Get!em schreef op maandag 15 maart 2010 @ 23:16:
Hoe zit t met jullie verbruik van apps? De navigon trial gebruik bij mij op dit moment al 19MB!!! En ik had al tekort aan applicatie ruimte op mn phone. Ik snap niet waar al die ruimte in zit, zoveel programma's staan er niet op, en er mag zo'n 198MB geinstalleerd worden. Waarvan Google Earth 22 MB en Navigon dus 19MB, De rest allemaal kleiner dan 5MB. waarvan gros kleiner dan 1 MB. De manage applications en Linda File manager geven geen uitsluitsel
Ik heb nog 62mb van de 147 vrij op mijn Spica met de volgende software geïnstalleerd (groottes volgens AppManager):
Barcode Scanner (686 kb) | AlarmeringDroid (125 kb) | Root Explorer (303 kb) |
Pricewatch Scanner (16 kb) | AppManager (99 kb) | Shazam (444 kb) |
iGo (27 mb ) | GPSTest (230 kb) | Pkt Auctions eBay (1 mb) |
ES File Explorer (2 mb) | SMS backup (661 kb) | Seesmic (1 mb) |
Nu.nl (590 kb) | Home++ (1 mb) | Waze (6 mb) |
Beautiful Widgets (1 mb) | Layar (1 mb) | Handcent SMS (1 mb) |
Quick Settings (293 kb) | Transdroid (1mb) | ES Task Manager (174 kb) |
Wallpaper Set & Save (73 kb) | | |
Dit alles opgeteld is ongeveer 48,5 mb, dus ergens verdwijnt er 38 mb. Geen idee hoe dat werkt, maar zolang ik alle programma's kan installeren die ik wil maak ik me er ook niet druk om eigenlijk.
edit: na nogmaals lezen van de vorige post heb ik alle groottes nog eens bekeken met 'Toepassingen beheren', die komt in totaal op 53,7 mb.
Navigon werkt bij mij helaas niet; installeren gaat goed, downloaden van kaarten ook (nachtje aan de stroom en wifi laten hangen en hij haalt heel europa binnen), maar na het verbinding maken met de activatieserver (vreemd voor een navigatiesysteem dat zegt alleen offline gebruikt te kunnen worden. edit oh dit staat ook op de
navigon site) knalt hij terug naar het home scherm. Zou dit een geheugenkwestie zijn of zou het een andere oorzaak hebben? Ik ben wel blij dat Navigon eerst een maand getest kan worden; het zou jammer zijn om het grootste deel van je eerste dag aan het klooien te moeten om er dan achter te komen dat het niet werkt.
[Voor 7% gewijzigd door gwystyl op 16-03-2010 09:39]