[MMORPG] Blade & Soul

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:04

Roshnak

PSN: Roshgill

Ben ik eigenlijk de enige die de Skill Tree niet duidelijk vind?

Ik gebruik nu Breeze ( BM ) en wil graag Flicker gebruiken, deze heb ik geleerd maar ik kan hem nergens koppelen aan mijn rechtermuisknop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-08 21:18
Roshnak schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:07:

Ik gebruik nu Breeze ( BM ) en wil graag Flicker gebruiken, deze heb ik geleerd maar ik kan hem nergens koppelen aan mijn rechtermuisknop....
http://www.bladeandsoulzone.com/skill-trees/
Misschien heb je hier wat aan. Of ik begrijp je vraag niet goed.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:04

Roshnak

PSN: Roshgill

wambamNL schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:20:
[...]

http://www.bladeandsoulzone.com/skill-trees/
Misschien heb je hier wat aan. Of ik begrijp je vraag niet goed.
Top die ga ik even rustig doorlezen als ik thuis ben, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Roshnak schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:26:
[...]

Top die ga ik even rustig doorlezen als ik thuis ben, thanks!
Geen probleem op die website kan je een hoop informatie vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Roshnak schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:07:

Hebben ze die namen allemaal aangepast? Zover ik die skills kan vinden (obv plaatjes), zijn dat de vroegere Gale en Draw (die zijn learnable) en kloppen met de combo's die ik lees op BNS UK site, maar die 2 gebruik je in verschillende stances. Net als nu ik Anckle bite zie, heette eerst gewoon low slash :P

Specifieke skills kan je niet overzetten van LMB naar RMB, enkel de buttons zelf (wat dan voor elke skill onder LMB/RMB zit).

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 22-01-2016 16:38 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:59
wambamNL schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:11:
[...]

Je kan ook de nieuwe servers pakken op het moment.
Die hebben tot nog toe geen queue dus zou je zo in kunnen gaan. Zelf heb ik gewoon premium gekocht want dit spel mag zeker mijn support hebben :)
Zijn hier trouwens kung fu masters?
Precies, take my moneeyyy. Toch maar €5. Ben zelf een Assasin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
rolandos582 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:40:
[...]

Precies, take my moneeyyy. Toch maar €5. Ben zelf een Assasin.
Kost toch meer dan 5 euro of heb ik het verkeerd gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
wambamNL schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:43:
[...]

Kost toch meer dan 5 euro of heb ik het verkeerd gelezen?
Student Bundle kost 400 punten = €5 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
rolandos582 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:46:
[...]

Student Bundle kost 400 punten = €5 O-)
Maar die is maar voor 1 week premium :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
wambamNL schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:52:
[...]

Maar die is maar voor 1 week premium :+
Mooi week testen, en daarna is iets anders nemen. Geen idee of ik dit spel ook blijf spelen etc. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
rolandos582 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:54:
[...]

Mooi week testen, en daarna is iets anders nemen. Geen idee of ik dit spel ook blijf spelen etc. :P
Ah zo, ja ik snap het :)
Op welke realm/server zit jij nou precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
wambamNL schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 17:29:
[...]

Ah zo, ja ik snap het :)
Op welke realm/server zit jij nou precies.
Rode kleur, Ebon Hall :)
Mr Rolandos, assasin level 23. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
rolandos582 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 17:30:
[...]

Rode kleur, Ebon Hall :)
Mr Rolandos, assasin level 23. O-)
Nice ik ook :D
Zal ik je straks toevoegen.
Ik speel op een Kung Fu Master en ben nog aan het kijken wat ik nu als 2de class neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
wambamNL schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 17:31:
[...]

Nice ik ook :D
Zal ik je straks toevoegen.
Ik speel op een Kung Fu Master en ben nog aan het kijken wat ik nu als 2de class neem.
Mijn volgende word een Destroyer oid. Denk een tank oid zodat ik 2e verschillende dingen heb. 1 voor PvP en 1 voor PvE (dungeons)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
rolandos582 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 17:33:
[...]

Mijn volgende word een Destroyer oid. Denk een tank oid zodat ik 2e verschillende dingen heb. 1 voor PvP en 1 voor PvE (dungeons)
Ja ik ben vooral een hybrid pve en pvp. dus ik denk summoner of force master denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope3112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 18:21
En ook al toegevoegd in het lijstje, ingame toevoegen staat vrij, ben dalijk wel +/- een maand inactief wegens een verhuizing

Dpe assassin op Ebon Hall

-edit: waar is de inhoud van het lijstje eigenlijk te bekijken?

[ Voor 30% gewijzigd door Dope3112 op 22-01-2016 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-03 07:10
Op level 12 mijn wagen geupgrade maar nu moet ik een wapen krijgen door middel van zo'n wheel of fate gebeuren. Ik heb serieus 18 key's er doorheen gejaagd maar geen 1 wapen voor mijn class. Wel voor alle anders classes en zelfs warlock die nog niet in deze versie van B&S zit! Dat RNG is wel erg vervelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope3112
wat voor wapen zoek je dan, en op welke server zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
Ebon Hall, zoek die voor een Blade Master zodat ik mijn wapen kan upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope3112
char name? en hoe heet het wapen? dan kan ik even voor je kijken, maybe heb ik meer luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
Mijn character heet "Nice Features" Geen idee meer hoe dat wapen heet. "Stalker .... " begint het mee. Maar ik heb geen idee of je die ook aan andere mensen kan verkopen/geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope3112
ik heb je toegevoegd, volgens mij zoek je een stalker sword.

-edit, kost maar 30 brons zie ik, als dit hem is kan ik hem kopen en traden met je, heb toch brons zat

[ Voor 46% gewijzigd door Dope3112 op 22-01-2016 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 10:59
Heb dit speelsel ook maar even gedownload, aangezien ik in een grijs verleden ook flink Age of Wushu heb gespeeld. Hoop dat dit spel een beetje hierop lijkt, buiten de wuxia setting om natuurlijk (Chaos met gevechten, lol trappen met skills, etc). Maar goed, blijft NCSoft, dus benieuwd of het een lang leven heeft na het Wildstar fiasco.

Zit nu met de poppetjesbakker te spelen, goeiendag zeg, wat een opties! _/-\o_ Doodeng gewoon, heerlijk! Is het mogelijk om later nog je uiterlijk aan te passen of is dit een eenmalig iets?

[ Voor 6% gewijzigd door Zodiac op 22-01-2016 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ECP0WERS
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Zodiac schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 22:26:
Zit nu met de poppetjesbakker te spelen, goeiendag zeg, wat een opties! _/-\o_ Is het mogelijk om later nog je uiterlijk aan te passen of is dit een eenmalig iets?
Tegen betaling kan je je poppetje aanpassen ;)

AMD Ryzen 9 7945HX3D | Minisforum BD790i X3D| Gigabyte GeForce RTX 5070Ti | Corsair Vengeance 96GB 6000C30 | WD SN7100 1TB NVMe SSD | WD SN7100 4TB NVMe SSD | Fractal Design Terra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 10:59
ECP0WERS schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 22:29:
[...]

Tegen betaling kan je je poppetje aanpassen ;)
Mmmja, kijk, dat vind ik nou weer rare praktijken... Maar goed, als dat het enige is wat nodig is om een spel in leven te houden, het zij zo (Normaal geef ik geen ruk om dit soort onzin, maar het ziet er ongelooflijk realistisch uit in dit spelletje, ik ben echt onder de indruk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Iemand die in een beetje leuke guild zit @ Ebon Hall? Ben nog op zoek naar één :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Viggen schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 16:06:
Iemand die in een beetje leuke guild zit @ Ebon Hall? Ben nog op zoek naar één :)
Ik heb een eigen guild met nu rond de 6 spelers. Als je wilt kan ik je erin gooien. Moet je Wambam ff als friend adden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Gisteren level 30 geworden, heeft geen guild nog toegevoegde waarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:54
is er hier iemand die veel verstand heeft van het spelletje? hoe kom ik in godsnaam aan soul stones en moonwater transformation stones, 13g op de market ggwp.

ik word trouwens echt helemaal gek van die poh-24 dungeon constant heen en weer lopen, bosses die er wel of niet zijn ugh, best confusing en een complex spel. verder wel super leuk om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Ambition88 schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 21:32:
is er hier iemand die veel verstand heeft van het spelletje? hoe kom ik in godsnaam aan soul stones en moonwater transformation stones, 13g op de market ggwp.

ik word trouwens echt helemaal gek van die poh-24 dungeon constant heen en weer lopen, bosses die er wel of niet zijn ugh, best confusing en een complex spel. verder wel super leuk om te spelen :)
Die transformation stones krijg je van quests, als je er met je muis op gaat staan kan je ook zien van welke quest.

Ohh nvm, je moet ze craften.
https://forums.bladeandso...ter-transformation-stone/

[ Voor 8% gewijzigd door rolandos582 op 23-01-2016 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDanus
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 07:34
Beide chars nu maar op Spirits Rest aangemaakt, een van de nieuwe servers, in ieder geval geen queue meer :D
Best wel leuk nu ik daadwerkelijk kan spelen ;) Heb een assassin gemaakt (die toch nog best wel geraakt wordt in combat, doe vast iets fout), en een force master, heerlijk om zo mobiel te zijn (ben voornamelijk de mage in WoW gewend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDutchGuy
  • Laatst online: 07-07-2024
Kwestie van stun toepassen en de power 2 op tijd toe te passen, dan block je terwijl je daarna gestealthed achter je vijand te voorschijn komt.
Ben zelf ook assassin :D

En mijn andere alt is toevallig ook een forcemaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
DaDutchGuy schreef op maandag 25 januari 2016 @ 00:41:
Kwestie van stun toepassen en de power 2 op tijd toe te passen, dan block je terwijl je daarna gestealthed achter je vijand te voorschijn komt.
Ben zelf ook assassin :D

En mijn andere alt is toevallig ook een forcemaster.
Sin zit vol met zulke trucjes, Q bij een aanval, dubbel Z, dubbel tap S (daarna tab), leuk spul :D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Gister ook maar eens geprobeerd. Tevens Ebony Hall gedaan aangezien mijn maten ook op die server zitten. Ik was nummer 1500+ in de que... toen ik terug was van een middagje zwembad was ik blijkbaar door die que heen. Is dit elke keer zo als je wilt spelen of was dit tijdelijk maintance?

Verder ben ik gister tot level 6 gekomen. Vrij kort kunnen spelen dus. Mijn indruk is dat het over het algemeen wel aardig is. Het spel voelt vrij soepel aan en het speelt ook fijn. Een kritisch puntje is dat wanneer je een vijand gedood hebt je in 'combat mode' blijft voor een paar seconden. Je kunt dan niet rennen met schift tot je uit combat mode gaat. Dit haalt de snelheid wel een beetje uit het spel.

De game loopt bij mij op een GTX970 i5 met 8gb. Ik heb niet het idee dat ik de game op volle settings heb staan (daar moet ik nog naar kijken) maar erg mooi vindt ik het niet. En dat maakt me niets uit, dit soort games moeten het hebben van de gameplay. Echter worden er veel textures pas geladen tijdens het spelen. Ook die cutscenes zijn niet geweldig en kampen met hetzelfde euvel. Dit stoort me toch wel. Je ziet gewoon de viewdistance geladen worden. Textures dichtbij eerst en dan worden alles om te beurt geladen. Heeft iedereen dit of heb ik gewoon iets niet goed staan?

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
FloydRaalte schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:14:
De game loopt bij mij op een GTX970 i5 met 8gb. Ik heb niet het idee dat ik de game op volle settings heb staan (daar moet ik nog naar kijken) maar erg mooi vindt ik het niet. En dat maakt me niets uit, dit soort games moeten het hebben van de gameplay. Echter worden er veel textures pas geladen tijdens het spelen. Ook die cutscenes zijn niet geweldig en kampen met hetzelfde euvel. Dit stoort me toch wel. Je ziet gewoon de viewdistance geladen worden. Textures dichtbij eerst en dan worden alles om te beurt geladen. Heeft iedereen dit of heb ik gewoon iets niet goed staan?
Draai jij nog op een HDD? Ik heb de game op een SSD en volgens mij nooit gezien dat er nog textures moeten worden geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

SinergyX schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:22:
[...]

Draai jij nog op een HDD? Ik heb de game op een SSD en volgens mij nooit gezien dat er nog textures moeten worden geladen.
Ja hij staat op een SSD. Ik heb totaal nog niet gekeken naar de settings hoor, dus die staan op Default. Maar het viel me echt op dat veel textures laat geladen worden. Vooral in de cutscenes. Het komt een beetje hakkelig over. Ik ga vanavond eens kijken of ik dit kan oplossen in de settings. Hopelijk geen cue :)

Een ander puntje is dat ik mijn character (destroyer) mega groot heb gemaakt. Alles body-sliders op max. Wanneer ik dus in mijn character selection scherm kom staat daar mij Destroyer. Alleen zie je zijn hoofd niet. Die valt buiten het scherm. :+ Daar hebben ze geen rekening mee gehouden blijkbaar. Ook in cutscenes ziet dit er vrij belachelijk uit. :o 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
FloydRaalte schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:33:
[...]

Ja hij staat op een SSD. Ik heb totaal nog niet gekeken naar de settings hoor, dus die staan op Default. Maar het viel me echt op dat veel textures laat geladen worden. Vooral in de cutscenes. Het komt een beetje hakkelig over. Ik ga vanavond eens kijken of ik dit kan oplossen in de settings. Hopelijk geen cue :)

Een ander puntje is dat ik mijn character (destroyer) mega groot heb gemaakt. Alles body-sliders op max. Wanneer ik dus in mijn character selection scherm kom staat daar mij Destroyer. Alleen zie je zijn hoofd niet. Die valt buiten het scherm. :+ Daar hebben ze geen rekening mee gehouden blijkbaar. Ook in cutscenes ziet dit er vrij belachelijk uit. :o 8)7
Daar heb ik nog geen last van en ik daai de game op een HDD.
Zelf heb ik alle settings op max maar helaas zijn et gigantische optimalisatie problemen (overworld geen vombat heb ik 100 tot 144 fps, combat/rennen = 44 tot 60fps en bossfight in blackram dungeon heb ik 22fps) voor de rest heb ik tot nog toe geen problemen gehad.
Op ebon halls zit 9 vd 10 keer een lange queue aangezien heel veel mensen daarop spelen.
De cutscenes zelf vind ik veel fijner om naar te kijken dan die prerendered rotzooi zoals in blizzard games oid. Geef mij maar gewoon ingame graphics want dat komt met elkaar overeen ;).

Tot nu toe bevalt het spel mij zeer goed. Ondanks de optimalisatie problemen en de achterstand tov de CN versie etc. Moet wel beter worden met kung fu master want dat is nog pittig lastig. Ondertussen wel al level 29 geworden :)

Edit:
Aan mijn specs kan het niet liggen dat ik lage fps heb heb een i7 4790k, 16gb ram en 2x r9 290 (voor bns heb ik crossfire uit staan)

[ Voor 3% gewijzigd door Ryada op 25-01-2016 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:05

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dit weekend ook begonnen met BnS.
Heb in het verleden al eens gespeeld in 2013 door een koreaans account te kopen want keek al sinds 2012 uit naar de game.

Naar mijn gevoel zijn ze alsnog een groot stuk te laat gekomen met de NA/EU release want ook die was toen al aangekondigd. Voor alsnog vermaak ik me er alsnog genoeg mee nu though, zullen zien.

Begon als assassin die is nu 20, dus ga nu die dungeon farmen voor me blight wapen zodat ik verder kan met upgraden. Jammer dat je maar 2 character slots hebt though, lastig kiezen wat ik nu echt wil spelen en ook lastig testen als je steeds 1 char weer moet verwijderen :P maarja om nu gelijk 5 euro neer te tellen voor extra slot is ook zo wat als ik niet eens zeker ben of ik langer ga spelen.

Ben ook benieuwd hoe lang het gaat duren voor ze met de level 50 expansion komen die in korea al lang live is. Want er zijn namelijk al wel items gedropt die voor de Warlock class zijn terwijl je warlock nog helemaal niet kan spelen, dat verbaasde me echt haha. Maar daardoor ga ik er van uit dat het niet langer dan een half jaar duurt.

[ Voor 18% gewijzigd door Ricmaniac op 25-01-2016 11:57 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Voor de mensen die hun blight upgrade wapen nodig hebben en geen zin hebben om het te farmen, je kan in de store ook een item kopen welke loot garandeerd voor jouw class, kan je hem dus in 1x krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-08 10:14
Mochten er nog spelers op Starfall Crater zijn die nog geen guild hebben kunnen vinden, een aantal vrienden, mijn vriendin en ik zelf hebben ons eigen guildje opgericht en kunnen nog wel wat leuke mensen gebruiken :)

We heten 'Dumpling Eaters' en zijn allemaal redelijk actieve spelers die graag partyen en elkaar helpen.
Momenteel nog maar 1 iemand level 45, de rest doet lekker rustig aan en zit rond 20-30.
Hebben een eigen Discord server maar kan er ook een teamspeakje van maken :)

Zouden graag wat meer mensen erbij hebben om:
Gezellig te praten tijdens het spelen
Samen te levelen
Samen dungeons doen etc.
Elkaar te helpen met van alles :D

Geen super serieus gedoe, gewoon lekker samen het spel spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Laatst online: 11-09 12:31
Ze hebben al wel een nieuwe trailer gereleased waarin nieuwe content is te zien. Ik ben niet heel erg bekend met de koreaanse content, maar misschien dat je hier iets aan hebt:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=iIU02vvK2sg]

Ik ben gisteravond level 31 geworden. Heb echt heel veel plezier in het spelen van Blade & Soul. Ik vond de beta goed, maar nu ik het uiteindelijk speel wordt het steeds leuker. Het upgraden van wapens, exploren, soundtrack etc, geweldig :D. Gisteren helaas niet extreem veel kunnen levelen. Dit komt vooral omdat ik bezig ben geweest met het upgraden van mijn Hongmoon items (Wapen, Necklace, Ring en Earring. Ik was de laatste dagen al bezig met de upgrades van mijn wapen. Naar mijn weten ben ik er in begin te laat mee begonnen, maar een wapen upgraden scheelt enorm. Je bent echt een heel stuk sterker. Ik raad jullie allemaal aan om dit wapen z.s.m. te upgraden.

Voor mensen die er nog niet heel bekend mee zijn, er zijn meerdere manieren om je wapen te upgraden. Je moet allereerst items opofferen om je wapen een hogere level te krijgen. Vervolgens dien je een wapen te krijgen dat je kan krijgen uit een Dungeon of via de Wheel of Fate. Deze wapens heb je nodig om je wapen naar een volgende stage te krijgen. Welk wapen dit is kan je zien door in het upgrade scherm van je Hongmoon wapen te gaan. Als je over het wapen heen hovered, dan kan je zien waar je deze kan krijgen.

Op dit moment gebruik ik voor de upgrade de wapens die ik krijg van drops van NPC's of extra wapens van Wheel of Fate.Daarom is het niet verstandig om voor wapens die je niet kan gebruiken een Unseal Token te gebruiken. Voor de wapen upgrade kan je ze gewoon sealed laten. Op level 22 moet je ook een dungeon doen om een bepaald wapen te krijgen. Vaak krijg je eerst een drop voor een andere class, deze zou je wel voor minimaal 20 silver kunnen verkopen (Op Cardinal Gates). Als je het zat bent en je krijgt je class wapen niet als drop, dan kan je deze kopen via de marketplace. (Je kan dat wapen die op lagere level via de dungeon kan krijgen ook kopen. Verderop lees je dat je ongeveer op level 25 een wapen moet krijgen via de Wheel of Fate. Deze kan je helaas niet traden en je kan deze dus ook niet kopen via de marketplace).

Rond level 25 kom je in een Desert area waar je op een gegeven moment ook weer een wapen moet krijgen via de Wheel of Fate. Gelukkig is het mogelijk om de boss daar te grinden. Het koste mij namelijk wel 25 chests voordat ik eindelijk mijn wapen van de Wheel of Fate had. Ik had van elke andere class wel 3 dezelfde wapens. Ik zag dat meer mensen die dit hadden, dus het is verstandig om je keys voor deze dingen te bewaren. Eén voordeel is dat je al deze wapens weer kan gebruiken voor de volgende upgrade!

Plaatje van de armor dat je ook nog kan krijgen van de Wheel of Fate daar:

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/1zo8091.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Diigii op 25-01-2016 12:36 ]

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-09 16:27

Plainside

I browse when I'm at work

Ben net begonnen met BnS.
Assassin lvl 10(Elezaya, als je me wilt toevoegen).
Vraag me wel een paar dingen af met mijn assassin.
Zoals wat de fudge de combo's zijn volgens mij ben ik langs elke interface gegaan maar kan nergens de combos vinden.
Online heb ik ook niet echt wat kunnen vinden en de lessen van hajoon vergeet je zo weer.
Weet iemand toevallig of er een pagina is met de combo lijst voor Assassin class?

