Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Even een double/cross post vanuit het gewone milestone topic:

De nieuwe sbf van de officiele moto froyo update is rechtstreeks te downloaden vanaf hier:

Directe download link van de officiele update:
SBF file
Download link, werkt hier, 120MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hier twee mirrors:
http://www.megaupload.com/?d=R7Y780QE
http://rapidshare.com/fil..._A006_HWp2a_WIG145007_1FF

Waar zal ik hem nog meer heenzetten? Zit hier op 100Mbit, dus het uploaden is in een paar seconden gedaan.

[ Voor 31% gewijzigd door Room42 op 16-03-2011 13:15 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ik blijf lekker bij Froyomod, die lijkt me sowieso vele malen beter dan die van Moto zelf, zelfs zonder kennis van bovenstaande verhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Het is toch belachelijk dat ze nog aangeven dat je toestel langzamer word! Ze hebben verdomme maaaaaaanden hieraan gewerkt en dan nog werkt het niet zoals bedoeld? Wacht wel lekker de Froyomod 3.0 versie af gebaseerd op deze sbf.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:58
Room42 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 13:12:
Hier twee mirrors:
http://www.megaupload.com/?d=R7Y780QE
http://rapidshare.com/fil..._A006_HWp2a_WIG145007_1FF

Waar zal ik hem nog meer heenzetten? Zit hier op 100Mbit, dus het uploaden is in een paar seconden gedaan.
Mirror: http://android.skewl.net/...Wp2a_WIG145007_1FF.sbf.gz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:28
Eey mis een rare vraag maar ik heb mijn milestone met de CM6 geroot:) dat is allemaal netjes gelukt alleen mis ik de market/gmail oftewel google apps.

Iemand enig idee hoe ik deze erop kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:58
De google apps worden niet meegeleverd met CM, je kan ze apart downloaden en ook via de openrecovery installeren. Kan zo geen downloadlink vinden (ben mobiel) maar op xda moet je ze makkelijk kunnen vinden.

Gapps heten ze, zoek anders even op google met de volgende keywords: Google apps download market gmail (of iets in die geest), moet lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Je moet trouwens de HDPI versie hebben voor de Milestone mocht je je dat nog afvragen..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaMichaMicha
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-07 09:28
Heeft iemand al ervaringen met het energieverbruik van de vandaag uitgekomen officiële 2.2?
Ik ben best bereid wat functionaliteit in te leveren als het verbruik minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:28
Ik heb ondertussen de Google apps aan de praat gekregen alleen pusht gmail mijn mail niet meer door:S Hij staat bij accounts wel op sync volledig... Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels mn Milestone geroot via deze guide:

http://www.androidworld.n...e-beginners-zoals-ik.html

Edit: Nevermind, had alles in de map "updates" ge-extract.
Waar ik nu alleen op zoek naar ben is hoe ik de google applicaties weer opnieuw moet instaleren.
Zelfde manier als de mod is geinstalled?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2011 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overspark
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:04
Ja, je download de Google Apps file van deze url: http://wiki.cyanogenmod.c...atest_Version#Google_Apps
Die zet je in dezelfde openrecovery/updates dir als de update-blablabla.zip van je ROM, en dan kan je hem in het OpenRecovery scherm op dezelfde manier flashen als de ROM zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overspark schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 19:29:
Ja, je download de Google Apps file van deze url: http://wiki.cyanogenmod.c...atest_Version#Google_Apps
Die zet je in dezelfde openrecovery/updates dir als de update-blablabla.zip van je ROM, en dan kan je hem in het OpenRecovery scherm op dezelfde manier flashen als de ROM zelf.
En gelukt! Thanks. :)
Voelt net alsof ik een nieuwe phone heb.

Wat alleen opmerkelijk is, is dat Launcherpro's dock animatie minder vloeiend oogt dan bij de standaard rom, vanavond als de accu weer vol is maar eens met wat instellingen pielen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen, het ziet er naar uit dat onze bootloader ge-unlocked is!!!! _/-\o_
Ik las het eerst hier en heb het vervolgens ook hier gelezen. De meningen zijn nog verdeeld over of het wel echt zo is maar ik blijf het in ieder geval op de voet volgen. Dit biedt mogelijk weer een hele hoop perspectief voor onze steentjes :D Misschien eindelijk binnenkort volwaardige ROMs!! :D :D

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2011 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 08:34
Ik begrijp dat je met een ge-unlockte bootloader elke kernel kan installeren?

Waarom kan dat niet met een vulnerable recovery? Zeg maar, zoals we tot nu toe nieuwe roms flashten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:19
Dat is goed nieuws, hopen dat het ook klopt & dat er snel custom roms gaan uitrollen :)

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Molybdenum schreef op maandag 21 maart 2011 @ 12:34:
Ik begrijp dat je met een ge-unlockte bootloader elke kernel kan installeren?

