Android Software & Discussie - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 94.653 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 08:48
C00P schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 17:13:
Hoe maak je eigenlijk onderscheidt tussen programma's die je sluit en beter niet sluit ?
Lang op een app drukken en aan de Ignore list toevoegen. Die Ignore list "moet" je sowieso nog even zelf openen (vanuit Settings) om apps te verwijderen die je wél weg wilt hebben. Er staan IMHO wat dingen in die niet echt nodig zijn. Maar goed, zoveel mensen zoveel eisen natuurlijk ;)

Als je de widget op je Home screen zet houdt die ook rekening met die Ignore list, is wel zo handig :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 23:02
Zijn er hier mensen die hun android mee lopen nemen? Nu het weer begint te beteren ben ik van plan terug te gaan lopen en een app alla nike+ zou wel nice zijn dan. Ik had al running buddy gevonden maar die is in de market nergens te bekennen :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
komop man daar zijn er genoeg van te vinden als je een beetje zoekt, sportypal, my tracks

[ Voor 42% gewijzigd door HammerT op 21-02-2010 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
Jormungandr schreef op zondag 21 februari 2010 @ 20:17:
Zijn er hier mensen die hun android mee lopen nemen? Nu het weer begint te beteren ben ik van plan terug te gaan lopen en een app alla nike+ zou wel nice zijn dan. Ik had al running buddy gevonden maar die is in de market nergens te bekennen :s.
Runstar is een leuke app! Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://search?q=pname:se.runstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:48
Thanx voor de tip, ga hem eens proberen, al die andere loopprogramma's scheelt wel iets aan, hopelijk kan je met deze tegen je vorige tijd (ghost time) lopen.

/edit
Wat wilt die power up modus zeggen ?

[ Voor 5% gewijzigd door C00P op 21-02-2010 22:36 ]

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
  • Laatst online: 26-07-2023
C00P schreef op zondag 21 februari 2010 @ 22:32:
[...]

Thanx voor de tip, ga hem eens proberen, al die andere loopprogramma's scheelt wel iets aan, hopelijk kan je met deze tegen je vorige tijd (ghost time) lopen.

/edit
Wat wilt die power up modus zeggen ?
Ik gebruik het zelf niet, ben niet zo'n loper.. ;)
Maar hier in dit filmpje bespreken ze het: Klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 15:03

CSB

:D

Ik gebruik Sportypal. Deed het perfect of Windows Mobile, ga er vanuit dat het nog beter werkt op Android. :)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 16:38

MaDLiVe

.-Observer-.

The Deaken schreef op zondag 21 februari 2010 @ 12:10:
[...]

Layar heb ik wel draaien, is wel leuk maar niet helemaal wat ik zoek. Als je op een iphone of blackberrie naar google maps gaat zie je allemaal POI's. Die zie ik op mijn Hero niet. Ik heb al gezocht op layer en andere zoektermen maar kan niet iets vinden wat dit zou kunnen. Je zou toch denken dat dit vrij standaard zou zijn.
Wikitude misschien?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:42
7 Mind-Blowing Free Android Apps (Mashable)

Beetje zwak top lijstje imo, kende verder alleen die Bubblebeats nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:29

13art

Moderator Mobile
Is er een goed werkend (liefste gratis) programma waarmee je de gevoeligheid van de microfoon kan instellen? Ik heb zaterdagnacht een filmpje gemaakt in een club maar het geluid is veel te luid voor de microfoon van de milestone. Dus misschien dat de gevoeligheid wel in te stellen is oid.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:55
Ik heb vanochtend tijdens het fietsen My Tracks gebruikt. Doet eigenlijk hetzelfde zoals al dit soort programma'tjes maar het leuke hiervan is dat je de route op de kaart kunt uploaden naar google maps. Ik weet dat andere programma's ook dit soort functies hebben maar ik vind het wel lekker dat ik zoveel mogelijk onder m'n eigen gmail account kan doen :Y

Dat Runstart ziet er trouwens ook wel gelikt uit! :) En je kunt dus je muziek met hetzelfde programma managen, handig! d:)b

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 08:28
Katseviool schreef op maandag 22 februari 2010 @ 00:07:
7 Mind-Blowing Free Android Apps (Mashable)