Ook wil ik graag weten wanneer je wapen upgrades krijgt heb nu een Hongmoon school dagger en een Stalker dagger maar wat komt hierna?
Alvast bedankt voor de reacties :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
Plainside schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:40:
Zoals wat de fudge de combo's zijn volgens mij ben ik langs elke interface gegaan maar kan nergens de combos vinden.
Online heb ik ook niet echt wat kunnen vinden en de lessen van hajoon vergeet je zo weer.
Weet iemand toevallig of er een pagina is met de combo lijst voor Assassin class?

Ook wil ik graag weten wanneer je wapen upgrades krijgt heb nu een Hongmoon school dagger en een Stalker dagger maar wat komt hierna?
Alvast bedankt voor de reacties :D
Welke server zit je? :)

Ben niet bekend met assassin verder, maar ik zou gewoon lekker wat monsters als proefkonijnen gebruiken hehe.

En je levelt je hongmoon gear verder op met andere weapons/equipment die je vindt. Op een bepaald moment moet je dan je gear upgraden naar volgende stage, blijft hetzelfde wapen, alleen nieuwe naam + stats.

(edit: kan je overigens zien met shift+click op je wapen/gear en dan het linkertabje, kan je precies zien wat je nodig gaat hebben en welk wapen het gaat worden etc.)

[ Voor 7% gewijzigd door BasA1991 op 25-01-2016 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Greenhollow als ik mij niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Plainside schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:40:
Er zijn wel diverse guides, maar die werken weer vanuit de Koreaanse versie en hebben iets andere benaming. Gewoon rustig je skills analyseren, er zijn heel wat combo's die niet direct chainen maar wel zeer nuttig zijn en je kan zeker met Sin creatief genoeg zijn zelf wat variaties te maken.

Even random voorbeeld voor jouw lvl:
dash (stealth), Z (mine), 1 (incapitate 30sec) op 1 mob, Q op 2 de mob, RMB, Z (boom), Tab (dive).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ja dat weten veel mensen in het begin niet maar bewaar je eerste wapen die je krijgt na de training. dit is de gear die je helemaal upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sileh
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 14:10
Ricmaniac schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:41:
ja dat weten veel mensen in het begin niet maar bewaar je eerste wapen die je krijgt na de training. dit is de gear die je helemaal upgrade.
Oei dat is jammer, ik vind die fist weapons er namelijk niet uit zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
Sileh schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:42:
[...]

Je kan ze er wel anders uit laten zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Sileh schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:42:
[...]

In het evolve menu heb je bovenin 3 knoppen de meest rechter is een manier waarmee je de looks aan kan passen. Dit consumeerd het wapen wat je gebruikt als looks. Maar is wel een handige functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

wambamNL schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:01:
[...]

In het evolve menu heb je bovenin 3 knoppen de meest rechter is een manier waarmee je de looks aan kan passen. Dit consumeerd het wapen wat je gebruikt als looks. Maar is wel een handige functie.
Evolve menu???
En hoe precies kan je hem aanpassen ben momenteel op t werk dus kan het niet 1, 2, 3, uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
Plainside schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:04:
[...]

Evolve menu???
En hoe precies kan je hem aanpassen ben momenteel op t werk dus kan het niet 1, 2, 3, uitzoeken.
Shift + click op je wapen, dan komt er een nieuw menuutje met 3 tabs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Moet wel zeggen dat het upgraden van je wapen hier een stuk makkelijk is dan dat op de russische server was/is. Het koste ook daadwerkelijk meer resources.

Tevens heb je nu ook van die upgrade gems, die zijn nieuw voor mij. Dit maakte het voor mij wel te makkelijk moet ik zeggen, zodra ik me eerste wapen kreeg was die gelijk gemaxxed naar lvl 10. Dit zorgde ervoor dat ik tot level 14-15 eigenlijk alles 2 hitte(force master) en dat dan met blaze palm.. Ook de accecoires zijn te makkelijk te upgraden. , ik had alles wat dropte letterlijk binnen 15 minuten gemaxxed tot lvl 5 of 10.

Het enige wat lastig blijft is je upgrade wapen farmen, je moet maar net geluk hebben. Maar de overige upgrades zijn te easy geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Plainside schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:04:
[...]

Evolve menu???
Wanneer je met "I" je inventory opent dan kan je met je linkermuisknop op je Hongmoon (of andere) wapen klikken. Je hebt hier de mogelijkheid om op "Manage Equipment" te klikken. Het is een Zwaard/Schild icoontje. Stel we gaan uit van het Hongmoon wapen, dan heb je 3 tabbladen.

In het 1e tabblad heb je de mogelijkheid om het wapen te upgraden.

In het 3e tabblad heb je de mogelijkheid om je wapen te veranderen van look (Alter Appearance). Zover ik van de week probeerde is het nog niet mogelijk wanneer je Hongmoon wapen het eerste krijgt. Wanneer je Hongmoon wapen één stage hoger is kan het wel.

In het scherm van Alter Appearance sleep je het wapen naar het vakje toe waarvan je de look graag van wil hebben. Je kan dan onderin op de knop "Alter Appearance" klikken. Het maakt nu niet meer uit of je je wapen upgrade, de Appearance zal blijven.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Oke, nog een vraag hoe upgrade je je wapen sneller?
Ik weet dat je die rode gems krijgt en dat je dat wapen daarmee kan "voeden".
Maar je hebt ook altijd een ander slot en ik ben nog geen item tegengekomen waarmee ik dat kan doen.
Ook zou ik it het fijn vinden waar ik it het Ware huis kan vinden.... nooit gevonden misschien in een telaag gebiedt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Plainside schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:11:
Maar je hebt ook altijd een ander slot en ik ben nog geen item tegengekomen waarmee ik dat kan doen.
Ook zou ik it het fijn vinden waar ik it het Ware huis kan vinden.... nooit gevonden misschien in een telaag gebiedt?
Ik weet de naam ook niet meer precies maar ik had van die scrolls die er voor zorgen dat ik 50% of 100% meer kans heb op mijn wapen extra snel te upgraden. Van bijvoorbeeld level 1 naar level 5 heb je 10 wapens nodig die je moet opofferen. Met zo'n scroll is het mogelijk dat je na 5 wapens te sacraficen al je wapen max. level hebt (en dan kan hij naar de volgende stage).

Misschien dat iemand anders de naam van zo'n scroll weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Dit zijn zogenaamde ''charms'' zien eruit als een soort groen vaantje. Deze geven echter maar weinig exp erbij. ik ben nu lvl 24 en heb er tot nu ongeveer 4 gedropt gekregen, tevens heb ik in totaal nu 6 exp gems gedropt gekregen, welke nog 4 in me inventory. lvl 26 wapen(desert wheel of fortune) here i come! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Diigii schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:14:
[...]

Ik weet de naam ook niet meer precies maar ik had van die scrolls die er voor zorgen dat ik 50% of 100% meer kans heb op mijn wapen extra snel te upgraden. Van bijvoorbeeld level 1 naar level 5 heb je 10 wapens nodig die je moet opofferen. Met zo'n scroll is het mogelijk dat je na 5 wapens te sacraficen al je wapen max. level hebt (en dan kan hij naar de volgende stage).

Misschien dat iemand anders de naam van zo'n scroll weet?
Ohh di krijg je bij die survey's van mr. Hong... die dood is.... NOOOO...
Maarja vroeg me al af waar die dingen voor waren nu weet ik waarvoor haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Je hebt trouwens ook groene exp gems, die zijn bruikbaar op elk wapen(geen lvl cap).

Warehouse zit trouwens in je bank verstopt, als je de bank merchant aanklikt heb je links onderin nog een paar opties staan. Hier zit bv ook de marketplace in. Als ik je vraag goed begrijp in ieder geval.

[ Voor 15% gewijzigd door Facenoise op 25-01-2016 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Facenoise schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:23:
[...]

Je hebt trouwens ook groene exp gems, die zijn bruikbaar op elk wapen(geen lvl cap).
Kom ik wss vanzelf tegen, heb ze nog niet gezien.
Met ongeveer 2 uur ben ik thuis en zit ik wss nog een uur in de que.... xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Facenoise schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:09:
Moet wel zeggen dat het upgraden van je wapen hier een stuk makkelijk is dan dat op de russische server was/is. Het koste ook daadwerkelijk meer resources.

Tevens heb je nu ook van die upgrade gems, die zijn nieuw voor mij. Dit maakte het voor mij wel te makkelijk moet ik zeggen,
Het enige wat lastig blijft is je upgrade wapen farmen, je moet maar net geluk hebben. Maar de overige upgrades zijn te easy geworden.
Ja toch wel dus XD ik ervaarde hetzelfde met die russische server maar ik twijfelde of dat aan mij lag of dat het dus idd makkelijker is geworden. Maar dat zal wel want ja.. wij westerne kunnen de grind van aziatische mmo's zogenaamd niet aan :P

Die gems zijn wel een beetje OP imo =p gaat erg snel daar mee.
Dat wapen farmen blijft idd best heftig met een beetje ongeluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Ricmaniac schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:33:
[...]

Ja toch wel dus XD ik ervaarde hetzelfde met die russische server maar ik twijfelde of dat aan mij lag of dat het dus idd makkelijker is geworden. Maar dat zal wel want ja.. wij westerne kunnen de grind van aziatische mmo's zogenaamd niet aan :P

Die gems zijn wel een beetje OP imo =p gaat erg snel daar mee.
Dat wapen farmen blijft idd best heftig met een beetje ongeluk
Mwah ik vond die grind niet zo erg als dat dat in WoW is bijvoorbeeld. Op de russische server heb je tenminste een gevoel van dat je aan het upgraden bent, nu heb ik me wapen al geupgrade naar max voordat ik uberhaupt begin te lvlen... beetje TE easy.

Je kan trouwens voor paar euries een garantueed loot ding kopen in de store, heb je gegarandeerd jouw wapen uit het kistje(voor als je niet een dugeon 25x wilt doen) :+

EDIT: wat me wel opvalt is het volgende, WIE!!! is het eerste bij het monster!! ik of die 15 anderen die op hetzelfde stukje zijn...

Zodra ik dit zie begin ik mensen te inviten, moet je eens zien hoe snel die quests voorbij vliegen. ipv net weer telaat bij het monster aankomen, en shit ik moet er nu nog steeds maar 9!(na een half uur). Heck, je kan zelfs niks doen en de quests voltooien zich vanzelf! :9

Dus een tip, invite mensen tijdens het questen en je zult zien dat je ook daadwerkelijk sneller door de quests loopt. Uit ervaring accepten de meeste mensen je request wel.

[ Voor 24% gewijzigd door Facenoise op 25-01-2016 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Facenoise schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:37:
[...]

Mwah ik vond die grind niet zo erg als dat dat in WoW is bijvoorbeeld. Op de russische server heb je tenminste een gevoel van dat je aan het upgraden bent, nu heb ik me wapen al geupgrade naar max voordat ik uberhaupt begin te lvlen... beetje TE easy.

Je kan trouwens voor paar euries een garantueed loot ding kopen in de store, heb je gegarandeerd jouw wapen uit het kistje(voor als je niet een dugeon 25x wilt doen) :+

EDIT: wat me wel opvalt is het volgende, WIE!!! is het eerste bij het monster!! ik of die 15 anderen die op hetzelfde stukje zijn...

Zodra ik dit zie begin ik mensen te inviten, moet je eens zien hoe snel die quests voorbij vliegen. ipv net weer telaat bij het monster aankomen, en shit ik moet er nu nog steeds maar 9!(na een half uur). Heck, je kan zelfs niks doen en de quests voltooien zich vanzelf! :9

Dus een tip, invite mensen tijdens het questen en je zult zien dat je ook daadwerkelijk sneller door de quests loopt. Uit ervaring accepten de meeste mensen je request wel.
Ik zit nu in de cinderlands maar daar is het upgraden knap lastig. Ik heb die gems maar een paar keer gehad. Niet echt iets om het TE ez te noemen imo. Ik krijg nu 10% voor de volgende STAGE (dus niet 10% richting max maar echt 10% tussen 1 en 2 bijv) per item wat ik erin gooi. En dat is dus best traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Kun je trouwens die simpele keys makkelijk krijgen?
Niet de viridian en hongmoon maar echt de basis keys waarvan je er in het begin 15 van krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
wambamNL schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:08:
[...]

Ik zit nu in de cinderlands maar daar is het upgraden knap lastig. Ik heb die gems maar een paar keer gehad. Niet echt iets om het TE ez te noemen imo. Ik krijg nu 10% voor de volgende STAGE (dus niet 10% richting max maar echt 10% tussen 1 en 2 bijv) per item wat ik erin gooi. En dat is dus best traag.
Je hebt de Russische server niet gespeelt neem ik aan? Daar mocht je namelijk voor je blight wapen upgrade ook speciale upgrade ingredients halen en dan niet zoals op de EU server, nee nee... koste vele malen meer tijd of gold.. Zoals het nu is heb je 1 groen flesje nodig en dan het blight wapen. Aan de russische kant had je ook dat wapen nodig en nog 3 blight ''nogiets'' welke paar gold per stuk waren op AH. Of je kon ze farmen in een dungeon, a 1 per stuk per dag(zelfde dungeon als je blight wapen haalt) Ik was echt blij toen ik een high lvl ontmoette en een praatje mee maakte. Hij gaf me zo 20 gold en 10 van die blight upgrade ingredients. Had hij me dat niet gegeven had ik er waarschijnlijk een week over gedaan om alleen die upgrade te krijgen. Plus het feit dat je maar 3-5% per wapen kreeg wat je erin stopte(in cinderlands).

Ik heb nu nog 4 van die upgrade gems, heb er pas 2 gebruikt. Oftewel ik kan dalijk als ik in de desert aankom gelijk me wapen maxen aan upgrades. Nee ze hebben het wel echt te makkelijk gemaakt. Wellicht dat jij het niet zo voelt omdat je de andere server niet hebt gespeeld.

Niet alleen het upgraden is daardoor makkelijker, ook het lvlen gaat vele malen sneller vanwege dat je meer stats op je items hebt en dus een stuk sterker bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Facenoise schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:25:
[...]

Je hebt de Russische server niet gespeelt neem ik aan? Daar mocht je namelijk voor je blight wapen upgrade ook speciale upgrade ingredients halen en dan niet zoals op de EU server, nee nee... koste vele malen meer tijd of gold.. Zoals het nu is heb je 1 groen flesje nodig en dan het blight wapen. Aan de russische kant had je ook dat wapen nodig en nog 3 blight ''nogiets'' welke paar gold per stuk waren op AH. Of je kon ze farmen in een dungeon, a 1 per stuk per dag(zelfde dungeon als je blight wapen haalt) Ik was echt blij toen ik een high lvl ontmoette en een praatje mee maakte. Hij gaf me zo 20 gold en 10 van die blight upgrade ingredients. Had hij me dat niet gegeven had ik er waarschijnlijk een week over gedaan om alleen die upgrade te krijgen. Plus het feit dat je maar 3-5% per wapen kreeg wat je erin stopte(in cinderlands).

Ik heb nu nog 4 van die upgrade gems, heb er pas 2 gebruikt. Oftewel ik kan dalijk als ik in de desert aankom gelijk me wapen maxen aan upgrades. Nee ze hebben het wel echt te makkelijk gemaakt. Wellicht dat jij het niet zo voelt omdat je de andere server niet hebt gespeeld.

Niet alleen het upgraden is daardoor makkelijker, ook het lvlen gaat vele malen sneller vanwege dat je meer stats op je items hebt en dus een stuk sterker bent.
Ik heb de koreaanse versie gespeeld dusja ik weet waar je op doelt. Maar in principe is het niet te snel op de eerste paar levels na. Of als je net zoals mij niet je stalker weapon uit een box krijgt en tot lvl 16 door moet levelen voor dat kreng ja dan is het traag. Maar voor eu standaarden is het nog best langzaam qua mmos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
wambamNL schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:28:
[...]

Ik heb de koreaanse versie gespeeld dusja ik weet waar je op doelt. Maar in principe is het niet te snel op de eerste paar levels na. Of als je net zoals mij niet je stalker weapon uit een box krijgt en tot lvl 16 door moet levelen voor dat kreng ja dan is het traag. Maar voor eu standaarden is het nog best langzaam qua mmos.
Ah oke, ik vind het echt totaal meevallen. Wellicht omdat ik pas geleden daar nog gespeelt hebt(vorige maand). En dan ben ik iemand die PVE saai vind, ben meer een pvp typje.

Ik 2-3 hitte alles tot lvl 14 ofzo, en dat met de 2 basic skills.

Maar goed lets agree to disagree :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Facenoise schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:33:
[...]

Ah oke, ik vind het echt totaal meevallen. Wellicht omdat ik pas geleden daar nog gespeelt hebt(vorige maand). En dan ben ik iemand die PVE saai vind, ben meer een pvp typje.

Ik 2-3 hitte alles tot lvl 14 ofzo, en dat met de 2 basic skills.

Maar goed lets agree to disagree :)
Wel wat afhankelijk van class, Sin 2 hits voor lange tijd, maar vond summoner bv weer irritant traag door die dotjes en later kreeg je pas wat instant skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 10:49
Ik vind in ieder geval dat ik een shitstorm aan CC, knockups en stuns over me heen krijg bij PVP als blade master vs Blade dancer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:54
blade dancer is ook broken as fuck, zeker gezien hoe makkelijk die is om te spelen maarja pve>pvp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
De level50 patch moet uitkomen en dan is het balanced in pvp.
Dan word het spel pas echt leuk. Ik moet wel zeggen dat pvp wel super leuk is nu met redelijke ping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

wambamNL schreef op maandag 25 januari 2016 @ 22:34:
De level50 patch moet uitkomen en dan is het balanced in pvp.
Dan word het spel pas echt leuk. Ik moet wel zeggen dat pvp wel super leuk is nu met redelijke ping.
ik lees voornamelijk dat het straks moment dat lvl 50 patch komt het warlock or go home is in pvp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gisteren de 2e keer die lvl 20 dungeon gelijk me blight dagger gekregen :) een vriend van me heeft hem al 9 keer gedaan ofzo en nog niet ze wapen haha. lucky me, kan k eindelijk verder met me weapon :)

Ik heb al me accessory ook op break trough maar weet niet waar ik die earings en ringen vandaan haal die je daar voor nodig hebt :/ kon ze niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
Ricmaniac schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:26:
Gisteren de 2e keer die lvl 20 dungeon gelijk me blight dagger gekregen :) een vriend van me heeft hem al 9 keer gedaan ofzo en nog niet ze wapen haha. lucky me, kan k eindelijk verder met me weapon :)

Ik heb al me accessory ook op break trough maar weet niet waar ik die earings en ringen vandaan haal die je daar voor nodig hebt :/ kon ze niet vinden.
Ik had mn blade na 2x, nu de volgende :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Ricmaniac schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:26:

Je hebt het niet persee nodig, ik heb die blight wapen geskipped... je blijft sterk genoeg totdat je in de desert aankomt en een nieuw wapen krijgt van de wheel of fortune daar(aproxx lvl 26)

Je kan toch zien in welk gebied het dropt in het wapen upgrade menu, het is gewoon een kwestie van farmen of je hem krijgt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Facenoise schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:31:
[...]

Je hebt het niet persee nodig, ik heb die blight wapen geskipped... je blijft sterk genoeg totdat je in de desert aankomt en een nieuw wapen krijgt van de wheel of fortune daar(aproxx lvl 26)

Je kan toch zien in welk gebied het dropt in het wapen upgrade menu, het is gewoon een kwestie van farmen of je hem krijgt of niet.
Jawel ik moest die blight hebben om mijn hongmoon te upgraden. was nodig voor die breaktrough

Toch blijf ik het een beetje vreemd vinden dat je van begin tot eind het zelfde wapen gebruikt :P vind het normaal altijd wel vet in games als je dan een mooier beter wapen vind

[ Voor 14% gewijzigd door Ricmaniac op 26-01-2016 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Ricmaniac schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:38:
[...]

Jawel ik moest die blight hebben om mijn hongmoon te upgraden. was nodig voor die breaktrough
Wat ik bedoel te zeggen, je krijgt ong op lvl 26-28 een nieuw wapen met nieuw upgrade path. En je wapen is sterk genoeg zonder de blight upgrade om daar te komen. Ik ben nu lvl 25 met een hongmoon wapen dat ''maar'' level 10 is, ik heb dus niet de dungeon gefarmed voor de blight upgrade maar ben gewoon door gegaan.

Vanaaf ga ik weer ff lekker spelen en zal ik binnen zooitje quests in de desert aankomen waar ik dus me nieuwe wapen krijg van de wheel of fortune daar(die je dus ook kunt upgraden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Facenoise schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:42:
[...]

Wat ik bedoel te zeggen, je krijgt ong op lvl 26-28 een nieuw wapen met nieuw upgrade path. En je wapen is sterk genoeg zonder de blight upgrade om daar te komen. Ik ben nu lvl 25 met een hongmoon wapen dat ''maar'' level 10 is, ik heb dus niet de dungeon gefarmed voor de blight upgrade maar ben gewoon door gegaan.

Vanaaf ga ik weer ff lekker spelen en zal ik binnen zooitje quests in de desert aankomen waar ik dus me nieuwe wapen krijg van de wheel of fortune daar(die je dus ook kunt upgraden).
hmm maar ik begreep dat je tot het einde je hongmoon weapon blijft gebruiken.. iig dat dat het beste zou zijn als je die steeds upgrade. Dus ook dat wapen straks van die wheel die prop ik gewoon als upgrade in me hongmoon dagger

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 26-01-2016 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
Ik heb net maar de upgrade/breakthroughs geshopped in marketplace. Was maar 2 silver. Thank god.
Facenoise schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:42:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Nogmaals de vraag waar kan je keys krijgen om stalker boxes mee te openen?
Ik wil graag de items die daar van krijgt gebruiken om m'n hongmoon te upgraden.
Ook vraag ik me nogsteeds af waar je de warehouse kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Plainside schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:53:
Nogmaals de vraag waar kan je keys krijgen om stalker boxes mee te openen?
Ik wil graag de items die daar van krijgt gebruiken om m'n hongmoon te upgraden.
Ook vraag ik me nogsteeds af waar je de warehouse kan vinden.
in veel steden staat een warehouse.. ook in dat dorpje bij dat eerste wheel of fortune, er staan vaak een aantal mensen omheen dus gewoon even zoeken daar.

Keys krijg je van quests en soms uit andere kistjes. ook kan je ze kopen voor geld bij merchants maar dat kost best veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:57:
[...]

in veel steden staat een warehouse.. ook in dat dorpje bij dat eerste wheel of fortune, er staan vaak een aantal mensen omheen dus gewoon even zoeken daar.

Keys krijg je van quests en soms uit andere kistjes. ook kan je ze kopen voor geld bij merchants maar dat kost best veel.
....dan ben ik verekte blind haha.
En zal ik even oplettend voor die keys.
Wat is ongeveer de standaard prijs atm? ik gok nu op 1gold+ maar kan het natuurlijk fout hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_Wouters
  • Laatst online: 11-09 09:09
Ik ben het sinds gisteren ook aan het spelen, op het moment lvl 11 assassin op Ebon Hall, Cerulean Order. Zijn daar ook mensen die in een clan zitten, graag zou ik daar ij komen.
Veel chat-kanalen geblokkeerd vanwege de gold spam en enige sociale interactie is wel gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Plainside schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:59:
[...]

....dan ben ik verekte blind haha.
En zal ik even oplettend voor die keys.
Wat is ongeveer de standaard prijs atm? ik gok nu op 1gold+ maar kan het natuurlijk fout hebben.
om eerlijk te zijn heb k geen idee.. heb ze ook nog nooit hoeven kopen heb eigenlijk altijd genoeg keys (moet wel zeggen dat ik niet alles open maak.. heb nog iets van 20 stalker kisten dicht.. bewaar ik liever voor later ofzo voor upgrades of salvage mats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Ricmaniac schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:44:
[...]

hmm maar ik begreep dat je tot het einde je hongmoon weapon blijft gebruiken.. iig dat dat het beste zou zijn als je die steeds upgrade. Dus ook dat wapen straks van die wheel die prop ik gewoon als upgrade in me hongmoon dagger
Dit was niet het geval op de Russische server, ik het wel door dat ze 1 en ander aangepast hebben kwa weapon upgrades. Ik ben momenteel dus niet helemaal zeker van me zaak.

De guides gelden helaas ook allemaal niet voor de nieuwe europese server, en er is geen search functie op hun forum |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
Ricmaniac schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:57:
[...]

Klopt, iets van 1 silver per key ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Facenoise schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 12:05:
[...]

Dit was niet het geval op de Russische server, ik het wel door dat ze 1 en ander aangepast hebben kwa weapon upgrades. Ik ben momenteel dus niet helemaal zeker van me zaak.

De guides gelden helaas ook allemaal niet voor de nieuwe europese server, en er is geen search functie op hun forum |:(
ff wat rondgeneust op reddit nu .. van posts korter van een week geleden. En blijkbaar zeggen mensen dat je dus idd je honmoon helemaar door moet upgraden :P dan als je het met dat blight weapon de breaktrough doet word het een awakend blight "dagger" bijvoorbeeld en een paar keer transformeerd die mee maar dat allemaal van uit je originele hongmoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Ricmaniac schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 12:14:
[...]
ff wat rondgeneust op reddit nu .. van posts korter van een week geleden. En blijkbaar zeggen mensen dat je dus idd je honmoon helemaar door moet upgraden :P dan als je het met dat blight weapon de breaktrough doet word het een awakend blight "dagger" bijvoorbeeld en een paar keer transformeerd die mee maar dat allemaal van uit je originele hongmoon
Ik zat inmiddels op pagina 24 van hun forum.... Denk dat ik maar even een bezoekje breng aan blackram :+

ff zo'n key kopen dat ik gegarandeerd mijn wapen krijg(80Ncoins) en door dan maar :) Hoef ik hem maar 1x te doen, heb voor 10 euro 800 Ncoins gekocht, voor een weekje premium zodat ik tijdens de drukte toch kan spelen.

De overige 400 Ncoins kunnen mooi voor zulke items gebruikt worden :) maakt het net allemaal wat draagbaarder...ipv 30x een dungeon te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-10-2022
Zou mooi wat coins bewaren.premium 400 is maar voor 2 wkn he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
jeroni1976 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 12:29:
Zou mooi wat coins bewaren.premium 400 is maar voor 2 wkn he
1 week maar... en gister pas gekocht. Denk dat hierna de grootste drukte wel weg zal zijn. En anders drop ik gewoon nog een 10 euro naar me paypal :)

Je krijgt wel een kicke zonnebril met die bundle pack haha 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dat blijf ik wel een te groot nadeel vinden van premium trouwens hoor.. het is zooo ontzettend pay2win .. tenminste dat is natuurlijk bij iedereen weer een groot discussie punt. maar bonus dit, bonus dat, sneller levelen blabla dat vind ik allemaal een beetje te demotiverend om niet f2p te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Ricmaniac schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 12:38:
Dat blijf ik wel een te groot nadeel vinden van premium trouwens hoor.. het is zooo ontzettend pay2win .. tenminste dat is natuurlijk bij iedereen weer een groot discussie punt. maar bonus dit, bonus dat, sneller levelen blabla dat vind ik allemaal een beetje te demotiverend om niet f2p te kunnen spelen.
Premium is niet p2w!
Premium heeft QOL voordelen tegenover f2p.
Premium zal niet sterker zijn dan een f2p speler. Premium zal niet meer hp hebben dan een f2p speler. Premium is alleen maar voor mensen zoals ik die weinig tijd per dag hebben om te spelen maar toch met hun vrienden willen spelen die te veel tijd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Ricmaniac schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 12:38:
Niet lullig bedoeld, maar mensen die bij premiums meteen P2W roepen, hebben volgens mij geen idee wat écht p2w constructies zijn. Kan je leuk verhaal vertellen van een mobiele game, waar iemand met iets teveel geld een complete server heeft verslagen (gok 900 man?), puur te laten zien wat écht p2w is.

Dat premiums een relatieve tijdwinst behalen is een luxe, maar ik zal nooit 'zomaar' van jou kunnen winnen als ik er een berg geld tegenaan gooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

wambamNL schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:07:
[...]

Premium is niet p2w!
Premium heeft QOL voordelen tegenover f2p.
Premium zal niet sterker zijn dan een f2p speler. Premium zal niet meer hp hebben dan een f2p speler. Premium is alleen maar voor mensen zoals ik die weinig tijd per dag hebben om te spelen maar toch met hun vrienden willen spelen die te veel tijd hebben.
daarom begon ik al over dat het te discussiëren valt. en je hebt helemaal gelijk.. als non premium kan je uiteindelijk net zo sterk worden als iemand die premium speelt. Maar alleen al het feit dat je bonus xp krijgt als premium vind k bullshit. het moment dat ze het aangekondigd hadden dat het F2P werd met premium option kreeg k de rillingen over me rug na archeage ervaring. Ik zeg hierbij niet dat het spel slecht is hoor. Ik vermaak me er prima mee en blijf het ook nog wel even spelen maar ik vond persoonlijk gewoon dat je als premium te veel voordelen krijgt om het leuk te hebben als non-premium, wetend wat je kan hebben.

had niet de term p2w in me mond moeten nemen. maar anders verwoorden.

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 26-01-2016 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Ricmaniac schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:45:
[...]

daarom begon ik al over dat het te discussiëren valt. en je hebt helemaal gelijk.. als non premium kan je uiteindelijk net zo sterk worden als iemand die premium speelt. Maar alleen al het feit dat je bonus xp krijgt als premium vind k bullshit. het moment dat ze het aangekondigd hadden dat het F2P werd met premium option kreeg k de rillingen over me rug na archeage ervaring. Ik zeg hierbij niet dat het spel slecht is hoor. Ik vermaak me er prima mee en blijf het ook nog wel even spelen maar ik vond persoonlijk gewoon dat je als premium te veel voordelen krijgt om het leuk te hebben als non-premium, wetend wat je kan hebben.

had niet de term p2w in me mond moeten nemen. maar anders verwoorden.
Ik snap je punt nu ook. De uitleg heeft geholpen te begrijpen wat je bedoelde.
Maar die 10% bonus xp valt te verwaarlozen. Ik kom geregeld een f20 speler tegen die op dezelfde quest zit maar 1 lvl hoger is. Oid. Ja we hebben bonus xp maar het aantal xp wat je krijgt valt te verwaarlozen voor de rest snap ik precies wat je bedoeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

shadowkid053 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 12:10:
[...]

Klopt, iets van 1 silver per key ofzo.
1 Silver maar?
Dat noem ik niet perse veel.
Wanneer je de Stalker boss dood maakt krijg je constant soul shield pakketjes die kan je openmaken en de delen verkopen heb het hele shield toch al.
Aardig makkelijke manier om wat bij te verdienen, je krijgt meestal wel de 3 packs en niet de 5 of 8 packs maar das telkens 3 bronze, en je krijgt meestal 2-4 spins op wheel of fortune farm voor ongeveer half uurtje heb je dik 20-35 spins waarvan veel soul shield packs(ook wel stalker chests).
En elk deel van de soul shield kan je weer verkopen tikt aardig snel aan zou ik zeggen.

Edit: voor spelling foutjes n shit.

[ Voor 4% gewijzigd door Plainside op 26-01-2016 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

wambamNL schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:59:
[...]

Ik snap je punt nu ook. De uitleg heeft geholpen te begrijpen wat je bedoelde.
Maar die 10% bonus xp valt te verwaarlozen. Ik kom geregeld een f20 speler tegen die op dezelfde quest zit maar 1 lvl hoger is. Oid. Ja we hebben bonus xp maar het aantal xp wat je krijgt valt te verwaarlozen voor de rest snap ik precies wat je bedoeld
Op een gegeven moment krijg je ook een item dat 100% xp geeft voor een halfuur tijdens een side quest.
Ik durf te wedden dat je wel meer van deze items krijgt na een tijdje.
Dus als je die zou "opsparen" kan je heel simpel de Premium members er uitslaan met hun mizerige 10%.
Maar hun krijgen uiteindelijk wel dat item dus krijgen hun 110% xp bonus voor een halfuurtje.
Maar dit maakt alsnog minimaal uit als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
SinergyX schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:44:
Kan je leuk verhaal vertellen van een mobiele game, waar iemand met iets teveel geld een complete server heeft verslagen (gok 900 man?), puur te laten zien wat écht p2w is.
Daar heb ik ook een mooi verhaal van, iemand had haar hummer verkocht en had een paar items die ~20k dollar waard waren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Plainside schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 14:08:
[...]

Op een gegeven moment krijg je ook een item dat 100% xp geeft voor een halfuur tijdens een side quest.
Ik durf te wedden dat je wel meer van deze items krijgt na een tijdje.
Dus als je die zou "opsparen" kan je heel simpel de Premium members er uitslaan met hun mizerige 10%.
Maar hun krijgen uiteindelijk wel dat item dus krijgen hun 110% xp bonus voor een halfuurtje.
Maar dit maakt alsnog minimaal uit als je het mij vraagt.
dat item met die xp voor een half uur is alleen voor combat xp though. premium members krijgen 10% bij alles. ook alle quest xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 14:10:
[...]

dat item met die xp voor een half uur is alleen voor combat xp though. premium members krijgen 10% bij alles. ook alle quest xp
Oke dan had ik het item niet helemaal goed gelezen.
Dan hebben premium members idd een snellere ervaring richting End game.
Maar voor de rest hebben ze totaal geen echte gamebreaking bonus zover ik het kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Ik lees continu P2W en ik geloof dat het PayToWait betekend in plaats van PayToWin bij dit spel. Ik moest gisteravond 20 minuten wachten tot het menu na de SplashScreen van B&S tevoorschijn kwam. Via Google kom ik erachter dat dit te maken heeft met de overvolle servers. Vervolgens denk ik te kunnen gaan spelen: 1500+ wachtenden voor u. Kom op man. Hopelijk worden die server problemen snel opgelost, ik heb dit spel nog amper kunnen spelen.

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste