ugh, dat springboard... zo veel nutteloze ruimte...
Dankje =) Helaas hierzo gepost en niet in 'n topic in ABM ofzo, dit topic gaat straks toch weer dicht =(souljah1h schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:36:Gefeliciteerd!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Affirmative:Muthas schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:36:
[...]
Het is een extra iets, zodat alle apps uit de App Store ook gelijk op de iPad werken, zodat je dus gelijk 160.000 applicaties tot je beschikking hebt. Uiteindelijk zullen er ook applicaties speciaal voor de resolutie van de iPad uitkomen natuurlijk
You can go to Apple.com today and “get going”. The SDK includes an iPad simulator to run the iPad apps on the Mac.
We’ve enhanced the iPhone SDK to support development for the iPad as well, and we’re releasing the SDK today.”
Wel een nieuwe SDK, inclusief iPad (resolutie) en dergelijke, mag wel ook, upscalen is toch pauper.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
ARM heeft geen CPU's. Ze licenseren alleen IP die door semiconductor-boeren in chipsdesigns wordt geintegreerd. Een compleet CPU-ontwerp behelst wel wat meer dan alleen die ARMLittle Penguin schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:35:
Grote kans echter dat het gewoon gaat om een (custom) implementatie van de ARM-CPU.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
zorgen: store nog steeds niet down
Ik zou het doen!
Hoewel ik hem niet echt mooi vind, ziet het er wel uit als een zeer handig apparaat. Alle goede apps van de iPhone samen met dit ding...
We krijgen binnenkort geen krant meer, lezen (of kijken) het nieuws op onze iPad met een bak koffie en cornflakes
We krijgen binnenkort geen krant meer, lezen (of kijken) het nieuws op onze iPad met een bak koffie en cornflakes
Ik begrijp 't echt niet hoor, hoe kun je hier nou een spel op spelen..
Denk dat daarom die dikke rand erom heen zit, zodat je 'm met 1 hand goed kunt vasthouden
Denk dat daarom die dikke rand erom heen zit, zodat je 'm met 1 hand goed kunt vasthouden
Je hebt er nu toch al meerCLB schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:37:
[...]
Dankje =) Helaas hierzo gepost en niet in 'n topic in ABM ofzo, dit topic gaat straks toch weer dicht =(
Dat sneeuwcrossen ziet er echt belabberd uit

Denk dat de store voorlopig ook nog niet down gaat, verwacht hem pas rond april/mei.
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam
Verwijderd
Gaat ook niet gebeuren denk ik. Het gaat nog wel enkele weken cq maanden duren voordat ie in de store komt.
Alles wat je ooit hebt gekocht met je iPhone kan je dus ook meteen hierop gebruiken zonder dubbel te betalen neem ik aan.... geniale marketingzet van Apple.
Verwijderd
10:34AM Games look amazing. He's playing an OpenGLS title right now and it looks super smooth.CLB schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:38:
Wel een nieuwe SDK, inclusief iPad (resolutie) en dergelijke, mag wel ook, upscalen is toch pauper.
nou, ik hoef al die voorbeelden niet te zien, door naar de rest.
Eerst maar is degelijke apps maken
Eerst maar is degelijke apps maken
Ik heb ook een vermoeden dat dit gaat gebeuren en daardoor ook een behoorlijk inpact zal verzorgen op de huidige e-book readers. naast een boek lezen kun je dus ook een krant pakken of even het web op.Jay-v schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:39:
Hoewel ik hem niet echt mooi vind, ziet het er wel uit als een zeer handig apparaat. Alle goede apps van de iPhone samen met dit ding...
Dit zit er wel in hoor.TlighT schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:38:
Trouwens ook nog geen multitasking gezien...
Ik vraag me wel af wat voor aansluitingen dat ding zou hebben?
nu.nl app erop en klaar
je hebt je krantje.
Gameloft Game gemaakt met Unity-3D: http://unity3d.com
Maar inderdaad, geweldige engine. Ben er zelf ook mee aan het experimenteren.
Maar inderdaad, geweldige engine. Ben er zelf ook mee aan het experimenteren.
[ Voor 44% gewijzigd door LogiForce op 27-01-2010 19:42 ]
In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
thx apple, ik heb net een paar honderd euro bespaard!
iMick, ik lees liever niet nu.nl als krant 
Hmm iemand die iets over de resolutie voor bij heeft zien komen?
Verwijderd
Ik ook! Valt mij een beetje tegen, erg dikke rand om het scherm en mij niet echt veel nieuwe functies. Je weet het natuurlijk nooit met Apple, maar ik typ liever vanaf mijn MacBook Pro...Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:40:
Ik wacht toch echt veel liever op de iphone 4g
NooppzVanx schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:42:
Ebook reader heeft het voordeel dat het een e-ink scherm heeft. Dit leest vele malen prettiger dan het scherm van bv een iPad. Ik denk niet dat e-book readers hier veel concurrentie van hebben.Miki schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:40:
[...]
Ik heb ook een vermoeden dat dit gaat gebeuren en daardoor ook een behoorlijk inpact zal verzorgen op de huidige e-book readers. naast een boek lezen kun je dus ook een krant pakken of even het web op.
Wat toch eens op het " one more thing"Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:42:
[...]
Ik ook! Valt mij een beetje tegen, erg dikke rand om het scherm en mij niet echt veel nieuwe functies. Je weet het natuurlijk nooit met Apple, maar ik typ liever vanaf mijn MacBook Pro...
I am the great Cornholio!
daar is die dus niet voor gemaakt. Je kan hier echt niet uren lang een boek op lezen.Miki schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:40:
[...]
Ik heb ook een vermoeden dat dit gaat gebeuren en daardoor ook een behoorlijk inpact zal verzorgen op de huidige e-book readers. naast een boek lezen kun je dus ook een krant pakken of even het web op.
Je ogen zullen pijn doen. Daarom is er e-inkt ontwikkeld.
probleem is dat denk ik consumenten dit niet weten. Wordt overal gezegd dat het een e-reader is.Jay-v schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:42:
[...]
Ebook reader heeft het voordeel dat het een e-ink scherm heeft. Dit leest vele malen prettiger dan het scherm van bv een iPad. Ik denk niet dat e-book readers hier veel concurrentie van hebben.
En wanneer ze het gebruiken, zullen ze pas merken dat het geen e-reader is.
[ Voor 34% gewijzigd door DNA_Saint op 27-01-2010 19:44 ]
Huub Huub Barbatruc!
Oh? Nog niks van gemerkt, 1 app per keer..joeri. schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:40:
[...]
Dit zit er wel in hoor.![]()
Ik vraag me wel af wat voor aansluitingen dat ding zou hebben?
Dit wordt hem niet.
Grappig apparaat, ik zou het op zoch wel leuk vinden als we die interface ook op de iPhone krijgen (background op Springboard, dock onderin, zilvere tinten).
als ik iets moet kiezen om mee op de bank te werken:de macbook (pro). Hopelijk komt er nog iets waar de wereld weer verbaasd over word.
Wat zit iedereen te miepen over die randen rondom het scherm. Face it: als ze dat niet hadden gedaan dan hadden ze de electronica die daarin zit achter het LCD panel moeten plaatsen en dan heb je een dikker apparaat. Bovendien moet je het ding ook kunnen vasthouden zonder dat je meteen het touchscreen aanraakt/beetpakt.
Afgezien daarvan: verhoudingsgewijs zijn de randen net zo breed als bij de iPod Touch en iPhone boven en onder. Alleen links en rechts zijn die slanker.
Afgezien daarvan: verhoudingsgewijs zijn de randen net zo breed als bij de iPod Touch en iPhone boven en onder. Alleen links en rechts zijn die slanker.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Nondeju, dit is echt het meest waardeloze apparaat dat ik ooit heb gezien.
What about kantoor personeel wat 8u per dag achter een beeldscherm zit? Gezeur, puur gezeur omdat de iPad geen koffie kan zetten, je vrouw kan uitzetten, de hond kan uitlaten, enz. enz.DNA_Saint schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:43:
[...]
daar is die dus niet voor gemaakt. Je kan hier echt niet uren lang een boek op lezen.
Je ogen zullen pijn doen. Daarom is er e-inkt ontwikkeld.
Mwoah beetje saai, een uitgerekte iPhone, die moet concurreren met netbooks waar je wél lekker op typt. Je moet dit ding OF plat leggen voor het typen, waardoor je een kut kijkhoek hebt en er overheen moet buigen, of vaag tussen je duim houden en krampachtig met je duimen typen. Geef mij maar een echte netbook, die kunnen nog redelijk wat dingen aan.
Maar goed, voor de statushoeren is het mogelijk wel weer een leuk statussymbooltje.
.
Maar goed, voor de statushoeren is het mogelijk wel weer een leuk statussymbooltje.
Jij had hem sowieso wel gekocht of nietVerwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:43:
yes yes yes!!!
new york times e-reader functionaliteit!
![]()
![]()
![]()
[ Voor 22% gewijzigd door MsG op 27-01-2010 19:48 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
die leest niet uren achter elkaar tekst. Waarom denk je dat e-inkt is uitgevonden...Miki schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:45:
[...]
What about kantoor personeel wat 8u per dag achter een beeldscherm zit? Gezeur, puur gezeur omdat de iPad geen koffie kan zetten, je vrouw kan uitzetten, de hond kan uitlaten, enz. enz.

Huub Huub Barbatruc!
What about kantoorpersoneel dat na werk ook nog even een boek wil lezen?Miki schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:45:
[...]
What about kantoor personeel wat 8u per dag achter een beeldscherm zit? Gezeur, puur gezeur omdat de iPad geen koffie kan zetten, je vrouw kan uitzetten, de hond kan uitlaten, enz. enz.
Nou nou, iets aardiger mag ook wel.Maar goed, voor de statushoeren is het mogelijk wel weer een leuk statussymbooltje.
Typen is dus NIET hoe je dit apparaat het meest gaat bedienen...MsG schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:46:
Mwoah beetje saai, een uitgerekte iPhone, die moet concurreren met netbooks waar je wél lekker op typt. Je moet dit ding OF plat leggen voor het typen, waardoor je een kut kijkhoek hebt en er overheen moet buigen, of vaag tussen je duim houden en krampachtig met je duimen typen. Geef mij maar een echte netbook, die kunnen nog redelijk wat dingen aan.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
rustig maar, je MBP komt vast zometeen
Lekker kort.
Hmm netbooks hadden een "low quality display", hopelijk bedoelden ze de lage reso en kondigen ze zelf 1280x1024 aan. En niet de IPS panel vs TN...
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:47:
ik ga hem halen en reviewen, wanneer komt ie beschikbaar in nl en wat is de prijs?

1280x1024 is niet widescreen?Vanx schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:47:
Hmm netbooks hadden een "low quality display", hopelijk bedoelden ze de lage reso en kondigen ze zelf 1280x1024 aan. En niet de IPS panel vs TN...
[ Voor 81% gewijzigd door Frietsaus op 27-01-2010 19:49 ]
geef mij maar de ipad air.FezzFest schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:48:
dat wordt wachten op de iPad Pro
iPad is ook niet widescreen.
Hmm, imho verre van ideale oplossing.. Je kunt hier dus geen boek uren op lezen aangezien je vermoeide ogen krijgt ivm scherm. Jammer dat ze daar niets aan konden doen..Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:43:
yes yes yes!!!
![]()
![]()
![]()
"Slide to race"

Vet hoor.Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:43:
yes yes yes!!!
![]()
![]()
![]()

Oftewel er is geen meerwaarde, en je hebt voor typdingen wéér iets nodig. Dit is de socialnetwork bekijker, maar voor typen moet je weer je netbook pakken? Wat kan dit ding wél wat mijn iphone níet kan? Het is alleen groter, maar veel dingen zijn nu nog upgescaled als ik zo even lees en rondkijk. Als je hier niet mee kan typen, wat kan je er dan meeHerko_ter_Horst schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:47:
[...]
Typen is dus NIET hoe je dit apparaat het meest gaat bedienen...
Niet in deze wereld in ieder geval. Het is 5:4, net als een willekeurig 17 of 19 inch LCD scherm meestal.
[ Voor 19% gewijzigd door MsG op 27-01-2010 19:50 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
My thoughts!Vanx schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:37:
ugh, dat springboard... zo veel nutteloze ruimte...
Dit ding is dus idd perfect voor de hele familie. Gewoon browsen, mailen, muziek, films games op erg eenvoudige manier met genoeg kwaliteit en performance.
Wat ik al eerder in dit topic zei: het vervang voor de huis-tuin-keuken gebruiken best wel de normale pc voor veel taken.
Office is beetje de vraag nog... als Microsoft nu gewoon even iOffice 2011 ofzo brengt hiervoor
Zie de Nintendo Wii en de DS... gfx boeien heel veel mensen allang niet meer zo (helaas is dit naturlijk wel wat duurder
)
Wat ik al eerder in dit topic zei: het vervang voor de huis-tuin-keuken gebruiken best wel de normale pc voor veel taken.