Waarom kan dat niet met een vulnerable recovery? Zeg maar, zoals we tot nu toe nieuwe roms flashten?
Omdat de sleutel van een custom kernel niet overeen komt met hetgeen wat de bootloader controleert waardoor je telefoon in een bootloop beland.

Hoe en waarom precies snap ik zelf ook niet.

Wat ik uit de berichten begrijp heeft Moto ongeveer dezelfde fout gemaakt als Sony met de PS3 heeft gedaan in de beveiliging van die key.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05:47
Het eerste wat er m.i. moet komen is een kernel met swap support. Een swap op de SD kaart om geheugengrootte van de Milestone te compenseren. Swap is niet zaligmakend, maar met is beter dan zonder.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Zat eerder te denken aan een kernel zonder DSI errors.
Dat zou de Milestone al stukken stabieler moeten maken.

Swap support daar in tegen klinkt ook niet verkeerd.

Maar goed, eerst maar eens afwachten of al deze info wel klopt.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm in het XDA forum topic heeft de maker van CM7 voor de Milestone net gereageerd en hij zegt dat het complete onzin is :S Als iemand van dat kaliber zegt dat het gelul is dan zal dat hoogst waarschijnlijk wel zo zijn....jammer. Misschien moet ik mijn zoektocht voor een andere mobiel toch eens wat fanatieker gaan doorzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0ndersp00n
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 11:44
De lui van FreeMyMoto en de "ontdekker" zelf hebben bevestigd dat de key niet echt is. Dus we zitten nog steeds met een gelockte bootloader!

I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
Helaas.. toch blij dat ik niet te vroeg gejuicht heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Yep... http://twitter.com/FreeMyMoto/status/49939759883227136

Die gast heeft wel vaker onzin geluld, maar nu is ie dus helemaal niet meer te vertrouwen. Erg, erg spijtig.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
Tsja, snap niet echt waar het goed voor is..

Moet wel zeggen dat hij aardig wat mensen voor de gek heeft kunnen houden, xda had heeft het zelfs als nieuwsbericht op de frontpage staan. 't Kwam dan ook wel aardig geloofwaardig over.

Nu is 't dus gewoon weer wachten, áls de bootloader ooit al ge-unlocked wordt, kans is klein maargoed.

Misschien kunnen we Motorola nog overtuigen door met alle Milestone bezitters massaal getekende brieven te gaan versturen aan Motorola, maar zelfs daar verwacht ik niet veel van.

Ik ga maar gewoon hopen dat er een nieuwe, betere telefoon is uitgekomen met fysiek toetsenbord en zonder gelockte bootloader tegen de tijd dat m'n abbonement is afgelopen. ;)

offtopic:
@Sebazzz, wat een inhoud op je site!

[ Voor 17% gewijzigd door Creadion op 21-03-2011 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simso1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 20:00
Hoi ik weet niet of het al eens is gevraagd maar ik draai Froyomod 2.5.0 die werkt bijna naar behoren.
Als ik een weather widget wil installeren dan loopt die vast en verwijderd een aantal applicaties die daarna niet uit de market verdwenen zijn dus nog geïnstalleerd volgens de market.
Dit kan ik verhelpen door die applicaties opnieuw te installeren maar dat is niet praktisch om elke dag te doen.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
dat is wel een heel raar probleem, zoiets heb ik iig nog nooit meegemaakt

welke weather widget hebben we het over?

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simso1
JarlSX schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:00:
dat is wel een heel raar probleem, zoiets heb ik iig nog nooit meegemaakt

welke weather widget hebben we het over?
meerdere:S

zal er een aantal neer zetten
AndWeather2
animated weather

En ik had er nog een paar geprobeerd.

Vanmiddag liep die ook weer vast en toen was ik en me widget kwijt en me Facebook

Kan het aan de Rom liggen zo ja is CM6 dan beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
ik heb geen ervaring met de rom die je draait, CM6 is prima, draai momenteel zelf CM7, daar kun je prima dagelijks mee werken

deze rom dus

[ Voor 25% gewijzigd door JarlSX op 25-03-2011 01:09 ]

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simso1
JarlSX schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 01:04:
ik heb geen ervaring met de rom die je draait, CM6 is prima, draai momenteel zelf CM7, daar kun je prima dagelijks mee werken

deze rom dus
oke toch bedankt.

Hoe zit het met de accuduur van CM6 als ik vragen mag

En werkt CM7 al vloeiend.

Dat is 2.3.2 als ik het goed heb?

[ Voor 7% gewijzigd door simso1 op 25-03-2011 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Nu online

GieltjE

Niks te zien...

simso1 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:11:
[...]

oke toch bedankt.

Hoe zit het met de accuduur van CM6 als ik vragen mag

En werkt CM7 al vloeiend.

Dat is 2.3.2 als ik het goed heb?
CM7 is 2.3.3, "vloeiend" is het nog niet echter beginnen de laatste releases wel wat beter te worden. (accuduur kan ik niet over oordelen aangezien ik ooit een andere baseband geflashed heb en hij sindsdien niet langer dan 7 uur meegaat (tops)).

