[MMORPG] Blade & Soul

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
FloydRaalte schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 16:16:
Ik lees continu P2W en ik geloof dat het PayToWait betekend in plaats van PayToWin bij dit spel. Ik moest gisteravond 20 minuten wachten tot het menu na de SplashScreen van B&S tevoorschijn kwam. Via Google kom ik erachter dat dit te maken heeft met de overvolle servers. Vervolgens denk ik te kunnen gaan spelen: 1500+ wachtenden voor u. Kom op man. Hopelijk worden die server problemen snel opgelost, ik heb dit spel nog amper kunnen spelen.
Waar heb je BNS op geinstalleerd staan(ik m.2 ssd)? ik zit letterlijk binnen 30 seconden in het wait menu om ingame te komen. Wellicht een reinstall doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 10:49
Plainside schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 14:03:
[...]

1 Silver maar?
Dat noem ik niet perse veel.
Wanneer je de Stalker boss dood maakt krijg je constant soul shield pakketjes die kan je openmaken en de delen verkopen heb het hele shield toch al.
Aardig makkelijke manier om wat bij te verdienen, je krijgt meestal wel de 3 packs en niet de 5 of 8 packs maar das telkens 3 bronze, en je krijgt meestal 2-4 spins op wheel of fortune farm voor ongeveer half uurtje heb je dik 20-35 spins waarvan veel soul shield packs(ook wel stalker chests).
En elk deel van de soul shield kan je weer verkopen tikt aardig snel aan zou ik zeggen.

Edit: voor spelling foutjes n shit.
Op Ebon Hall gaat ze nu voor 3.50 silver per key in veelal pakketjes van 5-10. Ben je al snel 15 kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
Facenoise schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 16:20:
[...]

Waar heb je BNS op geinstalleerd staan(ik m.2 ssd)? ik zit letterlijk binnen 30 seconden in het wait menu om ingame te komen. Wellicht een reinstall doen?
Ik heb het op een SSD staan op mn laptop. Binnen 10 seconden zit ik in het PIN menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Zijn hier mensen die op Windrest Angler's Watch spelen? Tenminste, ik dacht dat ik daar mijn char op had. :p

[ Voor 10% gewijzigd door CSB op 26-01-2016 22:23 . Reden: Angler's watch dus ]

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-08 21:18
FloydRaalte schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 16:16:
Ik lees continu P2W en ik geloof dat het PayToWait betekend in plaats van PayToWin bij dit spel. Ik moest gisteravond 20 minuten wachten tot het menu na de SplashScreen van B&S tevoorschijn kwam. Via Google kom ik erachter dat dit te maken heeft met de overvolle servers. Vervolgens denk ik te kunnen gaan spelen: 1500+ wachtenden voor u. Kom op man. Hopelijk worden die server problemen snel opgelost, ik heb dit spel nog amper kunnen spelen.
Pay2wait klopt ook niet want je betaald niet om te wachten maar om te skippen

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:05

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

haha daar dacht ik ook aan ja :P

Ja wachtrijden zijn kut als non premium, niks aan te doen als je eind van de middag / avond in logd. hopelijk wordt dat gauw opgelost.

Welke server spelen de mensen voornamelijk hier?
Ik zit ook met me vrienden op Ebon Hall. Windrest was vol maar denk niet dat ik dat heel erg vind want die server is wel heeel vol

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Ricmaniac schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 17:01:
haha daar dacht ik ook aan ja :P

Ja wachtrijden zijn kut als non premium, niks aan te doen als je eind van de middag / avond in logd. hopelijk wordt dat gauw opgelost.

Welke server spelen de mensen voornamelijk hier?
Ik zit ook met me vrienden op Ebon Hall. Windrest was vol maar denk niet dat ik dat heel erg vind want die server is wel heeel vol
Qua wat ik begreep zit het grootste deel op ebon hall inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
Is er toevallig een beetje actieve Tweakers Guild op Ebon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
shadowkid053 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 17:09:
Is er toevallig een beetje actieve Tweakers Guild op Ebon?
Voor zover ik weet is er nog geen pure guild voor tweakers wel heb ik mn eigen guild waar een paar tweakers en vrienden inzitten. Je bent welkom als je dat wilt meeste spelen elke avond zwz. Mocht je intresse hebben voeg wambam toe op bns

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
wambamNL schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 17:13:
[...]

Voor zover ik weet is er nog geen pure guild voor tweakers wel heb ik mn eigen guild waar een paar tweakers en vrienden inzitten. Je bent welkom als je dat wilt meeste spelen elke avond zwz. Mocht je intresse hebben voeg wambam toe op bns
Toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:05

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Same here.. hebben een eigen guild maar meer gewoon voor de lol. nog geen plannen verder

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Naja ik ben echt van plan hier een goede actieve guild van te maken. Was me toen in korea ook gelukt helaas is niemand op ebon hall gaan spelen. Met wie ik de koreaanse versie speelde :( maar we gaan er een gezellige guild van maken. Ik zaljullie inviten zodra ik online ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
Die upgrades moeten generfd worden man.

Sinds level 36 ben ik bij de enelaatste.

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/jhq4c1.jpg

13g voor de upgrade
5x moonwater transformation stone (zo'n 8g ps)
50x soulstone (60s ps oid)
5x naryu silver. (idk prijs)

Zo'n 60-70g per upgrade. En dan 3x.

Wapen upgrade is nog wel te doen, 1 moonwater transformation stone + 2.5g = zo'n 10g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:54
Soulstones kan je gewoon bij elkaar farmen, maar die 5 moonwater stones zijn wel echt ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Ambition88 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 18:13:
Soulstones kan je gewoon bij elkaar farmen, maar die 5 moonwater stones zijn wel echt ....
True maja die moonwaters moet je toch ook aan kunnen komen. Maarja nog niet gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

shadowkid053 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 16:51:
[...]

Ik heb het op een SSD staan op mn laptop. Binnen 10 seconden zit ik in het PIN menu.
Ik zit binnen 2 seconden in het PIN menu. Maar daarna blijft het Blade and Soul logo staan met die bewegende achtergrond (splashscreen) met lampionnen enzo. Dit duurt ongeveer 20 minuten en dan krijg ik pas die blauwe disclaimer te zien waarbij ik op Agreed kan klikken en het spel kan opstarten.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
FloydRaalte schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 20:47:
[...]

Ik zit binnen 2 seconden in het PIN menu. Maar daarna blijft het Blade and Soul logo staan met die bewegende achtergrond (splashscreen) met lampionnen enzo. Dit duurt ongeveer 20 minuten en dan krijg ik pas die blauwe disclaimer te zien waarbij ik op Agreed kan klikken en het spel kan opstarten.
Hmnm ja dat heb ik ook. Maar dan duurt het ongeveer 10 seconden :P :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
rolandos582 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 18:47:
[...]

True maja die moonwaters moet je toch ook aan kunnen komen. Maarja nog niet gezien
mja je hebt ongeveer 15 moonwater stones nodig ze gaan op mijn server voor ongeveer 8g, dat is wat ik ongeveer wat ik op een dag aan gold binnen haal met een beetje geluk, dus als je elke dag alle dailies etc doet, heb je binnen 14 dagen je gear geupgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Ambition88 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 20:53:
[...]

mja je hebt ongeveer 15 moonwater stones nodig ze gaan op mijn server voor ongeveer 8g, dat is wat ik ongeveer wat ik op een dag aan gold binnen haal met een beetje geluk, dus als je elke dag alle dailies etc doet, heb je binnen 14 dagen je gear geupgrade
Je hebt 16 nodig in totaal. Op Ebon hall gaan ze tussen de 8-9G.
Daarnaast heb je nog 3x13g nodig voor de upgrade zelf. En 2.5g voor wapen. Dus ben je zo 3 weken zoet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Zijn die gear upgrades ook nodig later in de game voor PvP, of is dat alleen van toepassing op het PvE in BnS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
xeple schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 22:10:
Zijn die gear upgrades ook nodig later in de game voor PvP, of is dat alleen van toepassing op het PvE in BnS?
Uiteraard, je krijgt ziek goede stats ervan. En volgens mij is er niet iets van PvP gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_Wouters
  • Laatst online: 11-09 09:09
Ik kan momenteel mijn professions kiezen,
Zat te denkenn aan Soul Warden en Radiant Ring voor crafting
Tree Feller en Stonecutter voor gathering

Of is het slimmer om 4 professions te nemen die meer met elkaar samen hangen?
bv. Forgekeeper en Radiant Ring samen met Stonecutter en prospector union?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
jeuj eindelijk mn wapen kunnen upgraden naar Profane :) die ''epic'' gems die je kan maken uit zo een kistje, zitten daar vaak goeie gems in, weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Er komt binnenkort een nieuwe update aan:
Starting at January 27 3:00 AM PST / January 27 11:00 AM UTC, all servers will undergo maintenance for approximately 4 hours. An in-game notice will be given 30 minutes prior to the maintenance starting.

Below are the list of changes introduced within the update:
The amount of Hongmoon Keys and Hongmoon Unsealing Charms obtained from certain quests has been increased
Fixed an issue where the client would crash when using the Spar Request function in PvP Arena
Fixed an issue where the “Blue Porcelain” and “Scarlet Shade” costumes could not be put within the Wardrobe
Lowered the amount of Salt Lake Crystals required for the quest “Top Chef” from 7 to 5
The Healing Tonic given during the tutorial quest will now be bound to the hotkey 8 by default
Fixed an issue where it was possible to skip NPC dialogue by using the “F” key during a cinematic
Fixed certain chat commands (emotes) which were not working in French and German
Fixed an issue where items bought from the Hongmoon Store in French or German would display the English name in the mailbox
Fixed various localization issues

Based on the community's feedback, we have implemented the below highly requested features:
We have added a level 10 or below chat restriction for Region, Faction and Party Finder Chat Channels
We have removed the level restriction to report a bot or spammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Zo gisteren na 8x blackram te doen eindelijk een bangle gedropt gekregen, was er zo'n 3 uur zoet mee. Ook gelijk de volgende upgrade gehaalt aangezien die voor een paar silver te koop was op AH. level 27 nu en ik ben bijna bij wheel of fortune in de desert. Voordat ik daar heen ga eerst nog even mij accessoires upgraden, je kan toch pas het nieuwe wapen op lvl 29 equippen. hopelijk zijn een hoop breaktrough accessoires op de AH te vinden.. Maakt het dan weer wat dragelijker :)

Ik moet ook alleen nog nr 6 blight soul shield, maar kon nadat ik me bangle gedropt kreeg even geen blackram meer zien... Vanavond nog maar een keer doen als me vriendin gaat sporten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-09 16:27

Plainside

I browse when I'm at work

Gisteren maar een van de standaard factions gejoined... CRIMSON mensenlief wat een fudging hell was dat...
Ongeveer een kwatier geprobeerd om in Crimson te komen.
Vele lijpere outfit dat Cerulean nog geen mede crimson of vijanden tegengekomen...
Maar dat komt nog wel.
En ik heb mijn hongmoon dagger nu op het punt waar ik een blight dagger nodig ben :/
Ben atm lvl 16-17? weet het zo niet.
Weet dat de dungeon op lvl 20 zit maar kan je mss de dagger ergens kopen?
Of krijg ik dan problemen met lvl restriction?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Plainside schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:22:
Gisteren maar een van de standaard factions gejoined... CRIMSON mensenlief wat een fudging hell was dat...
Ongeveer een kwatier geprobeerd om in Crimson te komen.
Vele lijpere outfit dat Cerulean nog geen mede crimson of vijanden tegengekomen...
Maar dat komt nog wel.
En ik heb mijn hongmoon dagger nu op het punt waar ik een blight dagger nodig ben :/
Ben atm lvl 16-17? weet het zo niet.
Weet dat de dungeon op lvl 20 zit maar kan je mss de dagger ergens kopen?
Of krijg ik dan problemen met lvl restriction?
Ik zit zelf in cerulean order, zodra je in de Desert aankomt op lvl 26 ongeveer zal je meer en meer crimson of cerulean gaan zien. Heb gister me eerste base rape mee gemaakt... beetje lomp maar je character zit al ingame terwijl jij nog in laadscherm zit, dus je kan letterlijk niks doen. Zodra je ingame komt ligt je character alweer dood op de grond, ze mogen wel een 1m protection doen of zoiets. en nee het ligt niet aan mijn laadtijden(m.2 x4 SSD á 2GBs). :+

De dagger is niet te koop, item kan niet getraded worden als ik de beschrijving moet geloven. Dat word dus Blackram farmen totdat jouw wapen dropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Facenoise schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:40:
[...]

Ik zit zelf in cerulean order, zodra je in de Desert aankomt op lvl 26 ongeveer zal je meer en meer crimson of cerulean gaan zien. Heb gister me eerste base rape mee gemaakt... beetje lomp maar je character zit al ingame terwijl jij nog in laadscherm zit, dus je kan letterlijk niks doen. Zodra je ingame komt ligt je character alweer dood op de grond, ze mogen wel een 1m protection doen of zoiets. en nee het ligt niet aan mijn laadtijden(m.2 x4 SSD á 2GBs). :+

De dagger is niet te koop, item kan niet getraded worden als ik de beschrijving moet geloven. Dat word dus Blackram farmen totdat jouw wapen dropt.
Dat gaat irritant worden... .de dagger bedoel ik.

Wat het laden betreft ik snap wat je bedoelt had een blackram uniform aan en windstrafede ergens naar toe toen ik ingeladen was was ik dood haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Plainside schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:20:
[...]

Dat gaat irritant worden... .de dagger bedoel ik.

Wat het laden betreft ik snap wat je bedoelt had een blackram uniform aan en windstrafede ergens naar toe toen ik ingeladen was was ik dood haha.
Het valt opzich mee, je hebt elke dungeon die je doet 2 kansen, 1 kans met een weapon chest en 1 van de boss drop. Ik heb de mijne van de boss drop gekregen, ik moest wel flink in me buidel tasten 1 silver en 30 bronze voordat ik hem won.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Facenoise schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:52:
[...]

Het valt opzich mee, je hebt elke dungeon die je doet 2 kansen, 1 kans met een weapon chest en 1 van de boss drop. Ik heb de mijne van de boss drop gekregen, ik moest wel flink in me buidel tasten 1 silver en 30 bronze voordat ik hem won.
Ik hoop toch echt dat dit binnenkort class based wordt en niet dat blade masters, assissin items kan "kopen".
Ik heb wel meerdere auction systemen gezien maar deze vind ik erg slecht bedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-10-2022
Goede middag,

Ik vermaak me top met deze game!
Ik heb mijn 4 profesions gekozen....maar nu wat kan ik het beste maken. ...wat ook iets oplevert (lvl 20 momenteel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Plainside schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:01:
[...]

Ik hoop toch echt dat dit binnenkort class based wordt en niet dat blade masters, assissin items kan "kopen".
Ik heb wel meerdere auction systemen gezien maar deze vind ik erg slecht bedacht.
Ja dat hoop ik ook, ik had namelijk een blade dancer die tegen me zat op te bieden. Ik bedoel hij kan niet getrade worden en je kan hem ook niet equippen... wtf heb je er dan nog aan? 8)7

Class based voor wapens is gewoon een must have. Het is niet erg om een auction te verliezen tegen dezelfde class voor een wapen(tenminste mijn mening) Maar tegen iemand die je alleen maar zit op te bieden... is gewoon lame.

Heb wel een strategy bedacht... wacht elk bod wat je doet tot de laatste seconde. Meeste mensen hebben geen zin lang te wachten en forfeiten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Facenoise schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:05:
[...]

Ja dat hoop ik ook, ik had namelijk een blade dancer die tegen me zat op te bieden. Ik bedoel hij kan niet getrade worden en je kan hem ook niet equippen... wtf heb je er dan nog aan? 8)7

Class based voor wapens is gewoon een must have. Het is niet erg om een auction te verliezen tegen dezelfde class voor een wapen(tenminste mijn mening) Maar tegen iemand die je alleen maar zit op te bieden... is gewoon lame.

Heb wel een strategy bedacht... wacht elk bod wat je doet tot de laatste seconde. Meeste mensen hebben geen zin lang te wachten en forfeiten dan.
Ja dat had ik al door.
Gelukkig heb ik er zelf nog niks mee te maken mee gehad alleen 1x bij een van de eerste dungeons die je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
jeroni1976 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:03:
Goede middag,

Ik vermaak me top met deze game!
Ik heb mijn 4 profesions gekozen....maar nu wat kan ik het beste maken. ...wat ook iets oplevert (lvl 20 momenteel)
Voor mij waren het altijd de gathering skills, iedereen heeft wel raw materials nodig en je hoeft er verder weinig voor te doen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
Duidelijk. ....npc laten farmen. ...en dan sellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:37
Heerlijk nu alle bots/goldspammers weg zijn.

Ben momenteel lvl 25 met mijn blade master en ik vermaak mij goed met dit spel.

En het is echt een goed idee om even black narrows 10 keer te doen zodat je +400 health krijgt plus een grote kans dat je een goed soul shield krijgy. heb hierdoor zo een paar honderd extra health erbij:).

Kan niet wachten tot ik mijn gewone pc weer kan gebruiken op mijn surface is het speelbaar maar niet echt perfect. Ik schommel tussen de 14 en 25fps op auto settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:01
Ik zie nog steeds genoeg gold spammers. iemand ook gemerkt dat er in de portals ineens overal laadtijd tussen zit? en niet even een klein "lag" moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

loki504 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:13:
Ik zie nog steeds genoeg gold spammers. iemand ook gemerkt dat er in de portals ineens overal laadtijd tussen zit? en niet even een klein "lag" moment?
Klopt ja, wist alleen niet of het al zo was. Goldspammers heb ik simpelweg geblocked. (rechtermuisknop op de naam van de spammer en kies block) Tot nu 5 spammers geblocked en de chat blijft rustig.

Helaas vanavond weer geen steek verder gekomen met dit spel. Het lang wachten tot de dislaimer verschijnt na het BnS logo bij opstarten blijft ook na de patch. De wachttijd is wel verschillend. Soms 2 minuutjes, soms meer dan een kwartier. Gelukkig geen que's meer op Ebon Hall na de patch! (hopelijk blijft da zo) En nu wordt ik om de haverklap uit het spel gegooid. (Connection lost message met een getal erachter) Nogal irritant wanneer je daarna wederom een kwartier moet wachten bij dat opstart logo.

Ik geef het morgen tegen beter weten in nogmaals een kans en dan pleur ik de boel van mijn PeeCeetje. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
FloydRaalte schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:45:
[...]

Klopt ja, wist alleen niet of het al zo was. Goldspammers heb ik simpelweg geblocked. (rechtermuisknop op de naam van de spammer en kies block) Tot nu 5 spammers geblocked en de chat blijft rustig.

Helaas vanavond weer geen steek verder gekomen met dit spel. Het lang wachten tot de dislaimer verschijnt na het BnS logo bij opstarten blijft ook na de patch. De wachttijd is wel verschillend. Soms 2 minuutjes, soms meer dan een kwartier. Gelukkig geen que's meer op Ebon Hall na de patch! (hopelijk blijft da zo) En nu wordt ik om de haverklap uit het spel gegooid. (Connection lost message met een getal erachter) Nogal irritant wanneer je daarna wederom een kwartier moet wachten bij dat opstart logo.

Ik geef het morgen tegen beter weten in nogmaals een kans en dan pleur ik de boel van mijn PeeCeetje. :o
Al die problemen zijn bekend bij ze en zijn ze aan het onderzoeken/fixen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDanus
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 07:34
Ik had er gisteravond ook last van, het schijnt te komen omdat er veel te veel mensen spelen, ze hebben simpelweg de capaciteit niet om alle logins te verwerken. Na ongeveer 5 minuten verscheen het character screen na het invoeren van de PIN. Geen queue op mijn server (spirits rest) overigens (speel nog steeds free), en ik logde in om 23 uur :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Laatst online: 11-09 16:11
ja bij mij hing het scherm na de pin ook echt 10-15 minuten mega irritant. is eigenlijk na gisteren gekomen bij mij...had er daarvoor geen last van.
speel ook op spirits rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

ThaDanus schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:23:
Ik had er gisteravond ook last van, het schijnt te komen omdat er veel te veel mensen spelen, ze hebben simpelweg de capaciteit niet om alle logins te verwerken. Na ongeveer 5 minuten verscheen het character screen na het invoeren van de PIN. Geen queue op mijn server (spirits rest) overigens (speel nog steeds free), en ik logde in om 23 uur :D
5 minuten valt nog mee. Ik zet standaard de game aan na het eten. Kan ik rustig afwassen, Sesamstraat kijken, kleine in bed doen en het huis opruimen. En daarna heb ik vaak nog steeds geen zichtbaar menu. Het vreemde is dat er maar weinig recente info over te vinden is. Alles wat ik vindt zijn oudere forum posts en artikeltjes uit de BETA tijd. En deze hadden veelal te maken met maintanance en server downtime van die betreffende BETA periode.

Ik ben blij dat Wambam me in ieder geval kan vertellen dat de problemen bekend zijn en er aan een fix wordt gewerkt. Is toevallig de bron van die info bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Ook ik sinds gister deze problemen al duurde het bij mij maar max 10 minuten. Voor de patch heb ik dit geen enkele keer gehad en zat ik in no-time ingame (binnen 30 sec).

Ik hoop dat ze het snel oplossen maar 10 minuutjes kan ik nog verkroppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
FloydRaalte schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:47:
[...]

5 minuten valt nog mee. Ik zet standaard de game aan na het eten. Kan ik rustig afwassen, Sesamstraat kijken, kleine in bed doen en het huis opruimen. En daarna heb ik vaak nog steeds geen zichtbaar menu. Het vreemde is dat er maar weinig recente info over te vinden is. Alles wat ik vindt zijn oudere forum posts en artikeltjes uit de BETA tijd. En deze hadden veelal te maken met maintanance en server downtime van die betreffende BETA periode.

Ik ben blij dat Wambam me in ieder geval kan vertellen dat de problemen bekend zijn en er aan een fix wordt gewerkt. Is toevallig de bron van die info bekend?
De bron die ik voor die info gebruikte was de twitter van BnS zelf (word ook vaak op verteld wanneer er maintainance is etc)
https://twitter.com/bladeandsoulops
Verder lees ik de forums om de 15 minuten ongeveer dus kan ik redelijk up to date blijven van hoe of wat :).

Hier nog wat verdere info over de wacht tijden na de pin (is niet superveel info maarja deze post was me ff ontschoten):
https://twitter.com/Blade...status/692441899404267520

Het is dus geen overloaded queue oid issue maar een probleem binnen het netwerk van de servers heb ik het vermoeden. Maar aan de hand van de posts die gemaakt worden zou het vandaag al opgelost moeten zijn. Zou iemand dat kunnen checken?

[ Voor 17% gewijzigd door Ryada op 28-01-2016 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

op lvl 19 de lvl 20 dungeon gedaan.
En ik heb de blight dagger! whoop whoop.
Moet nu alleen nog ff naar lvl 20 gaan.
Gellukkig genoeg side quests over die ik niet had gedaan omdat ik er toen geen zin in had haha.
Ik krijg nu ook de cinder *nogwattes* stones.
Met de overige viridian stones will ik zo'n outfit kopen die er lijp uitziet.

Wat is trouwens op het moment het max level?
Normaal weet ik dit na een paar uur in de game al maar nu nog niet echt naar gekeken.

En nog een tip voor nieuwkomers begin niet met assassin... ja je hebt veel damange en shit maar je moet die combo's weten.
Voordag je die weet ben je het eigeinlijk wel een beetje zat.
Ik weet nu ook dat ik mobs omhoog kan schoppen... alleen weet ik niet precies hoe, dit geld ook voor andere combos die ik perongeluk heb gedaan en niet weet hoe ik moet doen.
Ik raad iedereen aan die net begint en denkt dat assassin leuk is hiermee te wachten totdat combo guides(engelse versies!) uitzijn zodat je het 100% makkelijker maakt voorjezelf. /rant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada
Plainside schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:39:
Gellukkig genoeg side quests over die ik niet had gedaan omdat ik er toen geen zin in had haha.

Normaal weet ik dit na een paar uur in de game al maar nu nog niet echt naar gekeken.

En nog een tip voor nieuwkomers begin niet met assassin... ja je hebt veel damange en shit maar je moet die combo's weten.
Ik weet nu ook dat ik mobs omhoog kan schoppen... alleen weet ik niet precies hoe, dit geld ook voor andere combos die ik perongeluk heb gedaan en niet weet hoe ik moet doen.
Ik raad iedereen aan die net begint en denkt dat assassin leuk is hiermee te wachten totdat combo guides(engelse versies!) uitzijn zodat je het 100% makkelijker maakt voorjezelf. /rant
Endgame is pvp en pve over 2 weken komt er een nieuwe content patch uit die een soli dungeon en een 4/6 man dungeon uitbrengt. Ook is er dan een 24man raid. Dus is er genoeg om je mee te vermaken. Persoonlijk vind ik pvp het meest vermakelijke in de game al ben ik er nog niet super goed in.

Als assassin al lastig is in het begin probeer dan eens kung fu master ;) dan is assassin een eitje in vergelijking (heb beiden gespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Dat zal wel een stun->F of een stun->Tab, soms is het handig gewoon even niets na een ability te doen, om te kijken wat je allemaal op je skillbar hebt staan :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Ik heb nog geen hollanders / tweakers voorbij zien komen op Angler's Watch. Zijn hier spelers op die server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDutchGuy
  • Laatst online: 07-07-2024
wambamNL schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:54:

Als assassin al lastig is in het begin probeer dan eens kung fu master ;) dan is assassin een eitje in vergelijking (heb beiden gespeeld)
Speel zelf ook kungfu master en assassin.
Assassin zou mijn main worden, maar toen ik eenmaal begon met KF(c) Master ben ik daar mee door gaan levellen.
Verder heb ik ook nog een yun forcemaster en een blade dancer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise

Grats met je dagger! let je wel op dat je ook je accessoires upgrade? Hier gaat ook veel damage inzitten.

Max level is momenteel 45.

je 3e punt is.. skills lezen lezen en nog eens lezen... Ook filmpjes kijken helpt enorm. Vink elke skill eens aan en test het zelf uit wat het doet, dit hielp mij enorm.

voor lvling gebruik ik bv een bepaalde build die ik ook elke dungeon die ik inga wijzig naar Area damage ipv single target voor lvling..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

wambamNL schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:12:
Het is dus geen overloaded queue oid issue maar een probleem binnen het netwerk van de servers heb ik het vermoeden. Maar aan de hand van de posts die gemaakt worden zou het vandaag al opgelost moeten zijn. Zou iemand dat kunnen checken?
Bijzonder verfrissend om te lezen dat een ontwikkelaar problemen serieus neemt en ook daadwerkelijk aanpakt. Dat ben ik niet gewend van de meeste F2P MMORPG ontwikkelaars. Ik ben in ieder geval weer een stuk positiever ingesteld. Stiekem hoop ik vanavond op een naadloze PIN naar EULA overgang :*) Dan kan ik eindelijk mijn gathering quests gaan doen in Jadetown, die schijnen veel XP te geven.

Weet iemand hoe dit precies werkt? Ik heb nu die quests gedaan zodat ik me kan aansluiten bij een guild. Ik heb voor de Masonry en Woodworking gekozen tot nu toe. Je kunt dan een order plaatsen bij je Guild Representative. Er verschijnt dan een tijdsbalk: 30 minutes encounting. Is dit alles wat je moet doen? Of moet je ook daadwerkelijk de items na die 30 minutes gaan zoeken? Verder schijn je deze items weer te kunnen verkopen op de Marketplace. Die was gisteren down dus helaas.... nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
FloydRaalte schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:47:
[...]

Bijzonder verfrissend om te lezen dat een ontwikkelaar problemen serieus neemt en ook daadwerkelijk aanpakt. Dat ben ik niet gewend van de meeste F2P MMORPG ontwikkelaars. Ik ben in ieder geval weer een stuk positiever ingesteld. Stiekem hoop ik vanavond op een naadloze PIN naar EULA overgang :*) Dan kan ik eindelijk mijn gathering quests gaan doen in Jadetown, die schijnen veel XP te geven.

Weet iemand hoe dit precies werkt? Ik heb nu die quests gedaan zodat ik me kan aansluiten bij een guild. Ik heb voor de Masonry en Woodworking gekozen tot nu toe. Je kunt dan een order plaatsen bij je Guild Representative. Er verschijnt dan een tijdsbalk: 30 minutes encounting. Is dit alles wat je moet doen? Of moet je ook daadwerkelijk de items na die 30 minutes gaan zoeken? Verder schijn je deze items weer te kunnen verkopen op de Marketplace. Die was gisteren down dus helaas.... nog niet gezien.
Qua professions is dat letterlijk alles wat je moet doen. Je kan dan tegen een fee op afstand wat je besteld hebt laten bezorgen en hetzelfde opnieuw bestellen. Maar dat is het enige wat je moet doen. Wel moet je zelf opzoek gaan naar recource spots waardoor je weer meer dingen kan bestellen bij je profession rep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
wambamNL schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:53:
[...]

Qua professions is dat letterlijk alles wat je moet doen. Je kan dan tegen een fee op afstand wat je besteld hebt laten bezorgen en hetzelfde opnieuw bestellen. Maar dat is het enige wat je moet doen. Wel moet je zelf opzoek gaan naar recource spots waardoor je weer meer dingen kan bestellen bij je profession rep.
En die al overal op internet te vinden zijn, welke je precies moet hebben. Let wel op dat je niet te hard gaat in guild reputation, ik moest uiteindelijk een zone in waar 3-4 hits genoeg waren om me te vloeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
SinergyX schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:59:
[...]

En die al overal op internet te vinden zijn, welke je precies moet hebben. Let wel op dat je niet te hard gaat in guild reputation, ik moest uiteindelijk een zone in waar 3-4 hits genoeg waren om me te vloeren :P
Dat maar ik weet nog precies waar alles is vanuit korea :D dus dat scheelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Heb nu ook mijn profane dagger op stage 10. Tevens de PvP soul shields gehaald + siren belt. Nu 39k hp.
De volgende upgrades zijn moeilijk duur. Dus dat gaat wel ff duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDanus
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 07:34
wambamNL schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:12:
Ben er vrijwel meteen in, dus ja, lekker bezig NCsoft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Er is vandaag maintainance.
https://forums.bladeandso...-1292016/#comment-1579153
Is een lange maintainance maar dan moet je niet verbaasd zijn dat de servers down zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
ThaDanus schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 20:30:
[...]

Ben er vrijwel meteen in, dus ja, lekker bezig NCsoft!
Ik ook, gelukkig dat ze het snel hebben opgelost. Ik heb er eigenlijk maar 1 dag last van gehad.

Gister ook weer ff beetje gelvled, ben nu lvl 29 en heb alles geupgrade tot waar kan, volgende upgrade moet ik lvl 32 voor zijn. Koste me wel al flink wat, heb beetje zitten AH shoppen voor bepaalde upgrades. Heb nu nog 3 silver over, maar had zo geen zin om te wachten tot ik weer een Cinderlands Transformation Stone gedropt zou krijgen.

Nu dus maar beetje gold(silver) farmen en questen tot lvl 32!

tot lvl 25 ofzo was ik undergeared, merk wel dat alles gelijk weer stuk simpeler is geworden met up-to-date gear. Ik zit tot lvl 29 met de eerste soul shield set, jezus wat maakt dat een verschil met golden deva set. Tevens alles naar hoogste stage voor moment dus, damage increase is real... :o

Iemand trouwens nog Force Master hier? Ben benieuwd om builds te vergelijken, wellicht mis ik iets cruciaals of wellicht jij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Hahaha.
Blight dagger is alweer stage 10 gelijk nadat ik hem had gehaald.
Ben nu een andere nodig maar ik gok dat die bij lvl 30 te krijgen is.

Ook iets wat me opviel was dat ik nu af en toe een gele "gloed" of after image heb.
Wat is dit precies?
Mijn damage is nu tyf... hoog weet eindelijk hoe je mobs omhoog schiet (nadat je ze downt of een counter doet tab) YAY!

Ben nu ook bezig om andere items te upgraden naar stage 10.
Wat iets lastiger is aangezien ik de xp gems bewaar voor mijn wapens hehe.
Nu heb ik wel de vraag waar kan ik het beste oude wapens instoppen, hiermee bedoel ik ringen, ketting, etc.

En krijg je trouwens nog een outfit die je kan upgraden?
Zo niet waarom zit dit niet in de game!

Ook nog... lekker veel vragen he <3, wat is het nut om je soul shield "shards" te reinforcen?

En... ja nog een deal with it 8) ! waarom komen er nog twee EXTRA EU servers bij... serieus de drukte begint serieus af te nemen op het moment.

Ohh en... nah just messing with ya :3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Plainside schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:46:
Hahaha.

Ook iets wat me opviel was dat ik nu af en toe een gele "gloed" of after image heb.
Wat is dit precies?
Mijn damage is nu tyf... hoog weet eindelijk hoe je mobs omhoog schiet (nadat je ze downt of een counter doet tab) YAY!

Nu heb ik wel de vraag waar kan ik het beste oude wapens instoppen, hiermee bedoel ik ringen, ketting, etc.

Ook nog... lekker veel vragen he <3, wat is het nut om je soul shield "shards" te reinforcen?

En... ja nog een deal with it 8) ! waarom komen er nog twee EXTRA EU servers bij... serieus de drukte begint serieus af te nemen op het moment.

Volgende upgrade punt heb je al voordat je de desert ingaat, corrupted(wapen) rond lvl 25 had ik hem volgens mij. Upgrade erna is van wheel of fortune in de Desert de Golden deva (wapen).

Geen idee over je gloed... Hier heb ik geen last van of niet gemerkt.

Je hebt specifiek gems voor accessoires, heb je die nog niet gedropt gekregen? Ik heb in totaal 3 gehad nu. Ik upgrade als eerste hetgeen wat de meeste stats geeft, voor mij is dit de ring>neck>earring. Me wapen is altijd gelijk maxxed out zodra ik hem breaktrough ik spaar namelijk alle wapens die ik vind(wie niet?)

Ik heb me soul shield nog niet reinforced... wellicht dat ik hier een fuckup heb gemaakt maar ik las dat je dit pas bij lvl 45 hoeft te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Plainside schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:46:
Hahaha.

Wat is dit precies?

Je kan accesoires niet upgraden met wapens en andersom ook niet. Voor de necklace heb je een necklace ring of oorbellen nodig om te upgraden. En voor wapens gewoon wapens.

De reden waarom er geen outfit ingame is die je kan upgraden is omdat er geen stats op een outfit zitten en ze alleen maar cosmetic zijn. Je gear in traditionele mmo's zijn gewoon je soulshields (vandaar ook de set bonus).

Als het goed is kan je na je blight dagger de volgende voor de breakthrough op level 26 halen dacht ik? Of ik ben nu in de war.

Soulshields reinforcen moet je niet aan beginnen tot max level. Je switched nog ongeveer 5x van soulshield set dus gooi je eigenlijk recources weg die je later kan gebruiken. En ook al reinforce je ze de volgende set zal dan alsnog beter zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Ryada op 29-01-2016 10:06 . Reden: Spellingsfouten en opmaak (mobiel zicht) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

wambamNL schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:59:
[...]

Je kan accesoires niet upgraden met wapens en andersom ook niet. Voor de necklace heb je een necklace ring of oorbellen nodig om te upgraden. En voor wapens gewoon wapens.

De reden waarom er geen outfit ingame is die je kan upgraden is omdat er geen stats op een outfit zitten en ze alleen maar cosmetic zijn. Je gear in traditionele mmo's zijn gewoon je soulshields (vandaar ook de set bonus).

Als het goed is kan je na je blight dagger de volgende voor de breakthrough op level 26 halen dacht ik? Of ik ben nu in de war.

Soulshields reinforcen moet je niet aan beginnen tot max level. Je switched nog ongeveer 5x van soulshield set dus gooi je eigenlijk recources weg die je later kan gebruiken. En ook al reinforce je ze de volgende set zal dan alsnog beter zijn.
Hoe bewaar je die freaking soulshields btw m'n warehouse zit vol en moet volgens mij 1 gold betalen om een slot te openen.
en blijkbaar kan je dragonpouches hier niet voor gebruiken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Plainside schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:33:
[...]

Hoe bewaar je die freaking soulshields btw m'n warehouse zit vol en moet volgens mij 1 gold betalen om een slot te openen.
Als je op I drukt om je inventory te openen zit er onderin een salvage knop. Salvage al je leftover soulshields wamt de mats die je eruit krijgt kan je stacken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Plainside schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:33:
[...]

Soulshields zou ik in het begin gewoon verkopen of omzetten in fusion powder.

Ik ben sinds gisteravond lvl40:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/20941430/images/screenshots/BladeAndSoul/Screenshot_160128_023s2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eatsoup
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
CSB schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:37:
Ik heb nog geen hollanders / tweakers voorbij zien komen op Angler's Watch. Zijn hier spelers op die server?
Ik IGN: Eatsoup zit op die server, samen met 2 vrienden (ben wel pas lvl 20) maar feel free to add, als die 2 vrienden wat hoger zijn misschien een clan starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

eatsoup schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:04:
[...]

Ik IGN: Eatsoup zit op die server, samen met 2 vrienden (ben wel pas lvl 20) maar feel free to add, als die 2 vrienden wat hoger zijn misschien een clan starten.
Ik heb inmiddels een clan gevonden met allemaal hollanders. Gisteravond laat gejoined, dus had niet veel tijd om mensen te leren kennen enzo. Maar als het wat is, dan laat ik het zeker weten. P.s. je kunt mij ook adden: charname = Mitrani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
Nu lv31.
Al een tijdje geen queues meer gehad:D pvp voelt nog wel heeeeeuuul unbalanced aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/mOlJ1/551fc41ae8.png

<3 :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zZO1GTn.jpg
<3 :D screenshots maken is leuk, enige nadeel is dat de screenshots lagere kwaliteit hebben dan de ingame graphics :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

wambamNL schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 19:38:
[...]

[afbeelding]
<3 :D screenshots maken is leuk, enige nadeel is dat de screenshots lagere kwaliteit hebben dan de ingame graphics :(
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/mOAXN/df937136d9.png

Nieuw character op spirit rest :3

Edit:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/mPfDF/5dfc9ca3e4.png

toch nog wel m'n beste screenshot :3

[ Voor 11% gewijzigd door Plainside op 30-01-2016 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
Hi guys,

Ik zit op Ebon....
Ik ben op zoek naar een leuke gezellige guild (Nl)uiteraard

Thks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elcappucino
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-07-2024
Om even aan te vullen op de posts van assassin hierboven in het topic. Ja, je moeten echt de combo's weten van assassin wil je het makkelijk blijven krijgen in PvE en PvP. Ben nu een level 31 assassin op Ebon Hall, en dit is wat ik tot nu toe vind van Assassin.

- Rotations
Ja het is lastig in het begin om de rotations goed te krijgen, als je de 'Perma Stealth' build neemt, (YouTube: How To: Perma Stealth + PvE Build | Assassin [Blade and Soul]) ben je vrijwel, onsterfelijk in PvE omdat je elke mob kan stunnen, damage, stealth, stunnen, damage, stealth.

Tab > 1 > LMB > LMB > TAB > LMB
Turning Leaf > Shadow Dash > Mist Slash > Sweeping Gale > Mist Slash
Op deze manier verwissel je plaats met de mob, stunt en laat je hem vliegen en doe je ziekveel damage. Als toevoegen kan je je Landmine als eerste doen voordat je van plaats ruilt. Dit is ook heel handig in PvP.

Assassin heeft ook heal mogelijkheden als je volgens mij je Poison Breath tot level 4 skilled. Weet niet precies welk level. 1VS1, is deze PvE class een van de beste. Je kan stealth gaan met minimaal 4 skills.

In PvP heb ik nog niet veel ervaring, ja ik heb +10 games gedaan in PvP, en ja allemaal gewonnen. Maar dit is tot lvl 31. Dus het kan zijn dat ik mijn class sneller onder de knie heb dan sommige andere spelers. Ook in arena heb je genoeg skills die je in stealth brengen en waaruit je de tegenstander kan stunnen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8p60eiR.jpg

[ Voor 64% gewijzigd door Elcappucino op 30-01-2016 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 04:42
Ook ik heb zojuist deze game gejoined. Is uberhaupt de eerste game die ik in 2-3 jaar heb aangeraakt dus het is allemaal nog even wennen maar lijkt me erg leuk om gelijk vanaf de start van een nieuwe game te kunnen joinen. Ben een blade master op Ebon Hall, level 3 pas maar tot nu toe bevalt het me prima!

Mijn grootste 'angst' op dit moment is eigenlijk dat ik in de eerste levels een aantal hele domme keuzes maak qua skills en item builds en dergelijke waardoor ik mijn character mogelijk 'verpest'. Is het daarom aan te raden nu al een aantal guides te gaan lezen of kan ik nog wel een tijdje door levelen en gewoon ingame alles uitvinden zonder dat me dat veel problemen in endgame kan opleveren?

[ Voor 39% gewijzigd door twit op 30-01-2016 16:00 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07:20
Je kan altijd gratis je skills omzetten. Dus je kan doen wat je wilt zonder daar grote gevolgen van te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
twit schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 15:57:
Ook ik heb zojuist deze game gejoined. Is uberhaupt de eerste game die ik in 2-3 jaar heb aangeraakt dus het is allemaal nog even wennen maar lijkt me erg leuk om gelijk vanaf de start van een nieuwe game te kunnen joinen. Ben een blade master op Ebon Hall, level 3 pas maar tot nu toe bevalt het me prima!

Mijn grootste 'angst' op dit moment is eigenlijk dat ik in de eerste levels een aantal hele domme keuzes maak qua skills en item builds en dergelijke waardoor ik mijn character mogelijk 'verpest'. Is het daarom aan te raden nu al een aantal guides te gaan lezen of kan ik nog wel een tijdje door levelen en gewoon ingame alles uitvinden zonder dat me dat veel problemen in endgame kan opleveren?
Als je een faction moet joinen en de crimson legion joined. Kan ik je in onze guild inviten. Hier mag je altijd alles vragen en proberen we elkaar altijd te helpen. :)

Ook zou ik dot forum vooral in de gaten houden. Want ik en een hoop anderen plaatsen hier nog wel eens intressante of leerzame stukjes. Qua wapens upgrade je hongmoon wapen constant zodra je die hebt. Tot je 45 bent zowieso en je skills kost niks om te respeccen dit kan je gewoon on the fly doen.

[ Voor 13% gewijzigd door Ryada op 30-01-2016 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
jlena schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 16:59:
Je kan altijd gratis je skills omzetten. Dus je kan doen wat je wilt zonder daar grote gevolgen van te hebben.
Muah niet helemaal. Je bent namelijk al je progress kwijt. Als je dus Crafting oid hebt, en je hebt deze op level 4. Maar je wisselt en wilt daarna weer crafting. Dan ben je deze kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
rolandos582 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 17:15:
[...]

Muah niet helemaal. Je bent namelijk al je progress kwijt. Als je dus Crafting oid hebt, en je hebt deze op level 4. Maar je wisselt en wilt daarna weer crafting. Dan ben je deze kwijt.
Hij heeft het over je skill tree ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
wambamNL schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 17:18:
[...]

Hij heeft het over je skill tree ;)
Oh ja, ik heb er 2. PvP en PvE/dungeon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
wambamNL schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 16:59:
[...]

Als je een faction moet joinen en de crimson legion joined. Kan ik je in onze guild inviten. Hier mag je altijd alles vragen en proberen we elkaar altijd te helpen. :)

Ook zou ik dot forum vooral in de gaten houden. Want ik en een hoop anderen plaatsen hier nog wel eens intressante of leerzame stukjes. Qua wapens upgrade je hongmoon wapen constant zodra je die hebt. Tot je 45 bent zowieso en je skills kost niks om te respeccen dit kan je gewoon on the fly doen.
Thanks voor de tips so far en ik join graag jullie guild uiteraard. Edit: zojuist crimson legion gejoined :)

[ Voor 7% gewijzigd door twit op 30-01-2016 17:58 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
twit schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 17:57:
[...]

Thanks voor de tips so far en ik join graag jullie guild uiteraard. Edit: zojuist crimson legion gejoined :)
Misschien heb je hier nog wat aan : YouTube: kilryan
Vond het best handige dingen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
twit schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 17:57:
[...]

Stuur een friend request naar: wambam
Dan zal ik je na het eten accepteren. Ben nu namelijk aan het koken xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
ik zoek ook nog een clan speel op de server Ebon Hall :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Ambition88 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 19:42:
ik zoek ook nog een clan speel op de server Ebon Hall :)
Als je de crimson legion als faction hebt, moet je wambam toevoegen en dan zal ik zodra je online bent je in de clan gooien,
We zitten nu met ongeveer 4 tweakers en nog een paar vrienden van mij dus is al aardig gezellig. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
wambamNL schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 19:57:
[...]

Als je de crimson legion als faction hebt, moet je wambam toevoegen en dan zal ik zodra je online bent je in de clan gooien,
We zitten nu met ongeveer 4 tweakers en nog een paar vrienden van mij dus is al aardig gezellig. O-)
is goed, wat ik raar vind, paars is toch altijd beter dan blauw? legendary>superior waarom schijnen die blauwe gems (hexagonal) betere stats te geven en zijn ze ook duurder dan paarse gems?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Ambition88 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 20:35:
[...]

is goed, wat ik raar vind, paars is toch altijd beter dan blauw? legendary>superior waarom schijnen die blauwe gems (hexagonal) betere stats te geven en zijn ze ook duurder dan paarse gems?
Die gems daar klopt nog helemaal niks van, had ook zo'n blauwe driekhoek met +90 add damage en een paarse vierkant met +60 oid. Kleur heeft daar weinig mee te maken volgens mij.

Allemaal de paarse diamond heeft de kans op de hoogste stats, maar geeft deze niet per defenitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Ik ben er al uit hoe het werkt, die blauwe waren hexagonal gems en die purple die ik heb zijn pentagonal gems hexa>penta ongeacht de quality Naja voor nu zijn die purple pentagonal gems nog prima, ik wacht wel op de volgende patches wanneer ze de purple/orange hexagonal gems releasen deze zijn toch nog VEELSTE duur.

heb net 20gold neergetikt voor een diamond pentagonal gem die +25 AD geeft xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

wambamNL schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 19:57:
[...]

Mijn vrienden zitten allemaal bij de Crimson Legion. Helaas was deze 'vol' toen ik moest kiezen en was ik genoodzaakt om die andere faction te kiezen. Ik wil alsnog bij de Crimson Legion aangezien dit de spelervaring toch wel serieus beïnvloed. Ik heb gelezen dat dit mogelijk is, ik weet alleen niet precies hoe en of ik eerst een bepaald level moet bereiken o.i.d. Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
bij nader inzien, join ik toch geen clan op het moment, sorry, kwam er net acher dat je gold kan mailen, dus ik ga nu een paar honderd gold bij elkaar sparen, en als warlock uitkomt mail ik dat allemaal naar mn alt aangezien ik daar nu toch op aan het wachten ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

FloydRaalte schreef op zondag 31 januari 2016 @ 13:19:
[...]

Mijn vrienden zitten allemaal bij de Crimson Legion. Helaas was deze 'vol' toen ik moest kiezen en was ik genoodzaakt om die andere faction te kiezen. Ik wil alsnog bij de Crimson Legion aangezien dit de spelervaring toch wel serieus beïnvloed. Ik heb gelezen dat dit mogelijk is, ik weet alleen niet precies hoe en of ik eerst een bepaald level moet bereiken o.i.d. Enig idee?
Je kunt switchen van faction voor een x bedrag geloof ik. (50 gold ofzo?) Dit kon dacht ik in dat dorpje waar je over water leert rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
CSB schreef op zondag 31 januari 2016 @ 14:11:
[...]

Je kunt switchen van faction voor een x bedrag geloof ik. (50 gold ofzo?) Dit kon dacht ik in dat dorpje waar je over water leert rennen.
Switchen kost 10 silver ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Oh, dat scheelt weer een slok op een borrel. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
Goede middag,

Vraagje.....niet dat jullie moeten vertellen hoe jullie het doen. ..
Maar hoe kan ik aan wat Goud komen.
Ik ben nu lvl 32 met 50 zilver.
Ik heb professions (low)tree felles,green thumbs,soul warden, merry potter.
Eigenlijk maak ik alleen om de 2 uur yulan magnolia sap.....maar dat schiet ook geen drol op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
jeroni1976 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 15:34:
Goede middag,

Vraagje.....niet dat jullie moeten vertellen hoe jullie het doen. ..
Maar hoe kan ik aan wat Goud komen.
Ik ben nu lvl 32 met 50 zilver.
Ik heb professions (low)tree felles,green thumbs,soul warden, merry potter.
Eigenlijk maak ik alleen om de 2 uur yulan magnolia sap.....maar dat schiet ook geen drol op....
Merry potter en soul warden zijn atm de meest winstgevende professions.
En zelf doe ik ook dailys wanneer ik kan en run ik dungeons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Ambition88 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 21:35:
Ik ben er al uit hoe het werkt, die blauwe waren hexagonal gems en die purple die ik heb zijn pentagonal gems hexa>penta ongeacht de quality Naja voor nu zijn die purple pentagonal gems nog prima, ik wacht wel op de volgende patches wanneer ze de purple/orange hexagonal gems releasen deze zijn toch nog VEELSTE duur.

heb net 20gold neergetikt voor een diamond pentagonal gem die +25 AD geeft xD
20g voor iets wat je zelf gewoon kan maken is natuurlijk dikke rommel. Dat moet je niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
rolandos582 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 16:25:
[...]

20g voor iets wat je zelf gewoon kan maken is natuurlijk dikke rommel. Dat moet je niet doen.
ye sowieso dom, had ik het van tevoren geweten dat je gold kon transferen naar alt accounts had ik vanaf het begin al mn gold +items al opgespaard voor mn warlock maarja, opzich valt het best mee je kan ze idd zelf maken, maar je krijgt een ''random'' gem van die quality + de kans dat het failt is best groot en dan ben je je fee kwijt + je 5 soulstones per keer, die toch zon 30 silver per stuk waard zijn dusja do the math.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Ambition88 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 16:48:
[...]

ye sowieso dom, had ik het van tevoren geweten dat je gold kon transferen naar alt accounts had ik vanaf het begin al mn gold +items al opgespaard voor mn warlock maarja, opzich valt het best mee je kan ze idd zelf maken, maar je krijgt een ''random'' gem van die quality + de kans dat het failt is best groot en dan ben je je fee kwijt + je 5 soulstones per keer, die toch zon 30 silver per stuk waard zijn dusja do the math.. |:(
Ja dat dan wel, maarja je zal maar jackpot halen hé. Uiteraard was het misschien leuk om op te sparen. Maar je wilt het spel nu ook spelen, dat gaat wel een stuk minder als je al die items niet koopt. Nu kun je het spel spelen, leren van je fouten en die niet opnieuw maken. Voordat warlock er is, zijn er echt nog wel enkele maande verstreken. De hele economy is al 3x op z'n kop geweest dan. Bovendien gaat de Warlock zieke nerfs krijgen ivb te OP.

Ik ga vannacht maar ff zo'n merry potter farmen. Heb nu zo'n 25-30g om erop te bieden. Het is er wisselend waar ze voor gaan heb ik gehoord. En dan zo'n 45g voor 10 stones is zeker geen gekke prijs. Als je dan nog daily's gaat doen om soulstones te farmen. En als je ook nog een beetje die ores farmed dan kost het allemaal vrij weinig.

[ Voor 14% gewijzigd door rolandos582 op 31-01-2016 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
rolandos582 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 16:55:
[...]

Ja dat dan wel, maarja je zal maar jackpot halen hé. Uiteraard was het misschien leuk om op te sparen. Maar je wilt het spel nu ook spelen, dat gaat wel een stuk minder als je al die items niet koopt. Nu kun je het spel spelen, leren van je fouten en die niet opnieuw maken. Voordat warlock er is, zijn er echt nog wel enkele maande verstreken. De hele economy is al 3x op z'n kop geweest dan. Bovendien gaat de Warlock zieke nerfs krijgen ivb te OP.

Ik ga vannacht maar ff zo'n merry potter farmen. Heb nu zo'n 25-30g om erop te bieden. Het is er wisselend waar ze voor gaan heb ik gehoord. En dan zo'n 45g voor 10 stones is zeker geen gekke prijs. Als je dan nog daily's gaat doen om soulstones te farmen. En als je ook nog een beetje die ores farmed dan kost het allemaal vrij weinig.
Zover ik weet is warlock in korea nog niet generft toch? en er is al een jaar verstreken dus dan wordt ie hier voorlopig ook niet generfed denk ik.

Van dat hele crafting systeem snap ik toch geen flikker, ga ik niet eens aan beginnen, het zal allemaal wel met die harry potter. :P

Ik verkoop nu met name al mijn soulstones die dingen zijn echt goud waard op het moment, weg ermee

[ Voor 4% gewijzigd door Ambition88 op 31-01-2016 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Ambition88 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 16:59:
[...]

Zover ik weet is warlock in korea nog niet generft toch? en er is al een jaar verstreken dus dan wordt ie hier voorlopig ook niet generfed denk ik.

Van dat hele crafting systeem snap ik toch geen flikker, ga ik niet eens aan beginnen, het zal allemaal wel met die harry potter. :P

Ik verkoop nu met name al mijn soulstones die dingen zijn echt goud waard op het moment, weg ermee
Naja in EU gaan ze hem wel nerfen gok ik zo. Mogelijk niet maar we zullen zien.

Harry Potter is mooi man, gratis money elke 24h. Maarja het daalt wel elke dag aangezien steeds meer mensen harry potter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Hm ik wil mijn weapon al een tijdje evolven , ben in Everdust waar het stalker weapon voor mijn class (sword) te krijgen zou moeten zijn. Wat ik nu telkens doe is die boss verslaan zodat ik nieuwe coins krijg voor dat wheel of fortune. Ik heb nu zo'n 10+ keys verbrand en allerlei wapens gekregen behalve de juiste. Een beetje googlen leert me dat dat wel vaker voorkomt (nadeel van RNG) maar is er niet een slimmere oplossing? Het voelt zonde om hier zoveel keys aan te verpesten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

twit schreef op maandag 01 februari 2016 @ 20:54:
Hm ik wil mijn weapon al een tijdje evolven , ben in Everdust waar het stalker weapon voor mijn class (sword) te krijgen zou moeten zijn. Wat ik nu telkens doe is die boss verslaan zodat ik nieuwe coins krijg voor dat wheel of fortune. Ik heb nu zo'n 10+ keys verbrand en allerlei wapens gekregen behalve de juiste. Een beetje googlen leert me dat dat wel vaker voorkomt (nadeel van RNG) maar is er niet een slimmere oplossing? Het voelt zonde om hier zoveel keys aan te verpesten..
Market staat je wapen wel voor een paar copper :)
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste