Thanks dat ga ik dan maar eens even een tijdje proberen.Dr. Ego schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:37:
schijnt dat als je crystal talk op clear zet, dat die dan veel beter is.
bij mij staat crystal talk op helder en tot op heden heb ik het idee dat ik prima verstaanbaar ben met mijn milestone.
ik heb een probleem met alle google diensten
als ik naar market ga, zie ik wel alles, maar kan niks downloaden,
google maps geeft 1x beeld, daarna niet meer, krijg melding "verbinding verbroken, probeer opnieuw"
en mijn gmail werkt ook maar half
verder werkt wel alles, zoals nu.nl of de browser
ik heb t-mobile en hsdpa dekking,
MAAR als ik mn wifi aanzet, werkt alles prima op mijn milesetone
ik draai op een gerootte 2.1 versie
iemand een idee?
google maps geeft 1x beeld, daarna niet meer, krijg melding "verbinding verbroken, probeer opnieuw"
iemand een idee?
Jep, dat is t-mobile.. sinds mijn abbo is ingegaan waar ik deze milestone bij kreeg, doet alles wat internet gebruikt het niet goed meer. Gmail, market en de browser doen het ongeveer 1 op de 4 keer. Toen ik mijn telfort sim er nog in had werkte alles perfect. Toch maar eens uitzoeken of ik mijn abbo bij tmobile op kan zeggen, eventueel met het terugsturen van de milestone.RalfW schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:23:
ik heb een probleem met alle google diensten
iemand een idee?
Heb precies hetzelfde. Market & Gmail werken op dit moment niet goed, terwijl het bij Wifi wel werkt. Ook in combinatie met T-mobile. Handmatig inloggen op www.gmail.com via de browser werkt wel.
☻/
/▌
/ \
Het is toch niet normaal dat een groot deel van de functionaliteit van de phone achteruit gaat omdat de provider niet goed zn werk doet? Mijn batterij ging met mijn oude telfort simkaartje 2,5 dag mee, nu met tmobile nog nieteens een dag..Kixtart schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:26:
Heb precies hetzelfde. Market & Gmail werken op dit moment niet goed, terwijl het bij Wifi wel werkt. Ook in combinatie met T-mobile. Handmatig inloggen op www.gmail.com via de browser werkt wel.
Zelfde probleem hier, achterlijk is het. Enige wat helpt is het toestel een restrictie op te leggen om alleen verbinding te leggen met GPRS....staffordniko schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:55:
[...]
Het is toch niet normaal dat een groot deel van de functionaliteit van de phone achteruit gaat omdat de provider niet goed zn werk doet? Mijn batterij ging met mijn oude telfort simkaartje 2,5 dag mee, nu met tmobile nog nieteens een dag..
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
zie net dat eer een topic aangemaakt is over gmail sync met T-mobile,
hebben dus meer mensen last van
hebben dus meer mensen last van
*knip*
[ Voor 97% gewijzigd door Sebazzz op 21-06-2010 22:37 ]
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Ik heb de 2.2 beta van de Droid geprobeerd te flashen, maar dat faalde uiteraard dus ik moet weer een nandroid backup terug zetten.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Even crossposten, omdat het andere topic dicht is gegaan:
Tot nu toe werkt het goedIk ga de conservative mod nog eens proberen in combinatie met aanpassingen aan de voltages. De vorige keer werkte het niet echt goed met de laagste voltages, dus nu maar eens deze testen: XiniX88 in "[Motorola Milestone] Rooten & Custom ROM's"
☻/
/▌
/ \
Het is net een volledige computer qua overklokken, geen cpu is hetzelfde en iedereen zal voor zichzelf moeten testen.
Ik heb alle Crystal talk settings al geprobeerd. Zelfs het bijna ontzichtbare microfoontje op de achterkant afgeplakt met ducktape.Dr. Ego schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:37:
schijnt dat als je crystal talk op clear zet, dat die dan veel beter is.
bij mij staat crystal talk op helder en tot op heden heb ik het idee dat ik prima verstaanbaar ben met mijn milestone.
Het is geen kwestie van een slechte microfoon want volgens anderen vallen er gewoon woorden weg en ben ik even later weer goed verstaanbaar. Dit zou naar mijn idee toch echt de crystaltalk moeten zijn.
Ik heb het op aanraden ook op clear gezet maar krijg toch nog klachten over dat ik weg val en of ik in de auto zit terwijl ik dan gewoon thuis in een stille ruimte ben. Waar zit die bijna onzichtbare microfoon op de achterkant dan?
@Joolee uit welk land/regio komt jouw Milestone? Toevallig ook Polen/Central Europe?
@Joolee uit welk land/regio komt jouw Milestone? Toevallig ook Polen/Central Europe?
Ik heb deze klachten ook, vooral wanneer ik thuis ben. Ik heb dan ook het T-mobile netwerk..... Op andere plekken heb ik het probleem niet of een stuk minder.Joolee schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:28:
[...]
Ik heb alle Crystal talk settings al geprobeerd. Zelfs het bijna ontzichtbare microfoontje op de achterkant afgeplakt met ducktape.
Het is geen kwestie van een slechte microfoon want volgens anderen vallen er gewoon woorden weg en ben ik even later weer goed verstaanbaar. Dit zou naar mijn idee toch echt de crystaltalk moeten zijn.
Werken de Cyanogen mods op de Milestone?
Deze kan wel op de Droid, volgens de site, maar geldt het ook voor de Milestone?
Deze kan wel op de Droid, volgens de site, maar geldt het ook voor de Milestone?
Ik denk niet dat de ROM manager op de Milestone werkt, maar je kan het proberen. Eerst Openrecovery downloaden zodat je unsigned updates kan gebruiken, ROM manager starten, en dan de update installeren. Bricken kan je toch niet, dus het is een poging waard. Ik zou alleen wel eerst een nandroid backup maken 
In ieder geval: Als je het lukt, ben je held
Edit: Ondertussen heb ik het geprobeerd. Rom manager erop gezet en alles was oke, maar let op, hij flashed dan ClockworkRecovery erop, maar dat werkt niet. Hierdoor wordt je recovery gesloopt en kom je dus niet meer in je recovery. Android zelf boot wel, maar je recovery doet het dan niet.
Als je je telefoon zo ver hebt gekregen moet je naar de bootloader booten, met RDS lite een 2.0 rom terugflashen, rebooten naar recovery, en dan je nandroid backup terug zetten.
In ieder geval: Als je het lukt, ben je held
Edit: Ondertussen heb ik het geprobeerd. Rom manager erop gezet en alles was oke, maar let op, hij flashed dan ClockworkRecovery erop, maar dat werkt niet. Hierdoor wordt je recovery gesloopt en kom je dus niet meer in je recovery. Android zelf boot wel, maar je recovery doet het dan niet.
Als je je telefoon zo ver hebt gekregen moet je naar de bootloader booten, met RDS lite een 2.0 rom terugflashen, rebooten naar recovery, en dan je nandroid backup terug zetten.
[ Voor 47% gewijzigd door Sebazzz op 25-06-2010 19:02 ]
Hebben die custom ROMs die uitkomen voor de Droid doorgaans ook Nederlandse taal?
Ik ga er niet van uit aangezien de Droid alleen in Amerika is uitgebracht en wij toch niks aan die roms hebben..Zinu schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 13:53:
Hebben die custom ROMs die uitkomen voor de Droid doorgaans ook Nederlandse taal?
Oké, Milestone dan...
De Eu versies sowieso wel, andere geen ervaring mee.Zinu schreef op zondag 27 juni 2010 @ 12:23:
Oké, Milestone dan...
Ik draai nu met Shols 2.36.0 Central Europe en die heeft wel NL taal.
Niet voor T9 maar daarvoor gebruik ik het htc toetsenbord.
Voor de geïnteresseerden:
Er is een nieuwe versie van de Open Recovery uit:
G.O.T OpenRecovery V1.03:
Changelog:
- Seperate Menu for overclocking and various speeds (all locked at VSEL 56, the max voltage for stock)
- Fixed busybox installation bug
- Included warnings for APPS2SD
- Facebook sync fix für UK/RTEU included in build.prop
- Enhanced restore menu for all modifications
- Included nadlabaks keyboard chart change into G.O.T
- Modified G.O.T Theme (and added a special treat, the Droid X Multitouch softkeyboard) and battery load indicator for 10% increases (so you will see 100%, 90% 80%, 70% etc from mattmaso and he_stheone64 from Android-Hilfe.de)
Downloadlink
Edit:
Nog meer leuks: Sense port naar Milestone
Er is een nieuwe versie van de Open Recovery uit:
G.O.T OpenRecovery V1.03:
Changelog:
- Seperate Menu for overclocking and various speeds (all locked at VSEL 56, the max voltage for stock)
- Fixed busybox installation bug
- Included warnings for APPS2SD
- Facebook sync fix für UK/RTEU included in build.prop
- Enhanced restore menu for all modifications
- Included nadlabaks keyboard chart change into G.O.T
- Modified G.O.T Theme (and added a special treat, the Droid X Multitouch softkeyboard) and battery load indicator for 10% increases (so you will see 100%, 90% 80%, 70% etc from mattmaso and he_stheone64 from Android-Hilfe.de)
Downloadlink
Edit:
Nog meer leuks: Sense port naar Milestone
[ Voor 10% gewijzigd door niksie1981 op 28-06-2010 12:21 ]
Jammer dat die Milestone port nog niet alles goed werkend heeft maar het is wel ergggg stoer! Is dit nou een extra wat je kan toevoegen aan je nandroid backup bv? Zodat je straks dus bv gewoon 2.2 hebt met Sense, dat zou echt de shit zijn!
HOI.
Na alle lovende verhalen over het overclocken van de Milestone ben ik er uit; ik wil ook root access! 
In de TS staat duidelijk beschreven hoe het moet, dus dat zal vast wel lukken
Toch heb ik nog een paar kleine vraagjes:

In de TS staat duidelijk beschreven hoe het moet, dus dat zal vast wel lukken
- Wat wordt precies bedoeld met "de root van het SD-kaartje? Is dat een speciaal mapje op de SD-kaart?
- Raak ik data/app's kwijt als ik het flash op de manier zoals beschreven in de TS?
- Zie ik na het flashen mijn app's nog in de Market en kan ik die ook gewoon nog op de gebruikelijke manier updaten?
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Weet je het zeker dat je root access wilt, wat wil je ermee gaan doen bijvoorbeeld?
Root van de SD card is in ieder geval gewoon /sdcard, als je echt gaat flashen (sbf, nandroid backup) raak je je data en apps kwijt die niet op de SD kaart staan. Maar je ziet, indien je hetzelfde account gebruikt wel je applicaties bij 'downloads' in the Market terug.
Heeft iemand trouwens al eens geprobeerd een Droid SBF te flashen? Misschien opent dit mogelijkheden?
Root van de SD card is in ieder geval gewoon /sdcard, als je echt gaat flashen (sbf, nandroid backup) raak je je data en apps kwijt die niet op de SD kaart staan. Maar je ziet, indien je hetzelfde account gebruikt wel je applicaties bij 'downloads' in the Market terug.
Heeft iemand trouwens al eens geprobeerd een Droid SBF te flashen? Misschien opent dit mogelijkheden?
Het gaat mij voornamelijk om het overclocken. Maar andere opties zoals het verwijderen van niet gebruikte standaard programma's (Android Agenda Werk, MotoNav, etc.) als ook het toevoegen van speciale andere progjes spreken me wel aanSebazzz schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 22:32:
Weet je het zeker dat je root access wilt, wat wil je ermee gaan doen bijvoorbeeld?

Verwijderd
Ik heb hetzelfde als Rossi46 en ik wil vanavond ook maar eens proberen root access proberen te vekrijgen (al moet dat geen probleem zijn als ik de handleiding zo lees). Overclocken lijkt me toch wel mooi.
