Ze hebben al wel een nieuwe trailer gereleased waarin nieuwe content is te zien. Ik ben niet heel erg bekend met de koreaanse content, maar misschien dat je hier iets aan hebt:
[
YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=iIU02vvK2sg]
Ik ben gisteravond level 31 geworden. Heb echt heel veel plezier in het spelen van Blade & Soul. Ik vond de beta goed, maar nu ik het uiteindelijk speel wordt het steeds leuker. Het upgraden van wapens, exploren, soundtrack etc, geweldig

. Gisteren helaas niet extreem veel kunnen levelen. Dit komt vooral omdat ik bezig ben geweest met het upgraden van mijn Hongmoon items (Wapen, Necklace, Ring en Earring. Ik was de laatste dagen al bezig met de upgrades van mijn wapen. Naar mijn weten ben ik er in begin te laat mee begonnen,
maar een wapen upgraden scheelt enorm. Je bent echt een heel stuk sterker. Ik raad jullie allemaal aan om dit wapen z.s.m. te upgraden.
Voor mensen die er nog niet heel bekend mee zijn, er zijn meerdere manieren om je wapen te upgraden. Je moet allereerst items opofferen om je wapen een hogere level te krijgen. Vervolgens dien je een wapen te krijgen dat je kan krijgen uit een Dungeon of via de Wheel of Fate. Deze wapens heb je nodig om je wapen naar een volgende stage te krijgen. Welk wapen dit is kan je zien door in het upgrade scherm van je Hongmoon wapen te gaan. Als je over het wapen heen hovered, dan kan je zien waar je deze kan krijgen.
Op dit moment gebruik ik voor de upgrade de wapens die ik krijg van drops van NPC's of extra wapens van Wheel of Fate.Daarom is het
niet verstandig om voor wapens die je niet kan gebruiken een Unseal Token te gebruiken. Voor de wapen upgrade kan je ze gewoon sealed laten. Op level 22 moet je ook een dungeon doen om een bepaald wapen te krijgen. Vaak krijg je eerst een drop voor een andere class, deze zou je wel voor minimaal 20 silver kunnen verkopen (Op Cardinal Gates). Als je het zat bent en je krijgt je class wapen niet als drop, dan kan je deze kopen via de marketplace. (Je kan dat wapen die op lagere level via de dungeon kan krijgen ook kopen. Verderop lees je dat je ongeveer op level 25 een wapen moet krijgen via de Wheel of Fate. Deze kan je helaas niet traden en je kan deze dus ook niet kopen via de marketplace).
Rond level 25 kom je in een Desert area waar je op een gegeven moment ook weer een wapen moet krijgen via de Wheel of Fate. Gelukkig is het mogelijk om de boss daar te grinden. Het koste mij namelijk wel 25 chests voordat ik eindelijk mijn wapen van de Wheel of Fate had. Ik had van elke andere class wel 3 dezelfde wapens. Ik zag dat meer mensen die dit hadden, dus het is verstandig om je keys voor deze dingen te bewaren. Eén voordeel is dat je al deze wapens weer kan gebruiken voor de volgende upgrade!
Plaatje van de armor dat je ook nog kan krijgen van de Wheel of Fate daar:
[
Voor 4% gewijzigd door
Diigii op 25-01-2016 12:36
]