Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190285

Topicstarter
Ik heb de Samsung Galaxy Spica I5700 zonder abbonnement los gekocht.
Ik gebruik de standaard firmware die ik bij het toestel bijgeleverd
kreeg (android 1.5).

Er is echter geen mogelijkheid om betaalde apps te zien in de market
(ook niet als ik via WIFI verbonden ben).

Als ik in een lijst van applicaties in de market kijk zie ik in het
menu geen optie staan voor weergave. Ik heb de (hardware) menuknop op
allerlei plaatsen (zoals alle games, alle toepassingen) in de market
ingedrukt zonder een optie voor weergave te zien.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 20:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

hier is een checklist:

http://androidcommunity.c...cant-see-paid-apps-15597/
* It's unlocked
* I purchased it from the US and I'm using it in Australia on Virgin Mobile
* It's running RC33 firmware that I upgraded manually last week
* It's not a Developer phone
* It isn't jailbroken (I don't have root)
[google=cannot see paid apps android market]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt voor het snelle antwoord.

* Hij is los gekocht (geen developer phone) en dus simlock-vrij.
* Ik heb er geen andere firmware opgezet dan degene waar hij mee kwam
* Ik heb geen root.
* Ik gebruikt Tringg als mobiele provider. Ik heb mijn vraag ook naar hun gestuurd.
* Ik heb mijn vraag ook in de spica thread gevraagd maar daar kon men mij niet helpen vandaar dat ik een aparte topic heb gestart. Ik heb het vermoeden dat het op een of andere manier gerelateerd is aan mijn provider (misschien checked google op bepaalde strings om de provider te identificeren).
* Verder heb ik een mailtje gestuurd naar info@samsung.nl

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 190285 op 08-02-2010 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Anoniem: 190285 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 13:21:
* Ik heb er geen andere firmware opgezet dan degene waar hij mee kwam
Houd maar in de gaten of dat mogelijk is.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik zou het erg raar vinden als ik een andere firmware zou moeten installeren (en daarmee de garantie op mijn telefoon zou moeten verspelen) om iets te kunnen doen wat gewoon out-of-the-box zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Anoniem: 190285 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:49:
Ik zou het erg raar vinden als ik een andere firmware zou moeten installeren (en daarmee de garantie op mijn telefoon zou moeten verspelen) om iets te kunnen doen wat gewoon out-of-the-box zou moeten werken.
Ik doelde op een upgrade(niet een hack/root)

Als je aan je garantie hecht is het dus zaak zo snel mogelijk naar de leverancier van je telefoon te gaan en die het probleem (Een instelling?) te laten oplossen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bekende apps zoals Barcode scanner en Layar kan ik gewoon vinden en zien.Ik zie geen betaalde apps. Ik kan bijvoorbeeld wel de gratis versie van roadsync installeren maar de betaalde vind ik niet in de market.

Misschien staat Google Tringg niet toe (wel KPN netwerk maar andere internet gateway dan KPN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:23

ChromeFR

Qui est l'exemple?

exact hetzelfde probleem hier met dezelfde telefoon en provider (tringg dus). Toch lijkt me niet dat het aan Tringg ligt. Als ik zonder simkaart de telefoon gebruik zie ik nog steeds geen betaalde apps. Echt balen :(. Jij al een oplossing?

...net even geprobeerd met een t-mobile sim, dan kan ik wel voor betaalde apps kiezen... Het lijkt dus aan Tringg te liggen :S... vaag.

[ Voor 22% gewijzigd door ChromeFR op 20-02-2010 03:57 . Reden: Met een t-mobile simkaartje werk het wel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Even Googlen op Marketenabler?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Voor marketenabler moet je je toestel rooten. Daar heb ik geen zin in ivm garantie.

Ik heb een sim van een collega geleend. Daarmee kan ik wel betaalde apps zien. Maar ik kan de roadsync full version key niet vinden: en dit is juist de specifieke app die ik graag wil kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Achja als het de enige optie is, hij is zo weer stock te maken, dus garantie moet daar niet onder gaan leiden..

Pagina: 1