[MMORPG] Blade & Soul

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-10-2022
Goede morgen,

Ik vraag me af hoe jullie omgaan met de market daily cap

Ik verkoop vaak de dingen los,voordeel meer winst (vaak)groot nadeel je zit zo aan die cap.Beter in bulk aan te bieden?

Nu heb ik ergens gelezen als je 2e char aanmaakt dat de cap vergroot word? Weten jullie daar iets over?

Thks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:05

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dit weekend naar level 32 gekomen. alles nu geupgrade tot volgende breaktrough wat in het volgende gebied komt.

Ook me eerste ervaringen met arena pvp meegemaakt. Vond dat echt super tof :) 5 van de 7 gewonnen zit op net geen 1500 rating nu. Maar nu maar gewoon eerst door naar 45 voor ik me weer verder daar aan waag ivm skills. Ben blij met me keuze als assassin, vind het echt een super toffe class met de combo's die het heeft.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Ricmaniac schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 10:51:
Dit weekend naar level 32 gekomen. alles nu geupgrade tot volgende breaktrough wat in het volgende gebied komt.

Ook me eerste ervaringen met arena pvp meegemaakt. Vond dat echt super tof :) 5 van de 7 gewonnen zit op net geen 1500 rating nu. Maar nu maar gewoon eerst door naar 45 voor ik me weer verder daar aan waag ivm skills. Ben blij met me keuze als assassin, vind het echt een super toffe class met de combo's die het heeft.
Ikzelf zit op lvl 36 nu, moet alleen me ring en neck nog naar stage 10 voor breaktrough.

Zelf ook gister voor het eerst pvp gedaan op EU server, lage ping bevalt me wel!! heb 15 wins en 8 losses en zit op rating 1560 ongeveer.

Enige waar ik nog slecht tegen ben is blade master.. die blocks en reflects... hoe kan ik daar wat tegen doen? zodra ik een skill doet reflect die hem waardoor ik in een stun raak en dit ga door totdat ik dood ben, heb maar 1 skill die defence breakt erna is het gewoon rustig aan dood gaan. Wellicht een blade master hier die me wat tips kan geven?

Merk wel dat ik nog aardig wat skillpoints tekort kom,maar goed daar komen er nog een paar bij...

[ Voor 16% gewijzigd door Facenoise op 02-02-2016 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Facenoise schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:21:
[...]

Enige waar ik nog slecht tegen ben is blade master.. die blocks en reflects... hoe kan ik daar wat tegen doen? zodra ik een skill doet reflect die hem waardoor ik in een stun raak en dit ga door totdat ik dood ben, heb maar 1 skill die defence breakt erna is het gewoon rustig aan dood gaan. Wellicht een blade master hier die me wat tips kan geven?

Merk wel dat ik nog aardig wat skillpoints tekort kom,maar goed daar komen er nog een paar bij...
Blade master en blade dancer zijn mijn favoriete. daar won ik met 2-0 van. me beide losses kwamen allebei van summoner.. ik snap gewoon niet hoe ik die moet verslaan. Die klote kat loopt telkens in de weg, heb ik 1 zieke combo gedaan om vervolgens zo'n finishing move te doen.. gaat mijn character ineens all out op die kat :/ daar moeten ze in arena echt wat aan doen heb k het idee. als die summoner goed bij zijn kat kan blijven lopen heb je met single target attacks echt problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Die cat heeft toch een ability om een target te laten locken op zichzelf? Soort van taunt zegmaar.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

SinergyX schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:40:
Die cat heeft toch een ability om een target te laten locken op zichzelf? Soort van taunt zegmaar.
Ja maar die ability werkt alleen in PVE, PVP niet.

maar dankzij het targeting systeem in BnS als de kat voor de summoner staat, target je altijd de kat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixtli
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 13:59
Enige tip die ik kan geven is targeting sensitivity op het hoogste zetten zodat het sneller switcht.
SIN is echt vervelend voor een LBD :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
PvP vs een summoner is 50/50 voor mij.
Tegenwoordig richt ik me eerst op de kat waarbij ik probeer zowel de speler als de kat te stunnen zolang ze bij elkaar in de buurt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
jeroni1976 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 09:26:
Goede morgen,

Ik vraag me af hoe jullie omgaan met de market daily cap

Ik verkoop vaak de dingen los,voordeel meer winst (vaak)groot nadeel je zit zo aan die cap.Beter in bulk aan te bieden?

Nu heb ik ergens gelezen als je 2e char aanmaakt dat de cap vergroot word? Weten jullie daar iets over?

Thks
Iemand deze per ongeluk (of doelbewust)geskipped......

Thks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
jeroni1976 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:04:
[...]

Thks
Ik denk dat nog weinig mensen dit gebruiken, ik zelf zet sporadisch wat op de AH, en heb dit probleem dus ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

jeroni1976 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:04:
[...]

Thks
Je zou altijd nog je spullen via de mail naar je andere character kunnen sturen toch ? en dan met die character op de marketplace knallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
Oooooo lol

Weet niet eens hoe je dat doen moet. ....en dat dat überhaupt kon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Ricmaniac schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:20:
[...]

Je zou altijd nog je spullen via de mail naar je andere character kunnen sturen toch ? en dan met die character op de marketplace knallen?
Mailen is een premium feature toch? Dacht dat ergens gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

jeroni1976 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:31:
Oooooo lol

Weet niet eens hoe je dat doen moet. ....en dat dat überhaupt kon
Waar je ook de martketplace/vault hebt die mannetjes. die hebben ook de optie Mailbox
Facenoise schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:36:
[...]

Mailen is een premium feature toch? Dacht dat ergens gelezen te hebben.
Oh dat zou kunnen... ik ben premium idd maar geen idee of het waar is. als dat wel waar is word het steeds triester met deze game XD, kwam er ook achter dit weekend dat die wardrope functie voor premium is :s ook zo iets belachelijks

[ Voor 43% gewijzigd door Ricmaniac op 02-02-2016 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
Zal vanavond eens checken.....

Ben druk met summoner
Ben er sinds vandaag pas achter (gelezen)dat je sunflower kunt 5 stacken voor veel meer dps en aoe farmen. ...pffff me noobisch (lvl 34 atm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Ik had gehoopt dat ze geen AH limiet zouden instellen voor mensen met een premium account, maar ik kan nog steeds max 20 items per dag plaatsen. (max 15 tegelijk)
Geen idee of dit limiet per account of per character is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-09 16:27

Plainside

I browse when I'm at work

Met m'n nieuwe char al een stuk verder dan ik was met mijn sin.
Mss dat ik mijn in toch verwijder en een plekje vrij maak voor mijn warlock die wss binnekort komt :3.
Ben wel benieuwed wat warlock heeft te bieden en welke moeilijkheids graad deze heeft.
Word allemaal maar even afwachten tot die er is.
Ga er ook vanuit dat er dan weer verschillende que's zijn met mensen van 1000+ ;-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 10:49
ik koop allemaal Blight Fangs. Ze staan veel voor 30 copper per piece erop en verkoop ze in bulks van 25 voor 70 copper per piece. Profit xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:03
shadowkid053 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 20:53:
ik koop allemaal Blight Fangs. Ze staan veel voor 30 copper per piece erop en verkoop ze in bulks van 25 voor 70 copper per piece. Profit xD
hehe ik verkoop al mn soulstones voor 36 silver each, momenteel 91gold op de teller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
Ambition88 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 21:06:
[...]

hehe ik verkoop al mn soulstones voor 36 silver each, momenteel 91gold op de teller :P
Begin je eigen gold site :D

Hoe krijg je soul stones? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
shadowkid053 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 21:58:
[...]

Begin je eigen gold site :D

Hoe krijg je soul stones? :$
Door faction dailies te doen op lvl 45, moet je wel rank aspirant halen in je faction maar die heb je al na 2 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

GG NCsoft >_> ...

in die nieuwe RNG boxes in de store zitten nu ook gewoon soulstones en moonwater transform stones
Zulke dingen wat ik dus bang voor. dit gaat gelijk de economie verkloten let maar op. Ik vond het juist wat hebben om aardig wat tijd te moeten steken in wapens enzo.. nu kan je het gewoon kopen.

[ Voor 21% gewijzigd door Ricmaniac op 04-02-2016 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:31
Ricmaniac schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 11:53:
GG NCsoft >_> ...

in die nieuwe RNG boxes in de store zitten nu ook gewoon soulstones en moonwater transform stones
Zulke dingen wat ik dus bang voor. dit gaat gelijk de economie verkloten let maar op. Ik vond het juist wat hebben om aardig wat tijd te moeten steken in wapens enzo.. nu kan je het gewoon kopen.
Oh dat is echt wel minder...Ik vond het juist mooi dat de stones behoorlijk duur waren. Hier baal ik ook echt van. De andere items die je nodig hebt voor bijvoorbeeld een upgrade zijn makkelijk te krijgen, en ook te kopen in de store. Dit is nog te doen vindt ik. Maar de Moonwater stones waren (zijn) 6 gold per stuk op de market, dat zal dus nu wel gauw lager worden. Heel erg jammer...

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Ach, een z'n nadeel, de ander z'n voordeel :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-09 08:31
Je moet ook indenken dat mensen steeds meer deze stones kunnen craften.
Mensen gaan dan sneller zakken met de prijs omdat hun eerste stenen als eerste verkocht moeten worden.
Hoe meer mensen dit doen hoe sneller de drop in gold.
Ze waren 10 tot 12 gold in windrest en na deze tijd nog maar 6 gold.
Omdat steeds meer mensen dit kunnen maken opzich logisch toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
klopt. maar het is wel vervelend voor de mensen die ''hard werken'' ik verkocht al mn soulstones voor 35 silver each en door die boxes zakt de prijs voor soulstones enorm en de nieuwe content komt pas over een week, het is nu al zo lastig om fatsoenlijk gold te maken, vrij irritant hoop dat het spel niet pay2win wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
Ambition88 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:44:
klopt. maar het is wel vervelend voor de mensen die ''hard werken'' ik verkocht al mn soulstones voor 35 silver each en door die boxes zakt de prijs voor soulstones enorm en de nieuwe content komt pas over een week, het is nu al zo lastig om fatsoenlijk gold te maken, vrij irritant hoop dat het spel niet pay2win wordt
Niet pay2win, easy2play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
ja true maarja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
Ambition88 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:44:
Ik vind dit spel verre van Pay 2 Win aangezien je geen betere stats krijgt door alleen dingen te kopen met echt geld.
Dat je het sneller krijgt dat kan door NCOINS te sellen.
En gold maken opzich is niet moeilijk, je moet gewoon weten hoe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
valermos schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:26:
[...]

Ik vind dit spel verre van Pay 2 Win aangezien je geen betere stats krijgt door alleen dingen te kopen met echt geld.
Dat je het sneller krijgt dat kan door NCOINS te sellen.
En gold maken opzich is niet moeilijk, je moet gewoon weten hoe :P
meh ligt eraan hoe je het bekijkt, ik vind dat iedereen gewoon hard moet werken (grinden) voor zijn gear, ipv 200dollar aan kistjes uit te geven om zo aan moonstones/soulstones te komen maarja, helaas. :)

ik neem ffe een break tot de nieuwe patch uit is, mn vuurtje is echt geblust na 8 dagen elke dag dezelfde run te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Uiteindelijk toch nog maar ff een char slot gekocht.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/mVyRC/82768c0ff4.png

Uhh hij is misschien een beetje de weg kwijt... xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Ambition88 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:42:

meh ligt eraan hoe je het bekijkt, ik vind dat iedereen gewoon hard moet werken (grinden) voor zijn gear, ipv 200dollar aan kistjes uit te geven om zo aan moonstones/soulstones te komen maarja, helaas. :)

ik neem ffe een break tot de nieuwe patch uit is, mn vuurtje is echt geblust na 8 dagen elke dag dezelfde run te doen :P
Tijd = geld, geld = tijd, lang niet iedereen heeft de tijd om uren elke dag te farmen, daar stappen ze bij f2p altijd als eerste in. Exp bonus, grind-omweggetjes en het zijn geen dingen die voor niet-farmers niet te krijgen is. Vervolgens gaan er waarschijnlijk nog wat extra de markt in, dat is weer goed voor de mensen die niet kunnen farmen of het niet kunnen betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Uhh... PVP is hell..
Zojuist met m'n nieuwe assassin 2 potjes 1v1 gedaan mensenlief.
1x tegen blade dance... nou dat wil ik niet nog een keer.
Andere tegen assassin, eerste ronde gewonnen en toen boem opens verloren... xD
Het is leuk dat wel.
Denk dat ik het maar bij world pvp houdt.
Meeste lui vergeten toch dat outfitje uit tedoen hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
Ambition88 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 22:07:
[...]

Door faction dailies te doen op lvl 45, moet je wel rank aspirant halen in je faction maar die heb je al na 2 dagen
Of terrors/BW farmen. Krijg je ook stones. Had gisteren nog 128G. Maarja ik heb weer geinvesteerd in nieuwe stones. Ik koop alle ingredienten om die stones te maken gewoon. Zit nu op de True dagger. Morgen maar ff siren dagger halen. Wel lastig overigens nu ik geen gems meer heb om ze te boosten. Moet ik allemaal blauwe wapens erin gooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
rolandos582 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 17:36:
[...]

Of terrors/BW farmen. Krijg je ook stones. Had gisteren nog 128G. Maarja ik heb weer geinvesteerd in nieuwe stones. Ik koop alle ingredienten om die stones te maken gewoon. Zit nu op de True dagger. Morgen maar ff siren dagger halen. Wel lastig overigens nu ik geen gems meer heb om ze te boosten. Moet ik allemaal blauwe wapens erin gooien :P
Terrors/bw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
BlackWyrm, grote world boss 63m hp
Vermillion Terror / Sapphire Terror, die hebben zo'n 6-7m
Die dingen worden zo'n 24/7 gefarmd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
rolandos582 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 19:14:
[...]

BlackWyrm, grote world boss 63m hp
Vermillion Terror / Sapphire Terror, die hebben zo'n 6-7m
Die dingen worden zo'n 24/7 gefarmd.
Whut zit ik in zeker in het verkeerde kanaal, zie die dingen nooit worden gefarmed op Ebon Hall?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Ambition88 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 19:15:
[...]

Whut zit ik in zeker in het verkeerde kanaal, zie die dingen nooit worden gefarmed op Ebon Hall?
Naja er zijn 11 kanalen. Er word volop gespamd in de Faction chat waar ze gefarmd worden. Ze wisselen constant van kanaal aangezien als je hem kilt spawnt hij pas een uur later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
rolandos582 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 19:17:
[...]

Naja er zijn 11 kanalen. Er word volop gespamd in de Faction chat waar ze gefarmd worden. Ze wisselen constant van kanaal aangezien als je hem kilt spawnt hij pas een uur later.
zit jij ook op Ebon Hall? hoeveel stones droppen die beesten dan want als ik een uur moet farmen voor 1 stone dan laat maar zitten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Ambition88 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 19:19:
[...]
zit jij ook op Ebon Hall? hoeveel stones droppen die beesten dan want als ik een uur moet farmen voor 1 stone dan laat maar zitten :p
Ja sowieso, ik krijg altijd wisselende drops. Check google ff. :) O-)

Interessant voor de 45's onder ons :
http://2p.com/37599491_1/...adeEvolve-Tree-by-Wei.htm

Prijzen kloppen niet helemaal bij de accessoires maar de rest + items is accuraat.

[ Voor 25% gewijzigd door rolandos582 op 05-02-2016 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Plainside schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 16:29:
Uhh... PVP is hell..
Zojuist met m'n nieuwe assassin 2 potjes 1v1 gedaan mensenlief.
1x tegen blade dance... nou dat wil ik niet nog een keer.
Andere tegen assassin, eerste ronde gewonnen en toen boem opens verloren... xD
Het is leuk dat wel.
Denk dat ik het maar bij world pvp houdt.
Meeste lui vergeten toch dat outfitje uit tedoen hehe.
Met je nieuwe? Welk level was je dan? Je kan makkelijk een level 45 tegen je krijgen ook al ben je zelf maar lvl 15 bijvoorbeeld. dat je daar rekening mee houdt. Alles word gelijk getrokken behalve skill points. Oftewel ze hebben veel meer skills dan jou.

Ik zit nu zelf sinds gister op Gold Rank in pvp, dit met mijn momenteel lvl 41 Force Master. Enige waar ik problemen mee blijf houden zijn blade dancer/master(blijft 50/50). Iemand nog tips waar ik op moet letten als ik tegen hun vecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
rolandos582 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 19:29:
[...]

Ja sowieso, ik krijg altijd wisselende drops. Check google ff. :) O-)

Interessant voor de 45's onder ons :
http://2p.com/37599491_1/...adeEvolve-Tree-by-Wei.htm

Prijzen kloppen niet helemaal bij de accessoires maar de rest + items is accuraat.
Hmm, als ik dat zo zie loopt dan niet iedereen op een gegeven moment met de zelfde wapens rond? Namelijk gewoon de hongmoon al dan niet met een andere skin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ereaser schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:23:
[...]

Hmm, als ik dat zo zie loopt dan niet iedereen op een gegeven moment met de zelfde wapens rond? Namelijk gewoon de hongmoon al dan niet met een andere skin?
klopt.. is dat uiteindelijk niet altijd in elke andere mmo ? uiteindelijk is er altijd het beste wapen wat uitblinkt.

Maar bij dit spel boeit het me allemaal niet zo. merk dat het best PvP focussed is en daar komt het toch echt op skill aan merk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Facenoise schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:03:
[...]

Met je nieuwe? Welk level was je dan? Je kan makkelijk een level 45 tegen je krijgen ook al ben je zelf maar lvl 15 bijvoorbeeld. dat je daar rekening mee houdt. Alles word gelijk getrokken behalve skill points. Oftewel ze hebben veel meer skills dan jou.

Ik zit nu zelf sinds gister op Gold Rank in pvp, dit met mijn momenteel lvl 41 Force Master. Enige waar ik problemen mee blijf houden zijn blade dancer/master(blijft 50/50). Iemand nog tips waar ik op moet letten als ik tegen hun vecht?
Was lvl 16 ofzo.
Dus dat ging niet helemaal lekker ja ahha.
Ga het later vandaag nog een keer proberen met een andere skill tree dan ik nu heb.
Aangezien die ik nu heb gericht is op PvE en niet PVP ondanks ik wel een leuke combo weet haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Plainside schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 11:20:
[...]

Was lvl 16 ofzo.
Dus dat ging niet helemaal lekker ja ahha.
Ga het later vandaag nog een keer proberen met een andere skill tree dan ik nu heb.
Aangezien die ik nu heb gericht is op PvE en niet PVP ondanks ik wel een leuke combo weet haha.
Ik zou pas gaan pvpen na lvl 35... je mist gewoon teveel skills wat resulteerd in teveel losses. Ik merk nu nog op lvl 41 dat ik wat mis, die 4 punten en me lvl 42 skill(geeft instant burn en maakt blazing beam vele malen sterker) zijn heel belangrijk voor FM.

Een combo bv,

ice stance, x(defense penetrate), fire stance, x(heavy instant damage+burn), 2-3x blazing beam(3-4k damage instant per beam), meteor, fire Z(medium damage + burn), 2-3x blazing beam.

Zonder die lvl 42 skill(fire Z) heb je een burn van 4 sec minder waardoor je aanzienlijk minder damage doet. Of je moet 5 embers kunnen stacken maar in de heat of the moment werken burns veel lekkerder met instant skills omdat je dan na een freeze volluit kunt gaan in damage, ipv eerst 5 embers generaten en die te detonaten. In between elke skill komt RB+LB voor freezes en embers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Facenoise schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 14:52:
[...]

Ik zou pas gaan pvpen na lvl 35... je mist gewoon teveel skills wat resulteerd in teveel losses. Ik merk nu nog op lvl 41 dat ik wat mis, die 4 punten en me lvl 42 skill(geeft instant burn en maakt blazing beam vele malen sterker) zijn heel belangrijk voor FM.

Een combo bv,

ice stance, x(defense penetrate), fire stance, x(heavy instant damage+burn), 2-3x blazing beam(3-4k damage instant per beam), meteor, fire Z(medium damage + burn), 2-3x blazing beam.

Zonder die lvl 42 skill(fire Z) heb je een burn van 4 sec minder waardoor je aanzienlijk minder damage doet. Of je moet 5 embers kunnen stacken maar in de heat of the moment werken burns veel lekkerder met instant skills omdat je dan na een freeze volluit kunt gaan in damage, ipv eerst 5 embers generaten en die te detonaten. In between elke skill komt RB+LB voor freezes en embers.
Voor assassin een simpele maar effectieve combo is:
ss -> FF -> Tab -> LMB -> Tab -> 4.
schop je ze omhoog val je ze aan daarna boor je ze de grond in en 4 als ze nog down zijn posion breath.
Zeer effectief tegen mobs en niet oplettende Crimson legion a-holes :+

Hiernaast weet ik niet wat een bepaald goede combo is voor assassin(nog steeds niet) maar ik speel nu wel vloeiender dan mijn eerste assassin.
Heb ook iemand gevonden die aardig veel van mijn class afweet en mij ook helpt wanneer mogelijk.

Ohh hier nog een plaatje van m'n nieuwe char:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/mVHlD/66a6022458.png

Als die al niet goed was hehe

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/mXe5I/319e5a8d87.png

Ivory specter dr maar ff uitgefarmt.
Duurde ongeveer 1 misschien 2 uur voordat ik de 40 dingen had.
Is het geheid waard.
Heb ook de white rosseta gekocht met ncoin omdat die verdomd goed staat bij m'n char(geen screen komt nog wel).

[ Voor 12% gewijzigd door Plainside op 05-02-2016 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Zo'n streamer had zo'n 400g. Een paar van haar vrienden in haar clan hadden zo'n 1.5-3k gold volgens hun. Like dafuqqq hoe dan. Ik heb redelijk wat gold, maar dat is gewoon belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

rolandos582 schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 06:56:
Zo'n streamer had zo'n 400g. Een paar van haar vrienden in haar clan hadden zo'n 1.5-3k gold volgens hun. Like dafuqqq hoe dan. Ik heb redelijk wat gold, maar dat is gewoon belachelijk.
wss via zo'n service gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Plainside schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 13:42:
[...]

wss via zo'n service gekocht
Muahh nee dat denk ik niet. Dat is gewoon $1800. Ze farmen blijkbaar een hoop via soulstone/moonwaters/tempered clay refiners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

rolandos582 schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 17:08:
[...]

Muahh nee dat denk ik niet. Dat is gewoon $1800. Ze farmen blijkbaar een hoop via soulstone/moonwaters/tempered clay refiners.
Streamers hebben vaak heel veel meer geld dan ze toegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Plainside schreef op zondag 07 februari 2016 @ 01:59:
[...]

Streamers hebben vaak heel veel meer geld dan ze toegeven.
Nice outfit in je vorige post btw :D

Ben nu level 44, en heb zon verrekte moonwater transformation stone nodig, wat blijkt die dropt niet... en kost gewoon 5 gold op AH! Kom je dan met je 2 gold in totaal :D

Dat word dus even gaan farmen voor die moonwater stones zodat ik ze zelf maar kan gaan craften... ben benieuwd hoelang dit gaat duren :+

Ook benieuwd naar wat me inventory me nog voor goud kan geven, heel me storage zit vol met ''rare'' items.

Wellicht vanaaf even 45 halen en op naar de moonwater stones!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Facenoise schreef op zondag 07 februari 2016 @ 14:27:
[...]

Ben nu level 44, en heb zon verrekte moonwater transformation stone nodig, wat blijkt die dropt niet... en kost gewoon 5 gold op AH! Kom je dan met je 2 gold in totaal :D

Dat word dus even gaan farmen voor die moonwater stones zodat ik ze zelf maar kan gaan craften... ben benieuwd hoelang dit gaat duren :+

Ook benieuwd naar wat me inventory me nog voor goud kan geven, heel me storage zit vol met ''rare'' items.

Wellicht vanaaf even 45 halen en op naar de moonwater stones!
Ach komt vanzelf. Ik maak er nu 10 per dag. Zit nu op zo'n 130g. Heb 2e character aangemaakt. Een summoner. Belachelijk, gelijk max gemaakt + dikke gems erop gezet. Alle mobs 1hit ik gewoon praktisch. Ben nu level 13 in een uurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Facenoise schreef op zondag 07 februari 2016 @ 14:27:
[...]

Als je de moonstone hebt heb je ook nog ruim 2 gold nodig voor de transformation zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
rolandos582 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 16:43:
[...]

Ach komt vanzelf. Ik maak er nu 10 per dag. Zit nu op zo'n 130g. Heb 2e character aangemaakt. Een summoner. Belachelijk, gelijk max gemaakt + dikke gems erop gezet. Alle mobs 1hit ik gewoon praktisch. Ben nu level 13 in een uurtje.
Mooi iemand die een stuk verder is dan mij! Heb ik gelijk een vraag voor je als je het niet erg vind :)

Heb ik nog wat aan de valor stones die ik gedropt heb gekregen? Of kan ik ze beter op AH gooien? Heb ze zover in me bank gegooid.. En heb de laatste 45 set gekocht van de soulstone merchant heb zojuist level 45 gehaalt en zit op 23k HP nu.

Nu op naar pvp soul shield setje! Eens uitvogelen hoe ik die dan weer moet krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Facenoise schreef op zondag 07 februari 2016 @ 21:06:
[...]

Mooi iemand die een stuk verder is dan mij! Heb ik gelijk een vraag voor je als je het niet erg vind :)

Heb ik nog wat aan de valor stones die ik gedropt heb gekregen? Of kan ik ze beter op AH gooien? Heb ze zover in me bank gegooid.. En heb de laatste 45 set gekocht van de soulstone merchant heb zojuist level 45 gehaalt en zit op 23k HP nu.

Nu op naar pvp soul shield setje! Eens uitvogelen hoe ik die dan weer moet krijgen :D
Het enige wat je kan doen is ze inwisselen bij de Stone Trader. En in sommige dungeons ben je ze ook nodig voor die extra health dingen.

PvP setje is erg simpel. Gewoon naar misty woods, even een channel joinen waar jou faction actief is. En dan de enemy faction slayen. Dan spawnen en 2 bosses en die droppen boxes. En daarin zitten coins die je spendeert om gear te kopen. 160 coins voor volledige set.

Zie : YouTube: Blade & Soul : Fresh Level 45 Guide - Gearing & Routine !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
rolandos582 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 21:16:
[...]

Het enige wat je kan doen is ze inwisselen bij de Stone Trader. En in sommige dungeons ben je ze ook nodig voor die extra health dingen.

PvP setje is erg simpel. Gewoon naar misty woods, even een channel joinen waar jou faction actief is. En dan de enemy faction slayen. Dan spawnen en 2 bosses en die droppen boxes. En daarin zitten coins die je spendeert om gear te kopen. 160 coins voor volledige set.

Zie : YouTube: Blade & Soul : Fresh Level 45 Guide - Gearing & Routine !
Thanks, die video even gekeken en hier kan ik weer even mee uit de voeten :D zat al naar linkjes te kijken vooor fresh 45 maar dat hoeft nu niet meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asator
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-02-2024
Ik ben al enkele dagen level 45 en inmiddels specialist binnen mijn faction. Ik zie echter nog steeds niet de daily factions quests in misty woods. Zijn er nog andere prerequisites voordat deze quests beschikbaar komen?

De story heb ik nog niet afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmegaOne
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01-2022
Asator schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:17:
Ik ben al enkele dagen level 45 en inmiddels specialist binnen mijn faction. Ik zie echter nog steeds niet de daily factions quests in misty woods. Zijn er nog andere prerequisites voordat deze quests beschikbaar komen?

De story afronden is geloof ik de prerequisite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Asator schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:17:

Alle andere rode quests afronden voor jou faction ik vorige gebieden. Je bent namelijk faction rank 2 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asator
rolandos582 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 16:32:
[...]

Alle andere rode quests afronden voor jou faction ik vorige gebieden. Je bent namelijk faction rank 2 nodig.
Mijn rank is al specialist binnen de faction. Volgens mij is dit rank 3. Ik zal vanavond mijn story quests eerst maar is afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Leuk man die Blackwyrm, 40 minuten geholpen geen fuck gekregen, en die force masters lekker op afstand gauranteed dmg doen en af en toen een dubbel tap S, juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDutchGuy
  • Laatst online: 07-07-2024
Heb poosje assassin en KF master gespeeld en heb nu ook een summoner, maar wat is die een stuk makkelijker dan die andere twee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
Ambition88 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 23:03:
Leuk man die Blackwyrm, 40 minuten geholpen geen fuck gekregen, en die force masters lekker op afstand gauranteed dmg doen en af en toen een dubbel tap S, juist.
Er zijn zat melee Chars die dit gewoon voor elkaar krijgen om zaken te dodgen en antidotes te gebruiken.
Echter heb ik een 2e char gemaakt (FM) en dit maakt het een stuk makkelijker.
Wat voor class ben je dan kan ik je misschien wat advies geven.
Als je assassin bent ja dan wordt het een lastig verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
Als ik even in mag haken,

Ik kan wel wat summoner hulp gebruiken
Ik ben level 39 (pinchy soulshield)en pet tank spec....cat heeft 20k hp

Nu lees ik overal dat bv tomb of exile vrij makkelijk is om solo te doen.

Voor mij lijkt dat gods onmogelijk (hahaha)ik kom niet eens bij de first boss aan.

L2p I think

Iemand tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
valermos schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 08:05:
[...]
Er zijn zat melee Chars die dit gewoon voor elkaar krijgen om zaken te dodgen en antidotes te gebruiken.
Echter heb ik een 2e char gemaakt (FM) en dit maakt het een stuk makkelijker.
Wat voor class ben je dan kan ik je misschien wat advies geven.
Als je assassin bent ja dan wordt het een lastig verhaal.
dikke ruk als assassin maar het is wel te doen. Als de rotatie maar weet. Maar summoners + FM hebben het wel 10x makkelijker. Dat zeker.
jeroni1976 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:16:
Als ik even in mag haken,

Ik kan wel wat summoner hulp gebruiken
Ik ben level 39 (pinchy soulshield)en pet tank spec....cat heeft 20k hp

Nu lees ik overal dat bv tomb of exile vrij makkelijk is om solo te doen.

Voor mij lijkt dat gods onmogelijk (hahaha)ik kom niet eens bij de first boss aan.

L2p I think

Iemand tips
Tomb of exile is wel solo te doen, maar waarom zou je dat willen. Ga lekker gewoon cross server dungeon en 10x makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Zojuist de laatste patch gedownload, en nu crasht mijn spel nadat ik mijn PIN heb ingevoerd. Nu maar even de game files checken. Lekker weer dit :(

Edit: Helaas werkt de game nog steeds niet. Maar is kijken of de servers wel online zijn.
Edit2: Maintenance duurt nog 2 uur ong..vandaar

[ Voor 33% gewijzigd door Diigii op 10-02-2016 17:42 ]

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:48
Diigii schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 17:32:
Zojuist de laatste patch gedownload, en nu crasht mijn spel nadat ik mijn PIN heb ingevoerd. Nu maar even de game files checken. Lekker weer dit :(

Edit: Helaas werkt de game nog steeds niet. Maar is kijken of de servers wel online zijn.
Edit2: Maintenance duurt nog 2 uur ong..vandaar
yep dit is echt de meest rare manier om te vertellen dat hij geen verbinding kon maken. 8)7
Maar ja het blijven rare Koreanen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Nou dat is lekker. Moest nog 8 spots van daily dash om die cosmetic te krijgen.

Ik snap ook niet waarom ze die klote EU servers nu updaten. Doe het lekker van 01:00 tot sochtends vroeg.

Zal wss nog ff duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
DeeSung schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 19:56:
Nou dat is lekker. Moest nog 8 spots van daily dash om die cosmetic te krijgen.

Ik snap ook niet waarom ze die klote EU servers nu updaten. Doe het lekker van 01:00 tot sochtends vroeg.

Zal wss nog ff duren.
Het zou een uur geleden al klaar moeten zijn. Ze hadden problemen met de back-end systemen. Lekker is dat, hele dag maintenance en nog werkt die shit niet. Moeten ze vaker doen, dan lopen mensen snel genoeg weg. Het is niet zo moeilijk om voor EU en NA zulke dingen 's nachts te doen.

Officiële twitter: https://twitter.com/bladeandsoul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:48
Klopt WoW begon ook 3 uur in de nacht geloof ik. met soms een patch uitloop tot een uur of 11. maar zelden veel later mee gemaakt.

• Facenoise
Zo me eerst 2 levels van Mushin gedaan, ging redelijk simpel nog tot nu toe. 1ste floor was echt te easy.... had letterlijk flawless...

2e level paar keer gewiped maar had door dat je dicht bij hem moet blijven want als hij jumped raakt die je bijna altijd.

Level 3 word ik nog gewiped maar heb ook maar 23k HP nog... kan die damage niet aan.. heb de boss op 30-40% en dan val ik dood neer want geen defensives meer.. Dus helaas moet ik denk ik toch eerst me moonwater arena soul shield halen, ik had gehoopt dat ik die kon overslaan maar helaas je bent echt te slap voor level 3 met maar 23k hp..

Ben benieuwd hoelang het duurt eer ik level 7 heb gehaald, maar goed eerst maar die moonwater soul shield halen me dunkt...

• rolandos582
Haha ik ga hem vanavond even doen met mijn assasin. Daar heb ik true profane. Mensen hadden hem in 2 uurtjes compleet.

Mijn summoner is nu 43, vanavond die even 45 halen. En even goede gear halen + mushin doen.

• Ambition88
ik kreeg pakslaag op floor 5, ga eerst maar even bloodshade harbour doen om die soulshield set + bracelet bij elkaar te farmen en mn belt te upgraden, dat zal vast helpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
rolandos582 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 21:35:
Haha ik ga hem vanavond even doen met mijn assasin. Daar heb ik true profane. Mensen hadden hem in 2 uurtjes compleet.

Mijn summoner is nu 43, vanavond die even 45 halen. En even goede gear halen + mushin doen.
Zeker goede gear nodig haha :+

Heb nu bijna me moonwater soul shield set, ik moet er nog 2. Wellicht als ik vanaaf tijd heb dit maar even halen. En dan weer door naar Mushin en bloodshade harbour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Facenoise schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:35:
[...]

Zeker goede gear nodig haha :+

Heb nu bijna me moonwater soul shield set, ik moet er nog 2. Wellicht als ik vanaaf tijd heb dit maar even halen. En dan weer door naar Mushin en bloodshade harbour.
Vannacht nog ff uurtje farmen en dan heb ik hem wel. Dan gelijk mushin set halen. Blood ziet er lastig uit, duurt lang en hoop wipes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/n6RpV/e5d6d4b25e.png

Haha was vergeten dat ik dit dingetje nog had.
Zal intteresant worden in combi met BnS hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
hoe reset je die code wanneer je het spel start?
nvm gevonden maar ik krijg noch steeds een fout melding: system err 200
dat woord hem niet zo :/

[ Voor 51% gewijzigd door raro007 op 14-02-2016 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necrobic
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
raro007 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 15:47:
hoe reset je die code wanneer je het spel start?
https://support.bladeands...26-Changing-Character-PIN

Kan jij toevallig ook niet inloggen met een error 200: authentication failed nadat je je PIN invoer?

Edit: okay je had hem al gevonden en zelfde probleem. Kennelijk is de hamster kapot :D

[ Voor 11% gewijzigd door Necrobic op 14-02-2016 16:00 ]

Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Necrobic schreef op zondag 14 februari 2016 @ 15:59:
[...]

https://support.bladeands...26-Changing-Character-PIN

Kan jij toevallig ook niet inloggen met een error 200: authentication failed nadat je je PIN invoer?

Edit: okay je had hem al gevonden en zelfde probleem. Kennelijk is de hamster kapot :D
jap daarom had ik die ook veranderd voor de zekerheid, maar het heeft ook niet geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
servers gaan offline voor 30 minuten ivm met login server die down is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 19:05
ik krijg error bij opstarten. maar kan geen error nummer vinden :-(

zijn de servers nog offline? gisteravond nog 1,5 uur gespeeld zonder problemen, en nu ineens error.

An error report has been made regarding the status of the installed BNS client, your hardware configuration, the ddl list loaded to the memory and data relevant to other client errors.

meer mensen dit?

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
really?? lezen is blijkbaar moeilijk, kijk eens 1 post boven je, plaatste het niet voor mezelf he ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Ambition88 op 14-02-2016 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Ambition88 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 17:36:
really?? lezen is blijkbaar moeilijk, kijk eens 1 post boven je, plaatste het niet voor mezelf he ;)
Achja, maakt voor mij toch niet uit. Kan het atm niet goed spelen, constant netwerk crashes aangezien mijn internet eruit vliegt voor 1min. Al 3 BW's en aantal poherans gemist. Gewoon niet te doen en enorm vervelend.

Nu een Summoner + Assasin op 45. Summoner toch wel een fijne class, bij een assasin ben je erg afhankelijk van je stealth + combo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
rolandos582 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 18:09:
[...]

Achja, maakt voor mij toch niet uit. Kan het atm niet goed spelen, constant netwerk crashes aangezien mijn internet eruit vliegt voor 1min. Al 3 BW's en aantal poherans gemist. Gewoon niet te doen en enorm vervelend.

Nu een Summoner + Assasin op 45. Summoner toch wel een fijne class, bij een assasin ben je erg afhankelijk van je stealth + combo's
irritant man, ik heb gister eindelijk mijn eerste kistje gekregen van BW, weekendbox 10!! soulstones... dus ga nu elk weekend die BW doen, helaas geen OP ring of gem though. :p

mijn premium verloopt wel vandaag dunno what to do... verlengen of niet :| vind het niet echt worth meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Ambition88 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 18:14:
[...]

irritant man, ik heb gister eindelijk mijn eerste kistje gekregen van BW, weekendbox 10!! soulstones... dus ga nu elk weekend die BW doen, helaas geen OP ring of gem though. :p

mijn premium verloopt wel vandaag dunno what to do... verlengen of niet :| vind het niet echt worth meer
Achja ik ben nu rank 5 of 6. Dus dan krijg je wel leuke voordelen. -20% kosten bij breakthrough/upgraden is wel echt fijn oid. Scheelt al snel 4g per keer. En aantal andere functies.

Heb het nog 18 dagen oid, dus vind het wel prima. Gewend aan WoW waar ik toch al maandelijks betaalde.
Met welke class heb je BW gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
rolandos582 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 18:19:
[...]

Achja ik ben nu rank 5 of 6. Dus dan krijg je wel leuke voordelen. -20% kosten bij breakthrough/upgraden is wel echt fijn oid. Scheelt al snel 4g per keer. En aantal andere functies.

Heb het nog 18 dagen oid, dus vind het wel prima. Gewend aan WoW waar ik toch al maandelijks betaalde.
Met welke class heb je BW gedaan?
ya ik ben rank 4, ga pas mn premium met 3 maanden verlegen als Warlock uitkomt.

met een bm, 1 joke ben 200x dood gegaan hahaha maar fuckit heb een kistje gekregen geen brilliant though maarja toch 10 soulsstones :p

met die terrors kan je idd ook wel leuk cash maken, 5 keys verkocht voor 1.50G each :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ambition88 op 14-02-2016 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Ambition88 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 18:24:
[...]

ya ik ben rank 4, ga pas mn premium met 3 maanden verlegen als Warlock uitkomt.

met een bm, 1 joke ben 200x dood gegaan hahaha maar fuckit heb een kistje gekregen geen brilliant though maarja toch 10 soulsstones :p
Ja achja, ik zie het wel gewoon. Elk maandje gewoon $11 en gaan met die banaan. Ja met mijn assasin ging ik ook zo'n 50x dood maar krijg ik niet altijd kistje. Veel dmg doen is vrij lastig, en dat kan met summoner + FM wel. Lekker range casten.

Iemand die ik ken, heeft ook al die nieuwe True pirate wapen etc. Die is rank 9, kan je ook gewoon je bank benaderen zonder bij de bank te zijn _/-\o_ . Dat kan vanaf rank 9 oid

http://www.bladeandsoul.com/uk/news/premium-membership/

[ Voor 3% gewijzigd door rolandos582 op 14-02-2016 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

pff lvl 43 atm.
Begin nu te merken waarom het handig zou zijn geweest om guilds te joinen...
Moet verdomme 2.5G hebben en dan nog een Moonwater trans. stone... ZUCHT.
Ik heb net 2G ATM dus kan niet echt wat helaas.
Ga wss vanavond eerst een paar dailys doen en dan mss ff kijken welke guild en stuff ik ga joinen en mee aan doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nyX1989
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09 16:41
Speel nu zelf ook een tijdje en ben al een anderhalve week 45 denk ik. Ik haal veel geld binnen met de daily quests.Vanaf level 43 kan je E-fleet suply chain doen, deze geeft je zo'n 3 gold per dag.

Zijn er hier nog mensen die op Ebon Hall spelen en nog een clan zoeken?
Ik zelf heb met een groep vrienden een Nederlandstalige clan waar nu zo'n 15 mensen inzitten. De core groep van +- 6 mensen is vrij actief (elke dag de daily quests etc) en proberen een grotere groep bij elkaar te krijgen.
We hebben een eigen TS server tot ons beschikking en hier zijn bijna elke dag wel wat mensen te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asator
Met mijn eerste karakter had ik na het farmen Blackram Narrows ongeveer 3 gold. Dit kwam voornamelijk omdat er veel geboden wordt op de soul shields en andere items.

Met mijn tweede karakter heb ik nu op level 28 net aan 1 gold.

Veel items die tijdens het level van mijn eerste karakter nog aardig wat geld konden opleveren via de marketplace zijn nu ook niks meer waard.

Het echte geld kan nu pas worden verdient op level 45 ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Gisteren 1ste keer e fleet gedaan...
Mensen lief wat is dat een fuck fest..
Verdien je aardig mee had ongeveer 2,5G weten te maken meer als ik niet dood was gegaan bij PoH >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nyX1989
e fleet en nightshade harbor zijn aardig verwarrend als je ze voor de eerste keer doe, maar met een goede party waarin iedereen weet wat ze doen vlieg je er doorheen. Ik probeer beide toch wel dagelijks mee te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

nyX1989 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:43:
e fleet en nightshade harbor zijn aardig verwarrend als je ze voor de eerste keer doe, maar met een goede party waarin iedereen weet wat ze doen vlieg je er doorheen. Ik probeer beide toch wel dagelijks mee te pakken.
Heb nightshade nog niet gedaan wou ik wel maar werd aardig depressief wanneer je er achterkomt dat je nog een dagger nodig bent die je niet kan vinden(Hajikur??).
En dan nog een verekte kut steen van 6G 30S >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nyX1989
Ik ga vandaag pas de eerste upgrade doen waar je de moonwater transformation stone nodig heb. (heb ze eindelijk zelf kunnen aanzetten gister). Enige waar ik merk dat mijn dmg te laag is, is bloodshade harbor. Rest is gewoon te doen, wat wel belangrijk is is een goed soulshield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
nyX1989 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:16:
Ik ga vandaag pas de eerste upgrade doen waar je de moonwater transformation stone nodig heb. (heb ze eindelijk zelf kunnen aanzetten gister). Enige waar ik merk dat mijn dmg te laag is, is bloodshade harbor. Rest is gewoon te doen, wat wel belangrijk is is een goed soulshield.
Ik moet ook nog die eerste upgrade, heb zelf nu 3 goud, maar weinig tijd deze week helaas. Moet nog even E fleet supply chain gaan doen, dat verdient tenminste een beetje.

Elke keer wanneer ik in de buurt van 5 gold kom om er 1 te kopen, komt er wel wat tussen wat ik ook wil/moet hebben. Me accessoires zijn in ieder geval geupgrade nu totdat je 5 moonwater transformation stones nodig hebt. Dus nu ga ik echt farmen voor die 7-8 gold die nodig is voor de upgrade.

Ik probeer ook te vinden welke bracelet en belt nu het beste zijn. Volgens mij is dat Siren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nyX1989
Ik gebruik op het moment de siren bracelet, maar die is niet up te graden. Volgens mij moet je daar de pirate bracelet voor hebben. Ik gebruik wel de siren belt, deze kan je wel upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spastjen
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-08-2023
Enige tips voor een complete noob? :+
net dit weekend eerste chr aangemaakt.

eerste opmerking...het is duidelijk voor een mannelijk publiek gemaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Plainside schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:57:
[...]

Heb nightshade nog niet gedaan wou ik wel maar werd aardig depressief wanneer je er achterkomt dat je nog een dagger nodig bent die je niet kan vinden(Hajikur??).
En dan nog een verekte kut steen van 6G 30S >.>
Hajikur is een World Boss in moonwater map. Hij spawned door pigs te offeren.

Ben atm bij Awakened siren staff en ga nu juwels upgraden voor grote boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
rolandos582 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:35:
[...]

Vannacht nog ff uurtje farmen en dan heb ik hem wel. Dan gelijk mushin set halen. Blood ziet er lastig uit, duurt lang en hoop wipes
Ik snapte je hoop wipes comment eerst niet, de eerste keer dat ik hem deed ging ons team 1x dood, en ook niet iedereen. Ik dacht dus al hoe bedoel je moelijk? Maar gisteravond nog een keer bloodshade proberen te doen, het keywoord hier is proberen. na anderhalf uur waren we nog niet bij de laatste boss aangekomen, echt elke boss werden we 3-5x gewiped. de boss gaat in enrage en het is over... te weinig DPS dus.. Heb op een gegeven moment de dungeon maar geleaved(ik was niet de eerste het was op en aan met team members)... Ik denk dat iedereen een beter wapen nodig heeft, in ieder geval de upgrade na infernal(siren is dat d8 ik).

Denk dat ik eerst maar paar keer E fleet ga doen voor de money, want hier is geen beginnen aan... dus eerst me mushin soul shield maar halen + Siren wapen... dan pas weer een poging wagen.

Mensen zaten ook echt te zeuren over me gear, ik heb stage 10 infernal + moonwater SS set + siren belt/bracelet. Dat is toch niet slecht of wat? me accessoires zijn geupgrade totaan je 5 moonwater transformation stones nodig hebt.

Een guild zou handig zijn voor dit soort dingen, maar ik heb er nog steeds geen gevonden... Ik zit op Hao District. Hier ook maar naar opzoek gaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asator
Facenoise schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 09:19:
[...]

Denk dat ik eerst maar paar keer E fleet ga doen voor de money, want hier is geen beginnen aan... dus eerst me mushin soul shield maar halen + Siren wapen... dan pas weer een poging wagen.

Mensen zaten ook echt te zeuren over me gear, ik heb stage 10 infernal + moonwater SS set + siren belt/bracelet. Dat is toch niet slecht of wat? me accessoires zijn geupgrade totaan je 5 moonwater transformation stones nodig hebt.

Een guild zou handig zijn voor dit soort dingen, maar ik heb er nog steeds geen gevonden... Ik zit op Hao District. Hier ook maar naar opzoek gaan denk ik.
Infernal is aan de lage kant voor Bloodshade Harbor. Zelfs voor de vorige dungeon Blackram Supply Chain werd al minimaal Profane verwacht. Het volgende niveau is namelijk Profane. Na Profane komt pas Siren.

Ik zelf zit op True Profane rank 10 en kan hier makkelijk alle dungeons mee doen.

Je wapen zou zo snel mogelijk upgraden. De rest van je gear is prima.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste