Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Buggy? Waar stond dan dat die apparaten die formaten wel konden afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:26
Mensen die zijn overgestapt van een HDX1000/A-110, kan je de interne HD vanuit dit apparaat rechtstreeks in de A-200 plaatsen zonder dat deze opnieuw geformatteerd hoeft te worden? Al mijn films staat er namelijk op (2TB) en als ik dat eerst moet gaan backuppen ben ik weer een dag extra bezig.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike86
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-08-2023
Ik heb alles nu ook mooi draaien. Alleen toen ik gister nzbget ingesteld heb en mijn eerste film was klaar met downloaden op de pch gaf hij een error tijdens het uitpakken? Ik las op het forum dat dit vaker voor komt? Weet iemand hier een oplossing voor? En kan ik bijvoorbeeld ook de films met sabnzb downloaden op de hd van mijn pch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

m.beisser schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:47:
Ik heb alles nu ook mooi draaien. Alleen toen ik gister nzbget ingesteld heb en mijn eerste film was klaar met downloaden op de pch gaf hij een error tijdens het uitpakken? Ik las op het forum dat dit vaker voor komt? Weet iemand hier een oplossing voor? En kan ik bijvoorbeeld ook de films met sabnzb downloaden op de hd van mijn pch?
Welke foutmelding en ja. Je kan ook de bestanden die al gedownload zijn met Quickpar en daarna Winrar openen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.S.X
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-03-2024
Gisteren Band of Brothers gedownload via NZB, die heeft ie mooi gerepareerd, maar uitpakken weigert ie. Dus kan ik nog even zelf het zaakje uitpakken. Wel een beetje jammer. Voor de rest nog steeds tevreden met het apparaat. Verder ben ik ook wel benieuwd naar welke olie en welke plaats precies :o Want dat zou natuurlijk wel een mooie oplossing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike86
Ik krijg de melding: Repair failed en op het laatst par2-file could not be processed. Heb nu al een dvd en 2 albums gedl. steeds het zelfde :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Sluuz schreef op maandag 08 februari 2010 @ 09:43:
Mensen die zijn overgestapt van een HDX1000/A-110, kan je de interne HD vanuit dit apparaat rechtstreeks in de A-200 plaatsen zonder dat deze opnieuw geformatteerd hoeft te worden? Al mijn films staat er namelijk op (2TB) en als ik dat eerst moet gaan backuppen ben ik weer een dag extra bezig.
wil ik ook wel eens weten. Hdd gewoon zonder format te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Ben benieuwd of het gelukt is, hou ons op de hoogte.
Waarom stap je trouwens over? is de a200 zoveel beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ic3fir3
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-04 14:35
Ben sinds vorige week ook een gelukkige eigenaar van de PCH A-200. Dit weekend tot de late uren bezig geweest met het apparaat.

Maar ik krijg feedtime en torrentwatcher niet draaiend. Is het iemand anders wel gelukt om één van deze rss applicaties erop te krijgen? (Geprobeert met CSI Gaya en mini-installer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Heb ook maar eens wat geklooit met YAMJ. Ziet er goed uit:
(klik voor groter)

Afbeeldingslocatie: http://files.uploadffs.com/d/e/4610e08d/IMG_0387thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://files.uploadffs.com/d/c/5664c01b/IMG_0386thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://files.uploadffs.com/d/5/6deb5553/IMG_0388thumb.jpg

[ Voor 145% gewijzigd door Kethij op 08-02-2010 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41
ind0mi schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:07:
[...]

wil ik ook wel eens weten. Hdd gewoon zonder format te gebruiken?
Helaas, anders was mijn probleem ook opgelost(zie een paar postings eerder). De pch a200 gebruikt een andere indeling qua partities. Wellicht als de oplossing bekend is, kan je het via die manier dus oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Kethij schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:56:
Heb ook maar eens wat geklooit met YAMJ. Ziet er goed uit:
(klik voor groter)

[afbeelding]
ziet er mooi uit.. ik heb ook nog 5 seizoenen van LOST die ik via YAMJ wil weergeven. Hoe heb je dat gedaan? Welke filenames heb je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342963

ind0mi schreef op maandag 08 februari 2010 @ 19:26:
[...]

ziet er mooi uit.. ik heb ook nog 5 seizoenen van LOST die ik via YAMJ wil weergeven. Hoe heb je dat gedaan? Welke filenames heb je gebruikt?
Serie.Seizoen.Episode, dus voor losse afleveringen LOST.S08.E01, voor dvd met meerdere afleveringen LOST.S08.E01E02E03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 334669

JAHRASTAFARI schreef op maandag 08 februari 2010 @ 08:24:
Na een WDTV te hebben gehad, heb ik nu een Asus Play!On en alweer op zoek naar een andere. De Play!on speelt geen AVCHD iso's af en ook geen BMDV (bluray) mappen.

Op zoek naar een andere mediaspeler valt mij weer eens te meer op hoe "buggy" veel van deze apparaten nog altijd zijn, net als de A200 in dit topic. Teleurstellend, je zou toch verwachten dat deze apparaten langzamerhand eens goed moeten functioneren. :/
Is mij ook opgevallen.

Ze hebben allemaal problemen vooral als je met uPnP aan de slag wilt. En zeker gezien de prijs zou je mogen verwachten dat zo'n apparaat gewoon ongeveer alles probleemloos kan afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
ind0mi schreef op maandag 08 februari 2010 @ 19:26:
[...]

Zoals al onder jou aangegeven.

Losse afleveringen: Lost SXXEXX (S01E01 - Seizoen 1 Aflevering 1)

Dvd's met 4 afleveringen: Lost SXXEXXEXXEXXEXX (bijv. S01E01E02E03E04)

Verder heb ik nog AEON Moviewall gebruikt als YAMJ thema en een beetje getweaked zodat je doosjes om de covers krijgt, dat hij nederlands is en dergelijke..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben1985
  • Laatst online: 09-01 21:38

Ben1985

Tatatata!

Heb deze speler ook gekocht afgelopen week, en zaterdag geleverd gekregen. Speciaal tegen de herrie een 2,5" 500GB WD Scorpio Blue erin gezet in plaats van een 3,5" schijf. Via deze link verse firmware moeten downloaden op een usb stick op de schijf te kunnen formatteren en werkbaar te maken voor het netwerk. Toch jammer dat je niet zonder zoeken naar oplossingen die hdd aan de praat krijgt op de A-200.

Vervolgens diende probleem 2 zich aan: gigabit lan. Heb m aangesloten op mn 3com gigabit switch, teneinde via een rappe verbinding diverse iso's (oa blu-ray) over te stampen op de A-200. Blijkt dus dat gigabit behoorlijk buggy werkt, na eventjes te uploaden krijg je foutmeldingen. Bovendien gaat het zeer traag. 100mbit werkt overigens wel naar behoren, is alleen een heel stuk trager ( 45GB overzetten duurt zo'n 190 minuten). Hopelijk wordt dit in de toekomst verholpen, ze adverteren toch echt met gigabit lan, wat onder andere de reden is dat ik tot aanschaf over ben gegaan.

Verder werkt het systeem prima. Ik ondervind geen last van lawaaierige fans of oververhitting. Beeldkwaliteit en geluidskwaliteit zijn ook in orde, krijg mooi scherp beeld via de component aansluiting, aangesloten op mn av-receiver. Geluid loopt ook goed synchroon zonder haperingen.

Komende week de overige functies eens testen...

CM Stacker STC-T01 | Core i7 3930K | Asus P9X79 | Club3D HD7950 RoyalKing | 8x 4096GB DDR3-1600 | Samsung 840 Pro 256GB | Plextor PX-B950SA | X-Fi Elite Pro | 3x Samsung Syncmaster 214T | Windows 7 x64 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-07 03:38

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Kan iemand zeggen of:
1. de A200 een HFS+ geformateerde HD leest?
2. Wat wil de 'bonjour' functie zeggen? kan ik effortless mijn Macs als shares zien op de PCH?
3. Kan je externe .SRT's lezen als de MKV meerdere talen bezit? (sommige players hebben daar probs mee).
4. Het is perfect mogelijk om de PCH enkel te gebruiken met externe HD's right?
5. Als je externe hd's gebruikt, kan je dan niet gewoon de fan eruit halen? :)

Na alles gelezen te hebben en toch ook veel negatieve commentaar, ben ik echt aan het twijfelen om niet voor een Apple TV te gaan met broadcom kaartje. En er gaat echt niets boven XBMC of Plex! :)
Het probleem van de meeste nmt's is niet de hardware maar eerder de firmware/software.

Xbmc en Plex staan mijlen voor! Ze moesten het kunnen porten naar NMT's. Dat zou top zijn!

[ Voor 30% gewijzigd door multipasser op 09-02-2010 01:21 ]

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eyeconnect & Playback (de meeste geëigende Mediaservers op een iMac) werken in elk geval of geheel niet of niet naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Ma ik snap die mediaservers niet.
Waarom heb je die nodig?

Zijn die niet nodig voor toestellen als de ps3, waar je moet transcoden realtime?

Mij lijkt het toch dat je je mac gewoon via netwerk (bonjour, samba, ftp,...) connect met de NMT?
Wat is de meerwaarde van die programma's ism een NMT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike86
weer even een A200 update.
Heb hem nu ongeveer een week nu.
- Eerst de firmware moeten upgraden
- 3,5'' WD caviar green 1.5 tb erin gepropt
- Problemen met verbinden netwerk (opgelost)
- Problemen met downloaden via nzbget (unrar script deed het niet) na een format van het hele apparaat doet hij het nu naar behoren (inmiddels 3 albums en 2 films gedl.)
- Gister een probleem met de ventilator die op mega speed draaide en zowat ontplofte, heb de stekker er uit moeten halen toen deed hij het weer normaal.
- ventilator is best luid bij spelen film
- Opeens gele balken door een bluray film (weer herstarten)
- Zwart/Grijze ondertitels bij sommige films

Dit is na een week mijn ervaring... ik houd het in de gaten en jullie op de hoogte.
Volgende project = Yamj op mn macbook pro zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308756

Ik ben van plan om mijn eerste mediaspeler aan te schaffen en heb dit topic ook aandachtig gelezen. Nou valt mij op dat er veel klachten zijn over de fan en dat sommige gebruikers vinden dat de PCH nog te buggy is. Ik vind het belangrijk dat mijn mediaspeler gewoon de video bestanden afspeeld vanaf de interne hdd en dat ik kan downloaden via usenet. Als ik dit product aanschaf wordt ik dan tevreden gesteld door dit product? Verder zou iemand wat kunnen vertellen over de fan, want hij moet niet een geluid produceren wat op een dusdanig niveau is dat het irritant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Meerwaarde van een Mediaserver is

(1) dat je op je PC/Mac kunt bepalen wat en hoe de gebruiker het ziet,
(2) veel belangrijker als je op een Mac met EyeTV (TV opnemen) werkt dan is het voor de gebruiker transparant en wordt hij met onnodig rotzooi (verborgen en niet nodige EyeTV bestanden) geconfronteerd,
(3) last but not least filteren Mediaservers alle overbodige troep.

Ter extra verduidelijking:

EyeTV genereert per opname een package (=folder) die de naam van het opgenomen programma heeft met daarin de film als .mpg maar zonder begrijpbare titel en meer cryptische bestandsnamen. Die folder kun he uiteraard gewoon met Samba benaderen maar is allemaal onnodig complex.

Erg raar is het dat een apparaat van 100 euro (WD TV Live) probleemloos met Eyeconnect/Playback kan omgaan en dat het de A-200 van 180 euro niet lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike86
Anoniem: 308756 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:53:
Ik ben van plan om mijn eerste mediaspeler aan te schaffen en heb dit topic ook aandachtig gelezen. Nou valt mij op dat er veel klachten zijn over de fan en dat sommige gebruikers vinden dat de PCH nog te buggy is. Ik vind het belangrijk dat mijn mediaspeler gewoon de video bestanden afspeeld vanaf de interne hdd en dat ik kan downloaden via usenet. Als ik dit product aanschaf wordt ik dan tevreden gesteld door dit product? Verder zou iemand wat kunnen vertellen over de fan, want hij moet niet een geluid produceren wat op een dusdanig niveau is dat het irritant is.
Ik kan je uit ervaring vertellen en kijk ook maar eens op het nmt forum dat die usenet functie erg instabiel is. Ben er gister een dag mee aan het knutselen geweest en nu maar kijken hoelang hij het volhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arpie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
m.beisser schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:03:
[...]

Ik kan je uit ervaring vertellen en kijk ook maar eens op het nmt forum dat die usenet functie erg instabiel is. Ben er gister een dag mee aan het knutselen geweest en nu maar kijken hoelang hij het volhoudt.
Hmm ik kan juist uit ervaring vertellen dat het perfect werkt. Als je de NMT apps installeerd, en je start de server is het enige wat je nog moet doen een NZB bestand laden en dan start de download waarna hij wordt gecheckt, gefixt en uitgepakt.
Ik vind de PH overigens helemaal niet buggy of wat dan ook, de firmware blijft zich ontwikkelen en daar wordt hij beter door maar tot op dit moment heb ik nog geen vastlopers/fouten gehad enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:46

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Heel af en toe loop ik ook wel tegen iets aan (zoals geen digitale audio meer via hdmi, geen netwerk link) vooralsnog heb ik dat kunnen oplossen door hem uit en aan te zetten (full power cycle).
Verder speelt ie ALLES perfect af wat ik tot nu toe geprobeerd heb.
Hiervoor altijd media center gebruikt en daar was ik opzich tevreden over maar qua snelheid is de nmt echt stukken beter. Ook redde mijn media center soms de weergave van 1080p niet terwijl de nmt er geen enkel probleem mee heeft.

Ik hoop dat het gigabit probleem nog wordt opgelost, de fan is wel harder dan ik verwacht had maar nog steeds stiller dan mijn media center (voor een slaapkamer zou ik hem afraden).
Maar buiten die 2 dingetjes ben ik er erg blij mee.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heintzer
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:58
Heeft er al iemand het stroomverbruik gemeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ic3fir3
Gisteren/vanochtend tot 2:00 uur aan YAMJ geknutseld, het ziet er allemaal leuk uit. Helaas zijn er weinig skins geschikt voor een ouderwetse beeldbuis tv. Daarnaast gaat er ook nog een nfo wereld voor mij open :-)

De Usenet server ben ik erg over te spreken, alleen zou ik graag willen dat ie standaard alle dowloads in het mapje Video gooit. Nu is het nog handmatig alle categorieen omzetten bij iedere download, dit zal ongetwijfeld maar een kleine setting wijziging zijn.

Tot nu is het me niet gelukt feedtime fatsoenlijk te installeren. Deze staat ondertussen wel op de PCH, maar de server wordt niet gestart om een onbekende reden.

Bij 1 ISO was het menu alleen te bereiken, maar zodra er gevraagd werd om de film af te spelen kwam het systeem weer op het hoofdmenu. Mogelijk ligt het gewoon aan het ISO-tje. Verder heeft ie gewoon alle bestanden kunnen afspelen.

Helaas heeft een vriend van me (die de PCH ook voor mij heeft besteld) problemen met zijn systeem, deze maakt een absurd hard geluid bj het opstarten. Daarnaast geeft ie blokjes als het systeem eenmaal warm is. Beetje jammer, maar misschien gewoon een verkeerde versie gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike86
Wederom een film gedl. maar weer een fout:

Repair failed for Fighting Extended DvD5.part001.rar/Fighting Extended DvD5: not enough par-blocks, 164 block(s) needed, but 122 block(s) available

Iemand die raad weet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.S.X
Daar staat dat de poster te weinig herstel bestanden mee heeft gepost. Dus dat ligt niet aan de A200... Probeer hem anders eens met je pc te downloaden en herstellen. Denk dat je hetzelfde resultaat krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
m.beisser schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:59:

Repair failed for Fighting Extended DvD5.part001.rar/Fighting Extended DvD5: not enough par-blocks, 164 block(s) needed, but 122 block(s) available

Iemand die raad weet???
Is dus niet compleet. Voor de reparatie zijn 164 blokken nodig en je hebt er slechts 122.. dat gaat niet lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Je gaat toch niet zeggen dat je zelf geen enkele 'originele' dvd hebt liggen die je effe zelf kan rippen naar een iso om te testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149811

Ik draai er nu mee sinds zaterdag hij bevalt me redelijk goed, sommige iso bestanden loopt die op vast maar meestal na hem opnieuw te downloaden gaat het goed.

Enigste waar ik me redelijk aan stoor is dat ik bij sommige films wat dikker rood/zwart/wit/gele/blauwe ondertiteling krijg waar komt dit vandaan want dit vind ik wel erg jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-07 11:35
m.beisser schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:59:

Iemand die raad weet???
Heb je een payserver? -> Tweaknews / XSnews

Sssssssssst, niet verder vertellen!

Verder heb ik bij sommige (het lijken) willeurige ISO's ook dat mijn subs wit en 2 veel dikker en klote om te lezen zijn. Raar maar waar 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door StealthyPeanut op 09-02-2010 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149811 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 19:02:
Ik draai er nu mee sinds zaterdag hij bevalt me redelijk goed, sommige iso bestanden loopt die op vast maar meestal na hem opnieuw te downloaden gaat het goed.

Enigste waar ik me redelijk aan stoor is dat ik bij sommige films wat dikker rood/zwart/wit/gele/blauwe ondertiteling krijg waar komt dit vandaan want dit vind ik wel erg jammer...
Hoe ervaar jij het geluid van de FAN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:04

Red Boll

Kick Ass!

Anoniem: 149811 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 19:02:

Hmm... Ik kan via UPnP geen enkel .iso bestand openenen.

Die ondertiteling (Blauw/Geel) ben ik ook al tegengekomen, dacht dat het aan de instelling lag maar dat was helaas niet zo. :/ Krijg het niet voor elkaar om dit aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geluid van de Fan vind ik reuze meevallen ik stoor me er totaal niet aan, denk dat een gemiddelde console meer geluid maakt, ik zou de aankoop hier zeker niet van af laten hangen.

Mijn films haalt die gewoon van me computer af dat gaat perfect, heb voor de rest ook geen schijf in mijn a200 zitten, hij leest alles op een enkele iso bestand na dan.

Het is voor mij nu echt puur die ondertiteling daar baal ik echt van heb al ontdekt dat dit niet alleen bij iso's is maar ook bij vob bestanden.
En dan nog is het zo dat die de 1ne keer wel alles goed weergeeft en de ander keer weer in vreemde kleuren, dus het is iets softwarematig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike86
StealthyPeanut schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 19:06:
[...]

Heb je een payserver? -> Tweaknews / XSnews

Sssssssssst, niet verder vertellen!

Verder heb ik bij sommige (het lijken) willeurige ISO's ook dat mijn subs wit en 2 veel dikker en klote om te lezen zijn. Raar maar waar 8)7
Nee ik download met het account dat ik bij mn ziggo abbo heb.
Met de ondertitels heb ik ook problemen trouwens maar niet bij alle films.
de film 300 (.vob formaat) geeft op de A200 zwart/grijze ondertiteling door en via VLC op de laptop doet hij het prima! raar?? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Anoniem: 149811 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 21:53:
En dan nog is het zo dat die de 1ne keer wel alles goed weergeeft en de ander keer weer in vreemde kleuren, dus het is iets softwarematig.
Maar met een paar keer drukken op de subtitle knop staat het toch gewoon weer goed ? Daarna onthoudt hij het ook als ik hem weer open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315076

ondertiteling kleur kun je aanpassen door op:
Subtitel te drukken (onder aan afstand)
En dan met de pijltjes naar onder kom je van zelf de kleur instellingen tegen. Ook kun je daar de tekst grote en positie op het scherm aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:04

Red Boll

Kick Ass!

Anoniem: 315076 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 23:02:
ondertiteling kleur kun je aanpassen door op:
Subtitel te drukken (onder aan afstand)
Helaas al geprobeerd... :/ Kon door de kleurtjes heen scrollen en een andere kleurcombi selecteren maar er gebeurde helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:35
Red Boll schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 00:24:
[...]

Helaas al geprobeerd... :/ Kon door de kleurtjes heen scrollen en een andere kleurcombi selecteren maar er gebeurde helemaal niets.
Ik heb zelf de C-200 en ik heb af en toe ook onleesbare subs..wat helpt is even een hoofdstuk terug te gaan of voorruit te gaan. Daarna is de tekst weer normaal leesbaar. Komt niet vaak voor, en voor mij is dit een prima workaround.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bvsteyn schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 07:33:
[...]
Ik heb zelf de C-200 en ik heb af en toe ook onleesbare subs..wat helpt is even een hoofdstuk terug te gaan of voorruit te gaan. Daarna is de tekst weer normaal leesbaar. Komt niet vaak voor, en voor mij is dit een prima workaround.
Dit soort opstellingen begrijp ik nu nooit.

Zulke problemen betekenen feitelijk dat de fabrikant de apparatuur onvoldoende heeft uitgetest. En gezien de veelheid van problemen (met een erg dure Mediaplayer) kom je tot de conclusie dat de fabriek beta testers nodig heeft en het apparaat maar vast op de markt heeft gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ic3fir3
Feedtime probleem opgelost:
Voor degene die er ook problemen mee hebben (en intereseert). Als je de feedtime file op de PCH hebt gekregen moet feedtime-install.cgi even aangepast worden.

Open deze (met Notepad ++) en zie de volgende code:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
case `"$NMT" NMT_VERSION` in
    *-408)
        arch=nmt200
        crondir=/etc/cron
        ;;
    *-40[23])
        arch=nmt100
        crondir=/etc
        ;;
    *) 
        arch=other
        crondir=/dev/null
        echo unknown nmt
        exit 1
        ;;
esac

Er wordt vanuit gegaan dat de C-200 versie "-408" terug geeft, momenteel wordt er ook vanuit gegaan dat de A-200 dat doet. Helaas is dit niet het geval en wrodt er voor "other" gekozen.
Daarom heb ik het gewijzigd naar:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
    *-408)
        arch=nmt200
        crondir=/etc/cron
        ;;
    *-40[23])
        arch=nmt100
        crondir=/etc
        ;;
    *) 
        #Begin replace code with nmt200
        #arch=other
        #crondir=/dev/null
        #echo unknown nmt
        #exit 1
        #;;
        arch=nmt200
        crondir=/etc/cron
        ;;
        #End replace code with nmt200
esac

Draai hierna op de tv/Popcorn Hour "feedtime-install.html" en je bent klaar voor de install. B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike86
D.S.X schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 16:10:
Daar staat dat de poster te weinig herstel bestanden mee heeft gepost. Dus dat ligt niet aan de A200... Probeer hem anders eens met je pc te downloaden en herstellen. Denk dat je hetzelfde resultaat krijgt.
Vandaag dezelfde film gedl. maar dan op de PC. En nu werkt hij wel.
Vreemd? Ik heb het ook al met 4 andere films gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343354

ic3fir3 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:22:
Gisteren/vanochtend tot 2:00 uur aan YAMJ geknutseld, het ziet er allemaal leuk uit. Helaas zijn er weinig skins geschikt voor een ouderwetse beeldbuis tv. Daarnaast gaat er ook nog een nfo wereld voor mij open :-)
Welke skin zou je aanraden voor een ouderwetse beeldbuis tv??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wickytje
  • Laatst online: 15-07-2024
Ik ben sinds gisteren bezitter van een a-200. Ik heb hem gistren proberen aan te sluiten maar ik krijg geen beeld op mijn tv. Ik krijg de melding op de tv: geen videosignaal. Heeft iemand een idee wat er mis kan zijn of heeft er iemand hetzelfde probleem gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike86
Wickytje schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:27:
Ik ben sinds gisteren bezitter van een a-200. Ik heb hem gistren proberen aan te sluiten maar ik krijg geen beeld op mijn tv. Ik krijg de melding op de tv: geen videosignaal. Heeft iemand een idee wat er mis kan zijn of heeft er iemand hetzelfde probleem gehad?
Staat je TV wel op het juiste AV kanaal of heb je toevallig de resolutie te hoog ingesteld dat hij daarom geen beeld door geeft, defecte hdmi kan ook nog ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
ic3fir3 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 09:16:
Feedtime probleem opgelost:
Voor degene die er ook problemen mee hebben (en intereseert). Als je de feedtime file op de PCH hebt gekregen moet feedtime-install.cgi even aangepast worden.

Open deze (met Notepad ++) en zie de volgende code:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
    *-408)
        arch=nmt200
        crondir=/etc/cron
        ;;
    *-40[23])
        arch=nmt100
        crondir=/etc
        ;;
    *) 
        arch=other
        crondir=/dev/null
        echo unknown nmt
        exit 1
        ;;
esac

Er wordt vanuit gegaan dat de C-200 versie "-408" terug geeft, momenteel wordt er ook vanuit gegaan dat de A-200 dat doet. Helaas is dit niet het geval en wrodt er voor "other" gekozen.
Daarom heb ik het gewijzigd naar:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
    *-408)
        arch=nmt200
        crondir=/etc/cron
        ;;
    *-40[23])
        arch=nmt100
        crondir=/etc
        ;;
    *) 
        #Begin replace code with nmt200
        #arch=other
        #crondir=/dev/null
        #echo unknown nmt
        #exit 1
        #;;
        arch=nmt200
        crondir=/etc/cron
        ;;
        #End replace code with nmt200
esac

Draai hierna op de tv/Popcorn Hour "feedtime-install.html" en je bent klaar voor de install. B-)
toon volledige bericht
Hoe krijg je eigenlijk software op de A200 gepompt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ic3fir3
Anoniem: 343354 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:24:
[...]

Welke skin zou je aanraden voor een ouderwetse beeldbuis tv??
Kan ik nog geen echte uitspraak over doen, ik ben er nog mee bezig. Maar als ik een aanrader heb gevonden zal ik het zeker melden.
Kethij schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:32:
[...]

Hoe krijg je eigenlijk software op de A200 gepompt?
Via CSI (onder de C-200) of via nmt mini installer, de mini installer moet af en toe wat getweaked worden.

Uiteraard zijn er ook nog andere manieren om via FTP of USB te werken.

[ Voor 7% gewijzigd door ic3fir3 op 10-02-2010 16:40 . Reden: FTP/USB ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
Anoniem: 334669 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 08:58:
[...]

Dit soort opstellingen begrijp ik nu nooit.

Zulke problemen betekenen feitelijk dat de fabrikant de apparatuur onvoldoende heeft uitgetest. En gezien de veelheid van problemen (met een erg dure Mediaplayer) kom je tot de conclusie dat de fabriek beta testers nodig heeft en het apparaat maar vast op de markt heeft gegooid.
Tja, je hebt ook mensen die overal over klagen.. ;)
Men is druk doende om te sleutelen aan de fw om een en ander goed te krijgen, dus wie weet in de volgende fw is dit opgelost. Je kan er over twisten of het handig is om zo'n apparaat al zo snel op de markt te zetten. Aan de andere kant je hebt gelijk een grote groep testers...die issues melden waarop door de fabrikant geacteerd kan worden. Ik zelf ben in ieder geval super tevreden over mijn c-200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:52
Nog steeds tevreden over mijn A-200 :)
Wel een dingetje wat ik opmerkte: ik had een .TP bestand (in full HD) die een bitrate van 69 Mbps was....en dit ging niet goed. E.e.a. stotterde en happerde. Terwijl andere Full HD bestanden (MKV etc) wel prima afspeelden.

Ligt dit aan de popcorn, mijn NAS (Synology) of de 10/100 Mbit netwerk instelling vd PCH ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou iemand misschien een filmpje kunnen maken waarin duidelijk wordt wat het geluid van de fan is ? De één vind het acceptabel,de één ergert zich er dood aan, ik weet het niet meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben1985
  • Laatst online: 09-01 21:38

Ben1985

Tatatata!

Anoniem: 308756 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 21:53:
Zou iemand misschien een filmpje kunnen maken waarin duidelijk wordt wat het geluid van de A200 is? De één vind het acceptabel,de één ergert zich er dood aan, ik weet het niet meer!
Kan dat niet gewoon met je setup te maken hebben? Ik heb m zelf aan een yamaha av receiver hangen en ingesteld dat al het geluid digitaal wordt doorgestuurd via de toslink kabel. In feite wordt er dus verder niet gerommeld aan het geluid door de popcorn. Ik kan mij eventueel voorstellen dat het geluid wat minder is als het analoog wordt doorgestuurd naar de tv of andere geluidsapparatuur.

CM Stacker STC-T01 | Core i7 3930K | Asus P9X79 | Club3D HD7950 RoyalKing | 8x 4096GB DDR3-1600 | Samsung 840 Pro 256GB | Plextor PX-B950SA | X-Fi Elite Pro | 3x Samsung Syncmaster 214T | Windows 7 x64 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Ben1985, bedoelde het geluid van de fan heb het even aangepast in mijn post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Laatst online: 13-07 23:21

fmb

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

• ind0mi

ind0mi

Speelt de A-200 ook Blu-Ray iso's af? of moeten deze eerst worden uitgepakt?

nvm

found it:

Blu Ray ISO/BDMV Structure -...The A-200 is only expected to have “BD Lite” functionality. What this means is that when playing back a Blu Ray ISO/BDMV you will not have the full Blu Ray menu that you would expect playing an actual Blu Ray disc, but instead have a very basic menu. ... No issues with playback.

[ Voor 69% gewijzigd door ind0mi op 11-02-2010 11:21 ]

• bvsteyn
ind0mi schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 10:53:
Speelt de A-200 ook Blu-Ray iso's af? of moeten deze eerst worden uitgepakt?
8)7

Ik zou als ik jou was ff zoeken in deze thread....

• Mike86
Vandaag wederom iets merkwaardigs met de A-200.
Nadat ik een film heb gekeken en muziek wil gaan luisteren speelt hij geen muziek meer af...
Die workaround voor de subs werkt prima, hoofdstuk terug en weer naar voren en alles doet het weer...
Iemand ook last van het film-> muziek verhaal?

• D.S.X
m.beisser schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 11:51:
Nadat ik een film heb gekeken en muziek wil gaan luisteren speelt hij geen muziek meer af...
Dit had verholpen moeten zijn met de laatste firmware... dus is nog steeds aanwezig? Even melden dan?

• casanova84
  • Laatst online: 22-06 20:05
Beste mensen,

Ik heb vandaag een A-200 gekocht met een internet harde schijf van 1 tb. Nu ben ik een leek op dit gebied en vraag me af hoe ik films op mijn interne harde schijf moet zetten. Kan iemand mij wegwijs maken a.u.b.

In de handleiding staat iets over nas (smb server), nas (nfs server) wat is het verschil? Hoe stel ik bittorent downloader in? Wat is nzbget?

Ik heb een internet kabel die naar de pc gaat. Moet ik een tweede kabel trekken naar de A-200 of is het mogelijk om met 1 kabel te doen?

Ik heb geen flauw idee hoe ik het moet instellen.

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 16:52
casanova84 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:50:
Beste mensen,

Ik heb vandaag een A-200 gekocht met een internet harde schijf van 1 tb. Nu ben ik een leek op dit gebied en vraag me af hoe ik films op mijn interne harde schijf moet zetten. Kan iemand mij wegwijs maken a.u.b.

In de handleiding staat iets over nas (smb server), nas (nfs server) wat is het verschil? Hoe stel ik bittorent downloader in? Wat is nzbget?

Ik heb een internet kabel die naar de pc gaat. Moet ik een tweede kabel trekken naar de A-200 of is het mogelijk om met 1 kabel te doen?

Ik heb geen flauw idee hoe ik het moet instellen.
Als je nog geen Modem met ingebouwde router hebt zou ik een router kopen en daar de popcorn op aansluiten ook zou je hem via usb kunnen vullen
Samba is gewoon een netwerk protocol nfs ook
Nfs is iets vlugger maar word bijna niet door windows ondersteund dit word veel gebruikt als je van een nas gaat streamen die op Linux draait

[ Voor 10% gewijzigd door rjn27 op 11-02-2010 22:22 ]

• casanova84
Dus als ik het goed begrijp moet mijn pc EN de popcorn internetverbinding hebben om via mijn pc de interne harde schijf van de popcorn te kunnen vullen?

Ik wil ook graag bittorent rechtstreeks downloaden op de interne harde schijf, kan dit?

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:52
casanova84 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 22:43:
Dus als ik het goed begrijp moet mijn pc EN de popcorn internetverbinding hebben om via mijn pc de interne harde schijf van de popcorn te kunnen vullen?

Ik wil ook graag bittorent rechtstreeks downloaden op de interne harde schijf, kan dit?
Nou zo zou je het kunnen zeggen. Officieel is het eigenlijk je eigen thuis netwerk (dus niet internet ;) )
Je kunt de PCH dan benaderen via je PC. En hiermee via je eigen netwerk bv films overzetten naar je PCH.

Ja je kunt via de PCH downloaden met torrent. Wel de app installeren etc voor Torrents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.S.X
Anders even in de Wiki duiken casanova84 en lekker gaan lezen. Dan wordt het je snel duidelijk (hopelijk)

Rechtstreekse link naar de pagina van de NMT apps: http://www.networkedmediatank.com/wiki/index.php/NMT_Apps

Algemene link: http://www.networkedmediatank.com/wiki/index.php/Main_Page

Trouwens wel eerst nieuwste firmware erop zetten en schijf formatteren :)

Laatste firmware link: http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=35658

Even via USB installeren en gaan met die banaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik heb nu een HDX-1000 (= PCH-A110) met een hard disk erin. Ik laat hem ook downloaden, parren en unrarren vanaf usenet.
Hierbij stoor ik me echter gigantisch aan het gebrek aan snelheid van het apparaat:
- Een BR download van 25gig parren/unrarren duurt soms een uur of 20!
- kopiëren vanaf mn pc naar de HDX1000 gaat met 5 mb/s
- Downloaden van usenet gaat op de HDX met max 1,5 mb/s (op de pc haal ik de normale snelheid: 2,5 mb/s, ja met evenveel threads en dergelijke)
- Als het apparaatje aan het unrarren is, is hd-content niet meer fatsoenlijk af te spelen.

Nu weet ik dat de processor van de A200 ruim 2x zo snel is dus hoop ik dat deze problemen hiermee zijn opgelost maar kan iemand dat bevestigen?
- gaan usenet downloads net zo snel als op een normale pc?
- met welke snelheid gaat het kopiëren van pc naar A200?
- Hoe snel gaat het parren + unrarren van een BR download van 25gig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike86
Ik heb even een filmpje gemaakt van mijn opstart probleem.
Misschien dat iemand mij kan vertellen wat dat geluid maakt of het een bug is of dat ik hem moet ruilen.
Wat ik wel weet is dat dit niet goed is...
Zie de link voor het filmpje en luister naar het geluid.

http://www.youtube.com/watch?v=vrE9nK8q-lE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.S.X
Lijkt wel een staafmixer :o Ik zou even contact opnemen met je leverancier, want dit is niet gezond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 13:25
m.beisser schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 11:39:
Misschien dat iemand mij kan vertellen wat dat geluid maakt of het een bug is of dat ik hem moet ruilen.

Ik heb exact hetzelfde. Waar heb jij 'm gekocht en heb je toevallig al contact met ze opgenomen? Wat zeiden ze?

Man, door dat gedoe met die fan zou ik haast een DHX-BD1 als vervanger willen hebben. Zou dat mogelijk zijn, generally speaking? Doen leveranciers dat?

Edit: Wifimedia gemaild met het robleem en de vraag gesteld of ik eventueel een HDX BD-1 retrour kan krijgen bij een evt RMA-procedure. Uiteraard met bijbetaling.

[ Voor 10% gewijzigd door garp op 12-02-2010 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike86
garp schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 12:31:
[...]

Ik heb exact hetzelfde. Waar heb jij 'm gekocht en heb je toevallig al contact met ze opgenomen? Wat zeiden ze?

Man, door dat gedoe met die fan zou ik haast een DHX-BD1 als vervanger willen hebben. Zou dat mogelijk zijn, generally speaking? Doen leveranciers dat?
Ik heb de A-200 gekocht bij HD Supplies. Vandaag heb ik geprobeerd te bellen maar geen gehoor dus ga ik het later op de middag nog wel een keer proberen. Nu weet ik zeker dat mijn A-200 niet goed is.
Bij HD-Supplies hanteren ze wel een afkoelperiode van 2 weken dus ga ik er vanuit dat ik het apparaat kan omruilen voor een ander type. Zou de HDX BD1 een verbetering zijn dan? Misschien is het dan wel een optie...
Ik vind dat A-200 op dit moment nog erg instabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ic3fir3
m.beisser schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 11:39:

garp schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 12:31:
[...]

Dit probleem heb ik NIET, maar de A200 heb ik gezamelijk gekocht met een vriend. Hij had dit probleem wel en hij had ook problemen met het afspelen van de content wanneer de A200 warm werd.

De A200 is ondertussen omgeruild (na veel rompslomp over gebruikersschade) en nu heeft hij heeft hij nergens last van.

Advies: terugbrengen/omruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Ik heb het probleem ook niet en heb heb ook bij HD supplies vandaan. Ik zal vanavond wel ff kijken of ik iets van een revisie nummer kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garp
Foutje - post mag weg.

[ Voor 93% gewijzigd door garp op 12-02-2010 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garp
m.beisser schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 12:50:
[...]
Zou de HDX BD1 een verbetering zijn dan? Misschien is het dan wel een optie...
Ik vind dat A-200 op dit moment nog erg instabiel.
De HDX-BD1 is niet stabiel, die zijn afgestapt van de strategie om een syabas-kopietje te daaien van de firmware schijnt het en gaan hun eigen firmware ontwikkelen. Maar hij is wel fanless.....

Zie het HDX-BD1 topic voor info over deze speler....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike86
Ja ik heb het gelezen. Denk dat het geen verbetering is.
Dan maar de A-200 omruilen voor een nieuwe en hopen dat die wel goed is.
Dat die bd-1 fan-less is is zeker een groot plus punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:41
Of een C 200... die is ook fanless

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-07 22:49
DukeBox schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 13:51:
Ik heb het probleem ook niet en heb heb ook bij HD supplies vandaan. Ik zal vanavond wel ff kijken of ik iets van een revisie nummer kan vinden.
Hier ook van HD supplies zonder problemen.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casanova84
Beste mensen,

Ik heb via samba verbinding gemaakt met de harde schijf van mijn a-200. Nu kan ik via de pc films op de harde schijf zetten.

Nu wil ik via mijn a-200 in mijn pc komen. Hiervoor heb ik een aparte mapje aangemaakt en deze ingesteld als delen. Ik ben de enigste user op de pc en heb mijn naam toegevoegd. Tot zover gaat het goed, maar ....

Via deze site http://www.networkedmedia...k_Share#Samba_Share_Setup probeer ik mijn a-200 in te stellen maar snap het niet helemaal. Probeer via de a200 Instellingen-->network share --> add -> protocol: SAMBA
IP/host name: ###.###.#.#
share folder: NMT A-200 (zo heet de mapje die ik wil delen op mijn pc)

En dan doe ik saven. Vervolgens ga ik naar begin scherm en druk op die driehoekige teken. Vervolgens kan ik 2 keuzes maken, namelijk de 01 network browser en 02 ###.###.#.#:NMT A-200. Ik kies 02 en krijg vervolgens de melding : please make sure the target server is running.

Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flash3d
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-07 17:32
Weet niet of dit al gepost is maar voor 5,- en een klein uurtje werk is mijn A-200 weer stil en koel.

Wat gaatjes geboord zoals hier: http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=35964&pid=336743#pid336743 en een fanmate 2 ertussen http://www.zalman.co.kr/eng/product/Product_Read.asp?idx=206.

Hoor hem nu alleen nog als ik me hoofd ongeveer 20 cm erbij houd. Hij blijft ook een heel stuk koeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike86
Gisteren mijn A-200 op de post gedaan, terug naar HD Supplies en besloten geen nieuwe A-200 meer terug te nemen maar mijn geld terug. Nu even rustig rond kijken naar een betere media player. Ben erg benieuwd naar de YUIXX van Conceptronics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flash3d schreef op zondag 14 februari 2010 @ 00:23:
Weet niet of dit al gepost is maar voor 5,- en een klein uurtje werk is mijn A-200 weer stil en koel.

Wat gaatjes geboord zoals hier: http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=35964&pid=336743#pid336743 en een fanmate 2 ertussen http://www.zalman.co.kr/eng/product/Product_Read.asp?idx=206.

Hoor hem nu alleen nog als ik me hoofd ongeveer 20 cm erbij houd. Hij blijft ook een heel stuk koeler.
Je verwacht wel je garantie zo te behouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flash3d
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-07 17:32
Anoniem: 334669 schreef op zondag 14 februari 2010 @ 12:52:
[...]

Je verwacht wel je garantie zo te behouden?
Zien we dan wel weer, ander kapje erop en hij is weer origineel. Beter dan dat ik me irriteer aan het geluid van die fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flash3d schreef op zondag 14 februari 2010 @ 13:39:
[...]

Zien we dan wel weer, ander kapje erop en hij is weer origineel. Beter dan dat ik me irriteer aan het geluid van die fan.
Weet niet waar jullie allemaal last van hebben, de a200 staat gewoon bij mij op me kamer en zoals gisteren kwam ik laat thuis staat niks aan behalve de pch en heb er is opgelet ik hoor hem totaal niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wickytje
  • Laatst online: 15-07-2024
Wickytje schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:27:
Ik heb de A-200 proberen aansluiten via composiet-kabel zoals beschreven staat in volgende FAQ: http://support.popcornhour.com/article.aspx?id=1011 Dit gaf nog steeds geen beeld. ik heb nu zowel Popcorn support als HD Supplies aangeschreven voor te vragen hoe en wat. Als er iemand nog ideën heeft hoe ik mijn A-200 kan doen werken, ik sta voor alles open.

(ik heb geen HDD ingebouwd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb wellicht zelfde probleem gehad.

Na volledig uitzetten ging de PCH vaak niet aan. Kwam alleen even "PCH loading" op TV scherm en dan niets. Pas na meerdere malen uit- en aanzetten wilde het lukken.

Oplossing? Apparaat retour leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-07 18:56
Heb er net een besteld voor op de slaapkamer. Had ik hier maar eerder gelezen. Dattie niet fanless is, zit ik niet zo mee, maar dattie herrie maakt natuurlijk wel, zeker op een slaapkamer. Shit zeg.
Anyway, wordt niet zo vrolijk van de replies hier. De C200 beneden bevalt overigens perfect. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Als je niet van plan bent hem op stand-by te gebruiken voor downloads/NAS dan heb je er denk ik geen last van. Onder het kijken moet je geluid wel heel erg zacht staan wil je de fan horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arpie
  • Laatst online: 25-01-2022
Ik vind dat het probleem mbt het geluid van de fan zwaar overdreven wordt! Ik heb zelf zo'n kast voor interactieve tv van KPN en daar zit ook een fan in, die maakt ook wat herrie, dat hou je toch. Ik kan me voorstellen dat als je hem op je slaapkamer zet je er tijdens het slapen gek van wordt, maar overdag merk je er echt niets van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-07 22:49
DukeBox schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 00:29:
Als je niet van plan bent hem op stand-by te gebruiken voor downloads/NAS dan heb je er denk ik geen last van. Onder het kijken moet je geluid wel heel erg zacht staan wil je de fan horen.
Ik sluit me hierbij aan :)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Riesjard schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 11:18:
Ik heb nu een HDX-1000 (= PCH-A110) met een hard disk erin. Ik laat hem ook downloaden, parren en unrarren vanaf usenet.
Hierbij stoor ik me echter gigantisch aan het gebrek aan snelheid van het apparaat:
- Een BR download van 25gig parren/unrarren duurt soms een uur of 20!
- kopiëren vanaf mn pc naar de HDX1000 gaat met 5 mb/s
- Downloaden van usenet gaat op de HDX met max 1,5 mb/s (op de pc haal ik de normale snelheid: 2,5 mb/s, ja met evenveel threads en dergelijke)
- Als het apparaatje aan het unrarren is, is hd-content niet meer fatsoenlijk af te spelen.

Nu weet ik dat de processor van de A200 ruim 2x zo snel is dus hoop ik dat deze problemen hiermee zijn opgelost maar kan iemand dat bevestigen?
- gaan usenet downloads net zo snel als op een normale pc?
- met welke snelheid gaat het kopiëren van pc naar A200?
- Hoe snel gaat het parren + unrarren van een BR download van 25gig?
Iemand die kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Laatst online: 07-07 15:50
Flash3d schreef op zondag 14 februari 2010 @ 00:23:

Foto's!

GoT F1 PlayStation Racing League Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.steenis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-07 20:04
Ik heb er net een bestelt via HD-supplies. In combinatie met een Popcorn Hour WN-150 en een Western Digital Caviar Green, 1TB

Dit wordt mijn eerste Media Player, voorheen was het altijd mijn laptop via een VGA aansluiting, wat ik aardig zat begin te raken...

Wat voor mij de reden was om voor dit ding te kiezen is budget en gemak. Mijn overweging was om een HTPC te bouwen, wat mij op zich een leuke klus lijkt maar ik vindt toch dat dit een prijzig geheel gaat worden.
Zo een apparaatje zal je zo weer vervangen wanneer hij niet meer voldoet door een nieuwere, of uitgebreidere versie. Iets wat je bij een HTPC minder snel zal doen.

/Edit
Bevestiging gekregen, verzonden _/-\o_ wat een snelheid! Hopen dat het apparaat net zo snel is :9~

[ Voor 7% gewijzigd door r.steenis op 16-02-2010 12:29 ]

You’re a nut! you’re crazy in the coconut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
DukeBox schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 00:29:
Ah.. Bedankt voor de geruststelling ;)
Blijft het feit dat als je zoekt naar deze machine op het net, dat je ontzettend veel problemen tegen komt, met name fan gerelateerd.
Nah goed, hij is vandaag verzonden (hdsupplies), dus we zien wel hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike86
Net een mail gehad van HD-Supplies dat ze mijn A-200 in goede orde hebben ontvangen en ik netjes mijn geld terug krijg, erg nette service vind ik!
Nu een weekje wachten tot de release van de YUIXX en dan maar hopen dat het een verbetering is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Maar zou het ding zonder hdd niet fanless kunnen draaien? Niemand van ons Tweakers nog geprobeerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Ik ben van plan om een 2TB hardeschijf in te bouwen in de A-200.. maar ben aant twijfelen welke.
heb de volgende HDD's gevonden :
  • Western Digital WD20EADS : 152,90 euro
  • Seagate ST32000542AS : 159,90 euro
  • Samsung HD203WI (SpinPoint F3 EcoGreen) : 134,90 euro
prijzen van alternate
Ik ben gewoon op zoek naar een HDD die stil is en niet te warm word.. welke raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Val alle 3 zijn wel 'losse' reviews te vinden, maar ik heb er idd nog geen kunnen vinden met alle 3 tegelijk. Ben ook wel benieuwd ernaar, standaard zou ik zeggen de gene met de minste platters en het laagste toerental.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248950

Klinkt op zich allemaal wel redelijk positief.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het bitstreamen van HD audio.
Is er iemand die wil testen of DTS-HD en/of Dolby True HD inderdaad zoals beloofd netjes worden gebitstreamd naar een HD audio receiver?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb

fmb

Anoniem: 248950 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 14:59:
...
Is er iemand die wil testen of DTS-HD en/of Dolby True HD inderdaad zoals beloofd netjes worden gebitstreamd naar een HD audio receiver?
...
Zie eerder bericht in dit topic: fmb in "[Mediaplayer] Popcorn Hour A-200 NMT"

NB: even zoeken naar "bitstream" in dit topic had volstaan...

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248950

Bedankt voor de link.
Dat had ik inderdaad gezien ja. Maar ik weet niet of er inmiddels een firmware update is geweest die de situatie wellicht veranderd heeft.
Bovendien is het een enkele melding en krijg je mi ook een iets zuiverder beeld van de situatie als het door meerdere mensen wordt getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb

fmb

Anoniem: 248950 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 15:43:
...
Bovendien is het een enkele melding en krijg je mi ook een iets zuiverder beeld van de situatie als het door meerdere mensen wordt getest.
Wat dat betreft is het inderdaad nog wachten op meer reviews en meer feedback van gebruikers.

Pagina: 1 ... 4 ... 19 Laatste