Beetje zwak top lijstje imo, kende verder alleen die Bubblebeats nog niet :)
oeh, nou die floating image vind ik wel erg leuk. alhoewel die wel een slecht resize algoritme lijkt te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er software om je Milestone + GPS te koppelen aan je PC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:33:
Is er software om je Milestone + GPS te koppelen aan je PC ?
Zodat je lekker chill kunt navigeren met je dikke desktop? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of je je Milestone kan gebruiken als GPS ontvanger voor applicaties op je pc of laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met Cardiotrainer kun je ghosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand waar ik goede navigatiesoftware kan vinden voor op mijn HTC Tatto. Hij heeft GPS, maar ik ben alleen nog op zoek naar software om te navigeren. Google Maps werkt alleen indien je een internetverbinding hebt :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 18:13:
Weet er iemand waar ik goede navigatiesoftware kan vinden voor op mijn HTC Tatto. Hij heeft GPS, maar ik ben alleen nog op zoek naar software om te navigeren. Google Maps werkt alleen indien je een internetverbinding hebt :s
Android: Turn by Turn Navigation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:50
Rossi46 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:11:
Dat Runstart ziet er trouwens ook wel gelikt uit! :) En je kunt dus je muziek met hetzelfde programma managen, handig! d:)b
Ziet er inderdaad netjes uit. Morgen maar eens proberen. Zit er alleen nog over in hoe ik mijn gsm mee ga nemen tijdens het rennen. Een hero is toch een stuk zwaarder dan een nano. Iemand een goede tip?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Google Earth (for Mobiles) staat nu in de Market.

Helaas schijnbaar alleen beschikbaar voor Android 2.1 users.
Ziet er goed uit though.

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2010 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick schreef op maandag 22 februari 2010 @ 18:50:
[...]

Ziet er inderdaad netjes uit. Morgen maar eens proberen. Zit er alleen nog over in hoe ik mijn gsm mee ga nemen tijdens het rennen. Een hero is toch een stuk zwaarder dan een nano. Iemand een goede tip?
Riem (en op je zij) of Armband. Als ie stevig vastzit merk je het gewicht niet.

dit had een edit ipv new reply moeten zijn..

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2010 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 19:35:

[video]

Ziet er goed uit though.
Hmmm, kan het zijn dat deze niet goed werkt?

Ik draai momenteel ckdroid op de hero met android 2.1, downloaden en instaleren ging prima!
Alleen doet ie niks als ik op de app klik.. :(

Iemand ervaring?

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 19:35:

[video]

Ziet er goed uit though.
Ik denk dat het vooral te maken heeft met het feit dat deze app echt multitouch nodig heeft. En alle 2.1-devices hebben dit denk ik ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baca
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-10-2024
Heeft iemand ervaring met remote control programma's voor de squeezebox? Ik zie diverse staan maar welke werkt goed/het beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Google Earth voor 2.01 devices: http://www.megaupload.com/?d=EJ6S5F3I

Enjoy... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oftewel alleen de Motorola Milestone? (of mensen met 'n custom 2.0.1 rom?)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou vanaf 2.0 moeten werken, maar ik heb het alleen kunnen testen op mijn steen met 2.0.1, dus als iemand het wil proberen, graag. Je sloopt er niks mee, in het ergste geval mislukt de installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werkt perfect! Motorola Milestone 2.0.1!! Dankje!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:31
Gelukkig komt 2.1 volgende maand naar de hero :P
Met 1.5 begin je toch meer en meer te missen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Ook deze werkt niet... :'(

Weer hetzelfde probleem... Installeren gaat prima, op de app klikken.... niks...
Alle andere apps werken prima! 8)7

Iemand nog tips of ervaring daarmee?
Mischien bepaalde instellingen?

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friesje306
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-02-2010
Hoi,

ik heb ook xs4all, met een fritsbox waarop ik een zogenaamd "telephony account" heb aangemaakt, en heb de sipagent geprobeerd op mijn HTC magic. Maar dat gaat helaas niet goed. Aanloggen/registreren gaat goed voor zover ik kan zien. Zodra ik met een andere telefoon bel naar mijn huisnummer gaat mijn mobiel ook over, maar ik kan niet opnemen en.... praten gaat al helemaal niet.

Kun jij aangeven wat voor instellingen je hebt gebruikt?
Heb je specifieke instellingen gewijzigd ?

Gr, Marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
GE werkt ook niet op een galaxy spica met 2.1 rom...
Niet de market versie of de 2.0.1 versie, misschien ook omdat hij geen multitouch heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 18:13:
Sygic Mobile Maps 9
http://www.sygic.com/index.php/en/features.html

Navigon (maar weet niet zeker of die al uit is...)
http://www.navigadget.com.../07/20/navigon-on-android

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 08:28
Eerste zin op de Navigon link die je post:
Navigon will be announcing their GPS navigation system software for the Android platform in August – Navigon MobileNavigator 7.
Daar moeten we dus nog even op wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:00

Len

Leeg

Molybdenum schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:07:
[...]

Eerste zin op de Navigon link die je post:

[...]

Daar moeten we dus nog even op wachten. :)
Eerste regel onder de titel:
JUL 20, 2009
:o

Even doorgeklikt:
http://www.navigadget.com...avigation-soon-on-android

USA versie komt er in de lente 2010.

[ Voor 20% gewijzigd door Len op 23-02-2010 15:46 ]

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag iedereen, weet er iemand hoe ik er voor zorg dat mijn wekker afgaat met geluid? Ik laat mijn gsm altijd op stille stand staan, maar normaal gezien moet een wekker dan toch nog afgaan ... Het enige dat ik nu krijg is dat mijn gsm afgaat door te trillen.

EDIT: Het probleem is ondertussen al opgelost dankzij: http://www.chrisbunney.co...silent-alarm-on-htc-hero/

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2010 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier of er een SIP applicatie is die toch samenwerkt met Asterisk servers zonder dat er die pboxes.org ,of wat is het daar waarmee sipdroid mee samenwerkt, bij betrokken moet zijn? Zou dit wel heel handig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Laatst online: 17:55

Reneger

Wie? IK?

Hier werkt sipdroid netjes samen met de Asterisk server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Ik zie hier een paar leuke spellen:
http://nl.androlib.com/an...g-atomic-duke3d-zmBA.aspx

Oa: duke3d, doom, quake etc... wel screenshots te zien. Echter, in de market (via zoek of via QR) is er echter niks te vinden. Iemand van jullie meer geluk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 22:05
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 14:05:
Weet iemand hier of er een SIP applicatie is die toch samenwerkt met Asterisk servers zonder dat er die pboxes.org ,of wat is het daar waarmee sipdroid mee samenwerkt, bij betrokken moet zijn? Zou dit wel heel handig vinden.
sipagent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Nope, vind hier inderdaad ook niets. Zal wel weer een locale/OS version/weet ik het gerelateerd iets zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reneger schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 15:56:
Hier werkt sipdroid netjes samen met de Asterisk server.
Heb je daarvoor speciale instellingen moeten doen ofzo want ik krijg het maar niet geklaard :(
Heb ik ook staan en geprobeerd maar krijg het ook niet werkende. Zelfde vraag, heb je hiervoor aparte instellingen op phone of Asterisk gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Laatst online: 17:55

Reneger

Wie? IK?

Asterisk: Nee, kan ik ook niet bij. Op mn phone de DNS van de asterisk server ingesteld, tezamen met username en passwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:27
Wat is het voordeel van een Asterisk server? Ik wil binnenkort Sipdroid gebruiken om simpel gezegd gratis te bellen...heb ik er dan baat bij om Asterisk te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:50
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 19:42:
[...]

Riem (en op je zij) of Armband. Als ie stevig vastzit merk je het gewicht niet.

dit had een edit ipv new reply moeten zijn..
Viel me inderdaad mee. Helaas was runstar niet zo geweldig. Tijdens het rennen niets gemerkt, maar toen ik thuis kwam bleek dat ie ergens halverwege gestopt was met bijhouden (muziek was wel blijven spelen) Dus nu dankt ie dat ik maar 2,5 km heb gelopen ;( Beetje jammer.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reneger schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 20:26:
Asterisk: Nee, kan ik ook niet bij. Op mn phone de DNS van de asterisk server ingesteld, tezamen met username en passwd..
Spijtig, krijg het niet werkend :s :(
Zal misschien gewoon nog wat moeten wachten.

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Is deze al langs geweest?

Nog een aan te raden app: Lookout
Virusscan, Backup en Anti-Jat service

Link en QR here:
http://www.androlib.com/a...ion.com-lookout-zznx.aspx

• coendeurloo
  • Laatst online: 10-09 11:27
Mega update voor Better Keyboard

Better Keyboard, een populair alternatief voor het default Android keyboard heeft zojuist een mega speech-input update gekregen.

Better Keyboard versie 5.1 komt van de hand van bijna gelijknamig ontwikkelaar Better Android Apps en heeft de beschikking over de volgende nieuwe features.

Nieuwe features
  • Re-designed spraak invoer methode: Niet langer nodig om de ”speech”-knop lang in te drukken, eenmaal indrukken activeert de spraakhekenning functionaliteit.
  • Spraakherkennings invoer stopt pas als je op de annuleren knop drukt. (in en uit te schakelen).
  • Spraakinvoer accepteert commando’s van tekens als “komma”, “punt” en “vraagteken” (wel in het engels) en vervangt deze automatisch met de bijbehorende tekens aan het einde van een zin.
Bron: http://www.androidworld.n...ate-voor-better-keyboard/

Meer info: http://betterandroid.word...keyboard-5-0-is-released/

QR-Code:
Afbeeldingslocatie: http://qrcode.kaywa.com/img.php?s=5&d=market%3A%2F%2Fsearch%3Fq%3DBetter%20Keyboard

Verwijderd

coendeurloo schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 09:13:

Better Keyboard, een populair alternatief voor het default Android keyboard heeft zojuist een mega speech-input update gekregen.

Better Keyboard versie 5.1 komt van de hand van bijna gelijknamig ontwikkelaar Better Android Apps en heeft de beschikking over de volgende nieuwe features.

Nieuwe features
  • Re-designed spraak invoer methode: Niet langer nodig om de ”speech”-knop lang in te drukken, eenmaal indrukken activeert de spraakhekenning functionaliteit.
  • Spraakherkennings invoer stopt pas als je op de annuleren knop drukt. (in en uit te schakelen).
  • Spraakinvoer accepteert commando’s van tekens als “komma”, “punt” en “vraagteken” (wel in het engels) en vervangt deze automatisch met de bijbehorende tekens aan het einde van een zin.

QR-Code:
[afbeelding]
Wat is er eigenlijk zo "mega" aan deze update??

• CSB

CSB

Heb sinds gisteren Gang Wars Lite geinstalleerd. Dat is verslavend zeg. 3470e is mijn friend code. ;)

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
ik ben benieuwd naar gebruikerservaringen!

• Rossi46
Pannekoek81 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:33:
Verslavend spelletje gevonden: Air Control. Bedoeling om vliegtuigjes te laten landen zonder dat ze tegen elkaar komen.
Ik heb deze ook eindelijk op m'n Milestone staan. Fantastisch! Het eerste spel dat ik echt achter elkaar blijf doen :)

Poke a Mole is trouwens ook erg lollig. Al word je er na een tijdje echt compleet hyper van 7(8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Rossi46 op 25-02-2010 10:42 ]

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
coendeurloo schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 09:13:

Nieuwe features

QR-Code:
[afbeelding]
Ik heb hem gekocht, maar de voice-input werkt niet op mijn Hero. Blijkbaar heeft het er iets mee te maken dat het in NL niet werkt :?
Ik heb geprobeerd de taal van het keyboard op engels in te stellen, maar blijf de melding krijgen dat de speech recognition engine niet geïnstalleerd is. Kan zoiets ook niet los in de Market vinden. Balen dus. :(

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Verwijderd

Ik heb die text-to-speech wel los uit de Market gehaald voor m'n G1.

Btw hier een filmpje van die Quake 3 Port naar Android van Thunderbird2k.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=q9Xaz7ECI4M&feature=player_embedded]

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 12:12:
Ik heb die text-to-speech wel los uit de Market gehaald voor m'n G1.
Text to speech (TTS) heb ik ook wel, maar het gaat hier om speech to text :+

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10
Leuk programma om te zien wat er op dit moment door anderen uit de Market geïnstalleerd wordt, inclusief rankings van die dag/week: AppAware
Door dit programma ben ik nu verslaafd aan Air Control, erg gaaf spel!!

Mijn Flickr; Sony A7iii

En Better Keyboard 5.2 is al weer uit, gebruik dat progsel al sinds het begin, maar gewoon om te typen ;)

Verwijderd

Ben ook groot fan van my tracks, gister gebruikt bij wielrennen en je kan alles via gmail online zowel maps en docs en je kan je wielrengroep uitnodigen en zij kunnen ook alles makkelijk bekijken
prima app
Rossi46 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:11:
[...]

Ik heb vanochtend tijdens het fietsen My Tracks gebruikt. Doet eigenlijk hetzelfde zoals al dit soort programma'tjes maar het leuke hiervan is dat je de route op de kaart kunt uploaden naar google maps. Ik weet dat andere programma's ook dit soort functies hebben maar ik vind het wel lekker dat ik zoveel mogelijk onder m'n eigen gmail account kan doen :Y

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Nog een simpel en verslaven spelletje:

http://nl.androlib.com/an...ware-piratewars-xAwC.aspx

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Gratis vervanging van Locale:

Timeriffic

Ondersteunt ook APNdroid d:)b

[This is what you get when you mess with us]

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Vertrouwen jullie in het buitenland trouwens erop dat de instelling:
No Data on Roaming in android, goed werkt? Of zet je nog express APNdroid erbij om er zeker van te zijn?

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:58

Nakebod

Nope.

Op WM had ik ook altijd extra NoData erbij, extra veiligheid kan geen kwaad denk ik maar zo :)
Voor Android heb ik nog niets geregeld, ook nog niet in het buitenland geweest.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
ikmattie schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 12:44:
Leuk programma om te zien wat er op dit moment door anderen uit de Market geïnstalleerd wordt, inclusief rankings van die dag/week: AppAware
Door dit programma ben ik nu verslaafd aan Air Control, erg gaaf spel!!
Kan je met appaware ook een lijst van apps in een keer laten installeren? Lijkt me namelijk ideaal bij het overstappen naar een andere rom :)

• ralphdavidvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Bij mij werkt de no data when roaming keurig.

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 09:36
Eerder werd aangekondigd dat android 2.0 op de G1 komt.
Is dit nog steeds zo en zo ja weet iemand een datum?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit heeft niets met Android-applicaties te maken. ;)

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Behalve in de winkel -helaas- nog geen android telefoon in mn handen gehad... In de winkel even gekeken, maar kon het zo niet vinden; op mijn huidige nokia zit naast "tril" en "ringtone" (en alles daartussen) ook een mogelijkheid om géén van beiden te doen; niet trillen, geen ringtone, alleen het scherm gaat aan als je gebeld wordt; ideaal voor op een collegetafel tijdens college (want ja, dan is de trilstand plots heel luid als je tel op hout ligt). Kan dit, in Android?

edit; Danku :*)

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Yes dat kan :)
Ruzor schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 16:44:
Gratis vervanging van Locale:

Timeriffic

Ondersteunt ook APNdroid d:)b
Je hebt ook Setting Profiles, weet trouwens niet of dat gratis is, gebruik al die zut niet :)

[ Voor 94% gewijzigd door CLB op 25-02-2010 20:25 ]

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:29
Get!em schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 17:03:
No Data on Roaming in android, goed werkt? Of zet je nog express APNdroid erbij om er zeker van te zijn?
Die optie werkt prima in mijn ervaring. Alleen als Telfortabonnee ben je het bokje.

• CSB

CSB

Rukapul schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 19:58:
[...]

Die optie werkt prima in mijn ervaring. Alleen als Telfortabonnee ben je het bokje.
Ehm, hoezo? Ik ga volgend weekend naar Londen, en als Telfort abbonnee vraag ik mij af wat ik moet doen om geen extra kosten te maken. Ik kan toch gewoon roaming uitzetten? Voor Telfort data moet roaming sowieso aanstaan, dus zet ik effectief mijn data uit. Toch?

• 13art

13art

Moderator Mobile
Als je roaming uitzet, kan je helemaal niet meer bellen.

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 21:40:
Als je roaming uitzet, kan je helemaal niet meer bellen.
Dat is onzin toch?
Ik had de functie eerst altijd uit staan, totdat een huisgenoot mij erop attendeerde dat ik het in Nederland beter aan kon zetten.

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:39

Pogostokje

* twiet *

Roaming data wil zeggen dat je data gebruikt of een ander netwerk dan je eigen netwerk. Aangezien je in Nederland alleen op je eigen netwerk kan inloggen, roam je in Nederland nooit ... behalve Telfort abonnees. Telfort = KPN maar ze gebruiken nog 2 verschillende netwerk codes in Nederland. Als Telfort klant moet je roaming (data) aan hebben staan om gebruik te kunnen maken van het KPN netwerk.

Eenvoudiger gezegd: als je geen data kosten wilt maken in het buitenland moet je roaming data uitzetten. Voor iedereen in Nederland kan je die instelling permanent uit laten staan, behalve Telfort klanten ... zij moeten binnen Nederland die optie weer aanzetten.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Verwijderd

Klopt, je kunt prima alleen data roaming uitzetten in settings/wireless & networks/mobile networks

Heeft geen enkele impact op bellen.

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Prima, dan heb ik APN droid ook niet nodig... (vodafone)

• CSB

CSB

Dank u voor de semi off topic antwoorden. Ik zal roaming uitzetten voordat ik de grens over ga. Terug naar software discussie? :)

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Wat ik gewoon doe met m'n telfort abbo is de hele apn verwijderen dat zijn toch maar 2 woordjes.

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

GoldenSample schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 23:13:
Wat ik gewoon doe met m'n telfort abbo is de hele apn verwijderen dat zijn toch maar 2 woordjes.
Dat is dus wat apndroid automatisch met een druk op de knop voor je doet :) En dan met 1 druk ook weer terug zet :)

Overigens is dat gewoon een app en of die nuttig is of niet, lijkt me hier vrij zinnig in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:23

woutur

Klauwtjes uit!

Heeft er iemand anders ook last van dat HandCent crashed wanneer er een mail ontvangen wordt op een Gmail account? (en ja, dat klinkt merkwaardig...)

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Nopes geen last van. Ten minste nog nooit opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

Get!em schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 17:03:
Er is ook een progje DataController in de market. Daarmee stel je in op welk netwerk je data mag versturen (bijvoorbeeld NL KPN). Zodra je op een ander netwerk zit, bijvoorbeeld aan de grens en je gaat over naar een ander netwerk (Mobistar bijvoorbeeld) dan worden er geen dataverbindingen meer opgezet.

Dit heeft bij mij altijd prima gewerkt (als Telfort abonnee) maar Rukapul heeft er wel eens problemen mee gehad. Kwestie van testen dus.

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneiter Ar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04 17:26
Ik heb nu al 2 keer meegemaakt dat ik mijn batterij 's middags compleet oplaad, droidlive gebruik om radio te luisteren in de trein en dat dan 's nachts mijn batterij dusdanig leegloopt dat mijn toestel (nexus one) 's ochtends uit is.

Ik heb optie "headset stop" aangezet, maar dat helpt niks. Ik luister dus max een half uurtje naar de radio, trek de connector eruit en dan zou het moeten stoppen, maar ik heb sterk het idee dat dat niet gebeurt.

Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:50
Leuk tooltje ontdekt: Virtual Walkie Talkie.

Gratis en nu ook beschikbaar voor Android 1.5 :)

Er draait een server, iedereen met een Android mobile en dit programma'tje kunnen er naar verbinden. Je kunt ook zelf een server draaien op je toestel of op je pc (Java benodigd).

Heb het uitgetest en het werkt erg goed. Er staat nog een (gratis) "Walkie Talkie" applicatie in de market, maar die werkt op basis van e-mail en is alles behalve realtime.

Qua bandbreedte kost het ook bar weinig. rond de 5 á 10 kb/s up/down vanaf de server gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Net even geïnstalleerd, maar ligt het aan mij of is er gewoon niemand?
Of werkt het niet goed op 2.01?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Laatst online: 18:32

Zewatanejo

Fine Thanks!

DjWannaB2002 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 12:23:
Net even geïnstalleerd, maar ligt het aan mij of is er gewoon niemand?
Of werkt het niet goed op 2.01?
Heb het ook getest, ik krijg soms een een melding van "London Mainland calling" en een chagarijnige amerikaan die in zijn bed ligt. ;). Btw... 2.0.1. hier.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hmmm ik heb hem nu naast me liggen en druk op scannen, maar even laten liggen eens kijken of er wat komt.
Neem aan dat je niks aan de instellingen veranderd hebt.

hmmm op kanaal 25 nu net wat ontvangen, maar verstaan doe ik het niet :P

edit: Druk op kanaal 23 met amerikanen :P

[ Voor 26% gewijzigd door 13art op 26-02-2010 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxMayne1
  • Laatst online: 17-09 10:02

MxMayne1

Blijf kalm en grappig

Het is misschien een stomme vraag, maar waar kan ik Google Maps opnieuw downloaden.
Na een harde reset van mijn HTC Hero is hij verdwenen. Hij staat niet in de market en de QR code's die ik vind zijn niet compatible met mij Android versie (1.5)

Lege virente, virent cuncta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
B.Lensen schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 15:15:
Het is misschien een stomme vraag, maar waar kan ik Google Maps opnieuw downloaden.
Na een harde reset van mijn HTC Hero is hij verdwenen. Hij staat niet in de market en de QR code's die ik vind zijn niet compatible met mij Android versie (1.5)
Doet zo'n 4.0 Maps het niet op jouw telefoon? Is er voor geroote dan wel ongeroote Androids ;)
Draai zelf versie 3.40 (zonder navigatie maar wel met multitouch) en die doet het ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat er niemand gereageerd heeft een aantal pagina's geleden wil ik deze vraag opnieuw stellen:
Er zijn meerdere mensen die het werkend hebben, dit zou een succesvolle config zijn(zelf niet getest wegens nog geen Android ) Je hebt wel het genoemde certificaat nodig.
code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
network={
    ssid="WLAN"
    key_mgmt=IEEE8021X
    group=WEP104 WEP40
    auth_alg=OPEN SHARED
    eap=TTLS
    identity="sXXXXXX@utwente.nl"
    anonymous_identity="sXXXXXX@utwente.nl"
    password="MYPASSWORD"
    ca_cert="/sdcard/GTE_CyberTrust_Global_Root.pem"
    phase2="auth=PAP"
    priority=2
}

Als je meer hulp nodig hebt, ga dan via SNT naar de nieuwsgroepen waar je je vraag ook kunt stellen. Een ICTS-medewerker is daar ook vrij actief en oplossingsgericht ;)
Ik volg dit nog niet helemaal. Als ik deze code toevoeg aan /system/etc/wifi/wpa_supplicant merk ik geen verschil (moet nog steeds een sleutel invoeren voor ik verbinding kan maken met WLAN). Het gaat om een HTC Hero. Heeft iemand iets van een stappenplan ofzo?

(Dit gaat overigens over de WLAN op de UTwente)

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kneiter Ar schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 10:56:
Ik heb nu al 2 keer meegemaakt dat ik mijn batterij 's middags compleet oplaad, droidlive gebruik om radio te luisteren in de trein en dat dan 's nachts mijn batterij dusdanig leegloopt dat mijn toestel (nexus one) 's ochtends uit is.

Ik heb optie "headset stop" aangezet, maar dat helpt niks. Ik luister dus max een half uurtje naar de radio, trek de connector eruit en dan zou het moeten stoppen, maar ik heb sterk het idee dat dat niet gebeurt.

Hebben meer mensen hier last van?
Ik gebruik het zelf niet, maar is Advanced Task Manager niet iets voor je? Met één druk op een widget sluit hij alle onnodige programma's af (die je zelf in kunt stellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:21
B.Lensen schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 15:15:
In deel 2 van dit topic staat een link:
http://gathering.tweakers...s%20apk&data[boolean]=AND

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 15:25:
Omdat er niemand gereageerd heeft een aantal pagina's geleden wil ik deze vraag opnieuw stellen:

[...]

Ik volg dit nog niet helemaal. Als ik deze code toevoeg aan /system/etc/wifi/wpa_supplicant merk ik geen verschil (moet nog steeds een sleutel invoeren voor ik verbinding kan maken met WLAN). Het gaat om een HTC Hero. Heeft iemand iets van een stappenplan ofzo?

(Dit gaat overigens over de WLAN op de UTwente)

Alvast bedankt.
Zie je het netwerk (dat je zelf via de file toegevoegd hebt) staan onder de gescande netwerken (dus bij de opgeslagen netwerken)? Als je het daar ziet staan, probeer daar dan mee te connecteren en niet met het netwerk dat je vind.

Voor moest het dan nog niet lukken:
Het heeft even geduurd ook bij mijzefl voor WPA2 Enterprise netwerk te kunnen benaderen, maar uiteindelijk met de hulp van Wifi Helper is dat gelukt, dus zoek daar eens op en misschien lukt het je dan uiteindelijk ook wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 16:20:
[...]

Zie je het netwerk (dat je zelf via de file toegevoegd hebt) staan onder de gescande netwerken (dus bij de opgeslagen netwerken)? Als je het daar ziet staan, probeer daar dan mee te connecteren en niet met het netwerk dat je vind.

Voor moest het dan nog niet lukken:
Het heeft even geduurd ook bij mijzefl voor WPA2 Enterprise netwerk te kunnen benaderen, maar uiteindelijk met de hulp van Wifi Helper is dat gelukt, dus zoek daar eens op en misschien lukt het je dan uiteindelijk ook wel ;)
Volgens mij zie ik dat nieuwe netwerk er niet bij staan (ben thuis, kan het nu niet proberen). Wifi helper kan ik niet vinden in de market, ook zoeken met de qr-code op androlib levert geen resultaten op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusade of Destiny nu ook op Android (was al op iPhone)

In a time of magic and dragons, become the hero you were meant to be and embark on the crusade of your destiny. Experience everything you'd expect in a solid action adventure RPG delivered in stunning 3D.

FEATURES
-Epic story-line with cinematic intro.
-3 trainable skill lines. Become a better warrior, archer or mage. Offers exciting re-playability. Some abilities available only to high trained skill lines. Replay multiple adventures to see them all.
-More than 40 countless hours of gameplay.
-3D sound effect positioning.
-Amazing 3D and hand drawn graphics.
-Challenging bosses to defeat.
-In-game cycles of night and day on a readable 24 hour based time system. Some events based on night and day.
-Stunning 3D special effects.
-Multiple damage types including slashing, blunt, piercing, fire, ice, and energy within a unique combat resist system. Certain creatures are more resistant or vulnerable to certain attacks.
-High quality sound effects and original music soundtracks each with individual volume controls.
-Multiple lands and caverns to explore with many secrets to uncover.
-Detailed side quests.
-Single target and area effect skills available for both melee and magic lines.
-Easy to learn combat system with auto-face target.
-Balanced economy system. Visit shops. Buy and sell items.
-Right and left handed controls option.
-In-game help tutorial.
-Customizable hot keys. Arrange skills in any order.
-3 game slots to save multiple player's adventures.
-Large variety of mystical creatures: Goblins, Golems, Fairies, ...too many to name here.
-Optimized to even run on 1st generation iPhones.
-As an additional bonus, 2 FREE music tracks including the full length game's theme song "Immortal" from the debut album by artist Jopacus comes playable from within the game.
En SpeedX is ook vrij recent geloof ik:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7ct_oerph-o]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Best grappig speed-X al ben ik wel telkens snel dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxMayne1
  • Laatst online: 17-09 10:02

MxMayne1

Blijf kalm en grappig

mijn dank is groot :D

Lege virente, virent cuncta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 17:51:
[...]

Volgens mij zie ik dat nieuwe netwerk er niet bij staan (ben thuis, kan het nu niet proberen). Wifi helper kan ik niet vinden in de market, ook zoeken met de qr-code op androlib levert geen resultaten op..
Je moet het internet eens gewoon afschuimen op zoek naar dat bestand. Heb het ook niet in de Market gevonden. Maar wel ergens online als gewone download ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluefall
  • Laatst online: 22:04
Bestaat er een agenda-app die je volledige dag laat zien, waarbij enkel de afspraken worden aangeduid in blokken (a la Google Calendar online/ Sunbird)?

Edit:/ net ontdekt dat het gewoon gaat met de standaard agenda app 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Bluefall op 27-02-2010 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapmansz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 16:46
Dank voor de SpeedX tip _/-\o_
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.