Ik toch nog een vraagje. Ik heb een tijd geleden zelf de officiele 2.1 update (UK, 2.1-update1, SHOLS_U2_02.31.0) er op gezet met RDS. Betekend dat dat ik alleen nog maar de Vunerable recovery en root stappen hoef te doen in de manual d.w.z. beginnen bij stap 15 (leek mij zelf wel logisch).
Daarnaast heb ik nog even een n00b vraagje. Ik heb een beetje door het forum gescand en ben zie de termen Openrecovery en Nandroid backup e.d vaak voorbij komen. Ik heb wel een vaag idee wat deze dingen zijn maar heeft iemand een website met een goed overzicht van wat al deze dingen zijn en waar ze voor dienen? Niet gelijk roepen, als je dat niet weet moet je er niet aan beginnen
Ik wil het graag leren dus wil ik mezelf eerst zo goed mogelijk inlezen voor ik huilie huilie terug kom rennen naar het forum met het bericht dat m'n steen kapot is als ik iets doms doe.
Ik toch nog een vraagje. Ik heb een tijd geleden zelf de officiele 2.1 update (UK, 2.1-update1, SHOLS_U2_02.31.0) er op gezet met RDS. Betekend dat dat ik alleen nog maar de Vunerable recovery en root stappen hoef te doen in de manual d.w.z. beginnen bij stap 15 (leek mij zelf wel logisch).
Daarnaast heb ik nog even een n00b vraagje. Ik heb een beetje door het forum gescand en ben zie de termen Openrecovery en Nandroid backup e.d vaak voorbij komen. Ik heb wel een vaag idee wat deze dingen zijn maar heeft iemand een website met een goed overzicht van wat al deze dingen zijn en waar ze voor dienen? Niet gelijk roepen, als je dat niet weet moet je er niet aan beginnen
Ik vandaag gevonden dat Motorola een nieuwe versie van zijn firmware online heeft staan (maar de update software vind deze nog niet). Namelijk SHOLS_U2_02.36.0, met in iedergeval een gefixte Alarm clock. Of deze te rooten valt weet ik niet.
Links:
https://rsddownload.motor...042_A005_HWp2a_1FF.sbf.gz
Service versie:
https://rsddownload.motor...8_HWp2a_Service1FF.sbf.gz
Via deze website:
http://and-developers.com...tone_a853_xt702_sbf_files
Links:
Service versie:
Via deze website:
Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 11:59:
Niet gelijk roepen, als je dat niet weet moet je er niet aan beginnenIk wil het graag leren dus wil ik mezelf eerst zo goed mogelijk inlezen voor ik huilie huilie terug kom rennen naar het forum met het bericht dat m'n steen kapot is als ik iets doms doe.

Voor mij geldt dus hetzelfde idd

Verwijderd
@ Rossi:
Nou het is gelukt hoor. Ik ben bij stap 15 begonnen met de Vunerable Recovery sbf omdat ik al 2.1 had. Daarna precies volgens de manual alles gedaan en binnen een kwartiertje had ik root zonder dat er dingen als apps etc waren verdwenen. Daarna even de overclock app gedownload uit de market, SetCPU van XDa gehaald (v1.6) en away you go. Het is wel echt de moeite waard, nu vliegt ie helemaal
Nou het is gelukt hoor. Ik ben bij stap 15 begonnen met de Vunerable Recovery sbf omdat ik al 2.1 had. Daarna precies volgens de manual alles gedaan en binnen een kwartiertje had ik root zonder dat er dingen als apps etc waren verdwenen. Daarna even de overclock app gedownload uit de market, SetCPU van XDa gehaald (v1.6) en away you go. Het is wel echt de moeite waard, nu vliegt ie helemaal
Van de nieuwe firmware, SHOLS_U2_02.36.0, is er al een tijd ook een vulnerable versie beschikbaar. Je hebt dan dus de laatste firmware versie die rootable is. Zie http://groupoften.wordpre...or-uk-and-central-europe/
Let er overigens op dat de firmwares op die site geen service versies zijn!
Let er overigens op dat de firmwares op die site geen service versies zijn!
[ Voor 27% gewijzigd door w0ndersp00n op 05-07-2010 19:12 ]
I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself
En bij mij is het ook gelukt!Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 18:54:
@ Rossi:

Er is weer wat nieuws op het kexec front:
Geen radio, maar een andere kernel kan al geboot worden. Een goed begin!Latest attempt: Yakk patched 2nd-boot to make it work on the Milestone, but his source code remains partly unpublished at this time. Status: boots another kernel, which Yakk has also patched to get serial output over the USB connector (using custom hardware to connect to it). Currently the booted kernel has some problems with USB and fails to initialize the phone's modem so it crashes. See published code and binaries: here. This version works only with v. 2.0 firmware. When GSM is disabled this kexec module is able to boot the system with the recompiled kernel, but it is not really useful as a phone then. WiFi works fine, though.
Is er eigenlijk een nadeel aan rooten? Ik zit er aan te denken het ook te doen... je raakt niet je garantie kwijt/loopt OTA's mis/vulhierinwatnogmeer?
nee..........nee/nee/niks.....Zinu schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 22:33:
Is er eigenlijk een nadeel aan rooten? Ik zit er aan te denken het ook te doen... je raakt niet je garantie kwijt/loopt OTA's mis/vulhierinwatnogmeer?
Je enige nadeel is dat je het mogelijk opnieuw moet doen na een OTA. En als je echt in de terminal gaat rotzooien moet je natuurlijk wel weten wat je doet, of goed de handleiding volgen.
Ik zal het hooguit gebruiken om Motonav en Facebook eraf te gooien, en SetCPU te gebruiken. Moet lukken lijkt me zo.
Ik ga het morgen eens proberen.
Ik ga het morgen eens proberen.
Hallo,
Ik ben de trotse bezitter van een Milestone met Android 2.1-update1. Ik ben blij met de Milestone, heb alleen veel last van de 'spontaan muziek afspelen' bug. Nu zat ik een beetje rond te kijken op http://groupoften.wordpress.com/ waar ik allerlei SBF'jes zie staan met hogere build numbers dan degene die ik nu heb (02.31.0). Ik las ergens in dit topic dat er een update zat aan te komen waar onder andere de 'spontaan muziek afspelen' bug mee gefixt werd, zit die fix ook in de SBF'jes van G.O.T.?
Ik zie ook dat al die SBF'jes een vulnerable recovery bevatten, wat houdt dit precies in? Dat er geroot kan worden met die update.zip die overal rondzwerft? En wat houdt dat Open Recovery precies in? Zit dat al ingebouwd in die SBF'jes van G.O.T.?
Ik ben de trotse bezitter van een Milestone met Android 2.1-update1. Ik ben blij met de Milestone, heb alleen veel last van de 'spontaan muziek afspelen' bug. Nu zat ik een beetje rond te kijken op http://groupoften.wordpress.com/ waar ik allerlei SBF'jes zie staan met hogere build numbers dan degene die ik nu heb (02.31.0). Ik las ergens in dit topic dat er een update zat aan te komen waar onder andere de 'spontaan muziek afspelen' bug mee gefixt werd, zit die fix ook in de SBF'jes van G.O.T.?
Ik zie ook dat al die SBF'jes een vulnerable recovery bevatten, wat houdt dit precies in? Dat er geroot kan worden met die update.zip die overal rondzwerft? En wat houdt dat Open Recovery precies in? Zit dat al ingebouwd in die SBF'jes van G.O.T.?
De 2.02.36.0 zou die music bug niet meer hebben.chainzz schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 23:23:
Hallo,
Vulnerable recovery is nodig voor overclocken..
Open Recovery zit niet in de sbf, die moet je apart downloaden en op je sdkaart zetten.
Open Recovery is zeg maar een grafische omgeving waarin je kan opstarten als je de X-toets ingedrukt houdt bij het aanzetten en daarna de optie apply:update.zip kiest.
Vanuit het Open Recovery menu is het super simpel om je telefoon te rooten, over te clocken, nandroid backups te maken/restoren en meer, zie screenshots op http://groupoften.wordpress.com/g-o-t-s-openrecovery/
Allemaal menu opties waardoor je navigeert met je D-pad.
[ Voor 3% gewijzigd door Occy74 op 08-07-2010 23:35 ]
Verwijderd
Dus als ik het goed begrijp kan je gewoon de 2.36.0 sbf van G.O.T downloaden en dan gewoon weer de guide op de eerste pagina van de topic volgen, dus 2.36.0 installeren als zijnde android 2.1? Betekend het ook dat je de Vunerable Recovery stap kan overslaan (omdat die er al in zit)? En dan dezelfde root update.zip gebruiken?
En toch nog even een n00b vraagje hoor
Ik heb m'n steentje laatst geroot en ben bij de vunerable recovery begonnen omdat ik 2.1 al had. Ik neem aan dat omdat ik nu alleen maar een soort update installeer dat al m'n instellingen behoud. Wanneer is het eigenlijk zo dat al je instellingen verloren gaan? Als je een compleet nieuwe versie er op zet (flashed toch?) zoals 2.2 als ie er is
?
Ik wil namelijk heel erg graag van die random reboots af. Hij heeft nogal de neiging dat op vrij cruciale momenten te doen (2 minuten voordat de trein vertrekt terwijl je nog even ging opzoeken of je die moest hebben bvb)
En toch nog even een n00b vraagje hoor
Ik wil namelijk heel erg graag van die random reboots af. Hij heeft nogal de neiging dat op vrij cruciale momenten te doen (2 minuten voordat de trein vertrekt terwijl je nog even ging opzoeken of je die moest hebben bvb)
ik heb een groot probleem.
ik was gisteren wat op mn milestone aan het tokkelen en hij viel uit, batterij is op.
Nu deze morgend hang ik hem aan de kabel om hem op te laden en springt direct op motorola bootscreen.
en hij blijft daar vast zitten.
booten in recovery en bootloader screen werkt niet, kan hem zelfs niet uitzetten zonder de batterij eruit te halen.
adb werkt ook niet en als ik em aam de pc hang wordt ie niet herkent.
hij start ook niet door op, blijft gewoon in bootscreen hangen.
iemand een idee.
heb er niks grellig mee gedaan want was gisteren avongd gewoon op internet aan surfen en had een paar uur daarvoor nog gereboot gehad
ik vrees dat hij precies gebrikt is maaar was er niks mee aan het doen op moment
ik was gisteren wat op mn milestone aan het tokkelen en hij viel uit, batterij is op.
Nu deze morgend hang ik hem aan de kabel om hem op te laden en springt direct op motorola bootscreen.
booten in recovery en bootloader screen werkt niet, kan hem zelfs niet uitzetten zonder de batterij eruit te halen.
iemand een idee.
heb er niks grellig mee gedaan want was gisteren avongd gewoon op internet aan surfen en had een paar uur daarvoor nog gereboot gehad
ik vrees dat hij precies gebrikt is maaar was er niks mee aan het doen op moment
Kun je wel in de bootloader komen ? Zo ja, dan is je telefoon niet bricked (ik heb ook nog geen bricked milestone gezien).hurricurry schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 12:54:
iemand een idee.
Je kunt dan gewoon een nieuwe fw erop flashen om het weer te laten werken
Andere optie is even opstarten zonder SD card. Misschien dat hier een probleem zit
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
ik heb hem na veel proberen toch in bootloader gekregen maar hij hangt al meer als 3 uur aam de oplader en zegt
low battery
cannot program.
batterijom zeep?
low battery
cannot program.
batterijom zeep?
Het zou zomaar kunnen
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
kut, heb al hoop miserie gehad met die batterij, op gestuurd, gewoon terug gekregen.
ik moet die kut gsm 3 keer per dqg opladen en die eikels van expansys zeggen dat er niks mee scheelt
ik moet die kut gsm 3 keer per dqg opladen en die eikels van expansys zeggen dat er niks mee scheelt
Precies hetzelfde probleem heb ik ook. Uiteindelijk opgestuurd (gekocht bij Belsimpel) en na 2 maanden terug gekregen. Ze zeiden dat er een nieuw board ingezet is. IMEI was ook anders. Maar nogsteeds hetzelfde probleem. Soms start de telefoon wel op, en kan ik hem gebruiken, maar loopt de gui vast lijkt het wel. Scherm aan en uit zetten kan wel, maar verder niets. Een keer heb ik hem kunnen gebruiken tot de batterij op 50% was en toen weer de onvermijdelijke crash.hurricurry schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 12:54:
ik heb een groot probleem.
iemand een idee.
Zou het dan toch aan de batterij liggen? Die mag ik niet meesturen.
Heb alles al geprobeerd, nieuwe sbf's, nandroid backups, recovery flashen, niets wilde helpen.
Iemand in omgeving Dordrecht met een Milestone om even te testen met een andere batterij?
Ik heb nog wel batterijen liggen... you can give it a try...?hurricurry schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 14:43:
kut, heb al hoop miserie gehad met die batterij, op gestuurd, gewoon terug gekregen.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb het probleem gevonden na een dagje zoeken.
Google even battery low cannot program.
Ik heb een usb draad moeten strippen en de rode en zwarte draad moeten vast maken aan 2 connectors van de batterij
zo in bootloader menu moeten opstarten, zonder batterij.
Moto rds lite opgestart. Sbf geflashed, laten opstarten. En toen terug afgezet.
kabeltjes verwijderd , batterij ingestoken en terug opgestart.
Klink on geloof waardig, maar het werkt. Ben er nu nee aan het posten.
een motorola batterij bug denk ik
Ik heb een usb draad moeten strippen en de rode en zwarte draad moeten vast maken aan 2 connectors van de batterij
Voordat een batterij die <5% is, is opgeladen duurt wel een tijd. Wat je nu heb gedaan is heel riskant.
Trouwens, wat nieuws op het custom roms front:
Trouwens, wat nieuws op het custom roms front:
Dus een custom kernel kan worden geboot maar de baseband kan nog niet worden geïnitialiseerd, dus je hebt alleen WiFi.Latest attempt: Yakk patched 2nd-boot to make it work on the Milestone, but his source code remains partly unpublished at this time. Status: boots another kernel, which Yakk has also patched to get serial output over the USB connector (using custom hardware to connect to it). Currently the booted kernel has some problems with USB and fails to initialize the phone's modem so it crashes. See published code and binaries: here (build number 1.03) and here (build number 2.31). When GSM is disabled this kexec module is able to boot the system with the recompiled kernel, but it is not really useful as a phone then. WiFi works fine, though.
[ Voor 79% gewijzigd door Sebazzz op 14-07-2010 00:23 ]
Mijn telefoon start alleen nog maar op naar de schermverlichting, verder zie ik niets van een logo oid.hurricurry schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 00:09:
Ik heb het probleem gevonden na een dagje zoeken.
Ook naar recovery en bootloader booten werkt niet. Krijg altijd weer alleen de schermverlichting.
Ik kan daar niets over vinden op internet.
Verwijderd
Ik heb even een vraagje. Ik wil updaten naar de nieuwe firmware (de 02.36.0 van G.O.T) en dan gelijk hun Openrecovery (v1.04) uit proberen. Nou wordt er voor alles geroepen, maak een Nandroid backup, ook om Openrecovery te installeren. Kan je niet pas een Nandroid backup maken als je Openrecovery er op heb staan? Of moet je dan eerst met adb gaan rotzooien (dat doe ik namelijk liever niet
)?
Is het ook een idee om eerst de Openrecovery te installeren op de 02.31.0 (is de openrecovery daar geschikt voor?), dan een backup te maken en dan aan 02.36.0 te beginnen?
Ik wil namelijk graag de nieuwste versie van de HTC Sense Port een keertje uitproberen
EDIT: Laat maar, het is allemaal al gelukt, heb gewoon een sprong in het diepe genomen. Niks aan het handje (zeker niet nu er Nandroid backup op m'n computer staat
).
Is het ook een idee om eerst de Openrecovery te installeren op de 02.31.0 (is de openrecovery daar geschikt voor?), dan een backup te maken en dan aan 02.36.0 te beginnen?
Ik wil namelijk graag de nieuwste versie van de HTC Sense Port een keertje uitproberen
EDIT: Laat maar, het is allemaal al gelukt, heb gewoon een sprong in het diepe genomen. Niks aan het handje (zeker niet nu er Nandroid backup op m'n computer staat
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2010 18:29 ]
Gisteren deze versie geflashed. Er zit een Nederlands woordenboek in, waardoor de Google Navigate-dame ook Nederlands geleerd heeft.Scorpion1984 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:51:
Ik vandaag gevonden dat Motorola een nieuwe versie van zijn firmware online heeft staan (maar de update software vind deze nog niet). Namelijk SHOLS_U2_02.36.0, met in iedergeval een gefixte Alarm clock. Of deze te rooten valt weet ik niet.
Links:
Service versie:
Via deze website:
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Is hij rootable, die firmware?Vunzz schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 08:14:
[...]
Gisteren deze versie geflashed. Er zit een Nederlands woordenboek in, waardoor de Google Navigate-dame ook Nederlands geleerd heeft.
De firmware is rootable. Ik weet alleen niet of dat op dezelfde manier gaat als met 02.31, aangezien ik de G.o.T. versie heb geflasht. Dat is dezelfde firmware, alleen inclusief de vulnerability.
I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself
Volgens mij heb ik ergens in dit draadje link naar vulnerable versies zien staan die rootable zouden zijn.
Ik heb het nog nooit geprobeerd en was het ook niet van plan.
Ik heb het nog nooit geprobeerd en was het ook niet van plan.
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Als je de Vulnerable Recovery voor 2.1 nog flashed (zie start post) kan je deze firmware gewoon rooten. Ik weet niet of de root update.zip werkt maar ik denk het wel. Ik heb dit via de G.O.T. versie van Open Recovery gedaan (http://groupoften.wordpress.com/). Het mooie is dat daar je JIT van 2.2 ook bij zit. Ik heb de JIT alleen nog niet geprobeerd omdat de installatie en deinstallatie bestanden nog niet helemaal goed zijn (zie comments op de blog).
Is er ook al zo'n update te downloaden voor een Nederlandse milestone? Ik zie hem hier niet tussen staan.
Ik snap er de ballen van
Ik snap er de ballen van
Dan vraag ik me af of het wel verstandig is voor jou om je Milestone te flashen op deze manierZinu schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 19:23:
Is er ook al zo'n update te downloaden voor een Nederlandse milestone? Ik zie hem hier niet tussen staan.
Ik snap er de ballen van
Maar als het goed is moet je de Central Europe versie hebben. Of de UK... ze werken bij mij allebei...
Ik heb de Europa versie geflashed van GOT en deze kon gewoon Nederlands.
HOI.
Misschien heb je gelijkw0ndersp00n schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 20:14:
[...]
Dan vraag ik me af of het wel verstandig is voor jou om je Milestone te flashen op deze manier
Maar als het goed is moet je de Central Europe versie hebben. Of de UK... ze werken bij mij allebei...
Verwijderd
hey ff een vraagje
ik wil graag de G.O.T openrecovery 1.04a installeren op mn milestone
mn milestone is nog stock,dus niet geroot enzo
ik heb firmware SHOLS 2.31.0, moet ik eerst naar 2.36.0 voordat ik de openrecovery installeer? of kan ik ook gwoon zonder de 2.36 de openrecovery installeren en alle features gebruike van de openrecovery?
of moet ik eerst sbf gaan flashen ofso?
ik wil graag de G.O.T openrecovery 1.04a installeren op mn milestone
mn milestone is nog stock,dus niet geroot enzo
ik heb firmware SHOLS 2.31.0, moet ik eerst naar 2.36.0 voordat ik de openrecovery installeer? of kan ik ook gwoon zonder de 2.36 de openrecovery installeren en alle features gebruike van de openrecovery?
of moet ik eerst sbf gaan flashen ofso?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2010 13:41 ]
Weet je zeker waarmee je bezig bent? 
Kan zonder 2.36. Volgens mij werkt OpenRecovery niet eens op 2.36ik heb firmware SHOLS 2.31.0, moet ik eerst naar 2.36.0 voordat ik de openrecovery installeer? of kan ik ook gwoon zonder de 2.36 de openrecovery installeren en alle features gebruike van de openrecovery?
Verwijderd
Ik heb em gewoon geinstalleerd op 2.31.0 maar dan wel met root. Ik denk niet dat het veel uitmaakt want je kan met de Openrecovery ook root verkrijgen dus kan ik me niet voorstellen dat het vereist is. Zo heb ik ook weer root verkregen toen ik heb geupdate naar 2.36.0. SBF flashen, Openrecovery starten en rooten. Eerst root verkrijgen op 2.31.0 is ook zo gedaan (zie pagina 1) dus dat kan je ook nog proberen.Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 13:34:
@ Sebazzz: Het werkt dus wel op 2.36.0
Zit er alleen aan te denken om naar stock 2.36.0 terug te gaan want die themes lopen toch niet altijd even soepel. Welke dingen kan ik het beste wipen als ik dat echt goed wil doen? Dingen als cache enzo neem ik aan? Wat nog meer? (ik lees namelijk op verschillende fora verschillende dingen)
Verwijderd
kan ik dan ook gelijk een nandroid backup maken na het installeren van de GOT openrecovery? of moet ik daarvoor eerst root hebbe?
Met GOT openrecovery kan je gewoon een nandroid backup maken, daar heb je geen root voor nodig. Je zal alleen eerst de vulnerability SBF moeten flashen, daarna kan je openrecovery pas draaien.
Verwijderd
wat als er iets fout gaat tijdens het flashen van SBF? ik heb dan nog geen nandroid backup
op GOT's site staat dat ik een nandroid backup moet hebben voordat ik ga flashen met SBF, maar hoe kan ik nou een nandroid backup maken als ik die openrecovery niet heb?
en welke SBF heb ik dan nodig zonder mn 3g connectie te verliezen? 2.36 UK of central europe?
op GOT's site staat dat ik een nandroid backup moet hebben voordat ik ga flashen met SBF, maar hoe kan ik nou een nandroid backup maken als ik die openrecovery niet heb?
en welke SBF heb ik dan nodig zonder mn 3g connectie te verliezen? 2.36 UK of central europe?
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2010 14:47 ]
Verwijderd
Hehe kijk mijn eigen post van een week geleden
Is geen antwoord op gekomen. Ik vond het ook een beetje een kip en ei situatie.
Misschien moet je even goed kijken welke versie telefoon je hebt en dan de goeie kiezen voor je een SBF gaat flashen. Ik heb een UK variant en dus ook de UK versie geflasht...niks aan het handje...al staat er een aantal posts eerder ook dit:
Ik heb de root guide op pagina 1 gevolgd (20 minuten werk, beste guide die ik tot nu toe gevonden heb) en daarna Openrecovery geopened, daarna een nandroid gemaakt en toen 2.36.0 er op gezet.Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:01:
Ik heb even een vraagje. Ik wil updaten naar de nieuwe firmware (de 02.36.0 van G.O.T) en dan gelijk hun Openrecovery (v1.04) uit proberen. Nou wordt er voor alles geroepen, maak een Nandroid backup, ook om Openrecovery te installeren. Kan je niet pas een Nandroid backup maken als je Openrecovery er op heb staan? Of moet je dan eerst met adb gaan rotzooien (dat doe ik namelijk liever niet)?
EDIT: Laat maar, het is allemaal al gelukt, heb gewoon een sprong in het diepe genomen. Niks aan het handje (zeker niet nu er Nandroid backup op m'n computer staat).
Misschien moet je even goed kijken welke versie telefoon je hebt en dan de goeie kiezen voor je een SBF gaat flashen. Ik heb een UK variant en dus ook de UK versie geflasht...niks aan het handje...al staat er een aantal posts eerder ook dit:
w0ndersp00n schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 20:14:
[...]
NL...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
hey ik heb de stappen van pagina 1 gevolgd en kwam tot stap 14
na enige tijd w8ten ging mn uit zichzelf milestone rebooten en nu zit ie in de motorola logo/android loop
wat moet ik nu doen
EDIT: laat maar hij is weer aan, moet ik em nu weer uit doen en de vulnerable instalere?
EDIT: telksens als ik de sd card wilt openen, gaat de milestone portal openen ofso, hoe voorkom ik dit? of maakt het niet uit?
na enige tijd w8ten ging mn uit zichzelf milestone rebooten en nu zit ie in de motorola logo/android loop
wat moet ik nu doen
EDIT: laat maar hij is weer aan, moet ik em nu weer uit doen en de vulnerable instalere?
EDIT: telksens als ik de sd card wilt openen, gaat de milestone portal openen ofso, hoe voorkom ik dit? of maakt het niet uit?
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2010 16:52 ]
Verwijderd
@bobbiedaboo: Ik neem aan dat je op je computer bedoelt? Heb je dan wel de goeie USB instelling gekozen? Als je je USB kabel er aan hangt zou je telefoon een pingel moeten geven en moet je kunnen aangeven waar je het voor wil gebruiken. Ik kan nu even niet zelf kijken wat je zou moeten kiezen maar iets in de geest van "mount SD card" zodat je em als mass storage device kan gebruiken. Dan heb je als het goed is gewoon toegang.
Wat ben je precies aan het flashen nu?
Verwijderd
alles is al gelukt
ik heb de got theme net geinstalleerd en het is wel goed enzo maar de blauwe highlights vind ik maar nix, ik wil graag die oranje highlight terug hebbe
ik heb de got theme net geinstalleerd en het is wel goed enzo maar de blauwe highlights vind ik maar nix, ik wil graag die oranje highlight terug hebbe
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2010 18:42 ]
Hoe krijg je dat voor elkaar, ik krijg geen keuze. Bij mij start hij motorola portal en een soort van sdcard mount(je ziet niet alle mappen en bestanden).Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 17:04:
@bobbiedaboo: Ik neem aan dat je op je computer bedoelt? Heb je dan wel de goeie USB instelling gekozen? Als je je USB kabel er aan hangt zou je telefoon een pingel moeten geven en moet je kunnen aangeven waar je het voor wil gebruiken. Ik kan nu even niet zelf kijken wat je zou moeten kiezen maar iets in de geest van "mount SD card" zodat je em als mass storage device kan gebruiken. Dan heb je als het goed is gewoon toegang.
Als je de Milestone aan de USB hangt krijg je bij je notificaties te staan "USB Connection". Selecteer deze en je krijgt een overzicht waar je kunt kiezen tussen:
- Portal & Tools
- Windows Media Sync
- Memory Card Access
- Charge Only
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
elke keer als ik charge only of memory card acces druk, dan gaat ie vanzelf weer naar portal & tools
btw ik heb dat blauwe highlights enzo vervangen door de oranje door de theme te combineren met eeen andere theme
btw ik heb dat blauwe highlights enzo vervangen door de oranje door de theme te combineren met eeen andere theme
Plaatjes? En misschien een uitleg hoe? dat klinkt wel interessant!Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:33:
elke keer als ik charge only of memory card acces druk, dan gaat ie vanzelf weer naar portal & tools
HOI.
Verwijderd
ik heb de de theme van GOT uitgepakt (de framework res) en dezelfde met een andere theme (black sun)
en in een bepaalde folder heb je allemaal pngs en 9.pngs (de 9.pngs kun je niet zomaar editen, het kan ervoor zorgen dat je een bootloop krijgt).
ik heb de 9.pngs gekopieerd van black sun en geplakt in de GOT theme (de 9.pngs van black sun zijn tog al juist geconfigureerd)
daarna weer met winrar alles bij elkaar inpakken en installeren via de GOT openrecovery
dit kun je ook bij icoontjes doen hoor
en in een bepaalde folder heb je allemaal pngs en 9.pngs (de 9.pngs kun je niet zomaar editen, het kan ervoor zorgen dat je een bootloop krijgt).
ik heb de 9.pngs gekopieerd van black sun en geplakt in de GOT theme (de 9.pngs van black sun zijn tog al juist geconfigureerd)
daarna weer met winrar alles bij elkaar inpakken en installeren via de GOT openrecovery
dit kun je ook bij icoontjes doen hoor
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2010 12:38 ]
Die "9.png" zijn Nine Patch Drawables.Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:32:
Verwijderd
de reden voor de 9.png is dat elke android phone verschilt in beeldgrootte/resolutie
een normale .png is ''static'' en dus verandert het niet van grootte als de beeldgrootte verschilt
9.png in tegendeel past zich aan de beeldgrootte
een normale .png is ''static'' en dus verandert het niet van grootte als de beeldgrootte verschilt
Verwijderd
Ik heb zojuist een OTA update gehad. Ik heb nu versie SHOLS_U2_02.38.0
Deze is toch niet te rooten meer, want ik heb weer de stappen in de TS gevolgd, alleen krijg ik nu een foutmelding wanneer ik de update.zip wil toepassen.
Deze is toch niet te rooten meer, want ik heb weer de stappen in de TS gevolgd, alleen krijg ik nu een foutmelding wanneer ik de update.zip wil toepassen.
Fout. Voor iedere type resolutie (of accurater: dpi) wordt een aparte map gebruikt (resourcetype-hdpi bijvoorbeeld). De nine patches zijn alleen maar zodat de randen en vulling van een achtergrond staan gedefineerd voor een variabel element zoals een knop of een tekstveld.Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:44:
de reden voor de 9.png is dat elke android phone verschilt in beeldgrootte/resolutie
Gisteren de update via de Motorola software update gehad (SHOLS 2.36) en daarna weer volgens de standaard procedure 'geroot'. Werkt allemaal prima. NL woordenboek is errug fijn... ;-)
Verwijderd
Ik lees dat iedereen nu versie 2.36 heeft na de laatste update. Ik heb echter 2.38. Hoe kan dit?dkawa schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 08:52:
Gisteren de update via de Motorola software update gehad (SHOLS 2.36) en daarna weer volgens de standaard procedure 'geroot'. Werkt allemaal prima. NL woordenboek is errug fijn... ;-)
Verwijderd
ff een vraagje
het is mogelijk met de openrecovery de JIT compiler op de milestone te installere
de JIT compiler is van de froyo gehaald, de oorzaak van de performance boost van froyo
heeft iemand de JIT getest? ik twijfel nog of ik em moet gaan gebruiken
ik wil niet dat mn processor eraan gaat ofso
het is mogelijk met de openrecovery de JIT compiler op de milestone te installere
de JIT compiler is van de froyo gehaald, de oorzaak van de performance boost van froyo
heeft iemand de JIT getest? ik twijfel nog of ik em moet gaan gebruiken
ik wil niet dat mn processor eraan gaat ofso
Probeer het gewoon, in het ergste geval moet je een nandroid backup terugzetten of een sbf terugflashen. Er kan niets permanent kapot gaan, een JIT is een softwaretweak. Geen hardware.
Heb een eigen versie gemaakt van de bios bootanimatie voor de milestone icm de bootanimatie van de droidx en de snelheid in de tekst aangepast naar 1000mhz aangezien mijn steen daarop draait.

Voor de liefhebbers, download hier, kopieer naar data/local op je Milestone met bv root explorer, reboot en genieten maar..
edit: thx debazzz en kixtart

Voor de liefhebbers, download hier, kopieer naar data/local op je Milestone met bv root explorer, reboot en genieten maar..
edit: thx debazzz en kixtart
[ Voor 9% gewijzigd door Occy74 op 24-07-2010 17:03 ]
Je moet de public link plaatsen, nu plaats je de private link naar je foto's 
Onder de foto staat welke link je voor het forum kan gebruiken.
Onder de foto staat welke link je voor het forum kan gebruiken.
Bovenstaande linkje werkt wel
Ik wil eigenlijk een echte boot hebben, zoals je ook bij het booten van Linux ziet. Gewoon precies wanneer welke module geladen wordt. Deze komt in de buurt en is best leuk, maar dus nog net niet wat ik wil
☻/
/▌
/ \
Maar een animatie sowieso geen echte boot. Het is overigens denk ik wel mogelijk.Kixtart schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:37:
[...]
Ik wil eigenlijk een echte boot hebben, zoals je ook bij het booten van Linux ziet. Gewoon precies wanneer welke module geladen wordt. Deze komt in de buurt en is best leuk, maar dus nog net niet wat ik wil
Verwijderd
is er een echte super smooth boot animation van droid x/droid incredible/ moto droid die op de milestone kan?
de meeste zijn echt laggy en choppy en al
de meeste zijn echt laggy en choppy en al
I know, maar toch leuk. Deze is ook wel leuk:

Dat zou ik niet weten, maar heb even met adb logcat gekeken wat er allemaal geladen wordt. Het is een file van 1112 regels, dus is even wat werk om door te kijkenSebazzz schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:41:
[...]...Het is overigens denk ik wel mogelijk.
edit:
De boot in de gif komt trouwens aardig overeen met mijn eigen log.
[ Voor 7% gewijzigd door Kixtart op 24-07-2010 16:02 ]
☻/
/▌
/ \
Wat gebruiken jullie hier voor de overclock? SetCPU of Milestone Overclock? Of een combinatie daarvan?
Ik wil dus mijn updated Milestone rooten. SHOLS0.2.36.0 volgens mij, iig die na de update van een paar dagen terug. Klopt het dat ik dan geen SBF van http://and-developers.com/motorola_milestone:sbf hoef te flashen, alleen de Vulnerable Recovery om root te krijgen?
Ik wil dus mijn updated Milestone rooten. SHOLS0.2.36.0 volgens mij, iig die na de update van een paar dagen terug. Klopt het dat ik dan geen SBF van http://and-developers.com/motorola_milestone:sbf hoef te flashen, alleen de Vulnerable Recovery om root te krijgen?
[ Voor 56% gewijzigd door Zinu op 24-07-2010 18:19 ]
Volgens mij heb je de kernel module van Milestone Overclock sowieso nodig om te overclocken. Daarna gebruik ik SetCPU om ervoor te zorgen dat de CPU tussen de juiste snelheden gaat schalen.
Overigens wordt bij mijn Milestone de maximum snelheid al tijdens het booten ingesteld. Dit kan je instellen met behulp van OpenRecovery. Dan heb je alleen SetCPU nodig voor het schalen.
...en ja, je hebt alleen de Vulnerable Recovery nodig om root te krijgen.
Overigens wordt bij mijn Milestone de maximum snelheid al tijdens het booten ingesteld. Dit kan je instellen met behulp van OpenRecovery. Dan heb je alleen SetCPU nodig voor het schalen.
...en ja, je hebt alleen de Vulnerable Recovery nodig om root te krijgen.
Oké, bedankt. En welke techniek voor rooten na het flashen van de Vulnerable Recovery raden jullie aan voor een beginner
Openrecovery Skrilax_CZ, Openrecovery G.O.T. of de manier uit de startpost?
Let er overigens op dat je de Vulnerable Recovery op dezelfde manier moet flashen als een SBF. De openrecovery (ik gebruik ook GoT), kan dan inderdaad je Milestone rooten en de zaken die hierboven worden genoemd.