Toon posts:

Android Software & Discussie - Deel 3 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 92.302 views

• Rubinski
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-10-2018

Rubinski

Dodelijk blond!

ikmattie schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:20:
[...]

Je hebt heel die kaarten niet nodig,
myTracks slaat alleen maar GPS punten op...
Je kunt die GPS punten, als er wel internet is, projecteren op een kaartje. Of uploaden naar Google Docs, of als GPX exporteren om foto's te geotaggen etc
Eigenlijk ben ik gewoon op zoek naar kaarten van de benelux, zodat ik geen gps-software moet kopen. Eigenlijk gewoon een soort van Google Maps die offline gebruikt kan worden.

Software is like sex, it's better when it's free

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

Bedankt!
Ik ben meteen begonnen met het downloaden van de kaarten uit west-europa, Italië, Spanje, Finland en Zweden :)

Ik vind 't echt helemaal top, werkt goed, gedetailleerd ook, restaurantjes, benzinepompen en dergelijke...
Heb het maar 15 minuutjes aangehad ofzo hoor, dus misschien zie jij wel veel minpunten, maar pour moi: top!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Anoniem: 69767
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Opera Mini 5 beta 2 voor Android review @ Engadget:

http://www.engadget.com/2...5-on-android-mini-review/

(de beta 2 = nu te downloaden uit de Market).

[Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 11-03-2010 16:20]

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-12-2022

martincm

[Android 13!]

DjWannaB2002 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 09:41:
Ach gewoon die betaalde variant nemen. Is maar 4 euro.... Als het nou 15 was ofzo kan ik me voorstellen dat je twijfelt..... MAar voor 4 euro? Of kan je hem niet kopen omdat je geen credit card hebt?
Ja als ik dat bij alle Apps zo had gedacht..... Nee ik wil zeker wel eerst een testje draaien voor performance/bugs etc.... ipv kopen/install/retour .....
Verder is het niet aan de prijs nee, voor deze dan. Zoals eerder gezegd vond ik deel 1 zwaar zuigend, deel 2 is in alle opzichten dik verbeterd.
Maar goed nevermind in ieder geval, hij is inmiddels binnen (maar vond t wel de moeite te vermelden dat de demo in zn volledigheid in je tel terechtkomt.)
Anoniem: 69767 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 17:55:
[video]

Op 1m20 zie ik een spel "Roller""...Deze kan ik helaas niet in de Market/Androlib vinden. Iemand tips (andere naam oid) of is deze sony exclusive? Zowel Roller als Roller Coaster kan ik niks vinden :/
Deze ziet er wel lachen uit zeg..... Ik heb m ook gezocht en mn beste guess zou zijn dat het Roller Coaster Rush voor Android is. Maar net als jij kon ik m niet vinden (misschien toch een SE X10 mini exclusive game ???)

[Voor 28% gewijzigd door martincm op 11-03-2010 17:28]

Pixel 7 Pro-128GB-||-Galaxy Tab S8 Ultra-8GB/128GB-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-nVidia Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB/Touch-||

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:44

13art

Moderator Mobile
(jarig!)
Heb je ook wel een punt inderdaad. Aan de andere kant zou ik er zelf ook niet zoveel problemen mee hebben om even te installeren en dan eventueel te deïnstalleren voor een refund. Maar dan nog, ook een demo moet goed werken natuurlijk. Als een demo al niet goed werkt zou ik het niet kopen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis

Er zal binnen enkele dagen wel een 1.0.1 demo in de Market staan dunkt me...

• ejsp
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-06 13:23
Hoe kan ik de Barcode Scanner vinden?
Als ik in de Market op m'n HTC Legend zoek, vind ik alleen andere barcode programma's (o.a. Pricewatch scanner).
Op androlib.com zag hem ook staan, met een link naar Market, maar als ik die op m'n Legend open krijg ik bericht dat ie niks kan vinden...

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:58
ejsp schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:56:
Hoe kan ik de Barcode Scanner vinden?
Als ik in de Market op m'n HTC Legend zoek, vind ik alleen andere barcode programma's (o.a. Pricewatch scanner).
Op androlib.com zag hem ook staan, met een link naar Market, maar als ik die op m'n Legend open krijg ik bericht dat ie niks kan vinden...
http://zxing.googlecode.com/files/BarcodeScanner3.2.apk

Openen in je browser
Als je de PriceWatchscannner download, installeert en opstart, download hij eerst automatisch BC-scanner =)

• ejsp
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-06 13:23
CLB schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:00:
Als je de PriceWatchscannner download, installeert en opstart, download hij eerst automatisch BC-scanner =)
Dan krijg ik dezelfde foutmelding als de link van Androlib.
Dat werkt wel, dank!

• Niet online
Raging Thunder 2 met OPENGL ES 2.0 support (zie ook:
nieuws: Nieuwe versie Android-NDK ondersteunt OpenGL ES 2.0)

Die motionblur ziet er wel vet hoor =)
Speelt ook lekker en innovatief hoor, zeker! Leuk dat er steeds betere, mooiere games komen, heel nice!!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:40

MaDLiVe

.-Observer-.

CLB schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 23:11:
Speelt ook lekker en innovatief hoor, zeker! Leuk dat er steeds betere, mooiere games komen, heel nice!!
Weet je toevallig of er al android telefoons zijn die openGLES 2.0 ondersteunen? Vond de demo op mijn milestone af en toe wat traag lopen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Applicaties en games die gemaakt worden voor Android 2.0 of hoger, kunnen gebruik maken van Open GL ES 2.0, zo staat in de release notes van versie 3 van de Native Development Kit te lezen.
De hardware moet Open GL ES 2.0 wel aankunnen; onder meer de Motorola Milestone, de Google Nexus One en de HTC Desire hebben een processor die het systeem ondersteunt.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:40

MaDLiVe

.-Observer-.

Bedankt, en goed om te horen :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:59
Behalve dat de Milestone het voordeel heeft dat het een dedicated GPU heeft ;)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:56

woutur

Klauwtjes uit!

Anoniem: 69767 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:13:
[afbeelding]

Opera Mini 5 beta 2 voor Android review @ Engadget:

http://www.engadget.com/2...5-on-android-mini-review/

(de beta 2 = nu te downloaden uit de Market).
Werkt snel en fijn! Opera Link wil nog niet mijn bookmarks syncen. Pinch zoom doet het ook niet in deze versie. Hij rendert echter wel snel en ben ook verbaasd over de snelheid van opstarten, op mijn hero in 8 seconden (na 'em gekilled te hebben in Task Manager (!) zonder de kill staat hij instant op je scherm). Even een google pagina openen is gedaan in 5 secs. Dit alles over 3g. Ben benieuwd hoe snel ie is over het netwerk!

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

• Balachmar
  • Laatst online: 10:35

Balachmar

The truth is out there

ejsp schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:15:
[...]

Dan krijg ik dezelfde foutmelding als de link van Androlib.

[...]

Dat werkt wel, dank!
Dan is de barcode scanner officieel nog niet voor jouw telefoon beschikbaar. Het beste zou je dit hier even kunnen doorgeven: http://code.google.com/p/zxing/issues/list Dat zijn de developpers van Barcode Scanner, die zullen het vast interessant vinden om te weten.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Balachmar schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:01:
Dan is de barcode scanner officieel nog niet voor jouw telefoon beschikbaar. Het beste zou je dit hier even kunnen doorgeven: http://code.google.com/p/zxing/issues/list Dat zijn de developpers van Barcode Scanner, die zullen het vast interessant vinden om te weten.
http://code.google.com/p/zxing/issues/detail?id=358
;)

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:09

Get!em

Oh die ja!

Tooltje voor hardlopen, weer een nieuwe gevonden:

http://nl.androlib.com/an...n.com-sportbuddy-imB.aspx
http://nl.androlib.com/android.screenshot.app.imB-qpA.u.aspx

[Voor 23% gewijzigd door Get!em op 12-03-2010 14:52]

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-06 22:06

n00bs

Het is weer Zomer!

Weet iemand of er een fun app is, die gebruik maakt van de G-sensor als "security alarm". Wel met vertraging zodat je eerst het toestel moet unlocken met een code en het alarm pas uitgaat wanneer de code is ingevoerd?

Verder was ik ook op zoek naar een mogelijkheid om bij de HTC Legend de camera te gebruiken als webcam voor op de PC via WiFi, maar heb nog niets kunnen vinden in tegenstelling tot Win Mobile phones en Symbian.

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:58
n00bs schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:20:
Weet iemand of er een fun app is, die gebruik maakt van de G-sensor als "security alarm". Wel met vertraging zodat je eerst het toestel moet unlocken met een code en het alarm pas uitgaat wanneer de code is ingevoerd?

Verder was ik ook op zoek naar een mogelijkheid om bij de HTC Legend de camera te gebruiken als webcam voor op de PC via WiFi, maar heb nog niets kunnen vinden in tegenstelling tot Win Mobile phones en Symbian.
Misschien is dit iets.

http://www.appventive.com/motionandsoundalarm

• Get!em

Get!em

Oh die ja!

Webcam via USB.
http://www.androlib.com/a...cam-application-wCCC.aspx

Voor Wifi verwacht ik dat het net als met Tether is: dat kan pas als je root. (is een gok, maar gezien de omstandigheden..)

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Get!em schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 17:10:
Webcam via USB.
http://www.androlib.com/a...cam-application-wCCC.aspx

Voor Wifi verwacht ik dat het net als met Tether is: dat kan pas als je root. (is een gok, maar gezien de omstandigheden..)
Dit bv http://www.androlib.com/a...curetlivestream-ijnA.aspx jammer dat er geen demo is om te testen. Gewoon super relaxt om je telefoon ergens neer te leggen en dan als bewakingscamera te kunnen bekijken vanaf een andere PC oid

• Niet online
n00bs schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 17:52:
Gewoon super relaxt om je telefoon ergens neer te leggen en dan als bewakingscamera te kunnen bekijken vanaf een andere PC oid
Om je zusje te bespioneren ofzoiets O-)

Qik kan ook zoiets (live streaming vanaf je telefoon)

[Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 12-03-2010 17:55]

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Anoniem: 69767 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 17:53:
[...]

Om je zusje te bespioneren ofzoiets O-)
Qik kan ook zoiets (live streaming vanaf je telefoon)
no thanks... qik werkt met tussenkomst van een website, daar heb je dus minder controle over. Maar het is idd een cool idee. Je kan je telefoon gebruiken als security cam.
Zag ook apps die reageren op beweging en dan het beeld met geluid opnemen, echter als de telefoon gestolen zou worden, heb je nog geen beelden ;)
Behalve als die het naar een website streamt ofzo...

• 13art

13art

Moderator Mobile
(jarig!)
Nou dacht ik toch laatst met een facebook app foto's van vrienden op facebook gekoppeld te hebben aan contactpersonen in mijn adresboek op mijn milestone. Maar ik krijg het niet meer voor elkaar. Iemand die even snel kan vertellen hoe het ook alweer moest?

• C00P
  • Laatst online: 17:32
Is mijn G1 nog snel genoeg voor emulator spellen te spelen ?
Ik heb de 10mb ram hack in mijn ROM

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:28
C00P schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 00:47:
Probeer het?

Nickname does not reflect reality

• DNA_Saint
  • Laatst online: 01-06 16:20

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Ik weet niet of ik het hier moet plaatsen of een aparte topic moet maken.
Maar wat is de functionaliteit van Android ten opzichte van controle op huishoudelijke apparateren?

Is het bijvoorbeeld mogelijk om je android als afstandsbediening te gebruiken?
Lichten aan en uit zetten via ???
PC besturen/desktop bekijken.
etc etc...

Huub Huub Barbatruc!

PC besturen kan via RDP clients of specifieke software voor aparte programma's, rest weet ik niet..

• Niet online
DNA_Saint schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 01:52:
Maar wat is de functionaliteit van Android ten opzichte van controle op huishoudelijke apparateren?

etc etc...
Met Gmote kan het eea: www.gmote.org
Gmote turns your Android phone into a remote control for your computer, allowing you to start and control movies and music at a distance. It supports all of the standard remote control features such as play, pause, rewind, volume controls etc. It also has a built-in file browser that lets you view the files that are on your computer and select what you want to play. It's great if you want to sit back while watching a DVD, or control the flow of songs in your favorite playlist. Gmote can also be used as a wireless Touchpad and keyboard, allowing you to control your computer at distance. Another great feature available in Gmote is the ability to stream music from your computer to your phone!
Verder zit er in de meeste telefoons geen werkende IR, dus alle huisapparaten blijven beperkt tot degenen die via IP (WiFi) of BlueTooth kunnen aangestuurd.

Qua remote desktops is er wel genoeg te vinden, ff Googlen.
Nesoid (NES emulator) draait redelijk (zoals Mario) op m'n G1 na wat tweaks.

[Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 13-03-2010 06:17]

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

DNA_Saint schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 01:52:

etc etc...
IVM de Infrarood zul je denk ik een of ander apparaat moeten hebben als de RF blaster maar dan dat die Bluetooth/WIFI (Bluetooth lijkt de meest logische keuze) signalen omzet in een Infrarood signaal.
En of dat bestaat?

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:40

Trouble

Hier is een bordje van <3

GMote is handig :Y

Reminder: She's not dressed as a slut, you're just thinking like a rapist | 17 December 1991 | De Nerdette |

• Dragonslaughter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05:42
Ik loop tegen een probleem aan, en wellicht heeft iemand hier een oplossing voor?
Als de uit-knop ingedrukt wordt krijg je namelijk het scherm te zien voor stille stand, vliegtuigstand en uitschakelen. Deze knop werkt alleen ook als hij op toetsenblokkering staat. Is er een programmatje oid die er voor zorgt dat deze knop, net zoals alle andere, alleen werkt als de toetsenblokkering er af is? Overigens heb ik een spica, maar ik neem aan dat dit voor alle android toestellen zo is.

• Niet online
Dragonslaughter schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 18:00:
Ik loop tegen een probleem aan, en wellicht heeft iemand hier een oplossing voor?
Als de uit-knop ingedrukt wordt krijg je namelijk het scherm te zien voor stille stand, vliegtuigstand en uitschakelen. Deze knop werkt alleen ook als hij op toetsenblokkering staat. Is er een programmatje oid die er voor zorgt dat deze knop, net zoals alle andere, alleen werkt als de toetsenblokkering er af is? Overigens heb ik een spica, maar ik neem aan dat dit voor alle android toestellen zo is.
Bij m'n G1 is het juist andersom: die opties via de uit-knop krijg ik als de toetsenblokkering uit staat.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-06 16:04
Zo werkt het bij de Milestone ook. Al weet ik dat alleen maar omdat ik het net even heb uitgeprobeerd, in "het eggie" is het me nog nooit opgevallen.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Heb je daar dan last van? Weet niet hoe die button is gepositioneerd op de Spica, maar perongeluk indrukken..

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Hangt volgens mij van de rom ook af, misschien dat een custom rom een oplossing bied.
Met mijn G1 heb ik met cyanogen 4.11.11111 dat bij beide hij dat menu geeft (zowel niet als wel geblokkeerd) en bij lang inhouden helemaal uit gaat (ik heb dat ook wel eens dat ie dus gewoon uit staat) alleen cyanogen heeft hier ook een reboot optie in het menu gezet.

• Dragonslaughter
  • Laatst online: 05:42
CLB schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 18:19:
Heb je daar dan last van? Weet niet hoe die button is gepositioneerd op de Spica, maar perongeluk indrukken..
Hij zit gewoon rechtsonderaan. De telefoon zit standaard in mijn broekzak en het is mij al een paar keer overkomen dat hij onbewust op stil of op vliegtuigstand is gegaan wat toch wel lichtelijk irritant is voor de bereikbaarheid.

• 13art

13art

Moderator Mobile
(jarig!)
Heb nu een progje gevonden dat doet wat ik wil, al was het niet zoals ik gewend was om het te doen,
Men neme het programma FaceBook Sync en hiermee kan je dan de profiel foto's van facebook koppelen aan je eigen contactpersonen. Werkt lekker simpel, en ook als de namen niet helemaal overeen komen kan je ze toch nog koppelen.

Nog een handig programma (gratis en ook een betaalde pro versie) is TreinTijden. Handig overzicht van de vertrektijden van een bepaald treinstation. Alleen de reisplanner schijnt niet altijd goed te werken, maar daar heb ik zelf nog geen last van gehad (heb zelf de pro versie die tijdens €0,99 kost)

Dragonslaughter schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 18:25:
Hij zit gewoon rechtsonderaan. De telefoon zit standaard in mijn broekzak en het is mij al een paar keer overkomen dat hij onbewust op stil of op vliegtuigstand is gegaan wat toch wel lichtelijk irritant is voor de bereikbaarheid.
Dat is begrijpelijk, op m'n Milestone nog nooit gebeurd

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

DjWannaB2002 schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 18:28:
Heb nu een progje gevonden dat doet wat ik wil, al was het niet zoals ik gewend was om het te doen,
Men neme het programma FaceBook Sync en hiermee kan je dan de profiel foto's van facebook koppelen aan je eigen contactpersonen. Werkt lekker simpel, en ook als de namen niet helemaal overeen komen kan je ze toch nog koppelen.

Nog een handig programma (gratis en ook een betaalde pro versie) is TreinTijden. Handig overzicht van de vertrektijden van een bepaald treinstation. Alleen de reisplanner schijnt niet altijd goed te werken, maar daar heb ik zelf nog geen last van gehad (heb zelf de pro versie die tijdens €0,99 kost)
is die dan ook daadwerkelijk echt handiger dan de mobiele ns site?
TreinTijden is wel een stuk beter ja =)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:12
De navigatie van treintijden is wel helemaal aangepast aan android en werkt een stuk beter.
Ook is het echt heel snel vergeleken met de mobiele ns site.. Ja die site is mobiel maar toch vrij traag.

• Freekazoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-11-2018

Freekazoid

PSN: FreekVR

Ik mis nog een hoop apps op mijn HTC Legend market, enig idee hoe dit komt? Ik lees hier en daar dingen over problemen met unlocked/simlockvrije telefoons maar dat zou niet uit moeten maken voor apps als Layar (die ook niet wil installeren met de developer APK download) en de gratis versie van Twidroid.

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10-2022
Weet iemand hoe ik in HTC Sync kan aangeven dat alleen mijn outlook agenda moet worden gesynct, en niet mijn contactpersonen?

• 13art

13art

Moderator Mobile
(jarig!)
Hmmmm kan je dat niet gewoon doen door in Android zelf Settings -> Accounts & Sync en dan je account selecteren en daar dan kiezen voor alleen de agenda? Neemt HTC Sync dat dan niet gewoon over?

• Brutes
DjWannaB2002 schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 22:01:
Hmmmm kan je dat niet gewoon doen door in Android zelf Settings -> Accounts & Sync en dan je account selecteren en daar dan kiezen voor alleen de agenda? Neemt HTC Sync dat dan niet gewoon over?
Nee, want daar staat mijn outlook account niet bij. :)

• Brutes
Al gevonden. Was een instelling in de HTC Sync Manager. :)

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-04 08:48
misschien een idiote vraag, maar ik heb een legend, en in de market zie ik alleen gratis aps, betaalde aps vind ik niet, ook niet met een link vanaf dit forum, of een link vanuit een demo-programma ...

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-04 08:48
met wat doorklikken heb ik het gevonden:

belgie kan blijkbaar geen betaald app zien tenzij je je phone root

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Weet iemand of het mogelijk is om een SOCKS proxy over SSH te tunnelen en al het verkeer via die socks proxy te laten lopen?

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW

• HP12
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-12-2021
zomaar even een klein vraagje: is er al een Android appl. waarmee je (gratis) live voetbal kunt volgen, zoiets als Sopcast voor windows?

• 13art

13art

Moderator Mobile
(jarig!)
NOS Teletext voor op Android? ;-)
Weet dat dat niet is wat je bedoeld, maar wel eenvoudig om uitslagen terug te zien.

• Balachmar
  • Laatst online: 10:35

Balachmar

The truth is out there

Freekazoid schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 21:25:
Ik mis nog een hoop apps op mijn HTC Legend market, enig idee hoe dit komt? Ik lees hier en daar dingen over problemen met unlocked/simlockvrije telefoons maar dat zou niet uit moeten maken voor apps als Layar (die ook niet wil installeren met de developer APK download) en de gratis versie van Twidroid.
Het is hier al bekend dat bijvoorbeeld Barcode Scanner niet te vinden is. Als je wilt kun je ze meehelpen uitvinden waar dat aan ligt:
http://code.google.com/p/zxing/issues/detail?id=358

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

• Freekazoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-11-2018

Freekazoid

PSN: FreekVR

Heb zelf ook al een draadje lopen op de market forums van google:
http://www.google.com/sup...id=683d89c4f4fd4593&hl=en

Tevens een mailtje naar HTC gestuurd. Vraag me trouwens af of er niet meer aan de hand is, zo werkt Layar bijvoorbeeld bij een handmatige install ook niet: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/33638759

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-05 10:05

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Weet iemand of er een Android versie (of een variant) is van Ping! Lite op de iphone?

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06 14:53
HP12 schreef op zondag 14 maart 2010 @ 19:29:
zomaar even een klein vraagje: is er al een Android appl. waarmee je (gratis) live voetbal kunt volgen, zoiets als Sopcast voor windows?
ScoreBoard van Google?

• martincm

martincm

[Android 13!]

HP12 schreef op zondag 14 maart 2010 @ 19:29:
uStream werkt wat krakkemikkig, maar Champions League en Europa League was er op te doen. Het is absoluut geen vergelijk met de SopCast streams, kwalitatief gezien.

Op T-Mobile heb je de T-Mobile TV app, dus de wedstrijden van de NOS (wederom europees voetbal) en SBS (NL elftal meen ik) zou je daar moeten kunnen volgen. Deze werkt wel echt goed bij een stabiele hsdpa verbinding.

Voor de rest schijnt de TVU player naar Android te komen, en er zou een beta van te vinden zijn, maar die ben ik nog niet tegen gekomen. Ik weet verder niet hoe de app werkt kwalitatief, maar dat zou je even kunnen testen op een iphone aangezien de iphone app wel uit de store te krijgen is. TVU gebruik ik zelf op de pc voor veel livestreams.....

Pixel 7 Pro-128GB-||-Galaxy Tab S8 Ultra-8GB/128GB-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-nVidia Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB/Touch-||

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:54
Ik heb van de week Gmote geïnstalleerd, echt super programma! Dit werkt via Wifi, en is super snel (tov verwachtingen). Ik vroeg me alleen af of je dit overal kan gebruiken (1 op 1 met laptop/computer) of dat dit via een netwerk (router) gaat. Ik moet van de week op mijn opleiding een presentatie geven, zou jammer zijn als het dan niet werkt.

PS5: Edzeau - Warzone / Rainbow Six Siege - Gameplay

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:14

Zewatanejo

Fine Thanks!

Jeroen04 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:03:
Ik heb van de week Gmote geïnstalleerd, echt super programma! Dit werkt via Wifi, en is super snel (tov verwachtingen). Ik vroeg me alleen af of je dit overal kan gebruiken (1 op 1 met laptop/computer) of dat dit via een netwerk (router) gaat. Ik moet van de week op mijn opleiding een presentatie geven, zou jammer zijn als het dan niet werkt.
Ik gebruik ook Gmote en ben enthousiast over deze handige app. Probleem is echter dat mijn HTPC, waarop Gmote server geïnstalleerd staat draait op Windows 7. Helaas draait Gmote niet lekker op W7. Telkens zijn er connection problems en moet ik mijn HTPC op nieuw op starten. Ik heb al naar oplossingen gezocht, maar kom er niet veel verder mee.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 07:10
gday schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:47:
Ik heb zojuist een app in de Market geplaatst, genaamd Buienalarm. Die heb ik dit weekend ontwikkeld omdat ik ontevreden was over de RegenDetector die al in de Market te vinden is.

Ik zou zeggen, installeer 'm, probeer 'm uit en laat me weten als er dingen fout gaan oid. :)
Ziet er leuk uit, de grafiek is mooi gedaan. Ik heb het idee, dat hij niet altijd goed update. Een paar keer zag ik: Laatste update: 13:21 (volgende 14:21). Het was toen 13:21. Hij update dus pas toen ik de app aanzetten (of het toestel unlockte) Dan bestaat er een kans dat som buienmeldingen gemist worden als ik de telefoon een tijdje laat liggen.

Waarom was je ontevreden over de RegenDetector, wat kan er volgens jou verbeterd worden?

Ik heb ook zitten na denken over een alarmsysteem in de RegenDetector (werknaam was ooit RegenAlarm), ik zag alleen te veel na delen.
Buienradar is niet super nauwkeurig, eigenlijk is alleen het laatste kwartier betrouwbaar. Ik wilde een alarm maken dat af zou gaan vlak voor de bui bij je is. Dit betekend dat je dus eigenlijk iedere 5 minuten <i>moet</i> downloaden. Dat vergt er veel batterij. Daarom heb ik het weg gelaten. De RegenDetector update nu iedere 5 minuten als de telefoon niet in sleep is.

ISS Detector en meer voor Android

Zijn apps van HTC ook los te verkrijgen, zoals dat 'foto-album'...
Dat slide namelijk door een hele map foto's dus elke keer zie je 'n ander en is geen statische foto die je altijd ziet

• Get!em

Get!em

Oh die ja!

Hoe zit t met jullie verbruik van apps? De navigon trial gebruik bij mij op dit moment al 19MB!!! En ik had al tekort aan applicatie ruimte op mn phone. Ik snap niet waar al die ruimte in zit, zoveel programma's staan er niet op, en er mag zo'n 198MB geinstalleerd worden. Waarvan Google Earth 22 MB en Navigon dus 19MB, De rest allemaal kleiner dan 5MB. waarvan gros kleiner dan 1 MB. De manage applications en Linda File manager geven geen uitsluitsel

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:04

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Get!em schreef op maandag 15 maart 2010 @ 23:16:
Hoe zit t met jullie verbruik van apps? De navigon trial gebruik bij mij op dit moment al 19MB!!! En ik had al tekort aan applicatie ruimte op mn phone. Ik snap niet waar al die ruimte in zit, zoveel programma's staan er niet op, en er mag zo'n 198MB geinstalleerd worden. Waarvan Google Earth 22 MB en Navigon dus 19MB, De rest allemaal kleiner dan 5MB. waarvan gros kleiner dan 1 MB. De manage applications en Linda File manager geven geen uitsluitsel
Ik heb nog 62mb van de 147 vrij op mijn Spica met de volgende software geïnstalleerd (groottes volgens AppManager):

Barcode Scanner (686 kb)AlarmeringDroid (125 kb)Root Explorer (303 kb)
Pricewatch Scanner (16 kb)AppManager (99 kb)Shazam (444 kb)
iGo (27 mb :X)GPSTest (230 kb)Pkt Auctions eBay (1 mb)
ES File Explorer (2 mb)SMS backup (661 kb)Seesmic (1 mb)
Nu.nl (590 kb)Home++ (1 mb)Waze (6 mb)
Beautiful Widgets (1 mb)Layar (1 mb)Handcent SMS (1 mb)
Quick Settings (293 kb)Transdroid (1mb)ES Task Manager (174 kb)
Wallpaper Set & Save (73 kb)

Dit alles opgeteld is ongeveer 48,5 mb, dus ergens verdwijnt er 38 mb. Geen idee hoe dat werkt, maar zolang ik alle programma's kan installeren die ik wil maak ik me er ook niet druk om eigenlijk.
edit: na nogmaals lezen van de vorige post heb ik alle groottes nog eens bekeken met 'Toepassingen beheren', die komt in totaal op 53,7 mb.

Navigon werkt bij mij helaas niet; installeren gaat goed, downloaden van kaarten ook (nachtje aan de stroom en wifi laten hangen en hij haalt heel europa binnen), maar na het verbinding maken met de activatieserver (vreemd voor een navigatiesysteem dat zegt alleen offline gebruikt te kunnen worden. edit oh dit staat ook op de navigon site) knalt hij terug naar het home scherm. Zou dit een geheugenkwestie zijn of zou het een andere oorzaak hebben? Ik ben wel blij dat Navigon eerst een maand getest kan worden; het zou jammer zijn om het grootste deel van je eerste dag aan het klooien te moeten om er dan achter te komen dat het niet werkt.

[Voor 7% gewijzigd door gwystyl op 16-03-2010 09:39]

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Get!em schreef op maandag 15 maart 2010 @ 23:16:
Ik heb bijna niks meer 8)7 ik had juist een snel 8GB kaartje gekocht om hier mijn apps op te installeren in de veronderstelling zoals dat bij alle telefoons kan daarop te installeren, maar dat gaat dus niet out-of-the-box. Hoop dat dit probleem snel opgelost wordt.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-06 07:01
LB06 schreef op zondag 14 maart 2010 @ 17:20:
Weet iemand of het mogelijk is om een SOCKS proxy over SSH te tunnelen en al het verkeer via die socks proxy te laten lopen?
Gaat wel, echter niet gemakkelijk.

Met ConnectBot kun je een SSH connectie maken waarin je ook portforwarders in kan zetten.
Verder moet je via de terminal of adb de config file voor je browser aanpassen (met sqlite, welke je ook nog moet compilen) en daar de proxy invoeren.

Dan kan je met je browser via Socks via SSH browsen. Weet overigens niet of andere apps hier dan ook gebruik van maken.

Pvouput live

n00bs schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:23:
Hoop dat dit probleem snel opgelost wordt.
Hmmm dat is jammer, heeft ook op de T.net FP gestaan:
nieuws: Ontwikkelaars laten Android-apps vanaf sd-kaart draaien

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-06 16:19

J-P

Syntax erro....

Kent er iemand een goede agenda applicatie voor Android?
Ik zoek iets in de trant van Pocket Informant, met een maand overzicht waarin tekst wordt ge displayed, zie screenshot.
Wat ook belangrijk is zijn templates van afspraken, zoals een standaard afspraak die van 12.00 tot 15.00 uur duurt.

[Voor 68% gewijzigd door J-P op 16-03-2010 11:41]

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Bogey Dope schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:39:
Kent er iemand een goede agenda applicatie voor Android?
Ik zoek iets in de trant van Pocket Informant, met een maand overzicht waarin tekst wordt ge displayed, zie screenshot.
Wat ook belangrijk is zijn templates van afspraken, zoals een standaard afspraak die van 12.00 tot 15.00 uur duurt.
[afbeelding]
Is dit niet iets voor jou? http://www.androlib.com/android.screenshot.app.qnCF-wzm.aspx of dit: http://www.androlib.com/android.screenshot.app.zFBn-tqi.aspx

[Voor 5% gewijzigd door n00bs op 16-03-2010 11:55]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-05 18:56

Snake

Los Angeles, CA, USA

Denk even met me mee:

Ik installeer een app, alloceer x aantal megabytes in een database (foto's, mails, weet ik wat).

Wat gebeurt er als ik de app uninstall? Verdwijnt dan de database ook?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-06 16:19

J-P

Syntax erro....

Tanx :) , komt in de buurt, maar bij het maand overzicht kan je geen tekst zien en ik vind nergens iets over templates. :(

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

• Get!em

Get!em

Oh die ja!

Bogey Dope schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:07:
[...]

Tanx :) , komt in de buurt, maar bij het maand overzicht kan je geen tekst zien en ik vind nergens iets over templates. :(
Er is:

Pure Calendar (text based)
Pure Calendar Grid (grid based, bovenstaande dus)

Binnenkort komt er een dedicated app, ipv widget van de Pure ontwikkelaar.

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:16
Wat jij wil is 'calendar pad'. Netjes de calendar MET TEKST zoals Google Calendar ze online ook weergeeft. Zowel als widget als als 'vervanger' voor je kalender te gebruiken. Heerlijk tooltje...

[Voor 21% gewijzigd door smeerbartje op 16-03-2010 15:37]

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:33
Heeft iemand toevallig de losse APK file van de nieuwste hyves app? Kan hem namelijk met mijn legend niet vinden in de market! :'(

DaveD

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:14

Zewatanejo

Fine Thanks!

Get!em schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:31:
[...]
Binnenkort komt er een dedicated app, ipv widget van de Pure ontwikkelaar.
Ai... goed nieuws ;)
De pure apps zitten uitstekend in elkaar. Ik gebruik pure calender met veel plezier en kijk dan ook uit naar een dedicated app.
smeerbartje schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:35:
Wat jij wil is 'calendar pad'. Netjes de calendar MET TEKST zoals Google Calendar ze online ook weergeeft. Zowel als widget als als 'vervanger' voor je kalender te gebruiken. Heerlijk tooltje...

[afbeelding]

[afbeelding]
Thanks, for the time being maar eens proberen.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

• Radiance
  • Laatst online: 15:25
Geen idee of dit de goede link is, zit hier achter een firewall die Hyves blokkeerd, maar dit zou hem moeten zijn.

Kan geen andere sites geven aangezien hier ook minder legale apps op staan maar mocht dit niet de nieuwste zijn kan je nog even Googlen :)

Youtube

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-06 07:01
Snake schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:57:
Denk even met me mee:

Ik installeer een app, alloceer x aantal megabytes in een database (foto's, mails, weet ik wat).

Wat gebeurt er als ik de app uninstall? Verdwijnt dan de database ook?
Ligt eraan hoe de app geschreven is. Als de DB op de SD kaart wordt geplaatst dan wist ie die waarschijnlijk niet. Maar als de db bij de applicatie staat dan verwijderd ie 'm wel.

Ligt er overigens ook aan hoe je 'm verwijderd :) Als je via adb of terminal de apk wegdonderd dan blijft de db bestaan. Maarja; dat is niet echt de manier om een applicatie te deinstalleren.

[Voor 5% gewijzigd door Krypt op 16-03-2010 15:50]

Pvouput live

Anoniem: 291270

DaveD1109 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:39:
Heeft iemand toevallig de losse APK file van de nieuwste hyves app? Kan hem namelijk met mijn legend niet vinden in de market! :'(
Yes.

Klik

Net (misschien 3 minuten geleden) via ADB gepakt, na hem uit de Market te hebben gehaald.
Even een update'je van m'n apps die ik draai, misschien ziet iemand er wat leuks tussen:
:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
GRATIS
- Android Agenda Widget (0.81)
- Barcode Scanner (3.2)
- Battery Left Widget (2.0.1)
- Beltegoed (1.3.8)
- Crystal Ball (1.0.2)
- Currency Exhanger (1.3.2)
- DockRunner (DROID) (0.2.1)
- Download Crutch (01-31-2008)
- Digital Clock Widget (1.8)
- eBuddy IM (1.5.0)
- Estrongs File Explorer (1.3.9.10)
- Exchanger (Currency Converter) (1.3.2)
- Google Maps (4.0.0)
- Handcent SMS (2.9.32)
- Home++ (0.8.0.9)
- IMDb Top 250 (0.9.7)
- LED Scroller 3 - FREE (3.5)
- MagicBall (1.3)
- Mapdroyd (0.9.8.2)
- More Icons Free Widget (2.4)
- MotoTorch LED (2.8)
- mVideoPlayer (1.6.1)
- NetCounter (0.13.1)
- Omegle (1.0 beta)
- Pathe Mobiel (1.0.2)
- PdaNet free edition (2.41)
- PhoneLocator (2.05)
- PriceWatch Scanner (1.3.1)
- Scientific Calculator (1.4)
- SleepTimer (0.9.6)
- SMS Backup (1.1.1)
- SMS Backup & Restore (2.1)
- SpeedTest (1.1.3)
- TV Gids.tv Nederland (1.1)

LOS GEDOWNLOADET EN GEKOCHT:
- Beautiful Widgets (2.88)
- Better Keyboard (5.6.1)
- Documents to Go (2.003)
- Flangallery
- Gensoid (1.8.7)
- Launcher
- LOL Libs (1.7)
- PhoneMyPC (1.0.16)
- Smart Keyboard PRO (1.15.1)
- SNesoid (1.7.9)
- SPB TV (1.1.0)
- TasKiller (2.6.2)
- YxFlash (1.2.9)

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:33
Anoniem: 291270 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:20:
[...]

Yes.

Klik

Net (misschien 3 minuten geleden) via ADB gepakt, na hem uit de Market te hebben gehaald.
Thanxxx!!! _/-\o_ _/-\o_

DaveD

• Mythling
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:11
Ik weet niet of ie al langs is gekomen, maar ik ben er deze week achter gekomen dat je voor het HTC Sense toetsenbord geen geroot toestel nodig hebt:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=624416

Met name op de Nexus One die standaard nog geen NL woordenboek heeft is dat voor mij echt iets wat ik nog miste!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
CLB schreef op maandag 15 maart 2010 @ 17:44:
Zijn apps van HTC ook los te verkrijgen, zoals dat 'foto-album'...
Dat slide namelijk door een hele map foto's dus elke keer zie je 'n ander en is geen statische foto die je altijd ziet
Ik heb wel zo'n soort contact en sms widget als die van HTC sense: Contact sidebar, en beautiful sms.
Yes nu nog het foto-album :Y

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

Kan er mij iemand vertellen waar ik de facebook app kan vinden. Wanneer ik met mijn telefoon op facebook ga (via de website) staat vanonder in beeld: "Download de app voor HTC Magic"
Wanneer ik op de link klik wordt ik geredirect naar: http://www.android.com/market/#app=facebook, maar ik kan het daar niet downloaden.

Wanneer ik op mijn gsm in de market ga zoeken kan ik ook hier de app niet vinden. Ik vind wel een paar andere apps, die ongeveer hetzelfde doen, maar ik zou toch liever de officiële app downloaden.

Weet er iemand hoe ik toch aan deze app kan geraken?

Facebook ===> *KLIK*
Weet uiteraard niet of die werkt, maar dat zal jij wel even testen neem ik aan :)

Ik vond nog een vet spel, reminds me of the early days! ====> "Frogger"

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

CLB schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:05:
Facebook ===> *KLIK*
Weet uiteraard niet of die werkt, maar dat zal jij wel even testen neem ik aan :)

Ik vond nog een vet spel, reminds me of the early days! ====> "Frogger"

[afbeelding]
De link werkt inderdaad. Nu nog even tot thuis wachten om het te installeren.
Wat is de gemakkelijkste manier om zo'n app te installeren?
Er bestaan blijkbaar gewoon apps die dit zouden doen.
Een andere manier is door de telefoon aan de pc te hangen, de drivers te installeren en daarna adb.exe te runnen.

Hoe doen jullie het?

.apk bestanden op m'n SD-kaartje zetten en met een file-explorer naar die .apk gaan, dubbelklik klaar =)
(file-explorers haal je gratis uit de Market)

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

CLB schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:26:
.apk bestanden op m'n SD-kaartje zetten en met een file-explorer naar die .apk gaan, dubbelklik klaar =)
(file-explorers haal je gratis uit de Market)
Ja, ik heb 2 file explorers, maar krijgen die dat zomaar open? Ik heb zowel ASTRO als "ES FileExplorer"

• TimVK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2017
Ja die vragen met welk programma je de apk wil openen en dan kan je de apk installer ofzo iets aanklikken en die installeren het dan volledig ;)

--TimVK-->Puzzel Alarm versie 1.0 SE Xperia X10 White -> EDPnet Mobile == HTC Magic 32A -> Mobi* == SE G900i == SE K750i

Rubinski_be schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:29:
Ja, ik heb 2 file explorers, maar krijgen die dat zomaar open? Ik heb zowel ASTRO als "ES FileExplorer"
Zelf gebruik ik ES FileExplorer, werkt perfect met het installeren van .apk'tjes })

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

TimVK schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:34:
Ja die vragen met welk programma je de apk wil openen en dan kan je de apk installer ofzo iets aanklikken en die installeren het dan volledig ;)
Ok, dan probeer ik het dadelijk zo eens =)

Iemand die een app weet, waarmee je je interne contacten (op de telefoon) kan kopieren naar je simkaart?
Vind wel wat apps, maar heb geen idee hoe of wat en welke er goed is.. Heb 'n nieuwe telefoon zonder uitgebreide syncmogelijkheden en dergelijke, dus op 1 van m'n 2 simkaarten moet ik even 200 contacten zetten..

• martincm

martincm

[Android 13!]

CLB schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:37:
[...]

Zelf gebruik ik ES FileExplorer, werkt perfect met het installeren van .apk'tjes })
Even voor mijn bevestiging:
Wanneer APK los wordt geinstalleerd via bijvoorbeeld ES Filexplorer, dan klopt het dat de market in ieder geval deze nooit als geinstalleerd gaat herkennen toch?? En dus dat je updates zelf zal moeten spotten voor je app toch ??

En iets anders is:
@CLB, heb jij ergens toevallig al de update v1.1 van Raging Thunder 2 gespot ?? Volgens Polarbit is deze gereleased, maar ik kan m nergens terugvinden......

Zouden wel wat optimized assets en flink wat (scenery)bugs uitgevist moeten zijn.....

[Voor 23% gewijzigd door martincm op 17-03-2010 12:05]

martincm schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:03:
Even voor mijn bevestiging: Wanneer APK los wordt geinstalleerd via bijvoorbeeld ES Filexplorer,
dan klopt het dat de market in ieder geval deze nooit als geinstalleerd gaat herkennen toch??
En dus dat je updates zelf zal moeten spotten voor je app toch ??
Klopt :) En we gaan verder in: Android Software & Discussie - Deel 4

[Voor 9% gewijzigd door CLB op 17-03-2010 12:12]

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee