hier het probleem:
Als ik vervolgens Froyomod 2.5 opstart, dan blijft deze eindeloos hangen in het bootscreen. Wat ik dus nu moet doen om een weer werkende milestone te krijgen is óf opnieuw Froyomod erop zetten, of een full nandroid android 2.1 restore..
Iemand die me kan uitleggen hoe ik dit moet doen?
Edit: Is al gelukt met Titanium Backup
Enige probleem dat ik nog heb is dat ik m'n gemaakte video's niet meer kan afspelen, hij zegt iets met "no activity found to handle intent". De video's worden wel gewoon opgenomen, foto's kan ik wel gewoon bekijken.. Iemand enig idee of dit bekend is, en of er een fix is? Kan er op internet niks over vinden namelijk
En ook dit probleem is opgelost, met het installeren van 3d gallery werkt het inmiddels in beide galleries
Ik heb dus nu een cleane Froyomod 2.5 (Android versie 2.2.1), maar wil hier dus graag al m'n dingen vanuit de oude stock 2.1 in terug krijgen. Sowieso kan ik hier naar terug via een full nandroid restore, maar het zou ook mogelijk moeten zijn om alleen de "data" terug te zetten. Wat ik dus heb gedaan, echter hier het probleem:
Als ik vervolgens Froyomod 2.5 opstart, dan blijft deze eindeloos hangen in het bootscreen. Wat ik dus nu moet doen om een weer werkende milestone te krijgen is óf opnieuw Froyomod erop zetten, of een full nandroid android 2.1 restore..
Iemand die me kan uitleggen hoe ik dit moet doen?
Edit: Is al gelukt met Titanium Backup
Enige probleem dat ik nog heb is dat ik m'n gemaakte video's niet meer kan afspelen, hij zegt iets met "no activity found to handle intent". De video's worden wel gewoon opgenomen, foto's kan ik wel gewoon bekijken.. Iemand enig idee of dit bekend is, en of er een fix is? Kan er op internet niks over vinden namelijk
En ook dit probleem is opgelost, met het installeren van 3d gallery werkt het inmiddels in beide galleries
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2011 02:26 ]
Trouwens, misschien een beetje een zijspoortje, maar ik heb gemerkt dat zodra je je Google account gegevens hebt ingevoerd, dat de telefoon alle apps die je in je vorige installatie had gaat downloaden en installeren.
Hoe kan je dat tegen gaan?
Hoe kan je dat tegen gaan?
In de instellingen, bij privacy staat er een instelling om een backup van je gegevens op de Google Servers op te slaan. Als je deze uitzet wordt de backup verwijderd en worden de apps niet meer automatisch geïnstalleerd.
I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself