Android Software & Discussie - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 94.652 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:49
Die lijkt me inderdaad gaaf :)
Een voor 0.84 euro ook niet duur. Jammer dat ik geen cc heb om het te kopen :P Toch maar een keer een aanschaffen (of paypal moet mogelijk worden in de market ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapmansz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 16:46
Was ook van plan om niks te kopen in de Market. Mijn creditcard kaart gegevens gaan Google geen donder aan. SpeedX heeft me overgehaald 8)

Staan mijn cc gegevens nu in de Google Wallet of moet ik iedere keer het hele invul riedeltje af?

(snelste methode om erachter te komen is nog iets kopen, maar ik wil helemaal niks kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpeedX is echt het meest geweldige Androidspel tot nu toe IMHO.
Ik kan het gemakkelijk een uur achter elkaar doen (ben ik wel een aantal keer 'dood' geweest ;)

Maar een vraagje: Staat chompSMS erom bekend dat hij traag is, of ligt dat aan mijn Hero?
Het duurt wel 3 seconden voordat hij een nieuwe sms heeft geopend.
Op zich heb ik geen problemen met de standaard HTC-app, maar die teller is niet zo fijn...
Zijn er eventueel alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
@GZFan
Probeer eens Handcent, werkt gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Aapmansz: Account maken bij Google Checkout en je bent klaar =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 15:19:
SpeedX is echt het meest geweldige Androidspel tot nu toe IMHO.
Ik kan het gemakkelijk een uur achter elkaar doen (ben ik wel een aantal keer 'dood' geweest ;)

Maar een vraagje: Staat chompSMS erom bekend dat hij traag is, of ligt dat aan mijn Hero?
Het duurt wel 3 seconden voordat hij een nieuwe sms heeft geopend.
Op zich heb ik geen problemen met de standaard HTC-app, maar die teller is niet zo fijn...
Zijn er eventueel alternatieven?
Ik was ook altijd tevreden gebruiker van chompSMS, tot dat 'ie bij mij ook traag werd. Nu Handcent er op staan en 10 x beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bluefall schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 14:05:
Bestaat er een agenda-app die je volledige dag laat zien, waarbij enkel de afspraken worden aangeduid in blokken (a la Google Calendar online/ Sunbird)?

Edit:/ net ontdekt dat het gewoon gaat met de standaard agenda app 8)7
Calwidget is ook een heel goeie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapmansz
CLB schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 15:36:
@ Aapmansz: Account maken bij Google Checkout en je bent klaar =)
Waarschijnlijk heb ik zo'n account aangemaakt tijdens aanschaf SpeedX en mocht de Market vol komen te staan met betaalde killerapps maak ik alsnog zo'n account aan :+

Zou echt niet weten welke app nu te kopen om dit te testen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapmansz
Grooveshark heeft een Android applicatie, maar als ik die wil ophalen via hun SMS link wordt ik doorgelinked naar de Market en die zegt niets kunnen vinden. Applicatie werkt vanaf Android 1.1, dus dat kan het probleem niet zijn met mijn 1.5 toestel (T-Mobile Pulse).

http://listen.grooveshark.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk is het je resolutie...
Heb je toch vaker last van met een Pulse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:15

13art

Moderator Mobile
Welk programma is er om er voor te zorgen dat als je je telefoon op de kop legt dat het geluid uit gaat?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:48
DjWannaB2002 schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 23:04:
Welk programma is er om er voor te zorgen dat als je je telefoon op de kop legt dat het geluid uit gaat?
Of zo.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapmansz
Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 23:04:
Waarschijnlijk is het je resolutie...
Heb je toch vaker last van met een Pulse?
Met de resolutie zit het wel goed, Pulse heeft immers het grootste scherm in de android market.

Maar jij kan dus wel Groovesharken.

Wel merk en type telefoon heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hot Pixel
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-12-2024

Hot Pixel

King of no pants

grootste schermoppervlakte != hoogste resolutie.
Just so you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:30
Hot Pixel schreef op zondag 28 februari 2010 @ 09:59:
grootste schermoppervlakte != hoogste resolutie.
Just so you know.
Dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn...

Anyway, ik kan dat Grooveshark wel gevonden vinden in de Market. Ik gebruik een Motorola Milestone.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mono-oXide
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-09 13:58
verkeerd gepost

[ Voor 97% gewijzigd door mono-oXide op 28-02-2010 11:35 . Reden: niet opgelet verhuis em naar Milestone topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoon3x
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:31
Ik drukte vandaag per ongeluk op voice inplaats van chat en kwam erachter dat deze het nu ook doet!
Voorheen deed deze het bij mij nooit, maar je kunt echter alleen het google voicemail gebeuren activeren. Een nummer zoals in Amerika kan niet.

Alleen als ik google voice als mijn voicemail client wil instellen wil deze automatisch de gegevens van die van Vodafone veranderen en dat lukt niet. Volgens voice moet je het dan handmatig veranderen, maar dat kan ik niet vinden. Iemand anders al wel gelukt? Lijkt me namelijk wel een handig programma!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranc
  • Laatst online: 19-08 07:13
Ook ff Google Voice geprobeert op m'n n1, maar na het invoeren van een voicemail pin krijg ik de melding:
We have a problem - Your phone number could not be verified. Please try again.

Stuk of 5 keer geprobeert, maar helaas.
Ik heb trouwens een abo bij T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welcome to Hell komt naar Android

Korte preview van deze 3D FPS game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm ziet er niet lekker speelbaar uit, net zoals die geportte Quake 3...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:45

Nakebod

Nope.

Het idee is misschien leuk, maar ik zie mezelf dit soort spellen niet zo snel spelen op een telefoon :P
SpeedX 3D ziet er wel geinig uit, denk dat ik die ook eens ga proberen, voor dat geld kan je bijna geen miskoop doen, gewoon een leuk spelletje voor af en toe tussendoor.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:04
CLB schreef op zondag 28 februari 2010 @ 22:56:
Hmm ziet er net lekker speelbaar uit, net zoals die geportte Quake 3...
Vind je? lijkt mij toch vrij irritante besturing zonder multi touch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Typefoutje, "ziet er niet, lekker uit"

EDIT: Gaat mij niet eens om de multitouch, maar de camera veranderen met het scherm..
En dan een aparte knop om te schieten.. Volgens mij werkt dit stuk beter met 'n trackball / D-pad.

[ Voor 68% gewijzigd door CLB op 28-02-2010 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:04
Vond het al een rare zin ;)

Maar op terug te komen op de besturing met multi touch werkt toch wel soeper op die manier, maar nadeel blijft inderdaad dat je eigenlijk geen muis hebt waarmee je richten en schieten te gelijk, misschien komt er iemand ooit op een goed idee omdat probleem om te lossen op je telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ToonWarz van de gamedeveloper Polarbit speelt anders heel nice, give that a try!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Ik zoek een applicatie zoals PIN op blackberry. Ik ben me er bewust van dat dit gaat middels RIM. Echter er is een soort gelijke applicatie voor de iPhone, ping! oid. Ik zoek dus een gelijkwaardige applicatie voor android opdat ik kan pingen met mensen met een iPhone en BB.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:23

woutur

Klauwtjes uit!

Jeroen04 schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 17:32:
[...]

Ik was ook altijd tevreden gebruiker van chompSMS, tot dat 'ie bij mij ook traag werd. Nu Handcent er op staan en 10 x beter.
Tja, ik vond Chomp ook traag en heb toen HandCent geinstalleerd. Is ietsje sneller, start wat sneller op, maar niet superveel. Daarnaast crasht HandCent bij mij om de haverklap. Dus chomp teruggezet, en in ieder geval geen crashes meer.

Van beide apps vind ik overigens dat ze het scrollen van berichtjes zelf en de berichtenlijst maar slecht onder controle hebben. Dat kan veel beter en soepeler.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baca
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-10-2024
Ik heb gister de squeezebox apps getest bij mijn schoonvader, dat werkt dus geweldig. Nu vroeg ik me af of iemand is die een programmatje heeft gevonden/getest die hetzelfde doet met mijn popcorn/ch3znas? Wat ik wil is dus de audiobestanden afspelen die op mijn ch3znas staan, en ik normaal afspeel via de popcorn. Ik zie bijvoorbeeld Andromote Remote Control die zoiets zou moeten kunnen doen.
Ik heb ondertussen PLoNK gevonden, iemand hier ervaring mee?

[ Voor 7% gewijzigd door baca op 01-03-2010 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:27
Iemand ervaring met JuiceDefender?

"JuiceDefender Saves Batteries by Automating Android Data

Android: Most phones doesn't make it easy to switch cellular data connection on and off, even if doing so really helps save your battery. JuiceDefender toggles wireless data and Wi-Fi on and off every so often to preserve power.

The whole point of a smartphone with Google apps baked in is constant connectivity, of course, and you don't want to shut off access to your email, Google Voice messages, and other online services. But when you're walking around, at your office desk, and generally not actively using your phone, you probably don't need your phone to check in every minute with the mothership. JuiceDefender lets you set a time interval—5 minutes, 15, 30, an hour, two hours—at which its background process will re-enable your carrier APN, see if there are new messages or data coming in, and then shut off again. You can also set similar Wi-Fi connectivity rules, or only have web data enabled when you've got your screen on. Besides the battery savings, those who like to parse out their email checks and avoid minute-by-minute distractions see some benefit here, too.

That's all in the free app—paying for UltimateJuice (€2.79, or just under $4 in U.S. money) provides access to MMS messages, more automated Wi-Fi features, and a daily "night" sleep schedule. We've previously praised APNDroid for offering a similar on-off capability, but the app it plugs into for automation, Locale, now costs $10.

JuiceDefender is a free download in the Android Market, with some features requiring a paid upgrade. For more tips on getting more life from your Android phone, and other smartphones, tip on over to our exhaustive smartphone battery guide."

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/_WazaBGCFwSI/S2f2vFhfsjI/AAAAAAAAAG4/52NrnFcF6Ws/s320/ss-defender.pngAfbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/_WazaBGCFwSI/S2gWsvi5w0I/AAAAAAAAAHQ/GXAXNuFNcDw/s320/qr_juicedefender_129.png

Bron: Lifehacker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-03-2023
Ganymedus schreef op maandag 01 maart 2010 @ 10:36:
Ik zoek een applicatie zoals PIN op blackberry. Ik ben me er bewust van dat dit gaat middels RIM. Echter er is een soort gelijke applicatie voor de iPhone, ping! oid. Ik zoek dus een gelijkwaardige applicatie voor android opdat ik kan pingen met mensen met een iPhone en BB.
hee ik gebruk op mn nexus one messagenow (aan elkaar) is gratis en is er ook voor iphone... ook is het niet nodig online te blijven op het programma, het functioneert alsof je een gewoon smsje binnenkrijgt.