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overspark
  • Laatst online: 15:04
Ik draai ook CM7 0.0.8. Accuduur hier is ongeveer hetzelfde als hiervoor, toen draaide ik een oude 2.1 rom (Timeturn geloof ik). Alles aan (bluetooth, wifi, GPS, etc), weinig meuk draaiend, geen taskkiller, makkelijk 2 dagen batterij bij licht gebruik en een dag bij zwaar gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simso1
Overspark schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 17:27:
Ik draai ook CM7 0.0.8. Accuduur hier is ongeveer hetzelfde als hiervoor, toen draaide ik een oude 2.1 rom (Timeturn geloof ik). Alles aan (bluetooth, wifi, GPS, etc), weinig meuk draaiend, geen taskkiller, makkelijk 2 dagen batterij bij licht gebruik en een dag bij zwaar gebruik.
Maar je raad mij 'beginner' actieve gebruiker toch CM6 aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Froyomod 2.6.0 is uit!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=815595

Iemand al ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
Ik heb in FroYoMod 2.6 maar 1 nadeel ontdekt - en dat is een grote button met een + karakter in de agenda. Er op klikken doet niets (dus geen event toevoegen). Beetje jammer, maar geen showstopper voor mij. (in 2.5 zat er een zwarte balk in de agenda app - dus dat dat stuk brak werkt heb ik al aardig mee leren leven).

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaMichaMicha
Weet iemand welke baseband ik moet flashen zodat mijn accuduur weer meer dan 8 uur wordt?
Daarna zet ik wel de hoogst mogelijke versie van FroYoMod oid erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:10

timovd

Voorsprong door techniek

Heeft iemand ervaring met CM7 i.c.m. Navigon (of andere nav.) aangesloten op een BT car kit?
De gesproken tekst wordt nl. op de autospeakers afgespeeld. Dit vind ik niet prettig en vaak is het te zacht (volume van de phone op max).
Bij Sound onder CMSettings heb ik alles aangevinkt bij "always play on speaker".

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:40
MichaMichaMicha schreef op zondag 27 maart 2011 @ 16:10:
Weet iemand welke baseband ik moet flashen zodat mijn accuduur weer meer dan 8 uur wordt?
Daarna zet ik wel de hoogst mogelijke versie van FroYoMod oid erop.
Heb je iets aan:
3GSMEPU91A_U_91.09.04I
?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Laatst online: 00:35
Net geprobeerd om CyanogenMod 6.1.2 op mijn telefoon te zetten, krijg ik een boot loop :(. Dan maar even recoveren.

[ Voor 81% gewijzigd door P-Storm op 29-03-2011 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Nu online

GieltjE

Niks te zien...

P-Storm schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 00:55:
Net geprobeerd om CyanogenMod 6.1.2 op mijn telefoon te zetten, krijg ik een boot loop :(. Dan maar even recoveren.
Als je van een andere rom (CM7/stock/etc) komt moet je wel eerst een volledige software reset geven.

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
GieltjE schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 08:41:
[...]

Als je van een andere rom (CM7/stock/etc) komt moet je wel eerst een volledige software reset geven.
Elke reset gedaan, met opnieuwd flashen kwam ik wel verder, maar niet heel ver helaas :(.

Net geprobeerd te booten, krijg ik de low battery error. Ben nu aan het lezen dat ik moet gaan solderen of iets anders laad de telefoon zich niet op :(. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Gister Froyomod 2.6 erop gezet alleen de achterkant van bv het invoerveld van de browser en wanneer je je notification bar naar beneden sleept hebben een andere, vind ik, lelijke kleur gekregen. Iemand enig idee hoe ik dit weer terug kan zetten?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chainzz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-07 22:36
Ik lees hier dat meerdere mensen al CyanogenMod 7 hebben draaien op de Milestone. Ik heb het gisteren ook eens even geprobeerd maar bij mij was het zo ontzettend traag allemaal, hebben anderen hier daar geen last van? Ik bedoel met de traagheid dus niet de wat mindere 'vloeiendheid' van het beeld (dat komt door die DSI fix die in de laatste CM7 for Milestone release zit), maar meer het ontzettend traag starten van apps etc.

Ik heb nu Froyomod 2.6 erop gezet en dat is echt een verademing vergeleken met de traagheid van CM7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
hmmm... een eerdere release van cm7 rc3 werkte bij mij heel vloeiend.
de laatste wil ik binnenkort een keer gaan proberen (draai nu tot grote tevredenheid froyo 250). ik zal dan mijn ervaringen posten.

overigens ben ik er een beetje huiverig voor, omdat een van de laatste keren bleek dat een nandroid backup niet goed was.

is er een manier om een nandroid backup te controleren?

