Ik heb de A210 nu ongeveer 2 weken(via 1dayfly) en heb er gelijk een Samsung 2TB harddisk ingezet waar al ongeveer 600 films opstaan,de eerste keer dat ik hem aanzette bleef die op loading staan dus de stekker eruit en daarna start die wel door maar vandaag na 3 keer een half uur op loading dus niks
Ik heb er nog niet veel mee gedaan en er zit ook nog geen internet op maar alleen een interne schijf maar het lijkt me toch niet dat die elke keer als ik hem opstart de schijf weer moet intaliseren,mijn WD Live doet het al na 30sec.
Ik kom het probleem wel tegen in dit topic en ook in die van de C200,is het een software fout of een hardware
edit
Nog 2 andere schijven geprobeert maar geen succes,hij boot wel maar ziet de hd niet ook heb ik geen setup wizard
Zelfs een schijf geformateerd naar NTFS(langzaam) of ext3 maar geen succes,lijkt mij toch aan de hardware te liggen want ik heb nu al zo'n beetje alles geprobeert wat ik kon vinden op het NMT forum.
[
Voor 20% gewijzigd door
audiojunk op 27-12-2011 15:52
]
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4