Zo is het dus mogelijk om tussen android en Iphone gebruikers gratis te smsen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
Welke task killer kunnen jullie me aanraden? Ik gebruik nu Advanced Task Killer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Whitekiller...
Kan je nog net even wat meer mee uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een gratis app om telefoon gesprekken mee op te nemen? Gezocht op de marketplace maar kon alleen dictafoons vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
DjWannaB2002 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 19:30:
Whitekiller...
Die kan ik niet vinden in de Market. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
Heeft iemand nog een goede contact backup app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
kavish schreef op maandag 01 maart 2010 @ 20:49:
[...]

Probeer het eens zo: White Killer.
kavish schreef op maandag 01 maart 2010 @ 20:57:
Heeft iemand nog een goede contact backup app?
Misschien denk ik niet goed na, maar alles wordt toch al bij je google account gebackupped?
Kortom als je moet resetten om wat voor reden dan ook dan is je google mail adres invoeren voldoende om je contactpersonen (inclusief foto's) en agenda terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
DjWannaB2002 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 22:00:
[...]

Misschien denk ik niet goed na, maar alles wordt toch al bij je google account gebackupped?
Kortom als je moet resetten om wat voor reden dan ook dan is je google mail adres invoeren voldoende om je contactpersonen (inclusief foto's) en agenda terug te krijgen.
Ik zou het niet weten. Ik gebruik mijn gmail niet, dus heb daar ook geen contactpersonen in staan. Heb ze allemaal via outlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 23:02
Hiernet maar eens een eindje gaan lopen met Runstar aan men zijde. Leuke app ware het niet dat de GPS data nogal grillig is. Hij komt op een totaal van 5Km terwijl dit irl maar rond de 3,8Km ligt. Misschien omdat mijn Hero in mijn binnenzak zat en hij hierdoor connectie verloor? Misschien gewoon omdat de app nog niet slim genoeg is om de data te "vereenvoudigen", wie zal het zeggen. De volgende keer ga ik het rondje eens met een andere app proberen en checken hoe dat zit.

Hopelijk wordt deze app snel volwassen, want buiten die grillige route is het een zeer fijne loopapp :). Gedaan met routes uittekenen op google maps en dan de resultaten in zo'n pace calculator en excel gooien :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
kavish schreef op maandag 01 maart 2010 @ 22:13:
[...]

Ik zou het niet weten. Ik gebruik mijn gmail niet, dus heb daar ook geen contactpersonen in staan. Heb ze allemaal via outlook.
Dan heb je in outlook al een backup toch?
Maar goed dat is geen antwoord op je vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jormungandr schreef op maandag 01 maart 2010 @ 22:18:
Hiernet maar eens een eindje gaan lopen met Runstar aan men zijde. Leuke app ware het niet dat de GPS data nogal grillig is. Hij komt op een totaal van 5Km terwijl dit irl maar rond de 3,8Km ligt. Misschien omdat mijn Hero in mijn binnenzak zat en hij hierdoor connectie verloor? Misschien gewoon omdat de app nog niet slim genoeg is om de data te "vereenvoudigen", wie zal het zeggen. De volgende keer ga ik het rondje eens met een andere app proberen en checken hoe dat zit.

Hopelijk wordt deze app snel volwassen, want buiten die grillige route is het een zeer fijne loopapp :). Gedaan met routes uittekenen op google maps en dan de resultaten in zo'n pace calculator en excel gooien :P.
Ik heb vandaag My Tracks geprobeerd op het stukje van school naar huis en ik moet zeggen dat het vrij goed werkt. Hij zit met de afstand vrijwel goed en je kan hem makkelijk naar google maps exporteren, waarin je een boel gegevens kan zien.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2010 22:22 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:54
Runstar daar ben ik mee gestopt. Hij stopt automatisch zodra hij gps verliest. Das natuurlijk niet nuttig. Kom ik thuis en heeft hij maar 2 kilometer gewerkt.
Ben wel benieuwd naar Mytracks, heb zelf nu buddyrun geinstalleerd. Overmorgen gaan we die proberen :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Draakje1 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 17:29:
[...]

hee ik gebruk op mn nexus one messagenow (aan elkaar) is gratis en is er ook voor iphone... ook is het niet nodig online te blijven op het programma, het functioneert alsof je een gewoon smsje binnenkrijgt.

Zo is het dus mogelijk om tussen android en Iphone gebruikers gratis te smsen! ;)
Werkt het ook naar een BB in de UK? :)

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
DjWannaB2002 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 22:21:
[...]

Dan heb je in outlook al een backup toch?
Maar goed dat is geen antwoord op je vraag.
Ja, ik wil graag alles bij elkaar hebben, dus outlook contacten, en contacten die op mijn telefoon staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:30
Maverick schreef op maandag 01 maart 2010 @ 22:24:
Runstar daar ben ik mee gestopt. Hij stopt automatisch zodra hij gps verliest. Das natuurlijk niet nuttig. Kom ik thuis en heeft hij maar 2 kilometer gewerkt.
Ben wel benieuwd naar Mytracks, heb zelf nu buddyrun geinstalleerd. Overmorgen gaan we die proberen :)
Runstar vond ik ook een tegenvaller. My Tracks werkt tot nu toe perfect! En ideaal exporteren via je google account, heerlijk :Y
DjWannaB2002 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 19:30:
Whitekiller...
Ik gebruik Whitekiller i.c.m. met Advanced Task Killer. ATK is om makkelijk een hele rits programma's af te sluiten via één tik op het scherm. WK voor de laatste hardnekkige processen die alsnog door blijven draaien.

[ Voor 28% gewijzigd door Rossi46 op 01-03-2010 23:16 ]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04-2024
Maverick schreef op maandag 01 maart 2010 @ 22:24:
Jullie zouden "Softrace" eens moeten proberen, krijgt erg goede ratings. Tenzij je het al een keer hebt geprobeerd.

http://www.softrace.net/index.html
http://www.appbrain.com/app/net.softrace.android.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 19:59:
Is er een gratis app om telefoon gesprekken mee op te nemen? Gezocht op de marketplace maar kon alleen dictafoons vinden.
Ultimate Voice Recorder

Neemt alles op, als je het wil. Ook kan je instellen dat 'ie van een bepaalde contactpersoon alles opneemt. Heeft mij heel veel geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluefall
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 21:58
Net Smart Alarm Clock gebruikt als wekker.
Eerlijk gezegd lijkt het wel te helpen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:48
Wat vinden jullie van deze agenda :
Calendar Pad

Ziet er erg mooi uit, lijkt wel wat op de calender die je in je pc browser gebruikt.

Kan iemand me een programma aanwijzen welke me bv de 3 volgende afspraken in mijn agenda toont ?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

kavish schreef op maandag 01 maart 2010 @ 20:49:
[...]

http://www.cyrket.com/p/android/com.bg.whitekiller/

Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=100x100&chl=http://cyrket.com/qr/57936 :)

Iemand een alternatief voor newsRob? 5 euro is veel geld :|

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:46

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Als je een verkeerde versie van Android hebt of je wordt herkend als verkeerde provider kan je het programma niet vinden in de market. Soms helpt het om dan de apk op te zoeken en handmatig te installeren (in geval van verkeerde provider), soms werkt het dan alsnog niet (bij verkeerde Android versie)
Iemand een alternatief voor newsRob? 5 euro is veel geld :|
Het is handig als je erbij zet wat het doet. Blijkbaar is het een Google Reader client. Ik weet dat Intelligent Homescreen een google reader functie heeft, maar die neemt gelijk je hele home screen over. Ik weet niet of je dat wilt.
Een google search naar NewsRob alternative levert deze pagina op. Blijkbaar hebben ze daar alternatieven voor meerdere programma's. Ik hoop dat je er wat mee kan.

[ Voor 11% gewijzigd door gwystyl op 02-03-2010 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
C00P schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 07:11:
Kan iemand me een programma aanwijzen welke me bv de 3 volgende afspraken in mijn agenda toont ?
Op je homescreen ofzo? Daarvoor gebruik ik 'Android Agenda Widget'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-09 20:21

Zewatanejo

Fine Thanks!

C00P schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 07:11:
Ik gebruik Pure Calender: http://www.androidplanet....enda-widget-voor-android/

(volgens mij is er zowel een betaalde als een gratis versie, ik heb hem in elk geval gratis....)

Gaat heel mooi samen met Home++ en is ontzettend uitgebreid. Naast de agenda is het ook mogelijk taken weer te geven in de agenda dmv een koppeling met gTasks of Astrid (gebruik zelf Astrid)

Er zijn nog meer pure widgets te vinden voor, calendar, agenda, messenger en music.
Zie hier de homepage: http://koxx3.wordpress.co...er-home-and-pure-widgets/

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Misschien rare vraag, maar is er ook een manier/software waarmee ik een 'livestream' van mijn Androidphone op mijn beeldscherm kan krijgen op mijn laptop? Dat ik dingen van mijn Androidphone kan demonstreren. Kan ik goed gebruiken voor een presentatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Pure calendar heeft bij mij een volledig screen. heerlijk. Bovendien geeft hij zowel Outlook als Gmail agenda door elkaar weer. Heerlijk.

Voor backup van contacts/photo, security (virusscan) en anti Diefstal (localiseren van je gestolen phone) is er Lookout of ook wel Mylookout. Goed en stabiel programma. Kun je ook nog eens wat experimentele apk bestanden downloaden :)

Zie www.mylookout.com

Je kunt ook de backup vanaf afstand initieeren (via het web)
je kun je telefoon ook via die webpagina localiseren.

Overigens... het gebruik van mobile networks om je telefoon te localiseren is niet gevaarlijk. Het enige wat het doet is: welke mast ben je me verbonden, en zoek die in een database op waar de locatie in staat, pak die locatie, en geef die terug aan je telefoon.
Zo werkt bijv "My location" in googlemaps en googleearth ook zonder GPS aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Jeroen04 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:20:
Misschien rare vraag, maar is er ook een manier/software waarmee ik een 'livestream' van mijn Androidphone op mijn beeldscherm kan krijgen op mijn laptop? Dat ik dingen van mijn Androidphone kan demonstreren. Kan ik goed gebruiken voor een presentatie.
Zoek op google even naar Androidscreencast (niet in market!). Refreshrate is ongeveer 6fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Get!em schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:22:
Overigens... het gebruik van mobile networks om je telefoon te localiseren is niet gevaarlijk. Het enige wat het doet is: welke mast ben je me verbonden, en zoek die in een database op waar de locatie in staat, pak die locatie, en geef die terug aan je telefoon.
Zo werkt bijv "My location" in googlemaps en googleearth ook zonder GPS aan.
Niet helemaal, ze kunnen tegenwoordig ook WIFI hotspots als kenmerken gebruiken waar je je bevindt. Daarmee kunnen ze dus nog nauwkeuriger zijn. En volgens mij stuur je wel degelijk eerst naar hun door, welke masten/WIFI hotspots je ziet, dus zij (Google) weten ook waar je bent.
(Of je dat erg vindt, moet je zelf weten)

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroen04 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 00:43:
[...]

