jongens, dit is het begin van de iPad markt. Over een paar jaar brengen ze een iPad uit met een uitklapbaar scherm. Net iets dikker dan de iPad van nu. En zo groeien laptops, netbooks en iPads steeds meer naar elkaar toe.
Voordat ik oordeel wacht ik eerst het einde even af.
Daarna nog maar even goed testen in de winkel wanneer beschikbaar
Triest al die lui die nu al beginnen te janken.
Daarna nog maar even goed testen in de winkel wanneer beschikbaar
Triest al die lui die nu al beginnen te janken.
iBook
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam
Apple heeft een groter probleem, ze moeten aan de verwachtingen van ons voldoend anders daalt de waarde van de toko gigantisch (zie de beurskoers die achterbleef met de kwartaalcijfers met het oog op dit event)... Ze MOETEN dus haast wel.....DeadKennedy schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:52:
Dit bespaart me veel geld, ik hoef deze iPad echt absoluut niet. Echt typisch een geval van een oplossing voor een niet bestaand probleem ("We moeten iets tussen een iPhone en een MacBook"...... waarom?).
iPhone doet het prima als mobile device, en als je méér wilt heb je daar je laptop voor. Dit apparaat kan MINDER dan een laptop, en is praktisch gezien niet mobieler (je moet hem net zoals een laptop in een tas meenemen).
Het is misschien een leuk ding om op de bank of in bed er bij te hebben, iets toegankelijker dan een laptop om "even iets op te zoeken" oid, maar wie schaft daarvoor nou zo'n apparaat aan?
die ibook applicatie is gemaakt door amazon maar toch hebben ze een eigen bookstore? of komt dat bij amazon vandaan.
Lekker kort.
Daarom laptop vernoemd
. Macbook ipv iBook.
Leuke fotolijst. Kan ik er ook een muis en toetsenbord op aansluiten?
En jij denkt dat je collegeboeken als eBooks te koop zijn? Misschien als je in de medische sector zit..Stfnlln schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:55:
Wel handig om te gebruiken ipv collegeboeken, voor de rest vind ik er niet veel aan...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Nope, dit is een gewoon scherm waar je moet op staren.Hoite schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:55:
de kracht van e-books was nou juist dat het minder vermoeiend is om naar te kijken dan een normaal beeldscherm, of kan de backlight uit en is het dan alsnog te lezen?
Inderdaad. Voor tekstverwerken is dit absoluut ongeschikt.MsG schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:52:
[...]
Geweldig zeg, vooral het typen lijkt me ideaal op dit ding. Beetje documenten maken met je duimen. Gaaf!
Die hebben allebei geen touch screen, maar ik ben het met je eens dat met wat we tot nu toe gezien hebben, er nog niet zo veel reden is om hier een stapel geld voor neer te leggen. Ik zie mezelf er zeker wel mee browsen op de bank, maar aangezien ik dat nu ook al kan met mijn macbookje, heb ik daar niet het geld voor over dat ze er ongetwijfeld voor gaan vragenNee dit is typisch zo'n Apple product, het word je aangepraat maar echte meerwaarde is er niet, en je hebt voor veel taken bij dit ding toch weer betere devices nodig. Het zit tussen een digitaal fotolijstje en een netbook in.
Dit geldt natuurlijk niet alleen voor dit apparaat, maar voor alle tot nu toe aangekondigde tablets, inclusief die van HP bijvoorbeeld.
Terwijl ik dit typ, wordt de ebook store aangekondigd: kijk, dat is een whole different ballgame, al geef ik daarvoor wel echt de voorkeur aan e-ink displays.
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Heerlijk lezen, lekker buiten in de tuin met een LCD scherm en dan amper kunnen zien wat er staat....
geef mij maar e-inkt...
geef mij maar e-inkt...
Ze leveren tegenwoordig ook als PDF. Wat deze dus ondersteund.CLB schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:56:
[...]
En jij denkt dat je collegeboeken als eBooks te koop zijn? Misschien als je in de medische sector zit..
Veel van mijn proffen geven cursussen in pdf dus dat is niet direct een probleem voor de gemiddelde student denk ik. Hangt natuurlijk wel van de richting af. Verder weet ik niet hoe proffen de iPad als studiemateriaal gaan zienCLB schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:56:
[...]
En jij denkt dat je collegeboeken als eBooks te koop zijn? Misschien als je in de medische sector zit..
zolang we als europeanen geen films kunnen downloaden is het no-go
Ik zou het doen!
voortaan leest iedereen zn boeken in comic sans10:57AM "You can change the font... whatever you want. And that is iBooks."
Lekker kort.
Als de resolutie echt maar 640x960 is vind ik dat wel aan de lage kant. Kun je nog steeds niet optimaal websites mee bekijken.
Gemis van een toetsenbord heb ik nog niet echt een oordeel over. Op mn iPhone kan ik redelijk goed typen en deze tablet heeft een groter onscreen toetsenbord, zodat dat nog beter gaat. Al typt het niet zo snel als een echt toetsenbord. Maar vraag me af of je dat op zo'n apparaat mist (websurfen kan zonder toetsenbord, korte reacties geven op fora e.d. kan prima met onscreen tobo).
Prijs zal wel een tegenvaller zijn. Heb hier echt niet meer dan 500 euro voor over. Ook omdat het ding vast behoorlijk kwetsbaar is. Een netbook kun je tenminste nog inklappen om het scherm te beschermen.
Gemis van een toetsenbord heb ik nog niet echt een oordeel over. Op mn iPhone kan ik redelijk goed typen en deze tablet heeft een groter onscreen toetsenbord, zodat dat nog beter gaat. Al typt het niet zo snel als een echt toetsenbord. Maar vraag me af of je dat op zo'n apparaat mist (websurfen kan zonder toetsenbord, korte reacties geven op fora e.d. kan prima met onscreen tobo).
Prijs zal wel een tegenvaller zijn. Heb hier echt niet meer dan 500 euro voor over. Ook omdat het ding vast behoorlijk kwetsbaar is. Een netbook kun je tenminste nog inklappen om het scherm te beschermen.
Ondersteund ie chm? Zeer waarschijnlijk niet.. Denk dat toch een relatief groot aantal e-books in dat formaat komen.iMick schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:57:
[...]
Ze leveren tegenwoordig ook als PDF. Wat deze dus ondersteund.
NeverHoite schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:58:
[...]
voortaan leest iedereen zn boeken in comic sans

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
denk dat veel huis-tuin-keuken gebruikers denken dat dit een e-reader is. Terwijl dit niet zo is...
Denk dat Apple hierdoor veel klanten krijgt. Mensen die de iPad verwarren met echte e-readers.
Denk dat Apple hierdoor veel klanten krijgt. Mensen die de iPad verwarren met echte e-readers.
Huub Huub Barbatruc!
ePub format, maar ik heb geen verstand van ebook formaten 
Valt wel op hoor: €900 voor de tabel en €300 voor die nieuwe ASUS met touch en e-inkt.DNA_Saint schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:59:
[ Voor 71% gewijzigd door Vanx op 27-01-2010 20:00 ]
windingsHoite schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:58:
[...]
voortaan leest iedereen zn boeken in comic sans
Ik zou het doen!
komop zeg, willen ze doen alsof de ipad een kleuren versie is van de e-readers? , ik wacht nog even op de gehele presentatie voordat ik m'n volledige mening vorm...
39
Toch komt het... NUdawuss schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:57:
[...]
Inderdaad. Voor tekstverwerken is dit absoluut ongeschikt.
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Zo enthousiast voor een niet zo nuttige toepassing voor dit device: hoe ga je werken? Tablet op schoot en tikken maar? Hoe snel ga je dan nekpijn hebben?
Op zich zie ik het nut wel in van de iPad, ik zou hem wel kopen als er digitale schoolboeken komen in NL, helaas zijn die er nog niet, zover ik weet. Toch? Of zijn die er wel?
Verwijderd
eigenlijk kun je er gewoon alles mee, enige nadeel is misschien het scherm, maar bij mijn weten bestaat er nog geen kleuren e-ink. en een ips scherm is natuurlijk zeker niet slecht en ik ben het wel gewend van een scherm te lezen.
Maar als je echt eBooks wil wil je inderdaad niet zoiets, dat is hetzelfde als boeken lezen achter je PC, dat doe je ook niet. Ook weer nét niet.
Tijd voor een nét wel feature Apple!
Tijd voor een nét wel feature Apple!
Alles mee? Het kan van alles een beetje, maar niks echt helemaal. Oftewel een gimmick.Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:00:
eigenlijk kun je er gewoon alles mee, enige nadeel is misschien het scherm, maar bij mijn weten bestaat er nog geen kleuren e-ink. en een ips scherm is natuurlijk zeker niet slecht en ik ben het wel gewend van een scherm te lezen.
[ Voor 54% gewijzigd door MsG op 27-01-2010 20:01 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Mee eens.zezke schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:59:
[...]
Zo enthousiast voor een niet zo nuttige toepassing voor dit device: hoe ga je werken? Tablet op schoot en tikken maar? Hoe snel ga je dan nekpijn hebben?
Geef mij maar een netbook voor in de collegezaal, werkt toch heel stuk gemakkelijker!
Koop dan een e-reader die zijn hiervoor veel geschikter (en waarschijnlijk veel goedkoper).Martijn-HK schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:59:
Op zich zie ik het nut wel in van de iPad, ik zou hem wel kopen als er digitale schoolboeken komen in NL, helaas zijn die er nog niet, zover ik weet. Toch? Of zijn die er wel?
Nee joh ik zei maar wat. Zo te zien (aan de fonts) is de resolutie echt wel groter. Of dat is alleen op de output..Palomar schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:58:
Als de resolutie echt maar 640x960 is vind ik dat wel aan de lage kant. Kun je nog steeds niet optimaal websites mee bekijken.
Maarja glosse boeken lezen gaat hem niet worden.
Ze denken daar bij Apple alsof een ebook app heel bijzonder is, terwijl het niets meer is dan een PDFje...
Daarbij leest het niet lekker... Het is gewoon een hele grote iTouch dat ding...
Daarbij leest het niet lekker... Het is gewoon een hele grote iTouch dat ding...
Oh ik ga dit ding voor mn studie kopen! Handig dat iwork op een ding zonder toetsenbord!!! YEAH!
Oh wacht, nee.
Ik heb het wel gehad met het ding, MBP please.
Oh wacht, nee.
Ik heb het wel gehad met het ding, MBP please.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Verwijderd
Hoor 't nu ook, had iets meer verwacht..zezke schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:59:
[...]

Wat een verschil

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Inderdaad. Keynote snap ik wel, maar WTF, Pages?
Dat had ik niet verwacht.
micheljansen.org
Verwijderd
een netbook voegt niks toe aan een iphone of een laptop, het enige is de handzaamheid maar dat is secundair.
De een wordt dikker de andere dunner? Grappig hemd trouwens.
[ Voor 6% gewijzigd door zezke op 27-01-2010 20:02 ]
die iwork app gaat natuurlijk ook 99 dollars kosten. of zit die er gratis bij?
[ Voor 20% gewijzigd door Hoite op 27-01-2010 20:02 ]
Lekker kort.
Phil Schiller presents the iPhat
Pfff ik heb het nou wel gehad met die iPad zeg, ga is door met andere muk Apple...
Pfff ik heb het nou wel gehad met die iPad zeg, ga is door met andere muk Apple...
[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 27-01-2010 20:03 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Als mensen dan toch de meerwaarde van een E-inkt scherm niet zouden inzien waarom zou je dan nog zoiets boven een iPhone of iPod touch verkiezen? Die zijn door zijn lage resolutie ook goed leesbaar en veel compacter.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Ben ik nu gek als ik een netbook van apple wel logisch had gevonden? Minder krachtig, maar goed genoeg om een beetje op te kunnen tekstverwerken, coden, browsen, maar dan met de OSX interface. En dan niet zo achtelijk duur als de Air?
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Wat voegt een ipad precies toe aan een iphone dan? Behalve dan dat ie niet kan bellen, geen 3g heeft, en een groter scherm heeft?Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:01:
een netbook voegt niks toe aan een iphone of een laptop, het enige is de handzaamheid maar dat is secundair.
Er komt niet meer.CLB schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:02:
Phil Schiller presents the iPhat
Had ik ook graag gezien!armageddon_2k1 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:02:
Ben ik nu gek als ik een netbook van apple wel logisch had gevonden? Minder krachtig, maar goed genoeg om een beetje op te kunnen tekstverwerken, coden, browsen, maar dan met de OSX interface. En dan niet zo achtelijk duur als de Air?
Overigens, hoe ga je dit ding mee nemen naar school? Dat scherm tussen de schoolboeken of zo los in de tas...? Of puur alleen voor thuis bedoeld, wat het apparaat nog meer nutteloos maakt.
Krijgen we nu iPad case/hoesjes/rubbers etc.?
Apple maakt echt pracht producten, mooie laptops, mooie programma's, maar dit is echt enkel een gadget.
Krijgen we nu iPad case/hoesjes/rubbers etc.?
Apple maakt echt pracht producten, mooie laptops, mooie programma's, maar dit is echt enkel een gadget.
[ Voor 12% gewijzigd door tm030614 op 27-01-2010 20:04 ]
Ik denk dat je hoge resolutie bedoelt?MsG schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:02:
Als mensen dan toch de meerwaarde van een E-inkt scherm niet zouden inzien waarom zou je dan nog zoiets boven een iPhone of iPod touch verkiezen? Die zijn door zijn lage resolutie ook goed leesbaar en veel compacter.
Verwijderd
het lezen van een krant inclusief kleurenfoto's bijvoorbeeld? en zo kan ik nog wel een tijdje door gaan.cls schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:03:
[...]
Wat voegt een ipad precies toe aan een iphone dan? Behalve dan dat ie niet kan bellen, geen 3g heeft, en een groter scherm heeft?
Grappig hoe iedereen zo zit te zeuren. Ga een blokje om, kom terug. Kijk wat er aangekondigd is en wat de specificaties zijn. Dan kan je misschien een keer wat zinnigs gaan posten...
@cls
leuk voor films, lekker groot scherm, etc
leuk voor films, lekker groot scherm, etc
Een iPhone is leuk voor onderweg maar niet voor een paar uurtjes browsen op de bank. Ik heb zelf een netbook en een iPod Touch. Ik betrap me erop dat ik vaak met de Touch zit omdat het touchschreen relaxter browsen is dan het touchpad van de netbook. Een grote Touch is dus eigenlijk waar ik al een tijdje op zit te wachtencls schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:03:
Wat voegt een ipad precies toe aan een iphone dan? Behalve dan dat ie niet kan bellen, geen 3g heeft, en een groter scherm heeft?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Apple maakt geen iTouch.QErikNL schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:00:
Ze denken daar bij Apple alsof een ebook app heel bijzonder is, terwijl het niets meer is dan een PDFje...
Daarbij leest het niet lekker... Het is gewoon een hele grote iTouch iPod touch dat ding...
Uhm dat kan allang op een iPhone / iPod Touch / Nexus One / Motorola Milestone..Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:04:
het lezen van een krant inclusief kleurenfoto's bijvoorbeeld? en zo kan ik nog wel een tijdje door gaan.
Mwoah, Apple richt toch op exclusiever meer kaviaar-etend publiek heb ik het idee. Die geven eerder af op netbooks dan dat ze een low budget mac maken. Áls Apple al zoiets zou maken zou het enkel het compacte concept hebben, maar niet een lage prijs. En laten ze die nou net al hebben: De Macbook Air.armageddon_2k1 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:02:
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:04:
[...]
het lezen van een krant inclusief kleurenfoto's bijvoorbeeld? en zo kan ik nog wel een tijdje door gaan.
Ik had er bij moeten zetten: "vergeleken met een netbook".
Mijn iPhone heeft een kleurenschermVerwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:04:
[...]
En mijn Volkskrant heeft kleurenplaatjes.
kan mijn netbook ook...Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:04:
[...]
en dan heb ik er zelfs flash bij.
Huub Huub Barbatruc!
Inderdaad, wat een stelletje jankerds hierjpboere schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:04:
Grappig hoe iedereen zo zit te zeuren. Ga een blokje om, kom terug. Kijk wat er aangekondigd is en wat de specificaties zijn. Dan kan je misschien een keer wat zinnigs gaan posten...
Ik ben er nog niet echt van onder de indruk. Het ziet er een beetje uit alsof ze gewon de iPod Touch/iPhone twee keer zo groot gemaakt hebben, maar je er geen echte killer-apps op kan draaien. Het iPhone OS is niet echt super voor dit formaat, en het ding is schijnbaar ook nog eens behoorlijk dun dus ik laat hem liever niet vallen.
Eerlijk gezegd, geef mij maar een modBook. Of het ding moet ook een knopje hebben om phasers af te vuren
Ik ben wel benieuwd, de iPad heeft een microfoon (hoe ga je daar in $#@!!%'snaam mee bellen, een 10" iSlab aan je oor?
), zou de nieuwe serie iPod Touch dan ook (eindelijk) een microfoon krijgen?
Eerlijk gezegd, geef mij maar een modBook. Of het ding moet ook een knopje hebben om phasers af te vuren
Precies, ik denk dat er een mooi gezegde hier op gaat: Remember the gorilla arm! Zo'n ding op schoot houden én naar beneden moeten kijken om te tikken werkt niet goed, dat is alleen handig als je hem in een fatsoenlijke hoek kan plaatsen.Zo enthousiast voor een niet zo nuttige toepassing voor dit device: hoe ga je werken? Tablet op schoot en tikken maar? Hoe snel ga je dan nekpijn hebben?
Ik ben wel benieuwd, de iPad heeft een microfoon (hoe ga je daar in $#@!!%'snaam mee bellen, een 10" iSlab aan je oor?
[ Voor 5% gewijzigd door Stoney3K op 27-01-2010 20:07 ]
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Verwijderd
Het ontgaat ook mij.. En als e-reader geen e-ink, dus lekker óf met full brightness (en korte accuduur) of lage brightness (en niks kunnen lezen)...cls schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:03:
[...]
Ik had hoge verwachtingen van de iPad.. En nu iWork?! /kuch.. Ik hoef mijn macbook pro dus zeker niet weg te doen, of hem hiermee aan te vullen.
Ik vraag me af hoe jij, BreezahBoy en jpboere hier een positieve spin aan gaan gevenfabianspoelman schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:05:
[...]
Inderdaad, wat een stelletje jankerds hier
WEBN & chill (@IBKR)
Dude, kun je even kappen met de flamebaits? Je kunt je mening ook op een normale manier overdragen...MsG schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:05:
[...]
Mwoah, Apple richt toch op exclusiever meer kaviaar-etend publiek heb ik het idee.
micheljansen.org
Verwijderd
dan blijf jij toch lekker je netbook gebruikenDNA_Saint schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:05:
[...]
kan mijn netbook ook...
en dan heb ik er zelfs flash bij.

Een jaar later:Exirion schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:04:
[...]
Een iPhone is leuk voor onderweg maar niet voor een paar uurtjes browsen op de bank. Ik heb zelf een netbook en een iPod Touch. Ik betrap me erop dat ik vaak met de Touch zit omdat het touchschreen relaxter browsen is dan het touchpad van de netbook. Een grote Touch is dus eigenlijk waar ik al een tijdje op zit te wachten
Een iPad is leuk voor een paar uurtjes browsen op de bank maar niet voor lekker typen. Ik heb zelf een netbook en een iPad. Ik betrap me erop dat ik vaak met de Netbook zit omdat het toetsenbord relaxter typt dan het touchscreen van de iPad. Een Apple netbook is dus eigenlijk waar ik al een tijdje op zit te wachten
Zouden ze Pages ook voor de iPhone uit gaan brengen, of wordt dat iPad specifiek?
~Leonardo Da Vinci~
Ik zou het ook niet weten want de Keynote is namelijk nog niet afgelopen.DeadKennedy schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:07:
[...]
Ik vraag me af hoe jij, BreezahBoy en jpboere hier een positieve spin aan gaan geven
Wat heb je voor die iPad betaald?MsG schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:07:
[...]
Een jaar later:
Een iPad is leuk voor een paar uurtjes browsen op de bank maar niet voor lekker typen. Ik heb zelf een netbook en een iPad. Ik betrap me erop dat ik vaak met de Netbook zit omdat het toetsenbord relaxter typt dan het touchscreen van de iPad. Een Apple netbook is dus eigenlijk waar ik al een tijdje op zit te wachten
Ik denk specifiek, anders heeft het ding nóg minder USP.aerofreak schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:08:
Zouden ze Pages ook voor de iPhone uit gaan brengen, of wordt dat iPad specifiek?
de vraag blijft HOE-TYP-JE-FIJN op dit ding....? Daar gaat Phil even aan voorbij.
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Ach zulke topics lopen altijd uit in zulke kleine flamebaits, topic gaat zo weer dicht, iedereen cool =)dawuss schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:07:
Dude, kun je even kappen met de flamebaits? Je kunt je mening ook op een normale manier overdragen...
Zo snel al?MsG schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:07:
[...]
Een jaar later:
Ze hebben nu een hele iWork gebouwd voor touchinteractie.... Dit opent deuren naar andere touch apparaten met grote schermen
Je houdt 'm vast met je ene hand en met de andere hand typ je...SmithNL schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:08:
de vraag blijft HOE-TYP-JE-FIJN op dit ding....? Daar gaat Phil even aan voorbij.
Verwijderd
volgend jaar mischienVerwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:08:
Camera nog niet gezien eigenlijk.
microfoon, kompas, enz. opzich wel mooi meegenomen die microfoon, je zou er dus mee kunnen videochatten enzo, het lijkt steeds meer op toch een laptopvervanger
Oh daar heb ik voor leren typen met 10 vingers. Zal lekker vlot gaan, een leuk documentje van een paar A4'tjes..Xeanor schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:09:
[...]
Je houdt 'm vast met je ene hand en met de andere hand typ je...
Jaja, genoeg over dit (overbodige imo) product. Kom nu maar op met een nieuwe iPhone of nieuwe MBP's, veel interessanter!
De achterkant ziet er redelijk smooth uit (alsof er geen camera zit)Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:08:
Camera nog niet gezien eigenlijk.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Moah, ik vind het tot nu toe anders vrij beschaafd hierCLB schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:08:
[...]
Ach zulke topics lopen altijd uit in zulke kleine flamebaits, topic gaat zo weer dicht, iedereen cool =)
micheljansen.org
EDIT @ Hierboven: Mwahja ik heb al verschillende (mooie) sneren voorbij zien schieten
"Zo houd je, je iPad vast als je hem gebruikt"

[ Voor 26% gewijzigd door CLB op 27-01-2010 20:11 ]
Ik zie geen camera voorop dat ding. Toch wel jammer. Ze hadden video bellen hier wel een boost mee kunnen geven
Verwijderd
Precies!duderuud schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:10:
Jaja, genoeg over dit (overbodige imo) product. Kom nu maar op met een nieuwe iPhone of nieuwe MBP's, veel interessanter!
Lol je kan ook overdrijven in het persoonlijk aangesproken voelen. Ik bedoel gewoon dat Apple zich op een exclusiever publiek richt...dawuss schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:07:
[...]
Dude, kun je even kappen met de flamebaits? Je kunt je mening ook op een normale manier overdragen...
Inderdaad, als ze die camera achter het glas hadden gedaan, had het nog een soort fotolijstje webcam-ietsigs kunnen worden. Maar nu heeft het dat niet eens. Het probeert alles te zijn, maar daardoor is het uiteindelijk net niks.MuddyMagical schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:11:
Ik zie geen camera voorop dat ding. Toch wel jammer. Ze hadden video bellen hier wel een boost mee kunnen geven
[ Voor 39% gewijzigd door MsG op 27-01-2010 20:12 ]
CLB schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:10:
[afbeelding]
Er is dan ook weinig waar we het niet over eens te zijndawuss schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:10:
[...]
Moah, ik vind het tot nu toe anders vrij beschaafd hier
alleen kan je hier niet mee bellen..MuddyMagical schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:11:
Lekker kort.
lolCLB schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:10:
EDIT @ Hierboven: Mwahja ik heb al verschillende (mooie) sneren voorbij zien schieten![]()
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Mochten er nieuwe producten aangekondigd worden. Vraag even toestemming aan een moderator (via DM of mail), voordat je aan een topic gaat werken. Dit om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk aan een topicstart over hetzelfde onderwerp werken.
Mochten er nieuwe producten aangekondigd worden. Vraag even toestemming aan een moderator (via DM of mail), voordat je aan een topic gaat werken. Dit om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk aan een topicstart over hetzelfde onderwerp werken.