Office is beetje de vraag nog... als Microsoft nu gewoon even iOffice 2011 ofzo brengt hiervoor
Zie de Nintendo Wii en de DS... gfx boeien heel veel mensen allang niet meer zo (helaas is dit naturlijk wel wat duurder
[ Voor 14% gewijzigd door Arnold op 27-01-2010 19:51 ]
Hoe dan...? als je wilt surfen/mailen moet je toch ook wel eens wat intypen...? Dat is toch gewoon K*T op elke touchscreen of wat dan ook? Maar omdat het nu een Apple is is touchscreen in eens wel gemakkelijk, ideaal en bruikbaar voor dit doel...???Herko_ter_Horst schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:47:
[...]
Typen is dus NIET hoe je dit apparaat het meest gaat bedienen...
Ofwel, zie geen meerwaarde in dit product.
Apple gaat mee met de netbook markt, alleen moeten ze iets wat prima werkt weer net een eigen implementatie geven...
[ Voor 15% gewijzigd door tm030614 op 27-01-2010 19:52 ]
zo he,de marketingafdeling moet eens echt aan het werk willen ze dit ding gaan verkopen
(in grote getalen dan iig)
NFS ziet er best goed uit.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Verwijderd
ach, ik ben gewend te lezen van laptop screens, zeker voor een krant/tijdschrift is het goed te doen. en je hebt kleurenfoto's!
Als dat pixel double ding letterlijke genomen kan worden is het misschien maar 2x de resolutie van de iPhone, en dat is 320 x 480. Dus 640x960Vanx schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:47:
Verwijderd
hmmmmmGrannd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:49:
iPad is ook niet widescreen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2010 19:52 ]
Need for speed on ipad = fail Racen op je iphone door het ronddraaien van je telefoon was al vervelend. Laat staan een complete tablet
Oke, we hebben een oversized iPhone zonder 3G voor 900 euro. Zijn er al overstappers ? Ik neem je MBP wel over. Draait super met WINDOWS7
Ik wacht even met oordelen totdat ik hem zelf in mn handen heb gehad..MsG schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:49:
[...]
Als je hier niet mee kan typen, wat kan je er dan mee.
Mijn ervaring is: Apple verkoopt mooie spullen die werken. Kan me niet voostellen dat dit niet goed werkt.
Geweldig zeg, vooral het typen lijkt me ideaal op dit ding. Beetje documenten maken met je duimen. Gaaf!GS2K1 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:50:
Dit ding is dus idd perfect voor de hele familie. Gewoon browsen, mailen, muziek, films games op erg eenvoudige manier met genoeg kwaliteit en performance.
Nee dit is typisch zo'n Apple product, het word je aangepraat maar echte meerwaarde is er niet, en je hebt voor veel taken bij dit ding toch weer betere devices nodig. Het zit tussen een digitaal fotolijstje en een netbook in.
Dit bespaart me veel geld, ik hoef deze iPad echt absoluut niet. Echt typisch een geval van een oplossing voor een niet bestaand probleem ("We moeten iets tussen een iPhone en een MacBook"...... waarom?).
iPhone doet het prima als mobile device, en als je méér wilt heb je daar je laptop voor. Dit apparaat kan MINDER dan een laptop, en is praktisch gezien niet mobieler (je moet hem net zoals een laptop in een tas meenemen).
Het is misschien een leuk ding om op de bank of in bed er bij te hebben, iets toegankelijker dan een laptop om "even iets op te zoeken" oid, maar wie schaft daarvoor nou zo'n apparaat aan?
iPhone doet het prima als mobile device, en als je méér wilt heb je daar je laptop voor. Dit apparaat kan MINDER dan een laptop, en is praktisch gezien niet mobieler (je moet hem net zoals een laptop in een tas meenemen).
Het is misschien een leuk ding om op de bank of in bed er bij te hebben, iets toegankelijker dan een laptop om "even iets op te zoeken" oid, maar wie schaft daarvoor nou zo'n apparaat aan?
WEBN & chill (@IBKR)
Nou, een lagere reso dan een Netbook... en dan zeggen dat een netbook niks kan...Giant87 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:51:
[...]
Als dat pixel double ding letterlijke genomen kan worden is het misschien maar 2x de resolutie van de iPhone, en dat is 320 x 480. Dus 640x960?
Apple fanboysDeadKennedy schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:52:
maar wie schaft daarvoor nou zo'n apparaat aan?
Echt gamen op dit ding lijkt mij vrij nutteloos, moeilijk en frustrerend.
Daarnaast heeft de gehele kinder gedeelte al een nds / wii en de rest een xbox of playstation
Daarnaast heeft de gehele kinder gedeelte al een nds / wii en de rest een xbox of playstation
Dat zeg ik niet, maar dit geen werkstation. Met sliden en tappen/klikken kan je een heleboel doen. En voor een paar korte tekstjes typen, heb je aan zo'n on-screen keyboard best genoeg.tm030614 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:50:
[...]
Hoe dan...? als je wilt surfen/mailen moet je toch ook wel eens wat intypen...? Dat is toch gewoon K*T op elke touchscreen of wat dan ook? Maar omdat het nu een Apple is is touchscreen in eens wel gemakkelijk, ideaal en bruikbaar voor dit doel...???
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Verwijderd
dat zie je goed, iphone had in eerste instantie ook veel non-believers en werd ook een groot succes. het is gewoon een nieuw platform dat moet rijpen imho. maar ik ben altijd een early adaptor geweest nu ook weer.JanvdVeer schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:52:
[...]
Ik wacht even met oordelen totdat ik hem zelf in mn handen heb gehad..
Mijn ervaring is: Apple verkoopt mooie spullen die werken. Kan me niet voostellen dat dit niet goed werkt.
en waar plaatsen ze dit product? als game apparaat, als soort-van-netbook als iphone XL?
Lekker kort.
Sorry hoor, maar:JanvdVeer schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:52:
[...]
iBooks.. ja zonder e-inkt haha
Ik hoop eigenlijk op 1440x960Giant87 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:51:
Als dat pixel double ding letterlijke genomen kan worden is het misschien maar 2x de resolutie van de iPhone, en dat is 320 x 480. Dus 640x960?
daar komt de e-book reader..
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Ik had liever een Macbook pro mini ofzo gezien ipv deze tablet
Tja, mooi stukje techniek, maar ik vind die speciale dingen als 'new dropdown menu's in the mail-interface' nou niet denderend ;-)
Het ziet er gelikt uit, maar ik snap de meerwaarde echt niet. Net als zoveel mensen denk ik. Maar hij zal vast weer goed verkopen.
Ik kijk nu af en toe films op mijn Ipod Touch in de trein. Ideaal, omdat je er toch wel in raakt, ongeacht het scherm. Ik zou niet graag met zo'n iPad in de trein zitten.
Het ziet er gelikt uit, maar ik snap de meerwaarde echt niet. Net als zoveel mensen denk ik. Maar hij zal vast weer goed verkopen.
Ik kijk nu af en toe films op mijn Ipod Touch in de trein. Ideaal, omdat je er toch wel in raakt, ongeacht het scherm. Ik zou niet graag met zo'n iPad in de trein zitten.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Gamen zou nog best leuk zijn, dat geef ik toe, maar ik denk dat het daarvoor weer te serieus is qua prijs. Het is leuk voor erbij voor de mensen die het kunnen veroorloven en zoiets willen, maar het vervangt in mijn ogen maar een klein beetje bepaalde dingen. Stevig typen wil je toch wel kunnen op zoiets en dat werkt gewoon niet geweldig met zulke apparaten.
Dat het werkt maakt het nog niet gemakkelijk in gebruik....ook al is het een Apple.JanvdVeer schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:52:
[...]
Verwijderd
Jep, jep, ibooks!!
(@Sofa ;-))
(@Sofa ;-))
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2010 19:55 ]

Is gewoon gejat van een thema wat ik al draaide op m'n iPhone 2G..
de kracht van e-books was nou juist dat het minder vermoeiend is om naar te kijken dan een normaal beeldscherm, of kan de backlight uit en is het dan alsnog te lezen?
Lekker kort.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Mochten er nieuwe producten aangekondigd worden. Vraag even toestemming aan een moderator (via DM of mail), voordat je aan een topic gaat werken. Dit om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk aan een topicstart over hetzelfde onderwerp werken.
Mochten er nieuwe producten aangekondigd worden. Vraag even toestemming aan een moderator (via DM of mail), voordat je aan een topic gaat werken. Dit om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk aan een topicstart over hetzelfde onderwerp werken.