Ultimate Voice Recorder

Neemt alles op, als je het wil. Ook kan je instellen dat 'ie van een bepaalde contactpersoon alles opneemt. Heeft mij heel veel geholpen.
bedankt, maar ik vroeg of er een gratis app was. Deze kost $4,99. Het probleem is dat ik geen cc heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kwam net tegen voor Android, Doodle Jump, dacht dat die alleen voor de iPhone was:
Afbeeldingslocatie: http://www.iphoned.nl/wp-content/uploads/2009/11/hoi.jpg

Net weer iets anders als Abduction! World Attack, dus helemaal top, echt verslavend die games!!

Momenteel staat dit op m'n Motorola Milestone qua software:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
GRATIS
- Android Agenda Widget (1.8.1)
- Barcode Scanner (3.2)
- Battery Left Widget BETA (1.9.1)
- Beltegoed (1.3.3)
- Crystal Ball (1.0.2)
- Currency Exhanger (1.3.2)
- Download Crutch (01-31-2008)
- eBuddy IM (1.5.0)
- Estrongs File Explorer (1.3.9.9)
- Google Maps (4.0.0)
- Handcent SMS (2.9.31)
- Home++ (0.8.0.7.14)
- IMDb Top 250 (0.9.7)
- LED Scroller 3 (3.4)
- MagicBall (1.3)
- Mapdroyd (0.9.8.1)
- More Icons Free Widget (2.3.1)
- MotoTorch LED (2.8)
- mVideoPlayer (1.6.0)
- NetCounter (0.13.1)
- Omegle (1.0 beta)
- Pathe Mobiel (1.0.2)
- PdaNet free edition (2.4.1)
- PhoneLocator (2.05)
- PriceWatch Scanner (1.3.1)
- Scientific Calculator (1.3.0)
- SleepTimer (0.9.4)
- SMS Backup (1.1.1)
- SMS Backup and restore (2.0)
- SpeedTest (1.0.0)
- TV Gids.tv (1.1)

LOS GEDOWNLOADET EN GEKOCHT:
- Beautiful Widgets (2.88)
- Better Keyboard (5.4)
- Documents to Go (2.000)
- Gallery
- Gensoid (1.8.6)
- Google Earth
- Launcher
- LOL Libs (1.7)
- PhoneMyPC (1.0.16)
- Smart Keyboard PRO (1.10.1)
- SNesoid (1.7.8)
- SPB TV (1.1.0)
- TasKiller (2.6.1)
- YxFlash (1.2.9)

[ Voor 87% gewijzigd door CLB op 02-03-2010 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Laatst online: 12-09 14:21
CLB schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 22:54:
Ik kwam net tegen voor Android, Doodle Jump, dacht dat die alleen voor de iPhone was:
[afbeelding]

Net weer iets anders als Abduction! World Attack, dus helemaal top, echt verslavend die games!!

Momenteel staat dit op m'n Motorola Milestone qua software:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
GRATIS
- Android Agenda Widget (1.8.1)
- Barcode Scanner (3.2)
- Battery Left Widget BETA (1.9.1)
- Beltegoed (1.3.3)
- Crystal Ball (1.0.2)
- Currency Exhanger (1.3.2)
- Download Crutch (01-31-2008)
- eBuddy IM (1.5.0)
- Estrongs File Explorer (1.3.9.9)
- Google Maps (4.0.0)
- Handcent SMS (2.9.31)
- Home++ (0.8.0.7.14)
- IMDb Top 250 (0.9.7)
- LED Scroller 3 (3.4)
- MagicBall (1.3)
- Mapdroyd (0.9.8.1)
- More Icons Free Widget (2.3.1)
- MotoTorch LED (2.8)
- mVideoPlayer (1.6.0)
- NetCounter (0.13.1)
- Omegle (1.0 beta)
- Pathe Mobiel (1.0.2)
- PdaNet free edition (2.4.1)
- PhoneLocator (2.05)
- PriceWatch Scanner (1.3.1)
- Scientific Calculator (1.3.0)
- SleepTimer (0.9.4)
- SMS Backup (1.1.1)
- SMS Backup and restore (2.0)
- SpeedTest (1.0.0)
- TV Gids.tv (1.1)

LOS GEDOWNLOADET EN GEKOCHT:
- Beautiful Widgets (2.88)
- Better Keyboard (5.4)
- Documents to Go (2.000)
- Gallery
- Gensoid (1.8.6)
- Google Earth
- Launcher
- LOL Libs (1.7)
- PhoneMyPC (1.0.16)
- Smart Keyboard PRO (1.10.1)
- SNesoid (1.7.8)
- SPB TV (1.1.0)
- TasKiller (2.6.1)
- YxFlash (1.2.9)
Geen RegenDetector?? ;)

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha nee sorry, echte mannen geven niks om 't weer of wat regen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Ok, om de hardloop applicaties weer even omhoog te schoppen. O-)
Vanochtend buddyrunner gebruikt. Lijkt iig een stuk beter te werken dan Runstar. Ziet er niet zo gelikt uit en kan geen muziek afspelen. Maar daar gebruik ik toch de normale muziekspeler voor. Wel heeft deze gewoon de hele route gewerkt. Hij pikt het signaal alleen wat laat op omdat pas als je op start gedrukt hebt hij naar gps begint te zoeken. Dat kun je opzich verhelpen door te starten en meteen op pauze te drukken. Als je dan begint met lopen dan zet je hem van pauze af.
je hebt geen overzicht met grafieken in de applicatie zelf maar wel op de website ( zie http://www.buddyrunner.com/d.hagenaars , mijn run van vanochtend.) Ziet er redelijk nauwkeurig uit. Wat wel een beetje vreemd is dat ik meer dan 5 minuten voor een open erasmusbrug heb staan wachten en daar niets van terug te zien is. Wellicht dat hij dan automatisch pauzeert ofzo, maar das niet helemaal duidelijk.
Ga deze app. denk vaker gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ heb je CardioTrainer nou al geprobeerd? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Ik kan er natuurlijk maar 1 tegelijk proberen. En ga niet 3x per dag hardlopen. Dus nee :+ Ik zal hem in mijn achterhoofd houden :)

Wat zijn btw de voordelen van Cardio trainer? Mapplanning is leuk maar niet echt noodzakelijk, tenzij het de nauwkeurigheid flink beinvloed.

[ Voor 35% gewijzigd door Maverick op 03-03-2010 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Nu online
Voor hardlopen gebruik ik My Tracks van Google. Redelijk basic programma maar het werkt goed. Tracklog op de kaart, grafiek met snelheid en hoogte tegenover de afstand en een menu met snelheden en tijden.
Eenmaal thuis zet ik de tracks om naar GPX files en exporteer ik ze naa Sporttracks op mijn PC.

Wat zijn de voordelen van al die cardio en running programma's ten opzichte van My Tracks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Laatst online: 12-03-2021
Is er een browser die GEEN gebruik maakt van de voorgeinstaleerde browser? Ik kan namelijk de website: https://webmail.online.nl niet openen op android, en alle browsers die ik geprobeert heb, werken via de normale browser, en daar gaat het dus ook niet mee...

[ Voor 0% gewijzigd door Nikeau op 03-03-2010 16:55 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
De standaard browser geeft inderdaad een melding weer dat het certificaat van de website niet meer geldig is.
Met Opera Mini werkt de website trouwens wel. Je moet dan echter wel "webmail.online.nl" intypen, zonder "www" ervoor dus.

[ Voor 9% gewijzigd door Fixer op 03-03-2010 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
Fixer schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:06:
De standaard browser geeft inderdaad een melding weer dat het certificaat van de website niet meer geldig is.
Met Opera Mini werkt de website trouwens wel. Je moet dan echter wel "webmail.online.nl" intypen, zonder "www" ervoor dus.
Jap opera mini doet het! thanx.
Alleen niet de fijnste browser op de motorola milestone vind ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EDIT @ Hierboven: Misschien linkje maken naar die site met de Opera Mini Browser
op een van je tig homescreens en de rest gewoon via 'n andere browser benaderen? :)
Ik kwam net tegen voor Android, Doodle Jump
Highscores:
1. 63,950
2. 29,603

Ik ga maar meer oefenen :+

[ Voor 29% gewijzigd door CLB op 03-03-2010 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staffordniko schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:12:
[...]

Jap opera mini doet het! thanx.
Alleen niet de fijnste browser op de motorola milestone vind ik...
Dolphin al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Die gebruikt meen ik ook gewoon de interne browserengine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
Maverick schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:22:
[...]

Die gebruikt meen ik ook gewoon de interne browserengine.
Ja inderdaad,
Geen andere browsers die niet de interne browserengine gebruiken?
CLB schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:13:
EDIT @ Hierboven: Misschien linkje maken naar die site met de Opera Mini Browser
op een van je tig homescreens en de rest gewoon via 'n andere browser benaderen? :)

[...]
Hoe maak ik een snelkoppeling naar een favoriet van opera mini?

Of hoe verander ik de startpagina?

[ Voor 42% gewijzigd door Nikeau op 03-03-2010 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 23:02
Bij deze een kleine update ivm de loopapplicaties. Na maandag Runstar te hebben geprobeerd ben ik nu aan de loop gegaan met Sportypal. Sportypal gebruikt ook de GPS data om de data te berekenen, map te tonen en grafiekjes te tekenen. Daarnaast toont Sportypal ook de verbrandde caloriën. In hoeverre dit juist is laat ik in het midden, maar gezien je je lengte en gewicht moet invullen ga ik voor een grove tot middelmatige schatting.

De gelopen afstand was bij beide programmas hetzelfde, namelijk 3,6Km

Gemeten afstand
runstar: 5Km
Sportypal: 3,59Km

Duidelijker kan dus niet. Daar waar de uitgezette route en GPS data zeer variabel is, is Sportypal wel duidelijker. Knal erop dus zoals ze bij ons zeggen.

En dan hier het verdict:

Runstar
+ Leuke interface
+ Goals in te stellen
+ Verschillende soorten Runs in te stellen
+ muziek afspelen tijdens het lopen
- nog niet af. ... Ver van.
- GPS data is incorrect

Sportypal
+ basic maar degelijke interface
+ GPS data is precies
+ Verschillende profielen (lopen, wandelen, fietsen, ...)
+ Caloriemeter ?
- Geen doelen in te stellen

Bij deze is Sportypal toch wel duidelijk de beste van de twee. Het ultieme loopprogramma zou een combi van de twee zijn. Onderhuids Sportypal met de look en "runs" van Runstar.

Indien er mensen zijn die nog een programma hebben (naast MyTrack, want die is de volgende) en hem in het rijtje willen zien, roep gerust :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice work!
Jormungandr schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 22:01:
Indien er mensen zijn die nog een programma hebben (naast MyTrack, want die is de volgende) en hem in het rijtje willen zien, roep gerust :).
Cardiotrainer plz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:27
Fuck zeg, ook Gesture Search werkt niet op <2.0 :( Hoe blij moet ik nog zijn met mijn G1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baca
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 05:45:
Nice work!

[...]

Cardiotrainer plz
Ik heb cardiotrainer een tijd gebruikt (weliswaar op de racefiets), en kan zeggen dat snelheid/afstand goed kloppen, echter hoogtemeters klopt niks van. Verder een mooi programma, je sessies worden overzichtelijk opgeslagen op een site. De betaalversie heeft een wedstrijdoptie, zodat je tegen jezelf kan racen, en een optie om een doel in te stellen qua afvallen.
Ik gebruik m niet meer omdat ik een Garmin Edge heb gekocht.

[ Voor 25% gewijzigd door baca op 04-03-2010 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het misschien leuk om een apart cardiotrainer Android applicatie topic te starten..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat buddy runner is alleen voor 1.6 of hoger of niet? Ik kan het namelijk met mijn Hero met 1.5 niet vinden in de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:46:
Dat buddy runner is alleen voor 1.6 of hoger of niet? Ik kan het namelijk met mijn Hero met 1.5 niet vinden in de market.
Hm, geen idee. Heb zelf idd wel 2.1 op mijn hero staan.
Vandaag weer gerend met buddy runner. Werkte goed (zie http://www.buddyrunner.com/d.hagenaars de run is te vergelijken met die van gister). Alleen werkt de audiofeedback niet. Hij zou om de 5 minuten moeten zeggen hoe snel ik loop en hoever ik ben. Ik denk dat dat ligt aan het tegelijk draaien van muziek ofzo. De eerste keer stopte mijn muziek en hoorde ik niets en ging de muziek ook niet verder. Daar na nog een paar keer een seconde stilte in de muziek maar geen kick van buddy runner. Das opzich wel jammer, want zo heb je tijdens het lopen zelf geen flauw idee of je goed bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 11:46

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Maverick schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 12:02:
[...]

Hm, geen idee. Heb zelf idd wel 2.1 op mijn hero staan.
Vandaag weer gerend met buddy runner. Werkte goed (zie http://www.buddyrunner.com/d.hagenaars de run is te vergelijken met die van gister). Alleen werkt de audiofeedback niet. Hij zou om de 5 minuten moeten zeggen hoe snel ik loop en hoever ik ben. Ik denk dat dat ligt aan het tegelijk draaien van muziek ofzo. De eerste keer stopte mijn muziek en hoorde ik niets en ging de muziek ook niet verder. Daar na nog een paar keer een seconde stilte in de muziek maar geen kick van buddy runner. Das opzich wel jammer, want zo heb je tijdens het lopen zelf geen flauw idee of je goed bezig bent.
Leuk dat je meerdere tracks met elkaar kan vergelijken. Dan kan je mooi vergelijken waar je wat laat liggen als je vaak hetzelfde parcours loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Laatst online: 16-09 11:41
[afbeelding]

....
Kan deze niet vinden in de Market...
Nu heb ik niet overal veel kaas van gegeten, maar ik draai:
Firmwareversie 1.5 en een Build van Mr. Bang 1.8b

Moet ik firmware en een ROM los van elkaar zien?

Waar haal ik dan overigens dan een nieuwe firmware voor de Hero vandaan?

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zosas schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:45:
[...]

Kan deze niet vinden in de Market...
Nu heb ik niet overal veel kaas van gegeten, maar ik draai:
Firmwareversie 1.5 en een Build van Mr. Bang 1.8b

Moet ik firmware en een ROM los van elkaar zien?

Waar haal ik dan overigens dan een nieuwe firmware voor de Hero vandaan?
Zosas, dit vind ik via Google (spijtig genoeg want wou het ook wel eens zien): *For firmware 2.0 and higher*
http://www.androlib.com/a...-realarcade-doj-iFmn.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:50:
[...]

Zosas, dit vind ik via Google (spijtig genoeg want wou het ook wel eens zien): *For firmware 2.0 and higher*
http://www.androlib.com/a...-realarcade-doj-iFmn.aspx
Hmm, de barcode scanner herkent het QR plaatje, maar de URL die hij geeft kan hij niet openen.
Mis ik een applicatie om QR codes te openen?

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:48

BM

Moderator Spielerij
Zosas schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:04:
[...]

Hmm, de barcode scanner herkent het QR plaatje, maar de URL die hij geeft kan hij niet openen.
Mis ik een applicatie om QR codes te openen?
Normaal krijg je dan de keuze om de URL in de browser te openen, dat zou dan de market moeten openen met de juiste zoekopdracht.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij heeft 1.5, dus de Market kan niet openen aangezien Doodle Jump pas vanaf 2.0 te installen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Laatst online: 25-04-2024
Appie van Albert Heijn binnenkort ook op Android-toestellen
Hij staat gepland voor Q2

Persbericht: http://www.ah.nl/alberthe...ten/article.jsp?id=619010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
CLB schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 16:01:
Hij heeft 1.5, dus de Market kan niet openen aangezien Doodle Jump pas vanaf 2.0 te installen is!
Ah, zie dan mij vorige vraag:

Staan firmwareversie en de ROM die hebt draaien los van elkaar??

Ik heb nu bijvoorbeeld Mr.Bang1.8 ROM, maar mijn telefooninformatie geeft wel firmwareversie 1.5 aan.

Waar haal ik een update van mijn firmwareversie (naar bijvoorbeeld 2.0 of hoger) en heeft dit gevolgen voor mijn ROM?

[ Voor 3% gewijzigd door Valandil op 04-03-2010 16:11 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hero is niet officieel de updaten naar 2.0, zit eraan te komen zegt HTC, eind maart...
Voor de rest heb je daarvoor: [HTC Hero] Rooten & Custom ROM's wat je kan doornemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
lbuysers schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 16:01:

Dit is wel positief. Niet dat ik het nu zelf ga gebruiken maar het geeft wel aan dat Android steeds serieuzer genomen wordt door Nederlandse ondernemers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:27
Appie is echt een geweldige app, altijd al jaloers geweest op Iphone gebruikers...nu krijgen wij het ook, geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lbuysers schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 16:01:

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-08 13:53
Hallo,

Heb de G1 en wil graag films erop bekijken met een goede kwaliteit.
K vroeg me af welke resoluties, instellingen etc. jullie hebben voor de filmpjes.
En welke soort bestand is het best om films mee te kijken op de G1?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-09 23:06
must have:

Preyproject is nu ook beschikbaar voor android telefoons. Wordt je phone gejat, dat sms je een bepaald keyword naar je telefoon. Deze begint vervolgens om de zoveel tijd updates te sturen naar je profiel op preyproject.com met daarin de locatie van je gsm.

Knappe dief die er nu nog mee wegkomt ;)

http://preyproject.com/bl...android-version-available

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 15:03

CSB

:D

Aurelium schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:07:
must have:

Preyproject is nu ook beschikbaar voor android telefoons. Wordt je phone gejat, dat sms je een bepaald keyword naar je telefoon. Deze begint vervolgens om de zoveel tijd updates te sturen naar je profiel op preyproject.com met daarin de locatie van je gsm.

Ehm, dan moet toch nog steeds je simkaart erin zitten? Het lijkt mij dat dat het eerste is wat de dief eruit haalt. :p

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aurelium schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:07:
must have:

Is wavesecure dan niet veel uitgebreider (en veiliger, als ze je sim verwijderen ben je met Preyproject dus alles kwijt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 20:33

Greebs

inert

Nou ja, op een van de plaatjes die bij de applicatie staat op de Market staat de optie "Lock to current SIM" met als subtext "Activate Prey if SIM card is replaced". Weet niet hoe ze willen voorkomen dat iemand de applicatie volledig verwijderd en of dat überhaupt voorkomen kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nutteloos maar wel geinig:

- de officiele BIC Aansteker App (Bic lighter) app voor Android is sinds vandaag verkrijgbaar:

Afbeeldingslocatie: http://www.newscom.com/cgi-bin/featured/prnthumbnew2/20100304/NY64566

- en soms ook handig scan2pdf: foto's maken en direct omzetten naar pdf (denk aan bustijden etc)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=e_vzBcFWpJE&feature=player_embedded]

- en de al genoemde Google Gesture Search (enkel 2.0 en hoger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Laatst online: 16-09 20:04

The_Worst

Unox

Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:45:
[...]

Is wavesecure dan niet veel uitgebreider (en veiliger, als ze je sim verwijderen ben je met Preyproject dus alles kwijt).
Ik heb zelf een beetje mijn twijfels bij WaveSecure. Een zeer goed programma, maar ik vraag me af waar ze de winst vandaan halen. Na ADC hebben ze twee maand lang het programma weggegeven, lijkt me een leuk cadeau. Nu is het ineens verlengd tot eind maart. Het is een commercieel bedrijf, waar halen ze de winst weg als ze levenslange abonnementen weggeven? Ik hoorde diverse kritieken over het ongewenst verzenden van sms-berichten e,d, dus ik heb tijdelijk Wavesecure verwijderd.
Bomin schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:52: Weet niet hoe ze willen voorkomen dat iemand de applicatie volledig verwijderd en of dat überhaupt voorkomen kan worden.
Dit is standaard niet te voorkomen. A) Je moet je telefoon snel genoeg blokkeren waardoor ze het programma niet kunnen verwijderen. B) Gebruik een custom rom waar de software is ingebouwd. Hierdoor kan de software alleen verwijderd worden door de telefoon opnieuw te flashen.

Het voordeel is dat je moet weten dat het programma is geïnstalleerd en dat je moet weten hoe je het verwijderd. Android is nog niet extreem mainstream dus de kennis is beperkt. (nog)

[ Voor 32% gewijzigd door The_Worst op 04-03-2010 23:21 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:17
CSB schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:42:
[...]

Ehm, dan moet toch nog steeds je simkaart erin zitten? Het lijkt mij dat dat het eerste is wat de dief eruit haalt. :p
Bij elke koude boot start prey al, ik vond het vervelend(net een weekje in Spanje gezeten en daar heb ik geen data-abo). Wellicht is het op termijn mogelijk om na een bepaalde periode na een nieuwe start de mogelijkheid te bieden het uit te zetten....
Gebruik nu wavesecure, wat vziw alleen de messages verstuurd vanaf centrale server naar foon waar het om gaat of ander nr, maar niet andersom.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand met een Android 2.0-toestel deze al gespeeld?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2010 10:51 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.