[ Voor 6% gewijzigd door Molybdenum op 29-03-2011 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
Bananenspin schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:15:
Gister Froyomod 2.6 erop gezet alleen de achterkant van bv het invoerveld van de browser en wanneer je je notification bar naar beneden sleept hebben een andere, vind ik, lelijke kleur gekregen. Iemand enig idee hoe ik dit weer terug kan zetten?
Ik snap je vraag niet zo goed, wat is er mis met het invoerveld van de browser? Kan je misschien een screenshot maken (shootme) en posten?

Heb zelf de stock black theme (http://img502.imageshack.us/img502/3245/snapshot2v.png) erop gezet en bevalt me prima (3e of 4e post in het froyomod topic op xda)

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
Bleh, het lijkt dat de accu niet meer herkend wordt door een update naar 2.2.1, nu wachten op een nieuwe accu. Krijg een vraagteken bij het opladen en in het menu wordt aangegeven dat de batterijstatus unknown is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chainzz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-07 22:36
Heb nu Froyomod 2.6 er op staan en ben er over het algemeen heel tevreden over. Ik heb echter een probleempje. Als ik Maps opstart crasht mijn Milestone meestal compleet, het enige wat ik nog kan doen is de batterij eruit halen en opnieuw booten. Heel soms reageert de telefoon na een minuutje toch weer en kan ik gaan Maps'en, het compleet crashen gebeurt echter veel vaker. Ik heb dit met andere custom roms nog nooit meegemaakt, met Cyanogenmod 6 werkte Maps gewoon goed (af en toe wat traag maar goed, dat komt door de beperkte snelheid van de Milestone). Zijn hier andere Froyomod 2.6 gebruikers die hetzelfde probleem hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shicomm
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 06:55

shicomm

<***>

Ik ben momenteel een beetje aan het experimenteren met de clockwork rom manager
http://www.appbrain.com/a...m.koushikdutta.rommanager

Lijkt ideaal maar tot nu toe al enkele issues ; als ik probeer een backup te maken van de bestaande rom ( de officiele 2.2 update ) reboot de milestone wel maar blijft in het bekende "!" scherm hangen.
Als ik de telefoon dan uitzet en weer aan dan werkt alles weer maar het is wel vaag...

Als ik vanuit de app naar nandroid wil dan gebeurt hetzelfde.

Iemand al ervaring met deze app ? ( en hopenlijk een oplossing... )

I live in darkness , i exist in the shadow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
chainzz schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:54:
Heb nu Froyomod 2.6 er op staan en ben er over het algemeen heel tevreden over. Ik heb echter een probleempje. Als ik Maps opstart crasht mijn Milestone meestal compleet, het enige wat ik nog kan doen is de batterij eruit halen en opnieuw booten. Heel soms reageert de telefoon na een minuutje toch weer en kan ik gaan Maps'en, het compleet crashen gebeurt echter veel vaker. Ik heb dit met andere custom roms nog nooit meegemaakt, met Cyanogenmod 6 werkte Maps gewoon goed (af en toe wat traag maar goed, dat komt door de beperkte snelheid van de Milestone). Zijn hier andere Froyomod 2.6 gebruikers die hetzelfde probleem hebben?
Ik had eerder met FYM2.5 dat maps moeilijk deed. Met 2.6 lijken al die problemen (bij mij) verholpen.

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
Weet iemand waarom dat ik telkens battery status unknown tevoorschijn krijg. Als ik mijn telefoon flash naar 2.2.1 dan zit ik nog steeds met het probleem. Heb ondertussen een nieuwe officiële batterij gekocht, maar die zorgt voor het zelfde probleem :(.

Ik vermoed dat het contact kapot is waar de telefoon mee oplaad, via de lader geeft hij unknown, en via een barbaarse methode direct naar het toestel kan je hem nog wel opladen, maar ook nog steeds unknown. Heb al een paar keer een flash naar 2.1 en 2.2.1 gedaan, en ook nog mijn nandroid backup gedraaid maar niks mocht baten. Nu wordt het nog kijken waar ik het goedkoop kan laten repareren, want dit werkt zo niet.

[ Voor 45% gewijzigd door P-Storm op 30-03-2011 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaMichaMicha
localjoost.nl schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:01:
[...]

Ik had eerder met FYM2.5 dat maps moeilijk deed. Met 2.6 lijken al die problemen (bij mij) verholpen.
Same here, Maps in 2.6 sluit zichzelf niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricurry
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:36
ik gebruikt cm7..
draait heel goed sinds de laatste update,
Alleen als ik de google apps flash heb ik sinds kort geen youtube app nimmer....

iemand idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:34
Vond CM7 best goed draaien (vooral batterijduur) maar merkte dat multitasking bijna niet lukte vw gebrek aan geheugen.

verschillende apps zoals twitter/whatsapp/gmail/email apps werden bij openen elke x weer opnieuw gestart ipv dat ze nog in gehuegen stonden

Aangezien CM7 nog volop in ontwikkeling is probeer ik over een tijdje vermoedelijk wel weer een versie, voor nu werkt CM6 opzich goed (alleen mindere batt.duur) :)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 14:55
ik heb nu de officiele froyo release van moto maar die zuigt mijn accu sneller leeg dan de schaduw van lucky luke kan schieten.
Ik zat er over te denken de froyo mod te proberen maar ik vraag mij af of dat het probleem oplost. Ik las ook iets over een baseband flashen die het zou oplossen maar hoe kan ik alleen een baseband flashen met rds? En welke zou ik dan moeten flashen.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
met froyo250 heb ik bijna twee dagen batterijtijd. 3g en wifi staan altijd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:34
3dmaster schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:13:
ik heb nu de officiele froyo release van moto maar die zuigt mijn accu sneller leeg dan de schaduw van lucky luke kan schieten.
Ik zat er over te denken de froyo mod te proberen maar ik vraag mij af of dat het probleem oplost. Ik las ook iets over een baseband flashen die het zou oplossen maar hoe kan ik alleen een baseband flashen met rds? En welke zou ik dan moeten flashen.
Heb je dit weleens geprobeerd? (klinkt als de 60% battery/kernel bug..)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=978090

[ Voor 3% gewijzigd door yonexfreak op 31-03-2011 15:40 ]

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 14:55
yonexfreak schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:40:
[...]

Heb je dit weleens geprobeerd? (klinkt als de 60% battery/kernel bug..)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=978090
Hmm vanavond maar is doen. Klinkt opzich plausibel.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shicomm

shicomm

<***>

Zojuist CM6 geinstalleerd :)
Een en ander was wat omslachtig ( eerst bestandje flashen via RSD , daarna pas de update.zip te verwerken... ;) ) maar werkt nu wel.
Heb het idee dat er hier en daar nog wel Engels en Nederlands door elkaar worden gebruikt maar dat mag de pret niet drukken ;)

Ik heb nu ook het 'ruige' accu gebruik , later maar eens testen of dat calibreren helpt.
Iemand hier al ervaring mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:56

luigi87

Domotica Fanaticus

Ik wilde het proberen te calibreren, maar kom niet verder dan stap 1 :p
Ik heb root acces maar geen explorer die root acces heeft, dus die heb ik eerst eens nodig.

Edit 1:
Is me inmiddels gelukt met de root explorer.

Edit 2:
Ik heb zijn stappen gevolgd en nu zou hij moeten laden tot 100% ik wacht het even af, Krijg alleen wel een rare reading van me accu (1mA)
Die nu al is verandert naar 800.
Dus het lijkt tot nu toe te gaan werken.

Edit 3:
waarschijnlijk is het gelukt, maar we gaan het zien morgen. zal morgen avond even een update plaatsen of het gewerkt heeft

[ Voor 60% gewijzigd door luigi87 op 31-03-2011 22:03 ]

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
Ik kwam op xda het volgende topic tegen:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1003338

Daarin staat dat de DSI errors (die voor de reboots zorgen) op te lossen zijn door het volgende in de terminal te draaien
echo 1 > /sys/devices/omapdss/display0/update_mode
Wel eerst even su runnen.

Heb het gedaan - al had ik vrij weinig last van random reboots (zo nu en dan kwamen ze bij mij naar voren). Als ik ze nu niet meer krijg zal ik het hier melden.

edit: hmmz na reboot staat de value weer op 2 ipv 1 - even uitzoeken hoe ik dit in het bootscript kan krijgen (iemand? O-) )

[ Voor 11% gewijzigd door jvvj op 01-04-2011 14:28 ]

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

localjoost.nl schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 14:23:
Ik kwam op xda het volgende topic tegen:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1003338

Daarin staat dat de DSI errors (die voor de reboots zorgen) op te lossen zijn door het volgende in de terminal te draaien

[...]

Wel eerst even su runnen.

Heb het gedaan - al had ik vrij weinig last van random reboots (zo nu en dan kwamen ze bij mij naar voren). Als ik ze nu niet meer krijg zal ik het hier melden.

edit: hmmz na reboot staat de value weer op 2 ipv 1 - even uitzoeken hoe ik dit in het bootscript kan krijgen (iemand? O-) )
ga met rootexplorer naar /system/etc/rootfs/init.mapphone_umts.rc
deze file lang ingedrukt houden tot het menu verschijnt , dan open in texteditor kiezen.
vind de text : write /proc/sys/kernel/softlockup_panic 1
plaats daaronder de volgende text : write /sys/devices/omapdss/display0/update_mode 1
zorg voor een spatie tussen deze text en de volgende regel.

opslaan

telefoon rebooten.

Klaar.

EJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shicomm

shicomm

<***>

Ik heb gisteren CM6 geinstalleerd ; werkt allemaal prima maar de market doet raar...
Nederlands en Engels worden door elkaar gebruikt ( geen ramp ) en het is de 'oude' versie.

Iemand een idee hoe ik de nieuwe market kan installeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

De Tweak van xda, voor het calibreren van de batterij heeft bij gewerkt.
na 10 uur is mijn batterij nog 50% vol.
Succes met proberen!

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shicomm

shicomm

<***>

luigi87 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 23:09:
De Tweak van xda, voor het calibreren van de batterij heeft bij gewerkt.
na 10 uur is mijn batterij nog 50% vol.
Succes met proberen!
Nice :)
Ik heb juice defender geinstalleerd en heb al minder 'drain' .
Ga het calibreren ook proberen mocht het weer wat minder gaan met de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricurry
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:36
Ik woon in belgie... Iemand een idee waar youtube is of hoe ik het terrug kan krijgen op mn milestone.

Cm 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hurricurry schreef op zondag 03 april 2011 @ 22:20:
Iemand een idee waar youtube is of hoe ik het terrug kan krijgen op mn milestone.
Die kan je gewoon in de Android Market downloaden, en anders googlen op youtube.apk.

Weet iemand of je ook iOS kan flashen op de Motorola Milestone?

Edit: Hier kan je hem ook downloaden:
http://www.megaupload.com/?d=JG9J6MYB

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2011 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 17:31:
Weet iemand of je ook iOS kan flashen op de Motorola Milestone?
Zelfs al zou het softwarematig kunnen, dan heeft de telefoon alsnog veel te weinig geheugen en een veel te trage CPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
iOS op de Milestone? Volgens mij is dat op geen enkel toestel mogelijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Tuurlijk niet. lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Ik heb vandaag FroyoMod 2.6.0 geinstalleerd, ik was de vele spontane resets (vooral bij navigeren) en force closes beu met CM7. God, wat draait het nu weer soepel zeg! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom een veel te trage CPU? de iPhone 3gs draait op 0.6 Ghz, mijn Milestone op 1.28 Ghz. Zou je ook niet alleen de apps van iOS kunnen draaien?

nog een vraag: op mijn Milestone met CM 7 RC3 download de Market via wifi geen apps, iemand enig idee?
Als ik een nieuwe rom flash, kan ik dan ook uit een Nandroid mijn contacten terughalen? Zo ja, welk gedeelte moet ik dan restoren?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2011 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
Ook niet alleen de apps van iOS, Android en iOS zijn gewoon beide heel iets anders en zeker niet compatibel met elkaar. Overigens worden je contacten gewoon bij Google opgeslagen en komen die automatisch terug wanneer je weer inlogt met de nieuwe rom, tenzij je dit uitgeschakeld hebt natuurlijk.

Je kunt bepaalde delen inderdaad via Nandroid terughalen, maar 't is zover ik weet niet mogelijk om alleen contacten terug te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ik had gelezen dat je een iPhone ook met Android kon dualbooten, maar dat kan blijkbaar niet andersom. En mijn Market-probleem?

Welke delen kan je dan terughalen via nandroid zonder dat ik mijn oude rom weer terug is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 21:16:
Waarom een veel te trage CPU? de iPhone 3gs draait op 0.6 Ghz, mijn Milestone op 1.28 Ghz. Zou je ook niet alleen de apps van iOS kunnen draaien?

nog een vraag: op mijn Milestone met CM 7 RC3 download de Market via wifi geen apps, iemand enig idee?
Als ik een nieuwe rom flash, kan ik dan ook uit een Nandroid mijn contacten terughalen? Zo ja, welk gedeelte moet ik dan restoren?
Ik kan het niet meer terugvinden, maar er was ooit een filmpje over dat Ghz niks zij over de snelheid van een telefoon. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkong
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-08 13:36
Ik post niet zo vaak maar ik kom deze topic zomaar tegen en misschien help ik er nog iemand mee, ik heb zojuist Cyanogenmod 7 RC4 op mijn Motorola Milestone gezet. Ik begon met een officiële 2.1 ROM van Motorola op mijn toestel. Het installeren van een recoverymenu lukte mij niet volgens de tutorials, met wat frustratie en tijdverlies als gevolg, vandaar deze post.

Ik ben begonnen aan de hand van deze pagina:
http://www.addictivetips....-7-on-motorola-milestone/

Bij de requirements op die pagina staat een link naar hoe je je Milestone kunt rooten:
http://www.addictivetips....-root-motorola-milestone/

Stap 12 van de tutorial over het rooten werkte niet zoals daar beschrijven bij mij, met het update.zip bestand. Ik ging op zoek en vond de volgende pagina:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=811221

Het exact volgen van deze tutorial bracht mijn Milestone van de officiële 2.1 ROM ongeroot naar een geroote en goed werkende 2.2.1 ROM en met een werkend recovery menu dat je kunt booten geïnstalleerd.

Op dit moment ben ik verder gegaan volgens de tutorial in de eerste link die ik gaf. Die tutorial is echter voor een Cyanogenmod 7 RC3 bestand. Een RC4 bestand heb ik gevonden op de volgende pagina:
http://android.doshaska.net/cm7

Directe link:
https://github.com/downlo...4.05-Milestone-signed.zip

Voor de duidelijkheid, als je die tutorial volgt en Cyanogenmod op je Milestone installeert, dan zet je dus het CM bestand op je SD kaart, samen met een losse versie van Google Apps. Je zet gewoon de zip-bestanden op je SD kaart in de map die je op dit moment al zult hebben: SD\OpenRecovery\updates

Op de pagina van de CM7 Milestone ontwikkelaar vond ik naast een link naar de RC4 versie ook nog een bestand dat je baseband processor software update. In principe is schijnt dit niet nodig te zijn als je al de 2.2.1 versie op je toestel hebt gehad zoals met mijn aanpak nu. Ik heb hem echter ook mee genomen en alles werkt nu dus waarom niet. Directe link:
http://cyanogenmod4milest...G39UPEU_A1.19_0.90-I4.zip

Deze drie zip-bestanden eindigen dus in de updatesmap van OpenRecovery. Vervolgens ga je rebooten en load je het bootmenu volgens de tutorials. Je kunt nu OpenRecovery gebruiken om de drie zipbestanden die je op de SD kaart hebt geplaatst, te installeren op je Milestone. Ik heb de baseband processor software eerst gedaan, daarna Cyanogen 7, daarna Google Apps. Vervolgens gebruikte ik het menu om te rebooten, en kwam ik weer in hetzelfde menu. Nogmaals rebooten gaf me een trage eerste boot van CM7. Even al het setup gezeik doorlopen, nogmaals rebooten en alles lijkt perfect te werken, het enige dat me tot nu toe opvalt is dat opladen via USB lang duurt.

dkong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Mooi om te lezen!

Opladen via usb: moet je je telefoon dan niet zeggen dat je wilt laden? usb icoontje in de status bar klikken en dan kiezen voor laden (andere opties zijn bv. sd kaart openen etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaMichaMicha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
sylvesterrr schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 18:52:
Ik heb vandaag FroyoMod 2.6.0 geinstalleerd, ik was de vele spontane resets (vooral bij navigeren) en force closes beu met CM7. God, wat draait het nu weer soepel zeg! :)
Alleen een beetje jammer dat ik nu last heb van de battery-bug (loopt snel leeg... althans, dat denkt ie). Eens kijken hoe ik dat ga oplossen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
Heb je in de froyomod settings je battery al gecalibreerd? (nadat je hem eerst helemaal had opgeladen?). Scheelde bij mij een tijd terug 20%
awesome _/-\o_ morgen ff pielen

[ Voor 46% gewijzigd door jvvj op 07-04-2011 20:03 ]

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Nee, nog niet. Ik zal 'm zometeen eerst eens upgraden naar 2.6.1.

/edit: done. Ik zal 'm morgenochtend eens calibreren.

[ Voor 30% gewijzigd door Mawlana op 07-04-2011 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
2.6.1.b is ook alweer uit, paar fixes - so far so good :)

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Ik blijf nog even bij 2.6.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
Voor wie de ext2 / 3 / 4 wil gebruiken en niet de standaard a2sd - ik heb het volgende gedaan:

(froyomod ondersteund ext partities geloof ik sinds versie: 2.6.1 - correct me if im wrong :))
  1. backup maken van SD kaart
  2. EASEUS partition tool downloaden: http://www.partition-tool.com/personal.htm
  3. SD kaart in de pc stoppen[/li]
  4. FAT32 partitie op de SD kaart kleiner maken (1024MB kleiner)
  5. EXT2 partitie aanmaken op de SK kaart (van wat er overblijft - kleine 1024MB ;)) - kies de optie "primary" en niet logical
  6. partitie tool z'n werk laten doen (vinkje links bovenin)
  7. SD kaart weer in de telefoon
  8. Booten (waarna ik niet merkte of het nu wel of niet gewerkt had dus:)
  9. Factory reset
De factory reset is denk ik niet helemaal nodig geweest - maar 1/8 leek niets te doen dus uit lichte frustratie maar een reset gegeven. Zelf geen a2sd apps meer geinstalleerd - en in de apps2sd froyomod settings gekozen voor automatische install locatie (en vinkje *uit* bij allow application moving).

Om te kijken of alles werkt kan je in de terminal het volgende doe:
su
cd /sd-ext/app
ls -l
Als het goed is krijg je dan een lijst met apps te zien die op de ext partitie van je SD kaart geïnstalleerd zijn.

verder the usuall - niet verantwoordelijk als het mis gaat etc etc zo werkte het bij mij :)

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
sylvesterrr schreef op donderdag 07 april 2011 @ 20:08:
Nee, nog niet. Ik zal 'm zometeen eerst eens upgraden naar 2.6.1.

/edit: done. Ik zal 'm morgenochtend eens calibreren.
De calibratie heeft echt geholpen. Ik had gisteravond nog meer dan genoeg prik over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
nice :)

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

sylvesterrr schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 11:16:
[...]

De calibratie heeft echt geholpen. Ik had gisteravond nog meer dan genoeg prik over.
Dat is mooi, ik merkte op het andere forum (normale Milestone forum) dat er ook genoeg mensen zijn waarbij het niet lukt.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasmancini28
  • Laatst online: 10:24
Even een vraagje, want kan het zo snel niet vinden.
Ik draai nu FroyoMod 2.5. Als ik wil updaten naar 2.6(b) moet ik dan ook alle data wipen (en cache) en dus daarna alles opnieuw installeren? Ik heb dit wel gedaan toen ik van stock 2.1 naar froyomod ging (want dat stond bij de instructies), maar weet niet of dit bij updaten van froyomod zelf ook moet doen,
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Je kan gewoon proberen, succes hebben of falen en het dan alsnog doen als het nodig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Nee, dat hoeft niet. Alleen als je van de ene naar de andere ROM gaat is dat aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasmancini28
  • Laatst online: 10:24
Zinu schreef op zondag 10 april 2011 @ 19:50:
Nee, dat hoeft niet. Alleen als je van de ene naar de andere ROM gaat is dat aan te raden.
Dat klinkt goed, ik ga vanavond maar eens updaten dan. Thanx voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

ik zit nu gewoon op de officiele 2.2 rom maar ben er toch over na aan het denken om een custom rom erop te zetten is dit een goeie stap in jullie ogen ofniet?

wat zijn de voordelen en wat de nadelen van een custom rom ik ben namelijk niet echt een held op dit gebied.

gr Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaMichaMicha
Zo, net even de Milestone 2 besteld icm Vodafone. Hoop dat het een stap in de goede richting was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens
ik heb nu CM6 0.07 en wil naar de nieuwste CM7 RC 4.1 gaan
moet ik alleen update naar CM7 en wipen? of moet ik nog iets anders ervoor gaan flashen?
CM7 ondersteund ext4 toch? hoe installeer ik ext4 op mn sd card? hoe zorg ik ervoor dat de apps op ext4 komen?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2011 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Ik draai al tijden CM7. Momenteel met RC4.1 (7.0.0. is overigens net uit).
Het is mij laatst opgevallen dat mijn mail (GMail en Exchange) niet altijd gepusht wordt. Toen ik bij settings > Accounts & Sync keek, stond Background data uitgevinkt en bij alle accouns (WhatsApp, Facebook, LinkedIn, Twiter, GMail) stond synchronisatie uit. Ik heb het vinkje dus weer aangezet, maar na een tijdje gaat deze automatisch weer uit.
Hoe komt het dat synchronisatie steeds uitgeschakeld wordt?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:21
timovd schreef op maandag 18 april 2011 @ 10:43:
Ik draai al tijden CM7. Momenteel met RC4.1 (7.0.0. is overigens net uit).
Het is mij laatst opgevallen dat mijn mail (GMail en Exchange) niet altijd gepusht wordt. Toen ik bij settings > Accounts & Sync keek, stond Background data uitgevinkt en bij alle accouns (WhatsApp, Facebook, LinkedIn, Twiter, GMail) stond synchronisatie uit. Ik heb het vinkje dus weer aangezet, maar na een tijdje gaat deze automatisch weer uit.
Hoe komt het dat synchronisatie steeds uitgeschakeld wordt?
Was een bekend probleem en zou in de nieuwe versie opgelost moeten zijn.

zie http://android.doshaska.net/cm7

0.08-11.04.18 7.0.0
  • workaround to avoid frequent Gallery3D resets (seg fault in SGX library - usually coming after orientation change)
  • sys.keep_app_1 and sys.keep_app_2 properties can be defined (as process names) in build.prop, to allow user to specify up to two apps to be always kept in memory (use with caution, RAM is limited!)
  • possible workaround for issue 498 (black screen) - http://code.google.com/p/...tone/issues/detail?id=498
  • slight low memory killer parameters adjustment
  • sync setting fix, TextView slow scroll fix, arabic keyboard and dictionary in LatinIME
  • etc. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

CM7 draait nu een uurtje. Tot nu toe geen probleem! Nice work!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe upgrade ik mijn ext3 naar ext4? ik heb een aantal manier geprobeerd maar geen van allen werken!!
help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

MichaMichaMicha schreef op zondag 17 april 2011 @ 14:11:
Zo, net even de Milestone 2 besteld icm Vodafone. Hoop dat het een stap in de goede richting was.
En? Heb je hem al binnen.
Ben benieuwt naar je mening over de Milestone 2.
Begin de mijne wel echt zat te worden, met dat buggie gedoe met me Milestone.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik draai nu CM7 en heb ext4
maar mijn apps worden nog steeds op de sd zelf gezet en niet op de ext4 partitie
hoe zorg ik ervoor dat ie ze op ext4 zet? bepaalde optie aan/uit doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Als het goed is staan delen van je datapartitie gewoon op je sdkaart.

Maak eens verbinding met adb met je telefoon en voer dan dit uit:
adb shell mount

Wat vertelt de uitvoer van dit commando?

Via ADBwireless kan je makkelijk met je telefoon verbinden.

Pagina: 1 ... 19 ... 21 Laatste