Facenoise schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 14:52:
[...]
Ik zou pas gaan pvpen na lvl 35... je mist gewoon teveel skills wat resulteerd in teveel losses. Ik merk nu nog op lvl 41 dat ik wat mis, die 4 punten en me lvl 42 skill(geeft instant burn en maakt blazing beam vele malen sterker) zijn heel belangrijk voor FM.
Een combo bv,
ice stance, x(defense penetrate), fire stance, x(heavy instant damage+burn), 2-3x blazing beam(3-4k damage instant per beam), meteor, fire Z(medium damage + burn), 2-3x blazing beam.
Zonder die lvl 42 skill(fire Z) heb je een burn van 4 sec minder waardoor je aanzienlijk minder damage doet. Of je moet 5 embers kunnen stacken maar in de heat of the moment werken burns veel lekkerder met instant skills omdat je dan na een freeze volluit kunt gaan in damage, ipv eerst 5 embers generaten en die te detonaten. In between elke skill komt RB+LB voor freezes en embers.
Voor assassin een simpele maar effectieve combo is:
ss -> FF -> Tab -> LMB -> Tab -> 4.
schop je ze omhoog val je ze aan daarna boor je ze de grond in en 4 als ze nog down zijn posion breath.
Zeer effectief tegen mobs en niet oplettende Crimson legion a-holes
Hiernaast weet ik niet wat een bepaald goede combo is voor assassin(nog steeds niet) maar ik speel nu wel vloeiender dan mijn eerste assassin.
Heb ook iemand gevonden die aardig veel van mijn class afweet en mij ook helpt wanneer mogelijk.
Ohh hier nog een plaatje van m'n nieuwe char:
Als die al niet goed was hehe
Ivory specter dr maar ff uitgefarmt.
Duurde ongeveer 1 misschien 2 uur voordat ik de 40 dingen had.
Is het geheid waard.
Heb ook de white rosseta gekocht met ncoin omdat die verdomd goed staat bij m'n char(geen screen komt nog wel).
[
Voor 12% gewijzigd door
Plainside op 05-02-2016 23:44
]