Zoals aangegeven door NMe in: NMe in "Aangescherpt DM-beleid" nu dan maar even een nieuw topic over hetzelfde draadje. 
Vandaag wordt het volgende in de bewuste DM draad gepost door een modje:
Schijbaar is er dus ook nog een soort van 'grijs gebied' van dingen die wel of niet mogen die NIET in de policy vermeld staan
Er is een heel topic geweest over dit bewuste draadje en iedereen heeft zich netjes aan de toen genoemde regels/policy gehouden. Waarom is dit NU ineens zo een big issue?
Ik ben van mening dat je nu als user dan helemaal niet meer weet wat nou wel of niet mag, gezien het feit dat iedereen netjes binnen de gestelde regels van de policy is gebleven en er alsnog gedreigd wordt met het sluiten van de DM draad.
Hoe zit dit?
Ik heb met de bewuste mod contact via DM gezocht maar daar kom ik helaas ook niet aan een bevredigend antwoord.
Vandaag wordt het volgende in de bewuste DM draad gepost door een modje:
Ik vraag me af wat hier de rede van is? Er wordt niets gedaan wat buiten de policy van t.net valt! En vind het een nogal overdreven reactie.eij heren,
Ik krijg bijna spijt dat ik wat Dm bans heb opgeheven. De plaatjes mogen dan naar de letter nog binnen de policy vallen, ze vallen er in ieder geval naar de geest buiten en Dm is nu eenmaal nooit bedoeld voor het uitwisselen van mooie meiden.
Dus we trekken de teugels maar aan: blote miepen mogen in het blote miepen topic in de HK maar ik wil ze niet meer zien in dit draadje. De uiteindelijke consequentie zou zijn dat dit draadje dicht gaat en da's jammer
Schijbaar is er dus ook nog een soort van 'grijs gebied' van dingen die wel of niet mogen die NIET in de policy vermeld staan
Er is een heel topic geweest over dit bewuste draadje en iedereen heeft zich netjes aan de toen genoemde regels/policy gehouden. Waarom is dit NU ineens zo een big issue?
Ik ben van mening dat je nu als user dan helemaal niet meer weet wat nou wel of niet mag, gezien het feit dat iedereen netjes binnen de gestelde regels van de policy is gebleven en er alsnog gedreigd wordt met het sluiten van de DM draad.
Hoe zit dit?